-
Εχω προειδοποιήσει τους πάντες, να ομιλούν με σεβασμό για τα εμπορικά τεκταινόμενα της Νορβηγίας. Να είστε όλοι προσεκτικοί σε αυτό!
Βέβαια, εχτές που κοίταζα κάτι στο χάρτη, με έκπληξη συνειδητοποίησα, ότι το Κάιρο, είναι πιο κοντά από ότι το Οσλο. Μέχρι τώρα νόμιζα ότι η Νορβηγία είναι στα βόρεια σύνορά μας και γι ´αυτό έχουμε τόσα κοινά.
Μήπως έχουμε καμμιά πληροφορία για την μπαταριοκίνηση στην Αίγυπτο?Με τους τελευταίους ισχυρούς σεισμούς η χώρα πλησίασε περισσότερο από ποτέ την Αφρική. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα η Ελλάδα να ανήκει στην Αφρικανική ήπειρο αλλά με κατοίκους της λευκής φυλής !!!!!!
Οι Αφρικανοί όπως ίσως γνωρίζεται είναι λάτρεις της ηλεκτροκίνησης. Αυτή τη στιγμή εγκαθιστούν Φ/Β στις πυραμίδες. Μάλιστα η tesla χαίρει άκρας εκτίμησης από τους Βεδουίνους. -
@storm said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@monman2 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Αύριο πρωί πρωί πρέπει να σταματήσουν την παραγωγή των θερμικών!
Το έσκισες το ΠΣΚ.
Μα Παρασκευιάτικα ρε άνθρωπε να σταματήσει η παραγωγή;
Άστο από Δευτέρα που είναι και του Οσίου Ησυχίου του θαυματουργού.
Να πέσει νεκρική σιγή...θαυματουργή.Χαχα! storm διανύεις 2η φορουμικη νεότητα!
Τελευταία ατακαρεις ασυστολα! Βρήκες άκρη με την πυλωτη και έχεις πάρει τα πάνω σου;!
Άσχετο: με όλα αυτά που διαβάζω μου ήρθε η φάση, γέροντες (όσοι έχουμε απομείνει) σε 10-15 χρόνια, που θα έχουμε πάρει όλοι αναγκαστικά κάποιο ηλεκτρικό, θα μπαίνουν εδώ άτομα και θα λένε "είδατε που σας τα λέγαμε, όλοι ηλεκτρικό πήρατε. Άσχετοι!"
-
Όχι ρε! Ο γιατρός μου είπε να παίρνω κάτι χάπια! Όχι viagra!!!!
Κάτι βιταμίνες D3. Θα μου φτιάξουν λέει την διάθεση. Και πράγματι αυτό συμβαίνει. Θαυματουργές και οι βιταμίνες... χα!χα! -
@storm said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Όχι ρε! Ο γιατρός μου είπε να παίρνω κάτι χάπια! Όχι viagra!!!!
Κάτι βιταμίνες D3. Θα μου φτιάξουν λέει την διάθεση. Και πράγματι αυτό συμβαίνει. Θαυματουργές και οι βιταμίνες... χα!χα!Πλάκα πλάκα είμαι πάτος σε D3.. ούτε καν έγραψε η μέτρηση!! Πώς γίνεται στην Ελλάδα να μην έχω σταγόνα;!
-
Φαίνεται ότι έχεις έλλειψη. Έχεις έντονα ξεσπάσματα του θυμικού, είναι εμφανέστατο αυτό στα γραπτά σου.
Και εγώ είχα μια έλλειψη, και πείρα χάπια.
Φοράς γυαλιά ηλίου;
Πολλές φορές την βιταμίνη την παράγουμε από τα μάτια όταν έρχονται σε επαφή με τις ακτίνες του ήλιου!
-
Υπάρχει εξήγηση για όλα, αλλά θα βγούμε εκτός θέματος. @dublin αν έχεις ανεπάρκεια σε D3 πάρε βιταμίνες με αρκετά iu ώστε να δεις γρήγορα αποτέλεσμα.
-
@storm said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Υπάρχει εξήγηση για όλα, αλλά θα βγούμε εκτός θέματος.
Οχι όλα! Οχι όλα! Α! Να κυριολεκτούμε παρακαλώ.
Υπάρχει κάπου εκεί, σ' ένα συνεργείο, ένα 3008, για το οποίο δεν υπάρχει καμμία εξήγηση... -
@manast said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@storm said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Υπάρχει εξήγηση για όλα, αλλά θα βγούμε εκτός θέματος.
Οχι όλα! Οχι όλα! Α! Να κυριολεκτούμε παρακαλώ.
Υπάρχει κάπου εκεί, σ' ένα συνεργείο, ένα 3008, για το οποίο δεν υπάρχει καμμία εξήγηση...Μεγάλη αλήθεια, και μεγάλο μυστήριο.. σύντομα κοντά σας σε mini series στο Netflix!
-
Meanwhile... λίγο πιο πάνω από το Κάιρο..
Τι να μας πουν οι πειναλες οι Νορβηγεζοι..
"Το πρώτο δίμηνο του 2023, η αγορά αυτοκινήτου στην Ελλάδα εμφανίζει αλματώδη άνοδο. Θυμίζουμε πως ο Ιανουάριος έκλεισε επίσημα στις 10.532 μονάδες, μια αύξηση της τάξης του 90,7% σε σχέση με τον Γενάρη του 2022. Αν τώρα λάβουμε υπόψη μας, ότι τον Φεβρουάριο οι πωλήσεις ξεπέρασαν τις 10.000, συμπεραίνουμε πως τους πρώτους δύο μήνες, οι πωλήσεις στην Ελλάδα έχουν ξεπεράσει τα 20.500 αυτοκίνητα και η αύξηση σε σχέση με πέρυσι φτάνει το 46%, αφού είχαν πουληθεί 14.017 αυτοκίνητα.
Αξίζει να σημειώσουμε τέλος, πως η επίδοση του Φεβρουαρίου πιθανότατα θα κρατήσει την Ελλάδα στην πρώτη θέση της λίστας της Ευρωπαϊκής Ένωσης Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA) με τις χώρες που παρουσιάζουν τη μεγαλύτερη αύξηση σε πωλήσεις αυτοκινήτων. "
Στα ψιλά γράμματα, οι άσχετοι οι PSA-αιοι που δεν ξέρουν τι τους γίνεται και έχουν μείνει στον μεσαίωνα, έχουν την 1η (Peugeot), 3η (Citroen) και 4η μάρκα (Opel)..
Και κάτι άσχετο επίσης..
"Ο Ιανουάριος αποτελεί τον δεύτερο συνεχόμενο μήνα κατά τον οποίο τα πετρελαιοκίνητα μοντέλα καταγράφουν μεγάλη άνοδο καθώς τόσο οι ιδιώτες καταναλωτές όσο και οι χρήστες εταιρικών οχημάτων φαίνεται ότι προτιμούν την σταθερά χαμηλή κατανάλωση αλλά και την μακροζωία των κινητήρων diesel.
Σύμφωνα με τα αναλυτικά στοιχεία των πωλήσεων του ΣΕΑΑ τα βενζινοκίνητα μοντέλα σημείωσαν επίσης άνοδο 1,4% καταλαμβάνοντας το 47,2% του συνόλου των πωλήσεων. Στη δεύτερη θέση βρέθηκαν τα υβριδικά μοντέλα καταλαμβάνοντας το 23,9% και σημειώνοντας πτώση 1,9%. Στην τρίτη θέση ακολουθούν τα diesel μοντέλα με 19,9% του συνόλου της αγοράς καταγράφοντας άνοδο 5,4%.
Στην τέταρτη θέση βρέθηκαν τα αμιγώς ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά μοντέλα με 6,8% σημειώνοντας οριακή άνοδο 0,2% σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα πέρυσι.
Τα οχήματα που καταναλώνουν και υγραέριο, σύμφωνα με το newsauto, σημείωσαν επίσης μεγάλη πτώση 4,4% καταλαμβάνοντας το 2% των πωλήσεων ενώ επίσης και τα οχήματα που κινούνται και με φυσικό αέριο σημείωσαν πτώση 0,7% καταλαμβάνοντας το 0,3% του συνόλου των πωλήσεων."
Με ελάχιστα μοντέλα, χωρίς ουσιαστικά αγορά, και με όλον τον ειδικό, και μη, τύπο εναντίον τους, και έφτασαν 20%!! Για μένα αυτό είναι σχεδόν αδιανόητο.. καλού κακού αν έχετε κάνα μικρό diesel-ακι κρατήστε το σε καμία γωνιά.. μπορεί να χρειαστεί..
-
Εννοείται οτι και εγώ αν ήμουν χιλιομετροφάγος θα έπαιρνα diesel γαλλικό κατα προτίμηση PSA και θα είχα το κεφάλι μου ήσυχο. Της αδερφής μου το 208 1.6 με 100 άλογα αγορασμένο καινούργιο το Νοέμβρη του 2016 έχει κάνει καμιά 75ρα χιλιάδες χιλιόμετρα χωρίς το παραμικρό πρόβλημα, και με κατανάλωση 5-5,5 λίτρα ανάλογα με το που οδηγεί. Εχει γλυτώσει όλα αυτά τα χρόνια άπειρα λεφτά σε σχέση με ένα βενζίνης.
-
@diego1960 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Εννοείται οτι και εγώ αν ήμουν χιλιομετροφάγος θα έπαιρνα diesel γαλλικό κατα προτίμηση PSA και θα είχα το κεφάλι μου ήσυχο. Της αδερφής μου το 208 1.6 με 100 άλογα αγορασμένο καινούργιο το Νοέμβρη του 2016 έχει κάνει καμιά 75ρα χιλιάδες χιλιόμετρα χωρίς το παραμικρό πρόβλημα, και με κατανάλωση 5-5,5 λίτρα ανάλογα με το που οδηγεί. Εχει γλυτώσει όλα αυτά τα χρόνια άπειρα λεφτά σε σχέση με ένα βενζίνης.
ουτε adblue?
απο καδενιτσα κατι?
μονο αν ειναι παλιο τη γλυτωνει
#chrepia_psa -
Αdblue γέμισμα μόνο, δε θυμάμαι στα πόσα χιλιόμετρα. Κάτι άλλο δεν έχει βγάλει. Α αυτό που είναι κατασκευαστικό σφάλμα είναι το λάστιχο στο περίγραμμα του πίσω παραθύρου, έχει φύγει σχεδόν όλο και πρέπει να το φτιάξει.
-
Έρχεται έλεγχος ρύπων στα ΚΤΕΟ και με φορητά καυσαεριομετρα για τα πετρελαιοκινητα, όπως ανακοινώθηκε.
-
@gatoz said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@diego1960 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Εννοείται οτι και εγώ αν ήμουν χιλιομετροφάγος θα έπαιρνα diesel γαλλικό κατα προτίμηση PSA και θα είχα το κεφάλι μου ήσυχο. Της αδερφής μου το 208 1.6 με 100 άλογα αγορασμένο καινούργιο το Νοέμβρη του 2016 έχει κάνει καμιά 75ρα χιλιάδες χιλιόμετρα χωρίς το παραμικρό πρόβλημα, και με κατανάλωση 5-5,5 λίτρα ανάλογα με το που οδηγεί. Εχει γλυτώσει όλα αυτά τα χρόνια άπειρα λεφτά σε σχέση με ένα βενζίνης.
ουτε adblue?
απο καδενιτσα κατι?
μονο αν ειναι παλιο τη γλυτωνει
#chrepia_psaΕσκασε από την στενοχώρια του...
-
@diego1960 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Εννοείται οτι και εγώ αν ήμουν χιλιομετροφάγος θα έπαιρνα diesel γαλλικό κατα προτίμηση PSA και θα είχα το κεφάλι μου ήσυχο. Της αδερφής μου το 208 1.6 με 100 άλογα αγορασμένο καινούργιο το Νοέμβρη του 2016 έχει κάνει καμιά 75ρα χιλιάδες χιλιόμετρα χωρίς το παραμικρό πρόβλημα, και με κατανάλωση 5-5,5 λίτρα ανάλογα με το που οδηγεί. Εχει γλυτώσει όλα αυτά τα χρόνια άπειρα λεφτά σε σχέση με ένα βενζίνης.
Το ίδιο έχω από τον Γενάρη του 16…κοντά στις 134κ χλμ, μόνο το adblue και σταθερά κάτω από 5,5 λτ…σήμερα που φούλαρα ήμουν στα 5,2.
-
Μην τα λέτε αυτά απότομα, γιατί στενοχωριούνται κάποιοι που έχουν γκαζιάρηδες υπαλλήλους...
-
212000 χλμ από τον Ιούλιο του 2014 με μέση συνολικά στο 5,6. Κινητήρας ρολοϊ.
-
Μα εννοείται ρε παιδιά πως έχουν άνοδο σε πωλήσεις τα πετρελαιοκίνητα καθώς είναι το κύκνειο άσμα τους και άρα και οι μάρκες του Συγγελίδη -PSA αφού είναι οι μοναδικές που προσφέρουν επιλογές Diesel.
Όποιος κάνει πολλά χιλιόμετρα για επαγγελματικούς λόγους έπρεπε να σπεύσει να προλάβει τα HDI και ειδικά με το EAT8.
Εχει το κεφάλι του ήσυχο για 4 χρόνια , μετά βλέπει ποια θα είναι η τάση.Ανάρπαστα έγιναν στις εταιρείες Leasing τα συγκεκριμένα.
Και κάποιοι λίγοι έξυπνοι αγοραστές ιδιώτες όπως ο @cruiser που έκαναν φοβερό deal.
Θα σε σταματάνε στο δρόμο σε 4-5 χρόνια να σε ρωτάνε αν το πουλάς στα 35κ , θα είναι σπάνια πουλιά αυτά τα diesel ειδικά τα αυτόματα, στην επαρχία θα τα εισάγουν με 30κ και 200.000χλμ.Φοβερό deal για τους dieselovers είναι και το 2008 1.5 130 EAT8 που συζητήθηκε σε άλλο τοπικό στα 29κ.
Αν μπορείς να το παραγγείλεις αξίζει έστω και σαν ... επένδυση για 3-4 χρόνια. -
Κρατα μικρό καλάθι.
Όταν κάτι δεν πωλείται στην πρωτογενή αγορά δεν έχει νόημα να είναι πιο θελκτικό στην δευτερογενή. Με λιγα λόγια, εάν οι κατασκευαστές πουλάνε υβριδικά λόγω περιβαλλοντικών περιορισμών δεν γίνεται να υπάρχει ως αντικίνητρο για τους αγοραστές το φθηνό σε κίνηση μεταχειρισμένο diesel. Απλά το diesel στην αντλία θα περάσει σε κόστος την βενζίνη και τότε να δούμε πως θα πουληθούν τα diesel.
Θα πατήσουν πόδι οι κατασκευαστές στις κυβερνήσεις. Όπως τόσα έτη τις πίεζαν να το πουλάνε φθηνότερα επειδή τα κατασκεύαζαν και τα πωλούσαν, τώρα θα πιέσουν να γίνει ασύμφορο μπροστά στα νέα τους υβριδικά μοντέλα.
Όσο για την αφορμή και δικαιολογία μιας τέτοια αύξησης, δόξα τω Θεώ το diesel τα προσφέρει απλόχερα. ΝΟΧ, υψηλότερα επίπεδα τοξικών ρύπων συγκρικτα με τα βενζίνης κτλ. Μια χαρά θα το δικαιολογήσουν.
Σχετικό άσχετο, προχθές πήγα σουπερμάρκετ και ήρθε ένα ωραίο diesel suv 2 ετών. Δεν ξέρω αν έκανε αναγέννηση το φίλτρο, αλλα το πόσο βρομουσε δεν λέγεται. Σου έκαιγε τη μύτη, αφού και άλλοι δίπλα μου κοιτούσαν να δουν από πού προέρχεται η μποχα και έκλειναν τη μύτη τους.
-
Οσο οι επαγγελματίες έχουν ντίζελ, η τιμή θα είναι εκεί που είναι.
Ασε που όσο περνάνε τα χρόνια και θα μειώνεται η ζήτηση, θα πέφτει η τιμή στην παραγωγή του.
Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση