Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Alfa Romeo Tonale
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Alfa Romeo Tonale
    • 1
    • 2
    • 31
    • 32
    • 33
    • 34
    • 35
    • 63
    • 64
    • 33 / 64
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    92
    1271
    74211
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • gtsartsal
      gtsartsal last edited by

      Καλοταξιδη, να την χαρείς!

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • georgemit
        georgemit last edited by

        Να την ευχαριστηθείς και να τη συνδέσεις μόνο με ευχάριστες αναμνήσεις.

        i30 160 N line!

        1 Reply Last reply Reply Quote 3
        • S
          sgl last edited by sgl

          Καλημέρα και σας ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σας!!!

          Κατέβηκα πρωί πρωί να φτιάξω το profile οδηγού, να συνδέσω το NFT πιστοποιητικό ως ιδιοκτήτης και να ρυθμίσω τα περί widgets κλπ....

          Ελπίζω να είναι ορατές

          https://postimg.cc/gallery/HpwR1Hc

          1 Reply Last reply Reply Quote 12
          • A
            antoniokon last edited by

            Μπράβο...

            Άρχοντας😊

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • S
              sgl last edited by

              Ενημέρωση περί πρώτων εντυπώσεως υβριδικότητας.
              Κατέβηκα σήμερα βόλτα στο κέντρο για να δω τι μπορεί να κάνει σε ανάκτηση ενέργειας και οικονομία (αν και δεν θα είναι αυτή η κύρια χρήση του αυτοκινήτου).
              Εχοντας εμπειρία με CHR για ένα μήνα περίπου ως εταιρικό αντικατάστασης μπορώ να πω ότι πηγαίνοντας με πολύ ελαφρύ πόδι και με το dna στο a είναι πάρα πολύ ανταγωνιστικό. H Tonale κάνει πολύ συχνή χρήση της μπαταρίας η οποία "γεμίζει" και "αδειάζει" αρκετά πιο γρήγορα από το CHR αν πηγαίνεις χωρίς απότομες επιταχύνσεις και επιβραδύνσεις. Σε σύνολο 60 περίπου χλμ είδα περί τα 4.5λ/100κμ κατανάλωση που την θεωρώ εξαιρετική για το βάρος και τις διαστάσεις του αυτοκινήτου.
              Επισυνάπτω και τις εικόνες από την εφαρμογή της AR - στην επιστροφή σταμάτησα να βάλω βενζίνη και για αυτό εχω 2 μετρήσεις. Για όσους ξέρουν την κλασική διαδρομή του μαραθωνίου πηγαίνοντας προς Αθήνα είναι υψομετρικά ανηφορική η διαδρομή ενώ επιστρέφοντας το αντίθετο για αυτό και η κατανάλωση παντα είναι μικρότερη γυρίζοντας. Τα φανάρια φυσικά είναι τα ίδια για το σταμάτα-ξεκίνα.
              https://postimg.cc/gallery/qg9nwGJ

              B 1 Reply Last reply Reply Quote 5
              • B
                bill_hsd @sgl last edited by

                @sgl said in Alfa Romeo Tonale:

                Ενημέρωση περί πρώτων εντυπώσεως υβριδικότητας.
                Κατέβηκα σήμερα βόλτα στο κέντρο για να δω τι μπορεί να κάνει σε ανάκτηση ενέργειας και οικονομία (αν και δεν θα είναι αυτή η κύρια χρήση του αυτοκινήτου).
                Εχοντας εμπειρία με CHR για ένα μήνα περίπου ως εταιρικό αντικατάστασης μπορώ να πω ότι πηγαίνοντας με πολύ ελαφρύ πόδι και με το dna στο a είναι πάρα πολύ ανταγωνιστικό. H Tonale κάνει πολύ συχνή χρήση της μπαταρίας η οποία "γεμίζει" και "αδειάζει" αρκετά πιο γρήγορα από το CHR αν πηγαίνεις χωρίς απότομες επιταχύνσεις και επιβραδύνσεις. Σε σύνολο 60 περίπου χλμ είδα περί τα 4.5λ/100κμ κατανάλωση που την θεωρώ εξαιρετική για το βάρος και τις διαστάσεις του αυτοκινήτου.
                Επισυνάπτω και τις εικόνες από την εφαρμογή της AR - στην επιστροφή σταμάτησα να βάλω βενζίνη και για αυτό εχω 2 μετρήσεις. Για όσους ξέρουν την κλασική διαδρομή του μαραθωνίου πηγαίνοντας προς Αθήνα είναι υψομετρικά ανηφορική η διαδρομή ενώ επιστρέφοντας το αντίθετο για αυτό και η κατανάλωση παντα είναι μικρότερη γυρίζοντας. Τα φανάρια φυσικά είναι τα ίδια για το σταμάτα-ξεκίνα.
                https://postimg.cc/gallery/qg9nwGJ

                Κατ'αρχάς εύχομαι καλοτάξιδο!
                Καταλαβαίνω τον ενθουσιασμό σου για το αυτοκίνητο, αλλά για να μη δημιουργούνται λάθος εντυπώσεις κι επειδή ο ίδιος έκανες σύγκριση με το C-HR, θυμάσαι πόση περίπου κατανάλωση είχες στην ίδια διαδρομή με ίδιο ρυθμό με το C-HR;

                D 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • P
                  panos-volcan last edited by

                  Καλοτάξιδη . Πολύ όμορφη...
                  Όταν η επιλογή του αυτοκινήτου γίνεται με την καρδιά αισθάνεσαι δύο φορές παιδί.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • D
                    dublin @bill_hsd last edited by

                    @bill_hsd said in Alfa Romeo Tonale:

                    @sgl said in Alfa Romeo Tonale:

                    Ενημέρωση περί πρώτων εντυπώσεως υβριδικότητας.
                    Κατέβηκα σήμερα βόλτα στο κέντρο για να δω τι μπορεί να κάνει σε ανάκτηση ενέργειας και οικονομία (αν και δεν θα είναι αυτή η κύρια χρήση του αυτοκινήτου).
                    Εχοντας εμπειρία με CHR για ένα μήνα περίπου ως εταιρικό αντικατάστασης μπορώ να πω ότι πηγαίνοντας με πολύ ελαφρύ πόδι και με το dna στο a είναι πάρα πολύ ανταγωνιστικό. H Tonale κάνει πολύ συχνή χρήση της μπαταρίας η οποία "γεμίζει" και "αδειάζει" αρκετά πιο γρήγορα από το CHR αν πηγαίνεις χωρίς απότομες επιταχύνσεις και επιβραδύνσεις. Σε σύνολο 60 περίπου χλμ είδα περί τα 4.5λ/100κμ κατανάλωση που την θεωρώ εξαιρετική για το βάρος και τις διαστάσεις του αυτοκινήτου.
                    Επισυνάπτω και τις εικόνες από την εφαρμογή της AR - στην επιστροφή σταμάτησα να βάλω βενζίνη και για αυτό εχω 2 μετρήσεις. Για όσους ξέρουν την κλασική διαδρομή του μαραθωνίου πηγαίνοντας προς Αθήνα είναι υψομετρικά ανηφορική η διαδρομή ενώ επιστρέφοντας το αντίθετο για αυτό και η κατανάλωση παντα είναι μικρότερη γυρίζοντας. Τα φανάρια φυσικά είναι τα ίδια για το σταμάτα-ξεκίνα.
                    https://postimg.cc/gallery/qg9nwGJ

                    Κατ'αρχάς εύχομαι καλοτάξιδο!
                    Καταλαβαίνω τον ενθουσιασμό σου για το αυτοκίνητο, αλλά για να μη δημιουργούνται λάθος εντυπώσεις κι επειδή ο ίδιος έκανες σύγκριση με το C-HR, θυμάσαι πόση περίπου κατανάλωση είχες στην ίδια διαδρομή με ίδιο ρυθμό με το C-HR;

                    Party pooper..!!

                    Ο άνθρωπος πήρε Tonale, ΚΑΙ δεν καίει!

                    Στα άλλα τα νήματα κοιτάνε τις θάλασσες να φτάσουν τα καράβια, και βαρκούλες αρμενιζουν!

                    B 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                    • B
                      bill_hsd @dublin last edited by

                      @dublin said in Alfa Romeo Tonale:

                      @bill_hsd said in Alfa Romeo Tonale:

                      @sgl said in Alfa Romeo Tonale:

                      Ενημέρωση περί πρώτων εντυπώσεως υβριδικότητας.
                      Κατέβηκα σήμερα βόλτα στο κέντρο για να δω τι μπορεί να κάνει σε ανάκτηση ενέργειας και οικονομία (αν και δεν θα είναι αυτή η κύρια χρήση του αυτοκινήτου).
                      Εχοντας εμπειρία με CHR για ένα μήνα περίπου ως εταιρικό αντικατάστασης μπορώ να πω ότι πηγαίνοντας με πολύ ελαφρύ πόδι και με το dna στο a είναι πάρα πολύ ανταγωνιστικό. H Tonale κάνει πολύ συχνή χρήση της μπαταρίας η οποία "γεμίζει" και "αδειάζει" αρκετά πιο γρήγορα από το CHR αν πηγαίνεις χωρίς απότομες επιταχύνσεις και επιβραδύνσεις. Σε σύνολο 60 περίπου χλμ είδα περί τα 4.5λ/100κμ κατανάλωση που την θεωρώ εξαιρετική για το βάρος και τις διαστάσεις του αυτοκινήτου.
                      Επισυνάπτω και τις εικόνες από την εφαρμογή της AR - στην επιστροφή σταμάτησα να βάλω βενζίνη και για αυτό εχω 2 μετρήσεις. Για όσους ξέρουν την κλασική διαδρομή του μαραθωνίου πηγαίνοντας προς Αθήνα είναι υψομετρικά ανηφορική η διαδρομή ενώ επιστρέφοντας το αντίθετο για αυτό και η κατανάλωση παντα είναι μικρότερη γυρίζοντας. Τα φανάρια φυσικά είναι τα ίδια για το σταμάτα-ξεκίνα.
                      https://postimg.cc/gallery/qg9nwGJ

                      Κατ'αρχάς εύχομαι καλοτάξιδο!
                      Καταλαβαίνω τον ενθουσιασμό σου για το αυτοκίνητο, αλλά για να μη δημιουργούνται λάθος εντυπώσεις κι επειδή ο ίδιος έκανες σύγκριση με το C-HR, θυμάσαι πόση περίπου κατανάλωση είχες στην ίδια διαδρομή με ίδιο ρυθμό με το C-HR;

                      Party pooper..!!

                      Ο άνθρωπος πήρε Tonale, ΚΑΙ δεν καίει!

                      Στα άλλα τα νήματα κοιτάνε τις θάλασσες να φτάσουν τα καράβια, και βαρκούλες αρμενιζουν!

                      Δεν σε πιάνω...
                      Ο φίλος άνοιξε θέμα καταναλώσεων και συγκρίσεων με C-HR, όχι εγώ...
                      Όσο για το δεν "καίει", θα μου επιτρέψεις να εχω διαφορετική άποψη...

                      D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        dublin @bill_hsd last edited by

                        @bill_hsd said in Alfa Romeo Tonale:

                        @dublin said in Alfa Romeo Tonale:

                        @bill_hsd said in Alfa Romeo Tonale:

                        @sgl said in Alfa Romeo Tonale:

                        Ενημέρωση περί πρώτων εντυπώσεως υβριδικότητας.
                        Κατέβηκα σήμερα βόλτα στο κέντρο για να δω τι μπορεί να κάνει σε ανάκτηση ενέργειας και οικονομία (αν και δεν θα είναι αυτή η κύρια χρήση του αυτοκινήτου).
                        Εχοντας εμπειρία με CHR για ένα μήνα περίπου ως εταιρικό αντικατάστασης μπορώ να πω ότι πηγαίνοντας με πολύ ελαφρύ πόδι και με το dna στο a είναι πάρα πολύ ανταγωνιστικό. H Tonale κάνει πολύ συχνή χρήση της μπαταρίας η οποία "γεμίζει" και "αδειάζει" αρκετά πιο γρήγορα από το CHR αν πηγαίνεις χωρίς απότομες επιταχύνσεις και επιβραδύνσεις. Σε σύνολο 60 περίπου χλμ είδα περί τα 4.5λ/100κμ κατανάλωση που την θεωρώ εξαιρετική για το βάρος και τις διαστάσεις του αυτοκινήτου.
                        Επισυνάπτω και τις εικόνες από την εφαρμογή της AR - στην επιστροφή σταμάτησα να βάλω βενζίνη και για αυτό εχω 2 μετρήσεις. Για όσους ξέρουν την κλασική διαδρομή του μαραθωνίου πηγαίνοντας προς Αθήνα είναι υψομετρικά ανηφορική η διαδρομή ενώ επιστρέφοντας το αντίθετο για αυτό και η κατανάλωση παντα είναι μικρότερη γυρίζοντας. Τα φανάρια φυσικά είναι τα ίδια για το σταμάτα-ξεκίνα.
                        https://postimg.cc/gallery/qg9nwGJ

                        Κατ'αρχάς εύχομαι καλοτάξιδο!
                        Καταλαβαίνω τον ενθουσιασμό σου για το αυτοκίνητο, αλλά για να μη δημιουργούνται λάθος εντυπώσεις κι επειδή ο ίδιος έκανες σύγκριση με το C-HR, θυμάσαι πόση περίπου κατανάλωση είχες στην ίδια διαδρομή με ίδιο ρυθμό με το C-HR;

                        Party pooper..!!

                        Ο άνθρωπος πήρε Tonale, ΚΑΙ δεν καίει!

                        Στα άλλα τα νήματα κοιτάνε τις θάλασσες να φτάσουν τα καράβια, και βαρκούλες αρμενιζουν!

                        Δεν σε πιάνω...
                        Ο φίλος άνοιξε θέμα καταναλώσεων και συγκρίσεων με C-HR, όχι εγώ...
                        Όσο για το δεν "καίει", θα μου επιτρέψεις να εχω διαφορετική άποψη...

                        To ξέρω.. έκανε λάθος που ανέφερε εδώ μέσα την ακατανομαστη, μαγαριστηκε το νήμα, αλλά αν έχει και ικανοποιητικές καταναλώσεις τότε είναι win win situation όπως το είδε.

                        Τώρα να πάμε και εδώ να μετρήσουμε μέτρο μέτρο σε όλη την Αττική με υποδεκαμετρα και μπετονια πάλι; έχει κουράσει ο διαγωνισμός οικονομίας των φανατικών Toyot-αιων.. πολύ.. ούτε καν για αυτήν την χρήση δεν το έχει πάρει ο άνθρωπος, απλά είπε ότι του φάνηκε καλύτερη από ότι περίμενε.

                        B 1 Reply Last reply Reply Quote 5
                        • B
                          bill_hsd @dublin last edited by bill_hsd

                          @dublin said in Alfa Romeo Tonale:

                          @bill_hsd said in Alfa Romeo Tonale:

                          @dublin said in Alfa Romeo Tonale:

                          @bill_hsd said in Alfa Romeo Tonale:

                          @sgl said in Alfa Romeo Tonale:

                          Ενημέρωση περί πρώτων εντυπώσεως υβριδικότητας.
                          Κατέβηκα σήμερα βόλτα στο κέντρο για να δω τι μπορεί να κάνει σε ανάκτηση ενέργειας και οικονομία (αν και δεν θα είναι αυτή η κύρια χρήση του αυτοκινήτου).
                          Εχοντας εμπειρία με CHR για ένα μήνα περίπου ως εταιρικό αντικατάστασης μπορώ να πω ότι πηγαίνοντας με πολύ ελαφρύ πόδι και με το dna στο a είναι πάρα πολύ ανταγωνιστικό. H Tonale κάνει πολύ συχνή χρήση της μπαταρίας η οποία "γεμίζει" και "αδειάζει" αρκετά πιο γρήγορα από το CHR αν πηγαίνεις χωρίς απότομες επιταχύνσεις και επιβραδύνσεις. Σε σύνολο 60 περίπου χλμ είδα περί τα 4.5λ/100κμ κατανάλωση που την θεωρώ εξαιρετική για το βάρος και τις διαστάσεις του αυτοκινήτου.
                          Επισυνάπτω και τις εικόνες από την εφαρμογή της AR - στην επιστροφή σταμάτησα να βάλω βενζίνη και για αυτό εχω 2 μετρήσεις. Για όσους ξέρουν την κλασική διαδρομή του μαραθωνίου πηγαίνοντας προς Αθήνα είναι υψομετρικά ανηφορική η διαδρομή ενώ επιστρέφοντας το αντίθετο για αυτό και η κατανάλωση παντα είναι μικρότερη γυρίζοντας. Τα φανάρια φυσικά είναι τα ίδια για το σταμάτα-ξεκίνα.
                          https://postimg.cc/gallery/qg9nwGJ

                          Κατ'αρχάς εύχομαι καλοτάξιδο!
                          Καταλαβαίνω τον ενθουσιασμό σου για το αυτοκίνητο, αλλά για να μη δημιουργούνται λάθος εντυπώσεις κι επειδή ο ίδιος έκανες σύγκριση με το C-HR, θυμάσαι πόση περίπου κατανάλωση είχες στην ίδια διαδρομή με ίδιο ρυθμό με το C-HR;

                          Party pooper..!!

                          Ο άνθρωπος πήρε Tonale, ΚΑΙ δεν καίει!

                          Στα άλλα τα νήματα κοιτάνε τις θάλασσες να φτάσουν τα καράβια, και βαρκούλες αρμενιζουν!

                          Δεν σε πιάνω...
                          Ο φίλος άνοιξε θέμα καταναλώσεων και συγκρίσεων με C-HR, όχι εγώ...
                          Όσο για το δεν "καίει", θα μου επιτρέψεις να εχω διαφορετική άποψη...

                          To ξέρω.. έκανε λάθος που ανέφερε εδώ μέσα την ακατανομαστη, μαγαριστηκε το νήμα, αλλά αν έχει και ικανοποιητικές καταναλώσεις τότε είναι win win situation όπως το είδε.

                          Τώρα να πάμε και εδώ να μετρήσουμε μέτρο μέτρο σε όλη την Αττική με υποδεκαμετρα και μπετονια πάλι; έχει κουράσει ο διαγωνισμός οικονομίας των φανατικών Toyot-αιων.. πολύ.. ούτε καν για αυτήν την χρήση δεν το έχει πάρει ο άνθρωπος, απλά είπε ότι του φάνηκε καλύτερη από ότι περίμενε.

                          Να σου πω την αλήθεια, ούτε εγώ περίμενα στο θέμα της Tonale να γίνει αναφορά στο C-HR και ότι η μπαταρία της γεμίζει και αδειάζει πιο γρήγορα απο το C-HR...
                          Ούτε φανατικός Toyot-αίος είμαι, ούτε διαγωνισμό οικονομίας κάνω, ειδικά με Tonale.
                          Απλά μου έκανε εντύπωση το σχόλιο του φιλου.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • L
                            lap last edited by lap

                            Καλή κατανάλωση αλλά η μέση ταχύτητα είναι σχετικά υψηλή. Στα full hybrid με 25 χλμ/ώρα είσαι στα 3,5λ

                            Κατά τα άλλα για τόσο μεγάλο όχημα εντυπωσιακή κατανάλωση.
                            Σήμερα είδα και εγώ μια στον δρόμο. Ρε παιδιά είναι κάπως γεματουλα.

                            Δηλαδή πιο ωραία είναι τελικά η stelvio, αλλά οκ ξεχωρίζει από τον σορό

                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • gtsartsal
                              gtsartsal last edited by

                              Νομίζω ότι ο φίλος αδικεί το αυτοκίνητο του.

                              Η τοναλε είναι από τα πολύ όμορφα suv ( κάτι με ενοχλεί στο πίσω μέρος αλλά είναι υποκειμενικό αυτο), και θα περίμενα στις πρώτες εντυπώσεις να αναφερθεί σε τιμόνι, στήσιμο, αναρτήσεις, απουσία θορύβων και όχι σε καταναλώσεις.

                              Βέβαια οποία δοκιμή είδα και διάβασα σε καμιά η κατανάλωση δεν ήταν κάτω από 7.5.

                              Αλλά ας μιλήσουμε και για κάτι άλλο πέρα από καταναλώσεις....

                              Και στην τελική ας φτιάξουμε κανένα καφέ στο σπίτι και θα γλιτώσουμε τη διαφορά της κατανάλωσης.

                              S 1 Reply Last reply Reply Quote 9
                              • L
                                lap last edited by lap

                                Τι καφέ πίνεις;;;;;;

                                😲

                                ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • S
                                  sgl last edited by

                                  Ο καθένας έχει την άποψη του και είναι καθόλα σεβαστή. Έχοντας λοιπόν εμπειρία και με τα 2 μοντέλα σας λέω πως με το CHR είχα 4.1 στην άνοδο προς Αθήνα και 3.8 στην κάθοδο προς Μαραθώνα με ίδιες συνθήκες οδήγησης. Η μπαταρία της Tonale αδειάζει και γεμίζει πιο γρήγορα για τον απλούστατο λόγο ότι είναι πολύ μικρότερη.
                                  Mε την Tonale όπως θα είδατε και από τις φωτό της εφαρμογής είχα 4.5 και 3.0 (αυτή η κατανάλωση αφορά τα τελευταία 11km επιστροφής μετά από ανεφοδιασμό που ήταν κατηφορικό ή επίπεδο το κομμάτι της διαδρομής). Να πω για να μην το μπερδεύουμε ότι έκαψε 4.5 πήγαινε και έλα συνολικά. Για mild hybrid με μικρότερη μπαταρία και 1620 κιλά θεωρώ ότι είναι καταπληκτική απόδοση του συνδυασμού που έχουν φτιάξει οι Ιταλοί. Μισό λίτρο διαφορά από το CHR μου έκανε τρομερή εντύπωση για αυτό και το ανέφερα.Τίποτα περισσότερο τίποτε λιγότερο.
                                  Δεν το πήρα για αυτό το στυλ οδήγησης απλώς κατέβηκα σήμερα κέντρο και την δοκίμασα.

                                  @lap 37-38km/h ήταν η μέση ταχύτητα και όχι 25

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                  • S
                                    sgl @gtsartsal last edited by

                                    @gtsartsal said in Alfa Romeo Tonale:

                                    Νομίζω ότι ο φίλος αδικεί το αυτοκίνητο του.

                                    Η τοναλε είναι από τα πολύ όμορφα suv ( κάτι με ενοχλεί στο πίσω μέρος αλλά είναι υποκειμενικό αυτο), και θα περίμενα στις πρώτες εντυπώσεις να αναφερθεί σε τιμόνι, στήσιμο, αναρτήσεις, απουσία θορύβων και όχι σε καταναλώσεις.

                                    Βέβαια οποία δοκιμή είδα και διάβασα σε καμιά η κατανάλωση δεν ήταν κάτω από 7.5.

                                    Αλλά ας μιλήσουμε και για κάτι άλλο πέρα από καταναλώσεις....

                                    Και στην τελική ας φτιάξουμε κανένα καφέ στο σπίτι και θα γλιτώσουμε τη διαφορά της κατανάλωσης.

                                    Θα ακολουθήσει ανάλυση μετά από κάποιες ημέρες χρήσης και ένα ταξίδι.24 ώρες το έχω χαχαχα!!!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                    • L
                                      lap last edited by lap

                                      Αυτό λέω. Δεν είναι η ταχύτητα που τα Τογιότα γράφουν αυτά τα τρελά νούμερα. Είναι μεγαλύτερη η ταχύτητα σου κάτι που εξυπηρετεί τη χαμηλή κατανάλωση αλλά και πάλι είναι εξαιρετική για το βάρος και το όγκος του. Δουλεύει αυτό το mild hybrid το οποίο παρεπιπτόντως είναι το πιο εξελιγμένο της αγορας. Το θέμα είναι πως αυτό το mild hybrod θα το φορέσουν και τα μικρά psa, οπότε ξαναμπαίνουν στο παιχνίδι ως επιλογες για εμάς τους φτωχούς.

                                      Διότι αν σε εσένα που ζυγίζεις και εγώ δεν ξέρω πόσο, γραφεις 4,5 λ στα μικρά που ζυγίζουν 1000+ κιλά, πόσο θα πέσει;

                                      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • M
                                        manast last edited by

                                        Εχει τόσα κανάλια στο forum που παίζουν τουότα.
                                        Ας διαβάσουμε και κάτι άλλο.
                                        Please...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                        • D
                                          dstou last edited by dstou

                                          Δεν γνωρίζω τι υπολογιστικά συστήματα έχουν αυτά τα καινούργια αμάξια, αλλά μου φαίνεται ότι στις πολύ μικρές διαδρομές δεν έχουν καλή ακρίβεια ή πετύχαμε διαδρομή-περίπτωση. Κατανάλωση κάτω από 5λίτρα για τέτοιο βάρος, λαστιχάρες και μετωπική επιφάνεια είναι εντυπωσιακά καλή , αλλά ταυτόχρονα και σε μεγάλη απόσταση από τον μέσο όρο του σπριτμόνιτορ που δίνει 7,4 λίτρα ανά 100 χλμ. Καλύτερα ας το ξαναδεί ο κάτοχος σε περισσότερα χλμ. και μετρημένο στην αντλία.
                                          Αν είναι πραγματική, και επαναλαμβανόμενη και αλλού, τότε μιλάμε για επανάσταση για άλφα ρομέο, και απλά κορυφαίο συγκρότημα κινητήρα-μετάδοσης σε όλη την αγορά.

                                          S 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • L
                                            lap last edited by

                                            To ηλ μοτέρ είναι πάνω στο κιβώτιο και ξεκινά από στάση με ρεύμα σαν τα full hybrid.

                                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 31
                                            • 32
                                            • 33
                                            • 34
                                            • 35
                                            • 63
                                            • 64
                                            • 33 / 64
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr