-
Βρε λες ο κόσμος να βλέπει τα swift τα βράδια με τα φώτα τους και για αυτό λένε πως υπάρχει πολύ χρήμα. Γεμίσαμε supercars!!!!
-
@lap said in Νέο Suzuki Swift 2017:
Μονο αυτό θα σας πω.
Κάθομαι σε φανάρι βραδάκι και στο απέναντι φανάρι είναι ένα swift με τα led ημέρας ανοιχτά και τους led προτζεκτορες. Δεν φαίνεται με την πρώτη λόγω νύχτας το σχήμα του ότι είναι το swift παρά μόνο τα φώτα του και σκέφτομαι τι αμαξαρα πρέπει να είναι αυτό;
Καθώς ανάβει πράσινο περνάει και είναι το fl swift. Δεν κάνω πλάκα είναι πανέμορφο από μπροστά το βράδυ, σαν μικρό σουπερκαρ.
Μαλιστα. Δηλαδη κοιμασαι και ξυπνας με το μυαλο στο σουιφτ και δε το καταλαβες οτι ηταν αυτο απεναντι? Οτι πεις....
-
Όχι δεν το κατάλαβα.
Από μέσα το βλέπω όχι απ' έξω. Και όταν το βλέπω απ έξω το βλέπω με κλειστά τα φώτα. Μου έχει συμβεί ξανά όχι μονάχα μια φορά.
-
@v_a said in Νέο Suzuki Swift 2017:
@lap said in Νέο Suzuki Swift 2017:
Μονο αυτό θα σας πω.
Κάθομαι σε φανάρι βραδάκι και στο απέναντι φανάρι είναι ένα swift με τα led ημέρας ανοιχτά και τους led προτζεκτορες. Δεν φαίνεται με την πρώτη λόγω νύχτας το σχήμα του ότι είναι το swift παρά μόνο τα φώτα του και σκέφτομαι τι αμαξαρα πρέπει να είναι αυτό;
Καθώς ανάβει πράσινο περνάει και είναι το fl swift. Δεν κάνω πλάκα είναι πανέμορφο από μπροστά το βράδυ, σαν μικρό σουπερκαρ.
Πρέπει η Suzuki να σε βάλει... πρωταγωνιστή στο νέο της διαφημιστικό σποτ !
Θα της πας έτοιμο και το σενάριο (ακριβώς ότι είπες στο σχόλιό σου, μην αλλάξεις τίποτα) και έγινε η δουλειάαδελφέ πρέπει να κατανοούμε & τους φαντασιόπληκτους......τι να κάνουμε?
γράφω/ομιλώ ως κάτοχος new swift hybrid GLX+ με διάφορα extras που έβαλα.
απλώς ξέρω τι έδωσα από λεφτά & τι πήρα. αν το δούμε από πλευράς value4money είναι εξαιρετικό εργαλείο συν ότι στη χώρα μας (δεν ξέρω στην υπολ. Ευρώπη) ανέβηκε στα 18000+ όταν πρόλαβα & το πήρα στα 16000!
ταλαιπωρήθηκα να βρω ορισμένα πραγματάκια μόνος τα οποία κατόπιν η τραγική suzuka ελλάδος τα έφερε κατόπιν.
στο 1ο σερβις ΔΕΝ έμεινα ικανοποιημένος αφού περί λαδιών, ελαστικών (μπρος - πισω) κλπ ο suzukas ενγδυνιρ νόμιζε πώς ξέρει καλύτερα από την ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΡΙΑ που το φτιάχνει εξ ολοκλήρου ενώ εδώ εμείς βαράμε μύγες & παίζουμε μην πω τι...
μιλάω πάντα by the book με βάση manual.........το οποίο βασίζεται ακόμα & το τωρινό που μου έστειλαν στου 2017 προ facelift αλλά δυστυχώς αλλάζουν αρκετά πραγματάκια και τρέχα γύρευε.το αυτοκίνητο ως αυθεντικό made in japan που σπανίζουν πλεον είναι εξαιρετικό αν και φυσικά ΧΑΡΤΙΝΟ όπως ΟΛΑ πλεον ανεξαρτήτως μάρκας/μοντέλου λόγω της αγαπητής Ε.Ε. με τη πράσσειν αλογα ανάπτυξη κουτουλου κτλ
στα της ομορφιάς αν και υποκειμενική συνήθως, υπάρχει & η κάπως αντικειμενική που νομίζω αρκετοί θα συμφωνήσουν..... ο alfa Βromeoς με την ιουλιέτα του ήταν τόσο ωραίοι που ερωτεύτηκαν αλλά υπάρχουν σωρό προβλήματα στο περίγυρο τους
επειδή οι συνθήκες πλέον είναι δύσκολες αρκετοί έχουν γνώμονα την οικονομία & την αξιοπιστία κυρίως του κινητήρα αφού τα άλλα λίγο έως πολύ διορθώνονται για όσους γνωρίζουν & το ψάχνουν
αν μιλάμε για "μούρη" ή γκαζια πάμε σε άλλες κατηγορίες αυτοκινήτων δεν νομίζετε? -
@antonakis said in Νέο Suzuki Swift 2017:
Μάλλον του έδωσαν το sport και χάρηκε.
Αποκλειστικά πλάνα
Youtube Videoκαλά το λες πάντως να σου πω κάτι επειδή πολλοί νομίζουν πώς ξέρουν αλλά οι περισσότεροι κάνουν το πολύ ένα test drive όπου συνηθως είναι σε κίνηση με λίγες στροφές & φυσικά δεν σε αφήνουν να ανεβάσεις......σπανίως λοιπόν οι περισσότεροι που λένε ό,τι τους καπνισει έχουν οδηγήσει κάποιου φίλου
έχοντας το μη sport του 2021 να σου πω ότι μετά από σωστό όσο μπορεί να γίνει στρώσιμο πρωτίστως σε ταξίδι έγινε! .... ΟΤΑΝ το αυτοκινητάκι είναι πλήρως ή σχεδόν πλήρως φορτισμένο με 4 ή 5 στις 5 μπάρες φορτισμένο δίνει στην εκκίνηση από στάση πολύ δυνατά αν έχεις καλά ελαστικά σωστά φουσκωμένα (έχει & το tpms)
εννοείται ότι το swift sport στα επόμενα μέτρα θα σου ρίξει & θα βλέπεις τις εξατμίσεις του. αλλά πολλά αυτοκίνητα δεν θα κοντραραν σε πόλη το φορτισμένο swift hybrid (απλο)
αφήστε που άλλοι με υβριδικό επίσης δεν ξέρουν πώς να φορτίζει στο "κρουιζαρισμα" καθώς θέλει λιγότερη χρήση συμπλέκτη & όχι πέρασμα σε νεκρά πολύ νωρίς στο σταμάτημα!
για να μην πω ότι οι περισσότεροι έχουν φθαρμένα ελαστικά & πως να ανοίξουν τι συζητάμε.....δεν βάζω μέσα τι θα κάψει το απλό βενζίνης που πολλοί προτίμησαν & δεν βάζουν ούτε ενα σωστό υγραέριο επειδή η αντιπροσωπεία τους φοβερίζειάλλου παπά ευαγγέλιο κι αυτό......αν ενδιαφέρει κάποιον να του πω τι απαντήσεις του έδιναν στη suzuka περί LPG & εγγυήσεως. είναι για να γελάμε!!! δεν είμαστε σοβαρή χώρα για τέτοια θέματα ΔΥΣΤΥΧΩΣ
-
@lap said in Νέο Suzuki Swift 2017:
Όχι δεν το κατάλαβα.
Από μέσα το βλέπω όχι απ' έξω. Και όταν το βλέπω απ έξω το βλέπω με κλειστά τα φώτα. Μου έχει συμβεί ξανά όχι μονάχα μια φορά.
ΦΥΣΙΚΑ & το βλέπουμε περισσότερες ώρες από μέσα παρά από έξω όσα κι αν κυκλοφορούν εκεί έξω! αφού & τα περισσότερα είναι τα παλιά λογικό
γι'αυτό & ποτέ δεν κατάλαβα την κάψα ορισμένων αρκετών φίλων να τα σκάνε για πανάκριβες ζάντες!!!
κι εγώ σε παλιότερο αυτοκινητάκι γύρισα από σιδήρου σε αλουμινίου αλλά το έκανα μόνο από θέμα βάρους & πρακτικότητας όσο αφορά την ιστορία με τα τάσια...
η αεροτομή επίσης (όχι η διαστημική) είναι αρκετά καλή επιλογή για τα ταξίδια βοηθάει κάπως
οι ανεμοθραύστες επίσης για όσους θέλουν να ξεθολώνουν τα τζάμια λιγότερο με το κλιματιστικό ή για αυτούς που καπνίζουν εντός & δεν αντέχουν ώρα χωρίς αυτό
να βάλεις & κανα υαλοκαθαριστήρα blade ας πούμε αν δεν έχει ήδη...προσωπικά εστιάζω στα ΠΡΑΚΤΙΚΑ θέματα
αλλά ο καθένας/καθεμία δικαίωμα του κάνει ό,τι καταλαβαίνει δεν κατηγορούμεαπλώς όλα τα άλλα γύρω-γύρω όλοι.......είναι φρου φρου κι αρώματα να χουμε να λέμε & οι εταιρείες που τα πουλάνε να βγάζουν από τον κοπανιστό αέρα
-
@lap said in Νέο Suzuki Swift 2017:
@antonmone said in Νέο Suzuki Swift 2017:
@lap said in Νέο Suzuki Swift 2017:
Υπολόγισε με πολύ μποτιλιάρισμα, στενά πόλης όπου στρίβεις με χαμηλή ταχύτητα και ξαναναπτυσεις και ξανά φρενάρεις και ξαναστριβεις και δεν περνάς τα 30 χλμ/ώρα απο -1 έως -1,2 λίτρα το mhev. Σε πιο ανοιχτό δρόμο όπως λεωφόροι και εθνικη οδό και τα δύο, (μη mhev και mhev) καταναλωνουν τα ίδια ακριβώς. Δηλαδή εκεί πέριξ των 4,8λιτρα/100χλμ.
Με το κομμένο τιμόνι ευχαριστιέσαι στριψιμο(στα στενά)!!!!Λιγο καλύτερης ποιότητας δέρμα θέλαμε ρε Suzuki!!
Χαχα ακριβώς. Το είχα γράψει και παλιότερα. Το πιάνεις από κάτω και παίρνεις ψευδαίσθηση σπορτίφ αυτοκινήτου. Μπραβο, το εντοπίσεις και εσύ.
Οντως ειναι μέτριο το δέρμα, αν και θα ήθελα πλαστικό. Του βάζω κρέμες για προστασία αλλά τώρα με την πανδημία βάζεις αντισηπτικό στα χέρια και το πιάνεις και χαλάει
ΤΣΙΜΠΗΣΕΣ & τσιμπήθηκες κι εσύ ρε lap......
και στο τέλος όλοι σχεδόν κολλήσατε ΑΚΟΜΑ κι αυτοί ΜΕ ΜΑΣΚΑ α-κ-ό-μ-α & μόνοι στο αμάξι ή καβαλα στη moto ΧΩΡΙΣ ΚΡΑΝΟΣ!!!!
μη πω & γι' αυτούς που περπατουν μόνοι στο πουθενά με ΜΑΣΚΑ. διότι είπαμε η ΜΑΣΚΑ σώζει ΖΩΕΣ
οχι το κράνος γιατί να το βάλεις να σε ζορίζει & να χαλάσεις & το χωρίστρα μαλλάκι..... και η ζώνη σιγά τι έγινε? αφού όλοι οδηγάμε τάνκς με 4 πορτούλες τι να πάθουμε?
οι περισσότεροι δεν ξέρουν τι παθαίνει κάποιος ΑΝΕΥ ΖΩΝΗΣ αν & μόνο ανοίξει ο αερόσακκος (ευτυχώς δεν ανοίγει με το παραμικρό βέβαια)έχει από ψεκασμένους μέχρι εμποτισμένους & ραντισμένους απόλες τις μεριές & τις μπάντες τι να κάνουμε?!
-
-
@lap said in Νέο Suzuki Swift 2017:
https://www.carandmotor.gr/themata/ta-nea-montela-tis-suzuki-2023
Ας ευχηθούμε ο ερχομός της νέας χρονιάς να τους φωτίσει ώστε το νέο swift να ΜΗΝ είναι έτσι και το πεντάθυρο jimny ΝΑ ΕΡΘΕΙ. Για το ηλεκτρικό ας κάνουν ό,τι νομίζουν...
-
Έχει επικρατήσει αυτό το ψηφιακο προσχέδιο ενώ δεν μοιάζει με όσα αφήνει να φαίνονται από το μουλάρι κατά τις δοκιμές. Δεν ξέρω, λέτε να είναι άσχημο; τι να πω;
Πάντως λένε θέλει να πρωταγωνιστήσει στην κατηγορία. Αρα αυτό τι σημαίνει άραγε;
Πάντως το 5θυρο jimny θα σπάσει ταμεία. Όλοι μας θα το σκεφτούμε για αγορά ακόμα και αν δεν πάμε εκτός δρόμου.
-
https://www.motorbeam.com/maruti-jimny-5-door-undisguised-spotted-india/amp/
Χωρίς καμουφλάζ το 5θυρο jimny. Είναι ακόμα καλύτερο από το 3θυρο σχεδιαστικά.
Και χώρο για την μπαταρία του υβριδικού έχει. Και χώρο για να βαλεις μεγάλες βαλίτσες σε κάθετη διάταξη. Και μεγάλο μεταξόνιο για σταθερότητα.
Οκ θα χάνει κάπως στις γωνιές προσέγγισης αλλά αυτό οι εξτρημ του είδους ούτως ή άλλως θα το λύσουν με αναρτήσεις.
-
@lap said in Νέο Suzuki Swift 2017:
Και χώρο για την μπαταρία του υβριδικού έχει. Και χώρο για να βαλεις μεγάλες βαλίτσες σε κάθετη διάταξη. Και μεγάλο μεταξόνιο για σταθερότητα.
Και εφταθεσιο στην Ινδία (ίσως τα δύο πίσω αντικριστά)
-
Για το Jimny τα πράγματα είναι απλά. Δεν θα έρθει το 2023. Και αν θα έρθει μετά το 2024 θα είναι με νέο κινητήρα χαμηλών ρύπων ώστε να μπορεί να εισαχθεί στην Ευρώπη και ίσως και Ελλάδα.
Αν θα υπάρξει νέος κινητήρας, γιατί μέχρι στιγμής μόνο πληροφορίες υπάρχουν, χωρίς πηγές...Οπότε, καλά κρασά.
Ποιο πιθανό είναι να αποχωρήσει η Suzuki από Ευρώπη.https://www.carandmotor.gr/nea/pote-tha-kanei-ntempoyto-toy-5thyro-suzuki-jimny
-
Το jimny τώρα πάντως πωλείται μόνο ως επαγγελματικό με σήμα κάτι παραπάνω από 500 ευρώ!!!
-
Ούτε ο γάτος δεν θα το τολμούσε.
-
Την Παρασκευή μίλαγα με φίλο που έχει αντιπροσωπεία.
Όπως μιλάγαμε μπήκε πελάτης και χαζεύοντας πήγε το μάτι μου σε ignis που έγραφε στο ταμπελάκι…. Τιμή εκθέματα 19.150!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!19.150!!!!!!!!!!!!!!
Πιο τολμηρός μου φαίνεται αυτός που θα δώσει αυτά τα λεφτά για ignis -
Ξεκινά από 15080e και φθάνει τα 19580e χωρίς χρώματα κλπ...κλπ...
Ποια έκδοση είχαν άραγε στην έκθεση; Μάλλον το GLX; Μάλλον.Αλλά και το Swift φτηνό δεν είναι. Και αυτό ακριβό είναι.
Βασικά όλα είναι ακριβά. Πάνε οι εποχές που με 15 χιλιάρικα έπαιρνε κάποιος σούπερ μίνι με φουλ εξοπλισμό ή φτωχό σε εξοπλισμό μικρομεσαίο.
-
@antonmone said in Νέο Suzuki Swift 2017:
Το jimny τώρα πάντως πωλείται μόνο ως επαγγελματικό με σήμα κάτι παραπάνω από 500 ευρώ!!!
Στο επαγγελματικό τα τέλη κυκλοφορίας είναι 147 ευρώ
-
Ναι σωστά βγαίνει μόνο σε επαγγελματικό και θα είχε τέλη 500+ αν έβγαινε σε ΙΧ.
Έτσι είπε σε πελάτη που ρώτησε -
Πάει το swiftaki Lap το χάνουμε από Τρίτη!!!Αντε να δω πως θα παρκάρουμε όπου ναναι τώρα!
Νέο Suzuki Swift 2017