-
@realzeus said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Η διαφορά είναι αξιοσημείωτη σε σχέση με το χαμηλό αδερφάκι του (ισχύει για όλα τα αυτοκίνητα αυτό).
Aν εννοείς το i30, ναι, ισχύει.
-
@cirus said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
το tucson είναι ενα εξαιρετικό αμάξι προσανατολισμένο όμως ξεκάθαρα στην ανεση.
αν ψαχνεις για συμμετοχικότητα και fun to drive νομίζω ότι δεν το εχει
εχει εναν δυνατό κινητηρα σίγουρα που μόλις περάσεις το στρώσιμο θα τον ευχαριστηθεις αλλά είναι στημένο για ανεση (μαλακές αναρτήσεις, ανάλαφρο τιμόνι κτλ)
Εννοείται ότι δεν επιλέχθηκε το Tucson δίνοντας προτεραιότητα στο fun factor και τη συμμετοχικότητα. Αυτή η ανάγκη καλύπτεται αλλιώς. Όμως πιστεύω ότι ακόμα και σε πολύ ολοκληρωμένα all arounder αυτοκίνητα όπως αυτό, ένας βαθμός συμμετοχικότητας είναι επιθυμητός για πολλούς λόγους - με την ασφάλεια ανάμεσα σε αυτούς.
Επειδή γίνεται στα τεστ αρκετός λόγος σχετικά με το τιμόνι του, δεν το βρήκα υποδεέστερο από αυτά που έχω συνηθίσει σε διάφορα Audi. Ειδικά στο sport mode βαραίνει ικανοποιητικά, αν και κάπως τεχνητά. Προφανώς δεν έχει την κοφτερή απόκριση ενός καλού Ford, σαν τo Puma, το Fiesta ή τα Focus Mk1/Mk2 που έχω οδηγήσει πολύ στο παρελθόν.
Για να μην παρεξηγηθώ, το Tucson μου αρέσει και η "επαφή" μας θα βρεθεί. Απλώς με αφορμή την αγχολυτική και εξαιρετικά αποτελεσματική συμπεριφορά του στο δρόμο, με έκανε να σκεφτώ λίγο παραπάνω στο πόση συμμετοχικότητα δικαιούμαστε να περιμένουμε από τα "κανονικά" αυτοκίνητα που αγοράζουμε. Αν κανείς είχε οδηγήσει Fiat Multipla όταν είχε βγει στα τέλη των 90s ίσως καταλαβαίνει τι εννοώ όταν λέω ότι η συμμετοχικότητα στην οδήγηση θα μπορούσε να απαντάται σε όλα τα αυτοκίνητα, ακόμα και σε αυτά που δεν το περιμένουμε, ανεξαρτήτως κατηγορίας και μεγέθους αμαξώματος.
-
@ats said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@cirus said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
το tucson είναι ενα εξαιρετικό αμάξι προσανατολισμένο όμως ξεκάθαρα στην ανεση.
αν ψαχνεις για συμμετοχικότητα και fun to drive νομίζω ότι δεν το εχει
εχει εναν δυνατό κινητηρα σίγουρα που μόλις περάσεις το στρώσιμο θα τον ευχαριστηθεις αλλά είναι στημένο για ανεση (μαλακές αναρτήσεις, ανάλαφρο τιμόνι κτλ)
Εννοείται ότι δεν επιλέχθηκε το Tucson δίνοντας προτεραιότητα στο fun factor και τη συμμετοχικότητα. Αυτή η ανάγκη καλύπτεται αλλιώς. Όμως πιστεύω ότι ακόμα και σε πολύ ολοκληρωμένα all arounder αυτοκίνητα όπως αυτό, ένας βαθμός συμμετοχικότητας είναι επιθυμητός για πολλούς λόγους - με την ασφάλεια ανάμεσα σε αυτούς.
Επειδή γίνεται στα τεστ αρκετός λόγος σχετικά με το τιμόνι του, δεν το βρήκα υποδεέστερο από αυτά που έχω συνηθίσει σε διάφορα Audi. Ειδικά στο sport mode βαραίνει ικανοποιητικά, αν και κάπως τεχνητά. Προφανώς δεν έχει την κοφτερή απόκριση ενός καλού Ford, σαν τo Puma, το Fiesta ή τα Focus Mk1/Mk2 που έχω οδηγήσει πολύ στο παρελθόν.
Για να μην παρεξηγηθώ, το Tucson μου αρέσει και η "επαφή" μας θα βρεθεί. Απλώς με αφορμή την αγχολυτική και εξαιρετικά αποτελεσματική συμπεριφορά του στο δρόμο, με έκανε να σκεφτώ λίγο παραπάνω στο πόση συμμετοχικότητα δικαιούμαστε να περιμένουμε από τα "κανονικά" αυτοκίνητα που αγοράζουμε. Αν κανείς είχε οδηγήσει Fiat Multipla όταν είχε βγει στα τέλη των 90s ίσως καταλαβαίνει τι εννοώ όταν λέω ότι η συμμετοχικότητα στην οδήγηση θα μπορούσε να απαντάται σε όλα τα αυτοκίνητα, ακόμα και σε αυτά που δεν το περιμένουμε, ανεξαρτήτως κατηγορίας και μεγέθους αμαξώματος.
Θα σε αποζημιώσει με τον κινητήρα του που τραβαει καλά.
καλώς η κακώς τα SUV προσφέρουν πολλά πράγματα όπως ευρυχωρία και ανεση στο μπες βγες, ορατότητα κτλ και εν γνώση μας θυσιάζουμε κάποιες πιο σπορ συμπεριφορές.
Υπάρχουν βεβαια και άλλα σαν το Formentor ή το Stelvio που είναι πιο σπορτιφ παρόλα αυτά δεν συγκρίνονται με ενα χαμηλό που πάντα υπερτερει
το Tucson μου αρεσε πολύ στην οδήγηση αλλά είναι λίγο πιο "αποκομένο¨ και λιγο λιγότερο συμμετοχικό από άλλα της κατηγορίας οπως το Kuga και τα προηγουμενα που ανέφερα
δεν σημαίνει όμως ότι δεν είναι πολύ ωραίο οδηγικά. Εμένα προσωπικά που το οδηγησα μου άρεσε πολύ . Σίγουρα εσύ και οι ιδιοκτήτες έχετε καλύτερη άποψη και είμαι σίγουρος ότι θα το ευχαριστηθείς.
-
@cirus said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@ats said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@cirus said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
το tucson είναι ενα εξαιρετικό αμάξι προσανατολισμένο όμως ξεκάθαρα στην ανεση.
αν ψαχνεις για συμμετοχικότητα και fun to drive νομίζω ότι δεν το εχει
εχει εναν δυνατό κινητηρα σίγουρα που μόλις περάσεις το στρώσιμο θα τον ευχαριστηθεις αλλά είναι στημένο για ανεση (μαλακές αναρτήσεις, ανάλαφρο τιμόνι κτλ)
Εννοείται ότι δεν επιλέχθηκε το Tucson δίνοντας προτεραιότητα στο fun factor και τη συμμετοχικότητα. Αυτή η ανάγκη καλύπτεται αλλιώς. Όμως πιστεύω ότι ακόμα και σε πολύ ολοκληρωμένα all arounder αυτοκίνητα όπως αυτό, ένας βαθμός συμμετοχικότητας είναι επιθυμητός για πολλούς λόγους - με την ασφάλεια ανάμεσα σε αυτούς.
Επειδή γίνεται στα τεστ αρκετός λόγος σχετικά με το τιμόνι του, δεν το βρήκα υποδεέστερο από αυτά που έχω συνηθίσει σε διάφορα Audi. Ειδικά στο sport mode βαραίνει ικανοποιητικά, αν και κάπως τεχνητά. Προφανώς δεν έχει την κοφτερή απόκριση ενός καλού Ford, σαν τo Puma, το Fiesta ή τα Focus Mk1/Mk2 που έχω οδηγήσει πολύ στο παρελθόν.
Για να μην παρεξηγηθώ, το Tucson μου αρέσει και η "επαφή" μας θα βρεθεί. Απλώς με αφορμή την αγχολυτική και εξαιρετικά αποτελεσματική συμπεριφορά του στο δρόμο, με έκανε να σκεφτώ λίγο παραπάνω στο πόση συμμετοχικότητα δικαιούμαστε να περιμένουμε από τα "κανονικά" αυτοκίνητα που αγοράζουμε. Αν κανείς είχε οδηγήσει Fiat Multipla όταν είχε βγει στα τέλη των 90s ίσως καταλαβαίνει τι εννοώ όταν λέω ότι η συμμετοχικότητα στην οδήγηση θα μπορούσε να απαντάται σε όλα τα αυτοκίνητα, ακόμα και σε αυτά που δεν το περιμένουμε, ανεξαρτήτως κατηγορίας και μεγέθους αμαξώματος.
Θα σε αποζημιώσει με τον κινητήρα του που τραβαει καλά.
καλώς η κακώς τα SUV προσφέρουν πολλά πράγματα όπως ευρυχωρία και ανεση στο μπες βγες, ορατότητα κτλ και εν γνώση μας θυσιάζουμε κάποιες πιο σπορ συμπεριφορές.
Υπάρχουν βεβαια και άλλα σαν το Formentor ή το Stelvio που είναι πιο σπορτιφ παρόλα αυτά δεν συγκρίνονται με ενα χαμηλό που πάντα υπερτερει
το Tucson μου αρεσε πολύ στην οδήγηση αλλά είναι λίγο πιο "αποκομένο¨ και λιγο λιγότερο συμμετοχικό από άλλα της κατηγορίας οπως το Kuga και τα προηγουμενα που ανέφερα
δεν σημαίνει όμως ότι δεν είναι πολύ ωραίο οδηγικά. Εμένα προσωπικά που το οδηγησα μου άρεσε πολύ . Σίγουρα εσύ και οι ιδιοκτήτες έχετε καλύτερη άποψη και είμαι σίγουρος ότι θα το ευχαριστηθείς.
