-
@gdelio said in Toyota Corolla Cross:
Εγω μέτρησα στα 120 χλμ. 66db στην cc, 64 στο Meriva. Την ίδια μέρα. Στον ίδιο δρόμο με τις ίδιες συνθήκες.
διαφορετικό αυτοκίνητο όμως. αλλά λάστιχα, άλλη αεροδυναμική, άλλο εκτόπισμα.
-
Ε ναι, άμε ήταν το ίδιο, θα μέτραγε τα ίδια ντεσιμπέλ. Ένιγουέι, 2 ντεσιμπέλ είναι αισθητή διαφορά.
-
Όποιος έρχεται από Βέλγιο - Αγγλία - Ισπανία - Ιταλία. Το δρομολογιο ειναι συγκεκριμένο.
-
Eπειδή πολλά έχουν γραφεί στο forum για τον θόρυβο και για να μην αερολογούμε ανάλογα με την ποιότητα της ακοής του καθενός μας, τo μοναδικό που βρήκα για τον θόρυβο καμπίνας στο cc είναι σε περιοδικό εξωτερικού (top car):
Sound insulation is top notch, registering 67 dB at 110 km/h, on par with competitors of this range. Most of the noise seeps in through the B-pillar.Corolla Cross Hybrid noise test
Speed Level
Idle, AC on 44 dB
Idle, AC off 48 dB
60 km/h 55 dB
90 km/h 63 dB
110 km/h 67 dBΤα ακόλουθα αφορούν μετρήσεις σε άλλα αυτοκίνητα με ταχύτητα 100 χλμ και όχι 110 όπως στο cc (περιοδικό whichcar, άρθρο quietest cabins 2022)
Mercedes S450L 65.4
Mercedes C300 67.1
Kia EV6 67.25
Genesis GV70 67.25
BMW iX 67.65
Kia Sportage 67.7
Hyundai Palisade 67.7
Kia Carnival 67.95
Hyundai Ioniq 5 68.05
Hyundai Tucson 68.2
Subaru Outback 68.7
Porsche Taycan 68.85
Lexus NX 69.25
Volkswagen Golf 69.4
Toyota LandCruiser 69.4
Skoda Octavia 70.35
Polestar 2 71
Honda Civic 72.8
Mazda MX-30 74.4
Hyundai i20 N 74.65
Subaru BRZ 75.75
Εάν και κατά πόσο τα ανωτέρω είναι αξιόπιστα κανείς δεν το γνωρίζει. -
@nmsm2 said in Toyota Corolla Cross:
Eπειδή πολλά έχουν γραφεί στο forum για τον θόρυβο και για να μην αερολογούμε ανάλογα με την ποιότητα της ακοής του καθενός μας, τo μοναδικό που βρήκα για τον θόρυβο καμπίνας στο cc είναι σε περιοδικό εξωτερικού (top car):
> Sound insulation is top notch, registering 67 dB at 110 km/h, on par withΣτο bold σταμάτησα να διαβάζω. Αστειότητα τουλάχιστον.
-
Αυτά βρήκα, αυτά ανεβάζω, και εκτιμά ο καθένας την αξιοπιστία τους. Εάν εντοπίσει κάποιος άλλος αντίστοιχες μετρήσεις να τις ανεβάσει. Νομίζω ότι κοντά στο 66 μέτρησε και κάποιος άλλος σε προηγούμενο post, εάν δεν κάνω λάθος.
-
Δεν είναι θέμα εκτίμησης. Δόξα το θέο και τα μέσα έχουμε και έχουμε οδηγήσει κι ένα κάρο αμάξια κάθε πιθανής κατηγορίας και αξίας. Ε έχουμε και λίγο μουσικό αφτί...όσο να πεις κάτι καταλαβαίνουμε.
-
Έτσι έλεγα και εγώ (ότι έχω μουσικό αυτί), λόγω χρόνιας εξοικείωσης με τον ήχο τα τελευταία τριάντα χρόνια, (λαμπάτο ενισχυτή, 180αρια βινύλια, project turntable με βραχίονα από ανθρακονήματα κλπ), οπότε θεωρούσα ότι κάτι σκαμπάζω από ήχο αλλά πιθανόν αφορά την ποιότητα και όχι την ένταση. Anyway όποιος βρει κάτι άλλο το ανεβάζει.
-
Ως ντράμμερ ξέρω κι από ένταση!
-
Τότε ξέρεις από θόρυβο, πάω πάσο
-
Στο website της Toyota αναφέρει 66 dba για το CC. Δεν το έχω οδηγήσει αλλά από το CHR που είχα πιστέυω να είναι πιο ήσυχο (68 dba σύμφωνα με την Toyota). Από την άλλη οδήγησα Corolla hatchback f/l και μου φάνηκε αν όχι ίδιο, ίσως και χειρότερο από το CHR σε θέμα θορύβου κύλισης.
-
Lexota μας έλυσες το ζήτημα με πολύ απλό τρόπο. Οπότε εφόσον είναι 66db υποθέτω στα 100χλμ, μια σύγκριση με λοιπά αυτοκίνητα της κατηγορίας θα δώσει τα ανάλογα συμπεράσματα χωρίς διαφωνίες και πολλά λόγια.
-
@nmsm2 said in Toyota Corolla Cross:
Lexota μας έλυσες το ζήτημα με πολύ απλό τρόπο. Οπότε εφόσον είναι 66db υποθέτω στα 100χλμ, μια σύγκριση με λοιπά αυτοκίνητα της κατηγορίας θα δώσει τα ανάλογα συμπεράσματα χωρίς διαφωνίες και πολλά λόγια.
Έριξα μία ματιά απο περιέργεια στο trcoff που μετράει αρκετά με το apple watch
67db στα 120 χλμ βγάζει και την Corolla CC , Cupra Formentor, Skoda Fabia , στα 65db μέτρησε το Opel MokkaTώρα δεν ξέρω προσωπικά απο ήχο αλλά μήπως εκτός απο τα καθαρά db παίζει και κάτι άλλο ρόλο ? Κάποιος στροβιλισμός ή κάποιος ήχος που μπορεί να μην ξεπερνάει τα db ας πούμε αλλά να παίζει ρόλο η συχνότητα και για αυτό κάποιους να τους ενοχλεί και κάποιους όχι?
-
Σύμφωνα με το top car το ψψ έχει στο ρελαντί 4 ντεσιμπέλ λιγότερα αν δουλεύει το ερκοντίσιο από όσο αν ΔΕΝ δουλεύει (44-48) !Επάναλαμβάνω, οι ασφαλέστερες μετρήσεις γίνονται με το ίδιο όργανο, στον ίδιο δρόμο, με την ίδια ταχύτητα. Κάτι αντίστοιχο είναι με τις ζυγαριές μπάνιου, ζυγίζεσαι το πρωί στην ίδια ζυγαριά, και κυρίως εστιάζεις στις διαφορές, πχ πήρα 2 κιλά αυτή τη βδομάδα.
-
H διαφοροποίηση υποθέτω ότι οφείλεται στο ότι η λειτουργία του ac και αντίστοιχα η εισροή και διαρκής ροή αέρα από τους αεραγωγούς προκαλεί από μόνη έναν συνεχή ήχο στo εσωτερικό της καμπίνας (ροή αέρα), που πιθανόν επικαλύπτει εξωγενείς ήχους στους οποίους είναι πιο ευαίσθητη η συσκευή μέτρησης. Αυτή είναι η μόνη εξήγηση που μπορώ να δώσω.
-
Σε ποιά ταχύτητα ήταν ο ανεμιστήρας, και που φύσαγε τον αέρα; Δε βρίσκεις άκρη...
-
@nmsm2 said in Toyota Corolla Cross:
Αυτά βρήκα, αυτά ανεβάζω, και εκτιμά ο καθένας την αξιοπιστία τους. Εάν εντοπίσει κάποιος άλλος αντίστοιχες μετρήσεις να τις ανεβάσει. Νομίζω ότι κοντά στο 66 μέτρησε και κάποιος άλλος σε προηγούμενο post, εάν δεν κάνω λάθος.
66 μέτρησα εγω στο κέντρο της καμπίνας. Στο παράθυρο κοντά ανεβαινε στα 69-70. To Β pillar ειναι στο κεφάλι του οδηγού.
Χωρις αιρκοντίσιον... με τον αέρα στην πρώτη σκάλα με κατευθυνση στα πόδια και στον οδηγό. -
ρε με τι ασχολιεστε...
άιντε καμμια βολτα -
Όπως έχω ξαναπεί και έχουν εντοπίσει κι άλλοι, το ΨΨ ΔΕΝ έχει τόσο θόρυβο κύλησης. Έχει θόρυβο που φαίνεται να έρχεται από το ύψος των παραθύρων και πάνω άρα μιλάμε για αεροδυναμικό θόρυβο.
Οκ το cvt είναι αυτό που είναι και είναι feature οπότε πες δε μετράμε τη δική του συμβολή στη φασαρία.
-
@stefan147 said in Toyota Corolla Cross:
Όπως έχω ξαναπεί και έχουν εντοπίσει κι άλλοι, το ΨΨ ΔΕΝ έχει τόσο θόρυβο κύλησης. Έχει θόρυβο που φαίνεται να έρχεται από το ύψος των παραθύρων και πάνω άρα μιλάμε για αεροδυναμικό θόρυβο.
Οκ το cvt είναι αυτό που είναι και είναι feature οπότε πες δε μετράμε τη δική του συμβολή στη φασαρία.
Έχεις κάτσει πίσω ; Μου λένε ότι στις πίσω θέσεις είναι άσχημη η κατάσταση
Toyota Corolla Cross