-
@ataim said in Toyota Yaris Cross:
Τις προάλλες είχα την ευκαιρία να οδηγήσω για πρώτη φορά ένα yaris cross hybrid premier edition με την 18in ζάντα κάνοντας ουσιαστικά ένα back to back με το δικό μου yaris premier 17in. Τα δύο αυτοκίνητα έχουν 2 έτη διαφορά και 10Κ στην τιμή αγοράς!
Ξεκινάω από τα κακά, το yc είναι αισθητά πιο αργό και εντός πόλης ο θερμικός εμπλέκεται πιο συχνά (χωρίς όμως να ακούγεται πάρα πολύ) κατά την διάρκεια της κίνησης, το λίγο μεγαλύτερο μέγεθος σε συνδυασμό με τον μεγάλο κύκλο στροφής δεν βολεύει στα στενά και τέλος η ανάρτηση είναι ενοχλητικά σκληρή. Το τελευταίο μαζί με την 18άρα και τον ημιάκαμπτο κάνουν το όχημα να περνάει ξερά πάνω από τις λακούβες με το πίσω τμήμα να χοροπηδάει.
Πάμε τώρα στα καλά, το αυτοκίνητο είναι εντυπωσιακό και δείχνει μεγαλύτερο από ότι είναι, οι μεγαλύτεροι τροχοί και η μεγαλύτερη διαδρομή της ανάρτησης του δίνουν άλλη ποιότητα κύλισης, (όταν το οδόστρωμα είναι καλό) νομίζεις οτι οδηγείς chr και όχι yc. Επίσης το αυτοκίνητο στρίβει χωρίς να γέρνει καθόλου, οι μεγάλοι τροχοί και η σκληρή ανάρτηση βοηθούν, μπορώ να πω οτι το εμπιστεύεσαι αντίστοιχα ή και καλύτερα από το απλό yaris. Το εσωτερικό είναι πολύ βελτιωμένο, τα δέρματα είναι καλύτερα, οι οθόνες δεν έχουν καμία σχέση, το hud καλύτερο, κλπ. Πολύ ψαρωτικά βρήκα τον πίσω τεμπέλη με τις ποτηροθήκες, τα θερμαινόμενα καθίσματα, την ηλεκτρική αυτόματη πίσω πόρτα, μέχρι και ειδικό φίλτρο έχει για τον αέρα που μπαίνει στην καμπίνα. Τέλος και οι πόρτες δείχνουν πιο στιβαρές στο yc με καλύτερο ήχο κλεισίματος. Σε γενικές γραμμές σου βγάζει μια πολύ καλή αίσθηση με μοναδική αστοχία το γενικότερο design το οποίο δεν είναι τόσο σύγχρονο όσο του ανταγωνισμού. Η ποιότητα υλικών δεν φτάνει εκείνη των premium, (για αυτό βγάζουν το lbx) αλλά για σκληρή χρήση είναι μια χαρά, δεν άκουσα τον οποιοδήποτε τριγμό από πουθενά πράγμα που δείχνει την καλή συναρμολόγηση.
Συμπέρασμα, για εμένα που θέλω κάτι σβέλτο, οικονομικό και ευκίνητο για εντός πόλης κίνηση, το yaris με την πιο μαλακή ανάρτηση και το μικρότερο μέγεθος είναι καλύτερη επιλογή, αν θες χώρους βάζεις και μια μπαγκαζιέρα, στο yc θα πας αν πατάς χώμα, για μέσα στην πόλη δεν θα το προτιμούσα.
Πρεμιερ YC είναι οβερκιλ. Μιλάμε για 31+ αμάξι. Παιρνεις μεγαλύτερη πλατφόρμα.
Για πόλη ναι το απλο γιαρις μακραν καλύτερο.
Περιμένω να έρθει το μαζντο γιαρις να επιβεβαιώσω όσα διαβάζω για σβέλτο ταοτσυονακι με ακόμα χαμηλότερη κατανάλωση -
Τον 130 ξέρει κανείς αν θα τον βάλουν σε yc, mazdoyaris?
-
@ataim said in Toyota Yaris Cross:
Το τελευταίο μαζί με την 18άρα και τον ημιάκαμπτο κάνουν το όχημα να περνάει ξερά πάνω από τις λακούβες με το πίσω τμήμα να χοροπηδάει.
Πάμε τώρα στα καλά, το αυτοκίνητο είναι εντυπωσιακό και δείχνει μεγαλύτερο από ότι είναι, οι μεγαλύτεροι τροχοί και η μεγαλύτερη διαδρομή της ανάρτησης του δίνουν άλλη ποιότητα κύλισης, (όταν το οδόστρωμα είναι καλό) νομίζεις οτι οδηγείς chr και όχι yc. Επίσης το αυτοκίνητο στρίβει χωρίς να γέρνει καθόλου, οι μεγάλοι τροχοί και η σκληρή ανάρτηση βοηθούν, μπορώ να πω οτι το εμπιστεύεσαι αντίστοιχα ή και καλύτερα από το απλό.
Το ότι είναι κάπως ξερό και κοπανάει στις λακκούβες το έχουν διαπιστώσει πολλοί.
Δε ξέρω τι λάστιχα είχε αυτή η έκδοση αλλά πιστεύω αμορτισέρ και ελατήρια θα είναι τα ίδια σε όλες τις εκδόσεις.
Στο δικό μου σώθηκε η κατάσταση με τα primacy και έχουν αλλαχτεί τα πίσω sachs στην εγγύηση γι αυτό το λόγο. -
@ataim said in Toyota Yaris Cross:
Τον 130 ξέρει κανείς αν θα τον βάλουν σε yc, mazdoyaris?
Καλύτερα μη τον βάλουν γιατί θα ανέβει 2-3- δε ξέρω πόσο χιλιάρικα.
Και το κυριότερο δε ξέρω πόσο θα ανταποκρίνεται το αυτοκίνητο σε μεγαλύτερες ιπποδυνάμεις, το lbx αν δε κάνω λάθος είναι πιο χαμηλωμένο. -
@a65 said in Toyota Yaris Cross:
Και το κυριότερο δε ξέρω πόσο θα ανταποκρίνεται το αυτοκίνητο σε μεγαλύτερες ιπποδυνάμεις, το lbx αν δε κάνω λάθος είναι πιο χαμηλωμένο.
Μια χαρά, δεν θα έχει θέμα, αντέχει άνετα πολύ περισσότερα άλογα το σασί.
-
@ataim said in Toyota Yaris Cross:
Συμπέρασμα, για εμένα που θέλω κάτι σβέλτο, οικονομικό και ευκίνητο για εντός πόλης κίνηση, το yaris με την πιο μαλακή ανάρτηση και το μικρότερο μέγεθος είναι καλύτερη επιλογή, αν θες χώρους βάζεις και μια μπαγκαζιέρα, στο yc θα πας αν πατάς χώμα, για μέσα στην πόλη δεν θα το προτιμούσα.
Γι'αυτό ακριβώς το λόγο προτίμησα το απλό φτωχό yaris, για ότι ακριβώς είπες. Επιβεβαιώνω απλά ότι μια χαρά κινείται και με μπαγκαζιερα, και μια χαρά ταξιδεύει με αυτήν.
Διαφωνώ μόνο στο χώμα που λες, είναι μεγάλο + τα έξτρα εκατοστά από το έδαφος για το YC.
(Ήδη έχω βρει 2,3 φορές κάτω, τα πετροχτιστα γεφύρια μου μέσα..) -
Εγώ έσπασα την μεταλλική προστατευτική ποδιά βρίσκοντας μια μεγάλη πέτρα στο δρόμο, έλεγα χωράει αλλά ξέχασα ότι έχω ύψος mx5.
-
@lap said in Toyota Yaris Cross:
@speargunner said in Toyota Yaris Cross:
@fanis75 said in Toyota Yaris Cross:
@speargunner said in Toyota Yaris Cross:
Παιδιά, πρωτάρης με αυτόματα κιβώτια, παρακαλώ δεχτείτε μια πιθανώς αφελή ερώτηση: όταν είμαι σε κατηφόρα με τον επιλογέα στο D και θέλω να τον βάλω στο Β (και το αντίστροφο στον ίσιο δρόμο), πρέπει να σταματήσω πρώτα το αυτοκίνητο ή μπορώ να αλλάξω και εν κινήσει;
Εν κινήσει, δεν χρειάζεται να σταματήσεις ούτε καν να πατήσεις φρένο, απλά αλλάζεις από D σε Β και ανάποδα.
Το δοκίμασα σήμερα 1η φορά, όντως νιώθεις κατευθείαν την αλλαγή. Όπως παλαιότερα, όταν κατέβαζα σχέση στο χειροκίνητο περίπου. Μπορώ, εκτός από κατηφόρες, να το χρησιμοποιώ και για εξοικονόμηση φρένων, πχ. σε ένα φανάρι που γίνεται κόκκινο και πρέπει να κόψω, ενώ έχω μεγάλη ταχύτητα ή δημιουργείται κάποιο πρόβλημα από συχνή τέτοια χρήση;
Nαι
Ναι στη χρηση η οτι δημιουργειται προβλημα;
-
Καλησπέρα σε όλους!έχει γεμίσει γρατζουνιες από το τίποτα το πίσω μέρος,η πίσω πόδια ας το πούμε έτσι.Το έχει φτιάξει κανείς και που και με τι κόστος; Ευχαριστώ!
-
Στο yaris βάψιμο όλο το πίσω 200+ΦΠΑ.
Φυσικά μετά από έναν μήνα έχει ξαναγίνει χαλιά, πότε θα μάθουν να παρκάρουν στην Ελλάδα; μάλλον ποτέ. -
@ataim said in Toyota Yaris Cross:
Στο yaris βάψιμο όλο το πίσω 200+ΦΠΑ.
Φυσικά μετά από έναν μήνα έχει ξαναγίνει χαλιά, πότε θα μάθουν να παρκάρουν στην Ελλάδα; μάλλον ποτέ.Δεν νομίζω ότι μιλαει γι αυτό ο φίλος μας αλλά για το πιάνο μπλακ πιο ψηλά.
Εκεί το γυαλίζεις και το περνάς ppf ή κεραμική.
-
Ενώ το προσέχω αρκετά,με χτύπησαν σε παρκάρισμα η ξεπαρκαρισμα.Δυστυχως..Και ψάχνω τρόπο κάπως να ελαχιστοποίησω τις μικρογρατζουνιες αφού το φτιάξω.
-
@mar1982 said in Toyota Yaris Cross:
Ενώ το προσέχω αρκετά,με χτύπησαν σε παρκάρισμα η ξεπαρκαρισμα.Δυστυχως..Και ψάχνω τρόπο κάπως να ελαχιστοποίησω τις μικρογρατζουνιες αφού το φτιάξω.
Αν ζεις Αθήνα, δε γλιτώνεις...
Γνώμη μου, μην ασχολείσαι με αυτά.
(Σκέψου ότι χτες μου έκλεψαν το καπάκι από μια ζάντα) -
Καλησπέρα παιδιά, έχω μια παραγγελία για Yaris Cross και σκέφτομαι να προσθέσω εργοστασιακούς αισθητήρες παρκαρίσματος εμπρός και πίσω, αφού έμαθα ότι γίνεται. Θα ήθελα να μάθω αν φαίνεται κάπου η απόσταση όταν βαρανε ή κάποια οπτική πληροφορία πέραν του ήχου. Ευχαριστώ.
-
@vasiliskarakitsios said in Toyota Yaris Cross:
Καλησπέρα παιδιά, έχω μια παραγγελία για Yaris Cross και σκέφτομαι να προσθέσω εργοστασιακούς αισθητήρες παρκαρίσματος εμπρός και πίσω, αφού έμαθα ότι γίνεται. Θα ήθελα να μάθω αν φαίνεται κάπου η απόσταση όταν βαρανε ή κάποια οπτική πληροφορία πέραν του ήχου. Ευχαριστώ.
Να ξεκαθαρίσουμε λίγο το "εργοστασιακούς" γιατί γίνονται παρανοήσεις. Εννοείς να τους παραγγείλεις ως έξτρα εξοπλισμό (μπαίνον μόνο από Adventure και πάνω σε πακέτο με αρκετά άλλα) και να τοποθετηθούν στο εργοστάσιο ή οι "εργοστασιακοί" που μπαίνουν retrofit στην Ελλάδα? Εαν εννοείς το 1ο, ναι έχει και οπτική ένδειξη. Εαν εννοείς το 2ο οχι δεν έχει, μόνο βαράνε.
-
@fanis75 said in Toyota Yaris Cross:
@vasiliskarakitsios said in Toyota Yaris Cross:
Καλησπέρα παιδιά, έχω μια παραγγελία για Yaris Cross και σκέφτομαι να προσθέσω εργοστασιακούς αισθητήρες παρκαρίσματος εμπρός και πίσω, αφού έμαθα ότι γίνεται. Θα ήθελα να μάθω αν φαίνεται κάπου η απόσταση όταν βαρανε ή κάποια οπτική πληροφορία πέραν του ήχου. Ευχαριστώ.
Να ξεκαθαρίσουμε λίγο το "εργοστασιακούς" γιατί γίνονται παρανοήσεις. Εννοείς να τους παραγγείλεις ως έξτρα εξοπλισμό (μπαίνον μόνο από Adventure και πάνω σε πακέτο με αρκετά άλλα) και να τοποθετηθούν στο εργοστάσιο ή οι "εργοστασιακοί" που μπαίνουν retrofit στην Ελλάδα? Εαν εννοείς το 1ο, ναι έχει και οπτική ένδειξη. Εαν εννοείς το 2ο οχι δεν έχει, μόνο βαράνε.
Style έκδοση έχω παραγγείλει, οπότε μάλλον δυστυχώς ανήκω στην δεύτερη περίπτωση. Διανύω τον πρώτο μήνα της παραγγελίας και έμαθα μέχρι και τον δεύτερο μπορώ να κάνω προσθήκες.
-
Καλησπέρα παιδιά. Ενδιαφέρεται άτομο απο την οικογένεια μου για αγορά Yaris cross. Σε ερώτηση που έκανα τηλεφωνικά στην αντιπροσωπεία μου ανέφεραν για 8μηνη παράδοση καθώς δεν υπάρχουν ετοιμοπαράδοτα! Σε περίπτωση αγοράς με χρηματοδότηση, γνωρίζετε ποτε πρέπει να καταβληθεί η προκαταβολή; Κατά τη στιγμή της παραγγελίας ή κατά τη στιγμή της παραλαβής του αυτοκινήτου ( δηλαδή μετά το πέρας της αναμονής της παραγγελίας)
-
@lefteris-syrkos said in Toyota Yaris Cross:
Σε περίπτωση αγοράς με χρηματοδότηση, γνωρίζετε ποτε πρέπει να καταβληθεί η προκαταβολή; Κατά τη στιγμή της παραγγελίας ή κατά τη στιγμή της παραλαβής του αυτοκινήτου ( δηλαδή μετά το πέρας της αναμονής της παραγγελίας)
H προκαταβολή δίνεται όταν το αυτοκίνητο φτάσει Ελλάδα και αρχίσει η διαδικασία εκτελωνισμού/παραλαβής. Οπότε σε 8 μήνες (περίπου) από τώρα.
-
Σίγουρο αυτό; Η έννοια της προκαταβολής είναι να κλείσεις την παραγγελία.
-
Έκλεισα νέο αμάξι υβριδικο.Η προκαταβολή δίνεται όταν το κλείνεις.Συνηθως ζητανε 500 ευρώ.
Toyota Yaris Cross