Ναι, δεν μπορείς να τα έχεις όλα, κάπου κερδίζεις, κάπου χάνεις. Πιθανόν είμαι λίγο υπερβολικός, και απλώς να χρειάζεται χρόνος προσαρμογής. Αλλά το θέμα με τη συμμετοχικότητα που σταδιακά χάνεται με απασχολεί ανεξαρτήτως αυτοκινήτου.
Στα παραδείγματα που αναφέρεις, το Formentor μου αρέσει, αλλά δεν θα το έπαιρνα ποτέ λόγω ομίλου VAG. Αρκετά έχω περάσει μαζί τους, φτάνει. Όσο για τη Stelvio, είναι εξαιρετική αλλά πολλά κλικ επάνω σαν κατηγορία. Έτσι και αλλιώς όμως την πλατφόρμα Giorgio της Alfa Romeo την γλυκοκοιτάζω στην χαμηλή της εκδοχή, ως Alfa Giulia. Αλλά αυτός είναι προβληματισμός για άλλο topic...
-
@ats said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@cirus said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@ats said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@cirus said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
το tucson είναι ενα εξαιρετικό αμάξι προσανατολισμένο όμως ξεκάθαρα στην ανεση.
αν ψαχνεις για συμμετοχικότητα και fun to drive νομίζω ότι δεν το εχει
εχει εναν δυνατό κινητηρα σίγουρα που μόλις περάσεις το στρώσιμο θα τον ευχαριστηθεις αλλά είναι στημένο για ανεση (μαλακές αναρτήσεις, ανάλαφρο τιμόνι κτλ)
Εννοείται ότι δεν επιλέχθηκε το Tucson δίνοντας προτεραιότητα στο fun factor και τη συμμετοχικότητα. Αυτή η ανάγκη καλύπτεται αλλιώς. Όμως πιστεύω ότι ακόμα και σε πολύ ολοκληρωμένα all arounder αυτοκίνητα όπως αυτό, ένας βαθμός συμμετοχικότητας είναι επιθυμητός για πολλούς λόγους - με την ασφάλεια ανάμεσα σε αυτούς.
Επειδή γίνεται στα τεστ αρκετός λόγος σχετικά με το τιμόνι του, δεν το βρήκα υποδεέστερο από αυτά που έχω συνηθίσει σε διάφορα Audi. Ειδικά στο sport mode βαραίνει ικανοποιητικά, αν και κάπως τεχνητά. Προφανώς δεν έχει την κοφτερή απόκριση ενός καλού Ford, σαν τo Puma, το Fiesta ή τα Focus Mk1/Mk2 που έχω οδηγήσει πολύ στο παρελθόν.
Για να μην παρεξηγηθώ, το Tucson μου αρέσει και η "επαφή" μας θα βρεθεί. Απλώς με αφορμή την αγχολυτική και εξαιρετικά αποτελεσματική συμπεριφορά του στο δρόμο, με έκανε να σκεφτώ λίγο παραπάνω στο πόση συμμετοχικότητα δικαιούμαστε να περιμένουμε από τα "κανονικά" αυτοκίνητα που αγοράζουμε. Αν κανείς είχε οδηγήσει Fiat Multipla όταν είχε βγει στα τέλη των 90s ίσως καταλαβαίνει τι εννοώ όταν λέω ότι η συμμετοχικότητα στην οδήγηση θα μπορούσε να απαντάται σε όλα τα αυτοκίνητα, ακόμα και σε αυτά που δεν το περιμένουμε, ανεξαρτήτως κατηγορίας και μεγέθους αμαξώματος.
Θα σε αποζημιώσει με τον κινητήρα του που τραβαει καλά.
καλώς η κακώς τα SUV προσφέρουν πολλά πράγματα όπως ευρυχωρία και ανεση στο μπες βγες, ορατότητα κτλ και εν γνώση μας θυσιάζουμε κάποιες πιο σπορ συμπεριφορές.
Υπάρχουν βεβαια και άλλα σαν το Formentor ή το Stelvio που είναι πιο σπορτιφ παρόλα αυτά δεν συγκρίνονται με ενα χαμηλό που πάντα υπερτερει
το Tucson μου αρεσε πολύ στην οδήγηση αλλά είναι λίγο πιο "αποκομένο¨ και λιγο λιγότερο συμμετοχικό από άλλα της κατηγορίας οπως το Kuga και τα προηγουμενα που ανέφερα
δεν σημαίνει όμως ότι δεν είναι πολύ ωραίο οδηγικά. Εμένα προσωπικά που το οδηγησα μου άρεσε πολύ . Σίγουρα εσύ και οι ιδιοκτήτες έχετε καλύτερη άποψη και είμαι σίγουρος ότι θα το ευχαριστηθείς.
Ναι, δεν μπορείς να τα έχεις όλα, κάπου κερδίζεις, κάπου χάνεις. Πιθανόν είμαι λίγο υπερβολικός, και απλώς να χρειάζεται χρόνος προσαρμογής. Αλλά το θέμα με τη συμμετοχικότητα που σταδιακά χάνεται με απασχολεί ανεξαρτήτως αυτοκινήτου.
Στα παραδείγματα που αναφέρεις, το Formentor μου αρέσει, αλλά δεν θα το έπαιρνα ποτέ λόγω ομίλου VAG. Αρκετά έχω περάσει μαζί τους, φτάνει. Όσο για τη Stelvio, είναι εξαιρετική αλλά πολλά κλικ επάνω σαν κατηγορία. Έτσι και αλλιώς όμως την πλατφόρμα Giorgio της Alfa Romeo την γλυκοκοιτάζω στην χαμηλή της εκδοχή, ως Alfa Giulia. Αλλά αυτός είναι προβληματισμός για άλλο topic...
Υπάρχει και το Kuga (εξαιρετικό οδηγικά) αλλά επειδή βλέπω ότι κοιτάς και την εμφάνιση ε όσο να ναι δεν είναι και πολύ όμορφο
-
Kαλημέρα...
Νομίζω πως το tucson, καθώς και αυτοκίνητα σαν τo tucson, το επιλέγεις ώς το επιστέγασμα, το κλείσιμο ή το "σβήσιμο" αν θέλεις , της οδηγικής σου περιπλάνησης. Τουλάχιστον θέλοντας να προσεγγίσω το πράγμα, από τη ματιά ενός απλού συμβατικού οδηγού.
Είναι ένα αμάξι συγκεκριμένων "συνθηκών" και προδιαγραφών ζωής. Που όμως έχει και κάποιες (μικρές ίσως) πινελιές, διαφορετικού τύπου αυτοκινήτου.
Σίγουρα η μετάβαση από ένα τύπο αυτοκινήτου, σε ένα διαφορετικό, χρειάζεται χρόνο προσαρμογής και η μετάβαση είναι ελαφρώς περίεργη, αλλά όταν αντιληφθείς πλήρως τί μπορεί να σου προσφέρει το αυτοκίνητο, θα το αξιολογήσεις κατάλληλα και θα καταλήξεις στα συμπεράσματα σου.
Tο tucson λοιπόν, για εμένα, στην αρκετά ισχυρή του έκδοση (230ps hev), έχει να μου προσδώσει έναν πολύ ισχυρό κινητήρα με αρκετά άλογα. Αρκετά, για να νιώθω "ισχυρός" και δυνατός οδηγικά, για να κάνω οτιδήποτε χρειαστεί ή θελήσω. Καμιά φορά, μεταξύ σοβαρού και αστείου, έχω και εκείνη την αίσθηση του "μη με ενοχλείτε για να μη σας ενοχλήσω" . Οδηγικά και ιπποδυναμικά, μας παίρνει. Φαντάζομαι πως ότι γράφω, ισχύει και για την έκδοση των 180ps και 150ps τηρουμένων των αναλογιών.
Έχει να μου προσφέρει χώρους (είναι οι προδιαγραφές ζωής που ανέφερα παραπάνω). Χώρους, όπου μπορώ να βάλω αρκετό υλικό, μέχρι και για μερική μετακίνηση πληθυσμού (if you know what i mean) . Nα μη σκεφτώ να πάω οπουδήποτε, για οποιοδήποτε λόγο ή με οποιοδήποτε ρόλο. Καθώς και το να νιώθει πολύ άνετα , ο καθένας που θα φιλοξενηθεί στις υπόλοιπες θέσεις του αυτοκινήτου. Από την συνοδηγό γυναίκα μου, όπως και τους φίλους που θα επιβιβάσω. Εξάλλου οι οδηγικές απολαύσεις και η μεγάλη συμμετοχικότητα του οδηγού σε ένα αυτοκίνητο που στα προσφέρει στο έπακρο αυτά, πιστεύω πως είναι για ελαφρώς πιο "μοναχικές" διαδρομές και διαδικασίες γενικότερα.
Έχει να μου προσφέρει την οδηγική άνεση εντός καμπίνας, που ίσως ένας συμβατικός 40+ οδηγός θέλει πλέον. Τα ηλεκτρικά και ηλεκτρονικά του καλούδια. Τις τεχνολογικές του παροχές επίσης (εκτός μόνο από το ότι δεν έχω βρει τρόπο να παίζω youtube ακόμα). Νιώθω καλά εντός αυτοκινήτου και όσο το γνωρίζω και αυτοματοποιώ και κάποιες κινήσεις μου, εντός του χώρου, τόσο μεγαλύτερη άνεση (θα) νιώθω.
Εκτός καμπίνας τώρα, οι πρώτες μου εντυπώσεις (κάτοχος 10 ημερών σήμερα) του tucson, αυτό που διαπίστωσα είναι πως η συμμετοχή που αναφέρθηκε όντως είναι ελάχιστη. Πόσο μάλλον αν έχεις και αυτόματο κιβώτιο και σε συνδυασμό με ό,τι ηλεκτρική υποβοήθηση είναι δυνατή και πιθανή. Αλλά από την άλλη πιστεύω πως ένα απλός συμβατικός οδηγούλης, αυτό επιζητά. Και στο τέλος τέλος δε ξέρω ακόμα, αν οι ανάγκες δημιουργούνται και υπάρχουν ΜΟΝΟ ή τις δημιουργεί καμιά φορά ΚΑΙ η συνήθεια.
Αν για παράδειγμα οδηγώ χρόνια μια 320 και μπω σε ένα Q3 λογικά θα με ξενερώσει αρχικά η εμπειρία. Ο χρόνος χρήσης, νομίζω δημιουργεί νέα ήθη, έθιμα και συνήθειες.
Επιπλέον, έχουμε να κάνουμε, κατ εμέ, με ένα από τα ομορφότερα αυτοκίνητα στην κατηγορία. Έχει και αυτό το ειδικό του βάροςΣτα πολύ ειδικά δε θα μπω, γιατί για τον καθένα είναι διαφορετικά (φρένα, λάστιχα, πάτημα, καταναλώσεις κλπ κλπ).
Εν κατακλείδι όμως, όταν η μετάβαση από ---> προς, είναι "σοκαριστική", ειδικότερα για κάποιον που έχει συνηθίσει άλλου τύπου αυτοκίνητο και οδηγική συμπεριφορά/διαχείριση. Όπως έχει γραφεί και παραπάνω, κάθε επιλογή έχει θετικά και αρνητικά. Καλά και λίγότερο καλά. Ή λιγότερο καλά , από άλλες επιλογές. Που έχουν όμως σε άλλους τομείς, λιγότερο καλά από τη δική μας επιλογή. Εν έτη 2023 όμως, η συμμετοχή του οδηγού όπως την ξέραμε, δε θα υπάρχει όπως υπήρχε πριν 1 ή δύο δεκαετίες. Σχεδόν σε κανένα σύγχρονο αυτοκίνητο. Αυτό είναι και το point της εξέλιξης υποτίθεται. Η άνεση, η ασφάλεια και κάποιες περιβαλλοντικές συνθήκες.
Ο χρόνος και η διαδικασία, πιστεύω, πως επαναπρογραμματίζει τη συνήθεια
υγ1. Ζητώ συγνώμη για το σεντόνι. Δε το συνηθίζω.
υγ2. Συνήθιζω να δίνω έμφαση γενικότερα σε όσα θετικά υπάρχουν. Αυτά μπορώ να εκμεταλλευτώ. Τα αρνητικά δεν αλλάζουν. Θέλουν προσαρμογή. -
Τέτοια σεντόνια πάντα ευπρόσδεκτα!
Keep walking
-
@avg_tcs said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Kαλημέρα...
Εν έτη 2023 όμως, η συμμετοχή του οδηγού όπως την ξέραμε, δε θα υπάρχει όπως υπήρχε πριν 1 ή δύο δεκαετίες. Σχεδόν σε κανένα σύγχρονο αυτοκίνητο. Αυτό είναι και το point της εξέλιξης υποτίθεται. Η άνεση, η ασφάλεια και κάποιες περιβαλλοντικές συνθήκες.
υγ. Ζητώ συγνώμη για το σεντόνι. Δε το συνηθίζω.
καλημέρα
ωραία τα έγραψες και ευπρόσδεκτα τα σεντόνια
παρέθεσα ΜΟΝΟ αυτό που διαφωνώ
Εν έτη 2023 υπάρχουν ΑΚΟΜΑ συχρονα αυτοκίνητα και για μας που έχουμε κάποιες ανησυχίες και θέλουμε συμμετοχικότητα ακόμα και σε SUVοειδή
σεβομαι όλα όσα είπες φυσικά και συμφωνώ
Στο πολύ μέλλον εξάλου τα αυτοκίνητα με τον ενα ή τον άλλο τρόπο δεν θα οδηγιούνται απλά θα βάζεις προορισμό και θα πάνε μόνα τους. Με αυτό τον τρόπο αυτό θα έχουμε και ελάχιστα ατυχήματα και τροχαία ειδικά θανατηφόρα
Ευτυχώς δεν θα ζω για να να το ζήσω αυτό γιατί εμένα με ευχαριστεί πολύ η οδήγηση αλλά τελωςπάντων εκεί θα πάει το πράγμα όταν το επιτρέψει η τεχνολογία φυσικά/ Ακόμα απέχουμε πολύ από αυτό.
-
@cirus said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@ats said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@cirus said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@ats said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@cirus said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
το tucson είναι ενα εξαιρετικό αμάξι προσανατολισμένο όμως ξεκάθαρα στην ανεση.
αν ψαχνεις για συμμετοχικότητα και fun to drive νομίζω ότι δεν το εχει
εχει εναν δυνατό κινητηρα σίγουρα που μόλις περάσεις το στρώσιμο θα τον ευχαριστηθεις αλλά είναι στημένο για ανεση (μαλακές αναρτήσεις, ανάλαφρο τιμόνι κτλ)
Εννοείται ότι δεν επιλέχθηκε το Tucson δίνοντας προτεραιότητα στο fun factor και τη συμμετοχικότητα. Αυτή η ανάγκη καλύπτεται αλλιώς. Όμως πιστεύω ότι ακόμα και σε πολύ ολοκληρωμένα all arounder αυτοκίνητα όπως αυτό, ένας βαθμός συμμετοχικότητας είναι επιθυμητός για πολλούς λόγους - με την ασφάλεια ανάμεσα σε αυτούς.
Επειδή γίνεται στα τεστ αρκετός λόγος σχετικά με το τιμόνι του, δεν το βρήκα υποδεέστερο από αυτά που έχω συνηθίσει σε διάφορα Audi. Ειδικά στο sport mode βαραίνει ικανοποιητικά, αν και κάπως τεχνητά. Προφανώς δεν έχει την κοφτερή απόκριση ενός καλού Ford, σαν τo Puma, το Fiesta ή τα Focus Mk1/Mk2 που έχω οδηγήσει πολύ στο παρελθόν.
Για να μην παρεξηγηθώ, το Tucson μου αρέσει και η "επαφή" μας θα βρεθεί. Απλώς με αφορμή την αγχολυτική και εξαιρετικά αποτελεσματική συμπεριφορά του στο δρόμο, με έκανε να σκεφτώ λίγο παραπάνω στο πόση συμμετοχικότητα δικαιούμαστε να περιμένουμε από τα "κανονικά" αυτοκίνητα που αγοράζουμε. Αν κανείς είχε οδηγήσει Fiat Multipla όταν είχε βγει στα τέλη των 90s ίσως καταλαβαίνει τι εννοώ όταν λέω ότι η συμμετοχικότητα στην οδήγηση θα μπορούσε να απαντάται σε όλα τα αυτοκίνητα, ακόμα και σε αυτά που δεν το περιμένουμε, ανεξαρτήτως κατηγορίας και μεγέθους αμαξώματος.
Θα σε αποζημιώσει με τον κινητήρα του που τραβαει καλά.
καλώς η κακώς τα SUV προσφέρουν πολλά πράγματα όπως ευρυχωρία και ανεση στο μπες βγες, ορατότητα κτλ και εν γνώση μας θυσιάζουμε κάποιες πιο σπορ συμπεριφορές.
Υπάρχουν βεβαια και άλλα σαν το Formentor ή το Stelvio που είναι πιο σπορτιφ παρόλα αυτά δεν συγκρίνονται με ενα χαμηλό που πάντα υπερτερει
το Tucson μου αρεσε πολύ στην οδήγηση αλλά είναι λίγο πιο "αποκομένο¨ και λιγο λιγότερο συμμετοχικό από άλλα της κατηγορίας οπως το Kuga και τα προηγουμενα που ανέφερα
δεν σημαίνει όμως ότι δεν είναι πολύ ωραίο οδηγικά. Εμένα προσωπικά που το οδηγησα μου άρεσε πολύ . Σίγουρα εσύ και οι ιδιοκτήτες έχετε καλύτερη άποψη και είμαι σίγουρος ότι θα το ευχαριστηθείς.
Ναι, δεν μπορείς να τα έχεις όλα, κάπου κερδίζεις, κάπου χάνεις. Πιθανόν είμαι λίγο υπερβολικός, και απλώς να χρειάζεται χρόνος προσαρμογής. Αλλά το θέμα με τη συμμετοχικότητα που σταδιακά χάνεται με απασχολεί ανεξαρτήτως αυτοκινήτου.
Στα παραδείγματα που αναφέρεις, το Formentor μου αρέσει, αλλά δεν θα το έπαιρνα ποτέ λόγω ομίλου VAG. Αρκετά έχω περάσει μαζί τους, φτάνει. Όσο για τη Stelvio, είναι εξαιρετική αλλά πολλά κλικ επάνω σαν κατηγορία. Έτσι και αλλιώς όμως την πλατφόρμα Giorgio της Alfa Romeo την γλυκοκοιτάζω στην χαμηλή της εκδοχή, ως Alfa Giulia. Αλλά αυτός είναι προβληματισμός για άλλο topic...
Υπάρχει και το Kuga (εξαιρετικό οδηγικά) αλλά επειδή βλέπω ότι κοιτάς και την εμφάνιση ε όσο να ναι δεν είναι και πολύ όμορφο
Βρίσκω πολύ ιδιαίτερη πρόταση το Kuga, εξαιρετικό οδηγικά και απόλυτα αποδεκτό αισθητικά. Δεν είναι όμως συνολικά στο ίδιο επίπεδο με τα δικίνητα Tucson 180hp / Xceed 160hp / CX-30 186hp, τα οποία ήταν η δική μου τελική τριάδα για αυτή την επιλογή.
-
@avg_tcs said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Kαλημέρα...
Νομίζω πως το tucson, καθώς και αυτοκίνητα σαν τo tucson, το επιλέγεις ώς το επιστέγασμα, το κλείσιμο ή το "σβήσιμο" αν θέλεις , της οδηγικής σου περιπλάνησης. Τουλάχιστον θέλοντας να προσεγγίσω το πράγμα, από τη ματιά ενός απλού συμβατικού οδηγού.
Ο χρόνος και η διαδικασία, πιστεύω, πως επαναπρογραμματίζει τη συνήθεια
υγ1. Ζητώ συγνώμη για το σεντόνι. Δε το συνηθίζω.
Καλησπέρα @avg_tcs,
Από αυτά που γράφεις καταλαβαίνω ότι έχουμε μια διαφορά ηλικίας περίπου 10 ετών (είμαι του 1972). Ωστόσο δεν αισθάνομαι ότι είμαι κοντά στο επιστέγασμα ή το "σβήσιμο¨ της αυτοκινητιστικής μου περιπλάνησης, κάθε άλλο. Δεν τρέφω φυσικά αυταπάτες για το είδος του αυτοκινήτου που είναι το Tucson και γενικά συμφωνώ πολύ με τον τρόπο που το περιγράφεις.
Καθώς έχω σκεφτεί αρκετά τι είναι αυτό που με προβληματίζει, νομίζω ότι είναι άδικο να εστιάζουμε στο Tucson. Η τάση περιορισμού της συμμετοχικότητας στην οδήγηση είναι το πραγματικό πρόβλημά μου και αποτελεί πρακτική των περισσότερων κατασκευαστών. Αδικώ το Tucson και το συγκεκριμένο topic επιμένοντας περισσότερο σε αυτό. Οφείλω όμως να πω ότι για μένα υπάρχουν πολλοί βαθμοί οδηγικής συμμετοχικότητας που δεν προϋποθέτουν απαραίτητα μοναχικές διαδρομές και διαδικασίες.
Επιστρέφοντας στο Tucson, μπράβο για το HEV των 230 ίππων και σου εύχομαι πολλά και καλά χιλιόμετρα! Είναι νομίζω το καλύτερο της γκάμας του μοντέλου - με ΗTRAC ή χωρίς. Το θέλαμε κι εμείς, αλλά τελικά επιλέξαμε το mhev 180hp πρώτον γιατί επέμενα να έχω για μια τελευταία φορά χειροκίνητο κιβώτιο (ο καθένας με τα κολλήματά του...) και δεύτερον γιατί αγοράζοντας πρώτη φορά SUV δεν ήθελα να επενδύσω βαθύτερα σε μια κατηγορία που δεν ξέρω αν μου κάνει. Τηρουμένων των αναλογιών η περιγραφή σου για τα δυναμικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου ισχύει και για το δικό μου, με την εικόνα να είναι συνολικά πολύ θετική.
Μου αρέσει αυτό που λες για το χρόνο που επαναπρογραμματίζει τη συνήθεια. Φτάνει να μπορούμε να φέρουμε κι εμείς τα πράγματα στα μέτρα μας. Δεν είναι κακό homework για αυτό το καλοκαίρι.
ΥΓ1: Ωραίο σεντόνι, με νόημα που δικαιολογεί το μέγεθός του. Kανένας λόγος να απολογείσαι.
ΥΓ2: Φοβάμαι ότι αν από μια 320i μπεις σε ένα Q3 θα σε ξενερώσουν και άλλα πράγματα πριν την οδηγική εμπειρία. -
Έτσι είναι τα trends. Μια σειρα 3 touring δεν μας κάνει πλέον. 9 στους 10 αγοράζουν suv χωρίς λόγο. Προσφορά και Ζήτηση.
-
@kapelis said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
9 στους 10 αγοράζουν suv χωρίς λόγο
Δεν είναι χαζοί, υπάρχει λόγος.
Βλέπουν τους υπόλοιπους αφ' υψηλού.
Βοηθάει στην ψυχολογία. -
@polistas said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@kapelis said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
9 στους 10 αγοράζουν suv χωρίς λόγο
Δεν είναι χαζοί, υπάρχει λόγος.
Βλέπουν τους υπόλοιπους αφ' υψηλού.
Βοηθάει στην ψυχολογία.Γελοίος λόγος με το συμπάθειο.
-
9 στους 10 επιλέγουν αψηλό.
Αυτοί... ξέρουν. -
@polistas said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
9 στους 10 επιλέγουν αψηλό.
Αυτοί... ξέρουν.Δεν έχει πάντα δίκιο η πλειοψηφία.
-
Δεν είναι θέμα δίκιου ή άδικου.
Είναι θέμα αναγκών και προτεραιοτήτων.
9 στους 10 προτιμούν να είναι σε ψηλοτάβανα αμάξια, να βλέπουν τους υπόλοιπους από ψηλά και δεν τους νοιάζει το π.χ ψηλότερο κέντρο βάρους. -
Αυτό ναι. Για αυτό και η στρέβλωση της αγοράς.
τέλος το οφτοπικ από μένα
-
Και ένα i30 fastback N δεν με χάλαγε και ας μην είμαι αφ υψηλού.
-
@kapelis said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Έτσι είναι τα trends. Μια σειρα 3 touring δεν μας κάνει πλέον. 9 στους 10 αγοράζουν suv χωρίς λόγο. Προσφορά και Ζήτηση.
Αν και αποφεύγω πλέον τα γερμανικά αυτοκίνητα για λόγους που δεν αφορούν αυτό το topic, ομολογώ ότι φυσικά θα μου έκανε καλύτερα μια BMW σειρά 3 Τouring. Αφού λοιπόν "έτσι είναι τα trends", ας πάμε μέχρι το configurator της BMW Hellas για να επιλέξουμε μια αντίστοιχη διαμόρφωση με το Tucson 180hp Distinctive iMT6. Βρίσκουμε την κάτωθι εικονιζόμενη ΒΜW 318i Touring με κινητήρα 156 ίππων, αυτόματο Steptronic με paddles στο τιμόνι (δεν υπάρχει επιλογή χειροκίνητου), μεταλλικό χρώμα και ζάντες ελαφρού κράματος 18in με προτεινόμενη λιανική τιμή (μετά φόρων) €52.553 συμπεριλαμβανόμενης έκπτωσης €2.500. Με άλλα λόγια η ΒΜW318i Touring κοστίζει λίγο πάνω από €22.500 ακριβότερα από την τιμή αγοράς του Tucson. (Αντίστοιχα είναι και τα νούμερα της Χ1 των 136 ίππων, για όσους φαν του Μονάχου υποκύψουν στα άτιμα τα trends.)
Σε ένα ιδεατό κόσμο όπου τα χρήματα δεν θα είχαν σημασία η BMW 318i Touring θα (μπορούσε να) ήταν η επιλογή μου. Στον πραγματικό κόσμο όμως αξίζει πραγματικά €22.500 περισσότερο από το Tucson; Θα τα δίνατε; Αν η οδηγική συμμετοχικότητα για την οποία γκρινιάζω πιο πάνω στο topic κοστίζει τόσο, δεν νομίζετε ότι υπάρχουν και άλλοι τρόποι να τη βάλω στο γκαράζ μου; Μήπως τελικά είναι πολύ απλουστευτικό να αποδίδουμε ό,τι δεν μας αρέσει σε trends?
Προσωπικά δεν με ενδιαφέρει να έχω "ψηλοτάβανο αμάξι", "να βλέπω τον κόσμο από ψηλά", "να μπαίνω όρθιος" και άλλες τέτοιες γραφικότητες. Η ψυχολογία μου δεν χρειάζεται τέτοιο boost. Ήθελα ένα αυτοκίνητο με μεγάλους χώρους για ταξίδια με την οικογένειά μου, άνετη ανάρτηση, δυνατό κινητήρα και υψηλή ενεργητική ασφάλεια χωρίς να πρέπει να πληρώσω το household name της BMW. Γιατί ούτε τα βλέμματα θαυμασμού στον πάγκο του bar που πετάμε τα κλειδιά μου χρειάζονται.
Μπορεί να γκρίνιαξα λίγο ο κακομαθημένος για μια κάποια έλλειψη συμμετοχικότητας στην οδήγηση του Tucson (ελέγχεται αν και πόσο δίκιο έχω), αλλά από αυτό το σημείο μέχρι να τσουβαλιάσουμε τα πάντα ως "trend που 9 στους 10 αγοράζουν SUV χωρίς λόγο" πιστέψτε με υπάρχει πολύ μεγάλη απόσταση, μεγαλύτερη από €22.500. Όποιος θέλει βέβαια τα δίνει. Εγώ πάλι θα τα βάλω στην άκρη ως μαγιά για μια τελευταία Alfa Giulia Veloce όσο προλαβαίνω.
Καλό σας βράδυ.
ΥΓ: Επειδή την έχω οδηγήσει την εν λόγω 3 Touring, σας προτείνω να κρατήσετε μικρό καλάθι. Πολύ καλή είναι, αλλά αν τυχόν θυμάστε ακόμα τις Ultimate Driving Machines BMW του παρελθόντος, είναι πολύ πιθανό να απογοητευτείτε.
-
@kapelis said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Και ένα i30 fastback N δεν με χάλαγε και ας μην είμαι αφ υψηλού.
Ναι, εδώ συμφωνούμε περισσότερο. Αν μάλιστα έβγαινε και σε έκδοση i30 Stationwagon N θα μιλάγαμε για κορυφαίο Q-car.
Hyundai Tucson NX4 (2020)