-
Καλησπέρα σας,
Μετά από σχεδόν 150Κ με τα εργοστασιακά αμορτισέρ στο Corsa D, 1.4, 90HP, ήρθε σιγά σιγά ο καιρός για αλλαγή. Με ενδιαφέρει η άνεση και το καλό κράτημα εκεί που πρέπει. Το αυτοκίνητο κινείται σε δρόμους πέριξ της πόλης και όχι μέσα στο κέντρο της και κάνει και 7-8 φορές το χρόνο πιο μεγάλα ταξίδια (400-700 χλμ).
Δεν ενδιαφέρομαι να χαμηλώσω οπότε κρατάω τα εργοστασιακά ελατήρια.
Σκέφτομαι το παρακάτω:- Αλλαγή top mount/stop/αφρολέξ με εργοστασικά GM μπροστά και πίσω
- Ίδια εργοστασιακά ελατήρια
- Αλλαγή αμορτισέρ με Koni STR.T ή Bilstein B4 / B6
Διάβασα κάποια αρνητικά σχόλια για B4 ενώ σκέφτομαι ότι τα Koni και τα B6 ίσως είναι λίγο σκληρά και χάσω σε άνεση.
Έχει κάποιος φορέσει κάποια από τα παραπάνω για να ακούσω γνώμες ή κάτι άλλο που να είναι άνετο αλλά και να έχει σωστά κρατήματα χωρίς να βαράει; -
Σε fiesta mk7 ειχα μείνει πολυ ικανοποιημένος απο τα kyb.
-
Αν προτεραιότητα σου είναι η άνεση μείνε στα εργοστασιακά αμορτισέρ. Οτιδήποτε σε aftermarket θα είναι πιο σκληρό. Σε
-
@georgemit said in Corsa D Αμορτισέρ:
Σε fiesta mk7 ειχα μείνει πολυ ικανοποιημένος απο τα kyb.
Έχω βάλει τα ExcelG σε Suzuki SX4 και αν και είναι σκληρά, του πάνε καθώς είναι πιο ψηλό. Το κρατάω πάντως αν και δεν είμαι τόσο fan για να μπούνε στο Corsa.
@chriso said in Corsa D Αμορτισέρ:
Αν προτεραιότητα σου είναι η άνεση μείνε στα εργοστασιακά αμορτισέρ. Οτιδήποτε σε aftermarket θα είναι πιο σκληρό. Σε
Τα εργοστασιακά GM βγάινουν περί τα 900€ όλα. Τα θεωρώ υπερβολικά. Ψάχνοντας βρίσκω ότι τα φτιάχνει είτε η Sachs είτε η Cofap.
Sachs βλέπω made in Turkey (όχι ότι έχω κάτι με τους γείτονες αλλά υποτίθεται είναι γερμανικά).
Τείνω προς Bilstein B6 (ούτε τα B4 είναι made in Germany νομίζω) αλλά δεν ξέρω αν θα είναι σκληρά ή όχι. Το λίγο παραπάνω σκληρό μπορώ να το δεχτώ αλλά φοβάμαι μην ξεφύγω. -
Ακριβώς αυτό ήθελα να γράψω, τα εργοστασιακά είναι sachs, τα βρίσκεις με 250€.
Είχα βάλει σε corsa c.
Τα kyb δε μου φάνηκαν σκληρά στο fiesta πάντως, τα excel g είχα βάλει. -
Εγώ θα κράταγα σωστά τα εργοστασιακά ελατήρια και θα έβαζα κονι από μέσα.
Sachs και kyb παίζουν πολύ σε Opel, αλλά από excel G δεν είχα μείνει πολύ ικανοποιημένος. -
Τα β6 για σπορ οδήγηση είναι τοπ αλλά αν θες πρώτα άνεση και κυρίως κίνηση εντός πόλης ξέχασε τα.
-
Δεν έχει σημασία αν τα φτιάχνει η ίδια εταιρεία (πχ Sachs). Άλλης ποιότητας είναι τα εργοστασιακά και άλλης τα aftermarket. Δύο φορές άλλαξα σε δικά μου οχήματα (seat Toledo 2014 και corsa c 1.2 του 2005) με aftermarket, το μετάνιωσα και στις δυο.
-
Τα bilstein B6 είναι πολύ καλά. Ειδικά σε ταξίδι πας με 120 και νομίζεις πως τρέχεις με τα μισά χιλιόμετρα. Απίστευτη σταθερότητα και αντοχή σε σχέση με τα aftermarket της σειράς. Τώρα μέσα στην πόλη δεν έχεις άνεση, αλλά η κατάσταση είναι υποφερτή.
-
@georgemit said in Corsa D Αμορτισέρ:
Ακριβώς αυτό ήθελα να γράψω, τα εργοστασιακά είναι sachs, τα βρίσκεις με 250€.
Είχα βάλει σε corsa c.
Τα kyb δε μου φάνηκαν σκληρά στο fiesta πάντως, τα excel g είχα βάλει.Τα ακούω τα Kyb και σε ευχαριστώ για την γνώμη με τρώει να δοκιμάσω το κάτι καλύτερο (ή τουλάχιστον έτσι το σκέφτομαι).
@antonakis said in Corsa D Αμορτισέρ:
Εγώ θα κράταγα σωστά τα εργοστασιακά ελατήρια και θα έβαζα κονι από μέσα.
Sachs και kyb παίζουν πολύ σε Opel, αλλά από excel G δεν είχα μείνει πολύ ικανοποιημένος.Εργοστασιακά ελατήρια θα κρατήσω και εγώ, δεν πρόκειται να τα αλλάξω. Απλά σκεφτόμουν για το κάτι καλύτερο. Τα ExcelG της Kyb τα έχω δοκιμάσει σε SX4 και του πάνε αλλά κρατάω και εγώ τις αμφιβολίες μου για τον συνδιασμό τους με Corsa.
@w202-amg said in Corsa D Αμορτισέρ:
Τα β6 για σπορ οδήγηση είναι τοπ αλλά αν θες πρώτα άνεση και κυρίως κίνηση εντός πόλης ξέχασε τα.
@kozani76 said in Corsa D Αμορτισέρ:
Τα bilstein B6 είναι πολύ καλά. Ειδικά σε ταξίδι πας με 120 και νομίζεις πως τρέχεις με τα μισά χιλιόμετρα. Απίστευτη σταθερότητα και αντοχή σε σχέση με τα aftermarket της σειράς. Τώρα μέσα στην πόλη δεν έχεις άνεση, αλλά η κατάσταση είναι υποφερτή.
Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας. Το αυτοκίνητο δεν κινείται σχεδόν καθόλου εντός πόλης παρά ελάχιστων περιπτώσεων. Όλα του τα χλμ είναι σε εθνικές/επαρχιακές οδούς. Ακόμη και στη δουλειά που πάω, η μέση ταχύτητα είναι τα 80-100 χμλ σταθερά. Από την άλλη παίζουν και ταξιδάκια μέσα στο χρόνο. Εκεί είναι που και εγώ σκέφοτμαι ότι αξίζει ίσως να του βάλω τα B6 καθώς, θεωρητικά από αυτά που έχω διαβάσει, είναι περίπου 20% πιο σκληρά από τα εργοαστασιακά (λένε ότι τα Β4 είναι περίπου 10% πιο σκληρά από τα εργοστασιακά).
@chriso said in Corsa D Αμορτισέρ:
Δεν έχει σημασία αν τα φτιάχνει η ίδια εταιρεία (πχ Sachs). Άλλης ποιότητας είναι τα εργοστασιακά και άλλης τα aftermarket. Δύο φορές άλλαξα σε δικά μου οχήματα (seat Toledo 2014 και corsa c 1.2 του 2005) με aftermarket, το μετάνιωσα και στις δυο.
Ενδιαφέρον. Για αυτό και σκέφτομαι για το κάτι καλύτερο, π.χ. B6 και εγώ.
-
@icsd08063 said in Corsa D Αμορτισέρ:
@georgemit said in Corsa D Αμορτισέρ:
Ακριβώς αυτό ήθελα να γράψω, τα εργοστασιακά είναι sachs, τα βρίσκεις με 250€.
Είχα βάλει σε corsa c.
Τα kyb δε μου φάνηκαν σκληρά στο fiesta πάντως, τα excel g είχα βάλει.Τα ακούω τα Kyb και σε ευχαριστώ για την γνώμη με τρώει να δοκιμάσω το κάτι καλύτερο (ή τουλάχιστον έτσι το σκέφτομαι).
@antonakis said in Corsa D Αμορτισέρ:
Εγώ θα κράταγα σωστά τα εργοστασιακά ελατήρια και θα έβαζα κονι από μέσα.
Sachs και kyb παίζουν πολύ σε Opel, αλλά από excel G δεν είχα μείνει πολύ ικανοποιημένος.Εργοστασιακά ελατήρια θα κρατήσω και εγώ, δεν πρόκειται να τα αλλάξω. Απλά σκεφτόμουν για το κάτι καλύτερο. Τα ExcelG της Kyb τα έχω δοκιμάσει σε SX4 και του πάνε αλλά κρατάω και εγώ τις αμφιβολίες μου για τον συνδιασμό τους με Corsa.
@w202-amg said in Corsa D Αμορτισέρ:
Τα β6 για σπορ οδήγηση είναι τοπ αλλά αν θες πρώτα άνεση και κυρίως κίνηση εντός πόλης ξέχασε τα.
@kozani76 said in Corsa D Αμορτισέρ:
Τα bilstein B6 είναι πολύ καλά. Ειδικά σε ταξίδι πας με 120 και νομίζεις πως τρέχεις με τα μισά χιλιόμετρα. Απίστευτη σταθερότητα και αντοχή σε σχέση με τα aftermarket της σειράς. Τώρα μέσα στην πόλη δεν έχεις άνεση, αλλά η κατάσταση είναι υποφερτή.
Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας. Το αυτοκίνητο δεν κινείται σχεδόν καθόλου εντός πόλης παρά ελάχιστων περιπτώσεων. Όλα του τα χλμ είναι σε εθνικές/επαρχιακές οδούς. Ακόμη και στη δουλειά που πάω, η μέση ταχύτητα είναι τα 80-100 χμλ σταθερά. Από την άλλη παίζουν και ταξιδάκια μέσα στο χρόνο. Εκεί είναι που και εγώ σκέφοτμαι ότι αξίζει ίσως να του βάλω τα B6 καθώς, θεωρητικά από αυτά που έχω διαβάσει, είναι περίπου 20% πιο σκληρά από τα εργοαστασιακά (λένε ότι τα Β4 είναι περίπου 10% πιο σκληρά από τα εργοστασιακά).
@chriso said in Corsa D Αμορτισέρ:
Δεν έχει σημασία αν τα φτιάχνει η ίδια εταιρεία (πχ Sachs). Άλλης ποιότητας είναι τα εργοστασιακά και άλλης τα aftermarket. Δύο φορές άλλαξα σε δικά μου οχήματα (seat Toledo 2014 και corsa c 1.2 του 2005) με aftermarket, το μετάνιωσα και στις δυο.
Ενδιαφέρον. Για αυτό και σκέφτομαι για το κάτι καλύτερο, π.χ. B6 και εγώ.
Δεν μπορείς να πεις ότι είναι 20% πιο σκληρά.... Το β6-β8 έχουν τρομερή προσαρμοστικότητα. Εγώ τα φοράω σε δύο αμαξια και είχα μια 4αδα μαύρα σε άψογη κατάσταση. Τα έβαλα για χειμώνα , μέρα με τη νύχτα . Εκεί που τα κατηγορίας οεμ αδυνατούν να ελέγξουν την κίνηση του αυτοκινήτου,τα bilstein b6 b8 είναι σαν να μην έχουν όριο.
Αφού κινείσαι εκτός πόλης Βάλτα,αν σου αρέσουν μάλιστα οι στροφές θα τα ευχαριστήσεις διπλά. -
@w202-amg said in Corsa D Αμορτισέρ:
@icsd08063 said in Corsa D Αμορτισέρ:
@georgemit said in Corsa D Αμορτισέρ:
Ακριβώς αυτό ήθελα να γράψω, τα εργοστασιακά είναι sachs, τα βρίσκεις με 250€.
Είχα βάλει σε corsa c.
Τα kyb δε μου φάνηκαν σκληρά στο fiesta πάντως, τα excel g είχα βάλει.Τα ακούω τα Kyb και σε ευχαριστώ για την γνώμη με τρώει να δοκιμάσω το κάτι καλύτερο (ή τουλάχιστον έτσι το σκέφτομαι).
@antonakis said in Corsa D Αμορτισέρ:
Εγώ θα κράταγα σωστά τα εργοστασιακά ελατήρια και θα έβαζα κονι από μέσα.
Sachs και kyb παίζουν πολύ σε Opel, αλλά από excel G δεν είχα μείνει πολύ ικανοποιημένος.Εργοστασιακά ελατήρια θα κρατήσω και εγώ, δεν πρόκειται να τα αλλάξω. Απλά σκεφτόμουν για το κάτι καλύτερο. Τα ExcelG της Kyb τα έχω δοκιμάσει σε SX4 και του πάνε αλλά κρατάω και εγώ τις αμφιβολίες μου για τον συνδιασμό τους με Corsa.
@w202-amg said in Corsa D Αμορτισέρ:
Τα β6 για σπορ οδήγηση είναι τοπ αλλά αν θες πρώτα άνεση και κυρίως κίνηση εντός πόλης ξέχασε τα.
@kozani76 said in Corsa D Αμορτισέρ:
Τα bilstein B6 είναι πολύ καλά. Ειδικά σε ταξίδι πας με 120 και νομίζεις πως τρέχεις με τα μισά χιλιόμετρα. Απίστευτη σταθερότητα και αντοχή σε σχέση με τα aftermarket της σειράς. Τώρα μέσα στην πόλη δεν έχεις άνεση, αλλά η κατάσταση είναι υποφερτή.
Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας. Το αυτοκίνητο δεν κινείται σχεδόν καθόλου εντός πόλης παρά ελάχιστων περιπτώσεων. Όλα του τα χλμ είναι σε εθνικές/επαρχιακές οδούς. Ακόμη και στη δουλειά που πάω, η μέση ταχύτητα είναι τα 80-100 χμλ σταθερά. Από την άλλη παίζουν και ταξιδάκια μέσα στο χρόνο. Εκεί είναι που και εγώ σκέφοτμαι ότι αξίζει ίσως να του βάλω τα B6 καθώς, θεωρητικά από αυτά που έχω διαβάσει, είναι περίπου 20% πιο σκληρά από τα εργοαστασιακά (λένε ότι τα Β4 είναι περίπου 10% πιο σκληρά από τα εργοστασιακά).
@chriso said in Corsa D Αμορτισέρ:
Δεν έχει σημασία αν τα φτιάχνει η ίδια εταιρεία (πχ Sachs). Άλλης ποιότητας είναι τα εργοστασιακά και άλλης τα aftermarket. Δύο φορές άλλαξα σε δικά μου οχήματα (seat Toledo 2014 και corsa c 1.2 του 2005) με aftermarket, το μετάνιωσα και στις δυο.
Ενδιαφέρον. Για αυτό και σκέφτομαι για το κάτι καλύτερο, π.χ. B6 και εγώ.
Δεν μπορείς να πεις ότι είναι 20% πιο σκληρά.... Το β6-β8 έχουν τρομερή προσαρμοστικότητα. Εγώ τα φοράω σε δύο αμαξια και είχα μια 4αδα μαύρα σε άψογη κατάσταση. Τα έβαλα για χειμώνα , μέρα με τη νύχτα . Εκεί που τα κατηγορίας οεμ αδυνατούν να ελέγξουν την κίνηση του αυτοκινήτου,τα bilstein b6 b8 είναι σαν να μην έχουν όριο.
Αφού κινείσαι εκτός πόλης Βάλτα,αν σου αρέσουν μάλιστα οι στροφές θα τα ευχαριστήσεις διπλά.Σε ευχαριστώ πολύ για την απάντηση σου. Ενδιαφέρον να ακούω άποψη για τα Β6 άνθρωπο που τα έχει.
Αν επιτρέπεται σε τι αυτοκίνητο και με τι setup?Είμαι 99% προς τα Β6. Έχοντας 185/65/15 διάσταση, θεωρώ ότι δεν θα είναι τόσο uncomfortable το τελικό αποτέλεσμα.
-
@icsd08063 said in Corsa D Αμορτισέρ:
@w202-amg said in Corsa D Αμορτισέρ:
@icsd08063 said in Corsa D Αμορτισέρ:
@georgemit said in Corsa D Αμορτισέρ:
Ακριβώς αυτό ήθελα να γράψω, τα εργοστασιακά είναι sachs, τα βρίσκεις με 250€.
Είχα βάλει σε corsa c.
Τα kyb δε μου φάνηκαν σκληρά στο fiesta πάντως, τα excel g είχα βάλει.Τα ακούω τα Kyb και σε ευχαριστώ για την γνώμη με τρώει να δοκιμάσω το κάτι καλύτερο (ή τουλάχιστον έτσι το σκέφτομαι).
@antonakis said in Corsa D Αμορτισέρ:
Εγώ θα κράταγα σωστά τα εργοστασιακά ελατήρια και θα έβαζα κονι από μέσα.
Sachs και kyb παίζουν πολύ σε Opel, αλλά από excel G δεν είχα μείνει πολύ ικανοποιημένος.Εργοστασιακά ελατήρια θα κρατήσω και εγώ, δεν πρόκειται να τα αλλάξω. Απλά σκεφτόμουν για το κάτι καλύτερο. Τα ExcelG της Kyb τα έχω δοκιμάσει σε SX4 και του πάνε αλλά κρατάω και εγώ τις αμφιβολίες μου για τον συνδιασμό τους με Corsa.
@w202-amg said in Corsa D Αμορτισέρ:
Τα β6 για σπορ οδήγηση είναι τοπ αλλά αν θες πρώτα άνεση και κυρίως κίνηση εντός πόλης ξέχασε τα.
@kozani76 said in Corsa D Αμορτισέρ:
Τα bilstein B6 είναι πολύ καλά. Ειδικά σε ταξίδι πας με 120 και νομίζεις πως τρέχεις με τα μισά χιλιόμετρα. Απίστευτη σταθερότητα και αντοχή σε σχέση με τα aftermarket της σειράς. Τώρα μέσα στην πόλη δεν έχεις άνεση, αλλά η κατάσταση είναι υποφερτή.
Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας. Το αυτοκίνητο δεν κινείται σχεδόν καθόλου εντός πόλης παρά ελάχιστων περιπτώσεων. Όλα του τα χλμ είναι σε εθνικές/επαρχιακές οδούς. Ακόμη και στη δουλειά που πάω, η μέση ταχύτητα είναι τα 80-100 χμλ σταθερά. Από την άλλη παίζουν και ταξιδάκια μέσα στο χρόνο. Εκεί είναι που και εγώ σκέφοτμαι ότι αξίζει ίσως να του βάλω τα B6 καθώς, θεωρητικά από αυτά που έχω διαβάσει, είναι περίπου 20% πιο σκληρά από τα εργοαστασιακά (λένε ότι τα Β4 είναι περίπου 10% πιο σκληρά από τα εργοστασιακά).
@chriso said in Corsa D Αμορτισέρ:
Δεν έχει σημασία αν τα φτιάχνει η ίδια εταιρεία (πχ Sachs). Άλλης ποιότητας είναι τα εργοστασιακά και άλλης τα aftermarket. Δύο φορές άλλαξα σε δικά μου οχήματα (seat Toledo 2014 και corsa c 1.2 του 2005) με aftermarket, το μετάνιωσα και στις δυο.
Ενδιαφέρον. Για αυτό και σκέφτομαι για το κάτι καλύτερο, π.χ. B6 και εγώ.
Δεν μπορείς να πεις ότι είναι 20% πιο σκληρά.... Το β6-β8 έχουν τρομερή προσαρμοστικότητα. Εγώ τα φοράω σε δύο αμαξια και είχα μια 4αδα μαύρα σε άψογη κατάσταση. Τα έβαλα για χειμώνα , μέρα με τη νύχτα . Εκεί που τα κατηγορίας οεμ αδυνατούν να ελέγξουν την κίνηση του αυτοκινήτου,τα bilstein b6 b8 είναι σαν να μην έχουν όριο.
Αφού κινείσαι εκτός πόλης Βάλτα,αν σου αρέσουν μάλιστα οι στροφές θα τα ευχαριστήσεις διπλά.Σε ευχαριστώ πολύ για την απάντηση σου. Ενδιαφέρον να ακούω άποψη για τα Β6 άνθρωπο που τα έχει.
Αν επιτρέπεται σε τι αυτοκίνητο και με τι setup?Είμαι 99% προς τα Β6. Έχοντας 185/65/15 διάσταση, θεωρώ ότι δεν θα είναι τόσο uncomfortable το τελικό αποτέλεσμα.
Σε δύο w202 eibach pro kit ελατήρια από c280 και πάνω , το ένα χαμηλωμένο 1,5 πόντο περίπου με μπάρα ψαλιδιών και θόλων και το άλλο 2 πόντους με θολομπαρες πίσω και προσεχώς μπροστά.
Το 202 έχει δίπλα ψαλίδια μπροστά με διαφορετικα σημεία έδρασης για το ελατήριο και το αμορτισέρ και πολλαπλών πίσω. Το 203 σε sportcoupe έχει Μακφέρσον και τα β6 ψιλοκοπανανε εκεί .
Από τη στιγμή που οι καθημερινές σου μετακινήσεις δεν είναι εντός πόλης δεν θα σε ενοχλήσει τίποτα. Φυσικά είναι θέμα και γούστου αλλά και θέμα πόλης,πόσο τραγικοί είναι οι δρόμοι, π.χ. Ιωάννινα ότι και να χεις θα διαλυθεί το αμάξι. Καλαμπάκα πριν το φυσικό αέριο και νέα ύδρευση οι δρόμοι ήταν χαλί. -
Καλησπέρα σε όλους.
Έχω το Corsa D - 2007 - 1.4, εδώ και ένα μήνα και το κυκλοφορώ αποκλειστικά μέσα στην πόλη. Το πρόβλημα μου είναι ότι όταν ο δρόμος είναι χάλια με ανωμαλίες και σαμαράκια, κοπανάει πολύ.
Ο μηχανικός που έκανα το service μου είπε ότι το ίδιο είναι πάνω-κάτω με τα άλλα, θέμα συναρμογής. Και ότι πιο πολύ εντοπίζεται στη κολώνα του τιμονιού. Δεν έδειξε διάθεση να το ψάξει.
Εμένα όμως με ενοχλεί και θέλω να το ψάξω περισσότερο.
Από που λέτε να αρχίσω; Και πως;
Ευχαριστώ. -
@green_dragon said in Corsa D Αμορτισέρ:
Από που λέτε να αρχίσω; Και πως;
Άλλαξε μηχανικό.
Άπο εκεί και πέρα νομίζω Sachs φοράνε από εργοστάσιο και αυτά.
Επιλογές after market πολλές και σε πιο μαλακά και σε πιο σπορ.Τα αμορτισέρ μπορούν να ελεγχθούν εύκολα σε συνεργείο αναρτήσεων.
-
@antonakis said in Corsa D Αμορτισέρ:
@green_dragon said in Corsa D Αμορτισέρ:
Από που λέτε να αρχίσω; Και πως;
Άλλαξε μηχανικό.
Άπο εκεί και πέρα νομίζω Sachs φοράνε από εργοστάσιο και αυτά.
Επιλογές after market πολλές και σε πιο μαλακά και σε πιο σπορ.Τα αμορτισέρ μπορούν να ελεγχθούν εύκολα σε συνεργείο αναρτήσεων.
Σε ευχαριστώ φίλε μου.
Τα αμορτισέρ φαίνεται από το βιβλίο service να έχουν αλλαχτεί στα 80.000km το 2016.
Από τότε έχει κάνει 30.000km, αλλά το αμάξι τον τελευταίο ενάμιση χρόνο ήταν σε ακινησία. Δεν έχει πολλά χιλιόμετρα με αυτά τα αμορτισέρ, αλλά τα χρόνια και η ακινησία φαίνεται να παίζουν ρόλο. -
@green_dragon said in Corsa D Αμορτισέρ:
@antonakis said in Corsa D Αμορτισέρ:
@green_dragon said in Corsa D Αμορτισέρ:
Από που λέτε να αρχίσω; Και πως;
Άλλαξε μηχανικό.
Άπο εκεί και πέρα νομίζω Sachs φοράνε από εργοστάσιο και αυτά.
Επιλογές after market πολλές και σε πιο μαλακά και σε πιο σπορ.Τα αμορτισέρ μπορούν να ελεγχθούν εύκολα σε συνεργείο αναρτήσεων.
Σε ευχαριστώ φίλε μου.
Τα αμορτισέρ φαίνεται από το βιβλίο service να έχουν αλλαχτεί στα 80.000km το 2016.
Από τότε έχει κάνει 30.000km, αλλά το αμάξι τον τελευταίο ενάμιση χρόνο ήταν σε ακινησία. Δεν έχει πολλά χιλιόμετρα με αυτά τα αμορτισέρ, αλλά τα χρόνια και η ακινησία φαίνεται να παίζουν ρόλο.Tι αμορτισερ φορας τωρα γνωριζεις?
30.000 χλμ ειναι παρα πολυ λιγα για να τα εχουν φτυσει τα αμορτισερ, μπορει να ειναι ετσι κι αλλιως πιο σκληρα απ'τα εργοστασιακα σαν τα kyb excel g που φοραω εγω στο 207 μου που σιγουρα ειναι πιο σκληρα απ'τα εργοστασιακα.
Απο'κει και περα παιζει ρολο και τι λαστιχα εχεις, τοσο απο αποψη χλμ που εχουν ηδη και χρονολογιας (γιατι μπορει να ξεραθηκαν και να εγιναν πιο σκληρα) οσο κι απ'τη φυση του ελαστικου (αλλα ειναι πιο σκληρα κι αλλα πιο ανετα) και φυσικα τσεκαρε και τις πιεσεις τους να δεις οτι ειναι σωστες. -
@driver-m said in Corsa D Αμορτισέρ:
@green_dragon said in Corsa D Αμορτισέρ:
@antonakis said in Corsa D Αμορτισέρ:
@green_dragon said in Corsa D Αμορτισέρ:
Από που λέτε να αρχίσω; Και πως;
Άλλαξε μηχανικό.
Άπο εκεί και πέρα νομίζω Sachs φοράνε από εργοστάσιο και αυτά.
Επιλογές after market πολλές και σε πιο μαλακά και σε πιο σπορ.Τα αμορτισέρ μπορούν να ελεγχθούν εύκολα σε συνεργείο αναρτήσεων.
Σε ευχαριστώ φίλε μου.
Τα αμορτισέρ φαίνεται από το βιβλίο service να έχουν αλλαχτεί στα 80.000km το 2016.
Από τότε έχει κάνει 30.000km, αλλά το αμάξι τον τελευταίο ενάμιση χρόνο ήταν σε ακινησία. Δεν έχει πολλά χιλιόμετρα με αυτά τα αμορτισέρ, αλλά τα χρόνια και η ακινησία φαίνεται να παίζουν ρόλο.Tι αμορτισερ φορας τωρα γνωριζεις?
30.000 χλμ ειναι παρα πολυ λιγα για να τα εχουν φτυσει τα αμορτισερ, μπορει να ειναι ετσι κι αλλιως πιο σκληρα απ'τα εργοστασιακα σαν τα kyb excel g που φοραω εγω στο 207 μου που σιγουρα ειναι πιο σκληρα απ'τα εργοστασιακα.
Απο'κει και περα παιζει ρολο και τι λαστιχα εχεις, τοσο απο αποψη χλμ που εχουν ηδη και χρονολογιας (γιατι μπορει να ξεραθηκαν και να εγιναν πιο σκληρα) οσο κι απ'τη φυση του ελαστικου (αλλα ειναι πιο σκληρα κι αλλα πιο ανετα) και φυσικα τσεκαρε και τις πιεσεις τους να δεις οτι ειναι σωστες.Αμορτισέρ δεν ξέρω ποια φοράει. Την Τρίτη θα το πάω για έλεγχο και θα μάθω.
Τα λάστιχα είναι καινούργια Pirelli Cinturato Verde με διάσταση 185/55/16 και παραγωγή 24η εβδομάδα του 2023 και γύρω στα 3000km.
Η πίεση των ελαστικών είναι με βάση τον κατασκευαστή 32 μπροστά 29 πίσω. -
@green_dragon said in Corsa D Αμορτισέρ:
@driver-m said in Corsa D Αμορτισέρ:
@green_dragon said in Corsa D Αμορτισέρ:
@antonakis said in Corsa D Αμορτισέρ:
@green_dragon said in Corsa D Αμορτισέρ:
Από που λέτε να αρχίσω; Και πως;
Άλλαξε μηχανικό.
Άπο εκεί και πέρα νομίζω Sachs φοράνε από εργοστάσιο και αυτά.
Επιλογές after market πολλές και σε πιο μαλακά και σε πιο σπορ.Τα αμορτισέρ μπορούν να ελεγχθούν εύκολα σε συνεργείο αναρτήσεων.
Σε ευχαριστώ φίλε μου.
Τα αμορτισέρ φαίνεται από το βιβλίο service να έχουν αλλαχτεί στα 80.000km το 2016.
Από τότε έχει κάνει 30.000km, αλλά το αμάξι τον τελευταίο ενάμιση χρόνο ήταν σε ακινησία. Δεν έχει πολλά χιλιόμετρα με αυτά τα αμορτισέρ, αλλά τα χρόνια και η ακινησία φαίνεται να παίζουν ρόλο.Tι αμορτισερ φορας τωρα γνωριζεις?
30.000 χλμ ειναι παρα πολυ λιγα για να τα εχουν φτυσει τα αμορτισερ, μπορει να ειναι ετσι κι αλλιως πιο σκληρα απ'τα εργοστασιακα σαν τα kyb excel g που φοραω εγω στο 207 μου που σιγουρα ειναι πιο σκληρα απ'τα εργοστασιακα.
Απο'κει και περα παιζει ρολο και τι λαστιχα εχεις, τοσο απο αποψη χλμ που εχουν ηδη και χρονολογιας (γιατι μπορει να ξεραθηκαν και να εγιναν πιο σκληρα) οσο κι απ'τη φυση του ελαστικου (αλλα ειναι πιο σκληρα κι αλλα πιο ανετα) και φυσικα τσεκαρε και τις πιεσεις τους να δεις οτι ειναι σωστες.Αμορτισέρ δεν ξέρω ποια φοράει. Την Τρίτη θα το πάω για έλεγχο και θα μάθω.
Τα λάστιχα είναι καινούργια Pirelli Cinturato Verde με διάσταση 185/55/16 και παραγωγή 24η εβδομάδα του 2023 και γύρω στα 3000km.
Η πίεση των ελαστικών είναι με βάση τον κατασκευαστή 32 μπροστά 29 πίσω.στο τελευταιο γαλλοχρεπο κορσα παντως κατερρευσαν τα πισω αμορτισερ στα 50k, το πηγα για αλλαγη οπου βρηκαν και τα μπροστινα τελειωμενα.
Corsa D Αμορτισέρ