Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    TOYOTA FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. TOYOTA FORUM
    • 1
    • 2
    • 243
    • 244
    • 245
    • 246
    • 247
    • 315
    • 316
    • 245 / 316
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    142
    6315
    157090
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dstou last edited by

      Ήτο αμαξάρα το πρίους μκ2, το έχω πάρει στη γυναίκα και παραμιλάει ακόμη. Φοβερό κόνσεπτ, για πλάκα 10-15 χρόνια μπροστά από την εποχή του.

      miata_4ever cirus 2 Replies Last reply Reply Quote 2
      • miata_4ever
        miata_4ever @dstou last edited by

        @dstou said in TOYOTA FORUM:

        Ήτο αμαξάρα το πρίους μκ2, το έχω πάρει στη γυναίκα και παραμιλάει ακόμη. Φοβερό κόνσεπτ, για πλάκα 10-15 χρόνια μπροστά από την εποχή του.

        ετσι ειναι οπως το ειπες

        The answer to everything is a Miata..

        PRIUS GEN 3 SOLAR PACK
        MIATA NB 1.6 LSD

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • realzeus
          realzeus last edited by

          Έχουμε πολύ διαφορετική άποψη για το τι είναι αμαξάρα τότε...

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • S
            spi_duster last edited by

            Παντως δεν ειναι μικρο πραγμα. Η Τουοτα 20 χρονια πριν με το πριους εδωσε αμαξι βενζινης με αυτονομια ντιζελ.

            ....

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • D
              dstou last edited by

              Για να καταλάβει κανείς τι άλμα επί κοντώ ήταν το κόνσεπτ Πρίους μκ2, όχι μόνο για την Τουότα, αλλά γενικά για την αυτοκίνηση, θα πω το εξής:
              Τω καιρώ εκείνω, με euro 2 standard εν ισχύ, το Πρίους υπερκσλυπτε τις απαιτήσεις του euro 4 , ενώ έχασε για πολύ λίγο τα όρια του euro 5 τα οποία επεβλήθησαν 10 χρόνια μετά!
              Και όλα αυτά σε ένα πακέτο το οποίο προσέφερε ντίζελ λάηκ οικονομία, την πιο εύκολη οδήγηση, κορυφαία αξιοπιστία, καμπίνα Λέξους και χώρους λίμο, σε τιμή λίγο πάνω από οκτάβια 1.6τδι αυτόματο.
              Οι δε συντάκτες ύλης των ελληνικών πρωκτοπεριοδικών και τσοντοεκπομπών αυτοκινήτου, είτε λόγω αδυναμίας να τα αντιληφθούν αυτά, είτε λόγω κατευθυνόμενης παραπληροφόρησης, το διακωμωδούσαν στις παρουσιάσεις τους. Αντίστοιχα και εδω μέσα, αλλά και στο ακατανόμαστο, από απλά μέλη μέχρι μοντς.

              1 Reply Last reply Reply Quote 4
              • miata_4ever
                miata_4ever last edited by

                Να πούμε για εξοπλισμό οθόνη αφής είσοδο χωρίς κλειδί έκανες τα πάντα από το τιμόνι .ο μόνος λόγος που το πούλησα ήταν ότι ήθελα να πάω στο επόμενο μοντέλο ,11 χρόνια το είχα .όταν έγινε 13 ετών έβγαλε μπαταρία την οποία έκανα επισκευή και ακόμα είναι με αυτή 😜

                The answer to everything is a Miata..

                PRIUS GEN 3 SOLAR PACK
                MIATA NB 1.6 LSD

                G 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • C
                  criuser last edited by

                  Εντάξει διάβασα τα σχόλια σας και είπα να το ψάξω παραπάνω...

                  https://autoholix.com/2019/02/11/toyota-prius-ii-my-09-veterancar-testdrive/

                  Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                  πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • cirus
                    cirus @dstou last edited by cirus

                    @dstou said in TOYOTA FORUM:

                    Ήτο αμαξάρα το πρίους μκ2, το έχω πάρει στη γυναίκα και παραμιλάει ακόμη. Φοβερό κόνσεπτ, για πλάκα 10-15 χρόνια μπροστά από την εποχή του.

                    Η τεχνολογία που είχε ήταν φοβερη και τρομερό κονσεπτ. Μεχρι εκεί του το δίνω.

                    Το ίδιο το αμάξι ηταν, είναι και θα είναι ΠΑΤΑΤΑ με ρόδες. Δεν μπορώ να βρω λέξεις που να το περιγράφουν καλύτερα

                    Για ανθρώπους που ΔΕΝ αγαπούν την οδήγηση και πάνε με τα όρια μόνιμα και για παππούδες είναι μια χαρά. Για οποιονδήπωτε αλλο είναι μαύρο χάλι

                    Cirus the virus

                    C 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • C
                      criuser @cirus last edited by

                      @cirus said in TOYOTA FORUM:

                      @dstou said in TOYOTA FORUM:

                      Ήτο αμαξάρα το πρίους μκ2, το έχω πάρει στη γυναίκα και παραμιλάει ακόμη. Φοβερό κόνσεπτ, για πλάκα 10-15 χρόνια μπροστά από την εποχή του.

                      Η τεχνολογία που είχε ήταν φοβερη και τρομερό κονσεπτ. Μεχρι εκεί του το δίνω.

                      Το ίδιο το αμάξι ηταν, είναι και θα είναι ΠΑΤΑΤΑ με ρόδες. Δεν μπορώ να βρω λέξεις που να το περιγράφουν καλύτερα

                      Για ανθρώπους που ΔΕΝ αγαπούν την οδήγηση και πάνε με τα όρια μόνιμα και για παππούδες είναι μια χαρά. Για οποιωνδήπωτε αλλο είναι μαύρο χάλι

                      Εγώ με τις καταναλώσεις που διάβασα και τις τιμές του ντίζελ εκείνης της εποχής, μην σου πω και της βενζίνης, δεν είχε κάτι το ιδιαίτερο, που θα σε έκανε να αποδεχθείς το σχήμα του.

                      Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                      πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                      cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        spi_duster last edited by

                        Το αυτοκινητο αυτο χαραξε το δρομο που 20 χρονια μετα προσπαθουν οι αλλοι να ακολουθησουν. Δεν ειναι για σπορ οδηγηση αλλα οι αρετες του ειναι τετοιες που εκ ανθρωποι σε ολο τον κοσμο το επελεξαν. Ξερετε δεν εχουν ολοι την μαλακια του μεσου Ελληνα που την βλεπει βατανεν και τα ΣΚ του καλοκαιριου συναγωνιζεται φαντασματα κανοντας σφηνες αναμεσα σε ησυχους ανθρωπους που θελουν απλα να πανε να δροσιστουν.
                        Ενας μεσος Αμερικανος που θα ακολουθησει την διαδρομη 66 το λατρευει σε σχεση με τις εδω βλακειες που καθε 470 χλμ πανε για γεμισμα.

                        ....

                        cirus C 2 Replies Last reply Reply Quote 3
                        • cirus
                          cirus @criuser last edited by

                          @criuser said in TOYOTA FORUM:

                          @cirus said in TOYOTA FORUM:

                          @dstou said in TOYOTA FORUM:

                          Ήτο αμαξάρα το πρίους μκ2, το έχω πάρει στη γυναίκα και παραμιλάει ακόμη. Φοβερό κόνσεπτ, για πλάκα 10-15 χρόνια μπροστά από την εποχή του.

                          Η τεχνολογία που είχε ήταν φοβερη και τρομερό κονσεπτ. Μεχρι εκεί του το δίνω.

                          Το ίδιο το αμάξι ηταν, είναι και θα είναι ΠΑΤΑΤΑ με ρόδες. Δεν μπορώ να βρω λέξεις που να το περιγράφουν καλύτερα

                          Για ανθρώπους που ΔΕΝ αγαπούν την οδήγηση και πάνε με τα όρια μόνιμα και για παππούδες είναι μια χαρά. Για οποιωνδήπωτε αλλο είναι μαύρο χάλι

                          Εγώ με τις καταναλώσεις που διάβασα και τις τιμές του ντίζελ εκείνης της εποχής, μην σου πω και της βενζίνης, δεν είχε κάτι το ιδιαίτερο, που θα σε έκανε να αποδεχθείς το σχήμα του.

                          για μέσα στην πόλη ήταν τρομερό σε κατανάλωση. Το Diesel μέσα σε βαριά κίνηση δεν είναι το καλύτερο. Οι diesel κινητηρες υποφέρουν μέσα σε κίνηση. Σε ανοικτό δρόμο με σταθερές στροφές είναι το καλύτερο τους

                          Επισης το diesel με όλους τους πανηλίθιους που βγάζουν τα DPF είναι σκέτος καρκίνος. Δηλαδή ΟΛΑ τα ταξί πχ

                          Cirus the virus

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • cirus
                            cirus @spi_duster last edited by

                            @spi_duster said in TOYOTA FORUM:

                            Το αυτοκινητο αυτο χαραξε το δρομο που 20 χρονια μετα προσπαθουν οι αλλοι να ακολουθησουν. Δεν ειναι για σπορ οδηγηση αλλα οι αρετες του ειναι τετοιες που εκ ανθρωποι σε ολο τον κοσμο το επελεξαν. Ξερετε δεν εχουν ολοι την μαλακια του μεσου Ελληνα που την βλεπει βατανεν και τα ΣΚ του καλοκαιριου συναγωνιζεται φαντασματα κανοντας σφηνες αναμεσα σε ησυχους ανθρωπους που θελουν απλα να πανε να δροσιστουν.
                            Ενας μεσος Αμερικανος που θα ακολουθησει την διαδρομη 66 το λατρευει σε σχεση με τις εδω βλακειες που καθε 470 χλμ πανε για γεμισμα.

                            Δεν είναι έτσι. Ειναι τραγικό και σε ταχύτητες μέσου οδηγού. Δεν μιλάω για σπορ οδήγηση.

                            Στην αμερική έχουν μονο ευθείες.....

                            Στο ότι χάραξε το δρόμο και η τεχνολογία του ήταν πολύ μπροστά συμφωνω

                            Cirus the virus

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              criuser @spi_duster last edited by

                              @spi_duster said in TOYOTA FORUM:

                              Το αυτοκινητο αυτο χαραξε το δρομο που 20 χρονια μετα προσπαθουν οι αλλοι να ακολουθησουν. Δεν ειναι για σπορ οδηγηση αλλα οι αρετες του ειναι τετοιες που εκ ανθρωποι σε ολο τον κοσμο το επελεξαν. Ξερετε δεν εχουν ολοι την μαλακια του μεσου Ελληνα που την βλεπει βατανεν και τα ΣΚ του καλοκαιριου συναγωνιζεται φαντασματα κανοντας σφηνες αναμεσα σε ησυχους ανθρωπους που θελουν απλα να πανε να δροσιστουν.
                              Ενας μεσος Αμερικανος που θα ακολουθησει την διαδρομη 66 το λατρευει σε σχεση με τις εδω βλακειες που καθε 470 χλμ πανε για γεμισμα.

                              Εντάξει ο Αμερικάνος θέλει 8κύλινδρα με 600 άλογα, για να πηγαίνει με 110 χαω...

                              Δεν είναι μέτρο σύγκρισης.

                              Ασε που οι περισσότεροι έχουν φορτηγάκια και μεγάλα τζίπ...

                              Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                              πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • S
                                spi_duster last edited by

                                Εαν δεν εχετε καταλαβει διαφορα πραγματα τοσα χρονια δε σημαινει οτι θα το καταλαβαινατε τωρα. Ειδικα οι δυο τελευταιοι. Ο ενας με το καγκουρικο και ο αλλος με τον καναπε σε ροδες.
                                20 χρονια αυτοκινητο. Πειτε μου σε 20 χρονια τι θα ειναι τα χρεπια που πηρατε περυσι?😉

                                ....

                                C cirus 2 Replies Last reply Reply Quote 4
                                • monman2
                                  monman2 last edited by monman2

                                  ντίζελ μεχρι τα τελη του ΄10 δεν επιτρέπονταν στην Αθήνα Θεσσαλονίκη και μετα για τα euro5 δεν ήταν οτι καλλίτερο για το dpf η κίνηση στο μποτιλιάρισμα, οπότε ναι το prius ήταν βασιλιάς!

                                  Απο τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • C
                                    criuser @spi_duster last edited by criuser

                                    @spi_duster said in TOYOTA FORUM:

                                    Εαν δεν εχετε καταλαβει διαφορα πραγματα τοσα χρονια δε σημαινει οτι θα το καταλαβαινατε τωρα. Ειδικα οι δυο τελευταιοι. Ο ενας με το καγκουρικο και ο αλλος με τον καναπε σε ροδες.
                                    20 χρονια αυτοκινητο. Πειτε μου σε 20 χρονια τι θα ειναι τα χρεπια που πηρατε περυσι?😉

                                    Ο καναπές σε ρόδες, ήταν πιο άνετος από τον κουασιμόδο σε ρόδες, πιο γρήγορος και πήγαινε καλύτερα σε στροφές. Και μιλάω για το 25χρονο πλέον αυτοκίνητο.
                                    f5a12d21-6451-4380-bfa9-33bc8d953a65-IMG_20181211_134524 (1).jpg

                                    με αυτό το εσωτερικό
                                    2f71f67d-9e72-483f-850b-6be6e94e87f3-13_52_08_Pro.jpg
                                    και μάλιστα πρόκειται για μοντέλο που βγήκε στην αγορά πριν 30 χρόνια.

                                    Στο ταξίδι με 1.8 112 άλογα κινητήρα, έκαιγε 7,5 λίτρα στα 100 με ταχύτητες 120-140 και στην πόλη 10-11 στα μποτιλιαρίσματα εκείνης της εποχής που με τα έργα για τους ΟΑ, η Αθήνα ήταν ακίνητη.

                                    Αν μάλιστα μπορούσαμε να πάρουμε και τους ωραίους δίλιτρους ντίζελ που είχε τότε θα είχα πολύ καλύτερη κατανάλωση.

                                    Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                    πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                    miata_4ever cirus 2 Replies Last reply Reply Quote 1
                                    • D
                                      dstou last edited by

                                      Για να σας βάλω στο κλίμα του Σεπτεμβρίου 2014 όταν το πήρα, και πως κατέληξα σε αυτό:
                                      Είχε σπάσει για δεύτερη φορά ο κινητήρας του χαμαιτυπείου Ρόβερ 75 1.8 που είχα, και αποφάσισα να μην το επισκευάσω ξανά.
                                      Ήμουν άνεργος από καιρό, είχα ένα σωρό απλήρωτες απαιτήσεις από προηγούμενες δουλειές (παραμένουν έτσι και σήμερα), 10 χιλιάρικα όλα κι όλα στην τράπεζα, χωρίς αμάξι όλη η οικογένεια, ενώ πλέον ψαχνόμουν και για φυγή στα Εμιράτα.
                                      Έψαχνα για κάτι στα 5.000 ευρώ, το πολύ πολύ!, και έβλεπα διάφορα οκτάβια, φόκους,μοντέο, αβένσις, πριμέρα, κάπου έπεσα πάνω σε ένα σιτροέν C4 euro4 πετρέλαιο που δεν κυκλοφορεί Αθήνα στα 10 χιλιάρικα! (ήταν η χρυσή εποχή του ντίζελ).
                                      Μέχρι που πήγα στη Θεσνίκη για ένα γάμο, και παράλληλα σε μια μάντρα είδα 5-6 υβριδικά, όλα Λέξους RX και το εν λόγω Πρίους. Tα είχε στην άκρη, τυχαία τα είδα, είχα πάει για ένα Τολέδο 1.6 και κουβέντα στην κουβέντα μου έλεγε τον πόνο του. Άσε μου λέει την πάτησα με δαύτα, δεν τα πλησιάζει κανένας, τα δίνω τζάμπα να φύγουν τόσο καιρό και δεν χτυπάει καν το τηλέφωνο, δεν ξέρω τι να κάνω, τι μαλάκας είμαι, κτλ...
                                      Μπήκα μέσα και οδήγησα το Λέξους, νταξ΄ έπαθα, και μετά το Πρίους σε μια μεγάλη διαδρομή. Σοκ και με αυτό. Τον ευχαρίστησα και έφυγα, δεν διέθετα τα 8.000 που ζήταγε, (ή τα 13 για το Λέξους).
                                      Μια-δυο βδομάδες μετά στην Αθήνα πετυχαίνω ένα καλό μακρόχρονο συμβόλαιο με παροχή αυτοκινήτου (Ντάτσια Ντάστερ 1.5δ), οπότε είχα πλέον μια ανάσα στο οικονομικό, γλίτωσα και την αραπιά που ερχόταν με φόρα. Πάω Γλυκά Νερά σε μια άλλη μάντρα, βλέπω με το αφεντικό ένα άλλο Πρίους στα 10 χιλιάρικα, της άρεσε, οπότε παίρνω τον Θεσσαλονικιό στο τηλέφωνο. Το αμάξι ήταν ακόμη διαθέσιμο, και μου το έδωσε 7.700 χωρίς κλάψες, με μεταφορά σε Αθήνα με νταλίκα!
                                      Με άλλα 350 ευρώ του έβαλα λάστιχα, και έκτοτε έχει γίνει αυτοκόλλητο με τη γυναίκα μου.
                                      Έκτοτε σωθήκαμε. Η γυναίκα μου είναι πρώην επαγγελματίας εκπαιδευτής οδηγών και λέει για το Πρίους : 'ρε συ, τι κάναμε τόσα χρόνια με τα υπόλοιπα αυτοκίνητα? εδώ μπαίνεις μέσα να πας στη δουλειά σου, και παράλληλα ξεκουράζεσαι'.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 7
                                      • S
                                        spi_duster last edited by

                                        Υπεροχο αυτοκινητο και πολυ ανω του μεσου ορου η Ξανθια. Ναι, εδω με ταπωσες.

                                        ....

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                        • miata_4ever
                                          miata_4ever @criuser last edited by

                                          @criuser said in TOYOTA FORUM:

                                          @spi_duster said in TOYOTA FORUM:

                                          Εαν δεν εχετε καταλαβει διαφορα πραγματα τοσα χρονια δε σημαινει οτι θα το καταλαβαινατε τωρα. Ειδικα οι δυο τελευταιοι. Ο ενας με το καγκουρικο και ο αλλος με τον καναπε σε ροδες.
                                          20 χρονια αυτοκινητο. Πειτε μου σε 20 χρονια τι θα ειναι τα χρεπια που πηρατε περυσι?😉

                                          Ο καναπές σε ρόδες, ήταν πιο άνετος από τον κουασιμόδο σε ρόδες, πιο γρήγορος και πήγαινε καλύτερα σε στροφές. Και μιλάω για το 25χρονο πλέον αυτοκίνητο.
                                          f5a12d21-6451-4380-bfa9-33bc8d953a65-IMG_20181211_134524 (1).jpg

                                          με αυτό το εσωτερικό
                                          2f71f67d-9e72-483f-850b-6be6e94e87f3-13_52_08_Pro.jpg
                                          και μάλιστα πρόκειται για μοντέλο που βγήκε στην αγορά πριν 30 χρόνια.

                                          Στο ταξίδι με 1.8 112 άλογα κινητήρα, έκαιγε 7,5 λίτρα στα 100 με ταχύτητες 120-140 και στην πόλη 10-11 στα μποτιλιαρίσματα εκείνης της εποχής που με τα έργα για τους ΟΑ, η Αθήνα ήταν ακίνητη.

                                          Αν μάλιστα μπορούσαμε να πάρουμε και τους ωραίους δίλιτρους ντίζελ που είχε τότε θα είχα πολύ καλύτερη κατανάλωση.

                                          Δηλαδή συγγνώμη τώρα μου συγκρίνεις το ξανθια με το πριους ;αληθεια τώρα...το οδηγούσα σε μάλιστα έκδοση ct (2 λίτρο turbo)
                                          όσες φορές δηλαδή δεν ήταν συνεργείο και μόνο άνεση είχε καλοκαίρι με καύσωνα απλά δεν το έβγαζες γιατί δεν ήξερες εάν θα φτάσεις.να συγκρίνω την εικοσαετία με το βιβλίο σερβις ανοιγμενο και το κόστος δίπλα.οσο για την άνεση δεν νομίζω να υστερούσε σημαντικά το πριους σε ταξίδι.και ας έχει και ημιακαμπτο.

                                          The answer to everything is a Miata..

                                          PRIUS GEN 3 SOLAR PACK
                                          MIATA NB 1.6 LSD

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • S
                                            spi_duster last edited by

                                            Εχω γραψει αλλου πως αν τα κριτηρια επιλογης για αυτοκινητο αφορουσαν μονο το συμφερον, οι λυση Τουοτα θα ηταν μονοδρομος. Ενα σταρλετ, μια κορολλα και μια καρινα με συνολικα 800000 χλμ δε με αφησαν ποτε να ζησω τη εμπειρια της ΛΕΑ. Με αλλα εχω πολλες ιστοριες να πω για πολυ μικροτερη χρηση.

                                            ....

                                            miata_4ever cirus 2 Replies Last reply Reply Quote 6
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 243
                                            • 244
                                            • 245
                                            • 246
                                            • 247
                                            • 315
                                            • 316
                                            • 245 / 316
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr