Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    I
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 1
    • Posts 4
    • Best 1
    • Groups 0

    icsd08063

    @icsd08063

    1
    Reputation
    1
    Profile views
    4
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    icsd08063 Unfollow Follow

    Best posts made by icsd08063

    • RE: Corsa D Αμορτισέρ

      @georgemit said in Corsa D Αμορτισέρ:

      Ακριβώς αυτό ήθελα να γράψω, τα εργοστασιακά είναι sachs, τα βρίσκεις με 250€.
      Είχα βάλει σε corsa c.
      Τα kyb δε μου φάνηκαν σκληρά στο fiesta πάντως, τα excel g είχα βάλει.

      Τα ακούω τα Kyb και σε ευχαριστώ για την γνώμη με τρώει να δοκιμάσω το κάτι καλύτερο (ή τουλάχιστον έτσι το σκέφτομαι).

      @antonakis said in Corsa D Αμορτισέρ:

      Εγώ θα κράταγα σωστά τα εργοστασιακά ελατήρια και θα έβαζα κονι από μέσα.
      Sachs και kyb παίζουν πολύ σε Opel, αλλά από excel G δεν είχα μείνει πολύ ικανοποιημένος.

      Εργοστασιακά ελατήρια θα κρατήσω και εγώ, δεν πρόκειται να τα αλλάξω. Απλά σκεφτόμουν για το κάτι καλύτερο. Τα ExcelG της Kyb τα έχω δοκιμάσει σε SX4 και του πάνε αλλά κρατάω και εγώ τις αμφιβολίες μου για τον συνδιασμό τους με Corsa.

      @w202-amg said in Corsa D Αμορτισέρ:

      Τα β6 για σπορ οδήγηση είναι τοπ αλλά αν θες πρώτα άνεση και κυρίως κίνηση εντός πόλης ξέχασε τα.

      @kozani76 said in Corsa D Αμορτισέρ:

      Τα bilstein B6 είναι πολύ καλά. Ειδικά σε ταξίδι πας με 120 και νομίζεις πως τρέχεις με τα μισά χιλιόμετρα. Απίστευτη σταθερότητα και αντοχή σε σχέση με τα aftermarket της σειράς. Τώρα μέσα στην πόλη δεν έχεις άνεση, αλλά η κατάσταση είναι υποφερτή.

      Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας. Το αυτοκίνητο δεν κινείται σχεδόν καθόλου εντός πόλης παρά ελάχιστων περιπτώσεων. Όλα του τα χλμ είναι σε εθνικές/επαρχιακές οδούς. Ακόμη και στη δουλειά που πάω, η μέση ταχύτητα είναι τα 80-100 χμλ σταθερά. Από την άλλη παίζουν και ταξιδάκια μέσα στο χρόνο. Εκεί είναι που και εγώ σκέφοτμαι ότι αξίζει ίσως να του βάλω τα B6 καθώς, θεωρητικά από αυτά που έχω διαβάσει, είναι περίπου 20% πιο σκληρά από τα εργοαστασιακά (λένε ότι τα Β4 είναι περίπου 10% πιο σκληρά από τα εργοστασιακά).

      @chriso said in Corsa D Αμορτισέρ:

      Δεν έχει σημασία αν τα φτιάχνει η ίδια εταιρεία (πχ Sachs). Άλλης ποιότητας είναι τα εργοστασιακά και άλλης τα aftermarket. Δύο φορές άλλαξα σε δικά μου οχήματα (seat Toledo 2014 και corsa c 1.2 του 2005) με aftermarket, το μετάνιωσα και στις δυο.

      Ενδιαφέρον. Για αυτό και σκέφτομαι για το κάτι καλύτερο, π.χ. B6 και εγώ.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      I
      icsd08063

    Latest posts made by icsd08063

    • RE: Corsa D Αμορτισέρ

      @w202-amg said in Corsa D Αμορτισέρ:

      @icsd08063 said in Corsa D Αμορτισέρ:

      @georgemit said in Corsa D Αμορτισέρ:

      Ακριβώς αυτό ήθελα να γράψω, τα εργοστασιακά είναι sachs, τα βρίσκεις με 250€.
      Είχα βάλει σε corsa c.
      Τα kyb δε μου φάνηκαν σκληρά στο fiesta πάντως, τα excel g είχα βάλει.

      Τα ακούω τα Kyb και σε ευχαριστώ για την γνώμη με τρώει να δοκιμάσω το κάτι καλύτερο (ή τουλάχιστον έτσι το σκέφτομαι).

      @antonakis said in Corsa D Αμορτισέρ:

      Εγώ θα κράταγα σωστά τα εργοστασιακά ελατήρια και θα έβαζα κονι από μέσα.
      Sachs και kyb παίζουν πολύ σε Opel, αλλά από excel G δεν είχα μείνει πολύ ικανοποιημένος.

      Εργοστασιακά ελατήρια θα κρατήσω και εγώ, δεν πρόκειται να τα αλλάξω. Απλά σκεφτόμουν για το κάτι καλύτερο. Τα ExcelG της Kyb τα έχω δοκιμάσει σε SX4 και του πάνε αλλά κρατάω και εγώ τις αμφιβολίες μου για τον συνδιασμό τους με Corsa.

      @w202-amg said in Corsa D Αμορτισέρ:

      Τα β6 για σπορ οδήγηση είναι τοπ αλλά αν θες πρώτα άνεση και κυρίως κίνηση εντός πόλης ξέχασε τα.

      @kozani76 said in Corsa D Αμορτισέρ:

      Τα bilstein B6 είναι πολύ καλά. Ειδικά σε ταξίδι πας με 120 και νομίζεις πως τρέχεις με τα μισά χιλιόμετρα. Απίστευτη σταθερότητα και αντοχή σε σχέση με τα aftermarket της σειράς. Τώρα μέσα στην πόλη δεν έχεις άνεση, αλλά η κατάσταση είναι υποφερτή.

      Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας. Το αυτοκίνητο δεν κινείται σχεδόν καθόλου εντός πόλης παρά ελάχιστων περιπτώσεων. Όλα του τα χλμ είναι σε εθνικές/επαρχιακές οδούς. Ακόμη και στη δουλειά που πάω, η μέση ταχύτητα είναι τα 80-100 χμλ σταθερά. Από την άλλη παίζουν και ταξιδάκια μέσα στο χρόνο. Εκεί είναι που και εγώ σκέφοτμαι ότι αξίζει ίσως να του βάλω τα B6 καθώς, θεωρητικά από αυτά που έχω διαβάσει, είναι περίπου 20% πιο σκληρά από τα εργοαστασιακά (λένε ότι τα Β4 είναι περίπου 10% πιο σκληρά από τα εργοστασιακά).

      @chriso said in Corsa D Αμορτισέρ:

      Δεν έχει σημασία αν τα φτιάχνει η ίδια εταιρεία (πχ Sachs). Άλλης ποιότητας είναι τα εργοστασιακά και άλλης τα aftermarket. Δύο φορές άλλαξα σε δικά μου οχήματα (seat Toledo 2014 και corsa c 1.2 του 2005) με aftermarket, το μετάνιωσα και στις δυο.

      Ενδιαφέρον. Για αυτό και σκέφτομαι για το κάτι καλύτερο, π.χ. B6 και εγώ.

      Δεν μπορείς να πεις ότι είναι 20% πιο σκληρά.... Το β6-β8 έχουν τρομερή προσαρμοστικότητα. Εγώ τα φοράω σε δύο αμαξια και είχα μια 4αδα μαύρα σε άψογη κατάσταση. Τα έβαλα για χειμώνα , μέρα με τη νύχτα . Εκεί που τα κατηγορίας οεμ αδυνατούν να ελέγξουν την κίνηση του αυτοκινήτου,τα bilstein b6 b8 είναι σαν να μην έχουν όριο.
      Αφού κινείσαι εκτός πόλης Βάλτα,αν σου αρέσουν μάλιστα οι στροφές θα τα ευχαριστήσεις διπλά.

      Σε ευχαριστώ πολύ για την απάντηση σου. Ενδιαφέρον να ακούω άποψη για τα Β6 άνθρωπο που τα έχει.
      Αν επιτρέπεται σε τι αυτοκίνητο και με τι setup?

      Είμαι 99% προς τα Β6. Έχοντας 185/65/15 διάσταση, θεωρώ ότι δεν θα είναι τόσο uncomfortable το τελικό αποτέλεσμα.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      I
      icsd08063
    • RE: Corsa D Αμορτισέρ

      @georgemit said in Corsa D Αμορτισέρ:

      Ακριβώς αυτό ήθελα να γράψω, τα εργοστασιακά είναι sachs, τα βρίσκεις με 250€.
      Είχα βάλει σε corsa c.
      Τα kyb δε μου φάνηκαν σκληρά στο fiesta πάντως, τα excel g είχα βάλει.

      Τα ακούω τα Kyb και σε ευχαριστώ για την γνώμη με τρώει να δοκιμάσω το κάτι καλύτερο (ή τουλάχιστον έτσι το σκέφτομαι).

      @antonakis said in Corsa D Αμορτισέρ:

      Εγώ θα κράταγα σωστά τα εργοστασιακά ελατήρια και θα έβαζα κονι από μέσα.
      Sachs και kyb παίζουν πολύ σε Opel, αλλά από excel G δεν είχα μείνει πολύ ικανοποιημένος.

      Εργοστασιακά ελατήρια θα κρατήσω και εγώ, δεν πρόκειται να τα αλλάξω. Απλά σκεφτόμουν για το κάτι καλύτερο. Τα ExcelG της Kyb τα έχω δοκιμάσει σε SX4 και του πάνε αλλά κρατάω και εγώ τις αμφιβολίες μου για τον συνδιασμό τους με Corsa.

      @w202-amg said in Corsa D Αμορτισέρ:

      Τα β6 για σπορ οδήγηση είναι τοπ αλλά αν θες πρώτα άνεση και κυρίως κίνηση εντός πόλης ξέχασε τα.

      @kozani76 said in Corsa D Αμορτισέρ:

      Τα bilstein B6 είναι πολύ καλά. Ειδικά σε ταξίδι πας με 120 και νομίζεις πως τρέχεις με τα μισά χιλιόμετρα. Απίστευτη σταθερότητα και αντοχή σε σχέση με τα aftermarket της σειράς. Τώρα μέσα στην πόλη δεν έχεις άνεση, αλλά η κατάσταση είναι υποφερτή.

      Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας. Το αυτοκίνητο δεν κινείται σχεδόν καθόλου εντός πόλης παρά ελάχιστων περιπτώσεων. Όλα του τα χλμ είναι σε εθνικές/επαρχιακές οδούς. Ακόμη και στη δουλειά που πάω, η μέση ταχύτητα είναι τα 80-100 χμλ σταθερά. Από την άλλη παίζουν και ταξιδάκια μέσα στο χρόνο. Εκεί είναι που και εγώ σκέφοτμαι ότι αξίζει ίσως να του βάλω τα B6 καθώς, θεωρητικά από αυτά που έχω διαβάσει, είναι περίπου 20% πιο σκληρά από τα εργοαστασιακά (λένε ότι τα Β4 είναι περίπου 10% πιο σκληρά από τα εργοστασιακά).

      @chriso said in Corsa D Αμορτισέρ:

      Δεν έχει σημασία αν τα φτιάχνει η ίδια εταιρεία (πχ Sachs). Άλλης ποιότητας είναι τα εργοστασιακά και άλλης τα aftermarket. Δύο φορές άλλαξα σε δικά μου οχήματα (seat Toledo 2014 και corsa c 1.2 του 2005) με aftermarket, το μετάνιωσα και στις δυο.

      Ενδιαφέρον. Για αυτό και σκέφτομαι για το κάτι καλύτερο, π.χ. B6 και εγώ.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      I
      icsd08063
    • RE: Corsa D Αμορτισέρ

      @georgemit said in Corsa D Αμορτισέρ:

      Σε fiesta mk7 ειχα μείνει πολυ ικανοποιημένος απο τα kyb.

      Έχω βάλει τα ExcelG σε Suzuki SX4 και αν και είναι σκληρά, του πάνε καθώς είναι πιο ψηλό. Το κρατάω πάντως αν και δεν είμαι τόσο fan για να μπούνε στο Corsa.

      @chriso said in Corsa D Αμορτισέρ:

      Αν προτεραιότητα σου είναι η άνεση μείνε στα εργοστασιακά αμορτισέρ. Οτιδήποτε σε aftermarket θα είναι πιο σκληρό. Σε

      Τα εργοστασιακά GM βγάινουν περί τα 900€ όλα. Τα θεωρώ υπερβολικά. Ψάχνοντας βρίσκω ότι τα φτιάχνει είτε η Sachs είτε η Cofap.
      Sachs βλέπω made in Turkey (όχι ότι έχω κάτι με τους γείτονες αλλά υποτίθεται είναι γερμανικά).
      Τείνω προς Bilstein B6 (ούτε τα B4 είναι made in Germany νομίζω) αλλά δεν ξέρω αν θα είναι σκληρά ή όχι. Το λίγο παραπάνω σκληρό μπορώ να το δεχτώ αλλά φοβάμαι μην ξεφύγω.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      I
      icsd08063
    • Corsa D Αμορτισέρ

      Καλησπέρα σας,
      Μετά από σχεδόν 150Κ με τα εργοστασιακά αμορτισέρ στο Corsa D, 1.4, 90HP, ήρθε σιγά σιγά ο καιρός για αλλαγή. Με ενδιαφέρει η άνεση και το καλό κράτημα εκεί που πρέπει. Το αυτοκίνητο κινείται σε δρόμους πέριξ της πόλης και όχι μέσα στο κέντρο της και κάνει και 7-8 φορές το χρόνο πιο μεγάλα ταξίδια (400-700 χλμ).
      Δεν ενδιαφέρομαι να χαμηλώσω οπότε κρατάω τα εργοστασιακά ελατήρια.
      Σκέφτομαι το παρακάτω:

      • Αλλαγή top mount/stop/αφρολέξ με εργοστασικά GM μπροστά και πίσω
      • Ίδια εργοστασιακά ελατήρια
      • Αλλαγή αμορτισέρ με Koni STR.T ή Bilstein B4 / B6

      Διάβασα κάποια αρνητικά σχόλια για B4 ενώ σκέφτομαι ότι τα Koni και τα B6 ίσως είναι λίγο σκληρά και χάσω σε άνεση.
      Έχει κάποιος φορέσει κάποια από τα παραπάνω για να ακούσω γνώμες ή κάτι άλλο που να είναι άνετο αλλά και να έχει σωστά κρατήματα χωρίς να βαράει;

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      I
      icsd08063
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    APRILIOS

    ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr