-
@fanis75 said in [Alfa Romeo Mi.Τo 2008]
Οι κινητήρες είναι όλοι τούρμπο.
Εβγαινε και με ατμοσφαιρικους 1,4 , δεν ηταν ολοι τουρμπο
-
Oι κινητήρες απ'ότι θυμάμαι ήταν με τα 95hp, 2κύλινδρος turbo twinair (νομίζω με χαμηλότερη ιπποδύναμη, στα 85hp, τον έβαλε και στο 500ρακι) και τα 105 ατμοσφαιρικός,ενώ ο 135 και ο 170 (σαν αυτόν που είχε και η Giulietta) ήταν turbo multiair.
Oι 120 και 155 ήταν TB δηλ. turbo benzina.
-
Τα λεει εδω πιο αναλυτικα
https://en.wikipedia.org/wiki/Alfa_Romeo_MiTo -
Δεν ηταν όλοι τούρμπο.
Αυτούς τους κινητές τους έχω δοκιμάσει σχέδον πρόσφατα και σε mito, όσο και αν σας φαίνεται παράξενο ο πραγματικα καλος ιταλικός ήταν ο 1,4 ατμοσφαιρικός αλλά κάπως αργός. Παρά πολύ αξιόπιστο μοτέρ δοκιμασμένο και με λίγα λάδια μέσα, βαρουσε κόφτες και δεν εκανε κιχ. Τέλειο κιβώτιο ταχυτήτων με αυτόν τον κινητήρα.Ο άλλος ο εξαιρετικός ήταν ο twinair λόγω στροφαρισματος και εξαιρετικού ήχου.
Οι άλλοι οι πιο δυνατοί βενζίνης ήταν κακοί στην αξιοπιστία τους και οι diesel αδιάφοροι τελείως
Γενικά άσχετα με το τι λένε η mito είναι ένα fiat. Έχει αυτήν την κούφια αίσθηση στον δρόμο και στις λακούβες που έχουν όλα τα fiat της κατηγορίας αυτής. Σαν πάτημα σε στροφές είναι πολύ καλή.
Σαφέστατα ένα σύγχρονο ιαπωνικό πόλης σπορτίφ είναι πολύ ανώτερο και σε πάτημα και σε αίσθηση σε λακούβες κτλ παρά το όνομα που του έχει βγει ότι είναι κουτί με ρόδες.
-
Κουφια αισθηση εγω δεν θυμαμαι .Νορμαλ μου φαινοταν
Και οι κινητηρες 1,4 ΤΒ δεν ειχαν καποιο θεμα. Οι multiair ειχαν , οπου χαλαει το ιδιο το multiair -
Εγώ θυμάμαι κούφια και ήταν ακριβώς ίδια με τα υπόλοιπα fiat. Βασικά και άλλοι το λένε όχι μονάχα εγώ.
Σαφέστατα το αντίστοιχο σημερινό ιαπωνικό είναι πιο δεμένο και στιβαρό σε αίσθηση σε λακούβες κτλ και το λέω διότι μόλις είχα οδηγήσει μια άψογα συντηρημένη και όντως ήταν καλή αλλά κούφια. Και στο καπάκι οδήγησα στον ίδιο δρόμο το ιαπωνικό. Καμία σχέση, όντως ήταν κούφια σαν τα υπόλοιπα fiat
Δεν ήταν μόνο το multiair, και οι άλλοι οι τουρμπατοι είχαν θέματα. Θυμάμαι που το συζητούσα με μηχανικούς.
-
Αυτο με το κουφιο 1η φορα το ακουω. Εγω δεν καταλαβα κατι
Με ποιο σημερινο ιαπωνικο το συγκρινεις? -
Με το suzuki που είναι ο ορισμός του κουτιού.
Πρώτη φορά;;;; Χαχαχα
Όχι εγώ πολλές φορές το έχω ακούσει από διάφορους όταν το συζητούσαμε. Απλά στην παρέα ήταν και αλφιστες και άρχιζαν τα κουλά τους.
Το ένιωθες στο πώς περνούσε η λακούβα στο αμάξωμα. Ακούγοταν από μπροστά αυτός ο κούφιος ήχος που είναι ολόιδιος και στα grande punto
-
Δεν το παρατηρησα. Δεν με ενδιεφερε να το αγορασω , απλα απο περιεργεια οδηγησα ενος φιλου
Παντως σαν αμαξι ειναι γενικως καλο. Αν το θελει ο φιλος ας το παρει -
Σαν αμάξι είναι μια χαρά, αλλά δεν ήτο το πριμιουμ που διαφημίζει.
Μια χαρά είναι να το πάρεις ο άνθρωπος, η γνώμη η δική μου είναι να το πάρει με τον 1,4 αν βρει ή με τους diesel.
-
To diesel 1.3 ειναι λιγο ταφος. Αλλά εξαρταται τι ζηταει κάποιος
O 1.6 diesel νομιζω δεν ερχοταν Ελλαδα, οπότε μονο εισαγωγης απο εξω υπαρχει -
Οδηγούσα για περίπου ένα χρόνο μία ΜiΤο multiair 135hp manual.Ταυτόγχρονα εκείνη την εποχή 2010 είχε η αδερφή μου το Punto multiair 105hp ατμόσφαιρα.
Καλύτερη στην οδήγηση η Alfa (κι όχι μόνο λόγω κινητήρα).Την αίσθηση του κούφιου όπως την περιγράφεται εδώ δεν τη ένιωσα.Απλά το Punto έδινε μια ελάχιστη αίσθηση πιο ανάλαφρου πατήματος σε σχέση με τη MiTo.Tώρα αν το συγκρίνουμε με τα σημερινά σουπερμίνι και ιαπωνικά είναι άδικο,έχουν περάσει και περίπου 15 χρόνια από το τότε λανσάρισμά της.Αλλά και στο νέο jazz που οδήγησα πριν 1μησι χρόνο κι από το clio,μια χαρά οδηγικά -όχι σαν τεχνολογική εξέλιξη- στεκόταν ακόμη και σήμερα απέναντί τους.
-
Δυστυχώς θα επιμείνω διότι τα ιταλικά, τα γαλλικά τα είχαμε φάει στη μάπα σαν παρέα. Όχι ένα αλλά πολλά.
Στα ιαπωνικά είμαι νέος και δεν ξέρω τα παλαιότερα, εκτός από κάποιες εξαιρέσεις.
Το κούφιο είναι εκείνος ο γδούπος στο βάθος από την περιοχή του κινητήρα που ακούγεται ολόιδιο σε όλα τα φιατ. Μα σε όλα όμως. Δεν μπορώ να στο πειργραψω με λόγια αν βρω κανένα βιντεάκι που να ακούγεται θα το ποσταρω.
-
Το mito είναι ένα Grande Punto με λιγότερους χώρους, 3 πόρτες αποκλειστικά (μπορεί και με 2θέσια διαμόρφωση στο πίσω κάθισμα), με πολύ σκληρότερη ανάρτηση. Από κινητήρες, όπως ειπώθηκε σε βενζίνη είναι προτιμότεροι οι turbo benzina 120, οι Multiair έχουν το πρόβλημα του μεταβλητού multiair που κοστίζει. Αφού είναι για λίγα χιλιόμετρα και 2ο και γυναίκα, δεν θα χρειαστείς τα όποια πλεονεκτήματα (πάτημα, turn in) του mito σε σχέση με ένα Punto, αλλά θα έχεις σαφώς λιγότερη άνεση καθημερινά λόγω ανάρτησης, χειρότερους χώρους και πιθανώς ακριβότερα αντααλλακτικά και αναλώσιμα. Επίσης, punto με ίδιο κινητήρα/ χιλιόμετρα είναι φθηνότερα στην αγορά. Αυτόματα δεν ε΄χει πολλά και μάλλον σε μπελάδες θα μπεις
-
Η αναρτηση δεν ειναι πολυ σκληρη. Οι μεγαλες ζαντες που εχουν συνηθως οι Μιτο, την κανουν να κοπαναει
-
@elvet said in Alfa Romeo Mi.Τo 2008:
αλλά θα έχεις σαφώς λιγότερη άνεση καθημερινά λόγω ανάρτησης
Σε αυτό διαφωνώ. Είχα την 1.3 ντήζελ και μου είχε κάνει απίστευτα θετική εντύπωση το πόσο άνετη ανάρτηση είχε και ποιότητα κύλισης. Από τα πιο άνετα αυτοκίνητα (στην κατηγορία της) που εχω οδηγήσει.
-
@fanis75 said in Alfa Romeo Mi.Τo 2008:
@elvet said in Alfa Romeo Mi.Τo 2008:
αλλά θα έχεις σαφώς λιγότερη άνεση καθημερινά λόγω ανάρτησης
Σε αυτό διαφωνώ. Είχα την 1.3 ντήζελ και μου είχε κάνει απίστευτα θετική εντύπωση το πόσο άνετη ανάρτηση είχε και ποιότητα κύλισης. Από τα πιο άνετα αυτοκίνητα (στην κατηγορία της) που εχω οδηγήσει.
+1
Την εποχή που είχα το Focus, ο κολλητός αγόρασε την Mito 1.4 TB με τα 155 άλογα το 2010..Επειδή υπηρετούσαμε στην ιδια περιοχή, γράψαμε ατελείωτα χιλιόμετρα..Πολύ πιο στιβαρή αίσθηση, πολύ πιο άνετο και πολυ καλύτερη ποιότητα κύλισης απο το Focus, απλά ηταν ρουφίχτρα αλλά τότε γουστάραμε κιόλας.. Ακόμα το έχει, με 300.000+χλμ, χωρις να βγάλει το παραμικρό...Απλά κάποια θεματάκια στο εσωτερικό πχ ξεφλουδισαν κάποια πλαστικά, "γλίτσιασαν" κάποια άλλα και τα οποία εμφανίστηκαν σχετικά νωρίς.. -
Και εγώ είχα Grande Punto 1.3 diesel για 150000 χλμ…κούφιο στην ανάρτηση δεν ήταν πάντως…συν ότι έχω την εντύπωση ότι στην κατηγορία του είχε και έναν από τους πιο άνετους αθόρυβους ημιάκαμπτους άξονες.
Υ.Γ
Με 15αρες ζάντες
-
Η mito κυκλοφόρησε κάπου το 2007, νομίζω, μέχρι το 2023, είναι πάνω από δεκαπενταετία διαφορά, υπάρχει κάποιος λόγος που αναφέρθηκαι ότι ένα σύγχρονο ιαπωνικό είναι καλύτερο και λοιπά; αν και κρατάω κάποιες επιφυλάξεις
Κατά τα άλλα και οι δύο τούρμπο με τα 120 και τα 155 είναι πολύ αξιόπιστοι, σαφώς καλύτεροι από το δικιλυνδρο πείραμα. Οι multiair είναι πολύ καλοί κινητήρες ,με τα καλύτερα χαρακτηριστικά απόδοσης στη γκάμα, ευστροφοι και σχετικά οικονομικοί. Έβγαζαν γνωστό, πλέον, θέμα με το σύστημα του multiair, πιθανότατα θα έχει αλλαχθεί ήδη. Στο εσωτερικό μέχρι κάποια χρονιά είχε θεματακια με το πλαστικό στα κουμπιά του κλιματισμού και του ραδιοφώνου.
Προσωπικά θα κοιτούσα την 155αρα.
-
Φυσικά και υπάρχει το ένα κόστιζε πολλά παραπάνω, το διαφήμιζαν ως premium κτλ
Το άλλο ως το απόλυτο κουτί και πιο φθηνό αυτοκίνητο της κατηγορίας.
Κάποια εποχή ήταν ταυτόχρονα και τα δύο στην αγορά.
Alfa Romeo Mi.Τo 2008