Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Toyota Corolla Cross
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Toyota Corolla Cross
    • 1
    • 2
    • 297
    • 298
    • 299
    • 300
    • 301
    • 522
    • 523
    • 299 / 523
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    241
    10448
    538498
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • O
      Otto SKG last edited by

      IMG_0031.jpeg

      Έχοντας στην οικογένεια ένα C-HR 1.8 CLUB εδώ και ένα χρόνο και ένα CC 2.0 AWD εδώ και 3 μήνες μπορώ να πω τα εξής :

      Το C-HR έχει πιο σφιχτή ανάρτηση ( φοράνε και τα δυο 225/50/18) και η ανάρτηση σε εγκάρσιες ανωμαλίες χτυπάει λίγο περισσότερο σε σχέση με το CC, ο κινητήρας του κινείται αξιοπρεπέστατα σε καθημερινές μετακινήσεις εντός και εκτός πόλης με οικονομία της τάξης του 4,3lt/100km με normal mode. Δεν δυσανασχετεί καθόλου όταν πατήσεις το γκάζι και ανεβάζει ταχύτητα πρόθυμα με το κιβώτιο να ακούγεται λίγο περισσότερο από του CC. Ο χώρος για οδηγό-συνοδηγό είναι περίπου ο ίδιος, όμως οι πίσω ταξιδεύουν πιο άνετα, καθισμένοι πιο ψηλά, με περισσότερη ορατότητα και με επιπλέον αεραγωγούς κλιματισμού στο CC. Διαφορά έχει η περιμετρική ορατότητα υπέρ του CC κυρίως λόγω της κεκλιμένης οροφής και των πολύ μικρών πίσω παραθύρων του CHR. Ηχομόνωση αρκετά καλή και στα δυο. Το CC (έχει κάνει 3.000km) επιταχύνει γρήγορα και πολύ πιο άμεσα κάτω από όλες τις συνθήκες (βροχή, ζέστη άσφαλτο και πάνω σε στροφή) λόγω ιπποδύναμης θερμικού και υποβοήθησης απο τα δυο ηλεκτρικά μοτερ εμπρός-πίσω. Η κατανάλωση στo CC περίπου στο 5,5lt/100km ομως με λίγο πιο «επιθετικη» οδήγηση μια και σε προδιαθέτει το σύνολο να το πατήσεις περισσότερο. Στο C-HR τα φρένα είναι επαρκέστατα όμως στο CC θα τα ήθελα λίγο πιο δυνατά. Στο C-HR η ποιότητα υλικών δείχνει, ίσως λόγω δερματίνης στο επάνω μέρος του ταμπλω, λίγο πιο προσεγμένη. Σε κανένα από τα δυο δεν υπάρχουν τριγμοί.
      Τα θεωρώ πολύ αξιόλογες προτάσεις για την κατηγορία τους και θα τα πρότεινα και τα δυο σε κάποιον που θα ήθελε ένα full hybrid αυτοκίνητο για τις καθημερινές μετακινήσεις του με οικονομία αλλά και δυνατότητες για μακρινα ταξίδια χωρίς την έννοια τις φόρτισης.

      J B 2 Replies Last reply Reply Quote 10
      • J
        jamesd @Otto SKG last edited by jamesd

        @otto-skg said in Toyota Corolla Cross:

        Έχοντας στην οικογένεια ένα C-HR 1.8 CLUB εδώ και ένα χρόνο και ένα CC 2.0 AWD εδώ και 3 μήνες μπορώ να πω τα εξής :
        Τα θεωρώ πολύ αξιόλογες προτάσεις για την κατηγορία τους και θα τα πρότεινα και τα δυο σε κάποιον που θα ήθελε ένα full hybrid αυτοκίνητο για τις καθημερινές μετακινήσεις του με οικονομία αλλά και δυνατότητες για μακρινα ταξίδια χωρίς την έννοια τις φόρτισης.

        Για κάποιον που θα ήθελε υβριδικό σε ένα χρόνο περίπου από σήμερα για το CC ενώ για το C-HR βγαίνει το καινούργιο.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • B
          bill_hsd @Otto SKG last edited by bill_hsd

          @otto-skg said in Toyota Corolla Cross:

          IMG_0031.jpeg

          Έχοντας στην οικογένεια ένα C-HR 1.8 CLUB εδώ και ένα χρόνο και ένα CC 2.0 AWD εδώ και 3 μήνες μπορώ να πω τα εξής :

          Το C-HR έχει πιο σφιχτή ανάρτηση ( φοράνε και τα δυο 225/50/18) και η ανάρτηση σε εγκάρσιες ανωμαλίες χτυπάει λίγο περισσότερο σε σχέση με το CC, ο κινητήρας του κινείται αξιοπρεπέστατα σε καθημερινές μετακινήσεις εντός και εκτός πόλης με οικονομία της τάξης του 4,3lt/100km με normal mode. Δεν δυσανασχετεί καθόλου όταν πατήσεις το γκάζι και ανεβάζει ταχύτητα πρόθυμα με το κιβώτιο να ακούγεται λίγο περισσότερο από του CC. Ο χώρος για οδηγό-συνοδηγό είναι περίπου ο ίδιος, όμως οι πίσω ταξιδεύουν πιο άνετα, καθισμένοι πιο ψηλά, με περισσότερη ορατότητα και με επιπλέον αεραγωγούς κλιματισμού στο CC. Διαφορά έχει η περιμετρική ορατότητα υπέρ του CC κυρίως λόγω της κεκλιμένης οροφής και των πολύ μικρών πίσω παραθύρων του CHR. Ηχομόνωση αρκετά καλή και στα δυο. Το CC (έχει κάνει 3.000km) επιταχύνει γρήγορα και πολύ πιο άμεσα κάτω από όλες τις συνθήκες (βροχή, ζέστη άσφαλτο και πάνω σε στροφή) λόγω ιπποδύναμης θερμικού και υποβοήθησης απο τα δυο ηλεκτρικά μοτερ εμπρός-πίσω. Η κατανάλωση στo CC περίπου στο 5,5lt/100km ομως με λίγο πιο «επιθετικη» οδήγηση μια και σε προδιαθέτει το σύνολο να το πατήσεις περισσότερο. Στο C-HR τα φρένα είναι επαρκέστατα όμως στο CC θα τα ήθελα λίγο πιο δυνατά. Στο C-HR η ποιότητα υλικών δείχνει, ίσως λόγω δερματίνης στο επάνω μέρος του ταμπλω, λίγο πιο προσεγμένη. Σε κανένα από τα δυο δεν υπάρχουν τριγμοί.
          Τα θεωρώ πολύ αξιόλογες προτάσεις για την κατηγορία τους και θα τα πρότεινα και τα δυο σε κάποιον που θα ήθελε ένα full hybrid αυτοκίνητο για τις καθημερινές μετακινήσεις του με οικονομία αλλά και δυνατότητες για μακρινα ταξίδια χωρίς την έννοια τις φόρτισης.

          Να τα χαίρεσαι τα εργαλεία σου!
          Επιτέλους να διαβάσουμε και μια αντικειμενική κριτική για το 1.8 C-HR από εναν ιδιοκτήτη του, γιατί με αυτά που διαβάζουμε συνέχεια στο forum για το C-HR κοντεύουμε να καραφλιάσουμε...
          Ανεξαρτήτως ιπποδύναμης (το CC 2.0 AWD έχει 197PS, το C-HR 1.8 έχει 122PS), ποιο από τα δύο θα χαρακτηριζες πιο σπορ σαν στήσιμο και σαν αισθηση;

          O 1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • O
            Otto SKG @bill_hsd last edited by Otto SKG

            @bill_hsd said in Toyota Corolla Cross:

            @otto-skg said in Toyota Corolla Cross:

            IMG_0031.jpeg

            Έχοντας στην οικογένεια ένα C-HR 1.8 CLUB εδώ και ένα χρόνο και ένα CC 2.0 AWD εδώ και 3 μήνες μπορώ να πω τα εξής :

            Το C-HR έχει πιο σφιχτή ανάρτηση ( φοράνε και τα δυο 225/50/18) και η ανάρτηση σε εγκάρσιες ανωμαλίες χτυπάει λίγο περισσότερο σε σχέση με το CC, ο κινητήρας του κινείται αξιοπρεπέστατα σε καθημερινές μετακινήσεις εντός και εκτός πόλης με οικονομία της τάξης του 4,3lt/100km με normal mode. Δεν δυσανασχετεί καθόλου όταν πατήσεις το γκάζι και ανεβάζει ταχύτητα πρόθυμα με το κιβώτιο να ακούγεται λίγο περισσότερο από του CC. Ο χώρος για οδηγό-συνοδηγό είναι περίπου ο ίδιος, όμως οι πίσω ταξιδεύουν πιο άνετα, καθισμένοι πιο ψηλά, με περισσότερη ορατότητα και με επιπλέον αεραγωγούς κλιματισμού στο CC. Διαφορά έχει η περιμετρική ορατότητα υπέρ του CC κυρίως λόγω της κεκλιμένης οροφής και των πολύ μικρών πίσω παραθύρων του CHR. Ηχομόνωση αρκετά καλή και στα δυο. Το CC (έχει κάνει 3.000km) επιταχύνει γρήγορα και πολύ πιο άμεσα κάτω από όλες τις συνθήκες (βροχή, ζέστη άσφαλτο και πάνω σε στροφή) λόγω ιπποδύναμης θερμικού και υποβοήθησης απο τα δυο ηλεκτρικά μοτερ εμπρός-πίσω. Η κατανάλωση στo CC περίπου στο 5,5lt/100km ομως με λίγο πιο «επιθετικη» οδήγηση μια και σε προδιαθέτει το σύνολο να το πατήσεις περισσότερο. Στο C-HR τα φρένα είναι επαρκέστατα όμως στο CC θα τα ήθελα λίγο πιο δυνατά. Στο C-HR η ποιότητα υλικών δείχνει, ίσως λόγω δερματίνης στο επάνω μέρος του ταμπλω, λίγο πιο προσεγμένη. Σε κανένα από τα δυο δεν υπάρχουν τριγμοί.
            Τα θεωρώ πολύ αξιόλογες προτάσεις για την κατηγορία τους και θα τα πρότεινα και τα δυο σε κάποιον που θα ήθελε ένα full hybrid αυτοκίνητο για τις καθημερινές μετακινήσεις του με οικονομία αλλά και δυνατότητες για μακρινα ταξίδια χωρίς την έννοια τις φόρτισης.

            Να τα χαίρεσαι τα εργαλεία σου!
            Επιτέλους να διαβάσουμε και μια αντικειμενική κριτική για το 1.8 C-HR από εναν ιδιοκτήτη του, γιατί με αυτά που διαβάζουμε συνέχεια στο forum για το C-HR κοντεύουμε να καραφλιάσουμε...
            Ανεξαρτήτως ιπποδύναμης (το CC 2.0 AWD έχει 197PS, το C-HR 1.8 έχει 122PS), ποιο από τα δύο θα χαρακτηριζες πιο σπορ σαν στήσιμο και σαν αισθηση;bolded text

            Πέρα από την αρκετή διαφορά στην ιπποδύναμη με το CC, το C-HR δίνει πιο σπορ αίσθηση στο δρόμο λόγω χαμηλότερου κέντρου βάρους, έστω και λίγων εκατοστών, πιο σφιχτής ανάρτησης, πιο χαμηλής θέσης οδήγησης. Το CC σε κερδίζει με το πολύ καλό κράτημα και το δυνατότερο τράβηγμα, ομως θελει να συνηθίσεις το ότι γέρνει αρκετά λόγω μαλακότερης ανάρτησης.

            D B 2 Replies Last reply Reply Quote 5
            • miata_4ever
              miata_4ever last edited by

              Μπράβο φίλε μου να τα χαίρεσαι.αντικειμενικοτατος επίσης ,έτσι πρέπει.👏

              The answer to everything is a Miata..

              PRIUS GEN 3 SOLAR PACK
              MIATA NB 1.6 LSD

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • N
                nmsm2 last edited by nmsm2

                Παρατήρησα ότι έχεις κάνει διχρωμία στο cc, πέραν της πανοραμικής έχεις μαύρους καθρέφτες κ a pillar, μόνο στην Αμερική βγαίνει με διχρωμία στην Ευρώπη δεν υπήρχε δυνατότητα αν θυμάμαι καλά. Πάντως του πάει πολύ!

                O 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • D
                  dimsabas @Otto SKG last edited by

                  @otto-skg said in Toyota Corolla Cross:

                  @bill_hsd said in Toyota Corolla Cross:

                  @otto-skg said in Toyota Corolla Cross:

                  IMG_0031.jpeg

                  Έχοντας στην οικογένεια ένα C-HR 1.8 CLUB εδώ και ένα χρόνο και ένα CC 2.0 AWD εδώ και 3 μήνες μπορώ να πω τα εξής :

                  Το C-HR έχει πιο σφιχτή ανάρτηση ( φοράνε και τα δυο 225/50/18) και η ανάρτηση σε εγκάρσιες ανωμαλίες χτυπάει λίγο περισσότερο σε σχέση με το CC, ο κινητήρας του κινείται αξιοπρεπέστατα σε καθημερινές μετακινήσεις εντός και εκτός πόλης με οικονομία της τάξης του 4,3lt/100km με normal mode. Δεν δυσανασχετεί καθόλου όταν πατήσεις το γκάζι και ανεβάζει ταχύτητα πρόθυμα με το κιβώτιο να ακούγεται λίγο περισσότερο από του CC. Ο χώρος για οδηγό-συνοδηγό είναι περίπου ο ίδιος, όμως οι πίσω ταξιδεύουν πιο άνετα, καθισμένοι πιο ψηλά, με περισσότερη ορατότητα και με επιπλέον αεραγωγούς κλιματισμού στο CC. Διαφορά έχει η περιμετρική ορατότητα υπέρ του CC κυρίως λόγω της κεκλιμένης οροφής και των πολύ μικρών πίσω παραθύρων του CHR. Ηχομόνωση αρκετά καλή και στα δυο. Το CC (έχει κάνει 3.000km) επιταχύνει γρήγορα και πολύ πιο άμεσα κάτω από όλες τις συνθήκες (βροχή, ζέστη άσφαλτο και πάνω σε στροφή) λόγω ιπποδύναμης θερμικού και υποβοήθησης απο τα δυο ηλεκτρικά μοτερ εμπρός-πίσω. Η κατανάλωση στo CC περίπου στο 5,5lt/100km ομως με λίγο πιο «επιθετικη» οδήγηση μια και σε προδιαθέτει το σύνολο να το πατήσεις περισσότερο. Στο C-HR τα φρένα είναι επαρκέστατα όμως στο CC θα τα ήθελα λίγο πιο δυνατά. Στο C-HR η ποιότητα υλικών δείχνει, ίσως λόγω δερματίνης στο επάνω μέρος του ταμπλω, λίγο πιο προσεγμένη. Σε κανένα από τα δυο δεν υπάρχουν τριγμοί.
                  Τα θεωρώ πολύ αξιόλογες προτάσεις για την κατηγορία τους και θα τα πρότεινα και τα δυο σε κάποιον που θα ήθελε ένα full hybrid αυτοκίνητο για τις καθημερινές μετακινήσεις του με οικονομία αλλά και δυνατότητες για μακρινα ταξίδια χωρίς την έννοια τις φόρτισης.

                  Να τα χαίρεσαι τα εργαλεία σου!
                  Επιτέλους να διαβάσουμε και μια αντικειμενική κριτική για το 1.8 C-HR από εναν ιδιοκτήτη του, γιατί με αυτά που διαβάζουμε συνέχεια στο forum για το C-HR κοντεύουμε να καραφλιάσουμε...
                  Ανεξαρτήτως ιπποδύναμης (το CC 2.0 AWD έχει 197PS, το C-HR 1.8 έχει 122PS), ποιο από τα δύο θα χαρακτηριζες πιο σπορ σαν στήσιμο και σαν αισθηση;bolded text

                  Πέρα από την αρκετή διαφορά στην ιπποδύναμη με το CC, το C-HR δίνει πιο σπορ αίσθηση στο δρόμο λόγω χαμηλότερου κέντρου βάρους, έστω και λίγων εκατοστών, πιο σφιχτής ανάρτησης, πιο χαμηλής θέσης οδήγησης. Το CC σε κερδίζει με το πολύ καλό κράτημα και το δυνατότερο τράβηγμα, ομως θελει να συνηθίσεις το ότι γέρνει αρκετά λόγω μαλακότερης ανάρτησης.

                  Είναι πολύ στοχευμένη η κριτική σου, έχω την άδειά σου να τη δημοσιεύσω;

                  https://cartalk.gr/

                  O 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • O
                    Otto SKG @dimsabas last edited by

                    @dimsabas said in Toyota Corolla Cross:

                    @otto-skg said in Toyota Corolla Cross:

                    @bill_hsd said in Toyota Corolla Cross:

                    @otto-skg said in Toyota Corolla Cross:

                    IMG_0031.jpeg

                    Έχοντας στην οικογένεια ένα C-HR 1.8 CLUB εδώ και ένα χρόνο και ένα CC 2.0 AWD εδώ και 3 μήνες μπορώ να πω τα εξής :

                    Το C-HR έχει πιο σφιχτή ανάρτηση ( φοράνε και τα δυο 225/50/18) και η ανάρτηση σε εγκάρσιες ανωμαλίες χτυπάει λίγο περισσότερο σε σχέση με το CC, ο κινητήρας του κινείται αξιοπρεπέστατα σε καθημερινές μετακινήσεις εντός και εκτός πόλης με οικονομία της τάξης του 4,3lt/100km με normal mode. Δεν δυσανασχετεί καθόλου όταν πατήσεις το γκάζι και ανεβάζει ταχύτητα πρόθυμα με το κιβώτιο να ακούγεται λίγο περισσότερο από του CC. Ο χώρος για οδηγό-συνοδηγό είναι περίπου ο ίδιος, όμως οι πίσω ταξιδεύουν πιο άνετα, καθισμένοι πιο ψηλά, με περισσότερη ορατότητα και με επιπλέον αεραγωγούς κλιματισμού στο CC. Διαφορά έχει η περιμετρική ορατότητα υπέρ του CC κυρίως λόγω της κεκλιμένης οροφής και των πολύ μικρών πίσω παραθύρων του CHR. Ηχομόνωση αρκετά καλή και στα δυο. Το CC (έχει κάνει 3.000km) επιταχύνει γρήγορα και πολύ πιο άμεσα κάτω από όλες τις συνθήκες (βροχή, ζέστη άσφαλτο και πάνω σε στροφή) λόγω ιπποδύναμης θερμικού και υποβοήθησης απο τα δυο ηλεκτρικά μοτερ εμπρός-πίσω. Η κατανάλωση στo CC περίπου στο 5,5lt/100km ομως με λίγο πιο «επιθετικη» οδήγηση μια και σε προδιαθέτει το σύνολο να το πατήσεις περισσότερο. Στο C-HR τα φρένα είναι επαρκέστατα όμως στο CC θα τα ήθελα λίγο πιο δυνατά. Στο C-HR η ποιότητα υλικών δείχνει, ίσως λόγω δερματίνης στο επάνω μέρος του ταμπλω, λίγο πιο προσεγμένη. Σε κανένα από τα δυο δεν υπάρχουν τριγμοί.
                    Τα θεωρώ πολύ αξιόλογες προτάσεις για την κατηγορία τους και θα τα πρότεινα και τα δυο σε κάποιον που θα ήθελε ένα full hybrid αυτοκίνητο για τις καθημερινές μετακινήσεις του με οικονομία αλλά και δυνατότητες για μακρινα ταξίδια χωρίς την έννοια τις φόρτισης.

                    Να τα χαίρεσαι τα εργαλεία σου!
                    Επιτέλους να διαβάσουμε και μια αντικειμενική κριτική για το 1.8 C-HR από εναν ιδιοκτήτη του, γιατί με αυτά που διαβάζουμε συνέχεια στο forum για το C-HR κοντεύουμε να καραφλιάσουμε...
                    Ανεξαρτήτως ιπποδύναμης (το CC 2.0 AWD έχει 197PS, το C-HR 1.8 έχει 122PS), ποιο από τα δύο θα χαρακτηριζες πιο σπορ σαν στήσιμο και σαν αισθηση;bolded text

                    Πέρα από την αρκετή διαφορά στην ιπποδύναμη με το CC, το C-HR δίνει πιο σπορ αίσθηση στο δρόμο λόγω χαμηλότερου κέντρου βάρους, έστω και λίγων εκατοστών, πιο σφιχτής ανάρτησης, πιο χαμηλής θέσης οδήγησης. Το CC σε κερδίζει με το πολύ καλό κράτημα και το δυνατότερο τράβηγμα, ομως θελει να συνηθίσεις το ότι γέρνει αρκετά λόγω μαλακότερης ανάρτησης.

                    Είναι πολύ στοχευμένη η κριτική σου, έχω την άδειά σου να τη δημοσιεύσω;

                    Χαίρομαι που βοήθησα με την κριτική μου.

                    Ναι φυσικά και μπορείς να την δημοσιεύσεις.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      dimsabas last edited by dimsabas

                      Σε ευχαριστώ πολύ! Έτοιμο κιόλας: https://cartalk.gr/pos-sygkrinetai-c-hr-tin-corolla-cross/

                      https://cartalk.gr/

                      1 Reply Last reply Reply Quote 4
                      • O
                        Otto SKG @nmsm2 last edited by

                        @nmsm2 said in Toyota Corolla Cross:

                        Παρατήρησα ότι έχεις κάνει διχρωμία στο cc, πέραν της πανοραμικής έχεις μαύρους καθρέφτες κ a pillar, μόνο στην Αμερική βγαίνει με διχρωμία στην Ευρώπη δεν υπήρχε δυνατότητα αν θυμάμαι καλά. Πάντως του πάει πολύ!

                        Σε ευχαριστώ πολύ !

                        Επειδή το περίμενα 5 μήνες είχα χρόνο να ασχοληθώ με τι κυκλοφορεί και τι μπορώ να βάλω πάνω του. 😂

                        Έτσι κατέληξα στα εξής:

                        Μαύρη οροφή, spoiler, Α pillar, σηματάκι AWD στις πίσω πόρτες χαμηλά… όπως πολύ σωστά είπες από τις εκδόσεις της Αμερικής 😉

                        Ακόμα διακοσμητικά σε μαύρο γυαλιστερό στους δυο προφυλακτήρες και γύρω από τα εμπρός προβολάκια ομίχλης

                        IMG_0170.jpeg
                        IMG_8907.jpeg IMG_8905.jpeg

                        miata_4ever 1 Reply Last reply Reply Quote 8
                        • A
                          atrias last edited by

                          @otto-skg said in Toyota Corolla Cross:

                          το περίμενα 5 μήνες

                          λογικά πήρες από τα πρώτα που κυκλοφόρησαν σωστά;
                          τέλη του 2022

                          O 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • B
                            bill_hsd @Otto SKG last edited by

                            @otto-skg said in Toyota Corolla Cross:

                            @bill_hsd said in Toyota Corolla Cross:

                            @otto-skg said in Toyota Corolla Cross:

                            IMG_0031.jpeg

                            Έχοντας στην οικογένεια ένα C-HR 1.8 CLUB εδώ και ένα χρόνο και ένα CC 2.0 AWD εδώ και 3 μήνες μπορώ να πω τα εξής :

                            Το C-HR έχει πιο σφιχτή ανάρτηση ( φοράνε και τα δυο 225/50/18) και η ανάρτηση σε εγκάρσιες ανωμαλίες χτυπάει λίγο περισσότερο σε σχέση με το CC, ο κινητήρας του κινείται αξιοπρεπέστατα σε καθημερινές μετακινήσεις εντός και εκτός πόλης με οικονομία της τάξης του 4,3lt/100km με normal mode. Δεν δυσανασχετεί καθόλου όταν πατήσεις το γκάζι και ανεβάζει ταχύτητα πρόθυμα με το κιβώτιο να ακούγεται λίγο περισσότερο από του CC. Ο χώρος για οδηγό-συνοδηγό είναι περίπου ο ίδιος, όμως οι πίσω ταξιδεύουν πιο άνετα, καθισμένοι πιο ψηλά, με περισσότερη ορατότητα και με επιπλέον αεραγωγούς κλιματισμού στο CC. Διαφορά έχει η περιμετρική ορατότητα υπέρ του CC κυρίως λόγω της κεκλιμένης οροφής και των πολύ μικρών πίσω παραθύρων του CHR. Ηχομόνωση αρκετά καλή και στα δυο. Το CC (έχει κάνει 3.000km) επιταχύνει γρήγορα και πολύ πιο άμεσα κάτω από όλες τις συνθήκες (βροχή, ζέστη άσφαλτο και πάνω σε στροφή) λόγω ιπποδύναμης θερμικού και υποβοήθησης απο τα δυο ηλεκτρικά μοτερ εμπρός-πίσω. Η κατανάλωση στo CC περίπου στο 5,5lt/100km ομως με λίγο πιο «επιθετικη» οδήγηση μια και σε προδιαθέτει το σύνολο να το πατήσεις περισσότερο. Στο C-HR τα φρένα είναι επαρκέστατα όμως στο CC θα τα ήθελα λίγο πιο δυνατά. Στο C-HR η ποιότητα υλικών δείχνει, ίσως λόγω δερματίνης στο επάνω μέρος του ταμπλω, λίγο πιο προσεγμένη. Σε κανένα από τα δυο δεν υπάρχουν τριγμοί.
                            Τα θεωρώ πολύ αξιόλογες προτάσεις για την κατηγορία τους και θα τα πρότεινα και τα δυο σε κάποιον που θα ήθελε ένα full hybrid αυτοκίνητο για τις καθημερινές μετακινήσεις του με οικονομία αλλά και δυνατότητες για μακρινα ταξίδια χωρίς την έννοια τις φόρτισης.

                            Να τα χαίρεσαι τα εργαλεία σου!
                            Επιτέλους να διαβάσουμε και μια αντικειμενική κριτική για το 1.8 C-HR από εναν ιδιοκτήτη του, γιατί με αυτά που διαβάζουμε συνέχεια στο forum για το C-HR κοντεύουμε να καραφλιάσουμε...
                            Ανεξαρτήτως ιπποδύναμης (το CC 2.0 AWD έχει 197PS, το C-HR 1.8 έχει 122PS), ποιο από τα δύο θα χαρακτηριζες πιο σπορ σαν στήσιμο και σαν αισθηση;bolded text

                            Πέρα από την αρκετή διαφορά στην ιπποδύναμη με το CC, το C-HR δίνει πιο σπορ αίσθηση στο δρόμο λόγω χαμηλότερου κέντρου βάρους, έστω και λίγων εκατοστών, πιο σφιχτής ανάρτησης, πιο χαμηλής θέσης οδήγησης. Το CC σε κερδίζει με το πολύ καλό κράτημα και το δυνατότερο τράβηγμα, ομως θελει να συνηθίσεις το ότι γέρνει αρκετά λόγω μαλακότερης ανάρτησης.

                            Έχοντας αλλαξει τρια C-HR την τελευταία τριετία (C-LUB, C-HIC, GR-S Ultimate) και έχοντας οδηγήσει CC 2.0 σε ολιγόωρο test drive, συμφωνώ απόλυτα με την κριτική σου.
                            Λόγω ροπής από την μπαταρία, σε χαμηλές ταχύτητες δεν αισθάνθηκα τη διαφορά των 75 αλόγων μεταξύ 1.8 C-HR και 2.0 CC, προφανώς στα πολλά ανοίγει η διαφορά υπέρ του δίλιτρου.
                            Όμορφες οι πινελιές σου στο CC.
                            Επειδή είσαι μερακλής, αν χρειαστείς κάποια πρόταση για το C-HR σου, χαρά μου βοηθήσω.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                            • O
                              Otto SKG @atrias last edited by

