-
Σύμφωνα με την Tesla, οι χρεώσεις θα αλλάζουν ανάλογα με την ώρα φόρτισης και τον σταθμό των Superchargers. Πιο συγκριμένα, ο σταθμός της Αθήνα, στο εμπορικό κέντρο «Golden Hall», θα έχει κόστος φόρτισης ανά kWh στα 0,47 ευρώ, από τις 18:00 έως τις 22:00. Τις υπόλοιπες ώρες, το κόστος θα παρουσιάζει μείωση στα 0,41 ευρώ/kWh. Αντίστοιχα, στην Αταλάντη η χρέωση κατά τη διάρκεια 18:00-22:00 είναι 0,64 ευρώ/kWh και τις υπόλοιπες ώρες στα 0,58 ευρώ/kWh.
Επιπλέον, ο σταθμός των Superchargers στην Λάρισα, ακολουθεί τα ίδια κόστη με αυτόν της Αθήνας. Προφανώς και αυτός παρουσιάζει μείωση του κόστους φόρτισης τις ώρες 18:00 με 22:00. Τέλος, στον Ψαθόπυργο, η Tesla χρεώνει 0,61 ευρώ ανά kWh, το ίδιο τετράωρο, από τις 18:00 έως τις 22:00. Τις υπόλοιπες ώρες οι κάτοχοι των ηλεκτρικών μοντέλων της αμερικάνικης φίρμας θα μπορούν να φορτίζουν με 0,55 ευρώ/kWh.https://carselectric.gr/tesla-telos-i-dorean-fortisi-aftes-einai-oi-chreoseis-stin-ellada/
Συνεπώς με μέση κατανάλωση 14kWh/100χλμ το πισωκίνητο Model 3 έχει κατανάλωση κάπου μεταξύ 5.7 και 9 ευρώ στα 100χλμ εάν φορτίζεται σε ταχυφορτιστές (εξαιρουμένων των τελών αδράνειας).
-
Στην Αθήνα θα καις τις οικιακές kWh με πολύ χαμηλότερη χρέωση. Στο ταξίδι θα καις με μέση 16 (στα 120 χλμ/ώρα), οπότε βγαίνει λίγο ακριβότερα από τα νούμερα που έβαλες. Φυσικά εξαιρούνται τα πρώτα χλμ, όπου ακόμα καταναλώνεις την μπαταρία που γέμισε σπίτι.
-
@dimsabas Εάν μπούμε στην περιπτωσιολογία θα σου πω ότι η συντριπτική πλειονότητα του πληθυσμού ούτε έχει ούτε μπορεί να αποκτήσει δυνατότητα οικιακής φόρτισης ενώ οι τιμές ακόμα και των 16kWh είναι αστείες αν κάποιος κινείται με 120-130 χαω στην εθνική με καύσωνα και φορτωμένος, όπου εκεί γράφει άνετα +18kWh - και όλα αυτά με το οικονομικότερο πισωκίνητο Tesla.
Η ουσία είναι η εξής: Πλέον τα κόστη φόρτισης σε tesla ταχυφορτιστές κλείνουν την ψαλίδα των λειτουργικών εξόδων κίνησης των tesla σε σχέση με τα "καλά" υβριδικά σε βαθμό τέτοιο που κάνουν τα λοιπά κριτήρια επιλογής βαρύνοντα αν όχι καθοριστικά.
-
@argyn said in TESLA FORUM:
@dimsabas Εάν μπούμε στην περιπτωσιολογία θα σου πω ότι η συντριπτική πλειονότητα του πληθυσμού ούτε έχει ούτε μπορεί να αποκτήσει δυνατότητα οικιακής φόρτισης ενώ οι τιμές ακόμα και των 16kWh είναι αστείες αν κάποιος κινείται με 120-130 χαω στην εθνική με καύσωνα και φορτωμένος, όπου εκεί γράφει άνετα +18kWh - και όλα αυτά με το οικονομικότερο πισωκίνητο Tesla.
Η ουσία είναι η εξής: Πλέον τα κόστη φόρτισης σε tesla ταχυφορτιστές κλείνουν την ψαλίδα των λειτουργικών εξόδων κίνησης των tesla σε σχέση με τα "καλά" υβριδικά σε βαθμό τέτοιο που κάνουν τα λοιπά κριτήρια επιλογής βαρύνοντα αν όχι καθοριστικά.
μα τι σημασια εχει τι μπορει να αποκτησει η συντριπτικη πλειοψηφια του πληθυσμου;
Ουτε η πορσε κανει αυτοκινητα για την συντριπτικη πλειοψηφια του πληθυσμου, αλλα μια χαρα επιβιωνει (διαλεξτε οποιαδηποτε αλλη ακριβη-ιδιαιτερη μαρκα αν δεν σας κανει το παραδειγμα) και πουλαει αμαξια -
@dettol said in TESLA FORUM:
@argyn said in TESLA FORUM:
@dimsabas Εάν μπούμε στην περιπτωσιολογία θα σου πω ότι η συντριπτική πλειονότητα του πληθυσμού ούτε έχει ούτε μπορεί να αποκτήσει δυνατότητα οικιακής φόρτισης ενώ οι τιμές ακόμα και των 16kWh είναι αστείες αν κάποιος κινείται με 120-130 χαω στην εθνική με καύσωνα και φορτωμένος, όπου εκεί γράφει άνετα +18kWh - και όλα αυτά με το οικονομικότερο πισωκίνητο Tesla.
Η ουσία είναι η εξής: Πλέον τα κόστη φόρτισης σε tesla ταχυφορτιστές κλείνουν την ψαλίδα των λειτουργικών εξόδων κίνησης των tesla σε σχέση με τα "καλά" υβριδικά σε βαθμό τέτοιο που κάνουν τα λοιπά κριτήρια επιλογής βαρύνοντα αν όχι καθοριστικά.
μα τι σημασια εχει τι μπορει να αποκτησει η συντριπτικη πλειοψηφια του πληθυσμου;
Ουτε η πορσε κανει αυτοκινητα για την συντριπτικη πλειοψηφια του πληθυσμου, αλλα μια χαρα επιβιωνει (διαλεξτε οποιαδηποτε αλλη ακριβη-ιδιαιτερη μαρκα αν δεν σας κανει το παραδειγμα) και πουλαει αμαξιαΣωστά, γιατί ενώ ένα μεγάλος μέρος του προμόσιον των τεσλα αφορά στην οικονομική παράμετρο να μας ενδιαφέρει ότι οι προϋποθέσεις συμφέρουσας οικιακής φόρτισης τους απλά δεν υπάρχουν για εκείνη ακριβώς την μερίδα καταναλωτών για τους οποίους το οικονομικό κριτήριο των χαμηλών λειτουργικών εξόδων κίνησης είναι σημαντικό?
Με τον ίδιο τρόπο γιατί να μας ενδιαφέρει ότι οι επιδόσεις ταχύτητας/επιτάχυνσης που οι προμότερες υπερ-προβάλλουν, για να επιτευχθούν απαιτούν καταναλώσεις μπαταρίας που συρρικνώνουν την πραγματική αυτονομία τους στα κάτω από 250χλμ?
Ερωτήματα εκτός σύμπαντος φανμποισμού φυσικά, καταλαβαίνω.
-
@argyn said in TESLA FORUM:
@dettol said in TESLA FORUM:
@argyn said in TESLA FORUM:
@dimsabas Εάν μπούμε στην περιπτωσιολογία θα σου πω ότι η συντριπτική πλειονότητα του πληθυσμού ούτε έχει ούτε μπορεί να αποκτήσει δυνατότητα οικιακής φόρτισης ενώ οι τιμές ακόμα και των 16kWh είναι αστείες αν κάποιος κινείται με 120-130 χαω στην εθνική με καύσωνα και φορτωμένος, όπου εκεί γράφει άνετα +18kWh - και όλα αυτά με το οικονομικότερο πισωκίνητο Tesla.
Η ουσία είναι η εξής: Πλέον τα κόστη φόρτισης σε tesla ταχυφορτιστές κλείνουν την ψαλίδα των λειτουργικών εξόδων κίνησης των tesla σε σχέση με τα "καλά" υβριδικά σε βαθμό τέτοιο που κάνουν τα λοιπά κριτήρια επιλογής βαρύνοντα αν όχι καθοριστικά.
μα τι σημασια εχει τι μπορει να αποκτησει η συντριπτικη πλειοψηφια του πληθυσμου;
Ουτε η πορσε κανει αυτοκινητα για την συντριπτικη πλειοψηφια του πληθυσμου, αλλα μια χαρα επιβιωνει (διαλεξτε οποιαδηποτε αλλη ακριβη-ιδιαιτερη μαρκα αν δεν σας κανει το παραδειγμα) και πουλαει αμαξιαΣωστά, γιατί ενώ ένα μεγάλος μέρος του προμόσιον των τεσλα αφορά στην οικονομική παράμετρο να μας ενδιαφέρει ότι οι προϋποθέσεις συμφέρουσας οικιακής φόρτισης τους απλά δεν υπάρχουν για εκείνη ακριβώς την μερίδα καταναλωτών για τους οποίους το οικονομικό κριτήριο των χαμηλών λειτουργικών εξόδων κίνησης είναι σημαντικό?
Με τον ίδιο τρόπο γιατί να μας ενδιαφέρει ότι οι επιδόσεις ταχύτητας/επιτάχυνσης που οι προμότερες υπερ-προβάλλουν, για να επιτευχθούν απαιτούν καταναλώσεις μπαταρίας που συρρικνώνουν την πραγματική αυτονομία τους στα κάτω από 250χλμ?
Ερωτήματα εκτός σύμπαντος φανμποισμού φυσικά, καταλαβαίνω.
μαλλον λαθος ανθρωπους ακους/διαβαζεις και εσυ κακως δινεις βαρος στα λεγομενα/γραπτα τους. Ενας απο τους παραγοντες ειναι αυτος του κοστους χρησης και αυτο ομως αναλογα με τη χρηση του αυτοκινητου. Κακως επελεξες να εστιασεις εκει.
Ναι το κοστος χρησης του, ακομα και τωρα με χρεωση στους ταχυφορτιστες ειναι χαμηλοτερο απο θερμικα, διοτι θεωρειται αυτονοητο οτι θα φορτιζεις σπιτι με ελαχιστο κοστος kwh. Ναι γινεται να εχεις ηλεκτρικο ακομα και αν δεν εχεις αυτη τη δυνατοτητα, αλλα προσωπικα το θεωρω μανουρα και δεν θα το εκανα.
Οι λογοι που κανουν καποιον να επιλεξει ηλεκτρικο γενικα και τεσλα πιο ειδικα ειναι πολλαπλοι και νομιζω εχουν αναφερθει ΠΟΛΛΕΣ φορες.
Δεν ειναι για ολους, οπως πχ το ντηζελ δεν ηταν για εμενα. Ακουγα οτι χρειαζεται να κανεις "αναγεννηση του dpf" και ειχα φρικαρει. Κανω σχετικα μικρες διαδρομες και σπανια μπορω να αναπτυξω ταχυτητες 60-80km/h. Δεν ετρεξα να βροντοφωναξω παντου οτι τα ντηζελ ειναι αχρηστα. Απλα δεν ειναι για εμενα. -
Ας το πούμε ξανά, επανάληψις, μήτηρ πάσης μαθήσεως.
Τα ηλεκτρικά έρχονται με μερικούς περιορισμούς οι οποίοι για μερικούς είναι δεσμευτικοί και για μερικούς όχι. Αν έχεις χώρο-εγκατάσταση για οικιακή φόρτιση, αν είσαι ΕΕ ή έχεις εταιρεία, αν δεν κάνεις μεγάλες αποστάσεις και όταν γίνονται γίνονται εν είδει διακοπών και όχι με το μαχαίρι στην καρωτίδα, αν έχεις μια Χ εξοικείωση με την τεχνολογία και τα απλικασιόνς, η εγγύτητα στο εξουσιοδοτημένο σέρβις, κλπ κλπ.Θυμίζω ότι για ένα ΕΕ με κερδοφορία, το οικονομικότερο TESLA MODEL 3 RWD κοστίζει 22,6k (μαζί με τα έξοδα πινακίδων κλπ συμπαρομαρτούντων ) ενώ το MODEL 3 LR περί τα 27,3k, ποιός είναι ο αντίλογος σε αυτές τις τιμολογήσεις? Opel corsa ?
-
@red_monster said in TESLA FORUM:
Ας το πούμε ξανά, επανάληψις, μήτηρ πάσης μαθήσεως.
Τα ηλεκτρικά έρχονται με μερικούς περιορισμούς οι οποίοι για μερικούς είναι δεσμευτικοί και για μερικούς όχι. Αν έχεις χώρο-εγκατάσταση για οικιακή φόρτιση, αν είσαι ΕΕ ή έχεις εταιρεία, αν δεν κάνεις μεγάλες αποστάσεις και όταν γίνονται γίνονται εν είδει διακοπών και όχι με το μαχαίρι στην καρωτίδα, αν έχεις μια Χ εξοικείωση με την τεχνολογία και τα απλικασιόνς, η εγγύτητα στο εξουσιοδοτημένο σέρβις, κλπ κλπ.Ποιό ποσοστό επί του συνόλου του αγοραστικού κοινού θεωρείς ότι πληρεί τις συγκεκριμένες προϋποθέσεις?
Αυτό που περιγράφεις ονομάζεται όχημα ειδικού σκοπού - για σήμερα και πιθανότατα για τα προσεχή χρόνια - κάτι παντελώς αναντίστοιχο με την εικόνα που δίνεται από ΜΜΕ, προμότορες, φανμποιζ για τα ηλεκτρικά εν γένει και προφανώς αντιφατικό με την επίσημη πολιτική καθολικού εξηλεκτρισμού της ΕΕ.
-
@argyn said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
Ας το πούμε ξανά, επανάληψις, μήτηρ πάσης μαθήσεως.
Τα ηλεκτρικά έρχονται με μερικούς περιορισμούς οι οποίοι για μερικούς είναι δεσμευτικοί και για μερικούς όχι. Αν έχεις χώρο-εγκατάσταση για οικιακή φόρτιση, αν είσαι ΕΕ ή έχεις εταιρεία, αν δεν κάνεις μεγάλες αποστάσεις και όταν γίνονται γίνονται εν είδει διακοπών και όχι με το μαχαίρι στην καρωτίδα, αν έχεις μια Χ εξοικείωση με την τεχνολογία και τα απλικασιόνς, η εγγύτητα στο εξουσιοδοτημένο σέρβις, κλπ κλπ.Ποιό ποσοστό επί του συνόλου του αγοραστικού κοινού θεωρείς ότι πληρεί τις συγκεκριμένες προϋποθέσεις?
Αυτό που περιγράφεις ονομάζεται όχημα ειδικού σκοπού - για σήμερα και πιθανότατα για τα προσεχή χρόνια - κάτι παντελώς αναντίστοιχο με την εικόνα που δίνεται από ΜΜΕ, προμότορες, φανμποιζ για τα ηλεκτρικά εν γένει και προφανώς αντιφατικό με την επίσημη πολιτική καθολικού εξηλεκτρισμού της ΕΕ.
ολα τα οχηματα ειδικου σκοπου ειναι. Ενα βανακι για επαγγελματια ή για καποιον με 3+ παιδια. Ενα mpv για 5μελη οικογενεια. Ενα σουπερμινι ειτε για 3μελη οικογενεια ειτε για εργενη. Ενα σοβαρο offroad για καποιον που ειτε λογω δουλειας ειτε λογω χομπι ειτε λογω τοποθεσιας σπιτιου, κανει διαδρομες εκτος δρομου.
Σε ολα βλεπει κανεις τι του προσφερουν, τι δεν του προσφερουν, σε τι τιμη μπορει να τα αποκτησει, και πραττει αναλογως.
Επισης, απο τη στιγμη που βρισκομαστε στο νημα των τεσλα, λογικο δεν ειναι να προβαλλονται περισσοτερο τα θετικα τους; Οχι γιατι οσοι γραφουν εδω ειναι fanboys, αλλα επειδη ειτε εχουν ηδη αμαξι (οποτε ακολουθωντας την λογικη που ανεφερα εχουν καταληξει οτι ειναι το βελτιστο για την περιπτωση τους) ειτε τους αρεσουν ως επιλογη, αλλα για διαφορους λογους δεν μπορουν να προβουν σε αγορα.Ειλικρινα δεν καταλαβαινω τι σε δυσκολευει σε αυτον τον τροπο σκεψης και γιατι αντιδρας τοσο. Η π.χ. mercedes glb μπορει να μην ειναι για εμενα. Δεν θα κατσω να κραζω πρωι μεσημερι βραδυ το συγκεκριμενο μοντελο, απλα δεν μου κανει (τυχαιο παραδειγμα)
-
@dettol said in TESLA FORUM:
Ειλικρινα δεν καταλαβαινω τι σε δυσκολευει σε αυτον τον τροπο σκεψης και γιατι αντιδρας τοσο. Η π.χ. mercedes glb μπορει να μην ειναι για εμενα. Δεν θα κατσω να κραζω πρωι μεσημερι βραδυ το συγκεκριμενο μοντελο, απλα δεν μου κανει (τυχαιο παραδειγμα)
Ναι πράγματι, αντιμετωπίζω ορισμένα προβλήματα αντίληψης - για παράδειγμα ενοχλούμαι με την στρεψόδικη απόπειρα πλήρους αντιστροφής της πραγματικότητας όπου ο κανόνας παρουσιάζεται ως εξαίρεση και αντιστρόφως.
Εν ολίγοις η άποψη μου αναφορικά με τις πρόσφατες χρεώσεις στους τεσλα ταχυφορτιστές συνοψίζεται σε αυτό που αρχικά έγραψα : Πλέον τα κόστη φόρτισης κλείνουν την ψαλίδα των λειτουργικών εξόδων κίνησης των tesla σε σχέση με τα "καλά" υβριδικά σε βαθμό τέτοιο που κάνουν τα λοιπά κριτήρια επιλογής βαρύνοντα αν όχι καθοριστικά.
-
@argyn said in TESLA FORUM:
Ναι πράγματι, αντιμετωπίζω ορισμένα προβλήματα αντίληψης - για παράδειγμα ενοχλούμαι με την στρεψόδικη απόπειρα πλήρους αντιστροφής της πραγματικότητας όπου ο κανόνας παρουσιάζεται ως εξαίρεση και αντιστρόφως.
Δεν υπαρχει σωστη επιλογη αντικειμενικα, υπαρχει σωστη επιλογη υποκειμενικη για τον καθενα μας ξεχωριστα. Δεν γινεται ομως να μην κατανοεις οτι για καποιους ανθρωπους, αυτα τα οχηματα ειναι η πλεον σωστη επιλογη.
Αν σε ενοχλει η ηλεκτροκινηση γενικοτερα, αυτο ειναι τελειως διαφορετικο θεμα και να 'ναι καλα το φορουμ υπαρχει το πολυ ενδιαφερον θεμα "απεχθεια για την ηλεκτροκινηση".
-
@argyn said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
Ας το πούμε ξανά, επανάληψις, μήτηρ πάσης μαθήσεως.
Τα ηλεκτρικά έρχονται με μερικούς περιορισμούς οι οποίοι για μερικούς είναι δεσμευτικοί και για μερικούς όχι. Αν έχεις χώρο-εγκατάσταση για οικιακή φόρτιση, αν είσαι ΕΕ ή έχεις εταιρεία, αν δεν κάνεις μεγάλες αποστάσεις και όταν γίνονται γίνονται εν είδει διακοπών και όχι με το μαχαίρι στην καρωτίδα, αν έχεις μια Χ εξοικείωση με την τεχνολογία και τα απλικασιόνς, η εγγύτητα στο εξουσιοδοτημένο σέρβις, κλπ κλπ.Ποιό ποσοστό επί του συνόλου του αγοραστικού κοινού θεωρείς ότι πληρεί τις συγκεκριμένες προϋποθέσεις?
Αυτό που περιγράφεις ονομάζεται όχημα ειδικού σκοπού - για σήμερα και πιθανότατα για τα προσεχή χρόνια - κάτι παντελώς αναντίστοιχο με την εικόνα που δίνεται από ΜΜΕ, προμότορες, φανμποιζ για τα ηλεκτρικά εν γένει και προφανώς αντιφατικό με την επίσημη πολιτική καθολικού εξηλεκτρισμού της ΕΕ.
Το ποσοστό επί του συνολικού αγοραστικού κοινού είναι ευρύτερο από ότι πριν 2 χρόνια αλλά -προς ώρας- δεν πλησιάζει το αντίστοιχο ποσοστό των οχημάτων με μεκ. Οι περιορισμοί (για κάποιους δεσμευτικοί και για μερικούς όχι, ας μην επαναλαμβανόμαστε) σταδιακά αίρονται. Η πολιτική της ΕΕ είναι αυτό που λέει η λέξη , πολιτική, ένα σύνολο ενεργειών (οικονομικών και μη) για την διεύρυνση της χρήσης ηλεκτρικών οχημάτων.
Να θυμίσουμε ότι τα ΙΧ με κινητήρα πετρελαίου πριν μερικά χρόνια ήταν "οχήματα ειδικού σκοπού" για μεγάλο τμήμα του αγοραστικού κοινού γιατί σου απαγόρευαν την είσοδο στα δύο μεγάλα αστικά κέντρα. Πολιτική ήταν και αυτή που άλλαξε με ένα νόμο και με ένα άρθρο -
@argyn said in TESLA FORUM:
@dettol said in TESLA FORUM:
Ειλικρινα δεν καταλαβαινω τι σε δυσκολευει σε αυτον τον τροπο σκεψης και γιατι αντιδρας τοσο. Η π.χ. mercedes glb μπορει να μην ειναι για εμενα. Δεν θα κατσω να κραζω πρωι μεσημερι βραδυ το συγκεκριμενο μοντελο, απλα δεν μου κανει (τυχαιο παραδειγμα)
Ναι πράγματι, αντιμετωπίζω ορισμένα προβλήματα αντίληψης - για παράδειγμα ενοχλούμαι με την στρεψόδικη απόπειρα πλήρους αντιστροφής της πραγματικότητας όπου ο κανόνας παρουσιάζεται ως εξαίρεση και αντιστρόφως.
Εν ολίγοις η άποψη μου αναφορικά με τις πρόσφατες χρεώσεις στους τεσλα ταχυφορτιστές συνοψίζεται σε αυτό που αρχικά έγραψα : Πλέον τα κόστη φόρτισης κλείνουν την ψαλίδα των λειτουργικών εξόδων κίνησης των tesla σε σχέση με τα "καλά" υβριδικά σε βαθμό τέτοιο που κάνουν τα λοιπά κριτήρια επιλογής βαρύνοντα αν όχι καθοριστικά.
Το βασικό πρόβλημα είναι οτι μερικοί καταναλωτές έχουν την ανασφάλεια της επιλογής. Θεωρούν ότι έχουν προβεί στην βέλτιστη δυνατή αγορά (καθότι για πρωινό σερβιρίστηκαν αλεπουδόπιτα) έναντι των άλλων των αγαθών που "δεν ξέρουν μωρέ τα παιδιά".
-
@dettol said in TESLA FORUM:
Επισης, απο τη στιγμη που βρισκομαστε στο νημα των τεσλα, λογικο δεν ειναι να προβαλλονται περισσοτερο τα θετικα τους; Οχι γιατι οσοι γραφουν εδω ειναι fanboys, αλλα επειδη ειτε εχουν ηδη αμαξι (οποτε ακολουθωντας την λογικη που ανεφερα εχουν καταληξει οτι ειναι το βελτιστο για την περιπτωση τους) ειτε τους αρεσουν ως επιλογη, αλλα για διαφορους λογους δεν μπορουν να προβουν σε αγορα.
Oχι δεν είναι λογικό, πχ. στα τόπικ των VAG η πριονοκορδέλα πάει σύννεφο, στα Toyota το "παππουδιέρα" είναι κάθε δεύτερη σελίδα, τα γαλόχρεπα τα περνάνε γενιές 14. Εδώ γιατί είναι λογικό να γράφουμε περισσότερο τα θετικά όταν υπάρχουν τρομεροί περιορισμοί και αντίστοιχα πολλά αρνητικά (υποκειμενικό φυσικά) ακόμα και να μην υπήρχαν οι δυσκολίες; Εξάλλου το επιχείρημα που διαβάζουμε συχνά είναι οτι "είναι ελεύθερο φόρουμ, μπορούμε να γράψουμε όπου θέλουμε".
-
@diego1960 said in TESLA FORUM:
@dettol said in TESLA FORUM:
Επισης, απο τη στιγμη που βρισκομαστε στο νημα των τεσλα, λογικο δεν ειναι να προβαλλονται περισσοτερο τα θετικα τους; Οχι γιατι οσοι γραφουν εδω ειναι fanboys, αλλα επειδη ειτε εχουν ηδη αμαξι (οποτε ακολουθωντας την λογικη που ανεφερα εχουν καταληξει οτι ειναι το βελτιστο για την περιπτωση τους) ειτε τους αρεσουν ως επιλογη, αλλα για διαφορους λογους δεν μπορουν να προβουν σε αγορα.
Oχι δεν είναι λογικό, πχ. στα τόπικ των VAG η πριονοκορδέλα πάει σύννεφο, στα Toyota το "παππουδιέρα" είναι κάθε δεύτερη σελίδα, τα γαλόχρεπα τα περνάνε γενιές 14. Εδώ γιατί είναι λογικό να γράφουμε περισσότερο τα θετικά όταν υπάρχουν τρομεροί περιορισμοί και αντίστοιχα πολλά αρνητικά (υποκειμενικό φυσικά) ακόμα και να μην υπήρχαν οι δυσκολίες; Εξάλλου το επιχείρημα που διαβάζουμε συχνά είναι οτι "είναι ελεύθερο φόρουμ, μπορούμε να γράψουμε όπου θέλουμε".
Τα αρνητικά είναι καθόλα αντικειμενικά και
@diego1960 said in TESLA FORUM:
@dettol said in TESLA FORUM:
Επισης, απο τη στιγμη που βρισκομαστε στο νημα των τεσλα, λογικο δεν ειναι να προβαλλονται περισσοτερο τα θετικα τους; Οχι γιατι οσοι γραφουν εδω ειναι fanboys, αλλα επειδη ειτε εχουν ηδη αμαξι (οποτε ακολουθωντας την λογικη που ανεφερα εχουν καταληξει οτι ειναι το βελτιστο για την περιπτωση τους) ειτε τους αρεσουν ως επιλογη, αλλα για διαφορους λογους δεν μπορουν να προβουν σε αγορα.
Oχι δεν είναι λογικό, πχ. στα τόπικ των VAG η πριονοκορδέλα πάει σύννεφο, στα Toyota το "παππουδιέρα" είναι κάθε δεύτερη σελίδα, τα γαλόχρεπα τα περνάνε γενιές 14. Εδώ γιατί είναι λογικό να γράφουμε περισσότερο τα θετικά όταν υπάρχουν τρομεροί περιορισμοί και αντίστοιχα πολλά αρνητικά (υποκειμενικό φυσικά) ακόμα και να μην υπήρχαν οι δυσκολίες; Εξάλλου το επιχείρημα που διαβάζουμε συχνά είναι οτι "είναι ελεύθερο φόρουμ, μπορούμε να γράψουμε όπου θέλουμε".
Τα αρνητικά είναι καθόλα αντικειμενικά και επουδενί υποκειμενικά. Μερικοί ζουν με αυτά και και μερικοί όχι.
-
Υπάρχουν και από τα 2. Αρνητικά υποκειμενικά για μένα και όχι μόνο, είναι η έλλειψη ήχου, κραδασμού και κιβωτίου και γενικότερα....χαρακτήρα ακόμα και στο design που είναι το πιο generic που κυκλοφορεί, για το 3ρι πάντα. Αρνητικά αντικειμενικά είναι το κάκιστο σαλόνι, το γεγονός οτι χρειάζεσαι την οθόνη για τα πάντα (μέχρι και για το ντουλαπάκι του συνοδηγού), η μειούμενη αυτονομία σε υψηλές ταχύτητες, ο χρόνος φόρτισης σε σχέση με ένα συμβατικό ΚΕΚ αυτοκίνητο κτλ.
-
Σας γλεντάει ο Αργκύν και ο Ντιέγκο και αντί να μαζευτείτε μας λέτε περί ειδικού σκοπού.
Θα γράψω λίγα εδώ και τα περισσότερα στην απέχθεια.
Μέχρι πριν λίγο καιρό, μας έπρηζαν όλοι, ότι θα πάμε στα ηλεκτρικά, ότι όποιος αγοράζει θερμικό σήμερα είναι ηλίθιος, ότι θα απαγορευτούν τα ντίζελ στις πόλεις, ότι τα ηλεκτρικά είναι το μέλλον και ότι το 2030, άντε 2035 θα απαγορευτούν τα θερμικά...
Βέβαια πριν λίγες μέρες κάποιος μεγάλος από αυτοκινητοβιομηχανία είπε ότι τα θερμικά έχουν τουλάχιστον 70 χρόνια ακόμα ζωή...
Τώρα με τις τιμές των φορτίσεων, το Τέσλα που είναι φτηνό τζάμπα κλπ, με τις ταχύτητες ΚΤΕΛ που πηγαίνει θα καίει 30-50 % πάνω από ένα ντίζελ και περίπου τα ίδια με ένα υβριδικό.
Και παρουσιάζατε το 0-100 που είναι γαμάτο, αλλά τώρα έγινε ειδικού σκοπού...
Δηλαδή το ασχημόπαπο πάει να το παίξει Φερράρι...
Γελάνε και οι μπαταρίες λιθίου...
-
Μακαρι να ειμαστε ολοι καλα και υγιεις και σε 5-10 χρονακια να ειμαστε εδω να δουμε ποιοι ειχαν δικιο και ποιοι αδικο. Το αστειο ειναι οτι δεν χρειαζεται διορατικοτητα για να δει κανεις προς τα που παει το πραγμα. Μελλοντικα θα ειναι καλυτερα τα ηλεκτρικα; σιγουρα ναι. Ισως καποιος να θελει να περιμενει να πεσουν οι τιμες, να αυξηθει η αυτονομια, να αυξηθει η ταχυτητα φορτισης, να βγουν αλλα μοντελα των οποιων ο σχεδιασμος του αρεσει πιο πολυ. Ολα αυτα απολυτως κατανοητα.
Αλλα να γινει ξαφνικα στροφη προς τα θερμικα, ε οχι αυτο ειλικρινα δεν μπορω να φανταστω πως μπορει καποιος να το πιστευει. -
Επειδη οι συζητησεις καλες ειναι...και οι κατοχοι ηλεκτρικων μπορουν (εφόσον δεν ειναι φανμπουζ) να μεταφερουν με τον καλυτερο τροπο τις εμπειριες..και εμεις να παρουμε μια ιδεα για τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν...
ας ακουσουμε μερικους( απ την ομαδα "Ηλεκτροκινηση στην Ελλαδα" στο FB...)
Αγαπητοί φίλοι. Ενημέρωση από ηλεκτροκίνητο ταξίδι σε Κύθνος Smart Island με Tesla Μ3LR.
- Ο καύσωνας γονάτισε τις μπαταρίες. Κατανάλωση πάνω από 200. Έφτασε στο 14% με 269 χλμ!!. Το ποσοστό της μπαταρίας κατέβαινε μονορούφι. 38-40 Μ.Ο.
- Τεράστια απώλεια αυτονομίας - που δεν την υπολογίζεις: οι αναμονή μπες βγες σε πλοίο, περίμενε τη γυναίκα σου να μπει πχ σε φαρμακείο, σουπερμάρκετ κλπ.. πχ φτάσαμε 40 λεπτά νωρίτερα στο πλοίο και λόγο ζέστης και ακινησίας έχανε 1% κάθε 15 λεπτά!
- Πήγα Παρασκευή γυρίσα Κυριακή βράδυ: ίσα ίσα μου έφτασε η μπαταρία (είχα και το Μαρούσι -Λαυριο πήγαινε έλα)
- Αισθάνθηκα ανακούφιση που δε χρειάστηκε να φορτίσω. Επέλεξα τη Κύθνο υποτίθεται για τους φορτιστές. Καλά.. ICED τις περισσότερες φορές σε χώρα λιμάνι, Λουτρά κλπ.. Στη χώρα πχ είναι τοποθετημένοι στο πιο HOT σημείο για όσους ψάχνουν να παρκάρουν, δίπλα στα μαγαζιά.
- Αν καθόμουν άλλη μια μέρα ήθελα φόρτιση που σε συνδιασμό με τη ζέστη και τον κόσμο στο νησί μιλάμε για ταλαιπωρία όχι αστεία.
ΣΥΜΠΈΡΑΣΜΑ
1ον. Εάν δεν έχεις να φορτίσεις εκεί που διανυκτερεύεις κλαψτα και θες πχ να μείνεις 4-5 μέρες ΜΗΝ πάρεις ηλεκτρικό, εκτός αν σου αρέσει η περιπέτεια (πχ να σπρώξεις στον ήλιο μια γουρούνα που έχει παρκάρει μπροστά από το φορτιστή, ή να πεις θα πάω να το βάλω για φόρτιση και θα έρθω να σας βρω με 12-20 περπάτημα και πάλι πίσω). Εαν όμως έχεις έστω και σουκω είσαι μεγάλος άρχοντας.
2ον. Το ηλεκτρικό δεν είναι ΕΠΟΥΔΕΝΙ για όλους ακόμα.
ΥΓ: Υποδειγματική συμπεριφορά του αυτοκινήτου στους χωματόδρομους κορυφαία πρόσφυση και προσπέλαση σε χωματόδρομο με λακούβες, ανηφόρες κλπ.και φυσικά ποιότητα μεταφοράς πήγαινες από το ένα μέρος στο άλλο χωρίς να καταλάβεις...
Να σας πω κι εγώ την εμπειρία μου με το ταπεινό e peugeot 208. Πήγα από Κοζάνη Θεσσαλονίκη κι από κει στη Λήμνο. Είχα συνεννοηθεί με το κατάλυμα να φορτίζω εκεί με σούκου. Ωστόσο η μπίζα ήταν μακρυα και μου έδωσαν μπαλαντέζ. Και τις 2 φορές που φόρτισα η φόρτιση ήταν ελλειπής. Στο νησί υπήρχε μονο ο απλός φορτιστής στον ΑΒ. Στην επιστροφή φόρτισα έξω απο την Καβάλα και τρόμαξα να φτάσω Θεσ/νίκη! Λόγω ζεστης και ανηφόρας τα χλμ έφευγαν βροχή! Στην Ε.Ο. Καβάλας Θεσσαλονικης δεν υπάρχει φορτιστής. Μεγάλη ταλαιπωρία!
Εγώ σήμερα έφτασα Βελιγράδι (μέσω Σκοπίων) και να σου πω ότι τα πράγματα είναι ακόμα χειρότερα... Δεν πέτυχα ΣΕΑ για να φορτίσω και αναγκάστηκα να βγω στο Λέσκοβακ (8 χιλιόμετρα παράκαμψη αν θυμάμαι καλά) και εκεί με τα χίλια ζόρια φορτίσαμε....
-
@dettol said in TESLA FORUM:
Μακαρι να ειμαστε ολοι καλα και υγιεις και σε 5-10 χρονακια να ειμαστε εδω να δουμε ποιοι ειχαν δικιο και ποιοι αδικο. Το αστειο ειναι οτι δεν χρειαζεται διορατικοτητα για να δει κανεις προς τα που παει το πραγμα. Μελλοντικα θα ειναι καλυτερα τα ηλεκτρικα; σιγουρα ναι. Ισως καποιος να θελει να περιμενει να πεσουν οι τιμες, να αυξηθει η αυτονομια, να αυξηθει η ταχυτητα φορτισης, να βγουν αλλα μοντελα των οποιων ο σχεδιασμος του αρεσει πιο πολυ. Ολα αυτα απολυτως κατανοητα.
Αλλα να γινει ξαφνικα στροφη προς τα θερμικα, ε οχι αυτο ειλικρινα δεν μπορω να φανταστω πως μπορει καποιος να το πιστευει.Δε νομίζω κανείς να το πιστεύει αυτό, τα θερμικά έχουν δυστυχώς ημερομηνία λήξης. Το θέμα είναι οτι η στροφή προς την ηλεκτροκίνηση έγινε μέσω χυδαίων στρεβλώσεων της αγοράς με τη μορφή επιδομάτων και φορολογικών ελαφρύνσεων, μελλοντικών απαγορεύσεων πώλησης θερμικών και κίνησής τους στο κέντρο των πόλεων, fearmongering του χειρίστου είδους και ανελέητου κυνηγιού του συμβατικού αυτοκινήτου. Δεν είναι οτι τα ηλεκτρικά ως προιόν κατέκτησαν με το "σπαθί τους" την αγορά επειδή είναι ανώτερα ως προιόντα, τα σπρώχνουν όσο δεν έχουν σπρώξει κανένα άλλο προιόν στην ιστορία. Έχουν φυσικά τα θετικά τους, δεν το αρνούμαι αυτό, έχουν και τα αρνητικά τους όμως, δεν είναι το "φως το αληθινό" της αυτοκίνησης.
Οπότε ναι, θα κυριαρχήσουν σε βάθος χρόνου, αλλά αν δεν είχαν μπεί τα εντελώς arbitrary πλάνα απαγόρευσης πώλησης θερμικών από το 2035, τα επιδόματα, τα πρόστιμα λόγω ρύπων κτλ, η τεχνολογία αυτή θα ήταν σε νηπιακό στάδιο εξέλιξης και θα πουλούσαν μόνο σε κάτι woke celebrities τύπου Leo στο Hollywood.
TESLA FORUM