Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Toyota Corolla Cross
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Toyota Corolla Cross
    • 1
    • 2
    • 128
    • 129
    • 130
    • 131
    • 132
    • 531
    • 532
    • 130 / 532
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    242
    10624
    552565
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      superfast5 last edited by

      @realzeus said in Toyota Corolla Cross:

      @superfast5 said in Toyota Corolla Cross:

      απίθανη δύναμη, επιτάχυνση

      Το οδήγσα πριν μια βδομάδα. Νόστιμο είναι, αλλά απίθανη δύναμη; Γέλασα με την καρδιά μου...

      Πες μου άλλο καινούριο αμάξι με αυτή την κατανάλωση οποιαδήποτε τεχνολογίας με αυτό τον προσανατολισμό (οικογενειακό) και σε αυτή την τιμή περίπου να το οδηγήσω μήπως μου ξέφυγε. Μια χαρά πάει στο δρόμο και για προσπέραση δεν κανεις τον Σταύρο σου πριν.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • L
        lap last edited by

        0-100: 7,5" εχει

        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

        monman2 1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • monman2
          monman2 @lap last edited by

          @lap said in Toyota Corolla Cross:

          0-100: 7,5" εχει

          Τόσο έκανε το τρίλιτρο V6 (mondeo st-220) που είχα , όταν μπορούσε και έβαζε τα άλογα του κάτω ...
          Ένα CC 4κίνητο με τιμή ίδια (36000 € το ST το 2005) θα κάνει παντού και πάντα 7,5 δευτ με το 1/3 της κατανάλωσης και με 450€ λιγότερα ετήσια έξοδα (900ΤΚ -450 ΦΠ) .. εντάξει δεν θα έχει τελική 250 χλμ...

          Από τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό
          Με τέτοια εγγύηση #monoTOYOTA!

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • L
            lap last edited by

            Οι εποχές αλλάζουν. Εδώ σου λένε πως το πίεσαν και πάνω από 5,5 δεν είδαν.

            Δίλιτρο c suvμε 200 άλογα το πίεσαν και δεν περάσει τα 5,5!!!

            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • D
              dirtybit last edited by

              Πήγα και το είδα σήμερα στην αντιπροσωπεία της πόλης μου. Δυστυχώς έχουν μόνο ένα για βιτρίνα και δεν το δίνουν για test drive. Οι εντυπώσεις μου: Επιβλητικό από έξω, δίνει την αίσθηση μεγαλύτερου αυτοκινήτου. Από κοντά είναι σίγουρα πιο όμορφο από ότι σε φωτογραφίες. Απογοητευτικό μέσα και δεν μιλάω για την ποιότητα των υλικών της καμπίνας που είναι μια χαρά, αλλά για τους ανεμικούς χώρους πίσω. Είμαι 1.80 και για να έχω επαρκή άνεση στα πόδια έπρεπε να καθίσω στητός, καμαρωτός σε ορθή γωνία. Σε μεγάλα ταξίδια που αναγκαστικά χαλαρώνεις και «χύνεσαι» στο κάθισμα σίγουρα δεν θα είναι άνετα. Απαράδεκτη εκμετάλλευση χωρών για ένα αμάξι κατηγορίας c. Το kamiq είναι πιο άνετο, το captur στα ίδια επίπεδα. Επίσης τι θέμα με τις πόρτες έχει η Toyota; Έχει επενδύσει τόσα και όντως προσφέρει κορυφαία powertrains και δεν μπορεί να φτιάξει μια πόρτα πορτ μπαγκάζ που να μην αναγκάζεσαι να σκύβεις για να μην βρεις; Ίσως αν το οδηγούσα να είχα άλλη γνώμη αλλά η εντύπωση που μου άφησε είναι πολύ χλιαρή

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • L
                lap last edited by lap

                Το κόλπο είναι να σηκώσεις σε μεσο ύψος το κάθισμα. Όλα έρχονται σε μια αρμονία γύρω σου.

                ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • N
                  nmsm2 last edited by

                  Η Consumer Reports στην Αμερική αναφέρει ότι τα ηλεκτρικά και τα μεγάλα pick-ups είναι οι δύο κατηγορίες με τα περισσότερα προβλήματα, σε αντίθεση με τα υβριδικά που βρίσκονται στην κορυφή της αξιοπιστίας (άρθρο στο car and motor). Παρεμπιπτόντως, η vw ετοιμάζει προς διάθεση το νέο tiguan με υπερσύγχρονο... εν έτει 2023 θερμικό κινητήρα (tsi δηλαδή 12 ετών στην πραγματικότητα..) και plug in έκδοση. Οπότε tsi κινητήρα για πάντα μέχρι να γίνουν όλα ηλεκτρικά. Επενδύσεις 0 στην εξέλιξη υβριδικών κινητήρων. Τελικά μόνο οι Ιάπωνες δίνουν φράγκα για εξέλιξη κινητήρων. Οπότε ψηφίζουμε Ευρώπη για πλαστικά και Ιαπωνία για κινητήρα.

                  W 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • W
                    w202-amg @nmsm2 last edited by

                    @nmsm2 said in Toyota Corolla Cross:

                    Η Consumer Reports στην Αμερική αναφέρει ότι τα ηλεκτρικά και τα μεγάλα pick-ups είναι οι δύο κατηγορίες με τα περισσότερα προβλήματα, σε αντίθεση με τα υβριδικά που βρίσκονται στην κορυφή της αξιοπιστίας (άρθρο στο car and motor). Παρεμπιπτόντως, η vw ετοιμάζει προς διάθεση το νέο tiguan με υπερσύγχρονο... εν έτει 2023 θερμικό κινητήρα (tsi δηλαδή 12 ετών στην πραγματικότητα..) και plug in έκδοση. Οπότε tsi κινητήρα για πάντα μέχρι να γίνουν όλα ηλεκτρικά. Επενδύσεις 0 στην εξέλιξη υβριδικών κινητήρων. Τελικά μόνο οι Ιάπωνες δίνουν φράγκα για εξέλιξη κινητήρων. Οπότε ψηφίζουμε Ευρώπη για πλαστικά και Ιαπωνία για κινητήρα.

                    Το κόστος της μπαταρίας των υβριδικών τα κατατάσσει αυτόματα ως τη χειρότερη επιλογή. Πωλούνται αυτή τη στιγμή σε ίδια έως και χαμηλότερη τιμή από τα αντίστοιχα απλά.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • S
                      stefan147 last edited by

                      Λογικό δεν είναι αυτό? Γιατι να εξελίξει ντε και καλά υβριδικό σαν της Toyota? O κάθε κατασκευαστής κάνει τις επιλογές του. Απόλυτες λύσεις δεν υπάρχουν. Η Toyota επενδύει 20 χρόνια στο σύστημά της και τόσο της πήρε να το κάνει (σχετικά) ανταγωνιστικό. Έως τώρα έβγαζε κάτι αστεία, αναιμικά μοτεράκια που τα βλέπανε οι "παλαιολιθικοί" TSI και γελάγανε.

                      Η Φάουβε θα πάει κατευθείαν σε ηλεκτρικά. Γιατί να φάει πορους να κάνει μισά βήματα? Πιο πολύ με αγχώνει το γεγονός ότι μέχρι και η Τουότα πήγε στο ημίμετρο του plug in για να δώσει αξιόλογες αποδόσεις παρά το ότι η Φάουβε βγάζει ακόμα θερμικούς. Μακάρι να συνεχίσει κιόλας για να προλάβουμε να πάρουμε κανένα σοβαρό αμάξι που δε θα είναι 2.5 τόνους για να έχει 300-400 άλογα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • L
                        lap last edited by lap

                        Σε άλλον πλανήτη ζεις.

                        Ο λόγος που έβγαλε η toyota τέτοια μοτέρ είναι οι ρύποι. Οι tsi ήταν δεκάδες φορές πιο ρυπογόνοι. Για αυτό και σήμερα αυτή η εξέλιξη των tsi καθίσταται αδιάφορη σε ένα μέλλον με μεγάλη προσοχή των ρυπων. Συνεπώς η vw έχασε.
                        Λες και η toyota δεν μπορούσε αν θέλει να βγάλει μοτέρ για να πουλάει μαγκιά. Κατασκευαστής των wrc, και f1!!!

                        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • S
                          stefan147 last edited by

                          Μα εγώ δεν εξέτασα τους λόγους που οδήγησαν τον κάθε κατασκευαστή στην κάθε επιλογή. Και είναι αφελές να πιστεύει κανείς ότι η Φάουβε έχασε. Εκείνη (μαζί με μερικούς άλλους) ορίζει το παιχνίδι αρα είναι ψιλοδύσκολο να χάσει.

                          Και εννοείται και η Τουότα μπορει να βγάλει ότι θέλει. Έχει και τους πόρους και την τεχνογνωσία και το κάνει κιόλας τώρα τελευταία. Γι' αυτο και είναι μηδενιστικό και λάθος να ακυρώνουμε το οτιδήποτε καθώς για όλα υπάρχει χώρος και κοινό.

                          L 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • N
                            nmsm2 last edited by

                            Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα σε μαζική παραγωγή, προσιτά και με φθηνές μπαταρίες έχουν τουλάχιστον 10 έτη και λίγο λέω. Βασικό πρόβλημα, πέραν της φόρτισης (φορτιστές σε πολυκατοικίες χωρίς πυλωτές, δίκτυο σε επαρχία κλπ) θεμελιώδες πρόβλημα είναι ότι εάν γίνει μαζική ή χρήση τους δεν θα αντέξουν τα δίκτυα φόρτισης των πόλεων. Τεράστιες ποσότητες ηλεκτρικής ενέργειας που δεν μπορεί να σηκώσει το σύστημα είτε στην Ελλάδα είτε σε άλλες χώρες. Οπότε όποιος θέλει αθόρυβη εκκίνηση και κύλιση (τουλάχιστον μέχρι τα 100 χλμ) μη αντιληπτό start and stop και χαμηλές καταναλώσεις, τα υβριδικά θα είναι για πολλά χρόνια μονόδρομος.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • N
                              nmsm2 last edited by

                              Ξέχασα να επισημάνω ότι εννοώ τα σοβαρά , πλήρως υβριδικά oxι τα mild hybrid

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                stefan147 last edited by

                                @nmsm2 said in Toyota Corolla Cross:
                                Οπότε όποιος θέλει αθόρυβη εκκίνηση και κύλιση (τουλάχιστον μέχρι τα 100 χλμ) μη αντιληπτό start and stop και χαμηλές καταναλώσεις, τα υβριδικά θα είναι για πολλά χρόνια μονόδρομος.

                                Ακριβώς. Άρα με την ίδια λογική όσοι αντίστοιχα θέλουν σοβαρές επιδόσεις και οδηγική ευχαρίστηση αναγκαστικά θα στρέφονται στους tsi και τους αντίστοιχους θερμικούς αυτού του πλανητή.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                • L
                                  lap @stefan147 last edited by lap

                                  @stefan147 said in Toyota Corolla Cross:

                                  Μα εγώ δεν εξέτασα τους λόγους που οδήγησαν τον κάθε κατασκευαστή στην κάθε επιλογή. Και είναι αφελές να πιστεύει κανείς ότι η Φάουβε έχασε. Εκείνη (μαζί με μερικούς άλλους) ορίζει το παιχνίδι αρα είναι ψιλοδύσκολο να χάσει.

                                  Και εννοείται και η Τουότα μπορει να βγάλει ότι θέλει. Έχει και τους πόρους και την τεχνογνωσία και το κάνει κιόλας τώρα τελευταία. Γι' αυτο και είναι μηδενιστικό και λάθος να ακυρώνουμε το οτιδήποτε καθώς για όλα υπάρχει χώρος και κοινό.

                                  Δεν είναι έτσι, τα κεφάλαια για την ανάπτυξη κάθε νέου πρότζεκτ είναι δεδομένα υπόκεινται σε ελέγχους από το ΔΣ που εξετάζει την απόσβεση τους και τα προσδοκώμενα κέρδη της εταιρίας σε συνάρτηση τον χρόνο.

                                  Θεωρητικά ναι μια vag μπορει να φτιάξει τα πάντα, πρακτικά όμως δεν βγαίνουν τα κουκιά τόσο εύκολα όσον αφορά την υψηλή τεχνολογία
                                  Για αυτό θεωρώ πως έχει χάσει τον αγώνα της υβριδικοτητας απέναντι στην Toyota στα mainstream μοντέλα μέσου κόστους. Και ειναι εμφανές πλέον. Όλη η γκάμα της toyota κινείται πλέον σε υβριδικά μοντέλα, οταν η vag προσφέρει μόνο mild hybrid ή phev στα ακριβότερα
                                  Πλέον η toyota πέρασε στην 5η γενιά του συστήματος της καινοσοι τα δοκιμάσατε καταλάβατε ότι είναι σε άλλο επίπεδο. Η vw ακόμα δεν προσφέρει υβρδικο και οι άλλοι είναι στην 5η εξέλιξη με συσσωρευμένη εμπειρία

                                  Η χειρότερη όλων στον τομέα αυτό είναι η psa όπου ακόμα παλεύει με τους diesel και προσφέρει μόνο ηλεκτρικά ή phev με πολύ ακριβό κόστος αφήνοντας ένα τεράστιο κενό στην μεταβατική μορφή που είναι τα υβριδικά

                                  ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • N
                                    nmsm2 last edited by

                                    Οδηγώ golf, δηλαδή τον περίφημο tsi κινητήρα τα τελευταία 10 χρόνια, το οποίο όπως έχω ξαναπεί θα το κρατήσω ως δεύτερο. Τα περί οδηγικής απόλαυσης είναι κάπως σχετικά. Νομίζω ότι έφθασε ο καιρός, εφόσον κάποιος διαθέτει τα χρήματα να αγοράσει κάτι πιο εξελιγμένο από τούρμπο - κομπρέσσορα...Καθημερινά για να πάω στη δουλειά και να επιστρέψω καίει 15-20 ευρώ για πλάκα (μέσος όρος κατανάλωσης 9) χωρίς να το ζορίζω. Εάν το ζορίσω δεν ξεδιψάει με τίποτα...

                                    S 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • L
                                      lap last edited by lap

                                      Σκέψου το διλοτρο υβριδικό μοτέρ σε ένα αμάξωμα σαν την corolla hatch με 200 άλογα και 4 λίτρα μέσα στην πόλη.

                                      Μιλάμε για μια άλλη γενιά αυτοκινήτων. Τεράστια διαφορά.

                                      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • N
                                        nmsm2 last edited by

                                        Για αυτό είναι αστεία πλέον τα μοτερ vw - peugeot. To έχασαν το τρένο και το ξέρουν.. για αυτό προσπαθούν να μεταβούν στα ηλεκτροκίνητα κατευθείαν. Ωστόσο, η ηλεκτροκίνηση για μαζική παραγωγή προσιτή θέλει τουλάχιστον 10 χρόνια, εάν παγιωθεί μαζικά ποτέ...

                                        G 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • L
                                          lap last edited by lap

                                          Εδώ η dacia πλέον από το 2023 θα βγάλει full hybridμε το σύστημα της Ρενώ στο sandero

                                          Ένα dacia θα είναι μια γενιά πιο μπροστά από τα υπόλοιπα απλα βενζινοκίνητα της vw και psa

                                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • G
                                            gchris7 @nmsm2 last edited by

                                            @nmsm2 said in Toyota Corolla Cross:

                                            Για αυτό είναι αστεία πλέον τα μοτερ vw - peugeot. To έχασαν το τρένο και το ξέρουν.. για αυτό προσπαθούν να μεταβούν στα ηλεκτροκίνητα κατευθείαν. Ωστόσο, η ηλεκτροκίνηση για μαζική παραγωγή προσιτή θέλει τουλάχιστον 10 χρόνια, εάν παγιωθεί μαζικά ποτέ...

                                            Στην Ελλαδα ούτε σε 30. Αλλά ποιος χεστηκε για την Ελληνική αγορά...
                                            Για εμάς εδω τα υβριδικά είναι μονόδρομος γι αυτο και η Toyota κανει και θα συνεχίσει να κανει παρτυ

                                            Η αγορά στην Ελλαδα αυτη την στιγμη ενός βενζινοκίνητου με πλανο να κρατηθεί πάνω απο 5 χρονια είναι μια κάκιστη αγορά.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 128
                                            • 129
                                            • 130
                                            • 131
                                            • 132
                                            • 531
                                            • 532
                                            • 130 / 532
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr