-
Πάει και πληθυσμιακά.. δηλαδή στις πόλεις που έχουν μεγάλη συγκέντρωση πληθυσμού, στενούς δρόμους με πολύ μεγάλο φόρτο, ελλειπη ανακύκλωση αέρα, μεγάλες τιμές ρύπων κλπ. Δηλαδή μιλάμε για έναν δακτύλιο σε Αθηνα και Θεσσαλονίκη. Μην περιμένουμε και τον Αρμαγεδώνα σε κάθε επαρχιακή πόλη…. Εντάξει είπαμε…..
-
Εννοείται ρε συ...έτσι πάει
Μιλάμε για τις δύο μεγάλες άντε πες και την Πάτρα πόλεις της Ελλάδος. Βέβαια εκεί κατοικεί το 55% του πληθυσμού, άρα το όχημα σου απευθύνεται μονάχα στο υπόλοιπο 45% του πληθυσμού.
Η επαρχία έχει θέματα ρύπανσης από την κυκλοφοριών οχημάτων αλλά όχι τόσο σοβαρά
-
Η επαρχία έχει μεγαλύτερο θέμα από τις λύσεις θέρμανσης και τα εργοστάσια, παρά από την κυκλοφορία οχημάτων.
Παλιότερα στο χωριό όλοι έβαζαν θέρμανσης πχ στα αγροτικά, αλλά μαζεύτηκε κι αυτό. -
Η ρύπανση των οχημάτων που αξιολογούν οι ειδικοί έχει την τάση να αιωρείται μερικά εκατοστά πάνω από το έδαφος και περίπου στο ύψος της μύτης των μικρών παιδιών!!!!!
Δεν φεύγει ψηλά στον αέρα!!!!Δηλαδή αν από έναν δρόμο περασουν δέκα κακοσυντηρημενα diesel και βενζίνης οι ρύποι αθροίζονται και παραμένουν εκεί. Περνάει το παιδάκι και τους ρουφάει όλους μέσα του. Σκέψου τώρα 1000 κακοσυντηρημενα να περνούν από ένα στενό δρόμο. Που ποιοι ζουν στα στενα δρομάκια. Οι φτωχοί του κόσμου τούτου. Οι πελουσιοι ζουν σε ανοιχτούς χώρους. Αλλά αυτό για να το κατανοήσει κάποιος, απαιτείται μια κριτική ικανότητα πριν επιλέξει ποια "συμφέροντα" θα υποστηρίξει και πριν εντοπίσει παντού συνωμοσίες γύρω του.
Ευτυχώς, όταν φυσάει καθαρίζει η τοπική ατμόσφαιρα, ανακατεύεται η ρύπανση με τα ρεύματα του αερα και χάνεται ψηλότερα στα διάφορα στρώματα της ατμόσφαιρας. Όπου εκεί συμβάλλει στην γνωστή σε όλους μας κλιματική αλλαγή. Είπαμε είναι δύο κύρια είδη ρύπανσης με μια συσχέτιση μεταξύ τους.
Αυτά διαβάζω και μελετάω, και μετά διαβάζω τους κατά δήλωση οικολόγους φαφλαταδες που δοξάζουν τα diesel σε κάθε ευκαιρία και με πιάνει τρέλα με την ασχετοσυνη.
-
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Εννοείται ρε συ...έτσι πάει
Μιλάμε για τις δύο μεγάλες άντε πες και την Πάτρα πόλεις της Ελλάδος. Βέβαια εκεί κατοικεί το 55% του πληθυσμού, άρα το όχημα σου απευθύνεται μονάχα στο υπόλοιπο 45% του πληθυσμού.
Η επαρχία έχει θέματα ρύπανσης από την κυκλοφοριών οχημάτων αλλά όχι τόσο σοβαρά
Ναι αλλά σε συνδυασμό ότι τα dieselakia θα είναι δυσεύρετα και ότι γεωγραφικά σε έκταση θα υπάρχουν τόσα χιλιόμετρα να καλύψουν σε ανάγκες του μισού πληθυσμού εεεεε θα υπάρχει αγοραστικό κοινό.. Ως προς την τιμή νομίζω με ασφάλεια κανεις δεν μπορεί να προβλέψει.. γιατί υπάρχει πιθανότητα στην επαρχία ένα καλοδιατηρημένο dieselaki με νορμαλ χιλιόμετρα να πωλείται σαν λουκουμάκι
-
@xristoskor said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Εννοείται ρε συ...έτσι πάει
Μιλάμε για τις δύο μεγάλες άντε πες και την Πάτρα πόλεις της Ελλάδος. Βέβαια εκεί κατοικεί το 55% του πληθυσμού, άρα το όχημα σου απευθύνεται μονάχα στο υπόλοιπο 45% του πληθυσμού.
Η επαρχία έχει θέματα ρύπανσης από την κυκλοφοριών οχημάτων αλλά όχι τόσο σοβαρά
Ναι αλλά σε συνδυασμό ότι τα dieselakia θα είναι δυσεύρετα και ότι γεωγραφικά σε έκταση θα υπάρχουν τόσα χιλιόμετρα να καλύψουν σε ανάγκες του μισού πληθυσμού εεεεε θα υπάρχει αγοραστικό κοινό.. Ως προς την τιμή νομίζω με ασφάλεια κανεις δεν μπορεί να προβλέψει.. γιατί υπάρχει πιθανότητα στην επαρχία ένα καλοδιατηρημένο dieselaki με νορμαλ χιλιόμετρα να πωλείται σαν λουκουμάκι
Φυσικά θα υπάρχει. Ο μισός πληθυσμός. Αλλά όταν μειώνεται η εν δυνάμει ζήτηση, τι κάνεις για να πουλήσεις;;;;; Μειώνεις την τιμή.
-
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@xristoskor said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Εννοείται ρε συ...έτσι πάει
Μιλάμε για τις δύο μεγάλες άντε πες και την Πάτρα πόλεις της Ελλάδος. Βέβαια εκεί κατοικεί το 55% του πληθυσμού, άρα το όχημα σου απευθύνεται μονάχα στο υπόλοιπο 45% του πληθυσμού.
Η επαρχία έχει θέματα ρύπανσης από την κυκλοφοριών οχημάτων αλλά όχι τόσο σοβαρά
Ναι αλλά σε συνδυασμό ότι τα dieselakia θα είναι δυσεύρετα και ότι γεωγραφικά σε έκταση θα υπάρχουν τόσα χιλιόμετρα να καλύψουν σε ανάγκες του μισού πληθυσμού εεεεε θα υπάρχει αγοραστικό κοινό.. Ως προς την τιμή νομίζω με ασφάλεια κανεις δεν μπορεί να προβλέψει.. γιατί υπάρχει πιθανότητα στην επαρχία ένα καλοδιατηρημένο dieselaki με νορμαλ χιλιόμετρα να πωλείται σαν λουκουμάκι
Φυσικά θα υπάρχει. Ο μισός πληθυσμός. Αλλά όταν μειώνεται η εν δυνάμει ζήτηση, τι κάνεις για να πουλήσεις;;;;; Μειώνεις την τιμή.
Ναι αλλά εδώ θα υπάρχει και μειωμένη προφορά ίσως δυσανάλογα μειωμένη σε σχεση με τη ζήτηση γιατί τα περισσότερα θα είναι χρέπια με 500.000 χλμ
-
Αν το θέμα είναι οικονομικό και πόσο χάνεις απ την τιμή, κρατάς το ωραίο σου αμάξι και, αν μπεις σε απαγορευμένο κέντρο, κι αν γίνει έλεγχος, κι αν σε σταματήσουν, κι αν σου κόψουν πρόστιμο, πληρώνεις τα 70-100€ (τοσο έγραφε ήταν το πρόστιμο στη Γερμανία) αφού δεν θα αξίζει να το πουλήσεις.
-
@xristoskor said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Εννοείται ρε συ...έτσι πάει
Μιλάμε για τις δύο μεγάλες άντε πες και την Πάτρα πόλεις της Ελλάδος. Βέβαια εκεί κατοικεί το 55% του πληθυσμού, άρα το όχημα σου απευθύνεται μονάχα στο υπόλοιπο 45% του πληθυσμού.
Η επαρχία έχει θέματα ρύπανσης από την κυκλοφοριών οχημάτων αλλά όχι τόσο σοβαρά
Ναι αλλά σε συνδυασμό ότι τα dieselakia θα είναι δυσεύρετα και ότι γεωγραφικά σε έκταση θα υπάρχουν τόσα χιλιόμετρα να καλύψουν σε ανάγκες του μισού πληθυσμού εεεεε θα υπάρχει αγοραστικό κοινό.. Ως προς την τιμή νομίζω με ασφάλεια κανεις δεν μπορεί να προβλέψει.. γιατί υπάρχει πιθανότητα στην επαρχία ένα καλοδιατηρημένο dieselaki με νορμαλ χιλιόμετρα να πωλείται σαν λουκουμάκι
Αν σκεφτείς ότι το 2012 έκανε 13.000 η μεσαία έκδοση του C3, πόσο με νοιάζει πόσο θα κάνει σε 5 χρόνια αν θέλω να το πουλήσω;!
Ήδη έχει πάρει μάλιστα πάνω!.. θεωρώ λόγω εξαφάνισης των μικρών diesel σχεδόν άμεσα, και γενικώς του diesel, Ελληνικό με όλα τα service στην Omega, δεν νομίζω να δυσκολευτω!
Κάτι που δεν λαμβάνουν υπόψιν τους οι πολέμιοι είναι ότι η απόσβεση συμβαίνει ήδη που μιλάμε, και σε πολλά οχήματα έχει ήδη συντελεστεί που πας και το δίνεις για scarp και έχεις βγάλει.. ούτε μπλέκεις σε αμφίβολες αγορές ούτε αναμονες 10-14 μήνες!
Το λογικό είναι ότι δίνουμε το Saxo για κάνα ηλεκτρικό σε μερικά χρόνια, και παίρνει την θέση του το C3 στο "χωριό"..δεν το πουλάς καν..τα τέλη του είναι λιγότερο από το Saxo!
Αν δείτε τι κυκλοφορεί μέσα στην Πάτρα από τα γύρω χωριά και τους οικισμούς το euro5 diesel είναι η προσωποποίηση της Άνοιξης!
Αυτή είναι η γνώμη όλων όσων έχω συζητήσει από τον χώρο του αυτοκινήτου. Δεν το δίνεις ποτέ ένα τέτοιο όχημα..
-
@racefun1971 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Ότι θέλουν ας κάνουν. Diesel είχα diesel ξαναπήρα. Πέρυσι έκανα το ταξιδακι μου Ιβηρική, τα Χριστούγεννα πήγα Λονδίνο για δουλειά το Πάσχα θα ανέβω Ελβετία στην ανιψιά μου.
Τι συζητάμε; Την προσωπική σου προτίμηση; Μα, εσύ ανήκεις στο 0,001% του πληθυσμού όσον αφορά τη χρήση αυτοκινήτου και βεβαίως για σένα μόνο το ντίζελ κάνει επί του παρόντος.
-
Έχουμε χρόνια μέχρι να γίνει απαγόρευση στην Αθήνα για τα ντήζελ, αγοράστε ελεύθερα και μην τρομοκρατείστε από τις γνωστές Κασσάνδρες της αυτοκίνησης. Εξ' αλλου και να γίνει απαγόρευση μόνο το καρακέντρο θα πιάνει που έτσι και αλλιώς δε βρίσκεις να παρκάρεις ούτε πατίνι.
Δε θα με χάλαγε ένα δεύτερο ντήζελ για χαμάλης πάντως, υπάρχουν αρκετά αυτοκίνητα διαθέσιμα στα μεταχειρισμένα αλλά δυστυχώς εκεί παίζεις με το ρίσκο των γυρισμένων χιλιομέτρων κτλ. Αν δεν υπήρχε θέμα χρημάτων εύκολα θα τσίμπαγα ένα 3.3 Mazda CX-50.
-
@harisma23 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@racefun1971 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Ότι θέλουν ας κάνουν. Diesel είχα diesel ξαναπήρα. Πέρυσι έκανα το ταξιδακι μου Ιβηρική, τα Χριστούγεννα πήγα Λονδίνο για δουλειά το Πάσχα θα ανέβω Ελβετία στην ανιψιά μου.
Τι συζητάμε; Την προσωπική σου προτίμηση; Μα, εσύ ανήκεις στο 0,001% του πληθυσμού όσον αφορά τη χρήση αυτοκινήτου και βεβαίως για σένα μόνο το ντίζελ κάνει επί του παρόντος.
Η αλήθεια είναι ότι κυρίως προσωπικές προτιμήσεις συζητάμε εδώ, αφού πολλές φορές η "αλήθεια" του ενός είναι σημαντικότερη από την αλήθεια του άλλου.
Ένας Χριστός μας χρειάζεται εδώ μέσα, λέτε να σταυρώσουμε κάναν Lap-η;?!
Να πεθάνει για τα αμαρτωλά μας diesel και την ανάσταση των Tesla!
-
Βλάσφημε!
-
Βαριέμαι το θέμα για να συμμετάσχω, οπότε απλώς θα σας πω τις προδιαγραφές...
Ηλεκτρικό αμάξι, θέλει φορτιστή στο σπίτι για να έχεις φτηνό κόστος και να μην χάνεις χρόνο την ημέρα για φόρτιση.
Ο φορτιστής στο σπίτι, θέλει κάποιο κόστος, δεν ξέρω πόσο, αλλά πάντως θέλει κάποια λεφτά και ίσως αν έχει κάποιος μονοφασικό να θέλει και αλλαγή ρολογιού, παροχικού καλωδίου, πίνακα κλπ.
Μετά για να βάλεις φορτιστή στο σπίτι, θέλεις πάρκινγκ.
Εχεις πάρκινγκ ?
Αν έχεις υπόγειο πάρκινγκ σε πολυκατοικία, πρέπει να κατεβάσεις γραμμή από το δικό σου ρολόι, βασικά από τον δικό σου πίνακα.
Αν έχεις πιλοτή, είναι πιο δύσκολη η διαδικασία και έχεις και κινδύνους.
Αν είσαι σε ακάλυπτο, πρέπει να σκάψεις τον ακάλυπτο και να αποκαταστήσεις ότι χαλάσεις.
Αν έχεις 2 και άνω αυτοκίνητα και 1 θέση στάθμευσης, πρέπει να κάνεις αλλαξοκωλιές...
Αν δεν έχεις πάρκινγκ.
Σημαίνει ότι δεν έχεις νυχτερινή φόρτιση, άρα φορτίζεις σε δημόσιο χώρο, που σημαίνει ότι πρέπει να έχεις χρόνο να πας εκεί, να βρεις ελεύθερο και όλα τα υπόλοιπα.
Αυτά όλα ισχύουν για τα αστικά κέντρα των πόλεων.
Αν μένεις μακριά σε μονοκατοικία, είναι πιο απλά τα πράγματα.
Αλλά τα πλεονεκτήματα των υβριδικών και ηλεκτρικών, υπάρχουν όταν κινείσαι στις πόλεις, όχι άμα μένεις στους Σοφάδες.
Τώρα για τις απαγορεύσεις στα κέντρα μαζευτείτε λίγο.
Για όσους μένουν στα κέντρα δύσκολα θα υπάρξουν απαγορεύσεις.
Για όσους μένουν μακριά και θέλουν να πάνε στο κέντρο, θα πάρουν τα μμμ ή ταξί.
Εκτός αν νομίζετε ότι ένας ξύστης που δουλεύει στο κέντρο της Αθήνας θα βρίσκει χώρο να φορτίζει στην διάρκεια της δουλειάς.
Και άντε στα πάρκινγκ να το αφήνει και αυτοί να κάνουν και την φόρτιση. Θα είναι φτηνή αυτή η διαδικασία ?
Και μετά πάμε στους άλλους.
Που είναι ΕΕ, που έχουν να κινηθούν σε διάφορες περιοχές και ώρες και βέβαια δεν έχουν χρόνο να φορτίσουν.
Οπότε αν φτάσουμε σε αυτές τις συνθήκες, προσωπικά θα έχω τις ντιζελάρες μου, για τις εκτός διαδρομές και εντός κέντρου όποτε χρειάζομαι, είτε μμμ, είτε ταξί, είτε καρ σέρινγκ που θα έλθει και αυτό και θα έχει φορτισμένα ηλεκτρικά αμάξια.
Φίλος που σπουδάζει το παιδί του στην Σόφια, μου λέει ότι παίζουν ήδη εκεί ηλεκτρικά με διαμοιρασμό.
-
@criuser said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Ο φορτιστής στο σπίτι, θέλει κάποιο κόστος, δεν ξέρω πόσο, αλλά πάντως θέλει κάποια λεφτά και ίσως αν έχει κάποιος μονοφασικό να θέλει και αλλαγή ρολογιού, παροχικού καλωδίου, πίνακα κλπ
€1000
-
@criuser said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Βαριέμαι το θέμα για να συμμετάσχω, οπότε απλώς θα σας πω τις προδιαγραφές...
Ηλεκτρικό αμάξι, θέλει φορτιστή στο σπίτι για να έχεις φτηνό κόστος και να μην χάνεις χρόνο την ημέρα για φόρτιση.
Ο φορτιστής στο σπίτι, θέλει κάποιο κόστος, δεν ξέρω πόσο, αλλά πάντως θέλει κάποια λεφτά και ίσως αν έχει κάποιος μονοφασικό να θέλει και αλλαγή ρολογιού, παροχικού καλωδίου, πίνακα κλπ.
Μετά για να βάλεις φορτιστή στο σπίτι, θέλεις πάρκινγκ.
Εχεις πάρκινγκ ?
Αν έχεις υπόγειο πάρκινγκ σε πολυκατοικία, πρέπει να κατεβάσεις γραμμή από το δικό σου ρολόι, βασικά από τον δικό σου πίνακα.
Αν έχεις πιλοτή, είναι πιο δύσκολη η διαδικασία και έχεις και κινδύνους.
Αν είσαι σε ακάλυπτο, πρέπει να σκάψεις τον ακάλυπτο και να αποκαταστήσεις ότι χαλάσεις.
Αν έχεις 2 και άνω αυτοκίνητα και 1 θέση στάθμευσης, πρέπει να κάνεις αλλαξοκωλιές...
Αν δεν έχεις πάρκινγκ.
Σημαίνει ότι δεν έχεις νυχτερινή φόρτιση, άρα φορτίζεις σε δημόσιο χώρο, που σημαίνει ότι πρέπει να έχεις χρόνο να πας εκεί, να βρεις ελεύθερο και όλα τα υπόλοιπα.
Αυτά όλα ισχύουν για τα αστικά κέντρα των πόλεων.
Αν μένεις μακριά σε μονοκατοικία, είναι πιο απλά τα πράγματα.
Αλλά τα πλεονεκτήματα των υβριδικών και ηλεκτρικών, υπάρχουν όταν κινείσαι στις πόλεις, όχι άμα μένεις στους Σοφάδες.
Τώρα για τις απαγορεύσεις στα κέντρα μαζευτείτε λίγο.
Για όσους μένουν στα κέντρα δύσκολα θα υπάρξουν απαγορεύσεις.
Για όσους μένουν μακριά και θέλουν να πάνε στο κέντρο, θα πάρουν τα μμμ ή ταξί.
Εκτός αν νομίζετε ότι ένας ξύστης που δουλεύει στο κέντρο της Αθήνας θα βρίσκει χώρο να φορτίζει στην διάρκεια της δουλειάς.
Και άντε στα πάρκινγκ να το αφήνει και αυτοί να κάνουν και την φόρτιση. Θα είναι φτηνή αυτή η διαδικασία ?
Και μετά πάμε στους άλλους.
Που είναι ΕΕ, που έχουν να κινηθούν σε διάφορες περιοχές και ώρες και βέβαια δεν έχουν χρόνο να φορτίσουν.
Οπότε αν φτάσουμε σε αυτές τις συνθήκες, προσωπικά θα έχω τις ντιζελάρες μου, για τις εκτός διαδρομές και εντός κέντρου όποτε χρειάζομαι, είτε μμμ, είτε ταξί, είτε καρ σέρινγκ που θα έλθει και αυτό και θα έχει φορτισμένα ηλεκτρικά αμάξια.
Φίλος που σπουδάζει το παιδί του στην Σόφια, μου λέει ότι παίζουν ήδη εκεί ηλεκτρικά με διαμοιρασμό.
Αυτή θα είναι η φάση, μικροκινητικοτητα και car sharing θα είναι τα κέντρα των μεγάλων πόλεων.. αλλά αυτά είναι κυρίως για τους τουρίστες και τα πιτσιρίκια..
"Το ελληνικό Δημόσιο στεγάζει τις κεντρικές υπηρεσίες των 19 υπουργείων του συνολικά σε 191 κτίρια στο λεκανοπέδιο. Ιδιόκτητα είναι μόλις τα 50 και μισθωμένα τα 141. Τα μισθώματα που καταβάλλει μαζί με τις λειτουργικές και κοινόχρηστες δαπάνες υπερβαίνουν τα 60 εκατομμύρια ευρώ"
Φεύγουν 144 κτήρια από το κέντρο, πάνε Πυρκαλ, και η πρόβλεψη είναι συγκοινωνίες και ποδηλατόδρομοι με ελάχιστες θέσεις στάθμευσης (αναλογικά πάντα με το μέγεθος του έργου, αφού νομίζω προβλέπονται 2.000 θέσεις στάθμευσης)
-
@criuser said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Βαριέμαι το θέμα για να συμμετάσχω, οπότε απλώς θα σας πω τις προδιαγραφές...
Ηλεκτρικό αμάξι, θέλει φορτιστή στο σπίτι για να έχεις φτηνό κόστος και να μην χάνεις χρόνο την ημέρα για φόρτιση.
Ο φορτιστής στο σπίτι, θέλει κάποιο κόστος, δεν ξέρω πόσο, αλλά πάντως θέλει κάποια λεφτά και ίσως αν έχει κάποιος μονοφασικό να θέλει και αλλαγή ρολογιού, παροχικού καλωδίου, πίνακα κλπ.
Μετά για να βάλεις φορτιστή στο σπίτι, θέλεις πάρκινγκ.
Εχεις πάρκινγκ ?
Αν έχεις υπόγειο πάρκινγκ σε πολυκατοικία, πρέπει να κατεβάσεις γραμμή από το δικό σου ρολόι, βασικά από τον δικό σου πίνακα.
Αν έχεις πιλοτή, είναι πιο δύσκολη η διαδικασία και έχεις και κινδύνους.
Αν είσαι σε ακάλυπτο, πρέπει να σκάψεις τον ακάλυπτο και να αποκαταστήσεις ότι χαλάσεις.
Αν έχεις 2 και άνω αυτοκίνητα και 1 θέση στάθμευσης, πρέπει να κάνεις αλλαξοκωλιές...
Αν δεν έχεις πάρκινγκ.
Σημαίνει ότι δεν έχεις νυχτερινή φόρτιση, άρα φορτίζεις σε δημόσιο χώρο, που σημαίνει ότι πρέπει να έχεις χρόνο να πας εκεί, να βρεις ελεύθερο και όλα τα υπόλοιπα.
Αυτά όλα ισχύουν για τα αστικά κέντρα των πόλεων.
Αν μένεις μακριά σε μονοκατοικία, είναι πιο απλά τα πράγματα.
Αλλά τα πλεονεκτήματα των υβριδικών και ηλεκτρικών, υπάρχουν όταν κινείσαι στις πόλεις, όχι άμα μένεις στους Σοφάδες.
Τώρα για τις απαγορεύσεις στα κέντρα μαζευτείτε λίγο.
Για όσους μένουν στα κέντρα δύσκολα θα υπάρξουν απαγορεύσεις.
Για όσους μένουν μακριά και θέλουν να πάνε στο κέντρο, θα πάρουν τα μμμ ή ταξί.
Εκτός αν νομίζετε ότι ένας ξύστης που δουλεύει στο κέντρο της Αθήνας θα βρίσκει χώρο να φορτίζει στην διάρκεια της δουλειάς.
Και άντε στα πάρκινγκ να το αφήνει και αυτοί να κάνουν και την φόρτιση. Θα είναι φτηνή αυτή η διαδικασία ?
Και μετά πάμε στους άλλους.
Που είναι ΕΕ, που έχουν να κινηθούν σε διάφορες περιοχές και ώρες και βέβαια δεν έχουν χρόνο να φορτίσουν.
Οπότε αν φτάσουμε σε αυτές τις συνθήκες, προσωπικά θα έχω τις ντιζελάρες μου, για τις εκτός διαδρομές και εντός κέντρου όποτε χρειάζομαι, είτε μμμ, είτε ταξί, είτε καρ σέρινγκ που θα έλθει και αυτό και θα έχει φορτισμένα ηλεκτρικά αμάξια.
Φίλος που σπουδάζει το παιδί του στην Σόφια, μου λέει ότι παίζουν ήδη εκεί ηλεκτρικά με διαμοιρασμό.
περιγραφεις κατι που ουτως ή αλλως θα γινει, βεβαια ο τροπος που τα γραφεις ειναι σαν καταρες του εργολαβου με τα #mavra που δεν προνοησε στο κυνηγι του ευκολου εργολαβικου #mavrou κερδους για να αφησει υποδομες για το μελλον.
παντως τα πρωτα που θα εξαφανιστουν ακομη και πριν εμφανιστουν ευρεως τα υβριδιοηλεκτρικα ειναι τα ντηζελ και η διαχυτη βρωμια τους. -
Η ΠΥΡΚΑΛ είναι ένα φανταστικό πρότζεκτ που θα λύσει πολλά προβλήματα του κέντρου.
Ως προς τους εργολάβους σιγά μην έκαναν τζάμπα τις υποδομές για να κονομάει ο κάθε Μάσκ...
-
Εγώ να ρωτήσω για το πρόγραμμα "εξοικονομώ" οι πολυκατοικίες γίνονται στην κυριολεξία εργοτάξια, σκάβουν τα πάντα πάνε και έρχονται συνεργεία και θα είναι τόσο δύσκολο να τραβήξουν μια γραμμή από παροχές για τους φορτιστές σε όσες έχουν πάρκινγκ ή κάποιου είδους περιφραγμένο χώρο στάθμευσης;
Κοιτάξτε το θέμα ποσοστιαία. Σίγουρα οι κάτοικοι κέντρου χωρίς δικό τους χώρο στάθμευσης δεν θα μπορούν να φορτίζουν στο άμεσο μέλλον. Αυτοί μένουν εκτός αυτής της προοπτικής. Όλοι οι άλλοι όμως έχουν εν δυνάμει θέσεις πάρκινγκ σε πολυκατοικίες μετά το 85-90. Αν συμβεί αυτό, τότε ένα 30-40% των αυτοκινήτων να είναι ηλεκτρικα, μειώσαμε τους ρύπους στα στενά των πόλεων κατά 40%. Μόνο αυτό είναι ένας άθλος!!!
Ας μείνουν και τα θερμικά, αν έχουμε μειώσει κατά 40% τη ρύπανση.
-
Θα είναι δύσκολα.
Κοίταξε χωρίς να είμαι ηλεκτρολόγος με βάση την κοινή λογική.
Από το ρολόι σου ανεβαίνει ένα ενιαίο παροχικό καλώδιο, πολύ χοντρό και μέσα από διάφορα περάσματα που τώρα δεν προσεγγίζονται ανεβαίνει στο σπίτι σου και πάει στον πίνακα, όπου γίνεται η διανομή.Τώρα οι λύσεις είναι δύο. Η θα έχεις χώρο εκεί που είναι οι μετρητές, να βάλεις έναν πίνακα και να ενώσεις εκεί το παροχικό του σπιτιού, αυτόν για την φόρτιση του αυτοκινήτου και το παροχικό προς το ρολόι, πίνακα που θα πρέπει να έχει ασφάλεια και να κλειδώνει, ή θα πρέπει από τον πίνακα του σπιτιού, που λογικά δεν θα φτάνει, να φύγει ένα καλώδιο προς την πιλοτή, τον ακάλυπτο ή το υπόγειο. Από που θα φύγει αυτό είναι μεγάλο θέμα.
Γενικά θα πρέπει να παρθούν αποφάσεις σε πολυκατοικίες για αυτά τα θέματα , ώστε να γίνουν συγκεντρωτικά, αλλά πόσοι θα θέλουν τώρα να πάρουν ηλεκτρικά και πόσοι δεν θέλουν/δεν μπορούν να το κάνουν.
Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά