Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ford Puma 2019
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Ford Puma 2019
    • 1
    • 2
    • 213
    • 214
    • 215
    • 216
    • 217
    • 276
    • 277
    • 215 / 277
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    145
    5529
    187038
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • monman2
      monman2 last edited by

      Δεν είναι μόνο οι αποστάσεις απο το έδαφος είναι και τα κενά ανάμεσα σε θόλους και τροχούς

      6b9de6f6-561f-4b3f-9df7-96aaece6d82c-image.png

      f2ff0c97-2ddb-4741-b048-ab7497b67628-image.png
      Αυτός ο χώρος δίνει πολλά πλεονεκτήματα στην εκτός δρόμου κίνηση και ενα μειονέκτημα, θόρυβο στην ΕΟ , γιαυτό το puma είναι πιο ήσυχο.

      Από τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό
      Με τέτοια εγγύηση #monoTOYOTA!

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • ektoras
        ektoras last edited by

        Καλημέρα και χρόνια πολλά σε όλους. Προχθές ο ανιψιός μου παρέλαβε το Puma st line X, που είχε παραγγείλει από το καλοκαίρι και παρέλαβε τώρα, με τιμή κλειδωμένη στα 27.000 €.

        Ενθουσιασμένος, το πρώτο δικό του αυτοκίνητο με τα δικά του χρήματα, και το έφερε να το δεί ο θείος για να του πει την γνώμη του.

        Πανέμορφο εξωτερικά στο λευκό χρώμα, λίγο μουντό το εσωτερικό γιατί είναι κατάμαυρο και χαμηλότερων τόνων, ακόμα και η ταπετσαρία του ουρανού είναι μαύρη.

        Καλή ποιότητα, πλούσιος εξοπλισμός, προσεγμένος ο χώρος του κινητήρα, καγκουράδικη τοποθέτηση συναγερμού για άλλη μια φορά, δώρο της αντιπροσωπείας.

        Μεγάλος χώρος αποσκευών, σχετικά στενό εσωτερικό και θέση οδήγησης για τις δικές μου διατάσεις.
        Ήσυχος κινητήρας στο ρελαντί, (μόνο 250 km είχε κάνει) και καλό start stop, πολύ ήσυχο.
        Ωραίο κιβώτιο, με μεγαλύτερες διαδρομές του λεβιέ, από ότι θά ήθελα και συμπλέκτης πολύ μαλακός και απολύτως εύχρηστος.

        Στην μικρή διαδρομή που εγώ έκανα, όλα δουλεύουν τέλεια αλλά του συνέστησα να μην βάλει μεμβράνες, γιατί το μουντό εσωτερικό, με τις μικρές γυάλινες επιφάνειες, θα είναι ακόμα πιο δύσκολο στην ορατότητα.
        Λίγο σκληρό έδειχνε στον κατσικόδρομο της ΒΙΠΕ, αλλά ίσως ήταν παραφουσκωμένα τα ελαστικά και του είπα να τα ελέγξει.

        Ένα πανέμορφο αυτοκίνητο εξωτερικά, που και εγώ αν ήμουν στην ηλικία του, θα ήταν από τις πρώτες επιλογές μου.
        Αν είχε και πίσω δισκόφρενα, γιατί κάνουν μπαμ τα πίσω ταμπούρα στις τεράστιες ζάντες, θα ήταν ακόμα καλύτερο.

        Έχε το νου σου στον φθόνο και τους τοξικούς ανθρώπους.

        1 Reply Last reply Reply Quote 14
        • A
          andreas-red-velvet @gatoz last edited by

          @gatoz said in Ford Puma 2019:

          @andreas-red-velvet said in Ford Puma 2019:
          αγορασατε ενα φιεστα με ψηλο καθισμα. μεινετε στο οπου μπορει να παει το φιεστα πατε και εσεις αλλα βαζετε στο μπαγκαζ και μια εξτρα συσκευασια πανες. προφιλ οδηγησης κλπ με δικινητα ειναι για ασφαλτο, οτι γραφουν για το χωμα ειναι μονο για το λαμπακι να το βλεπετε να γουσταρετε.

          Θα διαφωνήσω με το ότι πάω όπου πάει το φιέστα. Έχω πάει σε πολύ κακοτραχαλο δρόμο που με φιέστα σίγουρα θα έβρισκα. Για την ακρίβεια δεν θα επιχειρούσα κάν. Τα mode πιστεύω είναι όντως λίγο εφέ κ ότι δεν είναι αυτά που κάνουν τη διαφορά. Εννοείται ότι ένα δικινητο δεν μπορεί να ανταποκριθεί ως τετρακίνητο σε λάσπη και χιόνι από εκεί και έπειτα όμως η χρηστικότητα ενός πιο υπερυψωμένου οχήματος δεν αναιρείται σε σχέση με ένα χατς.

          cirus D 2 Replies Last reply Reply Quote 4
          • cirus
            cirus @andreas-red-velvet last edited by

            @andreas-red-velvet said in Ford Puma 2019:

            @gatoz said in Ford Puma 2019:

            @andreas-red-velvet said in Ford Puma 2019:
            αγορασατε ενα φιεστα με ψηλο καθισμα. μεινετε στο οπου μπορει να παει το φιεστα πατε και εσεις αλλα βαζετε στο μπαγκαζ και μια εξτρα συσκευασια πανες. προφιλ οδηγησης κλπ με δικινητα ειναι για ασφαλτο, οτι γραφουν για το χωμα ειναι μονο για το λαμπακι να το βλεπετε να γουσταρετε.

            Θα διαφωνήσω με το ότι πάω όπου πάει το φιέστα. Έχω πάει σε πολύ κακοτραχαλο δρόμο που με φιέστα σίγουρα θα έβρισκα. Για την ακρίβεια δεν θα επιχειρούσα κάν. Τα mode πιστεύω είναι όντως λίγο εφέ κ ότι δεν είναι αυτά που κάνουν τη διαφορά. Εννοείται ότι ένα δικινητο δεν μπορεί να ανταποκριθεί ως τετρακίνητο σε λάσπη και χιόνι από εκεί και έπειτα όμως η χρηστικότητα ενός πιο υπερυψωμένου οχήματος δεν αναιρείται σε σχέση με ένα χατς.

            Σωστος +1 .

            απλά ο Γάτος είναι hardcore και λέει τα δικά του λόγω Vitara τετρακίνησης.

            Cirus the virus

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • D
              dublin @andreas-red-velvet last edited by dublin

              @andreas-red-velvet said in Ford Puma 2019:

              @gatoz said in Ford Puma 2019:

              @andreas-red-velvet said in Ford Puma 2019:
              αγορασατε ενα φιεστα με ψηλο καθισμα. μεινετε στο οπου μπορει να παει το φιεστα πατε και εσεις αλλα βαζετε στο μπαγκαζ και μια εξτρα συσκευασια πανες. προφιλ οδηγησης κλπ με δικινητα ειναι για ασφαλτο, οτι γραφουν για το χωμα ειναι μονο για το λαμπακι να το βλεπετε να γουσταρετε.

              Θα διαφωνήσω με το ότι πάω όπου πάει το φιέστα. Έχω πάει σε πολύ κακοτραχαλο δρόμο που με φιέστα σίγουρα θα έβρισκα. Για την ακρίβεια δεν θα επιχειρούσα κάν. Τα mode πιστεύω είναι όντως λίγο εφέ κ ότι δεν είναι αυτά που κάνουν τη διαφορά. Εννοείται ότι ένα δικινητο δεν μπορεί να ανταποκριθεί ως τετρακίνητο σε λάσπη και χιόνι από εκεί και έπειτα όμως η χρηστικότητα ενός πιο υπερυψωμένου οχήματος δεν αναιρείται σε σχέση με ένα χατς.

              Σωστός.. εγώ θα πρόσθετα ότι και 1-2% να βοηθούν τα mode, κακό δεν κάνουν..αν και 500€ και περίμενε που ήθελαν για το δικό μου, δεν έδινα.. αλλά 2 ολόιδια αυτοκίνητα, με ίδια τιμή ή παρεμφερή, δεν θα με χάλαγαν.. έχω ακούσει από πολύ έμπειρα άτομα ότι τους έχουν βοηθήσει πάντως.

              antonakis 1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • antonakis
                antonakis @dublin last edited by

                @dublin said in Ford Puma 2019:

                Σωστός.. εγώ θα πρόσθετα ότι και 1-2% να βοηθούν τα mode, κακό δεν κάνουν..αν και 500€ και περίμενε που ήθελαν για το δικό μου, δεν έδινα.. αλλά 2 ολόιδια αυτοκίνητα, με ίδια τιμή ή παρεμφερή, δεν θα με χάλαγαν.. έχω ακούσει από πολύ έμπειρα άτομα ότι τους έχουν βοηθήσει πάντως.

                H μαγκιά της psa είναι ότι κάποια αυτοκίνητα με grip control τα έδινε με m+s λάστιχα (c3 aircross θυμάμαι σίγουρα), τα οποία μάλλον έκαναν περισσότερη δουλειά σε δύσκολες συνθήκες.

                Moments before detonation...

                D 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • D
                  dublin @antonakis last edited by dublin

                  @antonakis said in Ford Puma 2019:

                  @dublin said in Ford Puma 2019:

                  Σωστός.. εγώ θα πρόσθετα ότι και 1-2% να βοηθούν τα mode, κακό δεν κάνουν..αν και 500€ και περίμενε που ήθελαν για το δικό μου, δεν έδινα.. αλλά 2 ολόιδια αυτοκίνητα, με ίδια τιμή ή παρεμφερή, δεν θα με χάλαγαν.. έχω ακούσει από πολύ έμπειρα άτομα ότι τους έχουν βοηθήσει πάντως.

                  H μαγκιά της psa είναι ότι κάποια αυτοκίνητα με grip control τα έδινε με m+s λάστιχα (c3 aircross θυμάμαι σίγουρα), τα οποία μάλλον έκαναν περισσότερη δουλειά σε δύσκολες συνθήκες.

                  Είχαν βγει κάποια τεστ που σε όλα αυτά τα μούφα SUV έβγαινε πρώτο το Aircross 3, ακόμη και το Jeep στα ίδια σημεία έβρισκε , ας πούμε.

                  Εγώ το έχω δήλωσε πολλές φορές, τα 2 Aircross (3 και 5) θα γινόντουσαν ιδανικά 4Χ4..αν έχει οδηγήσει κανείς ξέρει τι λέω.. μαλακές αναρτήσεις, θέση οδήγησης πάνω και όρθια, ειδικά το C5 Aircross εγώ προσωπικά πηδούσα για να κατέβω!

                  Μου έχουν πει πάντως συγκεκριμένα παραδείγματα με συνθήκες (ΚΑΙ εξωτερικό) που τους έδωσαν περισσότερη αυτοπεποίθηση αυτά τα συστήματα. Δεν τα αναφέρω τώρα γιατί θα ξεκινήσει ολόκληρος κύκλος συζητήσεων και προτιμώ να αυτολογοκριθω τώρα που δεν έχω φουλ χρόνο (σκέψου να είχα τι θα έγραφα!), αλλά στο 2008 ας πούμε θα τα ήθελα για την τιμή του τότε (μία από τις "ελλείψεις" που παραλίγο να μην κάνω την αγορά..). Βέβαια κανείς δεν λέει ότι χτυπάνε 4κινηση, πρέπει κάποιος να είναι αφελεστατος για να πει κάτι τέτοιο, αλλά γλυτώνεις άλλα μετά.. τεσπα, τα έχουμε συζητήσει πάλι.

                  Τα λάστιχα είναι το Α και το Ω..

                  antonakis 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • antonakis
                    antonakis @dublin last edited by

                    @dublin said in Ford Puma 2019:

                    Είχαν βγει κάποια τεστ που σε όλα αυτά τα μούφα SUV έβγαινε πρώτο το Aircross 3, ακόμη και το Jeep στα ίδια σημεία έβρισκε , ας πούμε.

                    Ο καθένας κάνει ότι τεστ θέλει και βγάζει ότι αποτελέσματα θέλει... Πανηγύριζε ο μότις ότι πέρασε δικίνητο yaris cross από το attart park π.χ.

                    Moments before detonation...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      dublin last edited by

                      https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Mega-Test-Offroad-Challenge-gia-10-2kinhta-B-SUV_183098_39127.asp

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • antonakis
                        antonakis last edited by

                        Καλά, το auto triti ούτε απεξω δεν περνάω πλέον.

                        Moments before detonation...

                        D 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • D
                          dublin @antonakis last edited by

                          @antonakis said in Ford Puma 2019:

                          Καλά, το auto triti ούτε απεξω δεν περνάω πλέον.

                          Δεν λέει τίποτα περίεργο, απλά επιβεβαιώνει αυτά που σου είπα.

                          18εκατοστα ψηλό, καλές γωνίες (για κάποιον περίεργο λόγο), έχει και grip control, αποδεδειγμένα έχει τις μαλακότερες αναρτήσεις που είναι πλεονέκτημα στο χώμα, υψηλότατη και όρθια θέση οδήγησης, μαλακά καθίσματα (Citroen Advanced Comfortαν έχεις ακουστα, μάλιστα, και μιλάω σοβαρά, είναι trademarked από την Citroen) και φυσικά και ελαστικά all season..το Jeep που θα περίμενες καλύτερο βρίσκει η χαμηλή ποδιά μπροστά ούτως ή άλλως..δεν είναι και rocket science.. έχουμε τον Ελονα γι'αυτά!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • C
                            christostsp last edited by

                            Τα μόνα πραγματικά crossover σε τέτοιες τιμές θεωρω πως είναι τα τετρακίνητα (έστω "soft" 4x4) Vitara και Duster, τα δίκινητα θα τα βρουν σκούρα σε ξαφνικές, έκτακτες, συνθήκες πχ ξαφνική χιονοπτωση (έστω και με κοινά θερινα ελαστικα αυτά θα πάνε μακρύτερα κάτω από συνθήκες όταν τα άλλα θα γλυστρουν), ή εκτός δρόμου όταν οι μπροστινοι τροχοί δεν έχουν πρόσφυση.
                            Τα υπόλοιπα απλά πάνε καλύτερα από χαμηλωμένο αυτοκίνητο. Ή έχεις 4κινηση, εστω soft ή απλά είσαι ψηλά...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              christostsp last edited by

                              Λιγα λεφτά και τετρακίνηση, έμειναν πια μόνο Suzuki και Dacia... οι υπόλοιποι δεν παίζουν. Απορώ τι δυνατότητες έχει το Yaris Cross AWD-i....

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • P
                                paraskevas013 last edited by

                                Σε λίγες ημέρες θα είμαι κάτοχος τελικά ενός st line x με 155 ίππους! Ξινίζει πολύ σε σχέση με τους 125 που τουρμπίζει καλύτερα από πιο ψηλά? Είναι το μόνο που με προβληματίζει στην καθημερινή χρήση πως θα είναι!

                                cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                • D
                                  dimsabas last edited by

                                  Το έχω δοκιμάσει σε αυτόματο και ξύριζε. Μη φοβάσαι τίποτα.

                                  Όσο για το grip control, το έχω δοκιμάσει μόνο στο Crossland κι όντως έκανε δουλειά. Ανέβηκε αγόγγυστα την ανηφόρα που έχω ως ορόσημο για τα light τζιποειδή.

                                  https://cartalk.gr/

                                  D P 2 Replies Last reply Reply Quote 4
                                  • D
                                    dublin @dimsabas last edited by

                                    @dimsabas said in Ford Puma 2019:

                                    Το έχω δοκιμάσει σε αυτόματο και ξύριζε. Μη φοβάσαι τίποτα.

                                    Όσο για το grip control, το έχω δοκιμάσει μόνο στο Crossland κι όντως έκανε δουλειά. Ανέβηκε αγόγγυστα την ανηφόρα που έχω ως ορόσημο για τα light τζιποειδή.

                                    Dimsabas, he tells it like it is!

                                    D 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • D
                                      dimsabas @dublin last edited by

                                      Ελπίζω να έχεις την ίδια γνώμη κι όταν θα γράψω κάτι που δε θα σου αρέσει.

                                      https://cartalk.gr/

                                      D 1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                      • N
                                        netgeo last edited by

                                        Το i-cockpit να βλέπεις από παντού και καλά θα τα πάτε.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • D
                                          dublin @dimsabas last edited by

                                          @dimsabas said in Ford Puma 2019:

                                          Ελπίζω να έχεις την ίδια γνώμη κι όταν θα γράψω κάτι που δε θα σου αρέσει.

                                          Αυτό το συγκεκριμένο είναι controversial. Τα υπόλοιπα θα τα δούμε όταν προκύψουν. Ξέρεις ότι υποστηρίζω την προσπάθειά σου.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • P
                                            paraskevas013 @dimsabas last edited by paraskevas013

                                            @dimsabas said in Ford Puma 2019:

                                            Το έχω δοκιμάσει σε αυτόματο και ξύριζε. Μη φοβάσαι τίποτα.

                                            Όσο για το grip control, το έχω δοκιμάσει μόνο στο Crossland κι όντως έκανε δουλειά. Ανέβηκε αγόγγυστα την ανηφόρα που έχω ως ορόσημο για τα light τζιποειδή.

                                            Για το πρώτο σκέλος αναφέρεσαι σε μένα φίλε μου? 🤔

                                            D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 213
                                            • 214
                                            • 215
                                            • 216
                                            • 217
                                            • 276
                                            • 277
                                            • 215 / 277
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr