Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    • 1
    • 2
    • 347
    • 348
    • 349
    • 350
    • 351
    • 897
    • 898
    • 349 / 898
    Περί αυτοκίνησης
    161
    17946
    408211
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      manast @lap last edited by

      @lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Χάος η συζήτηση. Όπως σε όλα τα θέματα που δεν βγαίνουν τα κουκιά των diesel ξεκινά η αποδόμηση μέσω κρυων αστείων.

      Δεν ξέρω επακριβώς την θερμοκρασία αστείων που θα ταίριαζε με τη Νορβηγία, αλλά, πραγματικά κουράστηκα να διαβάζω καθημερινές αναφορές των εμπορικών πεπραγμένων της συμπαθούς αυτής χώρας. Επίμονα και μόνο αυτής. Ξεπεράστηκε η ουδός αντίδρασης.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • L
        lap last edited by lap

        @diego1960 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

        Ναι μόνο που τα ταξί ΔΕΝ είναι SUV. Δεν ξέρω πως να στο πω αλλά είναι sedan/hatchback και κατανάλωση πάνω από 7 δε βλέπουν ποτέ.

        Έστω 7 λίτρα.

        Δηλαδή αν τα υπολογίσεις με 22 ημέρες το μήνα εργασίας αν εργάζεσαι μέχρι να τελειώσει η μπαταρία τότε έχεις όφελος στην τσέπη σου + €840/μήνα.

        Και χωρίς να υπολογίζουμε αλλαγή λάδιων κάθε μήνα ή δίμηνο, αλλαγή σασμάν ή γενική ανακατασκευή στην 3 ετια κτλ. Πες ίσως μονάχα με αλλαγή βαλβολινων διαφορικού κάθε έτος. Και άντε και ψυκτικού μπαταρίας κάθε δύο έτη.
        Δηλαδή στα 300 Χιλ χιλιόμετρα θα έχεις +€23Κ περισσότερα στην τσέπη σου με την υπόθεση ότι κανεις 500 χλμ/ημέρα μεσα στην πόλη τα οποία όντως είναι πολλά, και ότι φορτίζεις στο σπίτι σου το βράδυ.
        Αν αλλάξεις και κανένα σασμάν μπορεί να μεγαλώσει η διαφορά.
        Δεν υπολογίζω ούτε τα φίλτρα dpf που θα χρειαστούν αλλαγές και ο φόβος για καμία αντλία πετρελαίου. Δεν αναφέρω ούτε την αλλαγή των μπεκ υψηλής, δισκοπλακες και τακάκια κτλ

        Θα ρωτήσεις, τι γίνεται με την μπαταρία. Σωστό το ερώτημα.

        Και πάλι αν την αλλάξεις στα 300χιλ χιλιόμετρα, κερδισμένος θα είσαι.
        Αλλά περίμενε λίγο καιρό μέχρι να βγουν οι νέες.
        Μόλις βγει η νέα γενιά μπαταριών της Τέσλα και όχι μονο, που δεν θα πέφτει η απόδοση της έπειτα και από χιλιάδες κύκλους φόρτισης ακόμα και σε ταχυφορτιστες, θα αλλάξουν πολλά ακόμα και για τα ταξί.

        Άλλωστε μια τέτοια μπαταρία που δεν πέφτει η απόδοση της, θα αποτελεί εξαιρετική πρώτη ύλη για την δημιουργία ενός συνεταιριστικού ταμείου, ή κάποιας εταιρίας όπου θα τις προσφέρει σε leasing εξαλείφοντας επί της ουσίας ακομα και την μικρή πιθανότητα να επωμιστεί ο επαγγελματίας το κόστος κάποιας απρόβλεπτης βλάβη της.

        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dstou last edited by dstou

          Η προτελευταία παράγραφός σου είναι όλος ο ζωμός.
          Εκεί που, επιτέλους, γράφεις : περίμενε λίγο να βγουν οι καινούργιες μπαταρίες που θα αντέχουν περισσότερο, θα τα πάνε καλά με τους ταχυφορτιστές που θα έχουμε,κτλ. Ότι δηλαδή λέμε μερικοί εδώ και 2-3 σελίδες.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • T
            tgd last edited by

            @dstou said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

            Η προτελευταία παράγραφός σου είναι όλος ο ζωμός.
            Εκεί που, επιτέλους, γράφεις : περίμενε λίγο να βγουν οι καινούργιες μπαταρίες που θα αντέχουν περισσότερο, θα τα πάνε καλά με τους ταχυφορτιστές που θα έχουμε,κτλ. Ότι δηλαδή λέμε μερικοί εδώ και 2-3 σελίδες.

            Μέχρι να βγουν νέες μπαταρίες, δεν θα έχει πια επιδότηση. Τώρα είναι η ευκαιρία, σε δυο χρόνια πέταξε.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • J
              jamesd @diego1960 last edited by

              @diego1960 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

              1. Δεν είναι μόδα τα diesel SUV στα ταξί είναι ελάχιστα.
              2. Τα περισσότερα ταξί είναι sedan/hatchback τύπου Octavia (όλες οι γενιές), κάνα Avensis ή κάνα Mercedes E-class αυστηρά με αυτοκόλλητο 6,3 λίτρα στο πλάι δλδ 2,2 λίτρα diesel στην πραγματικότητα.
              3. Ποτέ των ποτών (sic) δεν καίει ένα ταξί diesel 10-11 λίτρα μέσα στην πόλη, θα ξεχάσουμε και αυτά που ξέρουμε. 7 μαξ.

              Αναφορικά με το 3, μου έκαψε 7,8 λίτρα/100 km αν θυμάμαι καλά ένα Clio diesel και 10+ μια bmw 1 1.4 diesel (το οποίο το θυμάμαι καλά). Μιλάμε όμως για οδήγηση μέσα στην κινηση του κέντρου Αθήνας. Το ταξί γιατί να καιει λιγότερα;

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • diego1960
                diego1960 last edited by

                Τι να σου πω ρε συ, της αδερφής μου το 208 diesel καίει μέσα στην πόλη 5-5μιση, και μόνο με ανηφόρες και συνεχές σταμάτα ξεκίνα ξεπερνά τα 6. Πως γίνεται να καις τόσο; 10ρι δεν το πιστεύω για ταξί Octavia ποτέ, κάνα 7-7+ εξάλλου προσπαθούν να πηγαίνουν όσο πιο ήρεμα μπορούν πάντα οι ταρίφες για να μην κάψουν, γνωστά αυτά.

                Το μόνο που μου κάνει εντύπωση είναι οτι ΔΕ βλέπω υβριδικά Toyota συχνά, περίμενα οτι θα έκαναν θραύση λόγω της οικονομίας ειδικά μέσα στην πόλη αλλά ίσως εξηγείται από τις τιμές αγοράς + τιμές service που η Skoda διαχρονικά είναι πολύ οικονομική αρα βάζει...δύσκολα στους Ιάπωνες.

                Δεξιός, μεσαιοταξίτης, και μισθωτός των 1200ων ευρώ με 2αράκι στο Χαλάνδρι, ψάχνει για φέτες γαλοπούλα για τοστ, κατά προτίμηση άπαχες. Ανώτατο budget 5 ευρώ ανα εβδομάδα. Δεκτές μόνο σοβαρές προτάσεις.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • L
                  lap last edited by

                  Πρώτη σε πωλήσεις ειναι η Τογιότα.

                  Όταν σου λέω εγώ πως γράφουν 10 άρια τα diesel suv μου λες ιστορίες. Μιλάω για κέντρο πόλης. Σταματά ξεκινά, στροφές σε στενά κτλ. Όχι για βόλτες σε περιφερικούς και Αττική οδό.

                  ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    criuser last edited by

                    Λοιπόν Λαπ κόφ΄το.

                    Δεν μιλάω πλέον για το αιρκρός, αλλά για το 3008, που είναι καινούργιο, άρα καίει, που είναι συνέχεια μέσα στην πόλη σε μικρές διαδρομές που δεν προλαβαίνει πάντα να πιάσει θερμοκρασία γιατί έχουμε χειμώνα και μετά από 1 μήνα και 1100 χλμ, με μόνη διαδρομή εκτός πόλης, ένα ταξίδι στο Αργος με πλήρες φορτίο και ένα στο Λαύριο με σχεδόν πλήρες φορτίο και μωτ 23 χαω είναι στα 7,3.

                    Μέσα σε αυτά είναι και πάνω από μία ώρα λειτουργίας σταματημένο, γιατί ήθελε ο γιος να στήσει κάποιες εφαρμογές.

                    Το 3 αιρκρος σε ανάλογες διαδρομές και μωτ, χωρίς ταξίδια γιατί έχει να πάει από τον Νοέμβριο, είναι στο 6,4.

                    Εντάξει άμα πάω μες τον χειμώνα διαδρομή 2 χλμ σε κίνηση, που δεν θα προλάβει να ζεσταθεί μπορεί να γράψει και 10άρι.

                    Αλλά για αυτή θα βάλω μία διαδρομή σε ίσιο επαρχιακό το καλοκαίρι, που θα έχω 3 λίτρα.

                    Η αυτή που σας έβαλα από το Πήλιο που είχα 1,7.

                    Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                    πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • piliourits
                      piliourits last edited by

                      Αν δεν καίνε 10 λτ πετρέλαιο το euro6d μέσα στην πόλη θα σκάσει ο Λαπ, αξίζει να στεναχωρούμε τον φίλο μας;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • D
                        dublin last edited by

                        Τελευταία, λόγω Toyota, προσέχω περισσότερο τις καταναλώσεις, πριν δεν κοίταγα ποτέ, και μερικές φορές αν πηγαίνω σαν άνθρωπος βλέπω κάτι αδιανόητα νούμερα.. σκέφτομαι να τα γράψω..να μην τα γράψω..τεσπα, οι επιλογές μας αυτές είναι προσωπικές και θα πρέπει να μπορούμε να τις χαιρόμαστε.. χρειάζεται να αποδείξω κάτι;

                        Όταν πήγα, γύρισα, στο μεταξύ έκανα τις βόλτες μου ορεινή Αχαια (Πάτρα ήταν αποπνικτικά..) και μάλλον θα ξαναβάλω όταν ξαναφύγω κάνα ταξίδακι.. να μετράω τα 0.2 ή τα 2 λίτρα; Αφού αυτό που με ενδιαφέρει είναι πότε θα πάω να φουλαρω, και αυτό αργεί ακόμη.. είμαι ικανοποιημένος;! Ναι, είμαι!

                        Άλλος θέλει να κάνει Αμπελόκηπους - Λόφο του Στρέφι 10 φορές την ημέρα, θα του πω εγώ τι να πάρει; Ε, ναι, Citroen Ami θα πάρει!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • piliourits
                          piliourits last edited by

                          This post is deleted!
                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            criuser last edited by

                            Σε λάθος θέμα το ανέβασες...

                            Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                            πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • L
                              lap last edited by lap

                              Μόνο που γραφεις καταναλώσεις για ανοιχτό δρόμο. Δεν γράφεις για διαδρομές μέσα στην πόλη που κάνουν τα ταξί.

                              Πριν καν πάρεις εσύ το aircross diesel οδηγούσα 1,6hdi c suv psa. 10 λίτρα έγραφε και γράφει.

                              ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                              C 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • piliourits
                                piliourits last edited by

                                Youtube Video

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • L
                                  lap last edited by

                                  Πες μου τι ακούς να σου πω ποιος είσαι.... Όλα έχουν μια εξήγηση τελικά.

                                  ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • C
                                    criuser @lap last edited by

                                    @lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                    Μόνο που γραφεις καταναλώσεις για ανοιχτό δρόμο. Δεν γράφεις για διαδρομές μέσα στην πόλη που κάνουν τα ταξί.

                                    Πριν καν πάρεις εσύ το aircross diesel οδηγούσα 1,6hdi c suv psa. 10 λίτρα έγραφε και γράφει.

                                    Ποιός είναι ο ανοιχτός δρόμος ?
                                    Χαλάνδρι κέντρο - Κεφαλάρι, μέσα από στενά ή από την Κηφισίας σε ώρες με κίνηση ?

                                    Και τι σχέση έχουν τα ταξί ?

                                    Επίσης το έχω στο νορμάλ, έχει και το έκο αλλά δεν το έχω δοκιμάσει.

                                    Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                    πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • L
                                      lap last edited by

                                      Μα για τα ταξί μιλούσαμε εμείς. Εσύ πετάχτηκες να μας πεις για την κατανάλωση του και καλά αυτοκινήτου του γιου σου. Το οδήγησε καμιά φορά το παιδι;

                                      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • C
                                        criuser last edited by

                                        Αυτός το οδηγεί στην διαδρομή αυτή και σε αυτή του Λαυρίου.

                                        Εγώ θα έκαιγα λιγότερο.

                                        Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                        πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • D
                                          dublin last edited by

                                          Ο πιτσιρικάς/YouTuber που κάνει τα βιντεάκια με τα Tesla που βάζουν σταθμούς φόρτισης πήγε στο Dragon's Den.

                                          4.000€ μεικτά νομίζω είπε ότι βγάζει ο κάθε σταθμός φόρτισης, και αυτοί παίρνουν το 20%..δεν το παρακολούθησα, αλλά κάπου είδα αυτό το κομμάτι.

                                          georgekn 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • georgekn
                                            georgekn @dublin last edited by

                                            @dublin said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                            Ο πιτσιρικάς/YouTuber που κάνει τα βιντεάκια με τα Tesla που βάζουν σταθμούς φόρτισης πήγε στο Dragon's Den.

                                            4.000€ μεικτά νομίζω είπε ότι βγάζει ο κάθε σταθμός φόρτισης, και αυτοί παίρνουν το 20%..δεν το παρακολούθησα, αλλά κάπου είδα αυτό το κομμάτι.

                                            Youtube Video

                                            Youtube Video

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 347
                                            • 348
                                            • 349
                                            • 350
                                            • 351
                                            • 897
                                            • 898
                                            • 349 / 898
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr