-
Ελπίζω να μην επαναληφθεί το ίδιο λάθος.
Αυτό το Πλαίσιο έχει πάρει στο λαιμό του, κι έχει φάει τα λεφτά, από πολύ κόσμο, με τα Τουρμπα του...
Θα έπρεπε να τους δικασουν σαν απατεώνες.
Χειρότεροι κι από Βελόπουλοι -
Πρέπει να είμαι ο μοναδικός τελικά που έμεινα ικανοποιημένος. Στην αρχή έκανα και ελαφρύ gaming μετά από 2 χρόνια μόνο κλασσικό σερφαρισμα και streaming, κλασική χρήση δλδ. Δεν έχει πάθει τίποτα και δεν κολλάει κάπου. Με τέτοια χρήση δεν ξέρω αν αξίζει κάποιος να δώσει σοβαρά λεφτά για laptop.
Edit : Το μόνο που έχει σπάσει είναι ο μεντεσες της οθόνης, αλλά και αυτός πόσο να αντέξει αφού το είχε βρει ο μικρός καρεκλάκι του καναπέ και καθόταν πάνω του... -
Αν δεν το έχεις για πέταμα και δεν του έχεις κάνει συντήρηση θα πρέπει να το φροντίσεις. Καθαρισμός ανεμιστήρα, πλακέτα, νέα πάστα στην cpu. Για αυτό ζεσταίνεται. Επίσης αν το δουλεύεις με ρεύμα μην έχεις την μπαταρία πάνω. Αν έχει ξεχωριστή κάρτα γραφικών ίσως δεις και από εκεί προβλήματα.
Με ένα μικρό ποσό το κάνεις συντήρηση σε κατάστημα που ασχολείται με φορητούς.
Θεωρώ πως έχεις βάλει SSD γιατί αν είναι με μηχανικό τότε και αυτός θα ανεβάζει θερμοκρασία.
Αν δεν σου έχει βγάλει πρόβλημα είναι κρίμα να ψοφήσει λόγω μη συντήρησης.
-
@storm said in Περί Η/Υ (+ ηλεκτρ. gadgets και νέας τεχνολογίας) [#17]:
Αν δεν το έχεις για πέταμα και δεν του έχεις κάνει συντήρηση θα πρέπει να το φροντίσεις. Καθαρισμός ανεμιστήρα, πλακέτα, νέα πάστα στην cpu. Για αυτό ζεσταίνεται. Επίσης αν το δουλεύεις με ρεύμα μην έχεις την μπαταρία πάνω. Αν έχει ξεχωριστή κάρτα γραφικών ίσως δεις και από εκεί προβλήματα.
Με ένα μικρό ποσό το κάνεις συντήρηση σε κατάστημα που ασχολείται με φορητούς.
Θεωρώ πως έχεις βάλει SSD γιατί αν είναι με μηχανικό τότε και αυτός θα ανεβάζει θερμοκρασία.
Αν δεν σου έχει βγάλει πρόβλημα είναι κρίμα να ψοφήσει λόγω μη συντήρησης.
Ενδιαφέρον, ναι όντως έχω βάλει ssd. Αυτό με την μπαταρία δεν το ήξερα μιας και το έχω μόνιμα στην πρίζα. Η χρήση που του κάνω είναι καθημερινή, είναι δύσκολη η αλλαγή της πάστας? Νομίζω δεν είναι κάτι δύσκολο να γίνει DIY...
-
Ανάλογα το laptop @yem. Από βδομάδα αν θες να το πας σε δικό μου να στο σενιάρει μου λες
-
Πρόσφατα σε i7 hp που έκαψε μητρική τον άνοιξα για να αφαιρέσω τον σκληρό και να ανακτήσω τα αρχεία μου. Παρότι τον είχα καθαρίσει πριν 3 χρόνια, δεν μπορείς να φανταστείς τι γινόταν μέσα. Ο φίλος τεχνικός δε επέμενε να ανοίγεται κάθε 2 χρόνια και να αλλάζεται η πάστα ενώ η μπαταρία πρέπει να εκ φορτίζεται πλήρως τουλάχιστον μια φορά τον μήνα. Αν το έχεις πάντα στην πρίζα, η μπαταρία σε 2 χρόνια το πολύ δεν θα υφίσταται.
-
REDMI 8
Πολύ ευχααριστημενος γενικά.
Πάει μπάλα, έχει μεγάλη μνήμη,..
Έχει ένα πρόβλημα. Ενώ καθαρίζω τη μνήμη κάθε μέρα, ενώ κάνω διαγνωστικό έλεγχο κάθε μέρα και μου βγάζει μήνυμα ότι όλα λειτουργούν σωστά, 2-3 φορές το μήνα το πιάνει ένα κόλλημα και αρχίζει να πετάει σελίδες ασταμάτητσα σε σημείο να σβήνω μία και να πετάγονται 2-3.
Στην αρχή με είχε πιάσει πανικός, μετά ανακάλυψα ότι το πρόβλημα σταματάει μολις κλείσω την οθόνη.
Γιατί όμως συμβαίνει αυτό, ξέρει κανείς? -
Όταν λες σελίδες, εννοείς μήπως διαφημίσεις;
-
@bassstarlet said in Περί Η/Υ (+ ηλεκτρ. gadgets και νέας τεχνολογίας) [#17]:
Όταν λες σελίδες, εννοείς μήπως διαφημίσεις;
Δεν είμαι σίγουρος, μπορεί να είναι και διαφημίσεις...
-
Πιθανόν κάποια εφαρμογή να είναι υπεύθυνη.
Τράβα κανά screenshot. -
@kkostask said in Περί Η/Υ (+ ηλεκτρ. gadgets και νέας τεχνολογίας) [#17]:
ενώ η μπαταρία πρέπει να εκ φορτίζεται πλήρως τουλάχιστον μια φορά τον μήνα. Αν το έχεις πάντα στην πρίζα, η μπαταρία σε 2 χρόνια το πολύ δεν θα υφίσταται.
Ετσι μου είχαν πει και εμένα, αλλά καμία σχέση. Έχω το laptop (Dell) 4 χρόνια και είναι κάθε μέρα στην πρίζα (docking station στο γραφείο, κανονικός φορτιστής σπίτι) και η μπαταρία είναι ακόμα ακμαία, μου κρατάει όσο και στην αρχή 2-3 ώρες, ανάλογα με την χρήση.
-
Τη βοήθεια σας. Έχω τεράστιο πρόβλημα με το ίντερνετ του ΟΤΕ. Πρακτικά από το Μάϊο δεν έχω σταθερή σύνδεση. Πέφτει 10-20 φορές τη μέρα. Ήρθε τεχνικός την πρώτη φορά μου είπε ότι το έφτιαξε δούλεψε μερικές μέρες πάλι τα ίδια. Ξανά ήρθε τεχνικός μέσω της υπηρεσίας βλαβών μου είπε ότι υπάρχει ευρύτερο πρόβλημα σε ένα κουτί, αν κατάλαβα καλά, μου είπε ότι το έφτιαξε αλλά ξανά μανά. Μου έδωσε μάλιστα και το τηλέφωνο του να μην παίρνω στις βλάβες αλλά να παίρνω κατευθείαν αυτόν.
Περνάει ο καιρός τα ίδια και τα ίδια. Τέταρτη φορά που τον πήρα τηλέφωνο μου είπε ότι θα το δει. Του είπα ότι τόσο καιρό εγώ είμαι συνεπής στην πληρωμή των λογαριασμών 32 ευρώ, αλλά δεν πάει άλλο θα πρέπει να γίνει μείωση παγίου ή κάτι άλλο. Μου δήλωσε αναρμόδιος αλλά μου είπε να πάρω τηλέφωνο στις βλάβες να τους το πω, όπως και έγινε
Ο υπάλληλος που μίλησα μου είπε ότι βλέπει το πρόβλημα και ότι η λύση είναι να αλλάξω το λευκό ρούτερ που έχω και να πάρω ένα μαύρο. Πήγα στο κατάστημα πήρα το καινούριο ρούτερ το συνδεσα και εδώ και 2 ώρες το ίντερνετ έχει πέσει δύο φορές γαμω το κέρατό μου.
Τα προσπερνά όλα τα παραπάνω γιατί το λαπ τοπ που έχω σπίτι δεν μπορεί να βρει το καινούριο δίκτυο. Έχει το παλιό, καμιά δεκαριά άλλα γύρω γύρω αλλά το καινούριο δεν φαίνεται πουθενά
Πρώτη φορά μου συμβαίνει αυτό. Πως είναι δυνατόν να μην βρίσκω την καινούργια σύνδεση τη στιγμή που στα τηλέφωνα μας το έχουμε βρει και έχουμε συνδεθεί. -
@megane98hp μήπως το νέο ρούτερ εκπέμπει 5ghz WiFi και όχι 2,4ghz που είχαμε παλιά και το λάπτοπ δεν έχει αυτή τη μπάντα.
Δες αν το ρούτερ μπορεί να εκπέμψει 2,4 GHz και βάλτο εκεί. -
@megane98hp said in Περί Η/Υ (+ ηλεκτρ. gadgets και νέας τεχνολογίας) [#17]:
Τη βοήθεια σας. Έχω τεράστιο πρόβλημα με το ίντερνετ του ΟΤΕ. Πρακτικά από το Μάϊο δεν έχω σταθερή σύνδεση. Πέφτει 10-20 φορές τη μέρα. Ήρθε τεχνικός την πρώτη φορά μου είπε ότι το έφτιαξε δούλεψε μερικές μέρες πάλι τα ίδια. Ξανά ήρθε τεχνικός μέσω της υπηρεσίας βλαβών μου είπε ότι υπάρχει ευρύτερο πρόβλημα σε ένα κουτί, αν κατάλαβα καλά, μου είπε ότι το έφτιαξε αλλά ξανά μανά. Μου έδωσε μάλιστα και το τηλέφωνο του να μην παίρνω στις βλάβες αλλά να παίρνω κατευθείαν αυτόν.
Περνάει ο καιρός τα ίδια και τα ίδια. Τέταρτη φορά που τον πήρα τηλέφωνο μου είπε ότι θα το δει. Του είπα ότι τόσο καιρό εγώ είμαι συνεπής στην πληρωμή των λογαριασμών 32 ευρώ, αλλά δεν πάει άλλο θα πρέπει να γίνει μείωση παγίου ή κάτι άλλο. Μου δήλωσε αναρμόδιος αλλά μου είπε να πάρω τηλέφωνο στις βλάβες να τους το πω, όπως και έγινε
Ο υπάλληλος που μίλησα μου είπε ότι βλέπει το πρόβλημα και ότι η λύση είναι να αλλάξω το λευκό ρούτερ που έχω και να πάρω ένα μαύρο. Πήγα στο κατάστημα πήρα το καινούριο ρούτερ το συνδεσα και εδώ και 2 ώρες το ίντερνετ έχει πέσει δύο φορές γαμω το κέρατό μου.
Τα προσπερνά όλα τα παραπάνω γιατί το λαπ τοπ που έχω σπίτι δεν μπορεί να βρει το καινούριο δίκτυο. Έχει το παλιό, καμιά δεκαριά άλλα γύρω γύρω αλλά το καινούριο δεν φαίνεται πουθενά
Πρώτη φορά μου συμβαίνει αυτό. Πως είναι δυνατόν να μην βρίσκω την καινούργια σύνδεση τη στιγμή που στα τηλέφωνα μας το έχουμε βρει και έχουμε συνδεθεί.Τόσους μήνες καλωδιακή βλάβη και δε κάνουν τίποτα? Απαράδεκτο από ΟΤΕ. Να ήσουν σε άλλο πάροχο να πώ εντάξει είναι άσχετοι.. δίνε το συνέχεια βλάβη μέχρι να το φτιάξουν.
Τώρα με το λάπτοπ που δε βρίσκει το δίκτυο είναι ου μπλέξεις. Δείχνει να ψάχνει νέα δίκτυα και τζίφος? Σύνδεση κάνεις μέσω ethernet ή wifi ?
Ως προσωρινή λύση και αν έχεις κινητό cosmote θα τους ζήταγα δωρεάν MB μέχρι να λυθεί το πρόβλημα και να έχεις σωστό ίντερνετ. Θυμάμαι ότι προβλέπεται κιόλας
-
@georgekn said in Περί Η/Υ (+ ηλεκτρ. gadgets και νέας τεχνολογίας) [#17]:
@megane98hp μήπως το νέο ρούτερ εκπέμπει 5ghz WiFi και όχι 2,4ghz που είχαμε παλιά και το λάπτοπ δεν έχει αυτή τη μπάντα.
Δες αν το ρούτερ μπορεί να εκπέμψει 2,4 GHz και βάλτο εκεί.κατα 99.9% αν υποστηρίζει 5GHz εκπέμπει και τις δύο μπάντες εκτός αν πειράξεις τις ρυθμίσεις και έχει ανάλογη επιλογή
-
@mastoras78 said in Περί Η/Υ (+ ηλεκτρ. gadgets και νέας τεχνολογίας) [#17]:
@georgekn said in Περί Η/Υ (+ ηλεκτρ. gadgets και νέας τεχνολογίας) [#17]:
@megane98hp μήπως το νέο ρούτερ εκπέμπει 5ghz WiFi και όχι 2,4ghz που είχαμε παλιά και το λάπτοπ δεν έχει αυτή τη μπάντα.
Δες αν το ρούτερ μπορεί να εκπέμψει 2,4 GHz και βάλτο εκεί.κατα 99.9% αν υποστηρίζει 5GHz εκπέμπει και τις δύο μπάντες εκτός αν πειράξεις τις ρυθμίσεις και έχει ανάλογη επιλογή
Σωστό και αυτό!
-
Δεν ξερω απ´αυτα για να σου βρω λυση. Επαθα ομως παρομοια βλαβη και μ´εβαλαν να αλλαξω router (πηρα το μαυρο κι εγω) χωρις αποτελεσμα. Επαιρνα τηλ το 13788 και μου ελεγαν οτι εβλεπαν τις αποσυνδεσεις απο τα κεντρικα αλλα δεν καταλαβαιναν γιατι. Σε ενα απο τα συχνα τηλ καποιος νεαρος απο το ιδιο κεντρο μου ειπε: ναι το βλεπω, απορω γιατι δεν το ειδαν οι συναδελφοι. Κατι για IPV 4 ή 6 πραγματικα δεν ξερω να σου πω αλλα εντος δευτερολεπτων το διορθωσε απομεμακρυσμενα 3 μηνες τωρα και ελπιζω για παντα.
Το "μαυρο" router εχει και τις δυο συχνοτητες εκπομπης. -
Είχα ακριβώς το ίδιο θέμα για κάνα μήνα και τελικά μιλώντας με το help desk μου άλλαξε την συχνότητα εκπομπής στα 2,4 από εκεί….όπως ακριβώς είπαν και οι προηγούμενοι. Πες να το κάνουν αυτοί remote γιατί και στις ρυθμίσεις να μπεις με τις διακοπές δεν θα μπορέσεις να ολοκληρώσεις τις αλλαγές….ώρες πάλευα…
-
Πριν αρκετά χρόνια, είχα το ίδιο θέμα με Cosmote, και αν θυμάμαι καλά, η λύση ήταν να γίνει η γραμμή από fastpath σε κάτι άλλο, που θα μου ανέβαζε όμως το ping.
Οι τεχνικοί μου είχαν πει κάτι σε «κάτω έχεις 13 χιλιάρικα..» αλλά συχρόνιζα κάτω από 10.
Δηλαδή, είχε και θέμα η γραμμή που έμπαινε στο σπίτι, αλλά δεν είχα όρεξη να δώσω 100€ και να ανοίξουν τρύπες στο σπίτι για να μπει καλό καλώδιο κλπ. -
Σε είχαν βάλει σε interleave mode που ναι έχει λίγο παραπάνω latency. Αν όμως βλέπανε πολλά λάθη οδηγούν σε αποσύνδεση. Πονεμένη ιστορία το internet σε απομακρυσμενες περιοχές..
Περί Η/Υ (+ ηλεκτρ. gadgets και νέας τεχνολογίας) [#17]