Kαλησπέρα και υπομονή φίλε μου. Ελπίζω το αυτοκίνητο να σε ανταμείψει , με την έλευση του. Έστω και δυομιση μήνες αργότερα.
Ήθελα να σε ρωτήσω λίγο τη διαδικασία που ακολούθησες όσον αφορά την επιλογή του αυτοκινήτου σου, όταν πήγες στην αντιπροσωπεία. Το ρωτάω για να κάνω και εγώ τους δικούς μου συνειρμούς.
Η επιλογή σου στο αυτοκίνητο, ήταν από εκείνα που εμφάνιζε το σύστημα τους ή ήταν λίγο πιο random; Του τύπου θέλω αυτό το αμάξι με αυτό το χρώμα κλπ;
Διότι εμένα μου έβγαλε το σύστημα τους, προγραμματισμένη παραγωγή του τάδε αυτοκινήτου που επέλεξα και το έκλεισα χωρίς να αλλάξω τίποτα από αυτά που είχε ως προγραμματισμένη αρχική παραγωγή.
......
Έχει σημασία δηλαδή να επιλέξεις κάποιο αυτοκίνητο από εκείνα που βγάζει το σύστημα τους, ως προγραμματισμένα προς παραγωγή χωρίς να ζητήσεις καμία αλλαγή; Παίζει ρόλο το υβριδικό ή το αυτόματο κιβώτιο ; Ή ό,τι άλλο.
Καλησπέρα φίλε μου.
Αρχικά να πω ότι και στο συγγενικό μου πρόσωπο που πήρε ακριβώς το ίδιο μοντέλο (σε λευκό) είπαν ακριβώς τα ίδια. Δηλαδή ότι φυσικά και δεν θα του παραδοθεί το αυτοκίνητο στις 30 Απριλίου αλλά περίπου 2 μήνες αργότερα.
Αναφορικά με τις ερωτήσεις σου τώρα:
Επέλεξα με βάση το γούστο και το τι θέλαμε με τη σύζυγό μου και όχι με βάση το τι υπήρχε διαθέσιμο, ποια ήταν προς παραγωγή κλπ. Ξέραμε από την αρχή ότι θέλαμε με μηχανικό κιβώτιο, διαλέξαμε έκδοση και χρώμα και μας είπαν "30 Μαρτίου... το πολύ 30 Απριλίου". Προκαταβολή 6.000 ευρώ. Αποπληρωμή με την παράδοση. Αυτό το αναφέρω γιατί κάποιοι φίλοι έγραψαν για την αντιμετώπιση που είχαν στις αντιπροσωπείες της Αθήνας και αναφέρθηκαν σε τιμές, προκαταβολές κλπ. Ενημερωτικά προς αυτούς καθαρά αυτό, ελπίζω να βοηθάει και όλους τους υπόλοιπους.
Θέλω να προσθέσω κάτι που ίσως φανεί χρήσιμο σε κάποιους, ίσως να είναι και άχρηστη πληροφορία.
Επισκέφθηκα ο ίδιος την αντιπροσωπεία πριν 3 εβδομάδες, όχι για να ρωτήσω για την παράδοση του αυτοκινήτου κλπ, καθώς θεωρούσα ο αθώος δεδομένο ότι στις 30 Απριλίου θα έρθει, αλλά για να ζητήσω να μου παραδοθεί και 3ο κλειδί. Η απάντηση που πήρα ήταν ότι αυτό είναι αδύνατο και ότι αν το επιθυμούσα, τότε θα έπρεπε να γίνει νέα παραγγελία και η παράδοση θα πήγαινε για Δεκέμβριο του 23. Μου είπε μάλιστα "είναι σαν να μας ζητάτε ηλιοροφή, άρα αλλάζει το προϊόν, άρα νέα παραγγελία". Ομολογώ ότι έπαθα σοκ, καθώς πίστευα ότι είναι κάτι απλό.
Θα ήθελα να τονίσω ότι γενικώς από τη Βελμάρ στη Θεσσαλονίκη δεν μπορώ να πω ότι έχω μείνει ευχαριστημένος από την αντιμετώπιση σε γενικότερες γραμμές, ωστόσο ο κύριος που με εξυπηρέτησε τη μέρα που έκανα την παραγγελία ήταν πολύ ευγενικός και πρόθυμος να βοηθήσει στα πάντα. Λογικό. Όμως, πρέπει και θεωρώ υποχρέωσή μου να το τονίσω, μιας και δεν πρέπει να λέμε μόνο τα άσχημα, πως η κυρία που απάντησε στο τηλέφωνο στα κεντρικά στην Αθήνα ήταν εξαιρετικά ευγενική και πρόθυμη να βοηθήσει. Από αυτήν έμαθα τα πάντα. Πολύ γρήγορα μου είπε για τη σειρά παραγωγής, πώς δουλεύει το σύστημα, σε ποια θέση βρίσκεται στη λίστα παραγωγής το αυτοκίνητό μου κλπ.