-
Εγώ που έχω αυτοκίνητο για κωφούς, ανεβάζω μια σκάλα τον ανεμιστήρα στο κλίμα και καλύπτει όλους τους θορύβους.
Είτε με 3008 είμαι είτε με κουφαμαξο, το ίδιο είναι για εμένα εφόσον βάλω και στα δύο τον ανεμιστήρα στην ίδια ταχύτητα
-
Είναι ζήτημα προσδοκιών κ διάψευσης τους. Το tiguan λογικά έχει μόνωση golf οπότε σίγουρα δεν ισχύει ότι είναι ησυχο εκτός κ αν το golf τελευταίας γενιάς διαφοροποιείται αισθητά από το golf 6 που έχω, το οποίο παρεμπιπτόντως έχει κουραστικά έντονο θόρυβο σε ταχύτητες άνω των 120. Το ds7, είναι άλλη κατηγορία αυτοκινήτου μη συγκρίσιμο με cc, το ,qq κοπανουσε λόγω ανάρτησης εντός πόλης αλλά σε ταχύτητες εθνικής δεν έχω εικόνα.
-
Ηχομόνωση που σου κάνει εντύπωση πραγματικα "είδα" sic μόνο στην νεα X1 και νέο QQ.
Κοντεύω τα 2500 χλμ με το CC μέσα σε 2 1/2 εβδομάδες και δεν νομίζω ότι θα συνηθίσω των ήχο. Αν κάτι με ενοχλεί με ενοχλει για πάντα. -
Eάν δεν μπορείς να συνηθίσεις τον ήχο, φίλε μου μάλλον απέτυχες στην επιλογή αυτοκινήτου. Η συμβουλή μου είναι πούλησε το τώρα που πιάνει το ποσό αγοράς του (θα φύγει σε χρόνο μηδέν) και χτύπα μια x1 (έστω και στην βασική της έκδοση, μη υβριδική) ή κάτι συναφές να το απολαύσεις ακόμη και qq, oι χρόνοι παράδοσης είναι πολύ μικροί πλέον στο mild hybrid. Οι συμβιβασμοί στα αυτοκίνητα έχουν ένα όριο που εάν τους υπερβείς, σε αναλογία πάντα με το κόστος της επιλογής μας, δεν επιτρέπουν να χαρείς το αυτοκίνητο που αγόρασες.
-
Χάνεις το νόημα νομίζω. Το θετικά υπερτερούν και ακριβώς επειδή στα 30-40Κ που μιλάμε η επιλογή αυτοκινήτου είναι από μόνη της συμβιβασμός, δεν είναι κακό ή προσβλητικό να τονίζουμε το που υστερεί το αμάξι.
Επίσης πάντα μα πάντα έχει νόημα να έχουμε μέτρο σύγκρισης. Το προηγούμενο 15ετιας αμάξι μας, δεν είναι τέτοιο.
-
Stefan είσαι ψαγμενος σε ζητήματα αυτοκίνησης (το επιβεβαίωσα από ένα post σου για την ψευδοενεργοποιηση του abs μετά από εγκάρσια ανωμαλία) περισσότερο από τον μέσο όρο όσων γράφουν στο forum, αλλά νομίζω ότι υπερβάλεις σε κάποια ζητήματα. Δεν θα το συνεχίσω νομίζω ότι εκθεσαμε κ ανταλλάξαμε τις απόψεις μας.
-
@nmsm2 said in Toyota Corolla Cross:
Eάν δεν μπορείς να συνηθίσεις τον ήχο, φίλε μου μάλλον απέτυχες στην επιλογή αυτοκινήτου. Η συμβουλή μου είναι πούλησε το τώρα που πιάνει το ποσό αγοράς του (θα φύγει σε χρόνο μηδέν) και χτύπα μια x1 (έστω και στην βασική της έκδοση, μη υβριδική) ή κάτι συναφές να το απολαύσεις ακόμη και qq, oι χρόνοι παράδοσης είναι πολύ μικροί πλέον στο mild hybrid. Οι συμβιβασμοί στα αυτοκίνητα έχουν ένα όριο που εάν τους υπερβείς, σε αναλογία πάντα με το κόστος της επιλογής μας, δεν επιτρέπουν να χαρείς το αυτοκίνητο που αγόρασες.
Εντάξει πιο υπέρμετρη απάντηση δεν περίμενα να διαβάσω. Τρολλάρεις προφανώς. Σε κάθε μας αγορά κάνουμε συμβιβασμούς. Στη συγκεκριμένη τα οφέλη είναι περισσότερα. Το ότι με ενοχλει κάτι στο αυτοκίνητο και το λεω δεν σημαίνει ότι ακυρώνει την επιλογή μου, όπως επίσης το ότι δεν μπορώ να το συνηθίσω. Αν κάποιος οδηγούσε τρακτέρ πριν προφανώς και το Corolla του φαίνεται διαστημόπλοιο συγκριτικά.
-
Τρακτέρ όχι αλλά τα τελευταία 28χρονια πέραν των πατρικών πέρασαν από τα χέρια μου peugeot 307, mr2, ford focus και golf 6 (2011)
-
@stefan147 said in Toyota Corolla Cross:
@groover1972 said in Toyota Corolla Cross:
είμαι σίγουρος ότι θα το συνηθίσεις και δεν θα ακούς κανέναν θόρυβο μετά από λίγο! καλά χιλιόμετρα να κάνεις και προσοχή στους δρόμους!
Η συνήθεια δε σημαίνει ότι δεν είναι εκεί ο θόρυβος. Δυστυχώς.
@nmsm2 said in Toyota Corolla Cross:
Η γνώμη μου μετά από 3.000 χλμ είναι μην πειράζετε θόλους. Το cc δεν έχει θόρυβο κύλισης, το αντίθετο θα έλεγα, αλλά μόνο αεροδυναμικό λόγω συντελεστή αεροδυναμικής όπως όλα τα suv με ταχύτητα 120 και πανω (πριν δεν ακούγεται κάτι), ο οποίος με χαμηλή μουσική δεν γίνεται αντιληπτός.
Κι εγώ 3300χλμ έχω αλλά μετά τα 120 η μουσική απ' το 20 πρέπει να πάει στο 25 για να ακους όπως πριν.
Στεφαν αλήθεια, είναι τόσο ενοχλητικός και τόσο εμφανής;
-
1.8 cc μέσα στον Απρίλιο... .
Προβλέπω κατάργηση της 2.0 active plus και της Style Skyview και να συνεχίζει το μοντέλο με τα παρακάτω
Active Plus 1.8 / Style 2.0 / Lounge 2.0 -
@groover1972 said in Toyota Corolla Cross:
@stefan147 said in Toyota Corolla Cross:
@groover1972 said in Toyota Corolla Cross:
είμαι σίγουρος ότι θα το συνηθίσεις και δεν θα ακούς κανέναν θόρυβο μετά από λίγο! καλά χιλιόμετρα να κάνεις και προσοχή στους δρόμους!
Η συνήθεια δε σημαίνει ότι δεν είναι εκεί ο θόρυβος. Δυστυχώς.
@nmsm2 said in Toyota Corolla Cross:
Η γνώμη μου μετά από 3.000 χλμ είναι μην πειράζετε θόλους. Το cc δεν έχει θόρυβο κύλισης, το αντίθετο θα έλεγα, αλλά μόνο αεροδυναμικό λόγω συντελεστή αεροδυναμικής όπως όλα τα suv με ταχύτητα 120 και πανω (πριν δεν ακούγεται κάτι), ο οποίος με χαμηλή μουσική δεν γίνεται αντιληπτός.
Κι εγώ 3300χλμ έχω αλλά μετά τα 120 η μουσική απ' το 20 πρέπει να πάει στο 25 για να ακους όπως πριν.
Στεφαν αλήθεια, είναι τόσο ενοχλητικός και τόσο εμφανής;
Φυσικα και παλευεται αλλα οτι υπαρχει, υπαρχει. Μετρημενο με την ιδια εφαρμογη, στον ιδιο δρομο και με την ιδια ταχυτητα ειναι κατατι πιο θορυβωδες απο το κουπρα πχ που ειναι με uhp 235 λαστιχο και που δε φημιζεται κι αυτο για την ησυχια του. Οποτε για αμαξι της κατηγοριας προφανως και μπορουμε να πουμε οτι πασχει σ αυτον τον τομεα.
-
@gdelio said in Toyota Corolla Cross:
1.8 cc μέσα στον Απρίλιο... .
Προβλέπω κατάργηση της 2.0 active plus και της Style Skyview και να συνεχίζει το μοντέλο με τα παρακάτω
Active Plus 1.8 / Style 2.0 / Lounge 2.0Έχεις κάποια πληροφορία για αυτό ή είναι απλά εκτίμηση;
-
@lexota said in Toyota Corolla Cross:
@gdelio said in Toyota Corolla Cross:
1.8 cc μέσα στον Απρίλιο... .
Προβλέπω κατάργηση της 2.0 active plus και της Style Skyview και να συνεχίζει το μοντέλο με τα παρακάτω
Active Plus 1.8 / Style 2.0 / Lounge 2.0Έχεις κάποια πληροφορία για αυτό ή είναι απλά εκτίμηση;
Για τον Απρίλιο είναι πληροφορία εσωτερικά. Η διαμόρφωση των μοντέλων ειναι δική μου εκτίμηση
-
Αυτές είναι οι σωστές μετρήσεις. Στον ίδιο δρόμο με την ίδια ταχύτητα, με το ίδιο όργανο. Πες και τα νούμερα που μέτρησες.
-
Να προσθέσω και τον καιρό ή είναι υπερβολικό?
-
Εγω μέτρησα στα 120 χλμ. 66db στην cc, 64 στο Meriva. Την ίδια μέρα. Στον ίδιο δρόμο με τις ίδιες συνθήκες.
-
Σε μικρές αλλαγές του καιρού, είναι υπερβολή. Αλλά αν κάνεις τη μία μέτρηση με όρτσα άνεμο και την άλλη με κόντρα, στα 120χαω θα δεις διαφορά. Επίσης α ν τη μία βρέχει αισθητά και την άλλη έχει καλό καιρό.
-
1.8 διαθέσιμη πλεον και στην Πορτογαλια. Πρώτη έκδοση μονο 1.8 οι άλλες 2 διαθέσιμες και με 1.8 και 2.0
Επίσης διαθέσιμη στη Βουλγαρία, Γερμανία, Ολλανδία, Ιταλία, Ουγγαρία, Πολωνία...
Πως θα το παίξουν εδώ στην Ελλάδα? -
Ο εμφύλιος πόλεμος θα αναβιώσει στις αντιπροσωπείες Τουότα, μπορεί και ο άγνωστος πόλεμος episode 2.
Νέα πνοή στο τόπικ, θα πάει για πλάκα στα 7.500 ποστς. -
@gdelio said in Toyota Corolla Cross:
@groover1972 said in Toyota Corolla Cross:
@gdelio said in Toyota Corolla Cross:
Σήμερα έγινε και η πρώτη ημερίδια εκδρομή. 337 χλμ στην Εγνατία οδό αλλά και στο επαρχιακό δίκτυο σε αναλογία 60:40. Μικτή κατανάλωση 4,3 λτ. Κατανάλωση σε λίτρα βενζίνης 14,5 περίπου. Επιστρέφοντας ξαναφουλαρισα στο ίδιο βενζινάδικο με ίδια τιμή. Κόστος στο σύνολο 27 ευρώ.
Gdelio, πες μας και πως σου φάνηκε οδηγικα αν μπορείς.
Σε γενικές γραμμές, απολαυστική και ξεκούραστη οδήγηση. Το κάθισμα και η θέση οδήγησης με βόλεψαν πολύ. Η ανάρτησή του αποσβαίνει τα πάντα το επαρχιακό δίκτυο έχει χάλια δρόμους αλλα δεν με προβλημάτισε κάτι. Έκανα εκτενή χρήση του ACC και του lane assist το οποίο διαβάζει τον δρόμο ακόμα και χωρίς λωρίδες.
Στο θέμα του θορύβου. Εκτιμώ οτι είναι μίξη αεροδυναμικού με κύλισης. Έκλεισα τους καθρεπτες στα 100-130 δεν άλλαξε κάτι αλλα άκουγα τον αέρα στο παράθυρό μου. Ο θορυβος κυλισης είναι συνεχής και μεταβάλλεται ανάλογα το οδόστρωμα.
Πραγματικά αν ήταν να γίνει κάτι στη ηχομόνωση θα κοιτούσα τους θόλους. Επιβάτης πίσω που κάθισε και εμπρός μου ειπε οτι ειναι πιο έντονος ο θόρυβος πίσω.
Ο κινητήρας δεν ακούγεται παρα μονο σε εντονες ανηφόρες και στο σανίδωμα που είναι απολύτως φυσιολογικό.Επιταχύνσεις σε προσπεράσεις απο τα 120-στα 150 για πλάκα ακόμα και με το normal mode. Στο power αντιστοιχα απογειωνεται άνετα.
Toyota Corolla Cross