-
@lap said in Νέο Suzuki Swift 2017:
Υπολόγισε με πολύ μποτιλιάρισμα, στενά πόλης όπου στρίβεις με χαμηλή ταχύτητα και ξαναναπτυσεις και ξανά φρενάρεις και ξαναστριβεις και δεν περνάς τα 30 χλμ/ώρα απο -1 έως -1,2 λίτρα το mhev. Σε πιο ανοιχτό δρόμο όπως λεωφόροι και εθνικη οδό και τα δύο, (μη mhev και mhev) καταναλωνουν τα ίδια ακριβώς. Δηλαδή εκεί πέριξ των 4,8λιτρα/100χλμ.
Με το κομμένο τιμόνι ευχαριστιέσαι στριψιμο(στα στενά)!!!!Λιγο καλύτερης ποιότητας δέρμα θέλαμε ρε Suzuki!!
-
Παιδιά μετράει και το βάρος, και η αεροδυναμική και χίλια δυο. Δεν είναι τόσο μεγάλη η διαφορά. Αλλά είναι υπαρκτή.
Εγώ ξέρω στην πράξη και όχι στην θεωρεία, όπως ο ταξιδευτής που λέει γενικουρες και έχει και μετοχές, πως με ένα αυτοκίνητο πόλης έχω την ίδια κατανάλωση με το 1,2tdi φίλου σε αυτοκίνητο πόλης. Ναι λόγω μικρού βάρους αλλά και λόγω υβριδικού mhev.
Να πω εδώ ότι κάνω τις μισές αλλαγές στο κιβώτιο από ότι το 1,2tdi γιατι έχω ηλ ροπή από τις 1000 Σαλ . Στρίβω σε στενά με 3η και 4η σχέση ενώ το 1,2tdi κατεβάζει σε 2α μη πω και 1η σε ανηφόρες.
-
Σίγουρα σε απαγορεύτηκες ταχύτητες με το 2.0 forester φίλου έχω πάει Πειραιά-Καλαματα 230 χλμ δηλαδή και μόλις μπήκα στην πόλη άναψε λαμπάκι!!!!! Έκαψα σχεδόν ενα ρεζερβουαρ βενζινη!
Με ντίζελ απλά δεν γίνεται αυτό! -
@lap said in Νέο Suzuki Swift 2017:
Παιδιά μετράει και το βάρος, και η αεροδυναμική και χίλια δυο. Δεν είναι τόσο μεγάλη η διαφορά. Αλλά είναι υπαρκτή.
Εγώ ξέρω στην πράξη και όχι στην θεωρεία, όπως ο ταξιδευτής που λέει γενικουρες και έχει και μετοχές, πως με ένα αυτοκίνητο πόλης έχω την ίδια κατανάλωση με το 1,2tdi φίλου σε αυτοκίνητο πόλης. Ναι λόγω μικρού βάρους αλλά και λόγω υβριδικού mhev.
Να πω εδώ ότι κάνω τις μισές αλλαγές στο κιβώτιο από ότι το 1,2tdi γιατι έχω ηλ ροπή από τις 1000 Σαλ . Στρίβω σε στενά με 3η και 4η σχέση ενώ το 1,2tdi κατεβάζει σε 2α μη πω και 1η σε ανηφόρες.
Στα μικρά ισχύει στα μεγάλα όμως δεν υπάρχει σύγκριση στην κατανάλωση σε ταξίδι τα ντίζελ είναι σαφώς πιο οικονομικά!Στην πόλη πχ οκως λες το swift καεί λιγότερο από το Yaris πετρέλαιο.
-
@antonmone said in Νέο Suzuki Swift 2017:
@lap said in Νέο Suzuki Swift 2017:
Υπολόγισε με πολύ μποτιλιάρισμα, στενά πόλης όπου στρίβεις με χαμηλή ταχύτητα και ξαναναπτυσεις και ξανά φρενάρεις και ξαναστριβεις και δεν περνάς τα 30 χλμ/ώρα απο -1 έως -1,2 λίτρα το mhev. Σε πιο ανοιχτό δρόμο όπως λεωφόροι και εθνικη οδό και τα δύο, (μη mhev και mhev) καταναλωνουν τα ίδια ακριβώς. Δηλαδή εκεί πέριξ των 4,8λιτρα/100χλμ.
Με το κομμένο τιμόνι ευχαριστιέσαι στριψιμο(στα στενά)!!!!Λιγο καλύτερης ποιότητας δέρμα θέλαμε ρε Suzuki!!
Χαχα ακριβώς. Το είχα γράψει και παλιότερα. Το πιάνεις από κάτω και παίρνεις ψευδαίσθηση σπορτίφ αυτοκινήτου. Μπραβο, το εντοπίσεις και εσύ.
Οντως ειναι μέτριο το δέρμα, αν και θα ήθελα πλαστικό. Του βάζω κρέμες για προστασία αλλά τώρα με την πανδημία βάζεις αντισηπτικό στα χέρια και το πιάνεις και χαλάει
-
@lap said in Νέο Suzuki Swift 2017:
Παιδιά μετράει και το βάρος, και η αεροδυναμική και χίλια δυο. Δεν είναι τόσο μεγάλη η διαφορά. Αλλά είναι υπαρκτή.
Εγώ ξέρω στην πράξη και όχι στην θεωρεία, όπως ο ταξιδευτής που λέει γενικουρες και έχει και μετοχές, πως με ένα αυτοκίνητο πόλης έχω την ίδια κατανάλωση με το 1,2tdi φίλου σε αυτοκίνητο πόλης. Ναι λόγω μικρού βάρους αλλά και λόγω υβριδικού mhev.
Να πω εδώ ότι κάνω τις μισές αλλαγές στο κιβώτιο από ότι το 1,2tdi γιατι έχω ηλ ροπή από τις 1000 Σαλ . Στρίβω σε στενά με 3η και 4η σχέση ενώ το 1,2tdi κατεβάζει σε 2α μη πω και 1η σε ανηφόρες.
Οι μικροί κινητήρες ντίζελ έχουν θέματα, σβήνουν στις στροφές.
Για αυτό βγάζουν από 1500 και πάνω.
Για τα υβριδικά είπα μέσο όρο τα ίδια.
Για τα βενζίνης και τα μούφα υβριδικά, ξεχνάς ότι είχα ΤΟ ΙΔΙΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ σε βενζίνη και έχω την ΑΠΟΛΥΤΗ σύγκριση.
Για τα μούφα υβριδικά έχω την σύγκριση του Πούμα.
Εσύ έχεις ένα αυτοκινητάκι τσέπης, το οδηγείς μόνος σου με ΔΥΟ ΑΥΓΑ κάτω από το γκάζι και μας λες ιστορίες του Βαρώνου Μινχάουζεν...
-
Εάν πάω με αυγά κάτω από το πόδι βλέπω από 3,8 έως 4,2 λίτρα/100χλμ μέση κατανάλωση.
Μάλιστα σε βόλτες παραλιακής χωρίς κίνηση με ταχύτητες ίσες με το όριο βλέπω και 3,3 λιτρα/100χλμ.Χοντρικά ίδια κατανάλωση είχε και το baleno που έχει μεγαλύτερους χώρους και από το πολυμορφικό σου και παίζει τον ρόλο ενος βασικού οικογενειακού.
Απλά έχετε μάθει στα βαριά, ψηλά και ατσουμπαλα αυτοκίνητα και ψάχνετε να βρείτε diesel κινητηρες μπας και γλυτώσετε κανένα ευρώ κινούμενοι μεσα στην πόλη και περιξ αυτής. -
@criuser said in Νέο Suzuki Swift 2017:
@lap said in Νέο Suzuki Swift 2017:
Παιδιά μετράει και το βάρος, και η αεροδυναμική και χίλια δυο. Δεν είναι τόσο μεγάλη η διαφορά. Αλλά είναι υπαρκτή.
Εγώ ξέρω στην πράξη και όχι στην θεωρεία, όπως ο ταξιδευτής που λέει γενικουρες και έχει και μετοχές, πως με ένα αυτοκίνητο πόλης έχω την ίδια κατανάλωση με το 1,2tdi φίλου σε αυτοκίνητο πόλης. Ναι λόγω μικρού βάρους αλλά και λόγω υβριδικού mhev.
Να πω εδώ ότι κάνω τις μισές αλλαγές στο κιβώτιο από ότι το 1,2tdi γιατι έχω ηλ ροπή από τις 1000 Σαλ . Στρίβω σε στενά με 3η και 4η σχέση ενώ το 1,2tdi κατεβάζει σε 2α μη πω και 1η σε ανηφόρες.
Οι μικροί κινητήρες ντίζελ έχουν θέματα, σβήνουν στις στροφές.
Για αυτό βγάζουν από 1500 και πάνω.
Για τα υβριδικά είπα μέσο όρο τα ίδια.
Για τα βενζίνης και τα μούφα υβριδικά, ξεχνάς ότι είχα ΤΟ ΙΔΙΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ σε βενζίνη και έχω την ΑΠΟΛΥΤΗ σύγκριση.
Για τα μούφα υβριδικά έχω την σύγκριση του Πούμα.
Εσύ έχεις ένα αυτοκινητάκι τσέπης, το οδηγείς μόνος σου με ΔΥΟ ΑΥΓΑ κάτω από το γκάζι και μας λες ιστορίες του Βαρώνου Μινχάουζεν...
Κριού, μπορώ να τον επιβεβαιώσω τον Lap, με την κατανάλωση που έχω με το Scross Mhev. Έχω από 4.8 μέχρι 5.5 το πολύ στην πόλη χωρίς αυγό. Τα mild hybrids, κάνουν δουλειά, αν θέλεις πίστεψε το η όχι. Και έχω συγκρίνει και τα υπέρ και τα κατά όσον αφορά τα Suzuki...
-
Έχεις και πιο δυνατό mhev εσυ
-
@lap said in Νέο Suzuki Swift 2017:
Έχεις και πιο δυνατό mhev εσυ
Και πιο ελαφρύ εσύ, όπως είπες είναι θέμα αναλογίας κάτι στο οποίο θα πρέπει να αναγνωριστεί στους μηχανικούς της Suzuki...
-
Kαλησπερα.Τελικα τι αμορτισέρ θα βάλουμε στο suzuki swift 2017?(1000 turbo)
Ευχαριστώ. -
Της μάνας του?
-
Eνα καλό αμορτισέρ αχών να βαλω.
-
@1979 said in Νέο Suzuki Swift 2017:
Kαλησπερα.Τελικα τι αμορτισέρ θα βάλουμε στο suzuki swift 2017?(1000 turbo)
Ευχαριστώ.Δεν μπορώ να σε βοηθήσω. Δεν χρειάστηκα ακόμα.
Αν βγάλεις άκρη όμως εσύ, μπορείς να μεταφέρεις την εμπειρία σου; -
@1979 said in Νέο Suzuki Swift 2017:
Kαλησπερα.Τελικα τι αμορτισέρ θα βάλουμε στο suzuki swift 2017?(1000 turbo)
Ευχαριστώ. -
@npapanik said in Νέο Suzuki Swift 2017:
@1979 said in Νέο Suzuki Swift 2017:
Kαλησπερα.Τελικα τι αμορτισέρ θα βάλουμε στο suzuki swift 2017?(1000 turbo)
Ευχαριστώ.Αυτά τα excel g έχω την εντύπωση ότι τα παίζουν σχετικά γρήγορα. Σε ότι αμάξι τα έχω βάλει, όλα καλά στην αρχή και μετά από λίγο χάλια.
-
Υαλοκαθαριστήρες Swift
Οι original της Suzuki είναι πανάκριβοι, βρήκα λοιπόν τους ίδιους ακριβώς της Denso με 30€.
-
@kozani76 said in Νέο Suzuki Swift 2017:
@npapanik said in Νέο Suzuki Swift 2017:
@1979 said in Νέο Suzuki Swift 2017:
Kαλησπερα.Τελικα τι αμορτισέρ θα βάλουμε στο suzuki swift 2017?(1000 turbo)
Ευχαριστώ.Αυτά τα excel g έχω την εντύπωση ότι τα παίζουν σχετικά γρήγορα. Σε ότι αμάξι τα έχω βάλει, όλα καλά στην αρχή και μετά από λίγο χάλια.
Περίεργο, τα KYB θεωρούνται πολύ ποιοτικά.
-
Τα excel g πέφτουν πολύ γρήγορα. Παλιότερα η KYB έβγαζε μια πιο καλή σειρά που την κατάργησε για πολλά αυτοκίνητα.
-
Προσωπικά είμαι ευχαριστημένος από τα Excel G. Είναι το πιο απλό αμορτισέρ της Kayaba, αλλά είναι καλύτερα από τα αντίστοιχα Bilstein B4, για παράδειγμα.
Νέο Suzuki Swift 2017