-
Αν έβρεχε λεφτά πάντως, το 308 σε ηλεκτρικό το τσίμπαγα.
-
Το ντίζελ θα κάνει πολλά πολλά χρόνια να εξαφανιστεί. Π.χ στις μεταφορές, ακόμα και τα άρματα Λεοπάρντ έχουν 2 ντιζελομηχανες...
-
@johnny-0 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Το ντίζελ θα κάνει πολλά πολλά χρόνια να εξαφανιστεί. Π.χ στις μεταφορές, ακόμα και τα άρματα Λεοπάρντ έχουν 2 ντιζελομηχανες...
Ναι αλλά δεν βλέπω πολλά να κυκλοφορούν στο δρόμο.
-
@antonakis said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@johnny-0 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Το ντίζελ θα κάνει πολλά πολλά χρόνια να εξαφανιστεί. Π.χ στις μεταφορές, ακόμα και τα άρματα Λεοπάρντ έχουν 2 ντιζελομηχανες...
Ναι αλλά δεν βλέπω πολλά να κυκλοφορούν στο δρόμο.
+1
-
αν δείτε leopard στον δρόμο εκτός παρέλασης τότε υπάρχει πρόβλημα...
-
@antonakis said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@johnny-0 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Το ντίζελ θα κάνει πολλά πολλά χρόνια να εξαφανιστεί. Π.χ στις μεταφορές, ακόμα και τα άρματα Λεοπάρντ έχουν 2 ντιζελομηχανες...
Ναι αλλά δεν βλέπω πολλά να κυκλοφορούν στο δρόμο.
Κοίταζα τις πωλήσεις στην Γερμανία τον Φεβρουάριο. Το 18% ήταν ντίζελ πρακτικά με πολύ λίγα μοντέλα. Υβριδικά και ηλεκτρικά 20% και τα δύο μαζι. Και το υπόλοιπο βενζίνη. Το μείγμα στους δρόμους πιο νομίζεις θα είναι σε λίγα χρόνια. Εδώ ακόμη και σε εμάς χωρίς προτάσεις σε ντίζελ και γράφει 17% αν θυμάμαι καλά. Από την άλλη πληθώρα ηλεκτρικών, επιδόσεις, τσάμπα ρεύμα, στα ταξί τους δίνουμε ένα σωρό σε επιδότηση, αλλά βλέπουνε και δεν αγοράζουν. Ότι σώζεται είναι leasing. Έχεις υπόψιν τι φέρνουν απ' έξω σε πετρέλαια ακόμη, και μιλάμε για δίλιτρα GLE και τέτοια.
-
Μην ξεχναμε πως και η ΕΑ diesel αυτοκινητα παιρνει καινουργια.Βλ mazda 6 ,peugeot 308 & 2008,citroen
-
Ξεχνάτε το εξής βασικό. Η συντριπτική πλειοψηφία των νέων αυτοκινήτων
στην Ευρώπη ειναι leasing. Εάν αυτο επαληθευτεί στα ποσοστα που διαβάζουμε τότε σημαίνει πως το ρίσκο χρησης ενος diesel οχήματος σε μεσοπροθεσμο ορίζοντα σχεδόν εκμηδενίζεται. Είναι ένα αναλώσιμο όχημα, όπως τα τόνερ στους εκτυπωτές. Οπότε οι αγορές (εκμισθώσεις για την ακρίβεια) γίνονται στην βάση του άμεσου οικονομικού οφέλους των επόμενων δύο-τριών λογιστικών χρήσεων. Που είναι ελάχιστο, διότι εκεί το diesel είναι έως και ακριβότερο από την βενζίνη αν πεις να βάλεις το μεσαίας ποιότητας.Παρ όλα αυτά μπορεί κάποιοι να είναι και ιδιώτες. Δεν είναι όλα απόλυτα. Αλλά από τα diesel και τα άλλα καύσιμα θα πρέπει να δούμε ποια είναι από ιδιώτες και ποια από εταιρίες.
Άρα, όταν βλέπουμε νούμερα πάντα πρέπει να κοιτάμε και τα ποιοτικά στοιχεία που το συνοδεύουν.
Άλεξ τα κρατικά οχήματα είναι άλλο κεφάλαιο. Δεν εμπίπτουν στα κόστη της αγοράς.
-
Λοιπόν βρήκα,
Το 35% των νέων αυτοκινήτων στη Γερμανία είναι leasing. Τώρα από αυτά πρέπει να δούμε ποσα είναι diesel. Έτσι θα έχουμε μια καλή εικόνα και θα μπορέσουμε να εμηνευσουμε τις πωλήσεις. Μιας και οι μεγάλες πόλεις στην Γερμανία στο κέντρο τους, αναφέρουν άρθρα, πως έχουν banαρει τα diesel. Συνεπώς για μια μεγάλη μάζα του πληθυσμού είναι εργαλεία μεγάλων αποστάσεων εκτός πόλεων. Πωλητές ή και επαγγελματίες που διανύουν πολλά χιλιόμετρα.
Άλλωστε όπως είπαμε τα κρατούν 1-2 έτη, το πολύ 3 έτη, διότι έχουν περιορισμό χιλιομέτρων για να πουληθούν ως μεταχειρισμένα.
Άρα, αν το ποσοστό των diesel στα leasing είναι τελικά υψηλό, δεν μπορεί να αποτελέσει επιχείρημα της πορείας των diesel σε ένα μεσοπρόθεσμο μέλλον. Είναι απλά για ελάχιστο χρόνο. Όχι για τον χρόνο που τουλάχιστον ένα ιδιώτης θα αγόραζε ένα όχημα.
Αν μάλιστα αναλογιστούμε ότι είχαμε μεγάλη στρέβλωση στην προσφορά οχημάτων το τελευταίο διάστημα.
-
@racefun1971 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@antonakis said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@johnny-0 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Το ντίζελ θα κάνει πολλά πολλά χρόνια να εξαφανιστεί. Π.χ στις μεταφορές, ακόμα και τα άρματα Λεοπάρντ έχουν 2 ντιζελομηχανες...
Ναι αλλά δεν βλέπω πολλά να κυκλοφορούν στο δρόμο.
Κοίταζα τις πωλήσεις στην Γερμανία τον Φεβρουάριο. Το 18% ήταν ντίζελ πρακτικά με πολύ λίγα μοντέλα. Υβριδικά και ηλεκτρικά 20% και τα δύο μαζι. Και το υπόλοιπο βενζίνη. Το μείγμα στους δρόμους πιο νομίζεις θα είναι σε λίγα χρόνια. Εδώ ακόμη και σε εμάς χωρίς προτάσεις σε ντίζελ και γράφει 17% αν θυμάμαι καλά. Από την άλλη πληθώρα ηλεκτρικών, επιδόσεις, τσάμπα ρεύμα, στα ταξί τους δίνουμε ένα σωρό σε επιδότηση, αλλά βλέπουνε και δεν αγοράζουν. Ότι σώζεται είναι leasing. Έχεις υπόψιν τι φέρνουν απ' έξω σε πετρέλαια ακόμη, και μιλάμε για δίλιτρα GLE και τέτοια.
Τα έχω ποσταρει και εγώ αλλά κάνουν ότι δεν καταλαβαίνουν τα νούμερα! Εδώ νομίζω 8% ήταν στην Νορβηγία! Το άντρο των ηλεκτρικών παγκοσμίως..
4-5 εμπορικά μοντέλα να υπήρχαν ακόμη diesel και θα βλέπαμε 25αρια..
Μόνο την προπαγάνδα εδώ και μια, τουλάχιστον, δεκαετία, να βάλεις ότι θα τα απαγορεύσουν από την Αθήνα, ότι όποιος πάρει αυτοκτονεί, ότι θα τα καταργήσουν ολοκληρωτικά, ότι μόνο τρελός..και τα λοιπά που ακούμε στα καφενεία και στο autoTriti να βάλεις, και τη VW φυσικά, έπρεπε οι πωλήσεις κυριολεκτικά να ήταν ένα 2-3%..
Πραγματικά με έχει ξεπεράσει πόσο αντιστάθηκε η επιλογή αυτή.
Αφού σκέφτομαι μήπως πάρω κάνα Land Cruiser ή το καινούργιο 3.3d Mazda για ιστορικούς λόγους!
-
Σύνδεσε κάνα ηχείο και άσε τις αναλύσεις.
Να ρωτήσω....εσύ δεν είπες ότι έψαχνες να αγοράσεις υβριδικό τα Χριστούγεννα αλλά δεν σου έκατσαν καλές οι τιμές; Γιατί;
-
Υπάρχουν πόλεις στη Γερμανία που απαγορεύονται τα Euro6 diesel ή είναι ψέματα που διασπειρουν οι λαϊκισταί;
-
Τα euro 6 επιτρέπονται. Από τα euro 5 και κατω όχι. Σε δύο έτη έρχεται το euro7. Η λογική τι μας λέει;
Μιλάμε πάντα για το κέντρο των πόλεων
-
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Τα euro 6 επιτρέπονται. Από τα euro 5 και κατω όχι. Σε δύο έτη έρχεται το euro7. Η λογική τι μας λέει;
Τι σε νοιάζει εσένα;
-
Για την αγορά της Γερμανίας δεν μιλάμε;
Όλως τυχαίως και οι ίδιοι οι κατασκευαστές σταματούν τα diesel σε ορίζοντα δύο ετών. Το πιο πιθανό σενάριο για να αγοραστούν τα νέα υβριδικά πάντα με leasing θα είναι να bannαρουν τα Diesel ιχ euro6 από τα κέντρα των πόλεων τους.
Οπότε ένας αγοραστής που επιλέγει αυτοκίνητο για μέσο όρο τα 7-8 έτη θα το σκεφτεί, εκτός αν είναι επαγγελματικό.
Δηλαδή σκέτο ένα νούμερο χωρίς καμία άλλη ανάλυση δεν μπορεί να αποτελέσει βαρόμετρο εξελίξεων σε μεσοπροθεσμο ορίζοντα.
Και πάλι μιλάμε χωρίς να έχουμε στοιχεία από τα ποσοστα των leasing
-
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Άλεξ τα κρατικά οχήματα είναι άλλο κεφάλαιο. Δεν εμπίπτουν στα κόστη της αγοράς.
Ισως δεν το εγραψα σωστα δεν εννοουσα τις πωλησεις αλλα την κυκλοφορια και πως θα υπαρχουν diesel για καιρο.
Σορυ φιλε Lap -
Καλά και εγώ μπορεί να μην κατάλαβα καλά.
Σορυ ρε συ Άλεξ...
-
https://www.carandmotor.gr/nea/telos-taxi-benzinis-diesel-apagoreysi-kykloforias
Έτσι είναι το μέλλον, ή θερμικοί, ή τίποτα..
-
@piliourits said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Υπάρχουν πόλεις στη Γερμανία που απαγορεύονται τα Euro6 diesel ή είναι ψέματα που διασπειρουν οι λαϊκισταί;
Πόλεις που έχω επισκεφθεί το 2022- 2023 με diesel euro 6
Βουδαπεστη
Βελιγραδι
Πράγα
Λονδίνο
Rothenburg ob der Tauber Γερμανία
Βαρκελώνη
Λισαβώνα
Μόντε Κάρλο
Ντουμπρόβνικ
Κάννες
Μασσαλία
Πόρτο
Βαλένθια
Σεβίλλη
Τορίνο
Βενετία
Αυτοί που πήγαν. Για πες.
Για Λονδίνο έχω γράψει.
Α. Ξέχασα και επιστροφή από Λονδίνο
Αμβέρσα
Ροττερνταμ
Άμστερνταμ
Αμβούργο
Βερολίνο
Δρέσδη -
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Καλά και εγώ μπορεί να μην κατάλαβα καλά.
Σορυ ρε συ Άλεξ...
Χαχα μας εφαγαν οι ευγενιες
Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά