-
Ψάξε και δες τι έγινε με τις δεξαμενές στην κεντρική Ευρώπη και τις ανακλήσεις λόγω σκουριάς.
-
Δεν ξέρω που θα πάει, προτιμώ όμως την ιδέα της μπαταρίας που δεν μου ανήκει και την αλλάζω κάθε 300-400χλμ, και να αγοράζω μόνο την ενέργεια (ή σχεδόν). Αν η αλλαγή γίνεται σε 10 λεπτά, το ηλεκτρικό χάνει το βασικό (για να μην πω μοναδικό) για εμένα μειονέκτημα της φόρτισης, αφού ούτε χρειάζεται να ασχοληθώ, ούτε χρειάζεται ταχυφορτιστής. Έτσι γλιτώνω και το κόστος μπαταρίας , και όσο αλλάζει η τεχνολογία δεν θα μένω πίσω (με ερωτηματικό αυτό)
-
Δεν νομίζω να χρειάζεται αλλαγή κάθε 400 χλμ. Θα φορτίζεις κανονικά σπίτι σου και όποτε δεις να πέφτει η απόδοση της ή εισαι σε ταξίδι τότε θα την αλλάζεις σε έναν σταθμό
-
Το 90% δεν έχει δυνατότητα φόρτισης σε σπίτι και κάποια στιγμή αυτή η καραμέλα πρέπει να τελειώσει. Αναγκαστικά θα φορτίζουν αλλού.
Θα ήταν άριστη ιδέα το battery swap αλλά οι νέες γενιές των ηλεκτρικών έχουν ενσωματωμένη από όσο ξερω τη μπαταρία στο σασί άρα είναι ανέφικτο. Ως τότε οι "ελπίδες" είναι στις νέες γενιές μπαταριών και ζήσε Μάη μου.
-
https://www.businesswire.com/news/home/20221220005278/en/
Κάποιοι αναλυτές προσδοκούν πως όποια τεχνολογία κερδίσει τον αγώνα της μπαταρίας θα ανοίξει μπροστά της μια αγορά πολλών...... τρισεκατομμύριων δολλαρίων.
Αν και πολλοί αναφέρουν πως τουλάχιστον τα πρώτα έτη θα υπάρχουν πολλές επιλογές.
Η πιο πάνω στο λινκ, ξεκίνησε την δοκιμή της με κατασκευαστη σε πραγματικές συνθήκες. Υπόσχεται φόρτιση σε 15 λεπτά από το 0-80% και στην ουσία άπειρους κύκλους φόρτισης χωρίς να πέφτει η απόδοση. Ενώ σε κόστος θα είναι περίπου 20% φθηνότερη από τις σημερινές!
-
@diego1960 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Το 90% δεν έχει δυνατότητα φόρτισης σε σπίτι και κάποια στιγμή αυτή η καραμέλα πρέπει να τελειώσει. Αναγκαστικά θα φορτίζουν αλλού.
Κι όμως δεν νομίζω να είναι τόσο μεγάλο. Στηρίζεται στην παραδοχή ότι πρέπει κάθε ηλεκτρικό αυτοκίνητο να έχει και δική του θέση.
Θα μπορούσε όμως σε μια πυλωτή να μπει ένας σταθμός φόρτισης με δυο καλώδια και να χρεώνεται στον λογαρισμό των κοινοχρήστων. Εγώ έτσι κι αλλιώς υπολογίζω πως το ηλεκτρικό θα το φόρτιζα μια φορά την εβδομάδα. Τις άλλες νύχτες γιατί να μην ΄το χρησιμοποιούν οι άλλοι; -
Στα προάστια στις μεγάλες πόλεις θεωρώ πως το 50% των κατοικιών έχουν και από μια θέση πάρκινγκ διότι οι κατοικίες χτίστηκαν μετά το 90.
-
@tgd said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@diego1960 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Το 90% δεν έχει δυνατότητα φόρτισης σε σπίτι και κάποια στιγμή αυτή η καραμέλα πρέπει να τελειώσει. Αναγκαστικά θα φορτίζουν αλλού.
Κι όμως δεν νομίζω να είναι τόσο μεγάλο. Στηρίζεται στην παραδοχή ότι πρέπει κάθε ηλεκτρικό αυτοκίνητο να έχει και δική του θέση.
Θα μπορούσε όμως σε μια πυλωτή να μπει ένας σταθμός φόρτισης με δυο καλώδια και να χρεώνεται στον λογαρισμό των κοινοχρήστων. Εγώ έτσι κι αλλιώς υπολογίζω πως το ηλεκτρικό θα το φόρτιζα μια φορά την εβδομάδα. Τις άλλες νύχτες γιατί να μην ΄το χρησιμοποιούν οι άλλοι;Αυτό έχει λογική και δεν είναι πρόβλημα, θα μπει νέο ρολόι απ την εταιρεία φόρτισης και θα χρεώνονται στην πιστωτική σου κατευθείαν τα 0.55€ της κιλοβατώρας στον κοινόχρηστο φορτιστή.
Τώρα όταν η γυναίκα της οικογένειας -χρόνια τους πολλά για την παγκόσμια επέτειο- μαλώνει με τη γυναίκα του γείτονα για να μαζέψει τα στεγνά απλωμένα να ελευθερώσει το σχοινί στην ταράτσα, ο Άνδρας του σπιτιού θα μαλώνει με τον γείτονα για να ελευθερώσει τον φορτιστή μετά τη μιάμιση ώρα, να πάρει σειρά άλλος.
-
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Στα προάστια στις μεγάλες πόλεις θεωρώ πως το 50% των κατοικιών έχουν και από μια θέση πάρκινγκ διότι οι κατοικίες χτίστηκαν μετά το 90.
Σε ποια Αμερικάνικη πόλη;
-
Γιατί να έχει 0,55; Γιατί πάντα παίρνεις τη.πν ακραία περίπτωση και όχι μια μέση;
-
Έχεις ταξίδεψε ποτέ στην Ελλάδα;
-
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Γιατί να έχει 0,55; Γιατί πάντα παίρνεις τη.πν ακραία περίπτωση και όχι μια μέση;
επειδή τόσο χρεώνουν σήμερα οι κοινόχρηστοι φορτιστές, δεν το γράφω αυθαίρετα.
-
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Έχεις ταξίδεψε ποτέ στην Ελλάδα;
Σχεδόν παντού στην ηπειρωτική Ελλάδα πάνω απ' τ' αυλάκι, κάτω απ' τ' αυλάκι μέχρι Άργος και Τολό έχω φτάσει, ας όψονται οι γκόμενες που φταίνε για όλα, κολήσαμε στην άμμο με το βανάκι κι έπαθα ηλίαση... (και κοκό τίποτα, τρέλες της νιότης).
-
@piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Γιατί να έχει 0,55; Γιατί πάντα παίρνεις τη.πν ακραία περίπτωση και όχι μια μέση;
επειδή τόσο χρεώνουν σήμερα οι κοινόχρηστοι φορτιστές, δεν το γράφω αυθαίρετα.
Μα ο κόσμος θα δει τι τκν συμφέρει. Αν είναι στα 0,55 η ταχυφορτιστη συν το μεγάλο κόστος για την κατασκευή τους, τότε θα επιλέξουν να έχουν ο καθένας τον δικό τους ή ανά δύο τρία διαμέρισμα ένα με 11kw στα 1000 ευρω. Μπορεί να βγουν προγράμματα για τις πολυκατοικίες. Όπου με κάρτα ο καθένας θα έχει διαφορετική χρέωση αναλόγως το πρόγραμμα που έχει.
Δεν μπορείς να σκεφτεί πέρα από την ακρόαση περίπτωση.
-
@piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Έχεις ταξίδεψε ποτέ στην Ελλάδα;
Σχεδόν παντού στην ηπειρωτική Ελλάδα πάνω απ' τ' αυλάκι, κάτω απ' τ' αυλάκι μέχρι Άργος και Τολό έχω φτάσει, ας όψονται οι γκόμενες που φταίνε για όλα, κολήσαμε στην άμμο με το βανάκι κι έπαθα ηλίαση... (και κοκό τίποτα, τρέλες της νιότης).
Πότε ήταν αυτό; Μιλάμε ότι αν πας στα προάστια στις μεγάλες πόλεις στην Ελλάδα θα δεις πολυκατοικίες με πυλωτες, διότι μετά το 85-90 χτίστηκαν και ήταν υποχρεωτικό το να έχουν θέσεις πάρκινγκ. Μόνο στο κέντρο των πόλεων έχουν θέμα όπου υπάρχουν παλαιές πολυκατοικίες και πολυκατοικίες με καταστήματα στο ισόγειο. Άρα όσοι ζουν στο κέντρο των πόλεων, ναι θα είναι οι τελευταίοι που θα έχουν ηλεκτρικό ή θα περιμένουν νέες τεχνολογίες των μπαταριών. Στο ενδιάμεσο στάδιο ο πληθυσμός που ζει σε προάστια είναι εν δυνάμει αγοραστής των ev. Απλώς έχουμε και το θέμα με την γνωστή κοινωνική ομάδα και τα καλώδια....
-
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Γιατί να έχει 0,55; Γιατί πάντα παίρνεις τη.πν ακραία περίπτωση και όχι μια μέση;
επειδή τόσο χρεώνουν σήμερα οι κοινόχρηστοι φορτιστές, δεν το γράφω αυθαίρετα.
Μα ο κόσμος θα δει τι τκν συμφέρει. Αν είναι στα 0,55 η ταχυφορτιστη συν το μεγάλο κόστος για την κατασκευή τους, τότε θα επιλέξουν να έχουν ο καθένας τον δικό τους ή ανά δύο τρία διαμέρισμα ένα με 11kw στα 1000 ευρω. Μπορεί να βγουν προγράμματα για τις πολυκατοικίες. Όπου με κάρτα ο καθένας θα έχει διαφορετική χρέωση αναλόγως το πρόγραμμα που έχει.
Δεν μπορείς να σκεφτεί πέρα από την ακρόαση περίπτωση.
Μα αυτός είναι ο κανόνας, σε μέρη όπως η Νορβηγία που η ηλεκτροκίνηση είναι διαδεδομένη, όλοι οι φορτιστές είναι δικτυωμένοι και πληρώνεις με πακέτα, προσφορές κλπ. Στην Ευρώπη ίσχυαν από παλιά, αγόραζες πακέτο 100-300 κλπ λίτρα απ τη Shell και σταματούσες στις self service αντλίες στα πάρκινκ στάσεως του αυτοκινητοδρόμου και γέμιζες καταναλώνοντας λίτρα απ την κάρτα, 20 χρόνια πριν.
Εδώ όμως είναι Βαλκάνια...
Προφανώς στο μέλλον θα μπορείς να πας επίσκεψη σε ένα σπίτι, να σκανάρεις την κάρτα σου, κι όσο βλέπετε ταινία ή παίζετε Τζένγκα ή τίποτε άλλο, να φορτίσεις να γυρίσεις σπίτι γεμάτος (ή «άδειος», ανάλογα το παιχνίδι).
-
Αφού δεν θα πηγαίνουμε πουθενά ....
..θα τα'χουμε να τα βλέπουμε .
https://www.4troxoi.gr/tehnologia/hotel-hyundai-vehicle-to-grid-se-lifestyle-ekdosi/ -
Tesla – Προσφέρει απεριόριστη οικιακή φόρτιση με 30 δολάρια το μήνα
Μακάρι να έρθει και στην Ελλάδα. Προυποθέτει βέβαια PowerWall -
@bekiaris said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Tesla – Προσφέρει απεριόριστη οικιακή φόρτιση με 30 δολάρια το μήνα
Μακάρι να έρθει και στην Ελλάδα. Προυποθέτει βέβαια PowerWallΤσάμπα πράγμα.. μία τιμή που είδα Ελλάδα λέει 11.999 ή βγαίνει σε εκδόσεις;
Επίσης, μελλοντικά στο Τέξας, μόνο εκεί θα ισχύει, ούτε καν Αμέρικα..
Να θυμίσουμε ότι η πολιτεία εκεί δεν έχει καν income and corporate tax.
Δηλαδή μετά από μεζονέτα, κλειστό γκαράζ, φωτοβολταϊκά, φορτιστή, τώρα θέλει και power wall! Φτάσαμε 400.000 περίπου για να πάρουμε ένα ρημαδι Ami!
-
Κάποιοι νομίζουν πως η TESLA είναι μια ακόμα εταιρεία αυτοκινήτων
ενω είναι εταιρεία ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης