Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Renault Austral
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Renault Austral
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 20
    • 21
    • 2 / 21
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    46
    410
    51538
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      super-t last edited by

      Πιο πολύπλοκο δεν μπορούσαν να το κάνουν το κιβώτιο ταχυτήτων;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • L
        lap last edited by

        Ειναι αυτό του clio ή άλλο;

        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

        N 1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          panormus772 last edited by panormus772

          Kι ένα άλλο ιταλικό του full hybrid:

          Youtube Video

          Τονίζει 2-3 φορές την πολύ καλή ηχομόνωσή του. Σύστημα multilink πίσω, μόνο αν έχει το 4control (στροφή και των πίσω τροχών).
          Ιδιαίτερο ενδιαφέρον έχει στο 10:19 που δοκιμάζουν το σύστημα 4control,πόσο πιο ευκίνητο στις αλλαγές κατεύθυνσης και στα σλάλομ το κάνει να φαίνεται ακόμη και σε σχέση με ένα σουπερμίνι μισό μέτρο πιο κοντό π.χ. clio. Σε σχέση δε με το Kadjar,καμία σχέση...

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • N
            netgeo @lap last edited by

            @lap said in Renault Austral:

            Ειναι αυτό του clio ή άλλο;

            Αναφέρεται βελτιωμένο σε σχέση με το προηγούμενο:
            SmartSelect_20221105_213830_Drive.jpg

            realzeus 1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • N
              netgeo last edited by

              Και μια στατική παρουσίαση στα Ελληνικά:

              Youtube Video

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • realzeus
                realzeus @netgeo last edited by

                @netgeo said in Renault Austral:

                @lap said in Renault Austral:

                Ειναι αυτό του clio ή άλλο;

                Αναφέρεται βελτιωμένο σε σχέση με το προηγούμενο:
                SmartSelect_20221105_213830_Drive.jpg

                Και φυσικά η σημαντικότερη ίσως διαφορά είναι ότι το Austral έχει κινητήρα με υπερσυμπιεστή, σε αντίθεση με το ατμοσφαιρικό Clio.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • N
                  netgeo last edited by

                  Palencia Spain:

                  Youtube Video

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • N
                    netgeo last edited by

                    Όχι εντυπωσιακά στατιστικά, ανάλογα του ΨΨ:

                    https://www.euroncap.com/en/results/renault/austral/46615

                    Youtube Video

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • N
                      netgeo last edited by

                      Και ένα βίντεο με τον Τυνήσιο Μότη να παρουσιάζει το απλό μοντέλο με την μικρή οθόνη και το "απλο" ασημί χρώμα:

                      Youtube Video

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • T
                        tkin73 last edited by

                        Από 39Κ στην Ιταλία βλέπω το epower! Όταν το καπτουρ etech ξεκινά από 26 και εδώ από 30.
                        Αυτό οδηγεί σε τιμή εδώ 44-45Κ! Απίστευτα νούμερα πάνω και από το κασκαι....για να δούμε...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          sabas_thess last edited by

                          Γιατί ήλπιζε κάνεις ότι θα τιμολογηθεί κάτω από το QQ; Ούτε μια στο δις. Μόλις είδα το εσωτερικό με τις δύο οθόνες σερί σκέφτηκα τιμολόγηση 3008 και να λέμε δόξα τον μεγαλοδύναμο...

                          "I am what you made me", D.V.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • T
                            tkin73 last edited by

                            Υποτίθεται ότι το μοντέλο αντικαθιστά το κατζαρ που ήταν κάτω από το κασκαι σε τιμές. Αλλά εδώ θα το περάσει μάλλον.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              criuser last edited by

                              Δεν ήταν εξ ορισμού κάτω το Κατζάρ.

                              Απλά δεν ήταν τόσο όμορφο και είχε προσφορές.

                              Εδώ θα είναι αλλιώς τα πράγματα.

                              Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                              πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                tkin73 last edited by

                                https://m.youtube.com/watch?v=d7GZ8BMpW5U
                                Μικτή διαδρομή με ανηφορικό και κατηφορικό κομμάτι εθνική και ελάχιστη ως καθόλου σε πυκνή κίνηση.
                                Στο ανηφορικό έπιασε ως 10.5 λτ τελικά σε διαδρομή 85 χλμ έμεινε στα 4.6 λτ με μο 65 χλμ.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  dublin last edited by dublin

                                  Μαύρο χάλι...μου φαίνεται προσπάθησαν πολύ να το κάνουν διαφορετικό και να το κάνουν να φαίνεται upmarket και τα έκαναν χάλια..

                                  Θυμάμαι εκείνο το κακόμοιρο το Kadjar το χάριζαν κυριολεκτικά κάποια περίοδο, νομίζω 22.500 το diesel σε καλή έκδοση, και πάλι δεν το έπαιρνε κανένας!

                                  Πάλι τα ίδια θέματα με αυτό είχε (έτσι φαίνεται τουλάχιστον, μπορεί να το αδικώ από τις οθόνες). Σχεδίαση so so, εσωτερικά δεν ενέπνεε τίποτα απολύτως, κάτι περίεργες και αποτυχημένες επιλογές software/entertainment systems/υλικών.

                                  Είχε τρομερούς χώρους και αποσκευές όμως, για όσους αγόραζαν με το κιλό αυτοκίνητα ήταν τότε η καλύτερη επιλογή. Δεν μπορώ να πω ότι δεν με δελέασε αυτό, αλλά οδηγικά το Sportage τότε ήταν πολύ καλύτερο. Γενικά τώρα φαίνονται ξεπερασμένα όλα αυτά τα παλιά C.. εκεί έγκειται και η επιτυχία του 3008 νομίζω, γερνάει καλύτερα από όλα..

                                  Αυτό θα θέλει πολλά λεφτά να πάρεις τις καλές εκδόσεις που ξεχωρίζουν, και στο μεταξύ θα έχεις αλλάξει μοντέλο και εταιρεία.. όπως στο Capture που οι πρώτες δοκιμές στον τύπο ήταν η Initiale Paris έκδοση, που δεν πρέπει να πουλησε κανένα αυτοκίνητο Ελλάδα! Άλλο εξοπλισμό, άλλα υλικά, άλλες οθόνες, άλλο αυτοκίνητο έπαιρνες!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • A
                                    alejandro last edited by alejandro

                                    Θωρώ οτι η Ρενώ θα έπρεπε να ειναι η Φιατ της Γαλλίας. Μικρα, φανκυ αυτοκίνητα.
                                    Αντι να τελειώνει και να βγάλει "5", "Τουινγκο" "4Λ" αυτοκίνητα-αξεσουαρ-λαϊφσταϊλ-χρηστικά, πάει και ακολουθεί τον ανταγωνισμό.
                                    Αυτό το Αστραλ ενα ανέμπνευστο τίποτα. Παει λίγο να μιμηθεί από Πεζω τη σχεδιαστική τρέλα αλλά με μια ανεμπνευστη, '00ζ αισθητική.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • T
                                      tkin73 last edited by tkin73

                                      Στην Ιταλία που είδα λίγο τον διαμορφωτή για το υβριδικό που ξεκινά από 39.5Κ έχει ελλείψεις στον εξοπλισμό και για να πάρει αυτά που πρέπει πάει 44-45 εκεί φυσικά δεν παίζουν τα χαράτσια του ττ.
                                      Εδώ αν ξεκινά από 44-45 με τις ίδιες ελλείψεις μιλάμε για εύκολα 50Κ για να πάρει αυτά που βλέπουμε στα βίντεο. Το 4control το χρεώνουν Ιταλία 1500 , εδώ θα πιάσει κάνα 2500 με το ττ.
                                      Το αμάξι βέβαια αν με 4.5μ έχει κύκλο στροφής σαν το κλιο έχει τρομερό πλεονέκτημα για κίνηση και ελιγμούς στην πόλη έναντι του ανταγωνισμού.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • L
                                        lap last edited by lap

                                        Πέρα από την αισθητική, συγχωρέστε με αλλά πρέπει να κοιτάμε και άλλα πράγματα σε ένα συνολικό πακέτο άλλωστε η αισθητική είναι ενα υποκειμενικό κριτήριο και δεν μπορεί να αποτελέσει το βασικό κριτήριο αξιολογησης ενός αυτοκινήτου, πόσον μάλλον όταν υποτίθεται κάποιοι από εδώ μέσα λέγονται πετρολχεντς και έχουν υποτίθεται μηχανολογικες γνωσεις.

                                        Εχουμε λοιπον πολύ ενδιαφέρουσες μηχανολογικές προτάσεις από τη Ρενώ.

                                        Ας δούμε το κινητήριο σύνολο. Το θερμικό μοτέρ είναι ένα ολοκαίνουργιο 1,2 turbo 3 κιλυνδρο με 100 άλογα. Το ηλ μοτέρ είναι 50 kw. Το νέο κιβώτιο ταχυτήτων είναι 15 σχέσεων χωρίς συμπλεκτες, και η μπαταρία του ως υβριδικό είναι 2Kwh, δηλαδή τεράστια για τα δεδομένα του ανταγωνισμού!

                                        Το κορυφαίο στοιχείο είναι πως με περίπου 1700 κιλά βάρος, αν θυμάμαι σωστά, έχει 102gr/co2 όταν το QQ e power αν δεν κάνω λάθος στην αντιστοίχιση έκδοση έχει 122 gr/co2. Δηλαδή βλέπουμε πως το υβριδικό σύστημα της renault είναι αποδοτικότερο από αυτό της nissan

                                        Προκύπτει φυσικά το ερώτημα της αξιοπιστίας όλων αυτών μιας και δεν έχουν δοκιμαστεί στην πράξη. Είδαμε άλλωστε στα Phev των 3008 το τι γίνεται...

                                        Πάμε και στην αισθητική. Απ' έξω έχει σύγχρονες γραμμές και είναι επιβλητικό από τις φωτογραφίες και τα βίντεο. Δείτε μερικά με κάποιον άνθρωπο δίπλα του και θα καταλάβετε πως είναι επιβλητικό. Διατηρεί και τονίζει τους φυσικούς όγκους ενός παραδοσιακού suv που ένα μέρος των αγοραστών επιθυμεί. Δηλαδή μεγάλη μάσκα που τρομάζει με το μέγεθος της, ξεκάθαρος τρίτος όγκος, τεράστιοι τροχοί κτλ. Δεν είναι κορυφαίο αισθητικά αλλά μόνο ένας οπαδός και φανατικός κάποιας άλλης εταιρίας θα το χαρακτήριζε ένα χάλι.

                                        alt text

                                        Το εσωτερικό, στην έκδοση alpine όπου και γίνεται η παρουσίαση του, ειναι απλά το καλύτερο εσωτερικό της κατηγορίας του και γενικότερα για τα χρήματα που κοστίζει. Είναι ανώτερο κατά πολύ από του qq και πιο σύγχρονο ακόμα και από το 3008, το οποίο όμως σύντομα αλλάζει οπότε το πιθανότερο είναι να παρουσιάσει και η Peugeot μια ακόμα καλύτερη σχεδιαστική προταση. Οι λεπτομέρειες του εσωτερικού και η ποιότητα σε διάφορες γωνιές της καμπίνας είναι κορυφαία όπως φαίνονται σε διάφορα videos που τα αναλύουν. Τέλος η εργονομία του μοιάζει σχεδόν αψεγάδιαστη και με πολύ άνετη θέση οδήγησης όπως και πάλι μας λένε οι δοκιμαστές.

                                        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                        A 1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                        • T
                                          tkin73 last edited by tkin73

                                          https://zeperfs.com/en/duel10505-10615.htm
                                          εδω συγκριτικο με το epower. Ελαφρύτερο το ρενω παρα την μεγαλύτερη μπαταρια! τελικά όμως σε επιδόσεις είναι λίγο καλυτερο το qq.

                                          και εδω με το cc
                                          https://zeperfs.com/en/duel10579-10615.htm
                                          το cc ειναι το ελαφρυτερο απο τα 3.
                                          και εδω με το σιβικ...
                                          https://zeperfs.com/en/duel10615-10289.htm

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • L
                                            lap last edited by lap

                                            Στο 0-400 και στο χιλιόμετρο ειναι πολύ κοντά. Αυτές έχουν σημασία. Στις ρεπριζ σε κάποιες είναι καλύτερο το renault κάπου το nissan.

                                            Γενικότερα όμως είναι πιο γρήγορο το nissan όπως το βλέπω τώρα.

                                            Το θέμα είναι αν μπορούμε να επιβεβαιώσουμε τις επιδόσεις τους ατον τομέα των ρυπων.
                                            Εάν έχουν τόση διαφορά τότε είναι σημαντικό ατού υπέρ του Ρενώ όσον αφορά τον δακτύλιο και γενικότερα μελλοντικές απαγορεύσεις κίνησης σε αστικά κέντρα.

                                            Υ.γ Το cιvic είναι hatchback, ανήκει σε άλλη κατηγορία.

                                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 20
                                            • 21
                                            • 2 / 21
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr