-
Δεν είναι μόνο οι αποστάσεις απο το έδαφος είναι και τα κενά ανάμεσα σε θόλους και τροχούς
Αυτός ο χώρος δίνει πολλά πλεονεκτήματα στην εκτός δρόμου κίνηση και ενα μειονέκτημα, θόρυβο στην ΕΟ , γιαυτό το puma είναι πιο ήσυχο. -
Καλημέρα και χρόνια πολλά σε όλους. Προχθές ο ανιψιός μου παρέλαβε το Puma st line X, που είχε παραγγείλει από το καλοκαίρι και παρέλαβε τώρα, με τιμή κλειδωμένη στα 27.000 €.
Ενθουσιασμένος, το πρώτο δικό του αυτοκίνητο με τα δικά του χρήματα, και το έφερε να το δεί ο θείος για να του πει την γνώμη του.
Πανέμορφο εξωτερικά στο λευκό χρώμα, λίγο μουντό το εσωτερικό γιατί είναι κατάμαυρο και χαμηλότερων τόνων, ακόμα και η ταπετσαρία του ουρανού είναι μαύρη.
Καλή ποιότητα, πλούσιος εξοπλισμός, προσεγμένος ο χώρος του κινητήρα, καγκουράδικη τοποθέτηση συναγερμού για άλλη μια φορά, δώρο της αντιπροσωπείας.
Μεγάλος χώρος αποσκευών, σχετικά στενό εσωτερικό και θέση οδήγησης για τις δικές μου διατάσεις.
Ήσυχος κινητήρας στο ρελαντί, (μόνο 250 km είχε κάνει) και καλό start stop, πολύ ήσυχο.
Ωραίο κιβώτιο, με μεγαλύτερες διαδρομές του λεβιέ, από ότι θά ήθελα και συμπλέκτης πολύ μαλακός και απολύτως εύχρηστος.Στην μικρή διαδρομή που εγώ έκανα, όλα δουλεύουν τέλεια αλλά του συνέστησα να μην βάλει μεμβράνες, γιατί το μουντό εσωτερικό, με τις μικρές γυάλινες επιφάνειες, θα είναι ακόμα πιο δύσκολο στην ορατότητα.
Λίγο σκληρό έδειχνε στον κατσικόδρομο της ΒΙΠΕ, αλλά ίσως ήταν παραφουσκωμένα τα ελαστικά και του είπα να τα ελέγξει.Ένα πανέμορφο αυτοκίνητο εξωτερικά, που και εγώ αν ήμουν στην ηλικία του, θα ήταν από τις πρώτες επιλογές μου.
Αν είχε και πίσω δισκόφρενα, γιατί κάνουν μπαμ τα πίσω ταμπούρα στις τεράστιες ζάντες, θα ήταν ακόμα καλύτερο. -
@gatoz said in Ford Puma 2019:
@andreas-red-velvet said in Ford Puma 2019:
αγορασατε ενα φιεστα με ψηλο καθισμα. μεινετε στο οπου μπορει να παει το φιεστα πατε και εσεις αλλα βαζετε στο μπαγκαζ και μια εξτρα συσκευασια πανες. προφιλ οδηγησης κλπ με δικινητα ειναι για ασφαλτο, οτι γραφουν για το χωμα ειναι μονο για το λαμπακι να το βλεπετε να γουσταρετε.Θα διαφωνήσω με το ότι πάω όπου πάει το φιέστα. Έχω πάει σε πολύ κακοτραχαλο δρόμο που με φιέστα σίγουρα θα έβρισκα. Για την ακρίβεια δεν θα επιχειρούσα κάν. Τα mode πιστεύω είναι όντως λίγο εφέ κ ότι δεν είναι αυτά που κάνουν τη διαφορά. Εννοείται ότι ένα δικινητο δεν μπορεί να ανταποκριθεί ως τετρακίνητο σε λάσπη και χιόνι από εκεί και έπειτα όμως η χρηστικότητα ενός πιο υπερυψωμένου οχήματος δεν αναιρείται σε σχέση με ένα χατς.
-
@andreas-red-velvet said in Ford Puma 2019:
@gatoz said in Ford Puma 2019:
@andreas-red-velvet said in Ford Puma 2019:
αγορασατε ενα φιεστα με ψηλο καθισμα. μεινετε στο οπου μπορει να παει το φιεστα πατε και εσεις αλλα βαζετε στο μπαγκαζ και μια εξτρα συσκευασια πανες. προφιλ οδηγησης κλπ με δικινητα ειναι για ασφαλτο, οτι γραφουν για το χωμα ειναι μονο για το λαμπακι να το βλεπετε να γουσταρετε.Θα διαφωνήσω με το ότι πάω όπου πάει το φιέστα. Έχω πάει σε πολύ κακοτραχαλο δρόμο που με φιέστα σίγουρα θα έβρισκα. Για την ακρίβεια δεν θα επιχειρούσα κάν. Τα mode πιστεύω είναι όντως λίγο εφέ κ ότι δεν είναι αυτά που κάνουν τη διαφορά. Εννοείται ότι ένα δικινητο δεν μπορεί να ανταποκριθεί ως τετρακίνητο σε λάσπη και χιόνι από εκεί και έπειτα όμως η χρηστικότητα ενός πιο υπερυψωμένου οχήματος δεν αναιρείται σε σχέση με ένα χατς.
Σωστος +1 .
απλά ο Γάτος είναι hardcore και λέει τα δικά του λόγω Vitara τετρακίνησης.
-
@andreas-red-velvet said in Ford Puma 2019:
@gatoz said in Ford Puma 2019:
@andreas-red-velvet said in Ford Puma 2019:
αγορασατε ενα φιεστα με ψηλο καθισμα. μεινετε στο οπου μπορει να παει το φιεστα πατε και εσεις αλλα βαζετε στο μπαγκαζ και μια εξτρα συσκευασια πανες. προφιλ οδηγησης κλπ με δικινητα ειναι για ασφαλτο, οτι γραφουν για το χωμα ειναι μονο για το λαμπακι να το βλεπετε να γουσταρετε.Θα διαφωνήσω με το ότι πάω όπου πάει το φιέστα. Έχω πάει σε πολύ κακοτραχαλο δρόμο που με φιέστα σίγουρα θα έβρισκα. Για την ακρίβεια δεν θα επιχειρούσα κάν. Τα mode πιστεύω είναι όντως λίγο εφέ κ ότι δεν είναι αυτά που κάνουν τη διαφορά. Εννοείται ότι ένα δικινητο δεν μπορεί να ανταποκριθεί ως τετρακίνητο σε λάσπη και χιόνι από εκεί και έπειτα όμως η χρηστικότητα ενός πιο υπερυψωμένου οχήματος δεν αναιρείται σε σχέση με ένα χατς.
Σωστός.. εγώ θα πρόσθετα ότι και 1-2% να βοηθούν τα mode, κακό δεν κάνουν..αν και 500€ και περίμενε που ήθελαν για το δικό μου, δεν έδινα.. αλλά 2 ολόιδια αυτοκίνητα, με ίδια τιμή ή παρεμφερή, δεν θα με χάλαγαν.. έχω ακούσει από πολύ έμπειρα άτομα ότι τους έχουν βοηθήσει πάντως.
-
@dublin said in Ford Puma 2019:
Σωστός.. εγώ θα πρόσθετα ότι και 1-2% να βοηθούν τα mode, κακό δεν κάνουν..αν και 500€ και περίμενε που ήθελαν για το δικό μου, δεν έδινα.. αλλά 2 ολόιδια αυτοκίνητα, με ίδια τιμή ή παρεμφερή, δεν θα με χάλαγαν.. έχω ακούσει από πολύ έμπειρα άτομα ότι τους έχουν βοηθήσει πάντως.
H μαγκιά της psa είναι ότι κάποια αυτοκίνητα με grip control τα έδινε με m+s λάστιχα (c3 aircross θυμάμαι σίγουρα), τα οποία μάλλον έκαναν περισσότερη δουλειά σε δύσκολες συνθήκες.
-
@antonakis said in Ford Puma 2019:
@dublin said in Ford Puma 2019:
Σωστός.. εγώ θα πρόσθετα ότι και 1-2% να βοηθούν τα mode, κακό δεν κάνουν..αν και 500€ και περίμενε που ήθελαν για το δικό μου, δεν έδινα.. αλλά 2 ολόιδια αυτοκίνητα, με ίδια τιμή ή παρεμφερή, δεν θα με χάλαγαν.. έχω ακούσει από πολύ έμπειρα άτομα ότι τους έχουν βοηθήσει πάντως.
H μαγκιά της psa είναι ότι κάποια αυτοκίνητα με grip control τα έδινε με m+s λάστιχα (c3 aircross θυμάμαι σίγουρα), τα οποία μάλλον έκαναν περισσότερη δουλειά σε δύσκολες συνθήκες.
Είχαν βγει κάποια τεστ που σε όλα αυτά τα μούφα SUV έβγαινε πρώτο το Aircross 3, ακόμη και το Jeep στα ίδια σημεία έβρισκε , ας πούμε.
Εγώ το έχω δήλωσε πολλές φορές, τα 2 Aircross (3 και 5) θα γινόντουσαν ιδανικά 4Χ4..αν έχει οδηγήσει κανείς ξέρει τι λέω.. μαλακές αναρτήσεις, θέση οδήγησης πάνω και όρθια, ειδικά το C5 Aircross εγώ προσωπικά πηδούσα για να κατέβω!
Μου έχουν πει πάντως συγκεκριμένα παραδείγματα με συνθήκες (ΚΑΙ εξωτερικό) που τους έδωσαν περισσότερη αυτοπεποίθηση αυτά τα συστήματα. Δεν τα αναφέρω τώρα γιατί θα ξεκινήσει ολόκληρος κύκλος συζητήσεων και προτιμώ να αυτολογοκριθω τώρα που δεν έχω φουλ χρόνο (σκέψου να είχα τι θα έγραφα!), αλλά στο 2008 ας πούμε θα τα ήθελα για την τιμή του τότε (μία από τις "ελλείψεις" που παραλίγο να μην κάνω την αγορά..). Βέβαια κανείς δεν λέει ότι χτυπάνε 4κινηση, πρέπει κάποιος να είναι αφελεστατος για να πει κάτι τέτοιο, αλλά γλυτώνεις άλλα μετά.. τεσπα, τα έχουμε συζητήσει πάλι.
Τα λάστιχα είναι το Α και το Ω..
-
@dublin said in Ford Puma 2019:
Είχαν βγει κάποια τεστ που σε όλα αυτά τα μούφα SUV έβγαινε πρώτο το Aircross 3, ακόμη και το Jeep στα ίδια σημεία έβρισκε , ας πούμε.
Ο καθένας κάνει ότι τεστ θέλει και βγάζει ότι αποτελέσματα θέλει... Πανηγύριζε ο μότις ότι πέρασε δικίνητο yaris cross από το attart park π.χ.
-
-
Καλά, το auto triti ούτε απεξω δεν περνάω πλέον.
-
@antonakis said in Ford Puma 2019:
Καλά, το auto triti ούτε απεξω δεν περνάω πλέον.
Δεν λέει τίποτα περίεργο, απλά επιβεβαιώνει αυτά που σου είπα.
18εκατοστα ψηλό, καλές γωνίες (για κάποιον περίεργο λόγο), έχει και grip control, αποδεδειγμένα έχει τις μαλακότερες αναρτήσεις που είναι πλεονέκτημα στο χώμα, υψηλότατη και όρθια θέση οδήγησης, μαλακά καθίσματα (Citroen Advanced Comfortαν έχεις ακουστα, μάλιστα, και μιλάω σοβαρά, είναι trademarked από την Citroen) και φυσικά και ελαστικά all season..το Jeep που θα περίμενες καλύτερο βρίσκει η χαμηλή ποδιά μπροστά ούτως ή άλλως..δεν είναι και rocket science.. έχουμε τον Ελονα γι'αυτά!
-
Τα μόνα πραγματικά crossover σε τέτοιες τιμές θεωρω πως είναι τα τετρακίνητα (έστω "soft" 4x4) Vitara και Duster, τα δίκινητα θα τα βρουν σκούρα σε ξαφνικές, έκτακτες, συνθήκες πχ ξαφνική χιονοπτωση (έστω και με κοινά θερινα ελαστικα αυτά θα πάνε μακρύτερα κάτω από συνθήκες όταν τα άλλα θα γλυστρουν), ή εκτός δρόμου όταν οι μπροστινοι τροχοί δεν έχουν πρόσφυση.
Τα υπόλοιπα απλά πάνε καλύτερα από χαμηλωμένο αυτοκίνητο. Ή έχεις 4κινηση, εστω soft ή απλά είσαι ψηλά... -
Λιγα λεφτά και τετρακίνηση, έμειναν πια μόνο Suzuki και Dacia... οι υπόλοιποι δεν παίζουν. Απορώ τι δυνατότητες έχει το Yaris Cross AWD-i....
-
Σε λίγες ημέρες θα είμαι κάτοχος τελικά ενός st line x με 155 ίππους! Ξινίζει πολύ σε σχέση με τους 125 που τουρμπίζει καλύτερα από πιο ψηλά? Είναι το μόνο που με προβληματίζει στην καθημερινή χρήση πως θα είναι!
-
Το έχω δοκιμάσει σε αυτόματο και ξύριζε. Μη φοβάσαι τίποτα.
Όσο για το grip control, το έχω δοκιμάσει μόνο στο Crossland κι όντως έκανε δουλειά. Ανέβηκε αγόγγυστα την ανηφόρα που έχω ως ορόσημο για τα light τζιποειδή.
-
@dimsabas said in Ford Puma 2019:
Το έχω δοκιμάσει σε αυτόματο και ξύριζε. Μη φοβάσαι τίποτα.
Όσο για το grip control, το έχω δοκιμάσει μόνο στο Crossland κι όντως έκανε δουλειά. Ανέβηκε αγόγγυστα την ανηφόρα που έχω ως ορόσημο για τα light τζιποειδή.
Dimsabas, he tells it like it is!
-
Ελπίζω να έχεις την ίδια γνώμη κι όταν θα γράψω κάτι που δε θα σου αρέσει.
-
Το i-cockpit να βλέπεις από παντού και καλά θα τα πάτε.
-
@dimsabas said in Ford Puma 2019:
Ελπίζω να έχεις την ίδια γνώμη κι όταν θα γράψω κάτι που δε θα σου αρέσει.
Αυτό το συγκεκριμένο είναι controversial. Τα υπόλοιπα θα τα δούμε όταν προκύψουν. Ξέρεις ότι υποστηρίζω την προσπάθειά σου.
-
@dimsabas said in Ford Puma 2019:
Το έχω δοκιμάσει σε αυτόματο και ξύριζε. Μη φοβάσαι τίποτα.
Όσο για το grip control, το έχω δοκιμάσει μόνο στο Crossland κι όντως έκανε δουλειά. Ανέβηκε αγόγγυστα την ανηφόρα που έχω ως ορόσημο για τα light τζιποειδή.
Για το πρώτο σκέλος αναφέρεσαι σε μένα φίλε μου?
Ford Puma 2019