-
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Χάος η συζήτηση. Όπως σε όλα τα θέματα που δεν βγαίνουν τα κουκιά των diesel ξεκινά η αποδόμηση μέσω κρυων αστείων.
Δεν ξέρω επακριβώς την θερμοκρασία αστείων που θα ταίριαζε με τη Νορβηγία, αλλά, πραγματικά κουράστηκα να διαβάζω καθημερινές αναφορές των εμπορικών πεπραγμένων της συμπαθούς αυτής χώρας. Επίμονα και μόνο αυτής. Ξεπεράστηκε η ουδός αντίδρασης.
-
@diego1960 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Ναι μόνο που τα ταξί ΔΕΝ είναι SUV. Δεν ξέρω πως να στο πω αλλά είναι sedan/hatchback και κατανάλωση πάνω από 7 δε βλέπουν ποτέ.
Έστω 7 λίτρα.
Δηλαδή αν τα υπολογίσεις με 22 ημέρες το μήνα εργασίας αν εργάζεσαι μέχρι να τελειώσει η μπαταρία τότε έχεις όφελος στην τσέπη σου + €840/μήνα.
Και χωρίς να υπολογίζουμε αλλαγή λάδιων κάθε μήνα ή δίμηνο, αλλαγή σασμάν ή γενική ανακατασκευή στην 3 ετια κτλ. Πες ίσως μονάχα με αλλαγή βαλβολινων διαφορικού κάθε έτος. Και άντε και ψυκτικού μπαταρίας κάθε δύο έτη.
Δηλαδή στα 300 Χιλ χιλιόμετρα θα έχεις +€23Κ περισσότερα στην τσέπη σου με την υπόθεση ότι κανεις 500 χλμ/ημέρα μεσα στην πόλη τα οποία όντως είναι πολλά, και ότι φορτίζεις στο σπίτι σου το βράδυ.
Αν αλλάξεις και κανένα σασμάν μπορεί να μεγαλώσει η διαφορά.
Δεν υπολογίζω ούτε τα φίλτρα dpf που θα χρειαστούν αλλαγές και ο φόβος για καμία αντλία πετρελαίου. Δεν αναφέρω ούτε την αλλαγή των μπεκ υψηλής, δισκοπλακες και τακάκια κτλΘα ρωτήσεις, τι γίνεται με την μπαταρία. Σωστό το ερώτημα.
Και πάλι αν την αλλάξεις στα 300χιλ χιλιόμετρα, κερδισμένος θα είσαι.
Αλλά περίμενε λίγο καιρό μέχρι να βγουν οι νέες.
Μόλις βγει η νέα γενιά μπαταριών της Τέσλα και όχι μονο, που δεν θα πέφτει η απόδοση της έπειτα και από χιλιάδες κύκλους φόρτισης ακόμα και σε ταχυφορτιστες, θα αλλάξουν πολλά ακόμα και για τα ταξί.Άλλωστε μια τέτοια μπαταρία που δεν πέφτει η απόδοση της, θα αποτελεί εξαιρετική πρώτη ύλη για την δημιουργία ενός συνεταιριστικού ταμείου, ή κάποιας εταιρίας όπου θα τις προσφέρει σε leasing εξαλείφοντας επί της ουσίας ακομα και την μικρή πιθανότητα να επωμιστεί ο επαγγελματίας το κόστος κάποιας απρόβλεπτης βλάβη της.
-
Η προτελευταία παράγραφός σου είναι όλος ο ζωμός.
Εκεί που, επιτέλους, γράφεις : περίμενε λίγο να βγουν οι καινούργιες μπαταρίες που θα αντέχουν περισσότερο, θα τα πάνε καλά με τους ταχυφορτιστές που θα έχουμε,κτλ. Ότι δηλαδή λέμε μερικοί εδώ και 2-3 σελίδες. -
@dstou said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Η προτελευταία παράγραφός σου είναι όλος ο ζωμός.
Εκεί που, επιτέλους, γράφεις : περίμενε λίγο να βγουν οι καινούργιες μπαταρίες που θα αντέχουν περισσότερο, θα τα πάνε καλά με τους ταχυφορτιστές που θα έχουμε,κτλ. Ότι δηλαδή λέμε μερικοί εδώ και 2-3 σελίδες.Μέχρι να βγουν νέες μπαταρίες, δεν θα έχει πια επιδότηση. Τώρα είναι η ευκαιρία, σε δυο χρόνια πέταξε.
-
@diego1960 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
- Δεν είναι μόδα τα diesel SUV στα ταξί είναι ελάχιστα.
- Τα περισσότερα ταξί είναι sedan/hatchback τύπου Octavia (όλες οι γενιές), κάνα Avensis ή κάνα Mercedes E-class αυστηρά με αυτοκόλλητο 6,3 λίτρα στο πλάι δλδ 2,2 λίτρα diesel στην πραγματικότητα.
- Ποτέ των ποτών (sic) δεν καίει ένα ταξί diesel 10-11 λίτρα μέσα στην πόλη, θα ξεχάσουμε και αυτά που ξέρουμε. 7 μαξ.
Αναφορικά με το 3, μου έκαψε 7,8 λίτρα/100 km αν θυμάμαι καλά ένα Clio diesel και 10+ μια bmw 1 1.4 diesel (το οποίο το θυμάμαι καλά). Μιλάμε όμως για οδήγηση μέσα στην κινηση του κέντρου Αθήνας. Το ταξί γιατί να καιει λιγότερα;
-
Τι να σου πω ρε συ, της αδερφής μου το 208 diesel καίει μέσα στην πόλη 5-5μιση, και μόνο με ανηφόρες και συνεχές σταμάτα ξεκίνα ξεπερνά τα 6. Πως γίνεται να καις τόσο; 10ρι δεν το πιστεύω για ταξί Octavia ποτέ, κάνα 7-7+ εξάλλου προσπαθούν να πηγαίνουν όσο πιο ήρεμα μπορούν πάντα οι ταρίφες για να μην κάψουν, γνωστά αυτά.
Το μόνο που μου κάνει εντύπωση είναι οτι ΔΕ βλέπω υβριδικά Toyota συχνά, περίμενα οτι θα έκαναν θραύση λόγω της οικονομίας ειδικά μέσα στην πόλη αλλά ίσως εξηγείται από τις τιμές αγοράς + τιμές service που η Skoda διαχρονικά είναι πολύ οικονομική αρα βάζει...δύσκολα στους Ιάπωνες.
-
Πρώτη σε πωλήσεις ειναι η Τογιότα.
Όταν σου λέω εγώ πως γράφουν 10 άρια τα diesel suv μου λες ιστορίες. Μιλάω για κέντρο πόλης. Σταματά ξεκινά, στροφές σε στενά κτλ. Όχι για βόλτες σε περιφερικούς και Αττική οδό.
-
Λοιπόν Λαπ κόφ΄το.
Δεν μιλάω πλέον για το αιρκρός, αλλά για το 3008, που είναι καινούργιο, άρα καίει, που είναι συνέχεια μέσα στην πόλη σε μικρές διαδρομές που δεν προλαβαίνει πάντα να πιάσει θερμοκρασία γιατί έχουμε χειμώνα και μετά από 1 μήνα και 1100 χλμ, με μόνη διαδρομή εκτός πόλης, ένα ταξίδι στο Αργος με πλήρες φορτίο και ένα στο Λαύριο με σχεδόν πλήρες φορτίο και μωτ 23 χαω είναι στα 7,3.
Μέσα σε αυτά είναι και πάνω από μία ώρα λειτουργίας σταματημένο, γιατί ήθελε ο γιος να στήσει κάποιες εφαρμογές.
Το 3 αιρκρος σε ανάλογες διαδρομές και μωτ, χωρίς ταξίδια γιατί έχει να πάει από τον Νοέμβριο, είναι στο 6,4.
Εντάξει άμα πάω μες τον χειμώνα διαδρομή 2 χλμ σε κίνηση, που δεν θα προλάβει να ζεσταθεί μπορεί να γράψει και 10άρι.
Αλλά για αυτή θα βάλω μία διαδρομή σε ίσιο επαρχιακό το καλοκαίρι, που θα έχω 3 λίτρα.
Η αυτή που σας έβαλα από το Πήλιο που είχα 1,7.
-
Αν δεν καίνε 10 λτ πετρέλαιο το euro6d μέσα στην πόλη θα σκάσει ο Λαπ, αξίζει να στεναχωρούμε τον φίλο μας;
-
Τελευταία, λόγω Toyota, προσέχω περισσότερο τις καταναλώσεις, πριν δεν κοίταγα ποτέ, και μερικές φορές αν πηγαίνω σαν άνθρωπος βλέπω κάτι αδιανόητα νούμερα.. σκέφτομαι να τα γράψω..να μην τα γράψω..τεσπα, οι επιλογές μας αυτές είναι προσωπικές και θα πρέπει να μπορούμε να τις χαιρόμαστε.. χρειάζεται να αποδείξω κάτι;
Όταν πήγα, γύρισα, στο μεταξύ έκανα τις βόλτες μου ορεινή Αχαια (Πάτρα ήταν αποπνικτικά..) και μάλλον θα ξαναβάλω όταν ξαναφύγω κάνα ταξίδακι.. να μετράω τα 0.2 ή τα 2 λίτρα; Αφού αυτό που με ενδιαφέρει είναι πότε θα πάω να φουλαρω, και αυτό αργεί ακόμη.. είμαι ικανοποιημένος;! Ναι, είμαι!
Άλλος θέλει να κάνει Αμπελόκηπους - Λόφο του Στρέφι 10 φορές την ημέρα, θα του πω εγώ τι να πάρει; Ε, ναι, Citroen Ami θα πάρει!
-
This post is deleted! -
Σε λάθος θέμα το ανέβασες...
-
Μόνο που γραφεις καταναλώσεις για ανοιχτό δρόμο. Δεν γράφεις για διαδρομές μέσα στην πόλη που κάνουν τα ταξί.
Πριν καν πάρεις εσύ το aircross diesel οδηγούσα 1,6hdi c suv psa. 10 λίτρα έγραφε και γράφει.
-
-
Πες μου τι ακούς να σου πω ποιος είσαι.... Όλα έχουν μια εξήγηση τελικά.
-
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Μόνο που γραφεις καταναλώσεις για ανοιχτό δρόμο. Δεν γράφεις για διαδρομές μέσα στην πόλη που κάνουν τα ταξί.
Πριν καν πάρεις εσύ το aircross diesel οδηγούσα 1,6hdi c suv psa. 10 λίτρα έγραφε και γράφει.
Ποιός είναι ο ανοιχτός δρόμος ?
Χαλάνδρι κέντρο - Κεφαλάρι, μέσα από στενά ή από την Κηφισίας σε ώρες με κίνηση ?Και τι σχέση έχουν τα ταξί ?
Επίσης το έχω στο νορμάλ, έχει και το έκο αλλά δεν το έχω δοκιμάσει.
-
Μα για τα ταξί μιλούσαμε εμείς. Εσύ πετάχτηκες να μας πεις για την κατανάλωση του και καλά αυτοκινήτου του γιου σου. Το οδήγησε καμιά φορά το παιδι;
-
Αυτός το οδηγεί στην διαδρομή αυτή και σε αυτή του Λαυρίου.
Εγώ θα έκαιγα λιγότερο.
-
Ο πιτσιρικάς/YouTuber που κάνει τα βιντεάκια με τα Tesla που βάζουν σταθμούς φόρτισης πήγε στο Dragon's Den.
4.000€ μεικτά νομίζω είπε ότι βγάζει ο κάθε σταθμός φόρτισης, και αυτοί παίρνουν το 20%..δεν το παρακολούθησα, αλλά κάπου είδα αυτό το κομμάτι.
-
@dublin said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Ο πιτσιρικάς/YouTuber που κάνει τα βιντεάκια με τα Tesla που βάζουν σταθμούς φόρτισης πήγε στο Dragon's Den.
4.000€ μεικτά νομίζω είπε ότι βγάζει ο κάθε σταθμός φόρτισης, και αυτοί παίρνουν το 20%..δεν το παρακολούθησα, αλλά κάπου είδα αυτό το κομμάτι.
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης