-
Καλοτάξιδος και πάντα με ασφάλεια!
Υ.Γ. Τώρα που πήρες νέο αμάξι, καιρός και για νέο παντελόνι...
Τρύπησε το παλιό
-
Ασχετο αλλα σημερα ειδα στην στο φβ ενα φιλο της ομαδας που εβαλε φωτογραφιες με αρκετα χτυπηματα (πετρες,εντομα,πουλια;;;;;;) στο ψυγειο απο τα κενα που αφηνει η μασκα.Η αληθεια ειναι οτι τρομοκρατηθηκα και πηγα και εψαξα το δικο μου και δεν ειδα κατι παρομοιο(βεβαια εχω 1600 χλμ μονο) ,συν οτι την δευτερα ερχομενος Αθηνα απο ταξιδι χτυπησα μια καρακαξα στην ΕΟ και ευτυχως δεν σφηνωθηκε μεσα(σκοτωνει το τουσον ).Εχει αντιμετωπισει καποιος παρομοια χτυπηματα στο ψυγειο ή ειναι μεμονομενη περιπτωση του φιλου απο το φβ ;
-
@avg_tcs said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Παραλάβαμε και εμείς σήμερα. Το αυτοκίνητο, για τα δικά μου γούστα αλλά και αντικειμενικά είναι αεροπλάνο.
Αθόρυβο, δυνατό, δυναμικό, εντυπωσιακό (μέσα και έξω). Πολύ καλή κατανάλωση (hybrid). Μέσα στην πόλη τα μισά και παραπάνω χιλιόμετρα ενδεχομένως, τα πήγα με μπαταρία. Τα υπόλοιπα στην πορεία, βλέποντας το...πανέμορφο, να το χαρείτε, εύχομαι!
αλλά τόσο ακριβό αυτοκίνητο, με τρύπια παντελόνια κυκλοφορείς; .
-
Κάπως off topic αλλά επειδή η Tonale είναι στο φάσμα του ανταγωνισμού με το Tucson, απογοήτευση το αποτέλεσμα στο NCAP (θυμίζω ότι το Tucson είχε λάβει 5*).
Στο παρακάτω link τικαρετε μόνο το 2023 για να δείτε τα αποτελέσματα για την Tonale :
https://www.euroncap.com/en/ratings-rewards/assisted-driving-gradings/?ratingId=49638 -
Βρακί δεν έχουμε να φορέσουμε, θέλουμε και υβριδικό
Σήμερα έκανα και το πρώτο μου (κοντινό βέβαια) ταξιδάκι. Αυτή τη φορά με άλλο παντελόνι. Το αμάξι είναι πολύ ισχυρό.
Και είναι πολύ δύσκολο να κρατήσεις το πόδι στα όρια του στρωσίματος. Μια φορά μόνο ξέφυγα για ελάχιστα και ανέβηκα πάνω από 3.000 στροφές σε μια ανηφόρα έτσι για να δω κάτι που ήθελαΆνετο σε όλα τα επίπεδα. Οι προσπεράσεις είναι απολαυστικές. 5.5 lt έγραψε στο ταξίδι, 4.3 lt όσο το είχα εντός πόλης. Αλλά γενικά είναι νωρίς για καταναλωτικά συμπεράσματα.
95άρα βενζίνη για αρχή και μετά βλέπουμε ΑΝ πάμε παραπάνω (λόγω ισχύος)...
Τα hybrid έχουν δύο μόνο προφίλ οδήγησης . Eco και sport. Kαι τα δύο πολύ ικανοποιητικά γι' αυτό που είναι φτιαγμένα να κάνουν. Το sport ομολογουμένως το εντυπωσιακότερο. Και το eco όμως to the point..
Ένα παράδοξο είναι, πως στο αυτοκόλλητο στην πόρτα για την πίεση των ελαστικών, δίνει στο πίσω αριστερά λάστιχο περισσότερο αέρα ως ιδανικό, από ότι στα υπόλοιπα τρία (35, 35, 35, 40)
-
Πάλι καλά δεν βγήκε κάποιο Ν να στα πάρει όλα τα χρήματα και να κυκλοφορείς έτσι
Καλό ταξίδι να το χαρείς. Πολύ ωραίο
-
@d_m said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Κάπως off topic αλλά επειδή η Tonale είναι στο φάσμα του ανταγωνισμού με το Tucson, απογοήτευση το αποτέλεσμα στο NCAP (θυμίζω ότι το Tucson είχε λάβει 5*).
Στο παρακάτω link τικαρετε μόνο το 2023 για να δείτε τα αποτελέσματα για την Tonale :
https://www.euroncap.com/en/ratings-rewards/assisted-driving-gradings/?ratingId=49638Δεν αφορά αυτό το crash test rating Διονύση, είναι το Assisted Driving rating το οποίο δεν έχει γίνει ακόμη στο Tucson.
-
@npapanik said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@d_m said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Κάπως off topic αλλά επειδή η Tonale είναι στο φάσμα του ανταγωνισμού με το Tucson, απογοήτευση το αποτέλεσμα στο NCAP (θυμίζω ότι το Tucson είχε λάβει 5*).
Στο παρακάτω link τικαρετε μόνο το 2023 για να δείτε τα αποτελέσματα για την Tonale :
https://www.euroncap.com/en/ratings-rewards/assisted-driving-gradings/?ratingId=49638Δεν αφορά αυτό το crash test rating Διονύση, είναι το Assisted Driving rating το οποίο δεν έχει γίνει ακόμη στο Tucson.
Κάνω λάθος ότι στην αξιολόγηση του Tucson είχε ληφθεί υπόψη και το ΑD στη γενικότερη εικόνα της ασφάλειας, με τα τότε κριτήρια? Πιθανό να κάνω, ναι...
-
@d_m said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@npapanik said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@d_m said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Κάπως off topic αλλά επειδή η Tonale είναι στο φάσμα του ανταγωνισμού με το Tucson, απογοήτευση το αποτέλεσμα στο NCAP (θυμίζω ότι το Tucson είχε λάβει 5*).
Στο παρακάτω link τικαρετε μόνο το 2023 για να δείτε τα αποτελέσματα για την Tonale :
https://www.euroncap.com/en/ratings-rewards/assisted-driving-gradings/?ratingId=49638Δεν αφορά αυτό το crash test rating Διονύση, είναι το Assisted Driving rating το οποίο δεν έχει γίνει ακόμη στο Tucson.
Κάνω λάθος ότι στην αξιολόγηση του Tucson είχε ληφθεί υπόψη και το ΑD στη γενικότερη εικόνα της ασφάλειας, με τα τότε κριτήρια? Πιθανό να κάνω, ναι...
Ναι ήταν αλλά τα κριτήρια: https://www.euroncap.com/en/results/Alfa Romeo/Tonale/46239
-
@avg_tcs said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Βρακί δεν έχουμε να φορέσουμε, θέλουμε και υβριδικό
Σήμερα έκανα και το πρώτο μου (κοντινό βέβαια) ταξιδάκι. Αυτή τη φορά με άλλο παντελόνι. Το αμάξι είναι πολύ ισχυρό.
Και είναι πολύ δύσκολο να κρατήσεις το πόδι στα όρια του στρωσίματος. Μια φορά μόνο ξέφυγα για ελάχιστα και ανέβηκα πάνω από 3.000 στροφές σε μια ανηφόρα έτσι για να δω κάτι που ήθελαΆνετο σε όλα τα επίπεδα. Οι προσπεράσεις είναι απολαυστικές. 5.5 lt έγραψε στο ταξίδι, 4.3 lt όσο το είχα εντός πόλης. Αλλά γενικά είναι νωρίς για καταναλωτικά συμπεράσματα.
95άρα βενζίνη για αρχή και μετά βλέπουμε ΑΝ πάμε παραπάνω (λόγω ισχύος)...
