Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    • 1
    • 2
    • 394
    • 395
    • 396
    • 397
    • 398
    • 900
    • 901
    • 396 / 901
    Περί αυτοκίνησης
    161
    18010
    407844
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • monman2
      monman2 last edited by

      Μην φέρνεται την μιζέρια και απαισιοδοξία σε αυτό το τοπικό .
      Όλα θα γίνουν τόσο γρήγορα που θα τρίβεται τα μάτια σας .

      Ο υγιής καπιταλισμός βασίζεται στην κυκλοφορία του χρήματος.
      Όπως πριν λίγο καιρό η ford credit σου έδινε με 1,99% επιτόκιο δάνειo αυτοκινήτου σε λίγο καιρό μια τράπεζα Πέραν απο τα Όνειρα σου θα σου δίνει με 0,99 % γιατί αν οι Κινέζοι δεν ανοιχτούν μαζικά στις αγορές του εξωτερικού θα εξαφανιστούν.
      Οι #teslafansonly δεν θα εχουν ανάγκη δάνειο θα πουλήσουν τις μετοχές τους και τα CC YC.

      Η tesla bank όμως θα δώσει δάνεια στους πρατηριούχους να βάλουν φορτιστές δεν θα με νοιάζει αν εχω πάρκινγκ, καλώδια και μπαλαντέζες θα μείνουν στα όνειρα των ανακυκλωτών μετάλλων που θα συνεχίζουν oμως να κλέβουν τούς καταλύτες απο τα θερμικά.

      Το κράτος θα νικήσει την φοροδιαφυγή και δεν θα εχει ανάγκη έξτρα φόρους τεκμήρια θα του φτάνει ο ΦΠΑ ...και θα περισσεύει να πάρουμε και F-35!
      Το μέλλον είναι φωτεινό αισιόδοξο και ηλεκτρικό!

      Απο τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • D
        dstou last edited by

        Η αγορά θα αυτορυθμιστεί λοιπόν

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • C
          criuser last edited by

          O dstou έχει αυπνίες και ο monman2 βλέπει ωραία όνειρα...

          Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
          πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • piliourits
            piliourits last edited by

            Τα υγρά όνειρα έχουν το καλό, ότι μέχρι να ξυπνήσεις έχουν πραγματωθει.

            Mountains all around me, reaching out to heaven...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • fanis75
              fanis75 moderator @dstou last edited by

              @dstou said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

              που θα παρκάρει για να το φορτίσει,

              Γιατί να παρκάρει? Δηλαδή σήμερα όλοι βάζουμε καύσιμα σπίτι μας? Αυτό είναι μια επιπλέον ευκολία των ηελκτρικών, ότι μπορείς να ανεφοδιαστείς και σπίτι σου. Ο Τάσος το είπε ξεκάθαρα, θα γεμίζεις στο φορτιστάδικο (ακα βενζινάδικο) σε 5', όπως σήμερα βάζουμε υγρά καύσιμα.

              @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

              Αντε να πάρει πίσω τα 9000 της επιδότησης, μένουν 8100 επί πλέον συν τα 2-3000 της κατασκευής του φορτιστή, δηλαδή 10-11000 επιπλέον για βασική διαφορά λιανικών τιμών Τέσλα - 3008 στις 5200, ήτοι τελικά 5-6000 επιπλέον κόστος σε κάθε περίπτωση το Τέσλα.

              Ακόμα και με αυτό το ακραίο παράδειγμα διαστρέβλωσης, ένα αμάξι 10 φορές ανώτερο από το 3008 μαζούτ είναι μόνο €6.000 ακριβότερο και αυτό τα λέει όλα! Εαν θες σωστή σύγκριη (που πάλι εκκλησίες κλέβει το Τέσλα) κάνε σύγκριση με το 3008 phev. Γιατί με την δικιά σου λογική και ένα Hyundai i10 είναι φτηνότερο από το 3008, άρα δεν αξίζει το 3008 ας πάρουμε i10....χαχαχα!

              We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

              C 1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • L
                lap last edited by lap

                Suzuki baleno. Το απόλυτο αυτοκίνητο που το σύστημα το χτύπησε αλύπητα.

                Θα το γραψει κάποτε ο ιστορικός της αυτοκίνησης. Τώρα το γράφω εγώ.

                Μετα από αυτο μας έμεινε το tesla

                ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • cirus
                  cirus @lap last edited by cirus

                  @lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                  Suzuki baleno. Το απόλυτο αυτοκίνητο που το σύστημα το χτύπησε αλύπητα.

                  Θα το γραψει κάποτε ο ιστορικός της αυτοκίνησης. Τώρα το γράφω εγώ.

                  Μετα από αυτο μας έμεινε το tesla

                  ναι γιατι όταν κάποιος ψαχνει για το απολυτο αυτοκίνητο αυτές τις 2 επιλογές έχει. το τεσλα με κάποιες παραχωρήσεις βεβαια , δεν είναι και baleno

                  Cirus the virus

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • P
                    PaNick 0 @dstou last edited by

                    @dstou said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                    Δε μιλάω για Καλιφόρνια, δε μου είναι απεχθής η ηλεκτροκίνηση, μιλάω για τις βραχυπρόθεσμες προοπτικές της, όχι για το 2060.
                    Όταν στο Χαλάνδρι σπανίζει η υιοθέτησή της εν έτει 2023, πως το 2028 πχ το 40% του κοζμάκη θα παίρνει ηλεκτρικά; και από το 2035 ΟΛΟΙ.
                    Δε διερωτώμαι αν ο γέρος αγρότης στο χωριό δώσει το χάιλουξ του 1990 και πάρει σάιμπερτράκ, δεν έχω απορία αν οι Ρομά στραφούν μαζικά στα ρίβιαν, τα έχω απαντημένα αυτά στη συνείδησή μου.
                    Διερωτώμαι όμως ποιός θα παίρνει φίατ ή Φορντ αποκλειστικά ηλεκτρικά από το 2028, έχει
                    ήδη ανακοινωθεί η πλήρης μετάβασή τους,
                    που θα παρκάρει για να το φορτίσει, τι θα απο γίνει η θάλασσα των συμβατικών αυτοκινήτων, πόσες χιλιάδες καλώδια θα κλέβονται κάθε χρόνο, πόσοι φορτιστές θα βανδαλίζονται; πόσοι θα πάρουν ηλεκτρικό στο Παγκράτι ή στην Κυψέλη, πόσοι θα ξενυχτάνε για να το φορτίσουν, και αν θα έχουμε επαρκές ρεύμα;
                    Σήμερα και για τα αμέσως προσεχή χρόνια αυτά, όχι το 2060. Μήπως έχουμε καβαλήσει καλάμι και πρέπει να κάνουμε λίγο κράτει; το 2028, το 2030, το 2035 είναι απίστευτα κοντά. Γράφει 2023 το καντράν, και η πραγματικότητα ΣΤΗ ΧΩΡΑ μας είναι τράτζικ...

                    Πολυ απλα, δεν μας αφορα. Οπως δεν μας αφορα η μικροκινητικοτητα στις πολεις της Ευρωπης, τα συγχρονα ΜΜΜ, τα φαρδια πεζοδρομια στα προαστια, και τοσα αλλα που εξω τα εχουν ως δεδομενα.

                    Οποτε μπορει το 2035 στην Ευρωπη να σταματησουν να πωλουνται αυτοκινητα με ΜΕΚ αλλα εμεις εδω θα πινακιδωσουμε μερικες χιλιαδες να βρισκονται και βαζω στοιχημα με ειδικη ρυθμιση της κυβερνησης ωστε να πληρωθει το ΤΤ με την πωληση.

                    Οσο για τις υποδομες, καποια στιγμη θα φτιαχτουν κιε δω, αλλα οπως ολα αρκετα αργοτερα απο οτι εξω

                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                    • P
                      PaNick 0 @criuser last edited by PaNick 0

                      @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                      46990 + 1000 η παράδοση, μείον 9000 η επιδότηση, 38990 η βασική έκδοση.

                      Η επιδοτηση ειναι 8.000€. Αν αποσυρεις ΙΧ κερδιζεις 1.000 ακομα.
                      Επισης αν εχεις 3 εξαρτωμενα τεκνα ή εισαι κατω των 29 ετων, παιρνεις επιπλεον χιλιαρικο.

                      Αλλα 500€ η επιδοτηση οικιακου φορτιστη

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • piliourits
                        piliourits last edited by

                        Η εξίσωση των τιμών πάντων έχει γίνει.
                        Το panda cng πήγε 19.000€

                        Mountains all around me, reaching out to heaven...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • fanis75
                          fanis75 moderator last edited by

                          https://www.4troxoi.gr/epikairotita/ellada/sta-skaria-neo-programma-gia-8-000-fortistes-ilektrikon-ochimaton

                          We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • C
                            criuser @fanis75 last edited by criuser

                            @fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                            @dstou said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                            που θα παρκάρει για να το φορτίσει,

                            Γιατί να παρκάρει? Δηλαδή σήμερα όλοι βάζουμε καύσιμα σπίτι μας? Αυτό είναι μια επιπλέον ευκολία των ηελκτρικών, ότι μπορείς να ανεφοδιαστείς και σπίτι σου. Ο Τάσος το είπε ξεκάθαρα, θα γεμίζεις στο φορτιστάδικο (ακα βενζινάδικο) σε 5', όπως σήμερα βάζουμε υγρά καύσιμα.

                            @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                            Αντε να πάρει πίσω τα 9000 της επιδότησης, μένουν 8100 επί πλέον συν τα 2-3000 της κατασκευής του φορτιστή, δηλαδή 10-11000 επιπλέον για βασική διαφορά λιανικών τιμών Τέσλα - 3008 στις 5200, ήτοι τελικά 5-6000 επιπλέον κόστος σε κάθε περίπτωση το Τέσλα.

                            Ακόμα και με αυτό το ακραίο παράδειγμα διαστρέβλωσης, ένα αμάξι 10 φορές ανώτερο από το 3008 μαζούτ είναι μόνο €6.000 ακριβότερο και αυτό τα λέει όλα! Εαν θες σωστή σύγκριη (που πάλι εκκλησίες κλέβει το Τέσλα) κάνε σύγκριση με το 3008 phev. Γιατί με την δικιά σου λογική και ένα Hyundai i10 είναι φτηνότερο από το 3008, άρα δεν αξίζει το 3008 ας πάρουμε i10....χαχαχα!

                            Το φεβ το αφήνει 27 πυραύλους του μασκ πίσω το τέσλα...

                            Μπορεί να στο εξηγήσει και ο γάτος...

                            Δεν κλέβω εκκλησίες...

                            Α και η φόρτιση θα γίνεται σε 5 λεπτά, όταν ο πύραυλος του Ελον χτυπάει γουόρπ 4....

                            Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                            πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                            fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • fanis75
                              fanis75 moderator @criuser last edited by

                              @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                              Το φεβ το αφήνει 27 πυραύλους του μασκ πίσω το τέσλα...

                              Mόνο ως αστείο μπορώ να το εκλάβω αυτό...το Τέσλα ειναι παντού καλύτερο, παντού όμως!! Ααα και πιο φτηνό....win win.

                              We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • C
                                criuser last edited by

                                Αλλα μας λέει ο γάτος...

                                Επίσης αν πάει γρήγορα το Τέσλα μέχρι το Κιάτο θα φτάσει.
                                Ο Γάτος θα πάει Ναύπακτο, θα κάτσει να φάει να πιει και καφέ και στην επιστροφή που θα έχει φορτίσει το Τέσλα, θα το ξανασκίσει μέχρι την Αθήνα που θα πάει πάλι για φόρτιση το Τέσλα...

                                Εννοείται ότι το πρωί ο Γάτος θα έχει πάρει τον ιδιοκτήτη του Τέσλα από το σπίτι του, για να τον πάει στο ηλεκτράδικο, θα τον πάρει μαζί του από το Κιάτο, θα τον επιστρέψει εκεί και μετά θα τον ξαναπάει σπίτι του...

                                Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • fanis75
                                  fanis75 moderator @criuser last edited by

                                  @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                  Αλλα μας λέει ο γάτος...

                                  Τι λέει?? Γιατί το LR είναι σαφώς πιο γρήγορο από το PHEV.

                                  Όλα τα άλλα είναι ιστορίες για αγρίους.

                                  We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    criuser last edited by

                                    Είναι σαν το γιάρις γρήγορο.

                                    Το γιάρις είναι στο 0-47,25 και το Τέσλα στα πρώτα 100 χλμ γιατί μετά με τις ταχύτητες αυτές θέλει πρίζωμα, ενώ ο άλλος ντούρασελ...

                                    Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                    πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • gatoz
                                      gatoz last edited by gatoz

                                      τεσλα δεν καταδεχομαι με το φεβ
                                      με το τζιβι λεμε, μεχρι ναυπακτο που λεει και ο κριου, τα εχω ολα

                                      πανε δεξα και βλεπουνε σηριαλ στο μεγκα να περασει η ωρα

                                      οποιος σηκωσει κεφαλακι, #faaaaaaaaaaaaaaaaaaaapppp

                                      ακομη και να κοντραρει για 139 μετρα, θα δει τη μπαταρια να αδειαζει και θα το ριξει δεξια και λουνευ τιουνς

                                      εχουν καιρο ακομη και οταν γινουνε οπως πρεπει, θα παρω ενα μαζντα ηλεκτρικο να γουσταρω

                                      #milf-a-man

                                      cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                      • cirus
                                        cirus @gatoz last edited by cirus

                                        @gatoz said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                        τεσλα δεν καταδεχομαι με το φεβ
                                        με το τζιβι λεμε, μεχρι ναυπακτο που λεει και ο κριου, τα εχω ολα

                                        πανε δεξα και βλεπουνε σηριαλ στο μεγκα να περασει η ωρα

                                        οποιος σηκωσει κεφαλακι, #faaaaaaaaaaaaaaaaaaaapppp

                                        ακομη και να κοντραρει για 139 μετρα, θα δει τη μπαταρια να αδειαζει και θα το ριξει δεξια και λουνευ τιουνς

                                        εχουν καιρο ακομη και οταν γινουνε οπως πρεπει, θα παρω ενα μαζντα ηλεκτρικο να γουσταρω

                                        κοιταω τους καθρεφτες και δεν σε βλέπω πουθενα!!!

                                        το τεσλα θα φτάσει κάποια στιγμή, το τριο μηδεν μηδεν οχτώ θβ θα φτάσει επίσης, μπορεί και πιο γρήγορά με 4 ρόδες το ερώτημα είναι άλλο

                                        Σε δικές του ρόδες, πάνω σε άλλου οχηματος ή με ρυμούλκηση από φιλικό μονο βιτάρα???

                                        🤣 🤣 🤣

                                        ΥΓ με το μεγκα να περάσει η ώρα έλιωσα στο γέλιο στο κλέβω, θεούλης lol

                                        Cirus the virus

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • F
                                          fiverg last edited by

                                          Ανεξάρτητα από το αν αγοράζουν οι πολλοί ηλεκτρικό ή όχι και αν τους βολεύουν ή όχι, για όσους πρόκειται να πάρουν ηλεκτρικό

                                          που πα ρε καραμήτρο φάου βε;

                                          https://www.4troxoi.gr/agora/stin-ellada-to-neo-vw-id-3-poso-kostizei/

                                          Ίδια τιμή ο κουβάς με το model 3? Που είναι πιο όμορφο (άποψή μου), με πιο ωραίο εσωτερικό, με περισσότερους ίππους, αυτονομία, γκάτζετς; Θα τους πατήσει όλους κάτω ο ήλονας μου φαίνεται, αυτός έχει περάσει 20 χρόνια εμπρός και οι άλλοι είναι στην εποχή του κάρβουνου ακόμη... Η εκδίκηση της αμερικάνικης αυτοκινητοβιομηχανίας, κάποτε γελούσαμε με τις αμερικάνικες μάρκες και κάνανε ευρωπαίοι και ιάπωνες τους καμπόσους, τώρα θα γελάνε οι αμερικάνοι με όλους τους υπόλοιπους.

                                          Γύρευε μην βγάλει ο Ήλονας κανένα hatchback 250 ίππων με κάτω από 30Κ, θα κλαίνε όλοι μαζί παρέα τις ηλεκτρικές τους "πλατφόρμες".

                                          fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • fanis75
                                            fanis75 moderator @fiverg last edited by

                                            @fiverg said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                            κάποτε γελούσαμε με τις αμερικάνικες μάρκες

                                            Προσωπικά πάντα τα θαύμαζα, ειδικά όταν μιλάμε για V8 με πάνω από 5000 κυβικά, ροπή από το ρελαντί, πίσωκούνα και αυτόματο κιβώτιο - ο απόλυτος συνδυασμός!!

                                            We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 394
                                            • 395
                                            • 396
                                            • 397
                                            • 398
                                            • 900
                                            • 901
                                            • 396 / 901
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr