-
Τα γαλλικα εχουν 50 σελιδες για να σου περιγραψουν την πολυπλοκοτητα αυτων που οι αλλοι τα εχουν δεδομενα κι αναφερουν σε μια σελιδα! Χιχιχι!
-
Αγαπώ τα Γαλλικά αλλά η αλήθεια είναι ότι α) είναι τσακωμένοι με την εργονομία εδώ και 10ετίες και β) με το κόμπλεξ που έχουν για να κάνουν τα πράγματα διαφορετικά κάνουν μ@λακίες εργονομικές μόνο και μόνο για να διαφέρουν!
-
Ετσι ακριβως Φανη. Αγαπω Γαλλικα μα η εργονομια τους θυμιζει Σαλβαντορ νταλι.
-
Αισθητή η αναβάθμιση μέσα έξω το fl φυσικά με το ανάλογο οικονομικό αντάλλαγμα θα 35αριζει για πλάκα αυτό που βλέπουμε δε στο βίντεο θα είναι +40....
-
@fanis75 said in NEO CITROEN C5 AIRCROSS:
@dimitriscsd said in NEO CITROEN C5 AIRCROSS:
Το CHR έχει τραγική εργονομία πρώτα απ όλα. Από εμφάνιση μόνο πίσω είναι "κάπως"!
Είναι δυνατόν να μη σου αρέσει το C5; Ειδικά το facelift; Κλασσικό SUV σχήμα και ψηλό πραγματικά! Όχι 17 και 18 εκατοστά!
-
Τι μας απασχολεί η εργονομία?? Για ομορφιά μιλάμε εδώ...!
-
Χάλια ειναι το C5...αθλιο. Σαν περίπτερο...βάλτο δίπλα στο 3008 και καταλαβαίνεις αμέσως...
ΥΓ: Για το πόσο ψηλό είναι ρώτα τον γάτο...θα σου εξηγήσει, χαμηλό είναι στην πράξη.
Δεν είναι το ομορφότερο αλλά είναι τα καλύτερα όσον αφορά την άνεση (σε αυτή την κλίμακα πάντα)
Το είχα κάνει τεστ ντραιβ για 1.5 ώρα με μυοσκελετικά και βγήκα όπως μπήκα.
Ήμουν έτοιμος να το κλείσω γιατί είχα πετύχει ένα business στα 22500 αλλά δεν το πήρα λόγω μεγέθους
Όσο για το ύψος όντως είναι απο τα πιο ψηλά της κατηγορίας νομίζω 23 πόντοι απο το έδαφος
To CHR πανέμορφο αλλά αποπνικτικό -
-
Πολύ όμορφο το facelift.
Εγώ το γουστάρω.Έλεος όμως με τις τιμές εκεί στη Citroen και Peugeot.
Βέβαια θα πει κανείς, ότι κι άλλες εταιρείες την έχουν δει κάπως με την τιμολόγηση (βλέπε KIA και παραδοσιακά Honda, κτλ) -
Καλά το σιεητςαρ τι σχέση έχει με τα άλλα 2 ?
Οταν έλθουν αμάξια οι εταιρείες θα αρχίσουν τις εκπτώσεις και τις προσφορές...
-
-
Υπάρχει κανείς με το Phev 225 facelift να μας πει ρεαλιστικές καταναλώσεις, χρόνους φόρτισης και ηλεκτρική αυτονομία?
-
@stefan147 said in NEO CITROEN C5 AIRCROSS:
Υπάρχει κανείς με το Phev 225 facelift να μας πει ρεαλιστικές καταναλώσεις, χρόνους φόρτισης και ηλεκτρική αυτονομία?
μακρυα
-
Υπερβολές. Μια χαρά αυτοκίνητο. Οι άλλες επιλογές είναι Kuga και Compass πάντα σε Phev. To Kuga είναι φανταστικό από εξοπλισμό αλλά γενικά είναι πολύ χλιαρό και Ford μου είναι τέρμα αδιάφορα. Compass έχει το πλεονέκτημα της (όποιας) 4κίνησης αλλά είναι πολύ παλιό μοντέλο πλέον και θεωρώ θα καίει αρκετά περισσότερο από τα άλλα. Όχι ότι θα πληρώνω βενζίνες και ρεύματα αλλά ιδανικά θα ήθελα με τις παροχές αυτές να καλύπτω τα αυτοκίνητα της οικογένειας.
Το Citroen έχει μια συγκεκριμένη φιλοσοφία τύπου "άνετο πολυμορφικο" που γενικά μ' αρέσει και είναι και ετοιμοπαράδοτο πινακιδωμένο.
-
@stefan147 said in NEO CITROEN C5 AIRCROSS:
Υπερβολές. Μια χαρά αυτοκίνητο. Οι άλλες επιλογές είναι Kuga και Compass πάντα σε Phev. To Kuga είναι φανταστικό από εξοπλισμό αλλά γενικά είναι πολύ χλιαρό και Ford μου είναι τέρμα αδιάφορα. Compass έχει το πλεονέκτημα της (όποιας) 4κίνησης αλλά είναι πολύ παλιό μοντέλο πλέον και θεωρώ θα καίει αρκετά περισσότερο από τα άλλα. Όχι ότι θα πληρώνω βενζίνες και ρεύματα αλλά ιδανικά θα ήθελα με τις παροχές αυτές να καλύπτω τα αυτοκίνητα της οικογένειας.
Το Citroen έχει μια συγκεκριμένη φιλοσοφία τύπου "άνετο πολυμορφικο" που γενικά μ' αρέσει και είναι και ετοιμοπαράδοτο πινακιδωμένο.
ακουσε με
σερνονται πολλα τελευταια
πολλα - πολλα τα θεματα - αν θυμαμαι καλα καματερο? περνα μια βολτα απο λ.δημοκρατιας 217 και κανε κουβεντα με το χρηστο....
το κομπας επισης εχει θεματα. οχι τετρακινησης. καταναλωση, ελλειψη δυναμης και κυριως στρεβλωσεων. το κουγκα, οτι πιο αχρωμο και απωθητικο. -
O Ρεμούνδος είναι εκεί? Τo C4 το χα παραγγείλει απ' το Νίκα λίγο πιο κάτω.
Τα θέματα γενικά τα ξέρω των phev PSA αλλά δε με πολυνοιάζει. Leasing θα είναι και μάλιστα 3ετιας. Πόσο στραβά να πάει? Πολύμηνες αναμονές δεν αντέχω και πρέπει να παροπλιστεί και το Cupra για να μην πηγαινοέρχεται κέντρο με 45 βαθμούς. Άρα οι επιλογές είναι οι εξής 3 από suv αλλιώς μετά πάμε σε χατσμπακ που δε θέλω (Astra, 308 κτλ).
Το Compass σε έκδοση S το χω δουλέψει αρκετά και μου αρέσει πολύ στο δρόμο αλλά υστερεί σε εξοπλισμό. C5 είναι χρυσή τομή νομίζω. Kuga ενώ γαμάει από εξοπλισμό, έχει cvt. Πόσο cvt ν' αντέξω? Απορρίπτεται.
-
Η tonale δεν έχει phev?
Κανένα Volvo? -
Εκτός μπάτζετ η Τονάλε. Ήταν το πρώτο που ρώτησα. Volvo σε 40αρι δε μ' αρέσει καθόλου.
-
Δεν σχολιάζω...
-
@stefan147 said in NEO CITROEN C5 AIRCROSS:
Υπερβολές. Μια χαρά αυτοκίνητο. Οι άλλες επιλογές είναι Kuga και Compass πάντα σε Phev.
Το εχει ο κουμπαρος μου το Κουγκα…απλά φανταστικό, καμια σχεση με τις μαούνες. Φοβερη αναρτηση, κράτημα και ηλεκτρική αυτονομία. Τρομερα υποτιμημένο, ειναι αμαξάρα!
-
Πήγα χθες στο δαχτυλίδι που είναι ολα μαζεμένα και τα είδα back to back. Ευχαριστη έκπληξη το Kuga. Περίμενα να ξενερώσω άπειρα με τις γυφτιές που συνήθως έχουν τα Ford αλλά τελικά είναι αξιοπρεπέστατο. Λίγο από το b-pillar και πίσω αρχίζουν οι γυφτιές αλλά ποιος νοιάζεται για τους πίσω. Ο δε εξοπλισμός δεν παιζεται...ηλεκτρικό μπαγκάζ, ηλεκτρικό κάθισμα, b&o ηχοσύστημα, keyless κτλ.
Επίσης είναι μακράν το μεγαλύτερο όλων και έχει και τις ίδιες πάνω κάτω πολυμορφικότητες με το C5 συν γενικά πολύ καλύτερους χώρους. Θα του δώσω μια ευκαιρία. Αν προλάβω θα πάω αύριο να το οδηγήσω κιόλας γιατί κολλάω λίγο στον ψόφιο 2.5αρι ατμοσφαιρικό και το cvt. Αν πηγαίνει σαν το ΨΨ τότε είμαι οκ. Αν είναι πιο αργό ή μουγκρίζει παραπάνω, θα χω θέμα.
-
Παιδιά καλησπέρα,είμαι στην διαδικασία να πάρω το c5 aircross η ερώτηση που έχω να κάνω είναι η εξής:πρέπει να επιλέξω αναγκαστικά (λόγω έκπτωσης )ανάμεσα σε 2 οχήματα το ένα είναι αυτόματο πετρέλαιο και το δεύτερο χειροκίνητο βενζίνη,επειδή δεν κάνω πολλά χιλιόμετρα την μερα αλλά και στο σύνολο για να πάω "αναγκαστικά στο diesel"αξίζει ο τρικυλινδρος 1,2puretec 130σε αυτό το όχημα ?
-
@stefan147 said in NEO CITROEN C5 AIRCROSS:
Πήγα χθες στο δαχτυλίδι που είναι ολα μαζεμένα και τα είδα back to back. Ευχαριστη έκπληξη το Kuga. Περίμενα να ξενερώσω άπειρα με τις γυφτιές που συνήθως έχουν τα Ford αλλά τελικά είναι αξιοπρεπέστατο. Λίγο από το b-pillar και πίσω αρχίζουν οι γυφτιές αλλά ποιος νοιάζεται για τους πίσω. Ο δε εξοπλισμός δεν παιζεται...ηλεκτρικό μπαγκάζ, ηλεκτρικό κάθισμα, b&o ηχοσύστημα, keyless κτλ.
Επίσης είναι μακράν το μεγαλύτερο όλων και έχει και τις ίδιες πάνω κάτω πολυμορφικότητες με το C5 συν γενικά πολύ καλύτερους χώρους. Θα του δώσω μια ευκαιρία. Αν προλάβω θα πάω αύριο να το οδηγήσω κιόλας γιατί κολλάω λίγο στον ψόφιο 2.5αρι ατμοσφαιρικό και το cvt. Αν πηγαίνει σαν το ΨΨ τότε είμαι οκ. Αν είναι πιο αργό ή μουγκρίζει παραπάνω, θα χω θέμα.
Δεν στο είπα? Το έχει ο κουμπάρος με λήζινγκ και είναι φανταστικό. Επίσης αρκετά καλύτερο από το CC σε δύναμη και με πολύ λιγότερο βουητό. Επίσης ο κουμπάρος που το έχει μάθει βγάζει απίστευτη ηλεκτρική αυτονομία (όχι ότι σε απασχολεί αλλά λέω....).
NEO CITROEN C5 AIRCROSS