Τα hybrid έχουν δύο μόνο προφίλ οδήγησης . Eco και sport. Kαι τα δύο πολύ ικανοποιητικά γι' αυτό που είναι φτιαγμένα να κάνουν. Το sport ομολογουμένως το εντυπωσιακότερο. Και το eco όμως to the point..
Ένα παράδοξο είναι, πως στο αυτοκόλλητο στην πόρτα για την πίεση των ελαστικών, δίνει στο πίσω αριστερά λάστιχο περισσότερο αέρα ως ιδανικό, από ότι στα υπόλοιπα τρία (35, 35, 35, 40)
Καλοτάξιδο! Δικίνητο ή τετρακίνητο;
-
@npapanik said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@d_m said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@npapanik said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@d_m said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Κάπως off topic αλλά επειδή η Tonale είναι στο φάσμα του ανταγωνισμού με το Tucson, απογοήτευση το αποτέλεσμα στο NCAP (θυμίζω ότι το Tucson είχε λάβει 5*).
Στο παρακάτω link τικαρετε μόνο το 2023 για να δείτε τα αποτελέσματα για την Tonale :
https://www.euroncap.com/en/ratings-rewards/assisted-driving-gradings/?ratingId=49638Δεν αφορά αυτό το crash test rating Διονύση, είναι το Assisted Driving rating το οποίο δεν έχει γίνει ακόμη στο Tucson.
Κάνω λάθος ότι στην αξιολόγηση του Tucson είχε ληφθεί υπόψη και το ΑD στη γενικότερη εικόνα της ασφάλειας, με τα τότε κριτήρια? Πιθανό να κάνω, ναι...
Ναι ήταν αλλά τα κριτήρια: https://www.euroncap.com/en/results/Alfa Romeo/Tonale/46239
Ναι Νίκο, είσαι σαφής, ευχαριστώ.
-
@npapanik said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@avg_tcs said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Βρακί δεν έχουμε να φορέσουμε, θέλουμε και υβριδικό
Σήμερα έκανα και το πρώτο μου (κοντινό βέβαια) ταξιδάκι. Αυτή τη φορά με άλλο παντελόνι. Το αμάξι είναι πολύ ισχυρό.
Και είναι πολύ δύσκολο να κρατήσεις το πόδι στα όρια του στρωσίματος. Μια φορά μόνο ξέφυγα για ελάχιστα και ανέβηκα πάνω από 3.000 στροφές σε μια ανηφόρα έτσι για να δω κάτι που ήθελαΆνετο σε όλα τα επίπεδα. Οι προσπεράσεις είναι απολαυστικές. 5.5 lt έγραψε στο ταξίδι, 4.3 lt όσο το είχα εντός πόλης. Αλλά γενικά είναι νωρίς για καταναλωτικά συμπεράσματα.
95άρα βενζίνη για αρχή και μετά βλέπουμε ΑΝ πάμε παραπάνω (λόγω ισχύος)...
Τα hybrid έχουν δύο μόνο προφίλ οδήγησης . Eco και sport. Kαι τα δύο πολύ ικανοποιητικά γι' αυτό που είναι φτιαγμένα να κάνουν. Το sport ομολογουμένως το εντυπωσιακότερο. Και το eco όμως to the point..
Ένα παράδοξο είναι, πως στο αυτοκόλλητο στην πόρτα για την πίεση των ελαστικών, δίνει στο πίσω αριστερά λάστιχο περισσότερο αέρα ως ιδανικό, από ότι στα υπόλοιπα τρία (35, 35, 35, 40)
Καλοτάξιδο! Δικίνητο ή τετρακίνητο;
Σε ευχαριστώ. 2wd επέλεξα για τα επίπεδα και τα standards οδηγικής κουλτούρας και προτίμησης μου. Θα μπορούσα να επιλέξω την premium έκδοση και με τα ίδια λεφτά να έχω τετρακίνηση, αλλά προτίμησα τελικά το distinctive...
-
@avg_tcs said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@npapanik said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@avg_tcs said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Βρακί δεν έχουμε να φορέσουμε, θέλουμε και υβριδικό
Σήμερα έκανα και το πρώτο μου (κοντινό βέβαια) ταξιδάκι. Αυτή τη φορά με άλλο παντελόνι. Το αμάξι είναι πολύ ισχυρό.
Και είναι πολύ δύσκολο να κρατήσεις το πόδι στα όρια του στρωσίματος. Μια φορά μόνο ξέφυγα για ελάχιστα και ανέβηκα πάνω από 3.000 στροφές σε μια ανηφόρα έτσι για να δω κάτι που ήθελαΆνετο σε όλα τα επίπεδα. Οι προσπεράσεις είναι απολαυστικές. 5.5 lt έγραψε στο ταξίδι, 4.3 lt όσο το είχα εντός πόλης. Αλλά γενικά είναι νωρίς για καταναλωτικά συμπεράσματα.
95άρα βενζίνη για αρχή και μετά βλέπουμε ΑΝ πάμε παραπάνω (λόγω ισχύος)...
Τα hybrid έχουν δύο μόνο προφίλ οδήγησης . Eco και sport. Kαι τα δύο πολύ ικανοποιητικά γι' αυτό που είναι φτιαγμένα να κάνουν. Το sport ομολογουμένως το εντυπωσιακότερο. Και το eco όμως to the point..
Ένα παράδοξο είναι, πως στο αυτοκόλλητο στην πόρτα για την πίεση των ελαστικών, δίνει στο πίσω αριστερά λάστιχο περισσότερο αέρα ως ιδανικό, από ότι στα υπόλοιπα τρία (35, 35, 35, 40)
Καλοτάξιδο! Δικίνητο ή τετρακίνητο;
Σε ευχαριστώ. 2wd επέλεξα για τα επίπεδα και τα standards οδηγικής κουλτούρας και προτίμησης μου. Θα μπορούσα να επιλέξω την premium έκδοση και με τα ίδια λεφτά να έχω τετρακίνηση, αλλά προτίμησα τελικά το distinctive...
Τελείως τρελό αυτό με την πίεση του πίσω αριστερά! Μήπως είναι εκεί η μπαταρία;
-
@npapanik said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@avg_tcs said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@npapanik said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@avg_tcs said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Βρακί δεν έχουμε να φορέσουμε, θέλουμε και υβριδικό
Σήμερα έκανα και το πρώτο μου (κοντινό βέβαια) ταξιδάκι. Αυτή τη φορά με άλλο παντελόνι. Το αμάξι είναι πολύ ισχυρό.
Και είναι πολύ δύσκολο να κρατήσεις το πόδι στα όρια του στρωσίματος. Μια φορά μόνο ξέφυγα για ελάχιστα και ανέβηκα πάνω από 3.000 στροφές σε μια ανηφόρα έτσι για να δω κάτι που ήθελαΆνετο σε όλα τα επίπεδα. Οι προσπεράσεις είναι απολαυστικές. 5.5 lt έγραψε στο ταξίδι, 4.3 lt όσο το είχα εντός πόλης. Αλλά γενικά είναι νωρίς για καταναλωτικά συμπεράσματα.
95άρα βενζίνη για αρχή και μετά βλέπουμε ΑΝ πάμε παραπάνω (λόγω ισχύος)...
Τα hybrid έχουν δύο μόνο προφίλ οδήγησης . Eco και sport. Kαι τα δύο πολύ ικανοποιητικά γι' αυτό που είναι φτιαγμένα να κάνουν. Το sport ομολογουμένως το εντυπωσιακότερο. Και το eco όμως to the point..
Ένα παράδοξο είναι, πως στο αυτοκόλλητο στην πόρτα για την πίεση των ελαστικών, δίνει στο πίσω αριστερά λάστιχο περισσότερο αέρα ως ιδανικό, από ότι στα υπόλοιπα τρία (35, 35, 35, 40)
Καλοτάξιδο! Δικίνητο ή τετρακίνητο;
Σε ευχαριστώ. 2wd επέλεξα για τα επίπεδα και τα standards οδηγικής κουλτούρας και προτίμησης μου. Θα μπορούσα να επιλέξω την premium έκδοση και με τα ίδια λεφτά να έχω τετρακίνηση, αλλά προτίμησα τελικά το distinctive...
Τελείως τρελό αυτό με την πίεση του πίσω αριστερά! Μήπως είναι εκεί η μπαταρία;
και εμένα με ξάφνιασε (2,4 bar ή 35 psi οι τρεις και 2.75 bar ή 40 psi η μια ). Eκτός αν διάβασα κάτι λάθος ή ο τρόπος που τα γράφει είναι λίγο περίπλοκος. Ενδεχομένως να έλεγε με χαμηλό φορτιό (2 άτομα πχ) 35 τα μπροστά - 35 τα πίσω. Και με μεγάλο φορτίο (4-5 άτομα συν αποσκευές ) 35 μπροστά και 40 πίσω. Θα το κοιτάξω ξανά γιατί ήμουν και από ταξίδι
edit : τώρα που το ξανασκέφτομαι, μάλλον αυτό ήταν . Εγώ το διάβασα λανθασμένα.
-
Ε ναι ρε παιδιά.Φορτωμενο ξεφορτωτο εννοεί.
-
@avg_tcs said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@npapanik said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@avg_tcs said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@npapanik said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
@avg_tcs said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Βρακί δεν έχουμε να φορέσουμε, θέλουμε και υβριδικό
Σήμερα έκανα και το πρώτο μου (κοντινό βέβαια) ταξιδάκι. Αυτή τη φορά με άλλο παντελόνι. Το αμάξι είναι πολύ ισχυρό.
Και είναι πολύ δύσκολο να κρατήσεις το πόδι στα όρια του στρωσίματος. Μια φορά μόνο ξέφυγα για ελάχιστα και ανέβηκα πάνω από 3.000 στροφές σε μια ανηφόρα έτσι για να δω κάτι που ήθελαΆνετο σε όλα τα επίπεδα. Οι προσπεράσεις είναι απολαυστικές. 5.5 lt έγραψε στο ταξίδι, 4.3 lt όσο το είχα εντός πόλης. Αλλά γενικά είναι νωρίς για καταναλωτικά συμπεράσματα.
95άρα βενζίνη για αρχή και μετά βλέπουμε ΑΝ πάμε παραπάνω (λόγω ισχύος)...
Τα hybrid έχουν δύο μόνο προφίλ οδήγησης . Eco και sport. Kαι τα δύο πολύ ικανοποιητικά γι' αυτό που είναι φτιαγμένα να κάνουν. Το sport ομολογουμένως το εντυπωσιακότερο. Και το eco όμως to the point..
Ένα παράδοξο είναι, πως στο αυτοκόλλητο στην πόρτα για την πίεση των ελαστικών, δίνει στο πίσω αριστερά λάστιχο περισσότερο αέρα ως ιδανικό, από ότι στα υπόλοιπα τρία (35, 35, 35, 40)
Καλοτάξιδο! Δικίνητο ή τετρακίνητο;
Σε ευχαριστώ. 2wd επέλεξα για τα επίπεδα και τα standards οδηγικής κουλτούρας και προτίμησης μου. Θα μπορούσα να επιλέξω την premium έκδοση και με τα ίδια λεφτά να έχω τετρακίνηση, αλλά προτίμησα τελικά το distinctive...
Τελείως τρελό αυτό με την πίεση του πίσω αριστερά! Μήπως είναι εκεί η μπαταρία;
και εμένα με ξάφνιασε (2,4 bar ή 35 psi οι τρεις και 2.75 bar ή 40 psi η μια ). Eκτός αν διάβασα κάτι λάθος ή ο τρόπος που τα γράφει είναι λίγο περίπλοκος. Ενδεχομένως να έλεγε με χαμηλό φορτιό (2 άτομα πχ) 35 τα μπροστά - 35 τα πίσω. Και με μεγάλο φορτίο (4-5 άτομα συν αποσκευές ) 35 μπροστά και 40 πίσω. Θα το κοιτάξω ξανά γιατί ήμουν και από ταξίδι
edit : τώρα που το ξανασκέφτομαι, μάλλον αυτό ήταν . Εγώ το διάβασα λανθασμένα.
Αυτό ακριβώς εννοεί με χαμηλό φορτίο (εως 3 άτομα και ελαχιστες αποσκευές) 35 τα μπροστά - 35 τα πίσω. Και με μεγάλο φορτίο (5 άτομα συν φουλ αποσκευές) 35 μπροστά και 40 πίσω.
-
Καλοτάξιδο και τυχερό !
-
Καλοτάξιδο!
-
καλοταξιδο με πολλά ασφαλή χιλιόμετρα!
-
@giorgos-atsalakis said in Hyundai Tucson NX4 (2020):
Καλησπέρα σε όλους,
Επιτέλους παραλάβαμε κι εμείς χθες από τη Hyundai Βελμάρ Αμαρουσίου ένα δικίνητο Tucson 180hp Distinctive σε Amazon Gray χρώμα και 6αρι κιβώτιο iMT. Ημερομηνία παραγγελίας στις 17 Οκτωβρίου 2022, σχεδόν 8 μήνες πίσω.
Ο ανταγωνισμός του ήταν το Kia Xceed 1.5 160hp και το Mazda CX-30 186hp, όλα χειροκίνητα, δικίνητα και με αντίστοιχο επίπεδο εξοπλισμού. Aν και δεν θεωρώ το Tucson καλύτερο παντού, εν τέλει υπερίσχυσε στα σημεία του CX-30 λόγω χώρων, κυβισμού, τεχνικών χαρακτηριστικών ανάρτησης και design.
Mετά την παραγγελία και ελλείψει διαθέσιμου αυτοκινήτου για test drive, νοικιάσαμε για ένα Σαββατοκύριακο από την Hertz ένα Tucson παρόμοιο με αυτό που παραγγείλαμε, καθώς μας έτρωγε η αμφιβολία αν θα μας αρέσει στο δρόμο. Προλάβαμε να γράψουμε περίπου 900 χιλιόμετρα σε τρεις μέρες σε εθνικό και επαρχιακό δίκτυο. Το αυτοκίνητο αποδείχθηκε εξαιρετικό, μας εντυπωσίασε ο τρόπος που κρύβει τον όγκο του σε ορεινές διαδρομές με στροφές, και έκτοτε σιγουρευτήκαμε για την επιλογή μας.
Λόγω υποχρεώσεων δεν έχω προλάβει ακόμα να οδηγήσω το δικό μας, έχω κάνει μόλις 50χλμ όλα κι όλα πέριξ της Αθήνας. Ωστόσο όσα μου έκαναν καλή εντύπωση στο τριήμερο που το είχα νοικιάσει, μου κάνουν ακόμα καλύτερη τώρα.
Θα επανέλθω με παρατηρήσεις και φωτογραφίες. Αισθάνομαι άλλωστε ότι το χρωστάω σε όλες και όλους όσους γράφουν ανελλιπώς τις εντυπώσεις τους σε αυτό το topic. Σας παρακολουθώ όλο αυτό το διάστημα της αναμονής και νομίζω ότι έμαθα πολλά από τις εμπειρίες σας.
Καλή συνέχεια, καλά χιλιόμετρα και καλορίζικα σε όλους όσους παρέλαβαν αυτές τις μέρες!
Καλοτάξιδο, πάντα με ασφαλείς διαδρομές!
Hyundai Tucson NX4 (2020)