-
Να φύγεις έξω! Εύκολα!!!
-
@giorgosa-0 said in Να ανοιξω συνεργειο ηλεκτρικων αυτοκινητων?:
@w202-amg said in Να ανοιξω συνεργειο ηλεκτρικων αυτοκινητων?:
Τα χέρια σου πιάνουν?
ναι ,εχω δουλεψει σε βιομηχανια πλαστικου σαν μηχανολογος hands on και κανω σερβις σε 4 αυτοκινητα μονος μου στο σπιτι
Δεν ξερω αν αξιζει να τα κανω ολα αυτα εδω ελλαδα η να φυγω εξω?
Κοιτά εγώ ήμουν μηχ μηχ Πολυτεχνείο άσχετα αν κατέληξα φαρμακοποιός. Με είχε απασχολήσει για επαγγελματική αποκατάσταση το αυτοκίνητο. Υπάρχουν κάποια θέματα που θα πρέπει να ιεραρχήσεις. Ένα συνεργείο θέλει τρελό χρήμα,θες εμπειρία να κάνεις σέρβις,αν πιάνουν τα χέρια σου και δεν κολλάς θα χρειαστείς λιγότερο χρόνο αλλά και πάλι θα πρέπει να μάθεις πράγματα επί της πράξης.
Εγώ θα σου λεγα να αποκτήσεις μια Χ εμπειρία να ανοίξεις συνεργείο και σιγά σιγά εκτός από σέρβις να ασχοληθείς με κάτι ακόμα πιο εξειδικευμένο, ηλεκτρικά? Μπορεί σε 10 χρόνια αν είσαι κοντά στις εξελίξεις να μπεις, λάστιχα ευθυγράμμιση?, Επισκευή αυτόματων κιβωτίων?
Θα δεις ένα τζίρο σαν βάση για να κάνεις αργότερα κτ για το εφε-κ@@λα σου. -
@giorgosa-0 said in Να ανοιξω συνεργειο ηλεκτρικων αυτοκινητων?:
@w202-amg said in Να ανοιξω συνεργειο ηλεκτρικων αυτοκινητων?:
Τα χέρια σου πιάνουν?
ναι ,εχω δουλεψει σε βιομηχανια πλαστικου σαν μηχανολογος hands on και κανω σερβις σε 4 αυτοκινητα μονος μου στο σπιτι
Δεν ξερω αν αξιζει να τα κανω ολα αυτα εδω ελλαδα η να φυγω εξω?
Αν έχεις τέτοια ενδιαφέροντα θα φύγεις έξω. Τουλάχιστον για να εκπαιδευτείς και να δεις πως δουλεύουν. Εδώ δε θα μάθεις ούτε θα καταλάβεις τίποτα παραπάνω από το να λύνεις και να δένεις βίδες και καλώδια.
Πρέπει να μάθεις να διαβάζεις εξειδικευμένα σχέδια, ηλεκτρολογικά διαγράμματα, θέματα software. Έξω έτσι δουλεύουν, στην Ελλάδα είναι καθαρά μαστορική η προσέγγιση.Το επιχειρηματικό κομμάτι για δικό σου συνεργείο, το εξετάζεις σε μεταγενέστερο στάδιο. Όσο καλός και να 'σαι στη δουλειά, απαιτεί κεφάλαια και υπάρχει ρίσκο. Θα αξιολογήσεις εν καιρώ αν μπορείς να κάνεις κάτι τέτοιο και αν η αγορά σηκώνει να κάνεις κάτι τέτοιο.
-
Ντωμεταξυ σε άλλα τοπικά συζητάμε για το πόσο ελάχιστα σέρβις χρειαζόνται τα ηλεκτρικά, πόσο απλοϊκά είναι σε σχέση με τα θερμικά και πόσο ελάχιστα χρήματα θα δίνονται για τη συντήρηση τους αλλά εδώ φτάσαμε δύο σελίδες και ακόμα δε γράφτηκε το μην ασχοληθείς με τα ηλεκτρικά για όλα τα παραπάνω.
-
@panos2171 said in Να ανοιξω συνεργειο ηλεκτρικων αυτοκινητων?:
Ντωμεταξυ σε άλλα τοπικά συζητάμε για το πόσο ελάχιστα σέρβις χρειαζόνται τα ηλεκτρικά, πόσο απλοϊκά είναι σε σχέση με τα θερμικά και πόσο ελάχιστα χρήματα θα δίνονται για τη συντήρηση τους αλλά εδώ φτάσαμε δύο σελίδες και ακόμα δε γράφτηκε το μην ασχοληθείς με τα ηλεκτρικά για όλα τα παραπάνω.
Ναι, αλλά αυτή τη στιγμή ο άνθρωπος κοιτάει να μπει από τους πρώτους σε ένα χώρο. Η συντήρηση των ηλεκτρικών όντως θα είναι απλούστερη, αλλά αυτή τη στιγμή μετριούνται στα δάχτυλα του ενός χεριού αυτοί που μπορούν να την κάνουν. Μάλλον σου ξέφυγε αυτή η οπτική γωνία...
-
Επίσης τώρα όλα τα σέρβις γίνονται στις αντιπροσωπείες, γιατί όλα πρακτικά τα ηλεκτρικά είναι ακόμα στην εγγύηση. Σε λίγα χρόνια όμως;
Είναι ιδανική στιγμή για να μάθεις ώστε στο μέλλον να μπεις από τους πρώτους στον χώρο. -
Μου θυμίζει τη φάση με την εμφάνιση των υπολογιστων που τρεχαν όλοι να γίνουν πληροφορικαριοι γιατί θα ήταν το μέλλον .
Το ότι κάποιος θα είναι από τους πρώτους στον κλάδο σημαίνει ότι απλά στα επόμενα χρόνια θα είναι ακριβότερος από τους υπόλοιπους λόγω εμπειρίας ονόματος κλπ.
Βέβαια όλα αυτά σε ένα αβέβαιο μέλλον για τα ηλεκτρικά. Καλύτερα ενασχόληση με τα υβριδικά. -
Ανακατασκευή μπαταριών υβριδικών γίνεται?
-
@panos2171 said in Να ανοιξω συνεργειο ηλεκτρικων αυτοκινητων?:
Μου θυμίζει τη φάση με την εμφάνιση των υπολογιστων που τρεχαν όλοι να γίνουν πληροφορικαριοι γιατί θα ήταν το μέλλον .
Το ότι κάποιος θα είναι από τους πρώτους στον κλάδο σημαίνει ότι απλά στα επόμενα χρόνια θα είναι ακριβότερος από τους υπόλοιπους λόγω εμπειρίας ονόματος κλπ.Άρα λοιπόν, προκειμένου να συνεχίσεις να στηρίζεις την αρχική θέση σου, θα "επιχειρηματολογήσεις" λέγοντας:
α) Οι πληροφορηκάριοι δεν δικαιώθηκαν στην επιλογή τους, γιατί φαντάζομαι ότι πιστεύεις ότι δεν είναι καλές οι αμοιβές τους.
β) Δεν έχει καμία αξία να είσαι από τους πρώτους σε ένα επαγγελματικό χώρο, γιατί θα καταλήξεις να είσαι πιο ακριβός.Γερά επιχειρήματα, τετράγωνη λογική...
-
Μάλλον (θες να) καταλαβαίνεις ότι να ναι. Αν εσύ νομίζεις ότι δεν υπάρχει υπερκορεσμός πληροφορικάριων δεν είναι δικό μου θέμα. Ναι αυτοί που δουλεύουν σε εταιρίες έχουν πολύ υψηλές αμοιβές και δικαιώθηκαν, πες μου όμως, ένας τεχνικός υπολογιστών, πληροφορικάριος κατά πόσο μπορεί να επιβιώσει ως ελ.επαγγελματίας.
Δεν είπα πουθενά ότι δεν έχει καμία αξία να είσαι ο πρώτος, αυτό το διαστρέβλωσες εσύ, αλλά δυστυχώς θα είναι πολλοί πρώτοι μαζί.
Γενικά προσπάθησε να έχεις επιχειρήματα. Το να παραφράζεις για να περάσει η άποψή σου δεν έχει νόημα.
-
ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧ, καλά το πας: με λένε Ρίζο και όλα τα γυρίζω.
-
@panos2171 said in Να ανοιξω συνεργειο ηλεκτρικων αυτοκινητων?:
Μάλλον (θες να) καταλαβαίνεις ότι να ναι. Αν εσύ νομίζεις ότι δεν υπάρχει υπερκορεσμός πληροφορικάριων δεν είναι δικό μου θέμα. Ναι αυτοί που δουλεύουν σε εταιρίες έχουν πολύ υψηλές αμοιβές και δικαιώθηκαν, πες μου όμως, ένας τεχνικός υπολογιστών, πληροφορικάριος κατά πόσο μπορεί να επιβιώσει ως ελ.επαγγελματίας.
Δεν είπα πουθενά ότι δεν έχει καμία αξία να είσαι ο πρώτος, αυτό το διαστρέβλωσες εσύ, αλλά δυστυχώς θα είναι πολλοί πρώτοι μαζί.
Γενικά προσπάθησε να έχεις επιχειρήματα. Το να παραφράζεις για να περάσει η άποψή σου δεν έχει νόημα.
Υπερκορεσμός δεν υπάρχει, άλλο ο τεχνικός άλλο ο προγραμματιστής άλλο ο αναλυτής κτλ. κτλ. , το πληροφορικάριος είναι πολύ γενικό και στην αγορά δεν βρίσκεις εύκολα κόσμος καθώς οι "καλοί" έχουν φύγει εκτός γιατί έγινε και μόδα και ένα μεγάλο ποσοστό το σπούδασε χωρίς να το καταλαβαίνει ή να είναι καλοί σε αυτόν τον τομέα .
Όσον αφορά την ερώτηση του TS , το είχα σκεφτεί και εγώ ως προγραμματιστής ότι μπορεί να έχει μέλλον ένα συνεργείο με εξειδίκευση στα ηλεκτρικά , αλλά όχι σαν μηχανολόγος αλλά περισσότερο ως ηλεκτρονικός / ηλεκτρολόγος (συγνώμη αν κάνω λάθος στην ειδικότητα).
Τα αυτοκίνητα άσχετα με τα αμιγώς ηλεκτρικά , έχουν πλέον επάνω ένα κάρο ηλεκτρονικά. Πας με θέμα σε αντιπροσωπεία και μπορεί να μείνουν μέσα για μήνες , ένα συνεργείο με εξειδίκευση πιστεύω ότι είναι κάτι που λείπει στα αυτοκίνητα του σήμερα
-
@tsofras said in Να ανοιξω συνεργειο ηλεκτρικων αυτοκινητων?:
Τα αυτοκίνητα άσχετα με τα αμιγώς ηλεκτρικά , έχουν πλέον επάνω ένα κάρο ηλεκτρονικά. Πας με θέμα σε αντιπροσωπεία και μπορεί να μείνουν μέσα για μήνες , ένα συνεργείο με εξειδίκευση πιστεύω ότι είναι κάτι που λείπει στα αυτοκίνητα του σήμερα
Από όσο θα δείτε, από γνωστούς και θέματα εδώ μέσα, όταν ένα αυτοκίνητο αρχίζει τα κόλπα με τα ηλεκτρονικά κανείς δε βρίσκει λύση. Θα αλλάξεις ένα αισθητήρα, θα τσεκάρεις μια καλωδίωση, αλλά όταν το πρόβλημα πέσει σε κάποιο εγκέφαλο ή τσιπ καινούργιο δεν βρίσκεις πουθενά (ή κοστίζει πανάκριβα), κανείς δεν ασχολείται με επισκευή και αν βρεις σε μεταχειρισμένο δεν ξέρεις αν θα δουλεύει σωστά.
Έχω την εντύπωση ότι πολλά ηλεκτρονικά έρχονται κλειδωμένα από τους κατασκευαστές και γιαυτό δεν γίνονται επισκευές ή απαιτείται πολύ εργασία που γίνεται μόνο σε ακριβότερα μοντέλα.
Οπότε αν πεις ότι ανοίγεις συνεργείο για ηλεκτρικά μοντέλα, που θα βρίσκεις ανταλλακτικά? Προφανώς τα επίσημα μπορεί να μην είναι καν διαθέσιμα ή θα δίνονται ως σετ πανάκριβα. Θα πρέπει να έχεις στοκ σε μεταχειρισμένα/επισκευασμένα? Δεν ξέρω. Νομίζω για Ελλάδα θα ήταν πιο σώφρον να περιμένει κάποιος πριν ανοίξει ειδικό μαγαζί για αυτά.
-
Ειπώθηκε ήδη, αν σκεφτεται να ασχοληθεί σοβαρά με τον τομέα κάποιος, μάλλον ξεκινάει από έξω (εκτός κι αν π.χ. η Τέσλα προσλαμβάνει κι εδώ και παρέχει πλήρη εκπαίδευση, λίγο αμφίβολο) και βλέπει στο μέλλον τι εργασιακή σχέση θα έχει. Λογικά θα είναι «τρελό» το κόστος για τα ελληνικά δεδομένα, για πλήρη υποστήριξη μπαταριοκίνητων.
Κι ένα σοβαρό συμβατικό συνεργείο να ανοίξεις θες λεφτά, όχι αστεία, εκτός και αν πάρεις ένα μεταχειρισμένο αναβατόρι και έναν φοριαμό και αγωνίζεσαι για το μεροκαμάτο σε ένα υπόστεγο, όπως κάνουν πολλοί...
-
Καλησπερα και παλι.Εγω ανοιξα το θεμα.
Πηγα σε ενα συνεργειο ετσι για να παρω καποιες πληροφοριες και μιλησα με τον ιδιοκτητη.Εχει δυο υπαλληλους .Μου ειπε οτι τα καθαρα κερδη ειναι 3000 το μηνα.Και θελω να ρωτησω τοσα βγαζουν τα συνεργεια η με κοροιδευει?
Γιατι αυτη τη στιγμη δουλευω για μια εταιρεια μεσω ιντερνετ και βγαζω 4500 το μηνα.Αν ειναι ετσι δεν αξιζει να φυγω και να παω να εκπαιδευτω σαν μηχανικος αυτοκινητων.Ειναι τοσο χαμηλα τα κερδη στα συνεργεια?Μου φαινονται ψιχουλα για να ασχοληθει καποιος σοβαρα.
-
Τα νόμιμα κέρδη λέει ο άνθρωπος.
-
@antonakis said in Να ανοιξω συνεργειο ηλεκτρικων αυτοκινητων?:
Τα νόμιμα κέρδη λέει ο άνθρωπος.
Δηλαδη τα καθαρα...?
Ποσα βγαζει ενα συνεργειο πανω κατω?Απο αυτα της γειτονιας -
Δε νομίζω να σου είπε τα μαύρα.
-
Τρολλ....
Τι αμάξια είχε μέσα στο συνεργείο; bmw diesel?
-
Πειτε σοβαρα ρε δεν ειμαι για δουλεμα εξαρταται η ζωη της οικογενειας μου απο τις γνωσεις σας.
Να ανοιξω συνεργειο ηλεκτρικων αυτοκινητων?