                              @atrias said in Toyota Corolla Cross:

                              @otto-skg said in Toyota Corolla Cross:

                              το περίμενα 5 μήνες

                              λογικά πήρες από τα πρώτα που κυκλοφόρησαν σωστά;
                              τέλη του 2022

                              Παραγγελία : Νοέμβριος 2022 τέλη
                              Παραλαβή : Απρίλιος 2023 αρχές

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • miata_4ever
                                miata_4ever @Otto SKG last edited by

                                @otto-skg said in Toyota Corolla Cross:

                                @nmsm2 said in Toyota Corolla Cross:

                                Παρατήρησα ότι έχεις κάνει διχρωμία στο cc, πέραν της πανοραμικής έχεις μαύρους καθρέφτες κ a pillar, μόνο στην Αμερική βγαίνει με διχρωμία στην Ευρώπη δεν υπήρχε δυνατότητα αν θυμάμαι καλά. Πάντως του πάει πολύ!

                                Σε ευχαριστώ πολύ !

                                Επειδή το περίμενα 5 μήνες είχα χρόνο να ασχοληθώ με τι κυκλοφορεί και τι μπορώ να βάλω πάνω του. 😂

                                Έτσι κατέληξα στα εξής:

                                Μαύρη οροφή, spoiler, Α pillar, σηματάκι AWD στις πίσω πόρτες χαμηλά… όπως πολύ σωστά είπες από τις εκδόσεις της Αμερικής 😉

                                Ακόμα διακοσμητικά σε μαύρο γυαλιστερό στους δυο προφυλακτήρες και γύρω από τα εμπρός προβολάκια ομίχλης

                                IMG_0170.jpeg
                                IMG_8907.jpeg IMG_8905.jpeg

                                κουκλι...

                                The answer to everything is a Miata..

                                PRIUS GEN 3 SOLAR PACK
                                MIATA NB 1.6 LSD

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • O
                                  Otto SKG last edited by

                                  @pp said in Toyota Corolla Cross:

                                  Περαια βλέπω! Δίπλα στον κουμπάρο μου!

                                  Τι παρατηρητικότητα είναι αυτή !!! 😂😂😂

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • T
                                    Tsente last edited by

                                    Καλημέρα σε όλους,
                                    έχει μήπως πάρει κάποιος προσφορά με χρόνο παράδοσης για το 1.8; να υποθέσω πάμε για παραδόσεις το 2024;

                                    J 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • G
                                      gdelio last edited by

                                      Νομίζω ότι παραγγελία μπήκε στις αρχές Ιουνίου, στο άνοιγμα των παραγγελιών δλδ, είναι στο 23 μέσα, από εκεί και μετά σιγουρα για το 24

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        dant14 last edited by

                                        @tsente said in Toyota Corolla Cross:

                                        Καλημέρα σε όλους,
                                        έχει μήπως πάρει κάποιος προσφορά με χρόνο παράδοσης για το 1.8; να υποθέσω πάμε για παραδόσεις το 2024;

                                        Καλησπέρα,
                                        εγώ πήγα τέλη Ιουνίου και μου είπαν για 7 μήνες, αρα τέλη Ιαν2024

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • G
                                          gdelio last edited by

                                          IMG_3107.jpg IMG_3157.JPG 368ec1d9-513a-40ff-bf38-b33fb68c2bcb.JPG

                                          Με λίγη ταλαιπωρία στην παραγγελία (λάθος μέγεθος ελαστικού) η ρεζέρβα μπήκε στην θέση της.

                                          O G 2 Replies Last reply Reply Quote 7
                                          • N
                                            Nick. K. 0 last edited by

                                            Γνωρίζετε μήπως εάν οι προβολείς της active plus μπορούν να αλλαχθούν με εκείνους της style μετέπειτα? Και αν ναι το κόστος τους και αν θα επηρεάσει την εγγύηση του αυτοκινήτου εφόσον γίνει σε εξουσιοδοτημενο συνεργείο

                                            fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 297
                                            • 298
                                            • 299
                                            • 300
                                            • 301
                                            • 522
                                            • 523
                                            • 299 / 523
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr