
Το νέο scross
Please enter occupation - Please enter your interests






πολύ όμορφο πίσω θυμίζει έντονα toyota Να έβγαινε και σε diesel !!
5 μέλη οικογένεια με 3 αγόρια μεγάλα και δεν ζορίστηκα με τους χώρους του το αντίθετο.
Όσο για την νικελόμπαρα δεν είναι άσχημη όλα τα suv μπροστά έχουν λίγο η περισσότερο νικελ
Καλησπέρα έχετε να προτείνεται κάποιο συνεργείο για  ddis σε Θεσσαλονίκη ( εκτός Αναγνωστάκη που δεν αναλαμβάνει Diesel) ;
Γιατί τα χρόνια (5) πέρασαν και βαρέθηκα να πληρώνω τρελά λεφτά στην αντιπροσωπεία (μου ζήτησαν 140€ για λάδια + φίλτρο)!!    και 240 για μπαταρία !!
Η μπαταρία μου άντεξε μόνο 5 χρόνια το πρωί είναι κάτω από 10 volt και άρχισε να ανάβει το λαμπάκι του start/stop η αντιπροσωπία μου είπε πως η μπαταρία το προκαλεί
@groover1972 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@ssivakas said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Καλησπέρα έχετε να προτείνεται κάποιο συνεργείο για ddis σε Θεσσαλονίκη ( εκτός Αναγνωστάκη που δεν αναλαμβάνει Diesel) ;
Γιατί τα χρόνια (5) πέρασαν και βαρέθηκα να πληρώνω τρελά λεφτά στην αντιπροσωπεία (μου ζήτησαν 140€ για λάδια + φίλτρο)!! και 240 για μπαταρία !!140 λάδια και φίλτρα καλά είναι. Και για την μπαταρία που λογικά είναι start and stop και αυτό λογικό είναι...
Όχι και λογικό τα λάδια κοστίζουν 50€ + 10-20€ το φίλτρο σύνολο 70€ τα υπόλοιπα 70€ είναι για να ξεβιδώσουν μία βίδα και να περιμένουν να αδειάσουν τα λάδια υπερβολή !!!!
Καλησπέρα το s-crosaki μου ddis έγινε 6 χρονών και έγραψε 93000 χιλ.
Στα ξαφνικά άρχισε να ανάβο/σβήνει το λαμπάκι του start / stop σε έλεγχο που έκανα στην μπαταρία μου είπαν πως θέλει άλλαγμα.
Είναι λογικό, πότε αλλάξατε μπαταρία;
Eίναι και πανάκριβη, το κόστος μίας παρόμοιας ξεκινάει από 180€  στο skroutz !!
Και δεν μου έφτανε η μπαταρία βάζοντας καύσιμα (πετρέλαιο) από άγνωστο βενζινάδικο στο ταξίδι της επιστροφής, μετά από μερικά χιλιόμετρα, άναψε και το λαμπάκι του κινητήρα.
Στο service μου είπαν πως είναι ο αισθητήρας λάμδα και έσβησαν τη βλάβη.
Η αίσθηση μου είναι πως το πρόβλημα το δημιούργησαν τα καύσιμα θα περιμένω να αδειάσει αρκετά το ρεζερουαρ και να το γεμίσω με ενισχυμένο πετρέλαιο από γνωστο βενζινάδικο, ελπίζοντας πως δεν θα ξανα ανάψει.
Έχει αντιμετωπίσει κάποιος παρόμοιο πρόβλημα ?
Έχει κάποιος αλλάξει αισθητήρα λαμδα γιατί η αντιπροσωπεία θέλει 380€ και στο internet κάνει 80€ !!!
Τελικά βρήκα συνεργείο δυτικά (Θεσσαλονίκη) πήγα και έκανα σερβις στον Βασάκο πολύ καλός και γρήγορος έχει εμπειρία από suzuki και ναι ζορίστηκε να αλλάξει το φίλτρο καυσίμου (φυσικά δεν διαμαρτυρήθηκε)
Στον Μαρέσιο που είχα τηλεφωνήσει γιατί άλλαξα και προθερμαντήρες αρνήθηκε να το αναλάβει.
Κάτι άσχετο και ίσως αδιάφορο από την αρχή το καπό ήταν κάπως ανασηκωμένο σαν να μην έκλεινε καλά, αφήνει ένα μεγάλο περιθώριο πρόσεξα πώς σχεδόν όλα τα s-cross (όχι το καινούργιο) έχουν λίγο ανασηκωμένο το καπό τους σαν να χρειάζεται κάποια ρύθμιση απασχόλησε κανένα σας;
Τελικά βρήκα συνεργείο δυτικά (Θεσσαλονίκη) πήγα και έκανα σερβις στον Βασάκο πολύ καλός και γρήγορος έχει εμπειρία από suzuki και ναι ζορίστηκε να αλλάξει το φίλτρο καυσίμου (φυσικά δεν διαμαρτυρήθηκε)
Στον Μαρέσιο που είχα τηλεφωνήσει γιατί άλλαξα και προθερμαντήρες αρνήθηκε να το αναλάβει.
Κάτι άσχετο και ίσως αδιάφορο από την αρχή το καπό ήταν κάπως ανασηκωμένο σαν να μην έκλεινε καλά, αφήνει ένα μεγάλο περιθώριο πρόσεξα πώς σχεδόν όλα τα s-cross (όχι το καινούργιο) έχουν λίγο ανασηκωμένο το καπό τους σαν να χρειάζεται κάποια ρύθμιση απασχόλησε κανένα σας;
Καλημέρα στην ομάδα
Ψάχνω για συνεργείο suzuki diesel δυτική Θεσσαλονίκη γνωρίζει κανείς;
Όχι αντιπροσωπεία
Καλημέρα στην ομάδα
Ψάχνω για συνεργείο suzuki diesel δυτική Θεσσαλονίκη γνωρίζει κανείς;
Όχι αντιπροσωπεία
@tkin73 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Αν σε έβγαλε 6 χρόνια η αρχική μπαταρία σε πήγε πολύ καλά , η δική μου χωρίς το Σταρτ στοπ την είχα αλλάξει νομίζω στην 5ετια και πάλι μου λέγανε καλά σε πήγε.
Εννοείται ότι δεν μπαίνει καύσιμο , ανεξάρτητα από είδος στην μέση του πουθενά.
Σου είπαν ότι κάηκε ο λ ;
Το ότι άναψε το λαμπάκι του κινητήρα από κακό καύσιμο δεν σημαίνει ότι θες αλλαγή αν δεν έχει καεί.
Βέβαια ο λ θέλει αλλαγή ακόμα και αν δεν έχει καεί αν παρατηρήσουμε αρρυθμίες στον κινητήρα ή απότομη αύξηση της κατανάλωσης.
Αν δεν συμβαίνουν αυτά γιατί να τον αλλάξεις;
Εννοείτε για το καύσιμο αλλά στο νησί δεν υπήρχε βενζινάδικο ανοικτό και αναγκαστικά μόλις βγήκαμε στερία για να μην με αφήσει έβαλα από το πρώτο που βρήκα!
Ευτυχώς είχα redex μαζί μου και το διόρθωσα λίγο αλλιώς θα μου έκανε μεγάλη ζημία.
Ο λαμδα μου είπαν από το service πως έχει πέσει η απόδοση του στο 70% και ίσως χρειαστεί αλλαγή.
@super-t said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Υπάρχουν μπαταρίες για start/stop που δεν είναι AGM;
Ναι έχει exide τύπου EFB η εργοστασιακή του είναι exide
Και υπάρχει περίπτωση και η εργοστασιακή του να είναι τύπου EFB και να μην είναι AGM (αυτό θα ρίξει το κόστος στα 120€) το ψάχνω και θα επανέρθω με νεότερα η μέχρι τώρα έρευνα έδειξε πως με 160€ μπορείς να βρεις παρόμοια μπαταρία
Η εργοστασιακή του είναι η EXIDE STOP & START 12V 72Ah 630A (EN)
Δεν γράφει άλλες πληροφορίες
Έχει κάποιος αλλάξει αισθητήρα λαμδα γιατί η αντιπροσωπεία θέλει 380€ και στο internet κάνει 80€ !!!
@gatoz said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@ssivakas said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Καλησπέρα το s-crosaki μου ddis έγινε 6 χρονών και έγραψε 93000 χιλ.
Στα ξαφνικά άρχισε να ανάβο/σβήνει το λαμπάκι του start / stop σε έλεγχο που έκανα στην μπαταρία μου είπαν πως θέλει άλλαγμα.
Είναι λογικό, πότε αλλάξατε μπαταρία;
Eίναι και πανάκριβη, το κόστος μίας παρόμοιας ξεκινάει από 180€ στο skroutz !!Και δεν μου έφτανε η μπαταρία βάζοντας καύσιμα (πετρέλαιο) από άγνωστο βενζινάδικο στο ταξίδι της επιστροφής, μετά από μερικά χιλιόμετρα, άναψε και το λαμπάκι του κινητήρα.
Στο service μου είπαν πως είναι ο αισθητήρας λάμδα και έσβησαν τη βλάβη.
Η αίσθηση μου είναι πως το πρόβλημα το δημιούργησαν τα καύσιμα θα περιμένω να αδειάσει αρκετά το ρεζερουαρ και να το γεμίσω με ενισχυμένο πετρέλαιο από γνωστο βενζινάδικο, ελπίζοντας πως δεν θα ξανα ανάψει.
Έχει αντιμετωπίσει κάποιος παρόμοιο πρόβλημα ?
μπαταρια βρισκεις με 100-120
τα ντηζελ ειναι σχετικα ευαισθητα, θελουν καλυτερο καυσιμο αλλιως εχεις θεματα
Η μπαταρία που φοράει είναι τύπου AGM και μία παρόμοια ξεκινάει από 180€ εκτός και αν του βάλω μία απλή που να υποστηρίζει start/stop αλλά δεν το ρισκάρω θα βάλω ίδιου τύπου με αυτή που φοράει
https://www.bestprice.gr/cat/5877/bataries-aytokinitou.html?q=agm
Καλησπέρα το s-crosaki μου ddis έγινε 6 χρονών και έγραψε 93000 χιλ.
Στα ξαφνικά άρχισε να ανάβο/σβήνει το λαμπάκι του start / stop σε έλεγχο που έκανα στην μπαταρία μου είπαν πως θέλει άλλαγμα.
Είναι λογικό, πότε αλλάξατε μπαταρία;
Eίναι και πανάκριβη, το κόστος μίας παρόμοιας ξεκινάει από 180€  στο skroutz !!
Και δεν μου έφτανε η μπαταρία βάζοντας καύσιμα (πετρέλαιο) από άγνωστο βενζινάδικο στο ταξίδι της επιστροφής, μετά από μερικά χιλιόμετρα, άναψε και το λαμπάκι του κινητήρα.
Στο service μου είπαν πως είναι ο αισθητήρας λάμδα και έσβησαν τη βλάβη.
Η αίσθηση μου είναι πως το πρόβλημα το δημιούργησαν τα καύσιμα θα περιμένω να αδειάσει αρκετά το ρεζερουαρ και να το γεμίσω με ενισχυμένο πετρέλαιο από γνωστο βενζινάδικο, ελπίζοντας πως δεν θα ξανα ανάψει.
Έχει αντιμετωπίσει κάποιος παρόμοιο πρόβλημα ?
Έχει κανείς εμπειρία από το παρακάτω συνεργείο suzuki ;
SERVICE SUZUKI - ΜΑΡΕΣΙΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ - ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Διεύθυνση: Α ΠΑΡΟΔΟΣ ΕΔΕΣΣΗΣ 2, 56430 - Θεσσαλονίκη
@tkin73 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@ssivakas said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@tkin73 said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@ssivakas said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Καλησπέρα έχετε να προτείνεται κάποιο συνεργείο για ddis σε Θεσσαλονίκη ( εκτός Αναγνωστάκη που δεν αναλαμβάνει Diesel) ;
Γιατί τα χρόνια (5) πέρασαν και βαρέθηκα να πληρώνω τρελά λεφτά στην αντιπροσωπεία (μου ζήτησαν 140€ για λάδια + φίλτρο)!! και 240 για μπαταρία !!O Αναγνωστάκης δεν αναλαμβάνει ντίζελ; Από πότε; Πότε τον ρώτησες;
Τον ρώτησα χθες
Tι να σου πω. Εμένα μου κάνει σέρβις το αμάξι που εσένα δεν αναλαμβάνει εδώ και χρόνια δεν ξέρω γιατί δεν το αναλαμβάνει, πες του ότι έχω γνωστό που τοκάνει σε εσένα τι άλλαξε;
Δεν ξέρω στο τηλέφωνο μίλησα με μία γραμματέα του και μου είπε πως δεν αναλαμβάνει θα ξανα τηλεφωνήσω και θα ενημερώσω