Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    A
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 57
    • Best 42
    • Groups 0

    Best posts made by avg_tcs

    • RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)

      2222.jpg 44444.jpg 666666.jpg 3333.jpg
      Παραλάβαμε και εμείς σήμερα. Το αυτοκίνητο, για τα δικά μου γούστα αλλά και αντικειμενικά είναι αεροπλάνο.
      Αθόρυβο, δυνατό, δυναμικό, εντυπωσιακό (μέσα και έξω). Πολύ καλή κατανάλωση (hybrid). Μέσα στην πόλη τα μισά και παραπάνω χιλιόμετρα ενδεχομένως, τα πήγα με μπαταρία. Τα υπόλοιπα στην πορεία, βλέποντας το...

      Hyndai Tucson HEV - 230 ps (180 + 50 ) - Phantom Black Distinctive - 2wd -

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      avg_tcs
    • RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)

      Kαλημέρα...

      Νομίζω πως το tucson, καθώς και αυτοκίνητα σαν τo tucson, το επιλέγεις ώς το επιστέγασμα, το κλείσιμο ή το "σβήσιμο" αν θέλεις , της οδηγικής σου περιπλάνησης. Τουλάχιστον θέλοντας να προσεγγίσω το πράγμα, από τη ματιά ενός απλού συμβατικού οδηγού.

      Είναι ένα αμάξι συγκεκριμένων "συνθηκών" και προδιαγραφών ζωής. Που όμως έχει και κάποιες (μικρές ίσως) πινελιές, διαφορετικού τύπου αυτοκινήτου.

      Σίγουρα η μετάβαση από ένα τύπο αυτοκινήτου, σε ένα διαφορετικό, χρειάζεται χρόνο προσαρμογής και η μετάβαση είναι ελαφρώς περίεργη, αλλά όταν αντιληφθείς πλήρως τί μπορεί να σου προσφέρει το αυτοκίνητο, θα το αξιολογήσεις κατάλληλα και θα καταλήξεις στα συμπεράσματα σου.

      Tο tucson λοιπόν, για εμένα, στην αρκετά ισχυρή του έκδοση (230ps hev), έχει να μου προσδώσει έναν πολύ ισχυρό κινητήρα με αρκετά άλογα. Αρκετά, για να νιώθω "ισχυρός" και δυνατός οδηγικά, για να κάνω οτιδήποτε χρειαστεί ή θελήσω. Καμιά φορά, μεταξύ σοβαρού και αστείου, έχω και εκείνη την αίσθηση του "μη με ενοχλείτε για να μη σας ενοχλήσω" 😄 . Οδηγικά και ιπποδυναμικά, μας παίρνει. Φαντάζομαι πως ότι γράφω, ισχύει και για την έκδοση των 180ps και 150ps τηρουμένων των αναλογιών.

      Έχει να μου προσφέρει χώρους (είναι οι προδιαγραφές ζωής που ανέφερα παραπάνω). Χώρους, όπου μπορώ να βάλω αρκετό υλικό, μέχρι και για μερική μετακίνηση πληθυσμού (if you know what i mean) . Nα μη σκεφτώ να πάω οπουδήποτε, για οποιοδήποτε λόγο ή με οποιοδήποτε ρόλο. Καθώς και το να νιώθει πολύ άνετα , ο καθένας που θα φιλοξενηθεί στις υπόλοιπες θέσεις του αυτοκινήτου. Από την συνοδηγό γυναίκα μου, όπως και τους φίλους που θα επιβιβάσω. Εξάλλου οι οδηγικές απολαύσεις και η μεγάλη συμμετοχικότητα του οδηγού σε ένα αυτοκίνητο που στα προσφέρει στο έπακρο αυτά, πιστεύω πως είναι για ελαφρώς πιο "μοναχικές" διαδρομές και διαδικασίες γενικότερα.

      Έχει να μου προσφέρει την οδηγική άνεση εντός καμπίνας, που ίσως ένας συμβατικός 40+ οδηγός θέλει πλέον. Τα ηλεκτρικά και ηλεκτρονικά του καλούδια. Τις τεχνολογικές του παροχές επίσης (εκτός μόνο από το ότι δεν έχω βρει τρόπο να παίζω youtube ακόμα). Νιώθω καλά εντός αυτοκινήτου και όσο το γνωρίζω και αυτοματοποιώ και κάποιες κινήσεις μου, εντός του χώρου, τόσο μεγαλύτερη άνεση (θα) νιώθω.

      Εκτός καμπίνας τώρα, οι πρώτες μου εντυπώσεις (κάτοχος 10 ημερών σήμερα) του tucson, αυτό που διαπίστωσα είναι πως η συμμετοχή που αναφέρθηκε όντως είναι ελάχιστη. Πόσο μάλλον αν έχεις και αυτόματο κιβώτιο και σε συνδυασμό με ό,τι ηλεκτρική υποβοήθηση είναι δυνατή και πιθανή. Αλλά από την άλλη πιστεύω πως ένα απλός συμβατικός οδηγούλης, αυτό επιζητά. Και στο τέλος τέλος δε ξέρω ακόμα, αν οι ανάγκες δημιουργούνται και υπάρχουν ΜΟΝΟ ή τις δημιουργεί καμιά φορά ΚΑΙ η συνήθεια.
      Αν για παράδειγμα οδηγώ χρόνια μια 320 και μπω σε ένα Q3 λογικά θα με ξενερώσει αρχικά η εμπειρία. Ο χρόνος χρήσης, νομίζω δημιουργεί νέα ήθη, έθιμα και συνήθειες.
      Επιπλέον, έχουμε να κάνουμε, κατ εμέ, με ένα από τα ομορφότερα αυτοκίνητα στην κατηγορία. Έχει και αυτό το ειδικό του βάρος 😉

      Στα πολύ ειδικά δε θα μπω, γιατί για τον καθένα είναι διαφορετικά (φρένα, λάστιχα, πάτημα, καταναλώσεις κλπ κλπ).

      Εν κατακλείδι όμως, όταν η μετάβαση από ---> προς, είναι "σοκαριστική", ειδικότερα για κάποιον που έχει συνηθίσει άλλου τύπου αυτοκίνητο και οδηγική συμπεριφορά/διαχείριση. Όπως έχει γραφεί και παραπάνω, κάθε επιλογή έχει θετικά και αρνητικά. Καλά και λίγότερο καλά. Ή λιγότερο καλά , από άλλες επιλογές. Που έχουν όμως σε άλλους τομείς, λιγότερο καλά από τη δική μας επιλογή. Εν έτη 2023 όμως, η συμμετοχή του οδηγού όπως την ξέραμε, δε θα υπάρχει όπως υπήρχε πριν 1 ή δύο δεκαετίες. Σχεδόν σε κανένα σύγχρονο αυτοκίνητο. Αυτό είναι και το point της εξέλιξης υποτίθεται. Η άνεση, η ασφάλεια και κάποιες περιβαλλοντικές συνθήκες.

      Ο χρόνος και η διαδικασία, πιστεύω, πως επαναπρογραμματίζει τη συνήθεια

      υγ1. Ζητώ συγνώμη για το σεντόνι. Δε το συνηθίζω.
      υγ2. Συνήθιζω να δίνω έμφαση γενικότερα σε όσα θετικά υπάρχουν. Αυτά μπορώ να εκμεταλλευτώ. Τα αρνητικά δεν αλλάζουν. Θέλουν προσαρμογή.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      avg_tcs
    • RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)

      Kαλημέρα,

      επειδή κατά καιρούς, μέλη εδώ, ανέφεραν πως θα ήθελαν να έχουν ενημέρωση και για HEV, παραθέτω κάποιες φωτογραφίες σχετικά με τις καταναλώσεις ενός HEV αυτοκινήτου, στα πρώτα του βήματα (1500 περίπου χλμ.). Αν όπως λέγεται αυτές εν καιρώ θα βελτιωθούν, τότε είμαστε σε πολύ καλό δρόμο.
      1.jpg
      Μια μικρή διαδρομή προς Χαλκιδική, με αρκετή κίνηση σε κάποια
      σημεία.

      3.jpg
      Εδώ αναγράφεται η κατανάλωση μετά και από την επίσκεψη μου σε βενζινάδικο. Το καλό είναι πως το αυτοκίνητο (αν έχει μπαταρία) κινείται αρκετά γρήγορα (80 χ.α.ω.) και ηλεκτρικά.

      4.jpg
      Και εδώ η γενική (μέση) κατανάλωση. Την οποία μπορώ άνετα να ανεβάσω ή ρίξω, ανάλογα με τον τρόπο οδήγησης που θα επιλέξω.

      Συνήθως πάντως, οδηγώ με σχετικά μαλακό πάτημα ακόμα. Κάποιες προσπεράσεις όταν είναι απαραίτητο. Και 1-2 δοκιμές για γρήγορη εκκίνηση.

      6.jpg
      Αυτά εώς στιγμής, από την ωραία μας "κυρία".

      Προς το παρόν όλα καλά και απροβλημάτιστα. Ευχή μου για όλους το ίδιο...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      avg_tcs
    • RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)

      ![alt text](image url)![alt text](2222222.jpeg image url)
      02102.jpg 5555555.jpeg

      Ήρθε474878.jpeg

      Ήρθε...

      Αναμονή 3 μηνών.

      Από εβδομάδα, παραλαμβάνω (ταξινόμηση κλπ). Με το καλό όλοι, όσοι περιμένουν...

      Τα υπόλοιπα στην πορεία

      υγ1. Παρεμπιπτόντως έμαθα, επειδή το ανέφερα στο προηγούμενο post, οτι δε γίνεται να κάνει test drive το αυτοκινητο σου, για να ελέγξεις αν όλα ειναι οκ, λόγω του ότι δεν έχει ακόμα πινακίδες.

      υγ2. Έμαθα επίσης, μετά από ενημέρωση τη Hyundai (για όποιον τον ενδιαφέρει) πως το facelift πήγε για Μάρτιο του 2024. Δε προλαβαίνουν τα παιδιά στην Κορέα...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      avg_tcs
    • RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)

      Σήμερα έγινε το πρώτο (ανεπίσημο) service, στην αντιπροσωπεία της Βελμάρ στη Θεσσαλονίκη.

      Τιμή περί τα 178 € (Λάδια, φίλτρο λαδιού + δωρεάν τεχνικός έλεγχος)

      Καλή η εξυπηρέτηση, καλός, ευγενικός και εξυπηρετικός και ο τεχνικός σύμβουλος, που κανόνιζε τα service εκεί στο χώρο.

      Με ρώτησε, αν μετά το service ήθελα δωρεάν πλυσιματάκι. Δυστυχώς δέχτηκα, σκεπτόμενος ότι ένα φρεσκαρισματάκι δε θα ήταν κακό (το αμάξι ήταν πλυμένο ήδη).

      Οι τύποι που έχουν εκεί στο πλυντήριο είναι απλά τραγικοί, αντιεπαγγελματίες και αστείοι. Ένας παππούς και ένας άλλος νεαρός, μου γέμισαν το αμάξι πιτσιλιές από άλατα και διάφορα, άλλα και μου πάρκαραν το αμάξι "έτοιμο" σαν να μη συνέβη τίποτα.
      Όταν το είδα, έκανα τις απαραίτητες συστάσεις στον υπεύθυνο εκεί και το έδωσε ξανά για πλύσιμο. Δυστυχώς μια από τα ίδια.
      Εκτός αυτού το αυτοκίνητο εσωτερικά, μύριζε για κανένα πεντάλεπτο, από τις αναθυμιάσεις του ανθρώπου, που το έπλυνε και μου το έφερε. Rexona φίλοι μου...
      Απορώ πως πλένουν καινούργια αυτοκίνητα οι συγκεκριμένοι. Και πως μια εταιρεία σαν την Βελμάρ, εμπιστεύεται έστω και κομμάτι, από το όποιο κύρος ή την αξιοπιστία της, σε λάθος ανθρώπους.

      Τέλοσπάντων ίσως να "γερνάω" και να παραξενεύω και εγώ. Αλλά επειδή εργάζομαι και εγώ στο κομμάτι της εξυπηρέτησης πελατών, κάποια πράγματα (και ειδικά όταν πρόκειται για μερικές χιλιάδες ευρώ), μου χτυπάνε λίγο άσχημα...

      Εν κατακλείδι, η εμπειρία θετικούτσικη.

      Hyundai Tucson HEV 230ps 2wd

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      avg_tcs
    • RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)

      Kαλησπέρα στο forum και απο εμένα. Και καλώς σας βρήκα.

      Αυτο-προσδιορίζομαι, ως μελλοντικός κάτοχος ενός hyundai Tucson 1.6T 230ps 2wd (Hybrid) Distinctive έκδοση και σε Phantom Black (έξω), Obsidian Black (μέσα). Και μη το "υποβιβάζετε" καθόλου το μαυράκι 😉 .
      Εκτιμώμενη ημερομηνία άφιξης, περί τα τέλη Αυγούστου.
      Το αυτοκίνητο ήταν, από αυτά που ήταν διαθέσιμα (Βάση συμφωνίας) να κατασκευαστεί προς διάθεση. Δεν έχει κάποιο περαιτέρω extra, πέραν όσων δίνει η συγκεκριμένη έκδοση (distinctive).
      Εδώ παρεμπιπτόντως να αναφέρω πως η ενημέρωση από την αντιπροσωπεία ήταν πως, επειδή το αυτοκίνητο πάει για facelift με τη νέα χρονιά, δεν εγγυόνται (πέραν όσων έχουν συμφωνηθεί προς διάθεση, όπως αυτό που έτυχε να "κλείσω" εγώ) παράδοση μικρότερη του ενός έτους, καθώς επίσης και με άλλη τιμή (το facelift θα είναι ακριβότερο λογικά). Γενικά, αυτή τη στιγμή, το θέμα με τις αντιπροσωπείες της Hyundai όσον αφορά τουλάχιστον το tucson είναι λίγο μπερδεμένη (λόγω του επικείμενου facelift, συνδυαστικά με την γνωστή κατάσταση με τις παραδόσεις).

      Το αυτοκίνητο, ουσιαστικά το πρόσεξα, μετά το κοίταξα, μετά το είδα, το οδήγησα και με σχετικά συνοπτικές διαδικασίες το παράγγειλα. Ελπίζω να έκανα καλή επιλογή. Δε πέτυχα εντυπώσεις κατόχων του συγκεκριμένου μοντέλου (hybrid). Ίσως να μου διέφυγαν posts. Θα είμαστε εδώ να τα λέμε, μέχρι τότε αλλά και μετά την παραλαβή. Eλπίζω όλα να πάνε καλά και με συνέπεια.

      υγ. Ενημερωτικά να ξέρετε πως μια τράπεζα (για τις υπόλοιπες συνεργαζόμενες δε γνωρίζω) συστημική, δίνει μέσο προγράμματος ένα πολύ πολύ καλό επιτόκιο αγοράς, αν πληρείς κάποιες προδιαγραφές και δίνεις κάποια εχέγγυα.
      Βοηθητικό για όποιον δε μπορεί να αγοράσει με άμεση πληρωμή, το αυτοκίνητο.

      Ευχαριστώ και καλώς σας βρήκα και πάλι. Soon to be κάτοχος tucson...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      avg_tcs
    • RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)

      Όχι δεν είχε τύχει. Δεν είμαι τόσο παρατηρητικός μάλλον. Στο πρώην δικό μου (20 ετίας) άναβαν και τα δύο. Και είχε φωτισμό ομίχλης, στα φανάρια πίσω. Ενεργοποιούνταν και απενεργοποιούνταν με κουμπί.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      avg_tcs
    • RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)

      @elteo said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      @avg_tcs said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      @elteo said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      πότε παράγγειλες?

      Στις 1 Μαρτίου έγινε η παραγγελία...

      whhhhaattt? πως έγινε αυτό? από ακύρωση?

      Όχι.
      Δε ξέρω αν έπαιξε το ρόλο του, ότι επέλεξα το αυτοκίνητο από εκείνα που εμφάνιζε ο υπολογιστής της αντιπροσωπείας.
      Όπου σου βγάζει, τα ήδη συμφωνημένα προς παραγωγή.
      Χωρίς κανένα extra. Έτυχε να είναι το αυτοκίνητο που ακριβώς ήθελα, στην έκδοση που το ήθελα, αλλά με το 2ο σε ιεραρχία χρώμα που ήθελα (άσπρο το πρώτο, μαύρο το 2ο στο γούστο μου).

      Αρχικά μου έδωσαν εκτιμώμενο χρόνο 31/08. Πριν κάνα μήνα δέχτηκα τηλεφώνημα από την αντιπροσωπεία οτι το αμάξι τελικά πήρε πλαίσιο και έρχεται 10 Μαϊου. Γέμισε το παπόρι όμως και μετατέθηκε για 25 Μαϊου η άφιξη. Μετά και από επιβεβαίωση της αντιπροσωπείας αλλά και της Hyundai Hellas, ήρθε Περαιά 25-26 Μαϊου. Έχουν διευθετηθεί όλα και περιμένω άφιξη νταλικέρη.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      avg_tcs
    • RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)

      Καλοτάξιδο και απροβλημάτιστο να είναι. Και με το καλό και άμεσα η παράδοση, να ευχηθώ και εγώ.

      Κάποια στιγμή (αν δεν υπάρχει ανάλογο thread) ίσως θα ήταν χρήσιμο να γραφτεί, ειδικά από αυτούς που έχουν ήδη παραλάβει καινούργια αυτοκίνητα, τι να προσεχθεί κατά τη διάρκεια του P.D.I. (pre delivery inspection) που μας καλεί η αντιπροσωπεία να τσεκάρουμε τα νέα μας αυτοκίνητα. Εκτός δηλ. από το αν υπάρχουν όλα όσα έχουμε ζητήσει, ως extra εξοπλισμό, πόση ώρα είναι η ιδανική για τον έλεγχο, πού να δίνεται έμφαση και τί θα μπορούσε να γίνει ως extra έλεγχος
      Σε ένα ξένο forum πχ, διάβασα ότι μπορείς να ζητήσεις από τον αντιπρόσωπο, να κάνεις βόλτα το νέο σου αυτοκίνητο, για να δεις αν όλες οι λειτουργίες του είναι εντάξει. Δε γνωρίζω αν σου δίνουν εδώ αυτή τη δυνατότητα.

      Θα ήταν χρήσιμο πιστεύω ειδικά για όσους είναι απλοί χρήστες αυτοκινήτων χωρίς ιδιαίτερα πολλές γνώσεις.

      Edit : μόλις με πήραν και μένα τηλέφωνο. Το αυτοκίνητο έφτασε Θεσσαλονίκη. Πάω για την πρώτη γνωριμία μας. 😄

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      avg_tcs
    • RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)

      Βρακί δεν έχουμε να φορέσουμε, θέλουμε και υβριδικό 😑 🙄 😝 😝

      Σήμερα έκανα και το πρώτο μου (κοντινό βέβαια) ταξιδάκι. Αυτή τη φορά με άλλο παντελόνι. Το αμάξι είναι πολύ ισχυρό.
      Και είναι πολύ δύσκολο να κρατήσεις το πόδι στα όρια του στρωσίματος. Μια φορά μόνο ξέφυγα για ελάχιστα και ανέβηκα πάνω από 3.000 στροφές σε μια ανηφόρα έτσι για να δω κάτι που ήθελα ✌

      Άνετο σε όλα τα επίπεδα. Οι προσπεράσεις είναι απολαυστικές. 5.5 lt έγραψε στο ταξίδι, 4.3 lt όσο το είχα εντός πόλης. Αλλά γενικά είναι νωρίς για καταναλωτικά συμπεράσματα.

      95άρα βενζίνη για αρχή και μετά βλέπουμε ΑΝ πάμε παραπάνω (λόγω ισχύος)...

      Τα hybrid έχουν δύο μόνο προφίλ οδήγησης . Eco και sport. Kαι τα δύο πολύ ικανοποιητικά γι' αυτό που είναι φτιαγμένα να κάνουν. Το sport ομολογουμένως το εντυπωσιακότερο. Και το eco όμως to the point..

      Ένα παράδοξο είναι, πως στο αυτοκόλλητο στην πόρτα για την πίεση των ελαστικών, δίνει στο πίσω αριστερά λάστιχο περισσότερο αέρα ως ιδανικό, από ότι στα υπόλοιπα τρία (35, 35, 35, 40)

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      avg_tcs
    • RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)

      Aυτοψυχανάλυση mode - on -

      Eίναι γλυκούτσικο το γκάζι , ειδικά όταν το στρώνεις και δε μπορείς να πας πάνω από 4.000 σ.α.λ.

      Πόσο μάλλον, όταν το αμάξι έχει να δώσει (στην προκειμένη 230 p.s. αλλά και γενικά ως αυτοκίνητο) και πρέπει να είσαι κύριος, εν αρχήν.

      Υπομονή όμως 300χλμ. έμειναν...

      Αυτό-ψυχανάλυση mode - οff -

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      avg_tcs
    • RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)

      Καλησπέρα. Σου συνέστησαν έλεγχο στα πρώτα 1000χλμ; Εμένα πάλι από την αντιπροσωπεία εδώ Θεσσαλονίκη, όχι.
      Πάντως κάτι περίεργο λειτουργικά, δε μου παρουσίασε το αυτοκίνητο (φτου-φτου).

      Σκεφτόμουν να κάνω μια αλλαγή λαδιών στα 5000χλμ και εγώ. Αλλά τώρα που λέτε στα 1000 με 1500 με βάλατε σε σκέψεις
      (είδα και τα ρινίσματα στο RAV και σκιάχτηκα 😄 )

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      avg_tcs
    • RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)

      @panormus772 said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      Ωραίος, @avg_tcs!
      Εγώ έχω το QQ e-power κι έχω δει σε ευθεία πως πάει ηλεκτρικά και με 100-110km/h. Αν και δε θυμάμαι τα specs της μπαταρίας του Tucson,πιστεύω πως μπορείς να πλησιάσεις κι εσύ,-σε ευθεία- τα 100km/h.
      Επίσης,σε εμένα αντί για το στροφόμετρο έχει δυναμόμετρο το οποίο σε πρόγραμμα eco και standard πάει ηλεκτρικά ως το 20-25% της ισχύος του κινητήρα (στο sport λίγο πριν το 20% σταματά,γιατί έχει πιο ισχυρή απόκριση στο γκάζι με πιο απότομη επιτάχυνση). Αν κάνουμε "μπακαλίστικο" υπολογισμό από τη συνολική ιπποδύναμη 190hp του ηλεκτροκινητήρα,μου δίνει αμιγώς ηλεκτρικά έως 40-50 άλογα.

      111222.jpg

      Ναι σαι καλά @panormus772. Και εσένα πιπίλα πάει το δικό σου , όπως το λες. Kαι είναι και πολύ όμορφο (ειδικά σε διχρωμία εξωτερικά 😊 )
      Έχω καταφέρει 100-110 χλμ αμιγώς ηλεκτρικά κάποιες φορές και εγώ, λίγο καιρό πρίν βέβαια, που ακόμα "μελετούσα" το αυτοκίνητο. Όχι οτι τώρα η μελέτη σταμάτησε. Εκπαιδεύομαι ακόμα.

      Εμάς δεν έχει νομίζω δυναμόμετρο (ειδικά με ποσοστά κλπ, αν κατάλαβα καλά τι γράφεις). Εμάς, έχει αντί στροφόμετρου, ένα δείκτη κατανομής και κατανάλωσης της ενέργειας ας πούμε, το οποίο το είχε "μαμά" στο Eco πρόγραμμα. Το άλλαξα για να βλέπω τις στροφές για το "στρώσιμο" πιο καλά. Επίσης στα Τucson ΗΕV δεν έχει Normal Driving mode. Μόνο ECO και SPORT. Και πολύ σωστά, όπως γράφεις, το ECO ευνοεί την υβριδικότητα. Eιδικότερα εντός πόλης. Στο Sport, η απόκριση ανεβαίνει αισθητά. Επίσης στα Tucson, η ιπποδύναμη της μπαταρίας, υπολογίζεται εκεί περίπου στα 50hp. Eκεί το δίνει τουλάχιστον επίσημα η Hyundai.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      avg_tcs
    • RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)

      @ats said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      @avg_tcs said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      @avg_tcs said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      @ats said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      @avg_tcs said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      Καλημέρα,

      ήθελα να κάνω μια ερώτηση σχετικά με τους αεραγωγούς των πίσω επιβατών.

      Είναι περισσότερο υποστηρικτικοί και επικουρικοί ή είναι κανονικά ενεργοί ; To ρωτάω αυτό διότι δεν έχω παρατηρήσει ακόμη (βάζοντας πολλές φορές το χέρι στον αεραγωγό), να μη βγάζει καμιά υπερβολική ροή αέρα, ικανή για να δροσίσει και τους πίσω επιβάτες, ειδικά το καλοκαίρι. Η θερμοκρασία είναι συγχρονισμένη (synch) σε όλο το αυτοκίνητο και έχει δοκιμαστεί και ME αλλά και χωρις το σύστημα diffuse του αέρα

      Έψαξα λίγο στο manual αλλά και σε διάφορα videos και δε βρήκα κάτι σχετικό.

      Λειτουργούν μια χαρά, αλλά η απόδοσή τους είναι εντονότερη όταν δεν είναι ενεργοποιημένο το diffuse.

      Αύριο που θα έχω χρόνο , θα το ψάξω λίγο καλύτερα. Έχω την εντύπωση πως δε βγάζει πολύ έντονη ροή αέρα , υπό οποιαδήποτε ρύθμιση. Αλλά μπορεί να κάνω και λάθος. Οψόμεθα...

      Εντάξει, λειτουργούν οι πίσω αεραγωγοί. Ήταν απλά κλειστοί (ασφαλισμένοι). Όλα καλά.

      Επίσης, για όποιον ενδιαφέρεται, ρώτησα για ηλιοπροστασία μπροστά στο παρμπρίζ η οποία κοστολογείται στα 78.5€. Το σκέφτομαι...

      Επίσης (vol.2) στη Velmar Θεσσαλονίκης, η χρέωση με την ώρα στο συνεργείο (προφανώς + τις όποιες εργασίες) κοστολογείται με 55€/ώρα.

      Αυτά...νομίζω.!

      @avg_tcs
      Ωραία, χαίρομαι που λύθηκε το θέμα με τους αεραγωγούς σου!
      Επίσης, ενδιαφέρομαι κι εγώ για την ηλιοπροστασία παρμπρίζ. Τι έχεις βρει; Μπορείς να ανεβάσεις ένα link;
      Επίσης (vol2) στην Αθήνα η αντίστοιχη χρέωση είναι λίγο παραπάνω (58€/h). Πάω επιτέλους την Παρασκευή για την αλλαγή λαδιών ρονταρίσματος.

      Moυ έστειλαν από την αντιπροσωπεία μόνο μια φωτογραφία με την τιμή. Και την περιγραφή. Δεν έχω link...

      jjj.jpg
      Ice/sunscreen
      Comfort and visibility, all year round. This screen shields your cabin from heat build-up on sunny days and prevents ice forming on your windscreen in freezing temperatures. Custom-made for your vehicle. It is theft-proof when fitted.


      Και σ αυτό το link, έχει πιο αναλυτικά όλα τα επίσημα διαθέσιμα αξεσουάρ <--https://www.hyundai.gr/wp-content/uploads/2022/02/hyundai_tucson_acc_07_2022gr.pdf

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      avg_tcs
    • RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)

      @czio said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      @avg_tcs said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      theft-proof when fitted.

      Είναι οτι ψάχνω, αλλά αναρωτιέμαι πως ειναι theft-proof όταν εφαρμόζεται εξωτερικά

      @czio Λογικά στο παμπρίζ τοποθετείται εσωτερικά η ηλιιοπροστασία και βγαίνει έξω από την πόρτα (για την προστασία των παραθύρων). Και εκεί στο τέλος της, δένει εσωτερικά της πόρτας. Κάτι τέτοιο...

      @ats Έχει, εκτός της ηλιοπροστασίας, διάφορα ενδιαφέροντα καλουδάκια τα οποία έχω κυκλώσει...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      avg_tcs
    • RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)

      @ats περιμένω απάντηση από τον πωλητή σχετικά με το χρόνο παράδοσης. Κατά τη Δευτέρα θα ξέρω, λογικά.
      Αλλά δε νομίζω να έχουν διαφορά οι χρόνοι παράδοσης. Αν δεν υπάρχει άμεσα διαθέσιμη.

      Πάντως, ειδικά το καλοκαίρι, θεωρώ πως είναι απολύτως απαραίτητο και αυτό το αξεσουάρ (ηλιοπροστασία), καθώς και φιμέ τζάμια (οδηγού-συνοδηγού σίγουρα) και υπό προϋποθέσεις και του παρμπρίζ.
      Το άφησα 3 ώρες σε παραθεριστικό θέρετρο σήμερα, παρκαρισμένο και όταν μπήκα, στο ταμπλό πάνω ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ έψηνες λουκάνικα βαυαρίας. Πόσο να αντέξει το έρμο το ταμπλό (και ότι περιλαμβάνει).

      Από εβδομάδα, θα ψάξω για άμεση εγκατάσταση φιμέ. Καθώς επίσης και για προστασία (ppf) σε φανάρια όπου μπαίνει καθώς και σε οθόνη. Δε ξέρω αν μπαίνει και στην κονσόλα που βρίσκονται τα κουμπιά των ταχυτήτων κλπ. Piano black βλέπεις και ότι γίνεται φαίνεται (κυρίως γρατζουνιές).

      • ένα detail πλύσιμο, προς το παρόν για επικαθίσεις κυρίως κλπ. Η κεραμική αργεί ακόμα.

      Για όλα τα παραπάνω, εφόσον γίνουν, θα υπάρξουν φωτός και απαντήσεις στις όποιες απορίες 😉 🙂

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      avg_tcs
    • RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)

      Ενδεχομένως κάτι να άξιζε παραπάνω από κάτι άλλο, αλλά πάντα κάτι θα αξίζει κάτι παραπάνω από κάτι άλλο, με τα υποκειμενικά κριτήρια του καθενός. Καταλαβαίνω τι εννοείς πάντως. Αλλά it is what it is. 🙂 Πήρα αυτό και νιώθω πολύ οκ με την επιλογή μου. Και οπτικά και οδηγικά και γενικά. Ευχαριστώ πάντως 🙂

      Όσο για την τράπεζα είναι (σίγουρα) η eurobank που σου δίνει νομίζω 4.9% , εν αντιθέση με το 8.5% άλλων. Δεν είναι κάτι εκπληκτικό (όπως έδινε πχ η Ford πριν κάνα χρόνο με 1% το Puma) αλλά είναι περίπου το μισό επιτόκιο. Απλά νομίζω οτι "ζητάει" αρκετά σε προκαταβολή για να κατοχυρωθεί κατά κάποιον τρόπο και αυτή.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      avg_tcs
    • RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)

      @apix said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      @npapanik said in Hyundai Tucson NX4 (2020):

      Για λεγε, τι έκδοση έχεις παραγγείλει; κιβώτιο μηχανικό ή auto, 4x2 ή 4x4, premium ή istinvtive, χρώμα...

      Και εγώ και ένα συγγενικό μου πρόσωπο περιμένουμε στις 30 Απριλίου τα ίδια ακριβώς μοντέλα, απλά σε διαφορετικό χρώμα.

      1.6 180ps 48v (iMT), δηλαδή μηχανικό κιβώτιο, έκδοση Premium.
      Εγώ σε χρώμα Dark Knight, ο συγγενής μου σε λευκό.

      Είχες ενημέρωση τελικά από τη Βελμάρ για τις ημερομηνίες ;

      Την Τρίτη το πρωί θα πάρω τηλέφωνο, δεν πρόλαβα χθες. Θα ενημερώσω άμεσα εδώ με ποστ.

      Να πάρεις την κεντρική αντιπροσωπεία. Αυτοί έχουν την λίστα παραγωγής, η οποία ανανεώνεται κάθε 20 μέρες. Εγώ είχα μάθει την άφιξη πριν με πάρουν τηλέφωνο από τον αντιπρόσωπο.

      Χρόνια Πολλά!

      Eυχαριστώ για το σχόλιο. Καλημερίζω το φόρουμ.
      Ακριβώς αυτό έκανα, καθώς δεν κατέστη δυνατό να συνομιλήσω με κάποιον υπεύθυνο στη Bελμάρ Θεσσαλονίκης. Αναμονή στο τηλέφωνο και μετά έπεφτε η γραμμή ενώ περίμενα να με συνδέσουν.
      Μετά από επικοινωνία με μία ευγενικότατη κυρία στην κεντρική αντιπροσωπεία στην Αθήνα, ενημερώθηκα ότι το αυτοκίνητο φυσικά και δεν θα παραδοθεί στις 30 Απριλίου. Είναι ακόμα στην Τσεχία, 8ο στη λίστα παραγωγής και μου είπε ότι πάμε για μέσα Ιουνίου ή αρχές Ιουλίου. Να πω ότι δεν στεναχωρέθηκα; Θα πω ψέματα. Εννοείται πως μας βγάζει εκτός σχεδίων εντελώς, καθώς 2,5 μήνες πίσω..... δεν είναι λίγο και ΜΑΛΙΣΤΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΜΕ ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥΝ, ούτε καν 1 εβδομάδα πριν την ημερομηνία παράδοσης. Δεν ασχολήθηκαν. Αν δεν έπαιρνα τηλέφωνο, δεν θα με ενημέρωναν ποτέ. Το θεωρώ εντελώς ανεύθυνο και ασόβαρο από μέρους τους, καθώς δεν τους δίνεις 30 ευρώ για μία μπλούζα.

      Kαλησπέρα και υπομονή φίλε μου. Ελπίζω το αυτοκίνητο να σε ανταμείψει , με την έλευση του. Έστω και δυομιση μήνες αργότερα.
      Ήθελα να σε ρωτήσω λίγο τη διαδικασία που ακολούθησες όσον αφορά την επιλογή του αυτοκινήτου σου, όταν πήγες στην αντιπροσωπεία. Το ρωτάω για να κάνω και εγώ τους δικούς μου συνειρμούς.
      Η επιλογή σου στο αυτοκίνητο, ήταν από εκείνα που εμφάνιζε το σύστημα τους ή ήταν λίγο πιο random; Του τύπου θέλω αυτό το αμάξι με αυτό το χρώμα κλπ;
      Διότι εμένα μου έβγαλε το σύστημα τους, προγραμματισμένη παραγωγή του τάδε αυτοκινήτου που επέλεξα και το έκλεισα χωρίς να αλλάξω τίποτα από αυτά που είχε ως προγραμματισμένη αρχική παραγωγή.

      Σήμερα μίλησα και εγώ μαζί τους στα κεντρικά, έτσι από περιέργεια.
      Καταρχάς μου είπαν οτι είναι πολύ νωρίς για το δικό μου. Είμαι περίπου στο δίμηνο αναμονής και η πιθανή άφιξη ορίστηκε για τα τέλη Αυγούστου.
      Θα σταθώ όμως σε δύο σημεία, σχετικά με τη δική μου επικοινωνία.
      Πρώτον μου είπα οτι τα υβριδικά (γιατί τέτοιο παρείγγειλα) αργούν κάτι τις παραπάνω.
      Και δεύτερον μου ειπαν, οτι το 2ο εξάμηνο του 2023 , η κατάσταση με τις παραδόσεις θα εξομαλυνθεί αρκετά, αν όλα πάνε καλά (μου είπα η κυριούλα). Βέβαια, σε κάθε περίπτωση, δε θα έλεγε και κάτι διαφορετικό, αλλά εντάξει.

      Όλο το σεντόνι προέκυψε, για να καταλάβω στο περίπου, το τί διαδικασία ακουλουθείται και κάτω από ποιές συνθήκες και προυποθέσεις, παρατηρείται καθυστέρηση.
      Έχει σημασία δηλαδή να επιλέξεις κάποιο αυτοκίνητο από εκείνα που βγάζει το σύστημα τους, ως προγραμματισμένα προς παραγωγή χωρίς να ζητήσεις καμία αλλαγή; Παίζει ρόλο το υβριδικό ή το αυτόματο κιβώτιο ; Ή ό,τι άλλο.

      Ευχαριστώ και σορρυ για το κατωσέντονο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      avg_tcs
    • RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)

      Επί του πιεστηρίου...
      Tελευταία ενημέρωση που είχα πριν λίγο από την αντιπροσωπεία (Θεσσαλονίκη)...

      Με ενημέρωσαν πως εντελώς ξαφνικά, ένας αριθμός αυτοκινήτων μαζικά, πήρε αρ.πλαισιου (10/05) και αναμένονται παραδόσεις. Μεταξύ αυτών και το δικό μου.
      Παραγγελία 01/03/23. Tucson HEV Phantom Black (ήταν στις λίστες που βγάζει στις αντιπροσωπείες, στο pc τους).
      Μου είχαν δώσει πιθανή παράδοση 31/08. Τώρα αναμένεται να το παραλάβω περί τέλη Μαϊου (με τα τελωνεία-λιμάνια κλπ).
      Oπότε μιλάμε για αναμονή περίπου 3 μηνών. Στα παράδοξα της εποχής.

      Δε ξέρω αν η πιο σύντομη παράδοση, αφορά την "βιασύνη" της hyundai να τελειώσει με τις παραγγελίες των μοντέλων, προ-facelift ώστε να γίνει η μετάβαση. Μιλώντας με τη hyundai Hellas πριν καμία εβδομάδα, παρεμπιπτόντως, μου είπαν πως επρόκειτο να εξομαλυνθούν οι παραδόσεις, από το 2ο εξάμηνο του έτους.

      Αυτά ....για οτιδήποτε άλλο θα επανέλθω.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      avg_tcs
    • RE: Hyundai Tucson NX4 (2020)

      Πήρα και τον αριθμό πλαισίου μου. Το αυτοκίνητο κατασκευάστηκε. 🙂 Τώρα αναμονή. Για αρχές καλοκαιριού.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      avg_tcs
    • 1
    • 2
    • 3
    • 1 / 3
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr