-
Από το άρθρο παραπάνω
Τα πρόστιμα που προβλέπει η νομοθεσία για επικίνδυνη οδήγηση με ηλεκτρικό πατίνι ή ταχύτητες που ξεπερνούν τα 50χλμ την ώρα, μπορεί να υπερβούν και τα 200€.
Συγνώμη, επιτρέπονται πατίνια με τελική 50?
Αν ναι, να το ξανασκεφτώ. -
Μπακ του δα φιούτσουρ!
https://www.carandmotor.gr/new-mobility/toyota-neo-ilektriko-podilato-me-portmpagkaz
-
@piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Μπακ του δα φιούτσουρ!
https://www.carandmotor.gr/new-mobility/toyota-neo-ilektriko-podilato-me-portmpagkaz
Πιο οικολογικό το παλιό που πουλούσε σάμαλι...
-
Επίσης το νέο ηλεκτρικό ποδήλατο παίρνει και καλάθι επιβατών, μην ξεχνάμε πόσο μπροστά είναι η ΤΟΥΟΤΑ και οι εταιρείες του e-mobility
-
Συνεχίζω με το επόμενο περίεργο οχηματακι.
Είναι βαλίτσα; Είναι γραφείο; Είναι οθόνη; Είναι μεταφορικό μέσο; Δεν ξέρω τι είναι, αλλά φέρε μου 4 μαζί με την ηλιακή φόρτιση!
Σημειωτέον ότι έχουν μία τιμή ενδεικτική για Αμερική 3999$, αλλά αναφέρουν ότι μπορεί να μειωθεί. Αν πάει μαζικά και από μεγάλη εταιρεία σίγουρα μπορεί να πέσει αρκετά, μπορεί και 1/3 αυτής της αρχικής πιστεύω.
-
Θα αγόραζες ένα τέτοιο;
-
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Θα αγόραζες ένα τέτοιο;
Άμα κάνει μαζικά 800€, εννοείται..δεν υπάρχει καλύτερη φάση για camping για να πηγαίνεις να παίρνεις νερά, προμήθειες, τηλεκαρτες, γραμματόσημα από το κοντινό χωριό.
Σκέψου σε ένα Berlingo να χωράει βάση με φωτοβολταϊκά για 2 τέτοια, που λειτουργούν και σαν power bank, θα κάνει θραύση στους campers όλου του πλανήτη, και ξέρεις ασχολείται πολύς κόσμος με αυτό το lifestyle.
Τώρα στα 2999$ δεν θα ασχοληθεί κανείς, αλλά εύκολα αν το αγοράσει καμία Honda ή Piaggio το βγάζει 800€ ή και λιγότερα.
-
Οκ αλλά γιατί να μην πας με το berlingo να ψωνίσεις;
-
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Οκ αλλά γιατί να μην πας με το berlingo να ψωνίσεις;
Όταν στήνεις δεν μετακινείσαι εύκολα μετά, είναι σε ημιμόνιμη κατάσταση είτε σε οργανωμένο, ή ακόμη χειρότερα σε ελεύθερο (αφού δεν διασφαλίζεις θέση) άσε που στα βανακια και αυτά συνήθως βάζουμε έξτρα κατασκευές (π.χ τέντες στα πλάγια ή πίσω ή και τα 2) ή διαμορφώνεις τον χώρο ανάλογα (για ύπνο/χημική τουαλέτα ή κουζινακι).
Σε μεγαλύτερα οχήματα είναι ακόμη πιο γιγαντωμενα αυτά τα θέματα. Δεν έχεις δει ποτέ τροχόσπιτο με μηχανή ή ποδήλατα στο πίσω μέρος;
-
Σωστά έχω δει, ναι!
Εμένα μου αρέσουν τα τροχόσπιτα γιατί θέλω να έχω μπάνιο να πλένομαι και να κοιμάμαι σε κανονικό κρεβάτι
-
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Σωστά έχω δει, ναι!
Εμένα μου αρέσουν τα τροχόσπιτα γιατί θέλω να έχω μπάνιο να πλένομαι και να κοιμάμαι σε κανονικό κρεβάτι
Υπάρχουν και τα ξενοδοχεία! Εννοώ, τροχόσπιτα ξενοδοχεία.
https://www.carandmotor.gr/nea/akribotero-trohospito-ston-kosmo-videos
Μου είχαν "αναθέσει" να τους κάνω προτάσεις για μικρά ηλεκτρικά, και δεν ικανοποιήθηκαν με καμία μου πρόταση (δεν έχω πουλήσει κανένα ηλεκτρικό ακόμη). Τελικά πήραν 2 τέτοια.
https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/30257968-skyteam
Γενικά είναι ένας άλλος κόσμος το camping, στο εξωτερικό είναι σε άλλο επίπεδο, τα καλύτερα που έχω κάνει στη ζωή μου ήταν αναμφίβολα ελεύθερα με μόνο τα πόδια μου για κινητήρια δύναμη, και τα πάντα (συμπεριλαμβανομένων και σκευώ μαγειρέματος) στην πλάτη!
Αλλά και τα van έχουν την ευκολία τους. Επίσης πολλά καλά είχαμε κάνει με Berlingο, Vitara (μόνο και μόνο γιατί πήγαινε σε μέρη που δεν πήγαιναν άλλα), το Jazz χωραγε τα κέρατά του αν δεν είχες συνεπιβάτες πίσω, T5 4X4 (το αγαπημένο μου VW! Πολλά ταξίδια και αναμνήσεις από δαυτα.. είχα χαρεί με το ID-Buzz, αλλά τα 70.000 κατέστρεψαν κάθε πιθανότητα συμπάθειάς μου γι' αυτήν τη μάρκα).
Δυστυχώς η κατάσταση έχει αλλάξει, και στην ηλικία μας πλέον, και στο ότι οι περισσότεροι έχουμε παιδιά και επίσης πολύ παλιά κάναμε παντού ελεύθερα camping, τώρα στα περισσότερα μέρη θα φοβόμουν, ειδικά στην ηπειρωτική Ελλάδα.
-
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Θα αγόραζες ένα τέτοιο;
Με 50 κιλά βάρος; Όχι. Η ιδέα του πτυσσόμενου ποδηλάτου είναι να το φορτώνεις στα ΜΜΜ. Με αυτό πώς θα το ανεβοκατεβάζεις στις σκάλες του μετρό, ή στο λεωφορείο χωρίς ράμπα;
-
@tgd said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Θα αγόραζες ένα τέτοιο;
Με 50 κιλά βάρος; Όχι. Η ιδέα του πτυσσόμενου ποδηλάτου είναι να το φορτώνεις στα ΜΜΜ. Με αυτό πώς θα το ανεβοκατεβάζεις στις σκάλες του μετρό, ή στο λεωφορείο χωρίς ράμπα;
Δεν είναι ποδήλατο, είναι πτυσσόμενο scooter, just saying..και μπαίνει ασανσέρ!
Η χρήση του είναι περισσότερο για μεταφορά από άλλο όχημα όπως το βλέπω εγώ, όχι σαν κύριο μεταφορικό, έστω και στην πόλη.. επίσης όλα τα μικρό-ρόδα έχουν θέματα άνεσης και ασφάλειας κατά τη γνώμη μου.
Παλιότερα όταν κυκλοφορούσα με ποδήλατο συνέχεια, χωραγε και σχεδόν σε όλα τα ασανσέρ (όρθιο).
Βγαίνουν στη φόρα άπειρες ιδέες πάντως, πιστεύω θα έχουμε όλοι από 2-3 διαφορετικά ηλεκτρικά σαν gadet-ακια..
Να ένα που μ' αρέσει..
-
.
.και συνεχίζουμε...4.000 στην Κίνα, 15.000 στην Ισπανία!https://www.carandmotor.gr/nea/ilektriko-aytokinito-4000-eyro
-
Το κοίταζα ποιο πριν.
Η κοροϊδία στην Ευρώπη έχει χτυπήσει κόκκινο. -
Οι κινέζοι κάνουν ευρέως ντάμπινγκ στις τιμές, επομένως δεν είναι παράξενο που η ΕΕ τους χώνει δασμούς.
Αλλά δείτε π,χ, ότι το ABS στον κουβά είναι προαιρετικό. Στην Κίνα, γιατί στην ΕΕ είναι υποχρεωτικό, όπως κι ένα σωρώ άλλα συστήματα ασφαλείας. Για να μπουν όλα αυτά, κοστίζουν, και δεν έχει σημασία αν το αμάξι είναι κουβάς ή λίμο, τα συστήματα αυτά σαν πακέτο προσθέτουν περίπου το ίδιο ποσό στο κόστος. Αλλά μέγαλο ποσοστό στην τιμή των φθηνών, όπως φαίνεται ήδη στις τιμές των νέων μοντέλων πόλης -που τείνουν να εξαφανιστούν γιατί οι βιομηχανίες δεν βγάζουν αρκετό κέρδος ώστε να θέλουν να τα παράγουν.
-
Και κάτι που διάβασα μόλις τώρα:
Εδώ να σημειωθεί ότι από το 1994 οι ξένες αυτοκινητοβιομηχανίες εξαναγκάζονταν, λόγω της κινεζικής νομοθεσίας, να δημιουργήσουν μια κοινή επιχείρηση / κοινοπραξία (50:50) με μια κινεζική εταιρεία προκειμένου να παράγουν αυτοκίνητα επί κινεζικού εδάφους, γλιτώνοντας έτσι τους φόρους εισαγωγής.
Ας φτιάξουν και οι κινέζοι εργοστάσιο στον Πειραιά, να γλυτώσουν τους ευρωπαϊκούς δασμούς. Τόση προσπάθεια έχει κάνει η Cosco.
-
@tgd said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Και κάτι που διάβασα μόλις τώρα:
Εδώ να σημειωθεί ότι από το 1994 οι ξένες αυτοκινητοβιομηχανίες εξαναγκάζονταν, λόγω της κινεζικής νομοθεσίας, να δημιουργήσουν μια κοινή επιχείρηση / κοινοπραξία (50:50) με μια κινεζική εταιρεία προκειμένου να παράγουν αυτοκίνητα επί κινεζικού εδάφους, γλιτώνοντας έτσι τους φόρους εισαγωγής.
Ας φτιάξουν και οι κινέζοι εργοστάσιο στον Πειραιά, να γλυτώσουν τους ευρωπαϊκούς δασμούς. Τόση προσπάθεια έχει κάνει η Cosco.
Γι' αυτό ΟΛΟΙ έχουν κοινοπραξίες με Κινέζους, πήραν και την τεχνογνωσία από τους Ευρωπαίους, και άντε πιαστους τώρα..
-
Έχω ξαναγράψει, το 2015 σε Ασιατική χώρα αγόρασα Ετοιμοπαράδοτο στην αντιπροσωπεία τη "βασική" έκδοση του νέου μοντέλου τότε Μάζντα 6 2.0λτ αυτόματο, σε ισοτιμία γύρω στα 15.000€ όταν Ευρώπη (Ελλάδα δεν πωλούνταν ακόμη νομίζω) ξεκίναγε από 36 χιλιάδες.
Σήμερα ξεκινάει από 42. Ισοτιμία εκεί 18-20.Γιατί να είναι διαφορετικά τα πράγματα με τα ηλεκτροκινητα;
-
Πάντως το νέο C3 που πωλείται σε Ινδία και Λατινική Αμερική, πολύ φτηνότερα είναι εντελώς άλλο αμάξι, από τον χάλυβα και τους αερόσακους, μέχρι κινητήρες και πολλά ακόμα.
Και φτιάχνεται εκεί βέβαια με τα ντόπια μεροκάματα.
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης