-
@criuser said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
@nickthetrib said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
Έχω αουρις του 2007 από το 2014, δλδ πριν καν γραφτώ στο φόρουμ.
Αν έπαιρνα κάποιο γαλλικό vag ντιζαϊνιά κλπ με την χρήση που του έκανα, θα είχε βγει άχρηστο από το 2018!!!
Αν οι εμπειρίες μας, μας έχουν οδηγήσει στην ανάπτυξη γατίασης, είμαι περήφανος που την έχω!!!Εχω ΧΑΝΤΙΑ από το 1998, τότε που πήγαινες σχολείο ακόμα και C4 από το 2005 . Και τα δύο σε άριστη κατάσταση.
Και έδωσα με 165000 χλμ 11 χρόνων C5 πριν 2 χρόνια που η ποιότητα της η τογιότα την βλέπει μόνο ως λέξους.
Και έχω κάνει και 70000 χλμ σε 2 χρόνια με τα 2 αιρκρος με μόνο θέμα το αντμπλού.
Εχουν περάσει συνολικά 13 σιτροέν από τα χέρια μου με άριστες εντυπώσεις, από τότε που η κορόλα είχε φύλλα σούστας πίσω και στάνταρ ΑΜ ραδιόφωνο.
Εγώ έχω Corolla 2005 , φίλος έχει c4 2005 και άλλος φίλος Peugeot 308 2004.
Το πεζό χρεπι, τρίζει παντού, χρώμα σκασμενο παντού.
C4 αισθητά σε χειρότερη κατάσταση από το Corolla και με αρκετές βλάβες.
Το Corolla ΤΕΛΙΚΑ έχει πολύ καλύτερη ποιότητα από τα γαλλικά. -
Δεν μας αρέσει αισθητικά το χσίντ...
-
@criuser said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
Δεν μας αρέσει αισθητικά το χσίντ...
Οκ crui. Σαν ομορφια προσωπικα παντα και αφου yaris cross παει μακρυα θα κοιτουσα ή stonic gt line ομως ή mokka απο ομορφια παντα. 2008 Πανεμορφο αλλα ακριβο πλεον
-
Σίγουρα η κάθε οικογένεια πάει και με το θυμικο και τις αναμνήσεις και τις εμπειρίες της.
Ξέρω οικογένειες που επιμένουν VW/Audi από την δεκαετία του 80.. ούτε ένα δεν τους βγήκε καλό!
Εμάς πάλι, ενώ έχουμε αλλάξει πολλές εταιρείες (ποτέ VW φυσικά!) τα Γαλλικά μας πήγαν καλά..ας πούμε Ford είχαμε τα περισσότερα θέματα, αλλά πάντα κοιτάω τι βγάζει η εταιρεία στην κατηγορία που ψάχνω.
Τα καλά Γιαπωνέζικα δυστυχώς δεν μπορούσαμε να τα φτάσουμε ποτέ, μόνο σε κάνα αγροτικό! (Δεν μιλάω για Almera ή κάνα Sunny!)
-
To mokka είναι πολύ στενό για τα γούστα μας.
Το 2008 σε αυτόματο πετρέλαιο κάνει 28900. Δεν το λες και ακριβό.
-
@criuser said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
To mokka είναι πολύ στενό για τα γούστα μας.
Το 2008 σε αυτόματο πετρέλαιο κάνει 28900. Δεν το λες και ακριβό.
ρε συ παμε στο θεμα εμφανιση...
εχει το 2008 εμφανιση για νεαρο?
γκουμουτσα για οσους παιρνουν επιδομα παιδιων ειναι.
οτι και να λες ας πουμε για το βιτ, μια εκδρομισια και μια γουσταρω βολτες στο βγαζει ενω το 2008 σου δινει μια καποια μυρωδια απο απορυπαντικα, πανες και σοκοφρετα
αν σωνει και καλα γαλλοχρεπο, τουλαχιστον κατι να βλεπεται, ας πουμε 308 ή παρομοιο.
αλλα εχω την υποψια οτι τον μπέιμπι κριου τον πας για ιφιγενεια.... -
Δεν έχει το 2008 εμφάνιση για νεαρό και έχει το Βιτάρα που παίρνει άδεια από την Εφορεία Αρχαιοτήτων Πειραιά ?
Το 2008 γυρίζουν και το κοιτάνε, ενώ το βιτάρα δεν το κοιτάει κανείς, γιατί οι γέροι που θα το κοίταγαν, έχουν αυχενικό...
Το 308 έχει δυσκολία πρόσβασης και στην θέση του οδηγού, όχι μόνο των άλλων.
-
η απαντηση μου περιεχει το μεγαλο λαθος του φέις μπουκ.
μπορεις να βαζεις λάικ στον εαυτο σου.
εδω οχι
αχαχαχαχ....καληνυχτα
-
Ξέρεις τον ανταρτοπόλεμο τον έχεις μάθει λάθος.
Είναι χτυπάς και φεύγεις.
Ενώ εσύ τις τρως και φεύγεις...
Οντως καληνύχτα...
-
@criuser said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
Από 23750 ξεκινάει..
Τσάμπα είναι για τους χώρους του.
Και υβριδικόΕιναι B Hatch και ως τέτοιο κρίνεται και ναι ειναι ακριβό όταν έχεις άλλα B Hatch υβριδικά με 5.000 λιγότερα.
-
Χθες, όπως κάνουμε τα τελευταία χρόνια, βγήκαμε παιδικοί φίλοι για φαγητό και αμπελοφιλοσοφίες.
Θα βγαίναμε με 2 αυτοκίνητα, ένα το θωρηκτό PEUGEOT 2008 1.2 130 hp χειροκίνητο, που είναι αιώνες μπροστά από την εποχή του και το άλλο ένα ταπεινό γιαπωνέζικο κουβά NISSAN XTRAIL του 2009, που ακόμα λειτουργεί.
Δυστυχώς το θωρηκτό, μοντέλο 2/2021 με 23.000 km, μετά από αλλαγή οθόνης πίνακα οργάνων ύστερα, από αναμονή 6 μηνών, (ευτυχώς, γιατί αν ήταν ο άλλος ακατανόμαστος Σ θα ήταν 6 χρόνια η αναμονή), μετά από αλλαγή δισκόπλακων – τακάκια εμπρός, άλλα με μεγάλη έκπτωση από την αντιπροσωπεία, είναι ξανά άρρωστο.
Τον τελευταίο μήνα παρουσίαζε μια δυσλειτουργία ο κλιματισμός μέσω της οθόνης αφής, ώσπου κόλλησε στο να βγάζει μόνο κρύο αέρα με το βεντιλατέρ να δουλεύει στην μεγαλύτερη σκάλα, χωρίς δυνατότητα απενεργοποίησης.
Μετά από μια αναβάθμιση και μια αλλαγή μοτέρ – κλαπέτου, το θωρηκτό είναι ξανά στο ιατρείο περιμένοντας μια πλακέτα γιατί το πρόβλημα παραμένει.Ευτυχώς η κόρη μου δεν χρειαζόταν τον γιαπωνέζικο τενεκέ της, που είναι αιώνες πίσω από το θωρηκτό και εξυπηρετηθήκαμε 4 φίλοι για να βγούμε βόλτα.
Η αλήθεια είναι ότι λόγο των χώρων του, που είναι καλύτεροι του θωρηκτού, ταξιδεύεις πιο άνετα και ήσυχα παρ’ όλα τα 36.000 km που ήδη έχει, ο πανάσχημος αρχαίος τενεκές.Ο ιδιοκτήτης του θωρηκτού και φίλος Γιώργος, είπε ότι σήμερα θα πάει να το πάρει από το συνεργείο, έστω και χαλασμένο, γιατί είναι γρουσουζιά να αλλάξει χρόνο το αυτοκίνητο στο συνεργείο, είναι πολύ ευφυής με μεγάλη αίσθηση του χιούμορ.
Καλή χρονιά σε όλους με υγεία, τύχη και σωστές επιλογές στην ζωή μας.
-
Για τα υπόλοιπα δεν ξέρω, αλλά το Xtrail είναι ένα D suv κ το άλλο ένα B suv, έστω και ειρωνικά το "θωρηκτό" δεν βγάζει καν νόημα να χρησιμοποιείται ανάποδα..
Όσο για το καντράν, επειδή μου άλλαξαν για πλάκα (είχε κάτι ανεπαίσθητες γρατσουνιές λόγω ενός βλήματος στο πλυντήριο αυτοκινήτων που πάω, σε μη ορατό σημείο κάτω από τις ενδείξεις εκεί που είναι το μαύρο πλαστικό, που κάναμε 10 λεπτά για να το δούμε στην αντιπροσωπεία) μου το άλλαξαν σε 3 εβδομάδες.
-
@gatoz said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
@criuser said in PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019):
To mokka είναι πολύ στενό για τα γούστα μας.
Το 2008 σε αυτόματο πετρέλαιο κάνει 28900. Δεν το λες και ακριβό.
ρε συ παμε στο θεμα εμφανιση...
εχει το 2008 εμφανιση για νεαρο?
γκουμουτσα για οσους παιρνουν επιδομα παιδιων ειναι.
οτι και να λες ας πουμε για το βιτ, μια εκδρομισια και μια γουσταρω βολτες στο βγαζει ενω το 2008 σου δινει μια καποια μυρωδια απο απορυπαντικα, πανες και σοκοφρετα
αν σωνει και καλα γαλλοχρεπο, τουλαχιστον κατι να βλεπεται, ας πουμε 308 ή παρομοιο.
αλλα εχω την υποψια οτι τον μπέιμπι κριου τον πας για ιφιγενεια....Υπερβολές. Πολλές υπερβολές.
Εντάξει γνωστή η αγάπη σου για το #mono_vitara και τα δύο όμως απευθύνονται πάνω κάτω στο ίδιο ηλικιακό κοινό.
Το Vitara ίσως να πιάνει και μεγαλύτερες ηλικίες που είχαν πάρε/δώσε με offroad διαδρομές σε παλιότερες εποχές. Σήμερα οι νεώτεροι θεωρώ ότι δεν γνωρίζουν την έννοια του offroad.
Το 2008 από την άλλη δείχνει ποιο σύγχρονο, ποιο ποιοτικό, περισσότερο brutal και επειδή είναι μεγαλύτερο θα προτιμηθεί κυρίως από όσους θέλουν χώρους π.χ. οικογένειες.
Ο εργένης (π.χ. εγώ) ή ο ανήσυχος εκδρομικός τύπος που θέλει και αστικό εργαλείο θα πάει στο Vitara, αν τον θέλει η Suzuki για πελάτη.
Δυστυχώς (ή και ευτυχώς) ένα αυτοκίνητο δεν είναι μόνο ένα μηχανικό σύνολο. Είναι και πολλά άλλα. Και οι αγοραστές κοιτούν και τα άλλα (όπως και εγώ βεβαίως-βεβαίως).
-
Σήμερα είδαμε ένα ωραίο λευκό πέρλα, που το σκεφτόμαστε...
Ωραίο ήταν κάναμε και ένα τέστ ντράιβ ένα χειροκίνητο.
Εκεί είδα ότι αμαξάκι σε μερικά σημεία όπως στις επενδύσεις στις πόρτες ήταν κάπως εύκολα ταλαιπωρημένο, ενώ το έχοντα σκληρά πλαστικά 3 αιρκρός παραμένει ακλόνητο, έχοντας και τα διπλά χλμ.
Δεν μπορώ να πω ότι μας ήταν τόσο άνετο.
Βέβαια μπροστά στο βιτάρα και το σ-κρος που πήγαμε πριν ήταν πολύ πιο άνετο.
-
Αγαπητέ cruiser προσπάθησε να προσπεράσεις τις προκαταλήψεις σου για τα vag και κάνε τη σωστή κίνηση.
T-Roc 1.5 με το νέο μοτέρ evo-2. Ποιοτικότατο, άφθονοι χώροι, εξαιρετική ποιότητα κύλισης και μοτέρ που δεν υπάρχει ανταγωνιστής του στα λεφτά που συζητάμε. -
Οταν 9 στα 10 άτομα γυρίζουν να το κοιταξουν μόνο γκουμούτσα δεν είναι!
Ψαχνομασταν για αγορα νεου αυτοκινητου δεν ειχαμε ιδεα για τα νεα μοντελα και τι κυκλοφορει γενικοτερα. Πηραμε σβαρνα ολες τις αντιπροσωπειες με αλλεπαλληλα testdrive.
το 2008 το ειδαμε τελευταιο και ενω ειχαμε αποριψει μοκα/πουμα/καπτουρ/βιταρα/κασκαι(το προηγουμενο)
Ολα υποδεέστερα σε χωρους...και εννοειται σε ομορφια. (κατ εμε μόνο το πουμa στεκεται διπλα του ισαξια, αλλα θεωρω πως εχει μικρους χωρους πισω.Πηγαινε παρτο αβλεπι...το αυτοκινητο ειναι εξαιρετικο σε ολα του!!
https://ibb.co/cyw4XFF -
Μια χαρά αυτοκίνητο είναι, με παράξενη θέση οδήγησης είναι η αλήθεια που απαιτεί γυμνασμενοτς ραχιαίους.
Αλλά το θέμα δεν είναι εκει, πες θα πας γυμναστήριο και θα αποκτήσεις. Το θέμα είναι με όλα αυτά που ακούμε για την αξιοπιστία τους. -
Το i-cockpit είναι ο λόγος που σταμάτησα κάθε πάρε/δώσε με την Peugeot. Δεν μπορώ χωνέψω με τίποτα αυτή τη θέση οδήγησης.
Έκανα δύο προσπάθειες σε 208 και 308 αλλά δεν. Έφαγαν άκυρο από τα αποδυτήρια. Στο 2008 δεν έχω μπει. Δεν θέλω.Για μένα #mono_citroen και #mono_renault από Γαλλία μέχρι να αλλάξει κάτι στην Peugeot. Αν αλλάξει κάτι.
-
Το μυστικό είναι να κάθεσε σαν λαμπάδα. Αν σου αρέσει να είσαι πιο ξαπλωτσ ή πονάει η μέση σου και δεν μπορείς να είσαι σαν λαμπάδα, δεν μπορείς να βολευτεις.
Το πιο αστείο είναι με τους πολύ ψηλούς. Τα γόνατα τους ενεργοποιούν τους υαλοκαθαριστήρες
-
Εγώ έχω συνηθίσει τόσο πολύ το i-Cockpit και με έχει βολέψει, που η «συμβατική διάταξη» των υπολοίπων, μου φαίνεται πλέον περίεργη.
PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019)