-
Καλησπέρα σας, είμαι νέος στο FORUM και θα ήθελα την βοήθεια σας σε κάτι. Εδώ και κάποιο διάστημα το αμάξι παίρνει μπρος σε ανύποπτες φάσεις με την δεύτερη φορά. Δηλαδή πάω να το βάλω μπρος γυρνάει η μίζα σαν να μην φτάνει και δεν παίρνει. Ξαναμιζάρω και παίρνει μπρος.Κάνα δυο φορές μου πήρε με την τρίτη-τέταρτη μιζιά Η μπαταρία είναι 2 ετών. βέβαια κάνω σχετικά σύντομες διαδρομές (την μέτρησα μου είπαν είναι οκ)έχω αλλάξει μπουζί, πολλαπλασιαστή, η αντλία βενζίνης λειτουργεί την ακούω στο check και πρόσφατα άλλαξα μάτι στροφάλου. Ο μηχανικός μου είπε ότι επειδή γυρνάει η μίζα δεν είναι θέμα μίζας και τώρα τσεκάρουμε μήπως είναι ο διακόπτης μίζας, δηλαδή όταν μου το ξανακάνει να παίξω το κλειδί και να μιζάρω. Όσες φορές το μιζάρει ο μηχανικός και 20 φορές δεν του το κάνει ποτέ. Αν δεν το ακούσει δεν μπορεί να αρχίζει να αλλάζει πράγματα. Σκέφτομαι μπορεί η μπαταρία σε συνεχή ξεκινήματα μέσα στην μέρα να χάνει την τάση της και να θέλει εν τέλει αλλαγή? Καμιά άλλη ιδέα τι μπορεί να είναι?
-
Καλησπέρα σας, είμαι νέος στο FORUM και θα ήθελα την βοήθεια σας σε κάτι. Εδώ και κάποιο διάστημα το αμάξι παίρνει μπρος σε ανύποπτες φάσεις με την δεύτερη φορά. Δηλαδή πάω να το βάλω μπρος γυρνάει η μίζα σαν να μην φτάνει και δεν παίρνει. Ξαναμιζάρω και παίρνει μπρος.Κάνα δυο φορές μου πήρε με την τρίτη-τέταρτη μιζιά Η μπαταρία είναι 2 ετών. βέβαια κάνω σχετικά σύντομες διαδρομές (την μέτρησα μου είπαν είναι οκ)έχω αλλάξει μπουζί, πολλαπλασιαστή, η αντλία βενζίνης λειτουργεί την ακούω στο check και πρόσφατα άλλαξα μάτι στροφάλου. Ο μηχανικός μου είπε ότι επειδή γυρνάει η μίζα δεν είναι θέμα μίζας και τώρα τσεκάρουμε μήπως είναι ο διακόπτης μίζας, δηλαδή όταν μου το ξανακάνει να παίξω το κλειδί και να μιζάρω. Όσες φορές το μιζάρει ο μηχανικός και 20 φορές δεν του το κάνει ποτέ. Αν δεν το ακούσει δεν μπορεί να αρχίζει να αλλάζει πράγματα. Σκέφτομαι μπορεί η μπαταρία σε συνεχή ξεκινήματα μέσα στην μέρα να χάνει την τάση της και να θέλει εν τέλει αλλαγή? Καμιά άλλη ιδέα τι μπορεί να είναι?
-
Καλησπέρα σας, είμαι νέος στο FORUM και θα ήθελα την βοήθεια σας σε κάτι. Εδώ και κάποιο διάστημα το αμάξι παίρνει μπρος σε ανύποπτες φάσεις με την δεύτερη φορά. Δηλαδή πάω να το βάλω μπρος γυρνάει η μίζα σαν να μην φτάνει και δεν παίρνει. Ξαναμιζάρω και παίρνει μπρος.Κάνα δυο φορές μου πήρε με την τρίτη-τέταρτη μιζιά Η μπαταρία είναι 2 ετών. βέβαια κάνω σχετικά σύντομες διαδρομές (την μέτρησα μου είπαν είναι οκ)έχω αλλάξει μπουζί, πολλαπλασιαστή, η αντλία βενζίνης λειτουργεί την ακούω στο check και πρόσφατα άλλαξα μάτι στροφάλου. Ο μηχανικός μου είπε ότι επειδή γυρνάει η μίζα δεν είναι θέμα μίζας και τώρα τσεκάρουμε μήπως είναι ο διακόπτης μίζας, δηλαδή όταν μου το ξανακάνει να παίξω το κλειδί και να μιζάρω. Όσες φορές το μιζάρει ο μηχανικός και 20 φορές δεν του το κάνει ποτέ. Αν δεν το ακούσει δεν μπορεί να αρχίζει να αλλάζει πράγματα. Σκέφτομαι μπορεί η μπαταρία σε συνεχή ξεκινήματα μέσα στην μέρα να χάνει την τάση της και να θέλει εν τέλει αλλαγή? Καμιά άλλη ιδέα τι μπορεί να είναι?
-
Και το δικό μου fiesta mk6 1.4 μερικές φορές το κάνει αυτό. Έχω προσέξει ότι το κάνει συνήθως αν πάω να το βάλω μπρος ενώ ήταν σβηστό για 1-2 ώρες. Δεν μου το έχει κάνει ποτέ μετά από πολύωρη ακινησία. Έχω γύρω στα 110.000χλμ
Στάλθηκε από το BLA-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Καλησπέρα και εγώ 110000 χλμ έχω. Ο μηχανικός είπε ότι δεν πρόκειται να με αφήσει αλλά το θέμα είναι το γιατί. Είναι θέμα βλεπωντας και κάνοντας αφού δεν το κάνει στον μηχανικο
-
Καλημέρα, παρόμοιο πρόβλημα έχω και εγώ σε alfa romeo 147, μπαταρία/μπουζί σχετικά καινούρια,η αντλία μου είναι εντάξει (έχει μετρηθεί), άλλαξα και εγώ τον αισθητήρα στροφάλου και έχω αφήσει την διερεύνηση καθώς δεν έχω πολύ χρόνο τώρα. Αν καταλήξετε κάπου ενημέρωσε Please. Εγώ το επόμενο που θα κοίταγα είναι το δοχείο αναθυμιάσεων και κάποιο ρελέ που έχει η αντλία νομίζω αν μου το περιγράψανε σωστά.
-
Καλησπέρα!! Τελικά βγάλατε άκρη... Έχω και γ. Το ίδιο πρόβλημα σε alfa romeo 147
FORD FIESTA MK6 2005. Παίρνει κάποιες φορές ζόρικα μπροστά