-
Καλημέρα.
Σε βουλωμενα μπεκ, με βρωμιά που προκαλεί σφάλματα ρεταρισμα και misfires συνεχώς με καθαρισμό θα στρώσουν η πρέπει να πάω για καινούργια?
Λογικά έχει περάσει μέσα βρώμα από αλλαγή αντλίας η φίλτρου όταν αλλάχτηκαν -
@giannis_007 said in Ερώτηση για μπεκ:
Καλημέρα.
Σε βουλωμενα μπεκ, με βρωμιά που προκαλεί σφάλματα ρεταρισμα και misfires συνεχώς με καθαρισμό θα στρώσουν η πρέπει να πάω για καινούργια?
Λογικά έχει περάσει μέσα βρώμα από αλλαγή αντλίας η φίλτρου όταν αλλάχτηκανΑμεσου ή εμμεσου ψεκασμου? Αν δεν ξερεις πες τι αμαξι ειναι
-
@alexandros-k said in Ερώτηση για μπεκ:
@giannis_007 said in Ερώτηση για μπεκ:
Καλημέρα.
Σε βουλωμενα μπεκ, με βρωμιά που προκαλεί σφάλματα ρεταρισμα και misfires συνεχώς με καθαρισμό θα στρώσουν η πρέπει να πάω για καινούργια?
Λογικά έχει περάσει μέσα βρώμα από αλλαγή αντλίας η φίλτρου όταν αλλάχτηκανΑμεσου ή εμμεσου ψεκασμου? Αν δεν ξερεις πες τι αμαξι ειναι
Έμμεσου Opel Corsa C 2004 1.4
-
Κάνε έλεγχο και καθαρισμό στα μπεκ. Θα φανεί στη διάγνωση αν καθαρίσουν ή αν ψεκάζουν λάθος.
-
@antonakis said in Ερώτηση για μπεκ:
Κάνε έλεγχο και καθαρισμό στα μπεκ. Θα φανεί στη διάγνωση αν καθαρίσουν ή αν ψεκάζουν λάθος.
Ναι απλά ρωτάω με το καθάρισμα γίνεται γενικά δουλειά?
Αν είναι ήδη βουλωμενα, δεν το κάνω για συντήρηση απλά έχω πρόβλημα.
Ρωτάω για να μην μπω στην διαδικασία αν δεν γίνεται δουλειά έτσι, να πάω κατευθείαν για καινούργια μπεκ -
@giannis_007 said in Ερώτηση για μπεκ:
@alexandros-k said in Ερώτηση για μπεκ:
@giannis_007 said in Ερώτηση για μπεκ:
Καλημέρα.
Σε βουλωμενα μπεκ, με βρωμιά που προκαλεί σφάλματα ρεταρισμα και misfires συνεχώς με καθαρισμό θα στρώσουν η πρέπει να πάω για καινούργια?
Λογικά έχει περάσει μέσα βρώμα από αλλαγή αντλίας η φίλτρου όταν αλλάχτηκανΑμεσου ή εμμεσου ψεκασμου? Αν δεν ξερεις πες τι αμαξι ειναι
Έμμεσου Opel Corsa C 2004 1.4
Καθαριζουν. Δωστα για καθαρισμα
-
@giannis_007 said in Ερώτηση για μπεκ:
Ναι απλά ρωτάω με το καθάρισμα γίνεται γενικά δουλειά?
Φυσικά και γίνεται δουλειά στο καθάρισμα.
Αλλά ενδέχεται να έχουν χαλάσει πχ τα πηνία των μπεκ και να παίρνουν εντολή και να μη ψεκάζουν.
Αυτό μόνο σε έλεγχο θα το δεις. -
Δεν ξέρω σε ποια πόλη είσαι, αλλά υπάρχουν συνεργεία που έχουν μηχανήματα ελέγχου και καθαρισμού μπεκ.
Όταν τα βάζουν στο μηχάνημα, μετράει όχι μόνο αν παίρνει εντολή, αλλά και το ποσοστό που ψεκάζουν, οπότε βγαίνει το συμπέρασμα αν απλά είναι βουλωμένα ή έχουν πλέον ζημιά και θέλουν αντικατάσταση. -
Πως έχεις βγάλει το συμπέρασμα, πως έχουν πρόβλημα τα μπεκ, και μάλιστα από βρωμιά κλπ;
-
@bassstarlet said in Ερώτηση για μπεκ:
Πως έχεις βγάλει το συμπέρασμα, πως έχουν πρόβλημα τα μπεκ, και μάλιστα από βρωμιά κλπ;
Έχω καιρό που το έχω παρατήσει το αμάξι το είχα στο χωριό να φορτώνω κάνα ξύλο και για καμιά βόλτα στο βουνό.
Το παράτησα γιατί έβγαλε αυτή τη ζημιά έφυγα στη πόλη και έμεινε εκεί
Ανά διαστήματα επιανα να το φτιάξω, είχα αποκλείσει τα μπεκ από την αρχή οπότε έκανα δοκιμές σε άλλα πράγματα.
Αέριο δεν έχει στο χωριό και δεν μπορούσα να το δοκιμάσω
Προχθές που του ανανέωσα τα χαρτιά πήγα στην πόλη σιγά σιγά 60 χιλιόμετρα όπος είναι και έβαλα αέριο και διαπίστωσα ότι στο αέριο δουλεύει ρολόι!
Έχει αλλαχτεί αντλία βενζίνης και ρυθμιστής πίεσης ήδη.
Απλά θυμάμαι τότε που πρωτοξεκίνησε σκάλιζα φίλτρα και αντλία και πιθανόν να πέρασαν σκουπίδια.
Δεν πάει κάπου αλλού το μυαλό μου
Οποιαδήποτε ιδέα δεκτή -
Επίσης πριν αλλάξω ρυθμιστή πίεσης είχα δεί ότι ο δικός του (είναι μέσα στο ντεπόζιτο πάνω στης επιστροφές) έχανε λίγο οπότε είχε χαμηλότερη πίεση.
Όταν λοιπόν άλλαξα ρυθμιστή το αμάξι ναι μεν δεν έφτιαξε αλλά πήγαινε αισθητά καλύτερα λόγο της μεγαλύτερης πίεσης.
Έχει και λαμπάκι p0300 και ρεταρει πολύ ένα πράγμα σαν να είναι 3κυλινδρο
Οπότε υποθέτω ότι είναι μπεκ βουλωμενα γιατί χάνει καύσεις σε όλους τους κυλίνδρους όχι σε έναν.
Εκτός αν είναι ηλεκτρικό μετά πάμε αλλού -
Επειδή έχω Corsa c 1.2 το P0300 είναι αστοχια ανάφλεξης κυλίνδρων . Σε εμένα διορθώθηκε με αλλαγη πολλ/στη και μπουζί . Μπουζι ποια φοράει ? Πολλ/στη έχεις αλλάξει ? Φοράγανε της Bosch ως γνήσιο. Μπουζι δοκίμασε της NGK . Και τη μπεκιέρα δώστην για καθάρισμα . Πάντως τα μπέκ υγραέριου παίρνουν το παλμό από τα μπέκ υγραέριου , επειδή γράφεις οτι έχει και LPG .
-
@margm said in Ερώτηση για μπεκ:
Επειδή έχω Corsa c 1.2 το P0300 είναι αστοχια ανάφλεξης κυλίνδρων . Σε εμένα διορθώθηκε με αλλαγη πολλ/στη και μπουζί . Μπουζι ποια φοράει ? Πολλ/στη έχεις αλλάξει ? Φοράγανε της Bosch ως γνήσιο. Μπουζι δοκίμασε της NGK . Και τη μπεκιέρα δώστην για καθάρισμα . Πάντως τα μπέκ υγραέριου παίρνουν το παλμό από τα μπέκ υγραέριου , επειδή γράφεις οτι έχει και LPG .
Έχω αλλάξει πολλαπλασιαστή και μπουζί.
Δεν θυμάμαι τα μπουζί μάρκα
Αν είχα θέμα εκεί θα το έκανε και στην βενζίνη αλλά και στο αέριο.
Στο αέριο δουλεύει κομπλέ.
Μέχρι να ζεσταθεί κάνει ρεταρισμα και αναβοσβηνει το λαμπάκι (p0300) όταν ζεσταθεί και γυρίσει στο αέριο στρώνει αλλά ορισμένες φορές συνεχίζει να ρεταρει και να αναβοσβηνει το λαμπάκι..
Εκεί αν το σβήσω και το ξανά βάλω μπρος όταν γυρίσει στο αέριο δουλεύει..
Το θέμα είναι ότι το είχα σε ακινησία πάνω από χρόνο και πρέπει τώρα να περάσει ΚΤΕΟ και πρέπει πρώτα να φτιαχτεί -
Πρίν φτάσετε στα μπέκ ελέγξτε την αντλία βενζίνης και το ρεζερβουάρ για σκουπιδάκια , αν είναι δυνατόν αδειάστε το εντελώς .Πιθανόν η αντλία να είναι στα τελευταία της.
-
@giorgosd-0 said in Ερώτηση για μπεκ:
Πρίν φτάσετε στα μπέκ ελέγξτε την αντλία βενζίνης και το ρεζερβουάρ για σκουπιδάκια , αν είναι δυνατόν αδειάστε το εντελώς .Πιθανόν η αντλία να είναι στα τελευταία της.
Έχει αλλαχτεί η αντλία μαζί με το φίλτρο της
-
@giannis_007 said in Ερώτηση για μπεκ:
@giorgosd-0 said in Ερώτηση για μπεκ:
Πρίν φτάσετε στα μπέκ ελέγξτε την αντλία βενζίνης και το ρεζερβουάρ για σκουπιδάκια , αν είναι δυνατόν αδειάστε το εντελώς .Πιθανόν η αντλία να είναι στα τελευταία της.
Έχει αλλαχτεί η αντλία μαζί με το φίλτρο της
Οι αντλίες καυσίμου αστοχούν από καθιζήσεις του καυσίμου και τον διαχωρισμό νερού -υδρογονανθράκων που συμβαίνει σε μακροχρόνια ακινησία.Αν έχω δίκαιο κάποια στιγμή θα σε αφήσει απροσδόκητα εκεί που δεν το περιμένεις.Ωστόσο επιμένω να αδειάσεις το καύσιμο και να ελέγξεις σχολαστικά (όσο είναι δυνατόν) όλο το κύκλωμα του καυσίμου για πιθανές μικρο διαρροές , φραγμένα σωληνάκια επιστροφής - εξαέρωσης δουλειά που θέλει ειδικευμένο τεχνίτη λόγω της υψηλής πίεσης του κυκλώματος καυσίμου.Οι διακοπές άν οφείλονται σε μπουζί πολλαπλασιαστή και γενικά ηλεκτρικά θα σου έκανε τα ίδια και με το αέριο.Άλλη περίπτωση είναι οι αισθητήρες αέρα, και λάμδα του καταλύτη να έχουν λήξει και να θέλουν αντικατάσταση.Με το αέριο διαβάζουν καθαρά καυσαέρια και δεν φτωχαίνουν το μείγμα. Με την βενζίνη διαβάζουν καυσαέρια ή παρουσία άκαυστων υδρογονανθράκων οπότε μειώνουν το καύσιμο για να το φέρουν εντός ορίων του καταλύτη.Σε ένα παρατημένο αυτοκίνητο όλα τα σενάρια είναι ανοικτά.Ελπίζω να βρείς άκρη όσο γίνεται ποιο οικονομικά αν και το συνεργείο δεν θα το γλυτώσεις. -
Αν είχα θέμα εκεί θα το έκανε και στην βενζίνη αλλά και στο αέριο.
Στο αέριο δουλεύει κομπλέ.Γιαννη τα μπεκ της βενζινης ειναι, ελεγχονται και καθαριζονται-επισκευαζονται απο εμπειρο μπεκα, εκτος και αν το προβλημα ειναι απο τον τεχνιτη που εκλεψε σημα για τον εγκεφαλο του αεριου μην εχει χαλασει καποια κολληση στο (-) των μπεκ βενζινης.
-
Έτσι για την ιστορία
Ήταν εντελώς οφφ το μπεκ 3 το βρήκα αλλάζοντας του θέση και το πρόβλημα μεταφέρθηκε
Μπήκε καινούριο και όλα καλά
Ερώτηση για μπεκ