-
@tsofras said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:
@piliourits said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:
@gtsartsal said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:
Περιμένω με ενδιαφέρον τα σχόλια
Τα σχόλια είναι, ότι το ένα έχει 2 χιλιοστά παραπάνω για τα γόνατα των επιβατών από το άλλο, κι αυτό είναι ισοδύναμο για τη θέση στη βαθμολογία με το να έχει 2 λίτρα μικρότερη κατανάλωση ή 20 ίππους περισσότερους;
Ή ότι συγκρίνουν ένα χειροκίνητο μοντέλο 2017 των 21.000€ με ένα 8ταχυτο αυτόματο μοντέλο τέλους 2021 των 30.000€ ;
Κλασικές σκιτζήδικες μαντράδικες λογικές στις οποίες μας έχει συνηθίσει το οτοτρίτη για να ζητάει "λύτρα" απ τους διαφημιζόμενους, δεκαετίες τώρα...Έβαλαν 9 στο PEUGEOT 2008 1.2 PureTech 100 PS 100ps στην Οδική Συμπεριφορά που τα παιδιά μου ξέρναγαν στα λιμανάκια χωρίς να τρέχω και δεν μπορούσα ούτε εγώ να κρατηθώ σε ευθεία, γελάνε και οι πέτρες . Δλδ στα υπόλοιπα πρέπει να κλείνεις το παράθυρο για να μην βρεθείς απέξω?
Και για να προλάβω τους ιδιοκτήτες που θα πέσουν να με φάνε, όχι δεν το έκανα test drive το αγόρασα και το πούλησα στις 3 εβδομάδες. Αφρός η ανάρτηση αλλά όχι και σε κατηγορία "Στρίβει καλύτερα" βαθμολογία 9
Από τα συγκεκριμένα φυσικά και είναι καλύτερο σε αυτόν τον τομέα (μαζί με το Moka που είναι το ίδιο πράγμα σχεδόν..). Τα υπόλοιπα είναι άλλης εποχής.. Δεν σου είπε να συγκρίνεις με όλα τα αυτοκίνητα του πλανήτη...και ναι, στην κατηγορία του είναι για πολύ κόσμο ο καλύτερος συμβιβασμός μεταξύ άνεσης και οδηγικής συμπεριφοράς.
-
Δυστυχώς τα suv ζαλίζουν τους πίσω επιβάτες. Το έχουν διαπιστώσει πολλοί.
-
@dublin said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:
@tsofras said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:
@piliourits said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:
@gtsartsal said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:
Περιμένω με ενδιαφέρον τα σχόλια
Τα σχόλια είναι, ότι το ένα έχει 2 χιλιοστά παραπάνω για τα γόνατα των επιβατών από το άλλο, κι αυτό είναι ισοδύναμο για τη θέση στη βαθμολογία με το να έχει 2 λίτρα μικρότερη κατανάλωση ή 20 ίππους περισσότερους;
Ή ότι συγκρίνουν ένα χειροκίνητο μοντέλο 2017 των 21.000€ με ένα 8ταχυτο αυτόματο μοντέλο τέλους 2021 των 30.000€ ;
Κλασικές σκιτζήδικες μαντράδικες λογικές στις οποίες μας έχει συνηθίσει το οτοτρίτη για να ζητάει "λύτρα" απ τους διαφημιζόμενους, δεκαετίες τώρα...Έβαλαν 9 στο PEUGEOT 2008 1.2 PureTech 100 PS 100ps στην Οδική Συμπεριφορά που τα παιδιά μου ξέρναγαν στα λιμανάκια χωρίς να τρέχω και δεν μπορούσα ούτε εγώ να κρατηθώ σε ευθεία, γελάνε και οι πέτρες . Δλδ στα υπόλοιπα πρέπει να κλείνεις το παράθυρο για να μην βρεθείς απέξω?
Και για να προλάβω τους ιδιοκτήτες που θα πέσουν να με φάνε, όχι δεν το έκανα test drive το αγόρασα και το πούλησα στις 3 εβδομάδες. Αφρός η ανάρτηση αλλά όχι και σε κατηγορία "Στρίβει καλύτερα" βαθμολογία 9
Από τα συγκεκριμένα φυσικά και είναι καλύτερο σε αυτόν τον τομέα (μαζί με το Moka που είναι το ίδιο πράγμα σχεδόν..). Τα υπόλοιπα είναι άλλης εποχής.. Δεν σου είπε να συγκρίνεις με όλα τα αυτοκίνητα του πλανήτη...και ναι, στην κατηγορία του είναι για πολύ κόσμο ο καλύτερος συμβιβασμός μεταξύ άνεσης και οδηγικής συμπεριφοράς.
Δηλαδή η βαθμολογία 1-10 εφόσον η σύγκριση γίνεται σε αυτή την 7άδα , το 10 ποιο είναι ?
Δεν έγραψε για άνεση , η κατηγορία ήταν Οδική συμπεριφορά με τίτλο ποιο στρίβει καλύτερα.Τέλος πάντων εγώ δεν χρειάζεται να δικαιολογήσω κάτι , είπα θα πειραχτούν αρκετοί κάτοχοι με την προσωπική γνώμη (κάτι που δεν θα έπρεπε γιατί είναι η γνώμη μου)
Όποιος θεωρεί ότι δικαίως πήρε 9 στην οδηγική συμπεριφορά καλά κάνει και το πιστεύει -
Στα λιμανάκια με Q2 έχω πάει τρένο στις στροφές, ανεπαίσθητη η διαφορά με το α3. Πιθανότατα παρόμοια θα συμπεριφέρεται και το T-Roc, ίσως και το Puma.
Οπότε δεν είναι σωστό να γενικεύουμε ότι όλα τα B-SUV δεν στρίβουν ή ζαλίζουν τους πίσω επιβάτες. -
Όχι δεν ζαλίζουν όλα. Κάποια όμως τους τσακίζουν την μέση...
-
@andya3 said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:
Στα λιμανάκια με Q2 έχω πάει τρένο στις στροφές, ανεπαίσθητη η διαφορά με το α3. Πιθανότατα παρόμοια θα συμπεριφέρεται και το T-Roc, ίσως και το Puma.
Οπότε δεν είναι σωστό να γενικεύουμε ότι όλα τα B-SUV δεν στρίβουν ή ζαλίζουν τους πίσω επιβάτες.Για τους πίσω δεν έχω εμπειρία να σου πω εκτός απο το 2008 που το είχα.
Σε τεστ ντραιβ που έχω κάνει (δεν είπα ότι δεν στρίβουν είπα ότι γίνεσαι φραπες όταν στρίβεις) αυτά που μου έδωσαν την ίδια αίσθηση ήταν τα C3 Aircross , C5 Aircross , T-Cross
To Audi Q3 ήταν αρκετά καλύτερο με κάποιες κλίσεις
Το Cupra Formentor ακόμη καλύτερο απο το Q3 και η κορυφή αν και δεν ξέρω αν θα το έλεγα SUV το mini Countryman
Δεν έχω οδηγήσει κάποιο άλλο για να έχω γνώμη
Είναι γεγονός ότι αυτά που είχαν κλίσεις ήταν και τα πιο άνετα στο δρόμο , χρυσή τομή για τα δικά μου γούστα θα έλεγα το Q3 -
@tsofras said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:
@andya3 said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:
Στα λιμανάκια με Q2 έχω πάει τρένο στις στροφές, ανεπαίσθητη η διαφορά με το α3. Πιθανότατα παρόμοια θα συμπεριφέρεται και το T-Roc, ίσως και το Puma.
Οπότε δεν είναι σωστό να γενικεύουμε ότι όλα τα B-SUV δεν στρίβουν ή ζαλίζουν τους πίσω επιβάτες.Για τους πίσω δεν έχω εμπειρία να σου πω εκτός απο το 2008 που το είχα.
Σε τεστ ντραιβ που έχω κάνει (δεν είπα ότι δεν στρίβουν είπα ότι γίνεσαι φραπες όταν στρίβεις) αυτά που μου έδωσαν την ίδια αίσθηση ήταν τα C3 Aircross , C5 Aircross , T-Cross
To Audi Q3 ήταν αρκετά καλύτερο με κάποιες κλίσεις
Το Cupra Formentor ακόμη καλύτερο απο το Q3 και η κορυφή αν και δεν ξέρω αν θα το έλεγα SUV το mini Countryman
Δεν έχω οδηγήσει κάποιο άλλο για να έχω γνώμη
Είναι γεγονός ότι αυτά που είχαν κλίσεις ήταν και τα πιο άνετα στο δρόμο , χρυσή τομή για τα δικά μου γούστα θα έλεγα το Q3Είναι αυτό το touch που έχουν τα άτιμα τα audi στο πάτημα, ούτε εγώ μπορώ να το εξηγήσω μετά από τόσα χρόνια. Αρκετά σπορτίφ για να πηγαίνεις ικανοποιητικά γρήγορα και πολύ άνετα ταυτόχρονα.
Είναι και ο κύριος λόγος που επέλεξα παλιότερα το α3 απ' το golf, πέραν της εμφάνισης. -
Ρε προσκυνημένο,τα αυδι έχουν πάτημα;;;;θα μας τρελάνεις;;;;
Σε σύγκριση με κανα οπελ,ντατσια μπορεί,με όλα τ'άλλα είναι για κλωτσιές! -
Σχετικά με την δοκιμή, εντύπωση μου έκανε η τελευταία θέση στα περισσότερα του ds.
-
@gtsartsal said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:
Σχετικά με την δοκιμή, εντύπωση μου έκανε η τελευταία θέση στα περισσότερα του ds.
Μη σε μπερδεύουν τα λούσα!
-
@andya3 said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:
Στα λιμανάκια με Q2 έχω πάει τρένο στις στροφές, ανεπαίσθητη η διαφορά με το α3. Πιθανότατα παρόμοια θα συμπεριφέρεται και το T-Roc, ίσως και το Puma.
Οπότε δεν είναι σωστό να γενικεύουμε ότι όλα τα B-SUV δεν στρίβουν ή ζαλίζουν τους πίσω επιβάτες.Από τις πίσω θέσεις το οδηγούσες το q2?
Εσείς η vagιτες έχετε θεματακια....παραδεξου το.
-
@lap said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:
@andya3 said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:
Στα λιμανάκια με Q2 έχω πάει τρένο στις στροφές, ανεπαίσθητη η διαφορά με το α3. Πιθανότατα παρόμοια θα συμπεριφέρεται και το T-Roc, ίσως και το Puma.
Οπότε δεν είναι σωστό να γενικεύουμε ότι όλα τα B-SUV δεν στρίβουν ή ζαλίζουν τους πίσω επιβάτες.Από τις πίσω θέσεις το οδηγούσες το q2?
Εσείς η vagιτες έχετε θεματακια....παραδεξου το.
Γιατί, υπάρχει περίπτωση να μη νιώθεις έντονες κλίσεις μπροστά και οι πίσω να κάνουν βαρκάδα?
Έχεις θέμα με τα vag, παραδέξου το... -
Σαφέστατα υπάρχει περίπτωση. Είδες που δεν ξέρεις.
Σε πολλά suv οι πίσω ζαλίζονται περισσότερο
-
Ναι βρε παιδιά είναι εντελώς διαφορετική η αισθηση για τους πίσω , ακόμη και απο την θέση του συνοδηγου είναι διαφορετική η αίσθηση.
Ο οδηγός λόγω του ελέγχου του αυτοκινητου απο τα χειριστήρια προυπολογίζει - περιμένει τις αντιδράσεις ας πούμε ενστικτωδώς ο εγκεφαλός του λίγο πριν την στροφή , βλέποντας , μια λακούβα , κλασματα δεπτερολέπτου πριν ξεκινήσει να επιταχύνει ή να φρενάρει κλπ και είναι προετοιμασμένο το σώμα του και ο εγκέφαλος του.
Πολλές φορές γλιστρύματα σε μια στροφή σε βραγμένο οδόστρωμα ή σε σπινάρισμα δεν κάνουν καμία αίσθηση στον οδηγό καθως είναι σαν να γνωρίζει αυτόματα την μικρή επικινδυνότητα αλλά οι επιβάτες τα ψιλοχρειάζονται λίγο.Ως προς τις κλίσεις στα SUV για τους πίσω η διάθεση των μικρών παιδιών και οι ναυτίες είναι αλάνθαστα κριτήρια, ειδικά δυστυχώς σε οδηγούς με άτσαλο στύλ όπως εγώ που με ένα χαμηλό κρύβεται και συγχωρείται ενώ με τα πιο ψηλά θέλει πιο απαλές κινήσεις στα χειριστήρια και γλυκές γραμμές.
-
Λογικά το επόμενο ch-r
-
Άλλη μια ωραία ιδέα για ένα πρακτικό kei car από το μακρινό πλέον 1999
-
-
@lap said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:
Άλλη μια ωραία ιδέα για ένα πρακτικό kei car από το μακρινό πλέον 1999
Το έχουμε εμείς εδώ και χρόνια σε διάφορες εκδόσεις..
-
lap συμπάθα με, πρακτικά ο.κ. δε λέω, αλλά ακόμη κι η λέξη "περίπτερα" γι αυτά τα τροχοφόρα είναι προσβλητική για τα αληθινά περίπτερα..
-
Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!