Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]
    • 1
    • 2
    • 94
    • 95
    • 96
    • 97
    • 98
    • 140
    • 141
    • 96 / 141
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    184
    2813
    207238
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      a65 @618rr last edited by

      @618rr said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

      @nickthetrib said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

      Υπάρχει και η βελτίωση που γίνεται στα πλαίσια συντήρησης!

      Συμφωνώ! Στα ελαστικά επιλέγω πάντα ανάμεσα σε premium μάρκες!

      a65 δεν έχω λόγο να πιστεύω το αντίθετο. Απλά μου έκανε εντύπωση το γεγονός ότι λίγο καιρό μετά πέρασα ΚΤΕΟ και η απόδοση των αμορτισέρ βαθμολογήθηκε ως εξαιρετική... Σε ευχαριστώ για τη συμβουλή για τα Bilstein.

      Προφανώς θα έχεις 1,6 fsi γιατί οι tfsi βγαίναν 1,4-1,8 και 2,0 το δικό μου ήταν 2,0 και φορούσε sachs αλλά όπως σου είπα ήμουν μπροστά στο εξουσιοδοτημένο συνεργείο που τα αλλάξαμε.
      Τώρα γνώμη μου να πάρεις προσφορές να δεις τι σε συμφέρει.
      Όσο για τα ΚΤΕΟ πολλές φορές βγάζουν άλλα αντί άλλων και σε ευθυγραμμίσεις.

      O 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • O
        otokomae @a65 last edited by

        @a65 said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

        @618rr said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

        @nickthetrib said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

        Υπάρχει και η βελτίωση που γίνεται στα πλαίσια συντήρησης!

        Συμφωνώ! Στα ελαστικά επιλέγω πάντα ανάμεσα σε premium μάρκες!

        a65 δεν έχω λόγο να πιστεύω το αντίθετο. Απλά μου έκανε εντύπωση το γεγονός ότι λίγο καιρό μετά πέρασα ΚΤΕΟ και η απόδοση των αμορτισέρ βαθμολογήθηκε ως εξαιρετική... Σε ευχαριστώ για τη συμβουλή για τα Bilstein.

        Προφανώς θα έχεις 1,6 fsi γιατί οι tfsi βγαίναν 1,4-1,8 και 2,0 το δικό μου ήταν 2,0 και φορούσε sachs αλλά όπως σου είπα ήμουν μπροστά στο εξουσιοδοτημένο συνεργείο που τα αλλάξαμε.
        Τώρα γνώμη μου να πάρεις προσφορές να δεις τι σε συμφέρει.
        Όσο για τα ΚΤΕΟ πολλές φορές βγάζουν άλλα αντί άλλων και σε ευθυγραμμίσεις.

        Δεν βλέπουν ευθυγράμμιση τα ΚΤΕΟ

        A 1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          a65 @otokomae last edited by

          @otokomae said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

          @a65 said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

          @618rr said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

          @nickthetrib said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

          Υπάρχει και η βελτίωση που γίνεται στα πλαίσια συντήρησης!

          Συμφωνώ! Στα ελαστικά επιλέγω πάντα ανάμεσα σε premium μάρκες!

          a65 δεν έχω λόγο να πιστεύω το αντίθετο. Απλά μου έκανε εντύπωση το γεγονός ότι λίγο καιρό μετά πέρασα ΚΤΕΟ και η απόδοση των αμορτισέρ βαθμολογήθηκε ως εξαιρετική... Σε ευχαριστώ για τη συμβουλή για τα Bilstein.

          Προφανώς θα έχεις 1,6 fsi γιατί οι tfsi βγαίναν 1,4-1,8 και 2,0 το δικό μου ήταν 2,0 και φορούσε sachs αλλά όπως σου είπα ήμουν μπροστά στο εξουσιοδοτημένο συνεργείο που τα αλλάξαμε.
          Τώρα γνώμη μου να πάρεις προσφορές να δεις τι σε συμφέρει.
          Όσο για τα ΚΤΕΟ πολλές φορές βγάζουν άλλα αντί άλλων και σε ευθυγραμμίσεις.

          Δεν βλέπουν ευθυγράμμιση τα ΚΤΕΟ

          Είσαι σίγουρος? κι αυτό που λέει σύγκλιση-απόκλιση τι είναι?
          viber_image_2023-05-21_22-11-52-717.jpg

          και στη τελευταία λέξη κόλλησες?
          μου έχει συμβεί αυτοκίνητο μετά από ευθυγράμμιση να μη το βγάζει εντάξει.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • O
            otokomae last edited by

            Το υπουργείο ως οδηγία παραγγελει και έλεγχο ευθυγράμμισης ενός παράγοντα μόνο συγκλισης-αποκλισης. Κανονικά ο έλεγχος και ρύθμιση αφορά 3 παράγοντες. Ο δε έλεγχος όταν γίνεται που δεν γίνεται είναι για γέλια, δεδομένου ότι δεν υπάρχει το εξειδικευμένο προσωπικό.

            A 1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • A
              a65 @otokomae last edited by

              @otokomae said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

              Το υπουργείο ως οδηγία παραγγελει και έλεγχο ευθυγράμμισης ενός παράγοντα μόνο συγκλισης-αποκλισης. Κανονικά ο έλεγχος και ρύθμιση αφορά 3 παράγοντες. Ο δε έλεγχος όταν γίνεται που δεν γίνεται είναι για γέλια, δεδομένου ότι δεν υπάρχει το εξειδικευμένο προσωπικό.

              Άρα συμφωνούμε 🙂

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                thodoris91 last edited by

                Εμένα εντωμεταξυ στο clio μου είχαν πει στο ΚΤΕΟ ότι θέλει ευθυγράμμιση, ενώ δεν τράβαγε και το πήγα προληπτικά και όντως ήθελε! Από την άλλη καινούργια αμορτισέρ πολλές φορές βγαίνουν χειρότερα από τελειωμένα

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • bassstarlet
                  bassstarlet last edited by

                  Τώρα που είπες για «καινούργια τελειωμένα» θυμήθηκα κάποιον, ο οποίος είχε κάνει διατριβή στον έλεγχο των καινούργιων αμορτισέρ, πριν τοποθετηθούν.
                  Δεν θυμάμαι αν τον είχα διαβάσει εδώ ή σε γράμμα στο περιοδικό, αλλά επέμενε, πως έπρεπε να συμπιεστούν μερικές φορές πριν μπουν στο αυτ/το κλπ κλπ κλπ...

                  «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

                  W O 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                  • W
                    w202-amg @bassstarlet last edited by

                    @bassstarlet said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                    Τώρα που είπες για «καινούργια τελειωμένα» θυμήθηκα κάποιον, ο οποίος είχε κάνει διατριβή στον έλεγχο των καινούργιων αμορτισέρ, πριν τοποθετηθούν.
                    Δεν θυμάμαι αν τον είχα διαβάσει εδώ ή σε γράμμα στο περιοδικό, αλλά επέμενε, πως έπρεπε να συμπιεστούν μερικές φορές πριν μπουν στο αυτ/το κλπ κλπ κλπ...

                    Iσχυει αυτό αλλά και πάλι το ΚΤΕΟ θα τα βγάλει άχρηστα. Ειδικά αμορτισέρ τύπου bilstein b6 b8 τα θεωρεί πεταμένα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • O
                      otokomae @bassstarlet last edited by

                      @bassstarlet said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                      Τώρα που είπες για «καινούργια τελειωμένα» θυμήθηκα κάποιον, ο οποίος είχε κάνει διατριβή στον έλεγχο των καινούργιων αμορτισέρ, πριν τοποθετηθούν.
                      Δεν θυμάμαι αν τον είχα διαβάσει εδώ ή σε γράμμα στο περιοδικό, αλλά επέμενε, πως έπρεπε να συμπιεστούν μερικές φορές πριν μπουν στο αυτ/το κλπ κλπ κλπ...

                      Το να συμπιεστούν πριν τοποθετηθούν δεν παίζει κανένα ρόλο. Μόνο ως τεστ ότι λειτουργούν και τίποτα άλλο.

                      W 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • W
                        w202-amg @otokomae last edited by

                        @otokomae said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                        @bassstarlet said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                        Τώρα που είπες για «καινούργια τελειωμένα» θυμήθηκα κάποιον, ο οποίος είχε κάνει διατριβή στον έλεγχο των καινούργιων αμορτισέρ, πριν τοποθετηθούν.
                        Δεν θυμάμαι αν τον είχα διαβάσει εδώ ή σε γράμμα στο περιοδικό, αλλά επέμενε, πως έπρεπε να συμπιεστούν μερικές φορές πριν μπουν στο αυτ/το κλπ κλπ κλπ...

                        Το να συμπιεστούν πριν τοποθετηθούν δεν παίζει κανένα ρόλο. Μόνο ως τεστ ότι λειτουργούν και τίποτα άλλο.

                        Παίζει θεωρείται πολύ σημαντικό για την μακροζωία τους

                        O 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • O
                          otokomae @w202-amg last edited by

                          @w202-amg said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                          @otokomae said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                          @bassstarlet said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                          Τώρα που είπες για «καινούργια τελειωμένα» θυμήθηκα κάποιον, ο οποίος είχε κάνει διατριβή στον έλεγχο των καινούργιων αμορτισέρ, πριν τοποθετηθούν.
                          Δεν θυμάμαι αν τον είχα διαβάσει εδώ ή σε γράμμα στο περιοδικό, αλλά επέμενε, πως έπρεπε να συμπιεστούν μερικές φορές πριν μπουν στο αυτ/το κλπ κλπ κλπ...

                          Το να συμπιεστούν πριν τοποθετηθούν δεν παίζει κανένα ρόλο. Μόνο ως τεστ ότι λειτουργούν και τίποτα άλλο.

                          Παίζει θεωρείται πολύ σημαντικό για την μακροζωία τους

                          Προκατασκευασμένο πιστεύω είναι. Ξεκόλλα. Το έκαναν οι παλιοί μηχανικοί σαν τεστ γιατί σπανίως ανακάλυπταν ότι κάποια δεν λειτουργούσαν.

                          W 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • W
                            w202-amg @otokomae last edited by w202-amg

                            @otokomae said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                            @w202-amg said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                            @otokomae said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                            @bassstarlet said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                            Τώρα που είπες για «καινούργια τελειωμένα» θυμήθηκα κάποιον, ο οποίος είχε κάνει διατριβή στον έλεγχο των καινούργιων αμορτισέρ, πριν τοποθετηθούν.
                            Δεν θυμάμαι αν τον είχα διαβάσει εδώ ή σε γράμμα στο περιοδικό, αλλά επέμενε, πως έπρεπε να συμπιεστούν μερικές φορές πριν μπουν στο αυτ/το κλπ κλπ κλπ...

                            Το να συμπιεστούν πριν τοποθετηθούν δεν παίζει κανένα ρόλο. Μόνο ως τεστ ότι λειτουργούν και τίποτα άλλο.

                            Παίζει θεωρείται πολύ σημαντικό για την μακροζωία τους

                            Προκατασκευασμένο πιστεύω είναι. Ξεκόλλα. Το έκαναν οι παλιοί μηχανικοί σαν τεστ γιατί σπανίως ανακάλυπταν ότι κάποια δεν λειτουργούσαν.

                            Δν ξέρω τι έκαναν οι μηχανικοί αλλά το έχω δει γραμμένο ή η TRW ή η ALKO ή η bilstein το εγραφαν
                            Με μια ματιά η monroe το γράφει ξεκάθαρα στο σαιτ τους

                            O 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • O
                              otokomae @w202-amg last edited by

                              @w202-amg said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                              @otokomae said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                              @w202-amg said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                              @otokomae said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                              @bassstarlet said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                              Τώρα που είπες για «καινούργια τελειωμένα» θυμήθηκα κάποιον, ο οποίος είχε κάνει διατριβή στον έλεγχο των καινούργιων αμορτισέρ, πριν τοποθετηθούν.
                              Δεν θυμάμαι αν τον είχα διαβάσει εδώ ή σε γράμμα στο περιοδικό, αλλά επέμενε, πως έπρεπε να συμπιεστούν μερικές φορές πριν μπουν στο αυτ/το κλπ κλπ κλπ...

                              Το να συμπιεστούν πριν τοποθετηθούν δεν παίζει κανένα ρόλο. Μόνο ως τεστ ότι λειτουργούν και τίποτα άλλο.

                              Παίζει θεωρείται πολύ σημαντικό για την μακροζωία τους

                              Προκατασκευασμένο πιστεύω είναι. Ξεκόλλα. Το έκαναν οι παλιοί μηχανικοί σαν τεστ γιατί σπανίως ανακάλυπταν ότι κάποια δεν λειτουργούσαν.

                              Δν ξέρω τι έκαναν οι μηχανικοί αλλά το έχω δει γραμμένο ή η TRW ή η ALKO ή η bilstein το εγραφαν
                              Με μια ματιά η monroe το γράφει ξεκάθαρα στο σαιτ τους

                              Ακριβώς για αυτό το λόγο που είπα το έλεγαν γιατί είχαν αστοχίες!!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                thief last edited by

                                Καλησπέρα σε όλους. Είχα επιλέξει να πάω στο F1 Asymmetric 6, αλλά δυστυχώς στη διάστασή μου (215/45/17) δεν υπάρχει, θα έρθει από Ιούλιο. Δεν μπορώ να περιμένω, δεδομένου ότι το ένα λάστιχό μου έχει καταστραφεί, επομένως κοιτάω εναλλακτικές για άμεση αγορά. Έχω περιορίσει τις επιλογές μου στα:

                                • Turanza 6 (480 €)
                                • Ventus Prime 4 (360 €)
                                • Ecorun ZE310 (410 €)

                                Τα έχω βάλει με σειρά προτίμησης. Το ερώτημα που έχει δημιουργηθεί, είναι το εξής: αν και ήμουν έτοιμος να πάω με το Bridgestone, βλέπω στα διάφορα reviews ότι είναι ένα γενικώς καλό λάστιχο, χωρίς όμως να διαπρέπει σε κάτι, εκτός από την αντίσταση κύλισης. Στις δοκιμές το Prime 4 συχνά βγαίνει καλύτερο και είναι σημαντικά πιο οικονομικό. Στα κριτήριά μου παίζει βασικό ρόλο η άνεση και ο θόρυβος. Το αυτοκίνητο είναι ένα Civic Sport 2004 (110hp).

                                Απόψεις;

                                D D bathan O 4 Replies Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  driver-m @thief last edited by

                                  @thief said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                                  Καλησπέρα σε όλους. Είχα επιλέξει να πάω στο F1 Asymmetric 6, αλλά δυστυχώς στη διάστασή μου (215/45/17) δεν υπάρχει, θα έρθει από Ιούλιο. Δεν μπορώ να περιμένω, δεδομένου ότι το ένα λάστιχό μου έχει καταστραφεί, επομένως κοιτάω εναλλακτικές για άμεση αγορά. Έχω περιορίσει τις επιλογές μου στα:

                                  • Turanza 6 (480 €)
                                  • Ventus Prime 4 (360 €)
                                  • Ecorun ZE310 (410 €)

                                  Τα έχω βάλει με σειρά προτίμησης. Το ερώτημα που έχει δημιουργηθεί, είναι το εξής: αν και ήμουν έτοιμος να πάω με το Bridgestone, βλέπω στα διάφορα reviews ότι είναι ένα γενικώς καλό λάστιχο, χωρίς όμως να διαπρέπει σε κάτι, εκτός από την αντίσταση κύλισης. Στις δοκιμές το Prime 4 συχνά βγαίνει καλύτερο και είναι σημαντικά πιο οικονομικό. Στα κριτήριά μου παίζει βασικό ρόλο η άνεση και ο θόρυβος. Το αυτοκίνητο είναι ένα Civic Sport 2004 (110hp).

                                  Απόψεις;

                                  Εγω απ'τα turanza 005 ειναι πολυ ευχαριστημενος σε αμαξι 90 ιππων. Λογικα τα καινουρια θα'ναι ακομα καλυτερα. Τωρα για 120 ευρω διαφορα, ισως και τα hankook ν'αξιζουν αλλα δεν εχω προσωπικη εμπειρια. Μου κανει εντυπωση η τοσο μεγαλη διαφορα χρηματων.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    dimitrioskosmas @thief last edited by

                                    @thief said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                                    Καλησπέρα σε όλους. Είχα επιλέξει να πάω στο F1 Asymmetric 6, αλλά δυστυχώς στη διάστασή μου (215/45/17) δεν υπάρχει, θα έρθει από Ιούλιο. Δεν μπορώ να περιμένω, δεδομένου ότι το ένα λάστιχό μου έχει καταστραφεί, επομένως κοιτάω εναλλακτικές για άμεση αγορά. Έχω περιορίσει τις επιλογές μου στα:

                                    • Turanza 6 (480 €)
                                    • Ventus Prime 4 (360 €)
                                    • Ecorun ZE310 (410 €)

                                    Τα έχω βάλει με σειρά προτίμησης. Το ερώτημα που έχει δημιουργηθεί, είναι το εξής: αν και ήμουν έτοιμος να πάω με το Bridgestone, βλέπω στα διάφορα reviews ότι είναι ένα γενικώς καλό λάστιχο, χωρίς όμως να διαπρέπει σε κάτι, εκτός από την αντίσταση κύλισης. Στις δοκιμές το Prime 4 συχνά βγαίνει καλύτερο και είναι σημαντικά πιο οικονομικό. Στα κριτήριά μου παίζει βασικό ρόλο η άνεση και ο θόρυβος. Το αυτοκίνητο είναι ένα Civic Sport 2004 (110hp).

                                    Απόψεις;

                                    GOODYEAR EFFICIENT GRIP 2

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • bathan
                                      bathan @thief last edited by

                                      @thief said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                                      Καλησπέρα σε όλους. Είχα επιλέξει να πάω στο F1 Asymmetric 6, αλλά δυστυχώς στη διάστασή μου (215/45/17) δεν υπάρχει, θα έρθει από Ιούλιο. Δεν μπορώ να περιμένω, δεδομένου ότι το ένα λάστιχό μου έχει καταστραφεί, επομένως κοιτάω εναλλακτικές για άμεση αγορά. Έχω περιορίσει τις επιλογές μου στα:

                                      • Turanza 6 (480 €)
                                      • Ventus Prime 4 (360 €)
                                      • Ecorun ZE310 (410 €)

                                      Τα έχω βάλει με σειρά προτίμησης. Το ερώτημα που έχει δημιουργηθεί, είναι το εξής: αν και ήμουν έτοιμος να πάω με το Bridgestone, βλέπω στα διάφορα reviews ότι είναι ένα γενικώς καλό λάστιχο, χωρίς όμως να διαπρέπει σε κάτι, εκτός από την αντίσταση κύλισης. Στις δοκιμές το Prime 4 συχνά βγαίνει καλύτερο και είναι σημαντικά πιο οικονομικό. Στα κριτήριά μου παίζει βασικό ρόλο η άνεση και ο θόρυβος. Το αυτοκίνητο είναι ένα Civic Sport 2004 (110hp).

                                      Απόψεις;

                                      Falken ZE310 με κλειστά μάτια

                                      Ποτέ μην εφησυχάζεις, για όλα υπάρχει η 1η φορά !

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • O
                                        otokomae @thief last edited by

                                        @thief said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                                        Καλησπέρα σε όλους. Είχα επιλέξει να πάω στο F1 Asymmetric 6, αλλά δυστυχώς στη διάστασή μου (215/45/17) δεν υπάρχει, θα έρθει από Ιούλιο. Δεν μπορώ να περιμένω, δεδομένου ότι το ένα λάστιχό μου έχει καταστραφεί, επομένως κοιτάω εναλλακτικές για άμεση αγορά. Έχω περιορίσει τις επιλογές μου στα:

                                        • Turanza 6 (480 €)
                                        • Ventus Prime 4 (360 €)
                                        • Ecorun ZE310 (410 €)

                                        Τα έχω βάλει με σειρά προτίμησης. Το ερώτημα που έχει δημιουργηθεί, είναι το εξής: αν και ήμουν έτοιμος να πάω με το Bridgestone, βλέπω στα διάφορα reviews ότι είναι ένα γενικώς καλό λάστιχο, χωρίς όμως να διαπρέπει σε κάτι, εκτός από την αντίσταση κύλισης. Στις δοκιμές το Prime 4 συχνά βγαίνει καλύτερο και είναι σημαντικά πιο οικονομικό. Στα κριτήριά μου παίζει βασικό ρόλο η άνεση και ο θόρυβος. Το αυτοκίνητο είναι ένα Civic Sport 2004 (110hp).

                                        Απόψεις;

                                        Βάλε τα ventus prime 4 Είναι πάρα πολύ καλά σε όλα. Δεν θα το μετανιώσεις!!!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • S
                                          spi_duster last edited by

                                          Μπριτζεστον και Φαλκεν θα πρεπε να ειναι η συγκριση μονο. Προσωπικα τα δευτερα τα λατρεψα.

                                          ....

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • N
                                            n-k-9 last edited by n-k-9

                                            Καλησπέρα.
                                            Υπάρχει κάποιος που έχει βάλει Kleber Dynaxer HP4;
                                            Θα με ενδιέφερε να διαβάσω την άποψή του για το συγκεκριμένο λάστιχο.
                                            Υπάρχει σκέψη να τοποθετηθεί σε μικρό αυτοκίνητο (σε διάσταση 185/60/15) που γράφει λίγα χιλιόμετρα ανά έτος (το πολύ 6.000), τα οποία κατά συντριπτική πλειοψηφία διανύονται εντός αστικού ιστού και σε μικρές διαδρομές (συνήθως έως 5 χιλιομέτρων).
                                            Άρα δεν με απασχολεί η φθορά λόγω χιλιομέτρων, ο τυχόν θόρυβος σε ανοιχτό δρόμο και η ενδεχόμενη αυξημένη κατανάλωση.
                                            Με ενδιαφέρει, όμως, να ανεβάζει εύκολα θερμοκρασία, να φρενάρει σωστά και να μην γλιστράει, ειδικά στο βρεγμένο οδόστρωμα.
                                            Σε αυτά κατέληξα διότι σε μια ματιά που έριξα στο tyrereviews δείχνουν αξιοπρεπή για την τιμή τους (κάτι λιγότερο από 300€).

                                            georgekn S 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 94
                                            • 95
                                            • 96
                                            • 97
                                            • 98
                                            • 140
                                            • 141
                                            • 96 / 141
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr