Kαλημέρα...
Νομίζω πως το tucson, καθώς και αυτοκίνητα σαν τo tucson, το επιλέγεις ώς το επιστέγασμα, το κλείσιμο ή το "σβήσιμο" αν θέλεις , της οδηγικής σου περιπλάνησης. Τουλάχιστον θέλοντας να προσεγγίσω το πράγμα, από τη ματιά ενός απλού συμβατικού οδηγού.
Είναι ένα αμάξι συγκεκριμένων "συνθηκών" και προδιαγραφών ζωής. Που όμως έχει και κάποιες (μικρές ίσως) πινελιές, διαφορετικού τύπου αυτοκινήτου.
Σίγουρα η μετάβαση από ένα τύπο αυτοκινήτου, σε ένα διαφορετικό, χρειάζεται χρόνο προσαρμογής και η μετάβαση είναι ελαφρώς περίεργη, αλλά όταν αντιληφθείς πλήρως τί μπορεί να σου προσφέρει το αυτοκίνητο, θα το αξιολογήσεις κατάλληλα και θα καταλήξεις στα συμπεράσματα σου.
Tο tucson λοιπόν, για εμένα, στην αρκετά ισχυρή του έκδοση (230ps hev), έχει να μου προσδώσει έναν πολύ ισχυρό κινητήρα με αρκετά άλογα. Αρκετά, για να νιώθω "ισχυρός" και δυνατός οδηγικά, για να κάνω οτιδήποτε χρειαστεί ή θελήσω. Καμιά φορά, μεταξύ σοβαρού και αστείου, έχω και εκείνη την αίσθηση του "μη με ενοχλείτε για να μη σας ενοχλήσω"
. Οδηγικά και ιπποδυναμικά, μας παίρνει. Φαντάζομαι πως ότι γράφω, ισχύει και για την έκδοση των 180ps και 150ps τηρουμένων των αναλογιών.
Έχει να μου προσφέρει χώρους (είναι οι προδιαγραφές ζωής που ανέφερα παραπάνω). Χώρους, όπου μπορώ να βάλω αρκετό υλικό, μέχρι και για μερική μετακίνηση πληθυσμού (if you know what i mean) . Nα μη σκεφτώ να πάω οπουδήποτε, για οποιοδήποτε λόγο ή με οποιοδήποτε ρόλο. Καθώς και το να νιώθει πολύ άνετα , ο καθένας που θα φιλοξενηθεί στις υπόλοιπες θέσεις του αυτοκινήτου. Από την συνοδηγό γυναίκα μου, όπως και τους φίλους που θα επιβιβάσω. Εξάλλου οι οδηγικές απολαύσεις και η μεγάλη συμμετοχικότητα του οδηγού σε ένα αυτοκίνητο που στα προσφέρει στο έπακρο αυτά, πιστεύω πως είναι για ελαφρώς πιο "μοναχικές" διαδρομές και διαδικασίες γενικότερα.
Έχει να μου προσφέρει την οδηγική άνεση εντός καμπίνας, που ίσως ένας συμβατικός 40+ οδηγός θέλει πλέον. Τα ηλεκτρικά και ηλεκτρονικά του καλούδια. Τις τεχνολογικές του παροχές επίσης (εκτός μόνο από το ότι δεν έχω βρει τρόπο να παίζω youtube ακόμα). Νιώθω καλά εντός αυτοκινήτου και όσο το γνωρίζω και αυτοματοποιώ και κάποιες κινήσεις μου, εντός του χώρου, τόσο μεγαλύτερη άνεση (θα) νιώθω.
Εκτός καμπίνας τώρα, οι πρώτες μου εντυπώσεις (κάτοχος 10 ημερών σήμερα) του tucson, αυτό που διαπίστωσα είναι πως η συμμετοχή που αναφέρθηκε όντως είναι ελάχιστη. Πόσο μάλλον αν έχεις και αυτόματο κιβώτιο και σε συνδυασμό με ό,τι ηλεκτρική υποβοήθηση είναι δυνατή και πιθανή. Αλλά από την άλλη πιστεύω πως ένα απλός συμβατικός οδηγούλης, αυτό επιζητά. Και στο τέλος τέλος δε ξέρω ακόμα, αν οι ανάγκες δημιουργούνται και υπάρχουν ΜΟΝΟ ή τις δημιουργεί καμιά φορά ΚΑΙ η συνήθεια.
Αν για παράδειγμα οδηγώ χρόνια μια 320 και μπω σε ένα Q3 λογικά θα με ξενερώσει αρχικά η εμπειρία. Ο χρόνος χρήσης, νομίζω δημιουργεί νέα ήθη, έθιμα και συνήθειες.
Επιπλέον, έχουμε να κάνουμε, κατ εμέ, με ένα από τα ομορφότερα αυτοκίνητα στην κατηγορία. Έχει και αυτό το ειδικό του βάρος 
Στα πολύ ειδικά δε θα μπω, γιατί για τον καθένα είναι διαφορετικά (φρένα, λάστιχα, πάτημα, καταναλώσεις κλπ κλπ).
Εν κατακλείδι όμως, όταν η μετάβαση από ---> προς, είναι "σοκαριστική", ειδικότερα για κάποιον που έχει συνηθίσει άλλου τύπου αυτοκίνητο και οδηγική συμπεριφορά/διαχείριση. Όπως έχει γραφεί και παραπάνω, κάθε επιλογή έχει θετικά και αρνητικά. Καλά και λίγότερο καλά. Ή λιγότερο καλά , από άλλες επιλογές. Που έχουν όμως σε άλλους τομείς, λιγότερο καλά από τη δική μας επιλογή. Εν έτη 2023 όμως, η συμμετοχή του οδηγού όπως την ξέραμε, δε θα υπάρχει όπως υπήρχε πριν 1 ή δύο δεκαετίες. Σχεδόν σε κανένα σύγχρονο αυτοκίνητο. Αυτό είναι και το point της εξέλιξης υποτίθεται. Η άνεση, η ασφάλεια και κάποιες περιβαλλοντικές συνθήκες.
Ο χρόνος και η διαδικασία, πιστεύω, πως επαναπρογραμματίζει τη συνήθεια
υγ1. Ζητώ συγνώμη για το σεντόνι. Δε το συνηθίζω.
υγ2. Συνήθιζω να δίνω έμφαση γενικότερα σε όσα θετικά υπάρχουν. Αυτά μπορώ να εκμεταλλευτώ. Τα αρνητικά δεν αλλάζουν. Θέλουν προσαρμογή.