Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    T
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 51
    • Best 1
    • Groups 0

    thodorism96

    @thodorism96

    Please enter occupation - Please enter your interests

    0
    Reputation
    2
    Profile views
    51
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    thodorism96 Unfollow Follow

    Best posts made by thodorism96

    • RE: FORD FIESTA MK6 2005. Παίρνει κάποιες φορές ζόρικα μπροστά

      Και το δικό μου fiesta mk6 1.4 μερικές φορές το κάνει αυτό. Έχω προσέξει ότι το κάνει συνήθως αν πάω να το βάλω μπρος ενώ ήταν σβηστό για 1-2 ώρες. Δεν μου το έχει κάνει ποτέ μετά από πολύωρη ακινησία. Έχω γύρω στα 110.000χλμ

      Στάλθηκε από το BLA-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      T
      thodorism96

    Latest posts made by thodorism96

    • RE: SUZUKI SX4 SCROSS

      @mastoras78 said in SUZUKI SX4 SCROSS:

      Mad έχω και εγώ σε vitara. Σε Diesel μόνο αυτά βγαίνουν. Αν ήταν βενζίνη έχεις και την εναλλακτική των eibach που θα είναι λίγο πιο μαλάκα σε σχέση με mad. Τα mad είναι σαφώς σκληρότερα αλλά το αμάξι θα σου φανεί καλύτερο οδηγικά

      Μπορείς για αρχή να πας σε λίγο μεγαλύτερο προφίλ ελαστικού άφοβα και βλέπεις αργότερα για ελατήρια.

      Για diesel Vitara υπαρχουν και τα MP ελατηρια που δινουν 3-4 ποντους με πολυ καλες κριτικες στο vitaraClub. Δεν γνωριζω αν κανουν στο s-cross ομως.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      thodorism96
    • RE: Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]

      Ευχαριστώ για τις απαντήσεις παιδιά. Τα bridgestone σκεφτόμουν αρχικά αλλά διαβάζω ότι αργούν να ζεσταθούν, για αυτό τείνω προς τα falken.
      Το είδα ότι βγήκε το νέο Sincera SN 110. Θα ρωτήσω αν έχει έρθει Ελλάδα και ίσως προτιμήσω αυτό μιας και είναι ο διάδοχος του Sincera ​SN832 ECORUN και ελπίζω να είναι εξίσου καλό.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      T
      thodorism96
    • RE: Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]

      Καλησπέρα στο forum.
      Ήρθε η ώρα για αλλαγή των μέτριων michelin energy saver που έχω στο Fiesta 2005 1.4 βενζίνη. Η διάσταση που φοράει είναι 175/65r14. Κάνει περίπου 10 με 12 χιλιάδες χιλιόμετρα το χρόνο, κυρίως στην πόλη και σε σβέλτους ρυθμούς όπου υπάρχει δυνατότητα. Χρησιμοποιείται για σύντομες διαδρομές όποτε θα ήθελα να ζεσταίνεται σχετικά γρήγορα και επίσης να έχει φυσιολογική αντοχή σε πεζοδρόμια. Αυτά που έχω ξεχωρίσει είναι τα Bridgestone t005, τα Falken SINCERA SN832 ECORUN και τα Dunlop StreetResponse 2.
      Τι θα μου προτείνατε;

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      T
      thodorism96
    • RE: Ford Focus MK4

      @dimitriscsd
      Στο carwow το μετράει μέχρι τα 60 μίλια/ω που είναι 96.5 χλμ/ω, ίσως για αυτό να προκύπτει η διαφορά στο χρόνο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      thodorism96
    • RE: SUZUKI SX4 SCROSS

      Να πας σε 215/60/17 όπως έχουν κάνει οι περισσότεροι σε new vitara και s-cross δεν το σκέφτεσαι; Θα είσαι και πιο άνετος εκτός με το μεγαλύτερο προφίλ.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      thodorism96
    • RE: DS7 CROSSBACK

      Μια σημείωση για να μην μπερδεύουμε και τις ονομασίες. All grip ονομάζεται το σύστημα τετρακίνησης της Suzuki. Στον όμιλο PSA η παραμετροποίηση του traction control ονομάζεται grip control.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      thodorism96
    • RE: Αγορά Suv

      Γεια σου συνονόματε.
      Για την χρήση που αναφέρεις θα ταίριαζε καλύτερα SUV με τετρακίνηση, τα οποία δυστυχώς είναι λιγοστά με τιμή μικρότερη των 20.000. Για την ακρίβεια μπορείς να δεις το Duster με τον 1.3 tce σε βενζίνη ή με τον 1.5 dci σε diesel. Επίσης, στο άνω άκρο του budget σου μπορείς να δεις το Vitara 1.0 turbo στην έκδοση GL+ πάντα με τετρακίνηση.
      Αν πήγαινες σε μεταχειρισμένο έχεις λίγες περισσότερες επιλογές όπως το Vitara ή το sx4 s-cross με τον 1.6 diesel 4x4 και το Qashqai 1.6 dci 4x4.

      posted in Εκτός Δρόμου
      T
      thodorism96
    • RE: Ford Kuga

      Την επόμενη φορά που θα καταλάβεις ότι κάνει αναγέννηση κοίταξέ το πάντως. Δεν πρέπει να διαφέρουν οι κινητήρες στον τρόπο με τον οποίο γίνεται η αναγέννηση.
      Ο κινητήρας στο δικό μου fiesta με τα 95 άλογα έμπαινε και στο προηγούμενο focus με επιλογή στα 95 και στα 120 άλογα. Ο 120αρης είναι ίδιος με του Kuga, επομένως μιλάμε για τον ίδιο κινητήρα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      thodorism96
    • RE: Ford Kuga

      Ο χρήστης shumakos έγραψε:
      Ακόμη και σε ενεργητική αναγέννηση, ποτέ δεν ψεκάζει το αυτοκίνητο ούτε απειροελάχιστα όταν τσουλάει με περισσότερες από 1000 rpm οπου δεν κινδυνεύει να σβήσει. Φαντάσου κατηφόρα με μεγάλη κλίση, να θέλεις να κρατήσεις το αμάξι με δευτέρα (ή και πρώτη σε χωματόδρομο...) χωρίς φρένο στα 20-25 km/h και να σου πατάει έστω και ελάχιστο γκάζι.

      Αυτά που αλλάζουν είναι η συμπεριφορά του start-stop (δε σβήνει το μοτέρ σε στάση), το ρελαντί που ανεβαίνει από τις περίπου 650 στις περίπου 900 στροφές, η κατανάλωση που αυξάνεται σε σταθερή πορεία λόγω της ανάγκης παραγωγής περισσότερων καυσαερίων ενώ τέλος η απόκριση στο γκάζι χειροτερεύει στις χαμηλές στροφές (μέχρι τις 2000 περίπου).

      Η δεύτερη παράγραφος αποτελεί εμπειρία από τις δικές μου παρατηρήσεις με τον 1,5 TDCΙ 120 σε Fiesta ST-Line.

      Shumakos επέτρεψε μου να επιμείνω από την εμπειρία μου τα τελευταία σχεδόν 3χρόνια με fiesta 2016 1.5 tdci με 95ps και 70.000++ χλμ όπου ο κινητήρας είναι σχεδόν ίδιος με του φίλου. Σε κανονικές συνθήκες όπως λες με πάνω από 1000 και κάτι στροφές όντως η κατανάλωση είναι μηδενική και δεν ψεκάζει καθόλου καύσιμο αφήνοντας το γκάζι. Όμως όταν κάνει αναγέννηση προκειμένου να την πετύχει, ψεκάζει ακόμα και χωρίς γκάζι μια πολύ μικρή ποσότητα. Στο δικό μου συνήθως βλέπω τιμές 0.1 με 0.3. Η ποσότητα αυτή δεν είναι ικανή να κάνει το αυτοκίνητο να επιταχύνει και να το νιώσεις ότι 'φεύγει'. Παράλληλα, αυτή η μικρή ποσότητα είναι αυτή που επιτυγχάνει την αναγέννηση καθώς αν δεν ψέκαζε χωρίς γκάζι η αναγέννηση εκείνη την στιγμή θα σταματούσε.
      Παραθέτω απόσπασμα από άρθρο του Spotmechanic όπου εξηγούν τι γίνεται κατά τη διάρκεια της αναγέννησης:

      'Αν το DPF δεν μπορεί να αναγεννηθεί παθητικά, θα αναγεννηθεί ενεργητικά ανεβάζοντας τη θερμοκρασία των καυσαερίων που βγαίνουν από την εξάτμιση, ψεκάζοντας περισσότερο καύσιμο στους κυλίνδρους του κινητήρα.'

      Στα υπόλοιπα 'συμπτώματα' που αναφέρεις συμφωνώ απόλυτα και προσθέτω και την λειτουργία του βεντιλατερ.

      Στάλθηκε από το BLA-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      thodorism96
    • RE: Ford Kuga

      Όπως τα λέει ο Lap είναι.
      Την επόμενη φορά που θα ακούσεις το βεντιλατερ και δεν θα σου φανεί 'φυσιολογικό' δες αυτό με την στιγμιαία.

      Στάλθηκε από το BLA-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      thodorism96
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr