-
@ilias-a said in Επισκευη πορτας:
@panos2171 said in Επισκευη πορτας:
@ilias-a said in Επισκευη πορτας:
@antonakis said in Επισκευη πορτας:
@ilias-a said in Επισκευη πορτας:
@antonakis said in Επισκευη πορτας:
Τι να τους κάνεις τους εχθρούς άμα έχεις τέτοιους φίλους.
εχεις δει τη ζημια και βγαζεις χολη ή τη φανταζεσαι τη ζημια και σχολιαζεις?
Βγάζω χολή για βάψιμο πόρτας, επισκευή φτερού μαρσπιε να ζητάει 600 "φιλικά".
3 κομματια βαψιμο, φανοποιεια εμπρος πορτας-μαρσπιε-το εμπρος κομματι του πισω φτερου, αντικατασταση πορτας με εσωτερικο βαψιμο, ολικο γδυσιμο και ντυσιμο 2 θυρων, 3+ ημερες εργασιες. πολλα τα 600 ετσι?
3 μέρες για αλλαγή πόρτας και 2 βαθουλωμάτων;
μια μερα μονο τα βαψιματα με την προεργασια τους, με μαγικα ολη η δουλεια κατι ωρες.
Δηλαδή τρεις μέρες μόνο το συγκεκριμένο αυτοκίνητο θα δουλεύει ο πυρηνικός επιστήμονας μάστορας ή 4-5 ακόμη ταυτόχρονα, εκτός αν βαράει μύγες, η πραγματική δουλειά πάνω στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο, ναι είναι μερικές ώρες, άντε αν είναι και γαμώ τα μαστόρια να είναι ένα εξάωρο βαριά βαριά, ποιος είναι ο Γιακούμπ για να βγάλει έξι κατοστάρικα συν τα ψιλά - προμήθεια πόρτας από τον έμπορο, γιαυτό πρέπει να λέμε να σε φυλάει ο θεός από μαστόρια, γιατρούς και δικηγόρους.
-
Με βάψιμο με καλή μπογιά τόσα περίπου θα θέλει. Άντε πες κάνα 100ρικο πιο κατω. Δες για pdr. Κάνουν θαύματα
-
@lap said in Επισκευη πορτας:
Με βάψιμο με καλή μπογιά τόσα περίπου θα θέλει. Άντε πες κάνα 100ρικο πιο κατω. Δες για pdr. Κάνουν θαύματα
Μπορεί να θέλει και τέσσερις μέρες, 1.μέρα ξεμοντάρισμα, σφυρηλάτηση, στοκαρίσματα 2,μέρα τριψίματα, αστάρωμα 3.μέρα βάψιμο 4.μέρα μοντάρισμα, αλλά πάνω από 4-5 ώρες πάνω στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο δεν θα φάει, Άντε ξέχασα και τα υλικά κανένα 100άρι το πολύ. Α και μαύρα
-
@106s16 said in Επισκευη πορτας:
@lap said in Επισκευη πορτας:
Με βάψιμο με καλή μπογιά τόσα περίπου θα θέλει. Άντε πες κάνα 100ρικο πιο κατω. Δες για pdr. Κάνουν θαύματα
Μπορεί να θέλει και τέσσερις μέρες, 1.μέρα ξεμοντάρισμα, σφυρηλάτηση, στοκαρίσματα 2,μέρα τριψίματα, αστάρωμα 3.μέρα βάψιμο 4.μέρα μοντάρισμα, αλλά πάνω από 4-5 ώρες πάνω στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο δεν θα φάει, Άντε ξέχασα και τα υλικά κανένα 100άρι το πολύ. Α και μαύρα
χουβαρντα σε βλεπω και στους χρονους και στα υλικα.
-
@ilias-a said in Επισκευη πορτας:
@106s16 said in Επισκευη πορτας:
@lap said in Επισκευη πορτας:
Με βάψιμο με καλή μπογιά τόσα περίπου θα θέλει. Άντε πες κάνα 100ρικο πιο κατω. Δες για pdr. Κάνουν θαύματα
Μπορεί να θέλει και τέσσερις μέρες, 1.μέρα ξεμοντάρισμα, σφυρηλάτηση, στοκαρίσματα 2,μέρα τριψίματα, αστάρωμα 3.μέρα βάψιμο 4.μέρα μοντάρισμα, αλλά πάνω από 4-5 ώρες πάνω στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο δεν θα φάει, Άντε ξέχασα και τα υλικά κανένα 100άρι το πολύ. Α και μαύρα
χουβαρντα σε βλεπω και στους χρονους και στα υλικα.
Κάτι γνωρίζουμε και εμείς οι λεφτάδες, έτσι που το πάνε τα μαστόρια που τα παίρνουν μαύρα και δηλώνουν εισόδημα 8,000Ε και παίρνουν και food pass, θα μας αναγκάσουν να τα ακουμπάμε στους Βούλγαρους και Σκοπιανούς μαστόρους.
-
@ilias-a said in Επισκευη πορτας:
χουβαρντα σε βλεπω και στους χρονους και στα υλικα.
Είσαι πολύ εκνευρισμένος τελευταία ή μου φαίνεται;
Ερώτηση κρίσεως:
Είναι οι φαναρτζήδες, η πιο «προνομιούχος» τάξη στους επισκευαστές αυτοκινήτων; -
@ilias-a said in Επισκευη πορτας:
@driver-m said in Επισκευη πορτας:
Aν αλλαζαν οι πορτες για τετοια χτυπηματα τοτε ολοι με αλλες πορτες θα ημασταν.
Δε βρισκω το λογο να θελει περισσοτερα απο 200 ευρω η επισκευη της πορτας αυτης. Οσο για το μασπιε, καινουριο ν'αγορασεις και να το βαψεις αντε να παει κι 150 ευρω ολα μαζι. Γενικα οι τιμες που σου εδωσε ο μαστορας ειναι αστειες αλλα και οι εκτιμησεις των περισσοτερων εδω ειναι πολυ γαλαντομες κατα τη γνωμη μου.
Αν φτασαμε να θελουμε 600-800 ευρω να επισκευασουμε μια πορτα κι ενα μασπιε στο ελλαδισταν ε ας παμε να φουνταρουμε ολοι ομαδικα.τα μισα ειδες, δες και τα υπολοιπα.
Oλα τα ειδα και στα 200 ευρω εβαλα και τη ζημια στη μπροστινη πορτα που ειναι ελαχιστη. Κι απ'ο,τι φαινεται ειχα δικιο γιατι εδωσα 350 ευρω εκτιμηση και ο φιλος βρηκε με 400 ευρω. Και πιο φτηνα θα εβρισκε με περισσοτερο ψαξιμο αλλα και παλι αλλο 800 αλλο 400.
-
@bassstarlet said in Επισκευη πορτας:
@ilias-a said in Επισκευη πορτας:
χουβαρντα σε βλεπω και στους χρονους και στα υλικα.
Είσαι πολύ εκνευρισμένος τελευταία ή μου φαίνεται;
Ερώτηση κρίσεως:
Είναι οι φαναρτζήδες, η πιο «προνομιούχος» τάξη στους επισκευαστές αυτοκινήτων;Αν εννοεις οι πιο μαυραγοριτες-απατεωνες, τοτε ξεκαθαρα ναι.
-
Περισσότερο εννοώ, πως μαζεύουν όλο το «χαρτί», που μηχανικοί και (πολύ περισσότερο) ηλεκτρολόγοι, θέλουν μήνες..
-
@bassstarlet said in Επισκευη πορτας:
Περισσότερο εννοώ, πως μαζεύουν όλο το «χαρτί», που μηχανικοί και (πολύ περισσότερο) ηλεκτρολόγοι, θέλουν μήνες..
Oι μηχανικοι και οι ηλεκτρολογοι, ιδιως οι πρωτοι, εχουν σταθερα αρκετη δουλεια γιατι ενα αυτοκινητο χρειαζεται σερβις καθε χρονο, πολλα βγαζουν βλαβες που θα πρεπει να λυθουν για να παραμεινουν λειτουργικα κ.ο.κ. Αρα εχουν μια σταθερη πελατεια ας πουμε.
Οι φανοποιοι παλι δεν εχουν τοσο σταθερο κοινο, ιδιως σε φτωχες χωρες οπως η δικη μας οπου οι περισσοτεροι φτιαχνουν μονο σοβαρες ζημιες. Πχ η περιπτωση του φιλου με την πορτα θα μπορουσε και να μην επιδιορθωθει αφου μονο αισθητικο θεμα δημιουργει κι οχι ουσιαστικο-λειτουργικο. Ωστοσο, με τις αστειες υπερκοστολογησεις τους οι φαναρτζηδες εχουν πολυ μεγαλυτερο ποσοστο κερδους απ'τους υπολοιπους μαστορες (βλεπε τον αλλο που κοστολογησε 500-600 ευρω εργασια για δουλεια 1-2 μερων) οποτε με αρκετα λιγοτερη δουλεια κονομανε πολυ περισσοτερα, ιδιως οταν βρισκουν και ασχετους πελατες που στη χωρα μας ειναι η πλειοψηφια.Γι'αυτο και τους θεωρω τους μεγαλυτερους μαυραγοριτες στον κλαδο του αυτοκινητου. Κοντα ερχονται και οι λεγομενοι detailers (συναφης κλαδος) που επισης κοστολογουν αστεια ποσα για πολυ πιο ευκολη δουλεια απ'του φανοποιου αλλα και οι ηλεκτρολογοι που ασχολουνται με ηχο, αν κι αυτοι εδω κι αρκετα χρονια βαρανε μυγες γιατι ο τομεας αυτος (ηχεια, ηχοσυστηματα κλπ) εχει περιοριστει πολυ την εποχη μας.
-
Όλος ο κλάδος έχει δουλειά απλά οι φαναρτζηδες κοστολογούν όπως θέλουν μιας και η εργασία δεν είναι τόσο στάνταρ όπως πχ ένα τακτικό σέρβις η μία βλάβη στο συμπλέκτη.
-
@driver-m said in Επισκευη πορτας:
@ilias-a said in Επισκευη πορτας:
@driver-m said in Επισκευη πορτας:
Aν αλλαζαν οι πορτες για τετοια χτυπηματα τοτε ολοι με αλλες πορτες θα ημασταν.
Δε βρισκω το λογο να θελει περισσοτερα απο 200 ευρω η επισκευη της πορτας αυτης. Οσο για το μασπιε, καινουριο ν'αγορασεις και να το βαψεις αντε να παει κι 150 ευρω ολα μαζι. Γενικα οι τιμες που σου εδωσε ο μαστορας ειναι αστειες αλλα και οι εκτιμησεις των περισσοτερων εδω ειναι πολυ γαλαντομες κατα τη γνωμη μου.
Αν φτασαμε να θελουμε 600-800 ευρω να επισκευασουμε μια πορτα κι ενα μασπιε στο ελλαδισταν ε ας παμε να φουνταρουμε ολοι ομαδικα.τα μισα ειδες, δες και τα υπολοιπα.
Oλα τα ειδα και στα 200 ευρω εβαλα και τη ζημια στη μπροστινη πορτα που ειναι ελαχιστη. Κι απ'ο,τι φαινεται ειχα δικιο γιατι εδωσα 350 ευρω εκτιμηση και ο φιλος βρηκε με 400 ευρω. Και πιο φτηνα θα εβρισκε με περισσοτερο ψαξιμο αλλα και παλι αλλο 800 αλλο 400.
για την εργασια του ζητησε 600, επιμενεις να προσθετεις και την τιμη του ανταλλακτικου στην εργασια του.
και με κοπρια βαφεις αυγα (αν καταλαβες, καταλαβες) η διαφορα του χρονου εργασιας ενος ποιοτικου φανοβαφεα με εναν του σωρου ειναι τεραστια οπως και το αποτελεσμα τους, αν θες αρκουδα απευθυνεσαι σε φανοβαφεις που φτιαχνουν ταξι και αυτοκινητα εκθεσαδων ακομα λιγοτερα λεφτα απο αυτα που λες και σε 1 μερα ετοιμο. οτι πληρωσεις θα παρεις.
Υ.Γ. δεν ειμαι φανοβαφεας αλλα εχω συνεργαστει και συνεργαζομαι επαγγελματικα με παρα πολλους. -
Ναι βρε παιδιά, άντε κ 500 – 550 να το καταπιώ
100 βάψιμο πόρτα
50 «τσόντα» το μικρό χτύπημα (2 cm)
100 marspie !
250 εργασία
50 αέρας ….Πόσο να πάει το γ@μ@μ@ν@ !!!
-
Επίσης παίζει ρόλο το κόστος της βαφής και του βερνικιου
-
@lap said in Επισκευη πορτας:
Επίσης παίζει ρόλο το κόστος της βαφής και του βερνικιου
Σε πληροφορώ ότι το 80% βάφει φανερά ή κυρίως κρυφά οικονομικά με υλικά της BODY που είναι εφάμιλλα των ξένων εταιρειών και από εκεί κονόμα, κατά τα άλλα συμφωνώ με τα υπόλοιπα παιδιά και επαυξάνω -
@jpg-0 said in Επισκευη πορτας:
Καλημέρα και χρόνια πολλά
Ερώτημα: σε κολωνάκι πεζοδρομίου, χτύπημα πόρτας πίσω δεξιά, μαρσπιε και μπροστά δεξιά (συνέχεια της πόρτας) μια λακουβιτσα 2cm μήκος. _ polo 1.2 TDI 2012 μαυρο
Ο φαναρτζής ζήτησε αλλαγή πόρτας περίπου 200 € και για τα δικά του 600 €, σύνολο 800 € φιλική τιμή γιατί δεν πληρώνει η Ασφάλεια.
Ήθελα τη γνώμη σας, ποσό φιλική κρίνετε την τιμή.
Σας ευχαριστώ πολύΉταν των βορείων προαστίων ο φαναρτζης; Αν μιλάμε για Αθήνα.
-
Στη Νέα Ιωνία αδερφέ μου, σε ένα στενάκι πριν το praktiker και η πλάκα ποια είναι, ότι έχει και γ@@ω τα reviews.
Τι να πω ... -
@ilias-a said in Επισκευη πορτας:
@driver-m said in Επισκευη πορτας:
@ilias-a said in Επισκευη πορτας:
@driver-m said in Επισκευη πορτας:
Aν αλλαζαν οι πορτες για τετοια χτυπηματα τοτε ολοι με αλλες πορτες θα ημασταν.
Δε βρισκω το λογο να θελει περισσοτερα απο 200 ευρω η επισκευη της πορτας αυτης. Οσο για το μασπιε, καινουριο ν'αγορασεις και να το βαψεις αντε να παει κι 150 ευρω ολα μαζι. Γενικα οι τιμες που σου εδωσε ο μαστορας ειναι αστειες αλλα και οι εκτιμησεις των περισσοτερων εδω ειναι πολυ γαλαντομες κατα τη γνωμη μου.
Αν φτασαμε να θελουμε 600-800 ευρω να επισκευασουμε μια πορτα κι ενα μασπιε στο ελλαδισταν ε ας παμε να φουνταρουμε ολοι ομαδικα.τα μισα ειδες, δες και τα υπολοιπα.
Oλα τα ειδα και στα 200 ευρω εβαλα και τη ζημια στη μπροστινη πορτα που ειναι ελαχιστη. Κι απ'ο,τι φαινεται ειχα δικιο γιατι εδωσα 350 ευρω εκτιμηση και ο φιλος βρηκε με 400 ευρω. Και πιο φτηνα θα εβρισκε με περισσοτερο ψαξιμο αλλα και παλι αλλο 800 αλλο 400.
για την εργασια του ζητησε 600, επιμενεις να προσθετεις και την τιμη του ανταλλακτικου στην εργασια του.
και με κοπρια βαφεις αυγα (αν καταλαβες, καταλαβες) η διαφορα του χρονου εργασιας ενος ποιοτικου φανοβαφεα με εναν του σωρου ειναι τεραστια οπως και το αποτελεσμα τους, αν θες αρκουδα απευθυνεσαι σε φανοβαφεις που φτιαχνουν ταξι και αυτοκινητα εκθεσαδων ακομα λιγοτερα λεφτα απο αυτα που λες και σε 1 μερα ετοιμο. οτι πληρωσεις θα παρεις.
Υ.Γ. δεν ειμαι φανοβαφεας αλλα εχω συνεργαστει και συνεργαζομαι επαγγελματικα με παρα πολλους.Τα 600 ευρω για να βαψεις μια πορτα (που θα ηταν σε καλη κατασταση αφου θα εβαζε μεταχειρισμενη κι οχι την χτυπημενη που ειχε ηδη), να φερεις ενα μασπιε και λιγες ακομα λεπτομερειες ειναι αστεια τιμη ακομα και τα καλυτερα χρωματα της ppg και της standox να χρησιμοποιησεις με αντιχαρακτικα βερνικια.
Αν εχεις συνεργαστει με πολλους φανοποιους και σου φαινονται τετοιες τιμες λογικες τοτε μαλλον σ'εχουν κανει μεροκαματο πολλα μαστορια του χωρου. -
παλι τα μισα ειδες για να πεις την εξυπναδα σου, κοιτα και με τα 2 ματια και καλο θα ηταν με το φως του ηλιου, η εμπροσθια πορτα δεν εχει φαναρτζοδουλεια και βαψιμο εξωτερικα και μεσα τελαρο?
μεροκαματο και βεβαια με εχουν κανει αρκετοι μεχρι να μαθω, δυστυχως δεν γεννηθηκα φωστηρας οπως καποιοι τυχεροι, που να δεις ομως ποσους "εξυπνους-πονηρους" εχουν κανει μεροκαματο οι αλμπανιδες.
για να κλεισω γιατι τσαμπα χαλαμε το ποστ, το παλικαρι εχει πολλες επιλογες για φτιαξει ή να μπαλωσει το αυτοκινητο του, αναλογα με το τι σηκωνει η διαθεση και η τσεπη του θα εχει και το αποτελεσμα που πληρωσε. -
@bassstarlet said in Επισκευη πορτας:
Είναι οι φαναρτζήδες, η πιο «προνομιούχος» τάξη στους επισκευαστές αυτοκινήτων;
παντα ηταν (απο τα μεσα της δεκαετειας του 80 που θυμαμαι) ο περισσοτερο καλοπληρωμενος κλαδος στους τεχνητες οχηματων, η πλακα ειναι οτι σαν τεχνητες εχουν τη μικροτερη εξελιξη σε ολα αυτα τα χρονια, οπως και οτι οι σωστοι ειναι μικρο ποσοστο αυτων.
Επισκευη πορτας