-
@groover1972 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@ilias-sx4 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
https://photos.app.goo.gl/runF9pgFgqK5Jzdv7 . Καλημέρα σε όλους . Αυτή είναι η ενδειξη πάνω δεξιά που ανάβει. Προσπάθησα να το βάλω στο comfort που μου είπε ένας φίλος από εδώ αλλά μετά από 2 δευτερόλεπτα ξανά δείχνει ότι θέλει αέρα το λάστιχο. Ξέρει κανείς τι είναι η ένδειξη δίπλα στο χειρόφρενο. Αυτή δεν σβήνει
Ηλία, σου προτείνω να πας σε έναν λαστιχα και να ελέγξει η να σου βάλει νέα βαλβίδα στο λάστιχο. Υπάρχει πιθανότητα να χάνεις λίγο αέρα από εκεί (να κόβεται η βάση της βαλβίδας) δεν είναι μεγάλο το κόστος.
Σ ευχαριστώ πολύ. Προχτές του έβαλα 30 σε όλα και δεν έχει χάσει. Θα το κάνω κι αυτό οι λες. Ξέχασα να γράψω ότι άναψε μετά από πλύσιμο
-
Καλησπέρα και καλές γιορτές σε όλους..
Σε 2 μήνες κλείνω αισίως 6 χρόνια με το s cross FL 1.6 ddis και έχω 93000 χλμ..
Νιώθω το αυτοκίνητο σε μερικές ανωμαλίες του οδοστρώματος να ψαρεύει το πίσω μερος..Υποψιάζομαι αναρτήσεις, αν και γνωστός μου είπε ότι μπορεί να είναι και θέμα ελαστικών..Αν όντως είναι αναρτήσεις , σκεφτομαι ταυτόχρονα και λίγο ψηλωμα..Διάβασα σε προηγούμενο ποστ ότι καλός συνδυασμός είναι το ΚΥΒ με eibach pro lift kit..Όμως βρίσκω τα ελατήρια μόνο για το Vitara..Ταιριάζουν και στο s cross??
Σκέφτομαι και τα mad αλλά μου φαίνεται ότι το ψηλωμα 3.5-4 εκ. θα αλλάξει αρκετά την συμπεριφορά του αυτοκινήτου σε σχέση με τα +2 εκ του eibach..
Υπάρχει κάποιος που να έχει δοκιμάσει κάποιον συνδυασμό?? -
@panos_choulio said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Καλησπέρα και καλές γιορτές σε όλους..
Σε 2 μήνες κλείνω αισίως 6 χρόνια με το s cross FL 1.6 ddis και έχω 93000 χλμ..
Νιώθω το αυτοκίνητο σε μερικές ανωμαλίες του οδοστρώματος να ψαρεύει το πίσω μερος..Υποψιάζομαι αναρτήσεις, αν και γνωστός μου είπε ότι μπορεί να είναι και θέμα ελαστικών..Αν όντως είναι αναρτήσεις , σκεφτομαι ταυτόχρονα και λίγο ψηλωμα..Διάβασα σε προηγούμενο ποστ ότι καλός συνδυασμός είναι το ΚΥΒ με eibach pro lift kit..Όμως βρίσκω τα ελατήρια μόνο για το Vitara..Ταιριάζουν και στο s cross??
Σκέφτομαι και τα mad αλλά μου φαίνεται ότι το ψηλωμα 3.5-4 εκ. θα αλλάξει αρκετά την συμπεριφορά του αυτοκινήτου σε σχέση με τα +2 εκ του eibach..
Υπάρχει κάποιος που να έχει δοκιμάσει κάποιον συνδυασμό??Πάνο δεν είναι νωρίς για αναρτήσεις; Πάντως αν δεν στο κάνει στην κίνηση δεν είναι λάστιχα μόνον... Στα 6 χρόνια έχεις αντιμετωπίσει κάποιο άλλο πρόβλημα;
-
@panos_choulio said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Καλησπέρα και καλές γιορτές σε όλους..
Σε 2 μήνες κλείνω αισίως 6 χρόνια με το s cross FL 1.6 ddis και έχω 93000 χλμ..
Νιώθω το αυτοκίνητο σε μερικές ανωμαλίες του οδοστρώματος να ψαρεύει το πίσω μερος..Υποψιάζομαι αναρτήσεις, αν και γνωστός μου είπε ότι μπορεί να είναι και θέμα ελαστικών..Αν όντως είναι αναρτήσεις , σκεφτομαι ταυτόχρονα και λίγο ψηλωμα..Διάβασα σε προηγούμενο ποστ ότι καλός συνδυασμός είναι το ΚΥΒ με eibach pro lift kit..Όμως βρίσκω τα ελατήρια μόνο για το Vitara..Ταιριάζουν και στο s cross??
Σκέφτομαι και τα mad αλλά μου φαίνεται ότι το ψηλωμα 3.5-4 εκ. θα αλλάξει αρκετά την συμπεριφορά του αυτοκινήτου σε σχέση με τα +2 εκ του eibach..
Υπάρχει κάποιος που να έχει δοκιμάσει κάποιον συνδυασμό??νομιζω ξερω εναν που εχει βαλει τα μαντ στο σουξου. (δες στο chat)
στο δικο σου βασικα μονο μαντ μπορεις να βαλεις.
τα πολυ καλυτερα έιμπαχ δεν μπαινουν στο πετρελαιο, ειναι για βενζινη μονο. εβγαιναν παλια για πετρελαιο αλλα εχουν σταματησει 4 χρονια τωρα.
θα βελτιωθει πολυ το αυτοκινητο, ασχετα απο το υψος που θα παρει. -
Οι σωστές πιέσεις για τα ελαστικα αναγράφονται στο πλαίσιο όταν ανοίγεις την πόρτα του οδηγού σε ένα ταμπελακι. Δεν τις θυμάμαι ακριβώς αλλά σίγουρα είναι πάνω από 30 που έβαλες, γύρω στο 35 νομίζω, οπότε δοκίμασε να βάλεις γύρω στο 35 πίεση με το αυτοκίνητο αναμμένο και δες αν θα σβήσει η ένδειξη. Ίσως χρειαστεί να κάνεις μερικά χιλιόμετρα πριν σβήσει πάντως.
-
@groover1972 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@panos_choulio said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Καλησπέρα και καλές γιορτές σε όλους..
Σε 2 μήνες κλείνω αισίως 6 χρόνια με το s cross FL 1.6 ddis και έχω 93000 χλμ..
Νιώθω το αυτοκίνητο σε μερικές ανωμαλίες του οδοστρώματος να ψαρεύει το πίσω μερος..Υποψιάζομαι αναρτήσεις, αν και γνωστός μου είπε ότι μπορεί να είναι και θέμα ελαστικών..Αν όντως είναι αναρτήσεις , σκεφτομαι ταυτόχρονα και λίγο ψηλωμα..Διάβασα σε προηγούμενο ποστ ότι καλός συνδυασμός είναι το ΚΥΒ με eibach pro lift kit..Όμως βρίσκω τα ελατήρια μόνο για το Vitara..Ταιριάζουν και στο s cross??
Σκέφτομαι και τα mad αλλά μου φαίνεται ότι το ψηλωμα 3.5-4 εκ. θα αλλάξει αρκετά την συμπεριφορά του αυτοκινήτου σε σχέση με τα +2 εκ του eibach..
Υπάρχει κάποιος που να έχει δοκιμάσει κάποιον συνδυασμό??Πάνο δεν είναι νωρίς για αναρτήσεις; Πάντως αν δεν στο κάνει στην κίνηση δεν είναι λάστιχα μόνον... Στα 6 χρόνια έχεις αντιμετωπίσει κάποιο άλλο πρόβλημα;
Με 105k χλμ το δικό μου πάει βάρκα γιαλό. 35% το ένα αμορτισέρ...
-
@luckies said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@groover1972 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@panos_choulio said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Καλησπέρα και καλές γιορτές σε όλους..
Σε 2 μήνες κλείνω αισίως 6 χρόνια με το s cross FL 1.6 ddis και έχω 93000 χλμ..
Νιώθω το αυτοκίνητο σε μερικές ανωμαλίες του οδοστρώματος να ψαρεύει το πίσω μερος..Υποψιάζομαι αναρτήσεις, αν και γνωστός μου είπε ότι μπορεί να είναι και θέμα ελαστικών..Αν όντως είναι αναρτήσεις , σκεφτομαι ταυτόχρονα και λίγο ψηλωμα..Διάβασα σε προηγούμενο ποστ ότι καλός συνδυασμός είναι το ΚΥΒ με eibach pro lift kit..Όμως βρίσκω τα ελατήρια μόνο για το Vitara..Ταιριάζουν και στο s cross??
Σκέφτομαι και τα mad αλλά μου φαίνεται ότι το ψηλωμα 3.5-4 εκ. θα αλλάξει αρκετά την συμπεριφορά του αυτοκινήτου σε σχέση με τα +2 εκ του eibach..
Υπάρχει κάποιος που να έχει δοκιμάσει κάποιον συνδυασμό??Πάνο δεν είναι νωρίς για αναρτήσεις; Πάντως αν δεν στο κάνει στην κίνηση δεν είναι λάστιχα μόνον... Στα 6 χρόνια έχεις αντιμετωπίσει κάποιο άλλο πρόβλημα;
Με 105k χλμ το δικό μου πάει βάρκα γιαλό. 35% το ένα αμορτισέρ...
35% είναι πολύ χαμηλά ειδικά για τα χλμ που έχεις. Εγώ με 135Κ και είμαι αρκετά πάνω από 50% όπως θυμάμαι από το τελευταίο ΚΤΕΟ.
-
@groover1972 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@panos_choulio said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Καλησπέρα και καλές γιορτές σε όλους..
Σε 2 μήνες κλείνω αισίως 6 χρόνια με το s cross FL 1.6 ddis και έχω 93000 χλμ..
Νιώθω το αυτοκίνητο σε μερικές ανωμαλίες του οδοστρώματος να ψαρεύει το πίσω μερος..Υποψιάζομαι αναρτήσεις, αν και γνωστός μου είπε ότι μπορεί να είναι και θέμα ελαστικών..Αν όντως είναι αναρτήσεις , σκεφτομαι ταυτόχρονα και λίγο ψηλωμα..Διάβασα σε προηγούμενο ποστ ότι καλός συνδυασμός είναι το ΚΥΒ με eibach pro lift kit..Όμως βρίσκω τα ελατήρια μόνο για το Vitara..Ταιριάζουν και στο s cross??
Σκέφτομαι και τα mad αλλά μου φαίνεται ότι το ψηλωμα 3.5-4 εκ. θα αλλάξει αρκετά την συμπεριφορά του αυτοκινήτου σε σχέση με τα +2 εκ του eibach..
Υπάρχει κάποιος που να έχει δοκιμάσει κάποιον συνδυασμό??Πάνο δεν είναι νωρίς για αναρτήσεις; Πάντως αν δεν στο κάνει στην κίνηση δεν είναι λάστιχα μόνον... Στα 6 χρόνια έχεις αντιμετωπίσει κάποιο άλλο πρόβλημα;
Οι πιο πολλοί μου λένε ότι είναι νωρίς για αναρτήσεις ..Αλλά το κάνει σε κάθετη ανωμαλία του οδοστρώματος συνήθως..Μόλις πέσουν ταυτόχρονα οι πίσω τροχοί πάει δεξιά αριστερά ...
Στα 6 χρόνια που το έχω δεν είχε κανένα άλλο πρόβλημα...Απόλυτα ευχαριστημένος με την αξιοπιστία του .Εκτός βέβαια το τρίξιμο των παραθύρων οδηγού και συνοδηγού , αλλά ας βγάλει μόνο αυτό στην διάρκεια ζωής του και θα είμαι απόλυτα ευχαριστημένος..
-
@gatoz said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@panos_choulio said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Καλησπέρα και καλές γιορτές σε όλους..
Σε 2 μήνες κλείνω αισίως 6 χρόνια με το s cross FL 1.6 ddis και έχω 93000 χλμ..
Νιώθω το αυτοκίνητο σε μερικές ανωμαλίες του οδοστρώματος να ψαρεύει το πίσω μερος..Υποψιάζομαι αναρτήσεις, αν και γνωστός μου είπε ότι μπορεί να είναι και θέμα ελαστικών..Αν όντως είναι αναρτήσεις , σκεφτομαι ταυτόχρονα και λίγο ψηλωμα..Διάβασα σε προηγούμενο ποστ ότι καλός συνδυασμός είναι το ΚΥΒ με eibach pro lift kit..Όμως βρίσκω τα ελατήρια μόνο για το Vitara..Ταιριάζουν και στο s cross??
Σκέφτομαι και τα mad αλλά μου φαίνεται ότι το ψηλωμα 3.5-4 εκ. θα αλλάξει αρκετά την συμπεριφορά του αυτοκινήτου σε σχέση με τα +2 εκ του eibach..
Υπάρχει κάποιος που να έχει δοκιμάσει κάποιον συνδυασμό??νομιζω ξερω εναν που εχει βαλει τα μαντ στο σουξου. (δες στο chat)
στο δικο σου βασικα μονο μαντ μπορεις να βαλεις.
τα πολυ καλυτερα έιμπαχ δεν μπαινουν στο πετρελαιο, ειναι για βενζινη μονο. εβγαιναν παλια για πετρελαιο αλλα εχουν σταματησει 4 χρονια τωρα.
θα βελτιωθει πολυ το αυτοκινητο, ασχετα απο το υψος που θα παρει.Από θέμα άνεσης γίνεται πιο σκληρό ή απορροφά καλύτερα τους κραδασμούς ο συνδυασμός KYB ,mad??
-
Είχα το SX4 ddis το τετρακίνητο μοντέλο Νοέμβριος του 2014.
Η πρώτη αλλαγή που έκανα ήταν στα ελαστικά, φορούσε 205/50/17 και τα άλλαξα σε 215/55/17 που έβαλε η Suzuki στο FL μοντέλο.
Όσο και αν έψαξα τότε, δεν βρήκα ότι είχε κάνει άλλες αλλαγές στην ανάρτηση, (ψαλίδια - αμορτισέρ - ελατήρια - ζυγαριά - αλλαγές στην ευθυγράμμιση), αλλά ούτε και στην μετάδοση ή την τελική σχέση του διαφορικού. Είχε αισθητικές βελτιώσεις και πέρασε από το Euro 5 σε Euro 6.Το αυτοκίνητο σηκώθηκε με εκείνη την αλλαγή γύρω στον 1,5 cm.
Έστρωσε το κοντέρ γιατί είχε μεγάλη απόκλιση και η πραγματική κατανάλωση (όχι στο καντράν), ήρθε στα ίσια της. Διάφορα στις επιδόσεις, ουσιαστικά δεν υπήρξε (μεγάλωσε η τελική σχέση του διαφορικού), αφού το μοτέρ ήταν εξαρχής πολύ δυνατό. Σίγουρα η αλλαγή ήταν εκτός των τυπικών ορίων, που θεωρητικά μπορείς να κάνεις, αλλά αφού την έκανε η Suzuki χωρίς να δηλώνει άλλες αλλαγές, γιατί όχι.Καλό το κράτημα του αυτοκινήτου για την κατηγορία του, όχι κάτι συναρπαστικό, με μεγάλη βελτίωση στην άνεση μετά την αλλαγή της διάστασης των ελαστικών. Στα 100.000 km, θεωρητικά τα αμορτισέρ είχαν κουραστεί, αλλά οι μετρήσεις σε αμορτισερόμετρα (η οποία είναι σχετική και όχι απόλυτη), δεν έδειχνε ότι χρειάζονται αλλαγή. Το αυτοκίνητο φορτωμένο καθόταν αρκετά πίσω, ώσπου κάποια στιγμή, μου έδειξε ότι θέλει βελτίωση αφού οριακά έσωσα την έξοδο από τον δρόμο.
Γύρω στα 100.000 km, άλλαξα τα αμορτισέρ με kyb και έβαλα πίσω τα ενισχυτικά ελατήρια της mad +3 cm περίπου. Η αίσθηση μετά από αυτή την αλλαγή ήταν πραγματικά τεράστια, μεγάλη βελτίωση. Τα μόνα αρνητικά από την αρχή, ότι το αυτοκίνητο έδειχνε σηκωμένο πίσω (όταν ήταν άδειο) και ότι θέλουν ρύθμιση τα φώτα (το επισημαίνει και η mad), φορτωμένο όμως ερχόταν στα ίσια του και ήταν εξαιρετικό σε σχέση με πριν.
Με την πάροδο του χρόνου διαπίστωσα έναν κραδασμό στο αυτοκίνητο, σε συγκεκριμένες ταχύτητες, ανεπαίσθητος για όλους, αλλά υπαρκτός για μένα. Δεν βρέθηκε από που προέρχεται, αλλά εγώ θεωρώ ότι με το ψήλωμα πίσω τα ημιαξόνια (τετρακίνητο το αυτοκίνητο), ζοριζόταν στους συνδέσμους τους.
Στα 160.000 km τα 2 πίσω αμορτισέρ της kyb, έσκασαν έφυγαν τα λάδια τους, όχι φυσιολογικό για τα χιλιόμετρα τους και μάλιστα και τα δύο ταυτόχρονα. Συμβαίνει λέγαν οι μηχανικοί, αλλά έχω την αίσθηση ότι με το ψήλωμα πίσω ίσως δουλεύανε εκτός των προδιαγραφών τους. Τα άλλαξα με εργοστασιακά άμεσα.
Μετά από λίγο διάστημα αποφάσισα να αλλάξω και τα ελατήρια, με τα ελατήρια της mad. Είχα τις ανησυχίες μου για κραδασμούς λόγω της αλλαγής γωνίας των ημιαξονίων, ιδίως μπροστά, αλλά διάβαζα στο Vitara club, ότι όσοι τα άλλαξαν ήταν ενθουσιασμένοι.
Τα άλλαξα σε εξειδικευμένο κατάστημα όπου τα είχαν αλλάξει και κάτοχοι του Vitara "μην πιστεύεις τι γράφουν" μου είπε ο μηχανικός, "κάποιους κραδασμούς θα τους έχεις".
Έγινε η αλλαγή, με μεγάλη επιμέλεια στην ευθυγράμμιση, το αυτοκίνητο είχε ψηλώσει με όλες τις αλλαγές, από το αρχικό γύρω στους 5 πόντους και έδειχνε ότι είναι ικανό να πάει παντού. Εμφανισιακά εντυπωσιακό, καλή άνεση, σου έδινε την αίσθηση ότι θα περάσει από παντού, αλλά οι κραδασμοί σε συγκεκριμένες συνθήκες υπαρκτοί, ιδίως μπροστά και μια αίσθηση ότι ενώ είναι βελτιωμένο στο δρόμο, ίσως σε μια στραβή σε πετάξει εκτός πριν προλάβεις να αντιδράσεις.
Το πούλησα μετά από 25.000 km, το έβαλα στο car και την ίδια μέρα ήρθαν 4 άτομα να τα αγοράσουν. Όλοι ήταν ενθουσιασμένοι με αυτό που έβλεπαν και οδηγούσαν. Πουλήθηκε την ίδια μέρα, έδωσα στον αγοραστή τα παλιά ελατήρια και τον ενημέρωσα για τις αλλαγές, κραδασμούς δεν κατάλαβε και η σύζυγός του που ήρθαν μαζί, δεν ήθελε να κατέβει από το αυτοκίνητο εάν δεν το αγόραζαν.
-
Πολύ ωραίο ποστ με ουσία...
Και με σωστές παραγράφους για να είναι ευκολοδιάβαστο...
#well_done
-
@ektoras said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Είχα το SX4 ddis το τετρακίνητο μοντέλο Νοέμβριος του 2014.
Η πρώτη αλλαγή που έκανα ήταν στα ελαστικά, φορούσε 205/50/17 και τα άλλαξα σε 215/55/17 που έβαλε η Suzuki στο FL μοντέλο.
Όσο και αν έψαξα τότε, δεν βρήκα ότι είχε κάνει άλλες αλλαγές στην ανάρτηση, (ψαλίδια - αμορτισέρ - ελατήρια - ζυγαριά - αλλαγές στην ευθυγράμμιση), αλλά ούτε και στην μετάδοση ή την τελική σχέση του διαφορικού. Είχε αισθητικές βελτιώσεις και πέρασε από το Euro 5 σε Euro 6.Το αυτοκίνητο σηκώθηκε με εκείνη την αλλαγή γύρω στον 1,5 cm.
Έστρωσε το κοντέρ γιατί είχε μεγάλη απόκλιση και η πραγματική κατανάλωση (όχι στο καντράν), ήρθε στα ίσια της. Διάφορα στις επιδόσεις, ουσιαστικά δεν υπήρξε (μεγάλωσε η τελική σχέση του διαφορικού), αφού το μοτέρ ήταν εξαρχής πολύ δυνατό. Σίγουρα η αλλαγή ήταν εκτός των τυπικών ορίων, που θεωρητικά μπορείς να κάνεις, αλλά αφού την έκανε η Suzuki χωρίς να δηλώνει άλλες αλλαγές, γιατί όχι.Καλό το κράτημα του αυτοκινήτου για την κατηγορία του, όχι κάτι συναρπαστικό, με μεγάλη βελτίωση στην άνεση μετά την αλλαγή της διάστασης των ελαστικών. Στα 100.000 km, θεωρητικά τα αμορτισέρ είχαν κουραστεί, αλλά οι μετρήσεις σε αμορτισερόμετρα (η οποία είναι σχετική και όχι απόλυτη), δεν έδειχνε ότι χρειάζονται αλλαγή. Το αυτοκίνητο φορτωμένο καθόταν αρκετά πίσω, ώσπου κάποια στιγμή, μου έδειξε ότι θέλει βελτίωση αφού οριακά έσωσα την έξοδο από τον δρόμο.
Γύρω στα 100.000 km, άλλαξα τα αμορτισέρ με kyb και έβαλα πίσω τα ενισχυτικά ελατήρια της mad +3 cm περίπου. Η αίσθηση μετά από αυτή την αλλαγή ήταν πραγματικά τεράστια, μεγάλη βελτίωση. Τα μόνα αρνητικά από την αρχή, ότι το αυτοκίνητο έδειχνε σηκωμένο πίσω (όταν ήταν άδειο) και ότι θέλουν ρύθμιση τα φώτα (το επισημαίνει και η mad), φορτωμένο όμως ερχόταν στα ίσια του και ήταν εξαιρετικό σε σχέση με πριν.
Με την πάροδο του χρόνου διαπίστωσα έναν κραδασμό στο αυτοκίνητο, σε συγκεκριμένες ταχύτητες, ανεπαίσθητος για όλους, αλλά υπαρκτός για μένα. Δεν βρέθηκε από που προέρχεται, αλλά εγώ θεωρώ ότι με το ψήλωμα πίσω τα ημιαξόνια (τετρακίνητο το αυτοκίνητο), ζοριζόταν στους συνδέσμους τους.
Στα 160.000 km τα 2 πίσω αμορτισέρ της kyb, έσκασαν έφυγαν τα λάδια τους, όχι φυσιολογικό για τα χιλιόμετρα τους και μάλιστα και τα δύο ταυτόχρονα. Συμβαίνει λέγαν οι μηχανικοί, αλλά έχω την αίσθηση ότι με το ψήλωμα πίσω ίσως δουλεύανε εκτός των προδιαγραφών τους. Τα άλλαξα με εργοστασιακά άμεσα.
Μετά από λίγο διάστημα αποφάσισα να αλλάξω και τα ελατήρια, με τα ελατήρια της mad. Είχα τις ανησυχίες μου για κραδασμούς λόγω της αλλαγής γωνίας των ημιαξονίων, ιδίως μπροστά, αλλά διάβαζα στο Vitara club, ότι όσοι τα άλλαξαν ήταν ενθουσιασμένοι.
Τα άλλαξα σε εξειδικευμένο κατάστημα όπου τα είχαν αλλάξει και κάτοχοι του Vitara "μην πιστεύεις τι γράφουν" μου είπε ο μηχανικός, "κάποιους κραδασμούς θα τους έχεις".
Έγινε η αλλαγή, με μεγάλη επιμέλεια στην ευθυγράμμιση, το αυτοκίνητο είχε ψηλώσει με όλες τις αλλαγές, από το αρχικό γύρω στους 5 πόντους και έδειχνε ότι είναι ικανό να πάει παντού. Εμφανισιακά εντυπωσιακό, καλή άνεση, σου έδινε την αίσθηση ότι θα περάσει από παντού, αλλά οι κραδασμοί σε συγκεκριμένες συνθήκες υπαρκτοί, ιδίως μπροστά και μια αίσθηση ότι ενώ είναι βελτιωμένο στο δρόμο, ίσως σε μια στραβή σε πετάξει εκτός πριν προλάβεις να αντιδράσεις.
Το πούλησα μετά από 25.000 km, το έβαλα στο car και την ίδια μέρα ήρθαν 4 άτομα να τα αγοράσουν. Όλοι ήταν ενθουσιασμένοι με αυτό που έβλεπαν και οδηγούσαν. Πουλήθηκε την ίδια μέρα, έδωσα στον αγοραστή τα παλιά ελατήρια και τον ενημέρωσα για τις αλλαγές, κραδασμούς δεν κατάλαβε και η σύζυγός του που ήρθαν μαζί, δεν ήθελε να κατέβει από το αυτοκίνητο εάν δεν το αγόραζαν.
Όταν λες κραδασμούς, εννοείς ότι έγινε πιο σκληρό και κοπανουσε στις λακούβες??
Θα ήθελα να το ψηλώσω λίγο ,χωρίς να χάσω από την άνεση..Το πιο καλό θα ήταν να πήγαινα σε 215/60/17 λάστιχο, αλλά σε όσα βουλκανιζατέρ ρώτησα με απέτρεψαν..Ακόμα και για το 225/55/17 για λίγο περισσότερο άνεση , αποτρεπτικά τα λόγια τους .
Στην Suzuki Ιωαννίνων , ένα παιδί εκεί μέσα μου είπε ότι έβαλε σε 2 Vitara mad ελατήρια και μεταμορφώθηκαν προς το καλύτερο....
Ειδωμεν, είμαι σε δίλημμα..
Ευχαριστώ πάντως για την απάντηση στην προσωπική σου εμπειρία..
-
Mad έχω και εγώ σε vitara. Σε Diesel μόνο αυτά βγαίνουν. Αν ήταν βενζίνη έχεις και την εναλλακτική των eibach που θα είναι λίγο πιο μαλάκα σε σχέση με mad. Τα mad είναι σαφώς σκληρότερα αλλά το αμάξι θα σου φανεί καλύτερο οδηγικά
Μπορείς για αρχή να πας σε λίγο μεγαλύτερο προφίλ ελαστικού άφοβα και βλέπεις αργότερα για ελατήρια.
-
@mastoras78 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Mad έχω και εγώ σε vitara. Σε Diesel μόνο αυτά βγαίνουν. Αν ήταν βενζίνη έχεις και την εναλλακτική των eibach που θα είναι λίγο πιο μαλάκα σε σχέση με mad. Τα mad είναι σαφώς σκληρότερα αλλά το αμάξι θα σου φανεί καλύτερο οδηγικά
Μπορείς για αρχή να πας σε λίγο μεγαλύτερο προφίλ ελαστικού άφοβα και βλέπεις αργότερα για ελατήρια.
Η πιο εύκολη λύση είναι να πάω σε 215/60/17.
Κερδίζω και λίγο ύψος και ανεση.Βέβαια με έχουν τρομάξει με αυτά που μου λένε ..
Ένα άλλο που σκέφτομαι είναι αν το 215/60 θα βρίσκει εσωτερικά στους θόλους όταν στρίβω τέρμα τιμόνι ή όταν είναι φορτωμένο..Αύριο θα πάω για μέτρηση αμορτισέρ καθώς ακόμα και η γυναίκα μου κατάλαβε το ψάρεμα του πίσω μέρους όταν περναω από λακούβες..
Θα ρωτησω και για αλλαγή διάστασης και θα αποφασίσω..
Χρόνια πολλά και καλές γιορτές με υγεία.. -
@panos_choulio said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@mastoras78 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Mad έχω και εγώ σε vitara. Σε Diesel μόνο αυτά βγαίνουν. Αν ήταν βενζίνη έχεις και την εναλλακτική των eibach που θα είναι λίγο πιο μαλάκα σε σχέση με mad. Τα mad είναι σαφώς σκληρότερα αλλά το αμάξι θα σου φανεί καλύτερο οδηγικά
Μπορείς για αρχή να πας σε λίγο μεγαλύτερο προφίλ ελαστικού άφοβα και βλέπεις αργότερα για ελατήρια.
Η πιο εύκολη λύση είναι να πάω σε 215/60/17.
Κερδίζω και λίγο ύψος και ανεση.Βέβαια με έχουν τρομάξει με αυτά που μου λένε ..
Ένα άλλο που σκέφτομαι είναι αν το 215/60 θα βρίσκει εσωτερικά στους θόλους όταν στρίβω τέρμα τιμόνι ή όταν είναι φορτωμένο..Αύριο θα πάω για μέτρηση αμορτισέρ καθώς ακόμα και η γυναίκα μου κατάλαβε το ψάρεμα του πίσω μέρους όταν περναω από λακούβες..
Θα ρωτησω και για αλλαγή διάστασης και θα αποφασίσω..
Χρόνια πολλά και καλές γιορτές με υγεία..βαλε αμορτισερ.
θα ειναι παρα πολυ καλυτερο. ακομη και με mad. με eibach ειναι κανονι, αλλα δεν βγαινουν για πετρελαιο.
τουλαχιστον σε βιταρα, παιρνει οριακα και 215/65/17. μονο τα αναγομωσης με τα τεραστια τακουνια για λασπη 215/65/17 βρισκουν σε τερμα στριμενο τιμονι, οχι τα πρωτογενη.
τα 215/60/17 ειναι για τη πλακα η διαφορα (3% απο το μαμα βιταρα) οποτε μπαινουν αφοβα, παιζει στην αλλαγη πρωτων ελαστικων να εχουν βαλει ολοι αυτη την διασταση.
τα 225/55/17 ειναι κατω και απο τα αυστηροτερα ορια του κατασκευαστη (μολις 1.5%) και γινεται και στη σουζουκι. παντα απο μαμα βιταρα που βασικα ειναι τα ιδια ακριβως με το σουξου εκει κατω.
οι λαστιχαδες ειναι γενικα περαστικοι απο το επαγγελμα και προτεινουν με βαση οτι βρισκουν ευκολοτερα ή βγαζουν περισσοτερα. -
@mastoras78 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Mad έχω και εγώ σε vitara. Σε Diesel μόνο αυτά βγαίνουν. Αν ήταν βενζίνη έχεις και την εναλλακτική των eibach που θα είναι λίγο πιο μαλάκα σε σχέση με mad. Τα mad είναι σαφώς σκληρότερα αλλά το αμάξι θα σου φανεί καλύτερο οδηγικά
Μπορείς για αρχή να πας σε λίγο μεγαλύτερο προφίλ ελαστικού άφοβα και βλέπεις αργότερα για ελατήρια.
Για diesel Vitara υπαρχουν και τα MP ελατηρια που δινουν 3-4 ποντους με πολυ καλες κριτικες στο vitaraClub. Δεν γνωριζω αν κανουν στο s-cross ομως.
-
@thodorism96 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@mastoras78 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Mad έχω και εγώ σε vitara. Σε Diesel μόνο αυτά βγαίνουν. Αν ήταν βενζίνη έχεις και την εναλλακτική των eibach που θα είναι λίγο πιο μαλάκα σε σχέση με mad. Τα mad είναι σαφώς σκληρότερα αλλά το αμάξι θα σου φανεί καλύτερο οδηγικά
Μπορείς για αρχή να πας σε λίγο μεγαλύτερο προφίλ ελαστικού άφοβα και βλέπεις αργότερα για ελατήρια.
Για diesel Vitara υπαρχουν και τα MP ελατηρια που δινουν 3-4 ποντους με πολυ καλες κριτικες στο vitaraClub. Δεν γνωριζω αν κανουν στο s-cross ομως.
μαιμουδες oem...
χωρις χαρτια για κτεο βασικα που εχουν eibach και mad -
Καλησπέρα το s-crosaki μου ddis έγινε 6 χρονών και έγραψε 93000 χιλ.
Στα ξαφνικά άρχισε να ανάβο/σβήνει το λαμπάκι του start / stop σε έλεγχο που έκανα στην μπαταρία μου είπαν πως θέλει άλλαγμα.
Είναι λογικό, πότε αλλάξατε μπαταρία;
Eίναι και πανάκριβη, το κόστος μίας παρόμοιας ξεκινάει από 180€ στο skroutz !!Και δεν μου έφτανε η μπαταρία βάζοντας καύσιμα (πετρέλαιο) από άγνωστο βενζινάδικο στο ταξίδι της επιστροφής, μετά από μερικά χιλιόμετρα, άναψε και το λαμπάκι του κινητήρα.
Στο service μου είπαν πως είναι ο αισθητήρας λάμδα και έσβησαν τη βλάβη.
Η αίσθηση μου είναι πως το πρόβλημα το δημιούργησαν τα καύσιμα θα περιμένω να αδειάσει αρκετά το ρεζερουαρ και να το γεμίσω με ενισχυμένο πετρέλαιο από γνωστο βενζινάδικο, ελπίζοντας πως δεν θα ξανα ανάψει.
Έχει αντιμετωπίσει κάποιος παρόμοιο πρόβλημα ?
-
@ssivakas said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Καλησπέρα το s-crosaki μου ddis έγινε 6 χρονών και έγραψε 93000 χιλ.
Στα ξαφνικά άρχισε να ανάβο/σβήνει το λαμπάκι του start / stop σε έλεγχο που έκανα στην μπαταρία μου είπαν πως θέλει άλλαγμα.
Είναι λογικό, πότε αλλάξατε μπαταρία;
Eίναι και πανάκριβη, το κόστος μίας παρόμοιας ξεκινάει από 180€ στο skroutz !!Και δεν μου έφτανε η μπαταρία βάζοντας καύσιμα (πετρέλαιο) από άγνωστο βενζινάδικο στο ταξίδι της επιστροφής, μετά από μερικά χιλιόμετρα, άναψε και το λαμπάκι του κινητήρα.
Στο service μου είπαν πως είναι ο αισθητήρας λάμδα και έσβησαν τη βλάβη.
Η αίσθηση μου είναι πως το πρόβλημα το δημιούργησαν τα καύσιμα θα περιμένω να αδειάσει αρκετά το ρεζερουαρ και να το γεμίσω με ενισχυμένο πετρέλαιο από γνωστο βενζινάδικο, ελπίζοντας πως δεν θα ξανα ανάψει.
Έχει αντιμετωπίσει κάποιος παρόμοιο πρόβλημα ?
μπαταρια βρισκεις με 100-120
τα ντηζελ ειναι σχετικα ευαισθητα, θελουν καλυτερο καυσιμο αλλιως εχεις θεματα -
@ssivakas said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Καλησπέρα το s-crosaki μου ddis έγινε 6 χρονών και έγραψε 93000 χιλ.
Στα ξαφνικά άρχισε να ανάβο/σβήνει το λαμπάκι του start / stop σε έλεγχο που έκανα στην μπαταρία μου είπαν πως θέλει άλλαγμα.
Είναι λογικό, πότε αλλάξατε μπαταρία;
Eίναι και πανάκριβη, το κόστος μίας παρόμοιας ξεκινάει από 180€ στο skroutz !!Και δεν μου έφτανε η μπαταρία βάζοντας καύσιμα (πετρέλαιο) από άγνωστο βενζινάδικο στο ταξίδι της επιστροφής, μετά από μερικά χιλιόμετρα, άναψε και το λαμπάκι του κινητήρα.
Στο service μου είπαν πως είναι ο αισθητήρας λάμδα και έσβησαν τη βλάβη.
Η αίσθηση μου είναι πως το πρόβλημα το δημιούργησαν τα καύσιμα θα περιμένω να αδειάσει αρκετά το ρεζερουαρ και να το γεμίσω με ενισχυμένο πετρέλαιο από γνωστο βενζινάδικο, ελπίζοντας πως δεν θα ξανα ανάψει.
Έχει αντιμετωπίσει κάποιος παρόμοιο πρόβλημα ?
Αν στο έβγαλε στα 6 χρόνια, τυχερός είσαι. Στο Cmax στον πρώτο χρόνο όλα τα πρόβληματα...
SUZUKI SX4 SCROSS