Ο χρήστης shumakos έγραψε:
Ακόμη και σε ενεργητική αναγέννηση, ποτέ δεν ψεκάζει το αυτοκίνητο ούτε απειροελάχιστα όταν τσουλάει με περισσότερες από 1000 rpm οπου δεν κινδυνεύει να σβήσει. Φαντάσου κατηφόρα με μεγάλη κλίση, να θέλεις να κρατήσεις το αμάξι με δευτέρα (ή και πρώτη σε χωματόδρομο...) χωρίς φρένο στα 20-25 km/h και να σου πατάει έστω και ελάχιστο γκάζι.
Αυτά που αλλάζουν είναι η συμπεριφορά του start-stop (δε σβήνει το μοτέρ σε στάση), το ρελαντί που ανεβαίνει από τις περίπου 650 στις περίπου 900 στροφές, η κατανάλωση που αυξάνεται σε σταθερή πορεία λόγω της ανάγκης παραγωγής περισσότερων καυσαερίων ενώ τέλος η απόκριση στο γκάζι χειροτερεύει στις χαμηλές στροφές (μέχρι τις 2000 περίπου).
Η δεύτερη παράγραφος αποτελεί εμπειρία από τις δικές μου παρατηρήσεις με τον 1,5 TDCΙ 120 σε Fiesta ST-Line.
Shumakos επέτρεψε μου να επιμείνω από την εμπειρία μου τα τελευταία σχεδόν 3χρόνια με fiesta 2016 1.5 tdci με 95ps και 70.000++ χλμ όπου ο κινητήρας είναι σχεδόν ίδιος με του φίλου. Σε κανονικές συνθήκες όπως λες με πάνω από 1000 και κάτι στροφές όντως η κατανάλωση είναι μηδενική και δεν ψεκάζει καθόλου καύσιμο αφήνοντας το γκάζι. Όμως όταν κάνει αναγέννηση προκειμένου να την πετύχει, ψεκάζει ακόμα και χωρίς γκάζι μια πολύ μικρή ποσότητα. Στο δικό μου συνήθως βλέπω τιμές 0.1 με 0.3. Η ποσότητα αυτή δεν είναι ικανή να κάνει το αυτοκίνητο να επιταχύνει και να το νιώσεις ότι 'φεύγει'. Παράλληλα, αυτή η μικρή ποσότητα είναι αυτή που επιτυγχάνει την αναγέννηση καθώς αν δεν ψέκαζε χωρίς γκάζι η αναγέννηση εκείνη την στιγμή θα σταματούσε.
Παραθέτω απόσπασμα από άρθρο του Spotmechanic όπου εξηγούν τι γίνεται κατά τη διάρκεια της αναγέννησης:
'Αν το DPF δεν μπορεί να αναγεννηθεί παθητικά, θα αναγεννηθεί ενεργητικά ανεβάζοντας τη θερμοκρασία των καυσαερίων που βγαίνουν από την εξάτμιση, ψεκάζοντας περισσότερο καύσιμο στους κυλίνδρους του κινητήρα.'
Στα υπόλοιπα 'συμπτώματα' που αναφέρεις συμφωνώ απόλυτα και προσθέτω και την λειτουργία του βεντιλατερ.
Στάλθηκε από το BLA-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk