Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    VW T-Roc
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. VW T-Roc
    • 1
    • 2
    • 86
    • 87
    • 88
    • 89
    • 90
    • 157
    • 158
    • 88 / 158
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    131
    3141
    146162
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • elteo
      elteo @andya3 last edited by elteo

      @andya3 said in VW T-Roc:

      @georgemit said in VW T-Roc:

      @andya3 said in VW T-Roc:

      @marc-s110l said in VW T-Roc:

      Για remap μετά την 4ετία που θα λήξει η εγγύηση. Όπως πιθανόν ξέρεις, η Karenta δε χαρίζει κάστανα σε τέτοια. Θα σε σκίσει αν πάθει τίποτα το αυτοκίνητο, θα σε ξεζουμίσει στα φράγκα, χα,χα,χα.

      Ναι οι Γερμανοί είναι πολύ αυστηροί με τα παράνομα λογισμικά🤥🤥🤥

      Βρε κοίτα εσύ να κάνεις καμιά βελτίωση στο χουάι-ντάι μπας και περνάς κάνα vag στο δρόμο κι άσε τους Γερμανούς και τα λογισμικά 🙂.

      Αντλία νερού σου αλλάξανε ή όχι ακόμα? Έχει βουηξει η πιάτσα για τα i30 που "κατουριούνται πάνω τους". 😝

      Όπα Μπάστα. Μην μιλήσουμε για αξιοπιστία vag τώρα. 🤣 Ούτε για τιμές. Πλαστική αντλία νερού όταν άλλαξα είδα την φοβερή ποιότητα της και έφριξα. Κουστούμι 480 ευρώ η αλλαγή της μόνο. Άσε με τους γερμανοτσολιάδες τώρα. Ούτε στην φαντασία της δεν βλέπει την αξιοπιστία των Hyundai.

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • fanis75
        fanis75 moderator @realzeus last edited by

        @realzeus said in VW T-Roc:

        Κοίτα, αν το θες απλά για ευκολία μέσα στην πόλη, έχεις δίκιο, δεν είναι η καλύτερη λύση (αν και ανάλογα με την υλοποίηση μπορεί να είναι ΟΚ). Όμως πολύς κόσμος θέλει τα αυτόματα/ημιαυτόματα (πες τα όπως θες) για άλλους λόγους, όχι απλά για να μην κουνάει το χέρι και το πόδι του, στην κίνηση. Για σβέλτη οδήγηση, με paddles πίσω από το τιμόνι, είναι ιδανικά τα διπλοσύμπλεκτα.

        Το ίδιο λέμε, η κύρια χρήση του αυτόματου (και ο λόγος που βγήκε) είναι η ευκολάι στην κίνηση, όχι στην Ε.Ο που βάζεις μια 6η και πας. Και αυτό λέω, ότι για την κύρια χρήση ενός αυτόματου δεν κάνει γιατί δεν είναι αυτόματο στην ουσία. Τώρα για paddles κλπ. ειδικές κατασκευες, ΟΚ το δέχομαι ότι σε ορισμένους αρέσει - βέβαια η τρανή BMW που ξέρει τα κόβει από τα γρήγορα....γιατί άραγε (εγώ ξέρω) ?!?!

        We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • realzeus
          realzeus last edited by realzeus

          Παπάρια ξέρει η BMW. Δες τι ξέρουν Ferrari, Lamborghini, Porsche και McLaren, με εκατομμύρια αγωνιστικά χιλιόμετρα η κάθε μια. Όλες αυτές βάζουν διπλοσύμπλεκτα... Προφανώς οι BMW είναι πιο καθημερινές, γι' αυτό έχουν μετατροπέα. Αν θες το απόλυτο όμως τότε θα βάλεις ημιαυτόματο (μονοσύμπλεκτο, διπλοσύμπλεκτο ή σειριακό).

          fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • fanis75
            fanis75 moderator @realzeus last edited by fanis75

            @realzeus said in VW T-Roc:

            Παπάρια ξέρει η BMW. Δες τι ξέρουν Ferrari, Lamborghini, Porsche και McLaren, με εκατομμύρια αγωνιστικά χιλιόμετρα η κάθε μια. Όλες αυτές βάζουν διπλοσύμπλεκτα... Προφανώς οι BMW είναι πιο καθημερινές, γι' αυτό έχουν μετατροπέα. Αν θες το απόλυτο όμως τότε θα βάλεις ημιαυτόματο (μονοσύμπλεκτο, διπλοσύμπλεκτο ή σειριακό).

            Η BMW ξέρει γιατί πουλάει 100αδες χιλιάδες αμάξια. Η Πόρσε κάνει αναγκαστικά ότι πει το αφεντικό, το ίδιο και η Lambo...VW είναι με άλλο όνομα. Η Φεράρρι, ΟΚ μόνη της έμεινε, το κάνει για τους απόλυτους χρόνους και γιατί οι αγοραστές δεν ασχολούνται με άλλα πράγματα, έχουν άλλα 10-20 αμάξια, δεν είναι all around αμάξι, το ίδιο και η McLaren. Αυτό λέω, ειδικού σκοπού αμάξια με ειδικού σκοπού κιβώτια, πολύ περιορισμένης χρήσης και περιοριστικά, για πίστα ουσιαστικά ή γρήγορη οδήγηση σε συγκεκριμένες συνθήκες.

            We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

            realzeus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • argyn
              argyn last edited by argyn

              Για την πόλη, τον οικογενειάρχη και το σουπερμαρκετ: παραδοσιακό αυτόματο ή CVT
              Για οτιδήποτε απαιτεί συνεχή ανεβοκατεβάσματα υπό πίεση (πχ αναβάσεις) ή κόντρες: Κάποιου είδους διπλοσύμπλεκτο.
              Για προσωπική ευχαρίστηση σε σβέλτες μοναχικές βόλτες: ΚΑΛΟ χειροκίνητο ή ακόμα καλύτερα ΚΑΛΟ χειροκίνητο με rev-matching.

              Ειδικά τα DSG είναι η προσωποποίηση της κόλασης σε μανούβρες ακριβείας σε τερέν με μεγάλες κλίσεις (αλλαξοκωλιές σε καλντερίμια ορεινών οικισμών, παρκαρίσματα σε μέρη τύπου ανηφόρες Λυκαβηττού κτλ) όταν δε προσπαθήσουν να ζευγαρώσουν με eco προγράμματα οδήγησης είναι τόσο άγαρμπα στις αλλαγές τους που αναρωτιέσαι μερικές φορές αν οι προγραμματιστές τους δουλεύανε απλήρωτοι ...

              @andya3 , καλοτάξιδος και άσπαστος εύχομαι.

              fanis75 realzeus 2 Replies Last reply Reply Quote 2
              • fanis75
                fanis75 moderator @argyn last edited by

                @argyn said in VW T-Roc:

                Για την πόλη, τον οικογενειάρχη και το σουπερμαρκετ: παραδοσιακό αυτόματο ή CVT
                Για οτιδήποτε απαιτεί συνεχή ανεβοκατεβάσματα υπό πίεση (πχ αναβάσεις) ή κόντρες: Κάποιου είδους διπλοσύμπλεκτο.
                Για προσωπική ευχαρίστηση σε σβέλτες μοναχικές βόλτες: ΚΑΛΟ χειροκίνητο ή ακόμα καλύτερα ΚΑΛΟ χειροκίνητο με rev-matching.

                Ειδικά τα DSG είναι η προσωποποίηση της κόλασης σε μανούβρες ακριβείας σε τερέν με μεγάλες κλίσεις (αλλαξοκωλιές σε καλντερίμια ορεινών οικισμών, παρκαρίσματα σε μέρη τύπου ανηφόρες Λυκαβηττού κτλ) όταν δε προσπαθήσουν να ζευγαρώσουν με eco προγράμματα οδήγησης είναι τόσο άγαρμπα στις αλλαγές τους που αναρωτιέσαι μερικές φορές αν οι προγραμματιστές τους δουλεύανε απλήρωτοι ...

                Τα είπες όλα!!! Εύγε👏 Ειδικά για ανηφόρες τύπου Λυκαβηττού (έμενα 30 χρόνια εκεί), έχω τεράστια εμπειρία με παρκάρισμα με την όπισθεν σε ανηφόρα με ελάχιστο χώρο και ο μετατροπέας μου επέτρεπε να κάνει κινήσεις ακριβείας, κυριολεκτικά εκατοστό εκατοστό.

                We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • realzeus
                  realzeus @fanis75 last edited by

                  @fanis75 said in VW T-Roc:

                  @realzeus said in VW T-Roc:

                  Παπάρια ξέρει η BMW. Δες τι ξέρουν Ferrari, Lamborghini, Porsche και McLaren, με εκατομμύρια αγωνιστικά χιλιόμετρα η κάθε μια. Όλες αυτές βάζουν διπλοσύμπλεκτα... Προφανώς οι BMW είναι πιο καθημερινές, γι' αυτό έχουν μετατροπέα. Αν θες το απόλυτο όμως τότε θα βάλεις ημιαυτόματο (μονοσύμπλεκτο, διπλοσύμπλεκτο ή σειριακό).

                  Η BMW ξέρει γιατί πουλάει 100αδες χιλιάδες αμάξια. Η Πόρσε κάνει αναγκαστικά ότι πει το αφεντικό, το ίδιο και η Lambo...VW είναι με άλλο όνομα. Η Φεράρρι, ΟΚ μόνη της έμεινε, το κάνει για τους απόλυτους χρόνους και γιατί οι αγοραστές δεν ασχολούνται με άλλα πράγματα, έχουν άλλα 10-20 αμάξια, δεν είναι all around αμάξι, το ίδιο και η McLaren. Αυτό λέω, ειδικού σκοπού αμάξια με ειδικού σκοπού κιβώτια, πολύ περιορισμένης χρήσης και περιοριστικά, για πίστα ουσιαστικά ή γρήγορη οδήγηση σε συγκεκριμένες συνθήκες.

                  Οι σημερινές Πόρσε είναι και πιο χρηστικές και πιο γρήγορες από τις αντίστοιχες BMW. Το μόνο που μένει στις BMW είναι η ομαλότητα, για τους παππούδες...

                  fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • realzeus
                    realzeus @argyn last edited by

                    @argyn said in VW T-Roc:

                    Για προσωπική ευχαρίστηση σε σβέλτες μοναχικές βόλτες: ΚΑΛΟ χειροκίνητο ή ακόμα καλύτερα ΚΑΛΟ χειροκίνητο με rev-matching.

                    Πλέον το βαριέμαι. Καλό ημιαυτόματο, any day of the week, twice on a Sunday!!!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • fanis75
                      fanis75 moderator @realzeus last edited by

                      @realzeus said in VW T-Roc:

                      Οι σημερινές Πόρσε είναι και πιο χρηστικές και πιο γρήγορες από τις αντίστοιχες BMW. Το μόνο που μένει στις BMW είναι η ομαλότητα, για τους παππούδες...

                      Όσο είχαν το τιπτρονικ ήταν, τώρα που έγινα vag και φορτώθηκαν την μ@λακία το dsg δεν είναι. Για να σε δω να παρκάρεις σε ανηφόρα του Λυκαββητου με μια 911 με DSG....χαχαχα!
                      BMW rulez!! Προσωπικά μια 911 είναι το όνειρό μου, αλλά από τις καλές τις παλιές με το τιπτρονικ!!

                      We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                      realzeus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • realzeus
                        realzeus @fanis75 last edited by

                        @fanis75 said in VW T-Roc:

                        @realzeus said in VW T-Roc:

                        Οι σημερινές Πόρσε είναι και πιο χρηστικές και πιο γρήγορες από τις αντίστοιχες BMW. Το μόνο που μένει στις BMW είναι η ομαλότητα, για τους παππούδες...

                        Όσο είχαν το τιπτρονικ ήταν, τώρα που έγινα vag και φορτώθηκαν την μ@λακία το dsg δεν είναι. Για να σε δω να παρκάρεις σε ανηφόρα του Λυκαββητου με μια 911 με DSG....χαχαχα!
                        BMW rulez!! Προσωπικά μια 911 είναι το όνειρό μου, αλλά από τις καλές τις παλιές με το τιπτρονικ!!

                        Πρώτα από όλα να σε ενημερώσω ότι το διπλοσύμπλεκτο το εφηύρε η Porsche, ως αγωνιστικό κιβώτιο, όχι η VW, οπότε διάβασε λίγο καλύτερα την ιστορία. 😉 Γιατί να πάει κανείς σε ανηφόρα του Λυκαβηττού με 911; Για αυτό υπάρχουν τα Yaris. Σκέφτεσαι πολύ πεζά... Κοιμισμένο ήταν το Tiptronic εκείνο, το έχω οδηγήσει, καμία σχέση με το PDK. Που και πάλι μπορεί να παρκάρει στην ανηφόρα, αν και δεν είναι το καλύτερό του.

                        fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • fanis75
                          fanis75 moderator @realzeus last edited by

                          @realzeus said in VW T-Roc:

                          Πρώτα από όλα να σε ενημερώσω ότι το διπλοσύμπλεκτο το εφηύρε η Porsche, ως αγωνιστικό κιβώτιο, όχι η VW, οπότε διάβασε λίγο καλύτερα την ιστορία. 😉 Γιατί να πάει κανείς σε ανηφόρα του Λυκαβηττού με 911; Για αυτό υπάρχουν τα Yaris. Σκέφτεσαι πολύ πεζά... Κοιμισμένο ήταν το Tiptronic εκείνο, το έχω οδηγήσει, καμία σχέση με το PDK. Που και πάλι μπορεί να παρκάρει στην ανηφόρα, αν και δεν είναι το καλύτερό του.

                          Πόρσε = φαγκ, οπότε το ίδιο λέμε. Μια οικογένεια ήταν και είναι. Γιατί να πάει? Μα γιατί εκεί μένει!! Επίσης, εσύ είπες για χρηστικότητα "Οι σημερινές Πόρσε είναι και πιο χρηστικές" και αυτό που λέω ειναι χρηστικότητα και αποδυκνύει ότι οι Πόρσε δεν είναι πιο χρηστικές. Έχουν πολλούς περιορισμούς.

                          Μια χαρά ήταν το τιπτρονικ, εξαιρετικό. Μάλιστα έχω οδηγήσει και πιο δεινόσαυρο, 928 με 3αρι αυτόματο και ήταν σούπερ!! Αυτό ήταν φοβερό κιβώτιο και η ροπή του V8 αλλο πράγμα!

                          We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • realzeus
                            realzeus last edited by realzeus

                            Όταν βγήκε το διπλοσύμπλεκτο στους αγώνες, στα τέλη της δεκαετία του 1970, δεν ήταν VAG ακόμα η Porsche. Διαβάζω όμως ότι η πρώτη ιδέα, στα χαρτιά, ήταν το 1939 και δεν ήταν Γερμανός που το σκέφτηκε...

                            Για να μου λες για 3άρι όμως... σαν να ακούω Αμερικανό συνταξιούχο του 1960... 😛

                            Αυτός που έχει 911 στον Λυκαβηττό, υποθέτω ότι έχει γκαράζ για αυτήν μέσα στην βίλα, δεν την παρκάρει στην ανηφόρα έξω από το σπίτι του...

                            fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • fanis75
                              fanis75 moderator @realzeus last edited by fanis75

                              @realzeus said in VW T-Roc:

                              Αυτό που έχει 911 στον Λυκαβηττό, υποθέτω ότι έχει γκαράζ για αυτήν μέσα στην βίλα, δεν την παρκάρει στην ανηφόρα έξω από το σπίτι του...

                              Δεν λέμε αυτό, αλλά το θέμα χρηστικότητας και επαναλαμβώνω ότι δεν είναι όσο χρηστική είναι μια bmw. Επιπλέον, βίλα στον Λυκαβηττό δεν υπάρχει....χαχαχα!! Κάποιες λίγε πολυκατοικίες με γκαράζ και ναι ο γείτονας είχε ένα τέτοιο με μια 911 και η ανηφόρα για το γκαράζ και η μανούβρα ήθελε κινήσεις ακριβείας....με χειροκίνητο δεν το έβγαζε με τίποτα!

                              Όσο για την σχέση Πόρσε με Φαγκ, πάντα υπήρχε αφού ο Πόρσε την ίδρυσε ουσιαστικά και πλέον ελέγχει πάνω από το 50%.

                              We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • realzeus
                                realzeus last edited by realzeus

                                Σαν να θυμάμαι κάτι βίλες (πες τες μονοκατοικίες αν θες) πάνω από το θέατρο στα στενά, όχι στον κεντρικό δρόμο πάνω.

                                Η VAG ελέγχει την Porsche. Εκτός αν αναφέρεσαι στις οικογένειες Porsche και Piech, που εκεί δεν βγάζεις άκρη.

                                Αλλά πες αλήθεια τώρα. Θα προτιμούσες μια Μ4 αντί για μια 911, ακόμα και με το διπλοσύμπλεκτο της τελευταίας;

                                fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • fanis75
                                  fanis75 moderator @realzeus last edited by

                                  @realzeus said in VW T-Roc:

                                  Αλλά πες αλήθεια τώρα. Θα προτιμούσες μια Μ4 αντί για μια 911, ακόμα και με το διπλοσύμπλεκτο της τελευταίας;

                                  Όχι προτιμώ την 911, γιατί χτύπησες ευαίσθητη χορδή!!!....η 911 είναι διαχρονικά το αγαπημένο μου αυτοκίνητο, και από Ferarri, Lambo κλπ. Για εμένα είναι το απόλυτο αυτοκίνητο!!

                                  Επίσης η Μ4 δεν μαρέσει, θέλω τα μεγάλα τα μπόλικα αμάξια, π.χ. Μ8.

                                  We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                  fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • fanis75
                                    fanis75 moderator @fanis75 last edited by

                                    @fanis75 said in VW T-Roc:

                                    @realzeus said in VW T-Roc:

                                    Αλλά πες αλήθεια τώρα. Θα προτιμούσες μια Μ4 αντί για μια 911, ακόμα και με το διπλοσύμπλεκτο της τελευταίας;

                                    Όχι προτιμώ την 911, γιατί χτύπησες ευαίσθητη χορδή!!!....η 911 είναι διαχρονικά το αγαπημένο μου αυτοκίνητο, και από Ferarri, Lambo κλπ. Για εμένα είναι το απόλυτο αυτοκίνητο!!

                                    Επίσης η Μ4 δεν μαρέσει, θέλω τα μεγάλα τα μπόλικα αμάξια, π.χ. Μ8.

                                    @realzeus said in VW T-Roc:

                                    Εκτός αν αναφέρεσαι στις οικογένειες Porsche και Pich, που εκεί δεν βγάζεις άκρη.

                                    Σε αυτό αναφέρομαι και στο ότι ουσιαστικά ο Πόρσε έφτιαξε την VW κατ' αντολή του Χίτλερ. Επίσης διαβάζω ότι η Πόρσε ελέγχει την VW και όχι το ανάποδο, δλδ η Porsche AG κατέχει το πλειοψηφικό πακέτο μετοχών....ίσως ειναι λάθος.

                                    We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • realzeus
                                      realzeus last edited by

                                      Κάπου μπερδέυτηκες. Η VAG ελέγχει την Porsche, αλλά οι οικογένειες Porsche και Piech ελέγχουν όλον τον Όμιλο (μαζί με το Γερμανικό Κράτος).

                                      fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • fanis75
                                        fanis75 moderator @realzeus last edited by

                                        @realzeus said in VW T-Roc:

                                        Κάπου μπερδέυτηκες. Η VAG ελέγχει την Porsche, αλλά οι οικογένειες Porsche και Piech ελέγχουν όλον τον Όμιλο (μαζί με το Γερμανικό Κράτος).

                                        Ίσως....εδώ πάντως λέει ότι η Porsche εχει την πλειοψηφία:

                                        a6959110-72ac-4f93-ba1c-c691f4758f14-image.png

                                        Είναι θέμα του τι ορίζουμε ώς "Πόρσε" τελικά....χαχαχα.

                                        https://en.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_Group

                                        We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • V
                                          vagnar last edited by

                                          Εντυπωσιακό πόσο μπλεγμένα τα έχουν κάνει αυτοί.

                                          Dr. Ing. h.c. F. Porsche AG, usually shortened to Porsche, is a German automobile manufacturer specializing in high-performance sports cars, SUVs and sedans, headquartered in Stuttgart, Baden-Württemberg, Germany. The company is owned by Volkswagen AG, a controlling stake of which is owned by Porsche Automobil Holding SE.

                                          😆

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • V
                                            vastil last edited by

                                            Το Infotainment έχει κάποια θέματα. Δηλαδή στις 100 φορές θέλει 1 επανεκκίνηση για να συνδεθεί ασύρματα με το carplay. Ωστόσο το mib 3 έχει δεχτεί πάρα πολλές αναβαθμίσεις απομακρυσμένα μέσω 4g/5g. Αποτέλεσμα αυτού να βελτιωθεί και να μην θέλει τόσα restart όσο όταν το πρωτοπήρα 1 στις 50 φορές. Το παλεύουν και το προσπαθούν. Επειδή δοκίμασα και του Audi νομίζω πως της Vw είναι 1 Level παραπάνω.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 86
                                            • 87
                                            • 88
                                            • 89
                                            • 90
                                            • 157
                                            • 158
                                            • 88 / 158
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr