Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    OPEL FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. OPEL FORUM
    • 1
    • 2
    • 146
    • 147
    • 148
    • 149
    • 150
    • 157
    • 158
    • 148 / 158
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    67
    3150
    66860
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      criuser last edited by

      Δεν έχουν τίποτα τα Γαλλικά...

      Απλά στην Οπελ δεν έχει ολοκληρωθεί ακόμα η Απογερμανοποίηση και βγάζουν γερμανικές βλάβες...😊 😀

      Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
      πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

      fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • fanis75
        fanis75 moderator @criuser last edited by

        @criuser said in OPEL FORUM:

        Δεν έχουν τίποτα τα Γαλλικά...

        Απλά στην Οπελ δεν έχει ολοκληρωθεί ακόμα η Απογερμανοποίηση και βγάζουν γερμανικές βλάβες...😊 😀

        Αχαχαχαχα!! Χρέπια είναι αλλά τα αγαπάμε όπως όλες τις Γαλλίδες. Αλλά έχουν πολλά θέματα όπως και οι κατασκευαστές τους...ιδιότροπος λαός!

        We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • sargus
          sargus last edited by

          Καλησπέρα.
          Ποια θα ήταν αποδέκτη τιμή να μου δώσουν για το astra της γυναίκας μου σε αγορά άλλου μεταχειρισμένου;
          Πρόκειται για astra H του 2007, 1.4 90ps με 91.000 πραγματικά χλμ. με service book με τα πάντα όλα μέσα. Το αμάξι μηχανικά είναι σαν καινούργιο (χωρίς υπερβολή!)
          Εμφανισιακά υποφερουμε λιγάκι: έχει πέσει ο ουρανός, το καπό και ο ουρανός έχουν αλλοιωσεις στο χρώμα και υπάρχουν γρατζουνιες σε διάφορα σημεία γύρω γύρω στο αυτοκίνητο.

          Τι λέτε; τι τιμή αν μου πουν θα ήταν αποδεκτή;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • georgemit
            georgemit last edited by

            Αν το δωσεις 4k πιστεύω είναι πολυ καλά.

            i30 160 N line!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • A
              andreas72 last edited by andreas72

              Έχω το corsa '10, 1.3 multijet με 200.000κμ ως δεύτερο αυτοκίνητο. Η αλήθεια είναι ότι έχει κάνει πολλά από τα τελευταία 100.000κμ (τα πρώτα 100.000 τα έκανε ο προηγούμενος ιδιοκτήτης) μέσα σε πόλη και σε μικρές διαδρομές.
              Εδώ και αρκετό καιρό παρατηρώ ότι σε ταξίδι κάποιες λίγες φορες ενώ πηγαίνω πορεία με 120, αλλα πολύ συχνότερα αν από τα 120 προσπαθήσω να επιταχύνω και το πιέσω, ο ήχος του κινητήρα αλλάζει. Το συνεχές κροτάλισμα του diesel, διακόπτεται από κάτι σαν σύρσιμο που επαναλαμβάνεται κάθε 1sec περίπου. Ταυτόχρονα, είναι αισθητό και ένα ελαφρύ κλώτσημα (μικρή αλλά αισθητή μείωση του τραβήγματος). Δεν το κάνει πάντα αλλά το κάνει συχνά. Ρώτησα στο συνεργείο αλλά όταν κάναμε βόλτα με τον μάστορα, δεν το παρουσίασε το πρόβλημα για να διαμορφώσει άποψη, οπότε κατέφυγα σε κάτι γιατροσόφια όπως διαδρομή 20-25κμ με υψηλές στροφές και χαμηλή σχέση, και ταξίδι στην Εγνατία με 140, αλλά το πρόβλημα δεν λύθηκε. (Αν και είχα κάποια στιγμή την εντύπωση ότι βελτιώθηκε η κατάσταση).
              Είχε κανείς ανάλογη εμπειρία ή σκέφτεται κανείς τι μπορεί να συμβαίνει; Είναι αυτό σύμπτωμα προβλήματος με το dpf;

              georgekn 1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • georgekn
                georgekn @andreas72 last edited by

                @andreas72 said in OPEL FORUM:

                Έχω το corsa '10, 1.3 multijet με 200.000κμ ως δεύτερο αυτοκίνητο. Η αλήθεια είναι ότι έχει κάνει πολλά από τα τελευταία 100.000κμ (τα πρώτα 100.000 τα έκανε ο προηγούμενος ιδιοκτήτης) μέσα σε πόλη και σε μικρές διαδρομές.
                Εδώ και αρκετό καιρό παρατηρώ ότι σε ταξίδι κάποιες λίγες φορες ενώ πηγαίνω πορεία με 120, αλλα πολύ συχνότερα αν από τα 120 προσπαθήσω να επιταχύνω και το πιέσω, ο ήχος του κινητήρα αλλάζει. Το συνεχές κροτάλισμα του diesel, διακόπτεται από κάτι σαν σύρσιμο που επαναλαμβάνεται κάθε 1sec περίπου. Ταυτόχρονα, είναι αισθητό και ένα ελαφρύ κλώτσημα (μικρή αλλά αισθητή μείωση του τραβήγματος). Δεν το κάνει πάντα αλλά το κάνει συχνά. Ρώτησα στο συνεργείο αλλά όταν κάναμε βόλτα με τον μάστορα, δεν το παρουσίασε το πρόβλημα για να διαμορφώσει άποψη, οπότε κατέφυγα σε κάτι γιατροσόφια όπως διαδρομή 20-25κμ με υψηλές στροφές και χαμηλή σχέση, και ταξίδι στην Εγνατία με 140, αλλά το πρόβλημα δεν λύθηκε. (Αν και είχα κάποια στιγμή την εντύπωση ότι βελτιώθηκε η κατάσταση).
                Είχε κανείς ανάλογη εμπειρία ή σκέφτεται κανείς τι μπορεί να συμβαίνει; Είναι αυτό σύμπτωμα προβλήματος με το dpf;

                Καδένα χρονισμού έχεις αλλάξει?

                A 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • A
                  andreas72 @georgekn last edited by

                  @georgekn said in OPEL FORUM:

                  Καδένα χρονισμού έχεις αλλάξει?

                  Επειδή δεν το πήγαινα πάντα εγώ για service, δεν είμαι σίγουρος. Θα δω αύριο στο βιβλιαράκι.
                  Στα ποσά κμ συνήθως χρειάζεται αλλαγή;

                  georgekn 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • georgekn
                    georgekn @andreas72 last edited by

                    @andreas72 said in OPEL FORUM:

                    @georgekn said in OPEL FORUM:

                    Καδένα χρονισμού έχεις αλλάξει?

                    Επειδή δεν το πήγαινα πάντα εγώ για service, δεν είμαι σίγουρος. Θα δω αύριο στο βιβλιαράκι.
                    Στα ποσά κμ συνήθως χρειάζεται αλλαγή;

                    Ανάλογα με το τί λάδια έβαζαν μέσα και με τί συχνότητα τα άλλαζαν στο σέρβις...
                    Γύρω στα 120000 χλμ (στην χειρότερη περίπτωση) και πάνω θέλει αλλαγή...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • T
                      Turin Turambar last edited by

                      καλησπερα σε ολους..διαβαζω αυτα που λετε, εχω διαβασει και σχετικα προβληματα της psa στο citroen club και εχω φρικαρει καθως αγορασα ενα corsa 1.5 102 αλογα το 2020 χωρις να εχω καμια γνωση για αυτο το ελαττωματικο συστημα
                      Ετσι μιλησα με την αντιπροωπεια οπελ να δω τι γινεται με αυτο το προβλημα..αυτο που μου ειπανε ηταν οτι οποτε χαλαει το συστημα ο πελατης θα εχει συμμετοχη 8%
                      Βγαινει περιπου 120-150€
                      Οταν ρωτησα ωστοσο εαν αυτη η καλυψη υπαρχει απο πλευρας οπελ επ αοριστον η απαντηση τους ητανε ''ε δεν θα χαλαει και για παντα''..οποιος καταλαβε οτι καταλαβε καταλαβε
                      Αυτα απο μενα καθως εχω φρικαρει με την οικονομικη καταστροφη που μπορει να επελθει σε μια προσπαθεια να κανεις οικονομια και τις εκδομες σου σαν ανθρωπος
                      Να αναφερω πως αυτη τη στιγμη αυτο το αυτοκινητο ειναι και το οικογενειακο μιας 4μελους οικογενειας καθως ετσι ηρθαν τα πραγματα και υπαρχει περιορισμενο budget οποτε αν χρειαστει να μεινει για καιρο σοτ συνεργειο την πατησαμε

                      gatoz 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • C
                        criuser last edited by

                        Μην τρελαίνεσαι.

                        Αρχικά έχεις εγγύηση 5 χρόνια νομίζω. Αν δεν έχει λήξει μπορείς να την πας από τα 60000 χλμ στα 100000 χλμ αν κάνεις πολλά χλμ με κόστος 400 ευρώ, ή 200 για τα 80000 χλμ.

                        Μέσα σε αυτό το διάστημα δεν δίνεις τίποτα.

                        Μετά και μέχρι τα 150000 χλμ έχεις την έκπτωση που σου είπαν.

                        Επίσης μέσα μένεις 1 μέρα. Τόσο έμεινε το δικό μου.

                        Αν θα ξαναχαλάσει και βασικά αν θα χαλάσει γενικά είναι θέμα τύχης.

                        Είναι πρόβλημα του παρόχου του δοχείου, της Μπος και ψάχνουν λύση.

                        Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                        πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                        T 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • gatoz
                          gatoz @Turin Turambar last edited by

                          @turin-turambar said in OPEL FORUM:

                          καλησπερα σε ολους..διαβαζω αυτα που λετε, εχω διαβασει και σχετικα προβληματα της psa στο citroen club και εχω φρικαρει καθως αγορασα ενα corsa 1.5 102 αλογα το 2020 χωρις να εχω καμια γνωση για αυτο το ελαττωματικο συστημα
                          Ετσι μιλησα με την αντιπροωπεια οπελ να δω τι γινεται με αυτο το προβλημα..αυτο που μου ειπανε ηταν οτι οποτε χαλαει το συστημα ο πελατης θα εχει συμμετοχη 8%
                          Βγαινει περιπου 120-150€
                          Οταν ρωτησα ωστοσο εαν αυτη η καλυψη υπαρχει απο πλευρας οπελ επ αοριστον η απαντηση τους ητανε ''ε δεν θα χαλαει και για παντα''..οποιος καταλαβε οτι καταλαβε καταλαβε
                          Αυτα απο μενα καθως εχω φρικαρει με την οικονομικη καταστροφη που μπορει να επελθει σε μια προσπαθεια να κανεις οικονομια και τις εκδομες σου σαν ανθρωπος
                          Να αναφερω πως αυτη τη στιγμη αυτο το αυτοκινητο ειναι και το οικογενειακο μιας 4μελους οικογενειας καθως ετσι ηρθαν τα πραγματα και υπαρχει περιορισμενο budget οποτε αν χρειαστει να μεινει για καιρο σοτ συνεργειο την πατησαμε

                          #chrepia
                          #gia_petama
                          μεχρι τωρα ποσες φορες σε εχει αφησει?
                          πηρα στον μικρο ενα ιδιο με το δικο σου και εχει γινει κολλητος με την ιντεραμερικαν βοηθειας

                          #milf-a-man

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • C
                            criuser last edited by

                            Μπα και εδώ έχεις βάλει αλάρμ ?

                            Δεν τον έχει αφήσει..

                            Το δικό σου έχει πρόβλημα, γιατί αμαρτίαι γονέων παιδεύουσι τέκνα...

                            Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                            πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • T
                              Turin Turambar last edited by

                              Σε ευχαριστω για τις πληροφοριες. Εχεις περισσοτερες να μου δωσεις σχετικα με αυτο που ανεφερες οτι ειναι κατασκευαστικο το προβλημα και ψαχνουνε λυση?Επισης, γνωριζεις κοσμο απο πλευρας σου ο οποιος αντιμετωπιζει αυτο το θεμα με το συγκεκριμενο νεο κινιτηρα ντιζελ? Οσο διαβαζα τα φορουμ πιστευα οτι σε αυτο το νεο μοντελο το προβλημα ειχε λυθει

                              georgekn gatoz 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                              • georgekn
                                georgekn @Turin Turambar last edited by

                                @turin-turambar said in OPEL FORUM:

                                Σε ευχαριστω για τις πληροφοριες. Εχεις περισσοτερες να μου δωσεις σχετικα με αυτο που ανεφερες οτι ειναι κατασκευαστικο το προβλημα και ψαχνουνε λυση?Επισης, γνωριζεις κοσμο απο πλευρας σου ο οποιος αντιμετωπιζει αυτο το θεμα με το συγκεκριμενο νεο κινιτηρα ντιζελ? Οσο διαβαζα τα φορουμ πιστευα οτι σε αυτο το νεο μοντελο το προβλημα ειχε λυθει

                                Δυστυχώς τα τελευταία 8 χρόνια....το πρόβλημα συνεχίζει να εμφανίζεται σε αυτά τα μοτέρ...
                                Καλά ξεμπερδεματα.

                                C 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • C
                                  criuser last edited by

                                  Μα στο νέο μοντέλο εμφανίστηκε το πρόβλημα, γιατί είναι στην προσπάθεια για μείωση των ρύπων.

                                  Σου είπα ότι και εγώ το αντιμετώπισα. Στα 27000 χλμ σε ένα C3 aircross.

                                  Εμεινε μέσα μία μέρα, έκαναν και το σέρβις μαζί και το πήρα το απόγευμα.

                                  Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                  πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    criuser @georgekn last edited by

                                    @georgekn said in OPEL FORUM:

                                    @turin-turambar said in OPEL FORUM:

                                    Σε ευχαριστω για τις πληροφοριες. Εχεις περισσοτερες να μου δωσεις σχετικα με αυτο που ανεφερες οτι ειναι κατασκευαστικο το προβλημα και ψαχνουνε λυση?Επισης, γνωριζεις κοσμο απο πλευρας σου ο οποιος αντιμετωπιζει αυτο το θεμα με το συγκεκριμενο νεο κινιτηρα ντιζελ? Οσο διαβαζα τα φορουμ πιστευα οτι σε αυτο το νεο μοντελο το προβλημα ειχε λυθει

                                    Δυστυχώς τα τελευταία 8 χρόνια....το πρόβλημα συνεχίζει να εμφανίζεται σε αυτά τα μοτέρ...
                                    Καλά ξεμπερδεματα.

                                    Νομίζω ότι στον 1.5 μόνο. Στους παλιότερους έχουν θέμα λόγω παλαιότητας με κάποιο φίλτρο όχι το ίδιο και όχι πριν περάσουν χρόνια και χλμ

                                    Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                    πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                    georgekn 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      Turin Turambar last edited by

                                      Δεν με εχει αφησει ακομα
                                      Ωστοσο απο οτι αντιλαμβανομαι ειναι αναποφευκτο αργα η γρηγορα.Αν ηταν τυχαιο εργοστασιακο λαθος σ εκαποια συγκεκριμενα αμαξια δεν νομιζω να ειχε τοσος κοσμος προβλημα..γιατι εσας ποσες φορες εχει χαλασει?συγγνωμη αν υπαρχει τοσο χοντρο θεμα δεν οφειλει η αντιπροσωπεια να αντικαταστησει πληρως το αυτοκινητο?
                                      Στην τελικη αναγκαζεσαι να καταργησεις το συστημα απροκαληπτα και χωρις ενοχες κιολας..Για αλλους αυτα τα ψρηματα ειναι κολατσιο και για αλλους αιματηρη οικονομια..δεν γινεται να σου πουλανε ενα αμαξι με τετοια θεματα και να σε αναγκαζουνε να πληρωνεις τις ζημιες με χρονο και ταλαιπωρια μερα απο χρημα..και αν δεν συμμορφωνεσαι να σε ακινητοποιουνε σε 1200 χλμ ξερω γω

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • gatoz
                                        gatoz @Turin Turambar last edited by

                                        @turin-turambar said in OPEL FORUM:

                                        Σε ευχαριστω για τις πληροφοριες. Εχεις περισσοτερες να μου δωσεις σχετικα με αυτο που ανεφερες οτι ειναι κατασκευαστικο το προβλημα και ψαχνουνε λυση?Επισης, γνωριζεις κοσμο απο πλευρας σου ο οποιος αντιμετωπιζει αυτο το θεμα με το συγκεκριμενο νεο κινιτηρα ντιζελ? Οσο διαβαζα τα φορουμ πιστευα οτι σε αυτο το νεο μοντελο το προβλημα ειχε λυθει

                                        χαχαχα
                                        ειναι προβλημα γενικο το adblue
                                        υπαρχουν καποιοι που εχουν κανει κινησεις νομικες
                                        σιγουρα απο το 3008 γκρουπ στο fb και νομιζω καποιοι με σιτροεν
                                        ο κοσμος δεν το εχει παρει ακομη γραμμη

                                        δες τι γινεται και με το προβλημα με τις καδενες.
                                        ακομη χειροτερα...

                                        κριμα.

                                        #milf-a-man

                                        T 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • T
                                          Turin Turambar @gatoz last edited by

                                          @gatoz said in OPEL FORUM:

                                          @turin-turambar said in OPEL FORUM:

                                          Σε ευχαριστω για τις πληροφοριες. Εχεις περισσοτερες να μου δωσεις σχετικα με αυτο που ανεφερες οτι ειναι κατασκευαστικο το προβλημα και ψαχνουνε λυση?Επισης, γνωριζεις κοσμο απο πλευρας σου ο οποιος αντιμετωπιζει αυτο το θεμα με το συγκεκριμενο νεο κινιτηρα ντιζελ? Οσο διαβαζα τα φορουμ πιστευα οτι σε αυτο το νεο μοντελο το προβλημα ειχε λυθει

                                          χαχαχα
                                          ειναι προβλημα γενικο το adblue
                                          υπαρχουν καποιοι που εχουν κανει κινησεις νομικες
                                          σιγουρα απο το 3008 γκρουπ στο fb και νομιζω καποιοι με σιτροεν
                                          ο κοσμος δεν το εχει παρει ακομη γραμμη

                                          δες τι γινεται και με το προβλημα με τις καδενες.
                                          ακομη χειροτερα...

                                          κριμα.

                                          αμα διαβασεις το παρακατω φορουμ θα κλαψει η ψυχη σου

                                          https://www.greekcitroenclub.gr/viewtopic.php?f=6&t=14559&sid=97b05dadf1ab52bd6b6a5563ecf71227&start=480

                                          Με τις καδενες?
                                          Καλα μην το ξεκοκκαλισουμε τωρα το θεμα αμα πιασουμε καθε προβλημα που μπορει να προκυψει μας βλεπω να γινομαστε ερημιτες σε κανα υποπτο χωριο
                                          Εσεις τι θεματα εχετε αντιμετωπισει με το adblue?

                                          C 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • C
                                            criuser last edited by

                                            Τα έχεις μπερδέψει λίγο.

                                            Αρχικά ο κινητήρας έχει πουληθεί σε εκατοντάδες χιλιάδες αμάξια και σε κάποια, προφανώς αρκετά σαν αριθμός αλλά όχι τόσο μεγάλος σαν ποσοστό έχει εμφανίσει το θέμα αυτό.

                                            Το βασικό είναι ότι εντός εγγύησης στο φτιάχνει δωρεάν. Μετά μέχρι τα 8 χρόνια και τα 150000 χλμ με μεγάλη έκπτωση.

                                            Αυτό το τελευταίο κερδήθηκε μετά από πίεση των ιδιοκτητών στην Ελλάδα.

                                            Προφανώς λόγος για αντικατάσταση του αυτοκινήτου δεν είναι η βλάβη σε ένα εξάρτημα, εδώ σε άλλες μάρκες χαλάνε τα αυτόματα κιβώτια κάθε 30000 χλμ και δεν λένε κάτι.

                                            Τώρα ότι μπορείς να το ακυρώσεις ισχύει, θα έχεις θέμα με τους ρύπους και αυτοί που τα κάνουν αυτά, έχουν αμάξια πολύ παλιά.

                                            Οταν φτάσεις και εσύ εκεί βλέπεις τι θα γίνει, δηλαδή σε χρόνια.

                                            Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                            πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 146
                                            • 147
                                            • 148
                                            • 149
                                            • 150
                                            • 157
                                            • 158
                                            • 148 / 158
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr