Καλησπέρα σας, είμαι νέος στο FORUM και θα ήθελα την βοήθεια σας σε κάτι. Εδώ και κάποιο διάστημα το αμάξι παίρνει μπρος σε ανύποπτες φάσεις με την δεύτερη φορά. Δηλαδή πάω να το βάλω μπρος γυρνάει η μίζα σαν να μην φτάνει και δεν παίρνει. Ξαναμιζάρω και παίρνει μπρος.Κάνα δυο φορές μου πήρε με την τρίτη-τέταρτη μιζιά Η μπαταρία είναι 2 ετών. βέβαια κάνω σχετικά σύντομες διαδρομές (την μέτρησα μου είπαν είναι οκ)έχω αλλάξει μπουζί, πολλαπλασιαστή, η αντλία βενζίνης λειτουργεί την ακούω στο check και πρόσφατα άλλαξα μάτι στροφάλου. Ο μηχανικός μου είπε ότι επειδή γυρνάει η μίζα δεν είναι θέμα μίζας και τώρα τσεκάρουμε μήπως είναι ο διακόπτης μίζας, δηλαδή όταν μου το ξανακάνει να παίξω το κλειδί και να μιζάρω. Όσες φορές το μιζάρει ο μηχανικός και 20 φορές δεν του το κάνει ποτέ. Αν δεν το ακούσει δεν μπορεί να αρχίζει να αλλάζει πράγματα. Σκέφτομαι μπορεί η μπαταρία σε συνεχή ξεκινήματα μέσα στην μέρα να χάνει την τάση της και να θέλει εν τέλει αλλαγή? Καμιά άλλη ιδέα τι μπορεί να είναι?
johnster
@johnster
Please enter occupation - Please enter your interests
Best posts made by johnster
-
FORD FIESTA MK6 2005. Παίρνει κάποιες φορές ζόρικα μπροστά
Latest posts made by johnster
-
Σφύριγμα εν κινήσει
Καλησπέρα θα ήθελα τα φώτα σας, εδώ και ένα μήνα ακούω ένα ανεπαίσθητο σφύριγμα μάλλον από τον μπροστά αριστερό τροχό. Κάποιες φορές σφυρίζει κάποιες άλλες λιγότερες όχι. Πάντα σφυρίζει εν κινήσει. Ο μηχανικός σήκωσε το αμάξι το μάρσαρε δεν είδε τίποτα, και στην βόλτα μου είπε δεν κατάλαβε τίποτα γιατί είναι χαμηλός ο ηχος. Μπορεί να είναι υγρασία, σφυρίζουν τα ρουλεμάν τροχών ή κάνουν βουητό? Καμιά ιδέα?
-
RE: Σφύριγμα εν κινήσει
Καλησπέρα θα ήθελα τα φώτα σας, εδώ και ένα μήνα ακούω ένα ανεπαίσθητο σφύριγμα μάλλον από τον μπροστά αριστερό τροχό. Κάποιες φορές σφυρίζει κάποιες άλλες λιγότερες όχι. Πάντα σφυρίζει εν κινήσει. Ο μηχανικός σήκωσε το αμάξι το μάρσαρε δεν είδε τίποτα, και στην βόλτα μου είπε δεν κατάλαβε τίποτα γιατί είναι χαμηλός ο ηχος. Μπορεί να είναι υγρασία, σφυρίζουν τα ρουλεμάν τροχών ή κάνουν βουητό? Καμιά ιδέα?
-
RE: FORD FIESTA MK6 2005. Παίρνει κάποιες φορές ζόρικα μπροστά
Καλησπέρα και εγώ 110000 χλμ έχω. Ο μηχανικός είπε ότι δεν πρόκειται να με αφήσει αλλά το θέμα είναι το γιατί. Είναι θέμα βλεπωντας και κάνοντας αφού δεν το κάνει στον μηχανικο
-
FORD FIESTA MK6 2005. Παίρνει κάποιες φορές ζόρικα μπροστά
Καλησπέρα σας, είμαι νέος στο FORUM και θα ήθελα την βοήθεια σας σε κάτι. Εδώ και κάποιο διάστημα το αμάξι παίρνει μπρος σε ανύποπτες φάσεις με την δεύτερη φορά. Δηλαδή πάω να το βάλω μπρος γυρνάει η μίζα σαν να μην φτάνει και δεν παίρνει. Ξαναμιζάρω και παίρνει μπρος.Κάνα δυο φορές μου πήρε με την τρίτη-τέταρτη μιζιά Η μπαταρία είναι 2 ετών. βέβαια κάνω σχετικά σύντομες διαδρομές (την μέτρησα μου είπαν είναι οκ)έχω αλλάξει μπουζί, πολλαπλασιαστή, η αντλία βενζίνης λειτουργεί την ακούω στο check και πρόσφατα άλλαξα μάτι στροφάλου. Ο μηχανικός μου είπε ότι επειδή γυρνάει η μίζα δεν είναι θέμα μίζας και τώρα τσεκάρουμε μήπως είναι ο διακόπτης μίζας, δηλαδή όταν μου το ξανακάνει να παίξω το κλειδί και να μιζάρω. Όσες φορές το μιζάρει ο μηχανικός και 20 φορές δεν του το κάνει ποτέ. Αν δεν το ακούσει δεν μπορεί να αρχίζει να αλλάζει πράγματα. Σκέφτομαι μπορεί η μπαταρία σε συνεχή ξεκινήματα μέσα στην μέρα να χάνει την τάση της και να θέλει εν τέλει αλλαγή? Καμιά άλλη ιδέα τι μπορεί να είναι?
-
RE: FORD FIESTA MK6 2005. Παίρνει κάποιες φορές ζόρικα μπροστά
Καλησπέρα σας, είμαι νέος στο FORUM και θα ήθελα την βοήθεια σας σε κάτι. Εδώ και κάποιο διάστημα το αμάξι παίρνει μπρος σε ανύποπτες φάσεις με την δεύτερη φορά. Δηλαδή πάω να το βάλω μπρος γυρνάει η μίζα σαν να μην φτάνει και δεν παίρνει. Ξαναμιζάρω και παίρνει μπρος.Κάνα δυο φορές μου πήρε με την τρίτη-τέταρτη μιζιά Η μπαταρία είναι 2 ετών. βέβαια κάνω σχετικά σύντομες διαδρομές (την μέτρησα μου είπαν είναι οκ)έχω αλλάξει μπουζί, πολλαπλασιαστή, η αντλία βενζίνης λειτουργεί την ακούω στο check και πρόσφατα άλλαξα μάτι στροφάλου. Ο μηχανικός μου είπε ότι επειδή γυρνάει η μίζα δεν είναι θέμα μίζας και τώρα τσεκάρουμε μήπως είναι ο διακόπτης μίζας, δηλαδή όταν μου το ξανακάνει να παίξω το κλειδί και να μιζάρω. Όσες φορές το μιζάρει ο μηχανικός και 20 φορές δεν του το κάνει ποτέ. Αν δεν το ακούσει δεν μπορεί να αρχίζει να αλλάζει πράγματα. Σκέφτομαι μπορεί η μπαταρία σε συνεχή ξεκινήματα μέσα στην μέρα να χάνει την τάση της και να θέλει εν τέλει αλλαγή? Καμιά άλλη ιδέα τι μπορεί να είναι?