-
Μάλλον είμαστε πιο κοντά από ποτέ, στο τέλος της εποχής της αυτο-κίνησης με αυτο-κίνητο.
Σύντομα θα περάσουμε, σε πιο ελεγχόμενες μορφές μετακίνησης.
Ας απολαύσουμε τουλάχιστον, όσο μας επιτρέπουν ακόμα, την αυτοκίνηση με το δικό μας αυτοκίνητο.
-
Το εμείς πήγαινε σε εμάς εδώ στην Ελλάδα, που σαν αγορά τους είμαστε αδιάφορη για τους σχεδιασμούς τους, λόγω μικρού μεγέθους.
-
@criuser said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Το εμείς πήγαινε σε εμάς εδώ στην Ελλάδα, που σαν αγορά τους είμαστε αδιάφορη για τους σχεδιασμούς τους, λόγω μικρού μεγέθους.
Κι αυτό και άλλα πράγματα συμβαίνουν στην Ελλάδα διαφορετικά απ τον υπόλοιπο πλανήτη.
Π.χ. οι πολυκατοικίες, στην υπόλοιπη Ευρώπη πρόκειται για συγκατοίκηση σε ένα κτίριο που έχει ενιαία διαχείριση, εμφάνιση, κανόνες, όρους για όλους τους ενοίκους.
Στην Ελλάδα όμως;
Οπότε το ερώτημα είναι πως θα εξελιχθεί η μπαταριοκινηση την επόμενη δεκαετία στην Ελλάδα, σε σχέση με τον "πολιτισμένο κόσμο". -
-
-
@super-t said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Μην μας κρατάς σε αγωνία βρε σούπερ Τ , κάνε κανένα εξπλέϊν
-
Τι να πω, η πρόταση για τα Euro 7 όρια είναι.
Τα τωρινά είναι 80, 4,5, 6*10^11, 1000, 100, 68, - -
Άρα πιέζουν στην μείωση μέρους των ΝΟχ, το οποίο έχει την τάση να συμβάλει στην αύξηση της θερμοκρασίας του πλανήτη και θέτουν για πρώτη φορά ενα όριο στην αμμωνία που αναφέραμε σε άλλα ποστς. Εμάς διάβαζαν τελικά.
-
Πιέζουν να εξαλειφθούν τα ντίζελ, γι αυτό βάλανε όριο στην αμμωνία, το τελευταίο στη λίστα.
Γιατί δεν γίνεται να υπάρχουν οχήματα με αυτονομία 800χλμ όταν αυτοί θα πασάρουν στο γενικό πληθυσμό ηλεκτρικά διπλάσιας τιμής με πραγματική αυτονομία 250χλμ.
Ούτε γίνεται να υπάρχουν μόνο τουοτα υβριδικά στο μέλλον και τίποτε άλλο... μαλλον. -
Πάλι έχεις λάθος οπτική στα πράγματα και ρέπεις προς συνωμοσιολογίες.
Το γεγονός ότι υπάρχει θέμα με τους ρύπους δεν το συζητάς, δεν ξεκινάς την κριτική σου στο να πιεστούν οι κατασκευαστές να βγάλουν τεχνολογίες που συμμορφώνονται με τα όρια και όχι μόνο τώρα που είμαστε κοντά στην ηλεκτροκίνηση αλλά δεκαετίες πριν, αλλά αντ αυτού κριτικάρεις τα ίδια τα όρια. Τα οποία είναι υπερβολικά ομαλά.Όλοι το γυρίζουν στα υβριδικά. Όλοι οι ευρωπαϊκοί όμιλοι επενδύουν εκεί. Η Τογιότα κέρδισε το στοίχημα καθώς επένδυσε στην υβριδικοτητα όταν οι άλλοι επένδυαν στα diesel
-
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Πάλι έχεις λάθος οπτική στα πράγματα και ρέπεις προς συνωμοσιολογίες.
Το γεγονός ότι υπάρχει θέμα με τους ρύπους δεν το συζητάς, δεν ξεκινάς την κριτική σου στο να πιεστούν οι κατασκευαστές να βγάλουν τεχνολογίες που συμμορφώνονται με τα όρια και όχι μόνο τώρα που είμαστε κοντά στην ηλεκτροκίνηση αλλά δεκαετίες πριν, αλλά αντ αυτού κριτικάρεις τα ίδια τα όρια. Τα οποία είναι υπερβολικά ομαλά.Όλοι το γυρίζουν στα υβριδικά. Όλοι οι ευρωπαϊκοί όμιλοι επενδύουν εκεί. Η Τογιότα κέρδισε το στοίχημα καθώς επένδυσε στην υβριδικοτητα όταν οι άλλοι επένδυαν στα diesel
Εχθρός του καλού είναι το καλύτερο, δεν έχω αντίρρηση.
Αλλά το πρόβλημα δεν είναι τα euro6d οχήματα (οποιασδήποτε τεχνολογίας) για να εστιάσει κανείς εκεί.
Η συνεχής αυστηροποίηση προδιαγραφών κάθε λίγα χρόνια, πολλάπλασιάζει το κόστος, και τελικά ΕΜΠΟΔΙΖΕΙ ΤΗΝ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ των αρχαιολογιών που κυκλοφορούν.Αν γινόταν μια σοβαρή πανευρωπαϊκή καμπάνια απόσυρσης με επιδοτήσεις και κίνητρα ακόμη και για τις Εuro6 τεχνολογίες, οι τιμές νέων αυτοκινήτων δεν θα είχαν εκτοξευθεί τόσο, και σε μια 5ετία θα ήταν αξιόλογες οι συνολικές μειώσεις ρυπων όλου του στόλου της ηπείρου.
Νομίζω αυτού του είδους το τμηματικό κατακερματισμένο μάνατζμεντ που έχει επικρατήσει τελευταία σε όλους τους τομείς, χαντακώνει τις εξελίξεις.
Η τουοτα έκανε ακριβώς το αντίθετο, αγνόησε τις ανοησίες πέρι επανάστασης μπαταριοκίνησης και βασίστηκε σε ήδη δοκιμασμένη τεχνολογία παράγοντας αξιόλογο αποτέλεσμα ικανό να εφαρμοστεί μαζικά στην καθημερινή πραγματικότητα και όχι στα οράματα κάποιων γκόλντεν μπόιζ που ζουν για, και από, τα φανφαρώδη μήτινγκ...
-
Σαφέστατα. Το πρόβλημα είναι τα παλαιά αυτοκίνητα και φορτηγά και ακόμα και τα φθηνότερα mild hybrid euro6D είναι μια λύση εάν πωληθούν μαζικά και αλλάξουν το στόλο των οχημάτων στους δρόμους.
Άλλο αυτο, και άλλο το "Αχ τα κακά τα όρια πιέζουν τους καλούς κατασκευαστές και τελικά μας οδηγούν στα ηλεκτροκίνητα επειδή πιέζουν για τους ρύπους των diesel" που σημαίνει πως δεν θα έπρεπε να βάλουν αυτά τα όρια.
Που δεν μας οδηγούν τουλάχιστον σήμερα στα ηλεκτρικά διότι είναι χαλαρά και ευκόλως εφαρμόσιμα και γενικά υπάρχουν και άλλες επιλογές πέρα από τα diesel. Απλά στο μυαλό του μέσου Έλληνα αν δεν βάλει ντίζελ στο αυτοκίνητο του και βάλει βενζίνη νιώθει ότι ζει συνωμοσίες. -
@piliourits said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Πιέζουν να εξαλειφθούν τα ντίζελ, γι αυτό βάλανε όριο στην αμμωνία, το τελευταίο στη λίστα.
Γιατί δεν γίνεται να υπάρχουν οχήματα με αυτονομία 800χλμ όταν αυτοί θα πασάρουν στο γενικό πληθυσμό ηλεκτρικά διπλάσιας τιμής με πραγματική αυτονομία 250χλμ.
Ούτε γίνεται να υπάρχουν μόνο τουοτα υβριδικά στο μέλλον και τίποτε άλλο... μαλλον.Όρια στην αμμωνία έχουν τα φορτηγά εδώ και 10 χρόνια, οπότε οι λύσεις υπάρχουν.
Άσε που οι περισσότερες με το SCR που βάλαν, βάλαν και έναν βασικό καταλύτη για την αμμωνία. -
Μην επικεντρώνεστε μόνο στα όρια για την αμμωνία κλπ. Υπάρχουν κι άλλα ενδιαφέροντα στο euro 7.
Εφαρμογή από Ιούλιο του '25. Άρα λογικά τα μοντέλα που θα βγουν το '24 θα είναι euro 7. Άρα σε 1,5 χρόνο θα πάρω καινούργιο αυτοκίνητο.
Το CO2 δεν το πειράζουν καθόλου. Άρα τα τέλη κυκλοφορίας και η είσιδος σε δακτύλιο μένουν όπως είναι σήμερα (λογικά).
Θα βάλουν λέει υποχρεωτικά σύστημα παρακολούθησης των ρύπων σε real time στα αυτοκίνητα. Άρα αύξηση κόστους.
Έχουν βάλει καινούργια όρια για τα σωματίδια που εκπέμπονται από φρένα και λάστιχα.
Άρα δισκόφρενα τέλος? Γυρνάμε σε ταμπούρα? Η Renault και η Ford τώρα διακιώνονται?
Και με τα λάστιχα τι γίνεται? Καλό δεν μου ακούγεται... -
-
Τι είναι τούτο που φτιάχνει η Toyota? Έβαλε μπροστά ένα θερμικό μοτέρ με turbo και πίσω έναν ανεξάρτητο ηλεκτροκινητήρα.
Λογικά μέχρι να μπει το turbo σε χαμηλές στροφές, ο ηλεκτροκινητήρας κινεί ανεξάρτητα τους πίσω τροχούς και ο θερμικός τους μπροστινούς. Πιθανόν να σβήνει και τελείως ο θερμικός και να κινείται ηλεκτρικά σαν πισωκίνητο. Μειώνεται και η κατανάλωση και το αυτοκίνητο λειτουργεί σαν full hybrid.
Όταν μπει το turbo σε ψηλότερες στροφές, ο πίσω ηλεκτροκινητήρας δεν έχει να προσφέρει τίποτα από άποψη ισχύος. Χρησιμοποιείται μόνο για να βελτιώσει την κατανομή ισχύος ανάμεσα σε μπρος και πίσω τροχούς, σαν τετρακίνηση.
Άρα έχεις ένα full hybrid σε χαμηλές στροφές κι ένα είδος τετρακίνητου turbo σε ψηλές στροφές. Υπερβολικά πολύπλοκο σύστημα. Λογικά θα είναι και πανάκριβο.
Με τα ηλεκτρικά που έρχονται μπορούν να βάλουν ένα ανεξάρτητο ηλεκτρικό μοτέρ σε κάθε τροχό και να κάνουν ότι θέλουν.
Η Toyota συνεχίζει τα παλαβά της. Ντε και σώνει να δείξει ότι τα υβριδικά της μπορούν να τρέχουν κιόλας, αλλά πάλι σε turbo κατέφυγε χα,χα,χα.
Με απόλυτη επιφύλαξη όλα αυτά, μέχρι να γίνουν γνωστές περισσότερες πληροφορίες. -
Έχει και ηλεκτροκινητήρα μπρόστα.
Αλλά έχει και αυτόματο κιβώτιο 6 ταχυτήτων.
Σαν το Corolla Cross AWD αλλά κάπως διαφορετικό. -
-
Μια χαρά τα λέει ο captain slow, και δεν μου αρέσει το lupo
-
Aπό το αutotriti (o.κ.,δεν κοιτώ ιδιαίτερα τις απόλυτες τιμές καταναλώσεων,αλλά τις διαφορές μεταξύ τους και την τελική κατάταξη).
Πέρα από επιβεβαίωση πάνω-κάτω των γνωστών δεδομένων,εκείνο που μου τράβηξε την προσοχή είναι το σύστημα e-power της Nissan στο QQ. με ιπποδύναμη πάνω από 50-60 άλογα από τον ανταγωνισμό (εξαιρουμένου του Tucson) καταφέρνει καταναλώσεις άκρως σημαντικές κι αντίστοιχες σε αστικό κύκλο με τα χαμηλότερων ίππων fullhybrid κι έχεις καβάντζα και τη δύναμη για τον ανοιχτό δρόμο.Τα ίδια βέβαια ισχύουν και για το Tucson."Αρχικά ξεκινήσαµε µε την αστική µας διαδροµή (εκεί δηλαδή που όλοι µας κάνουµε το 80% των ετήσιων χιλιοµέτρων). Αφετηρία µας ήταν το Ολυµπιακό χωριό και τελικός προορισµός η καρδιά της Αθήνας, η πλατεία Συντάγµατος µε ενδιάµεσες στάσεις πέριξ του κέντρου. Εδώ να αναφέρουµε οι «λούπες» µας προσοµοίωσαν τυπικές διαδροµές σαν αυτές που κάνουµε καθηµερινά. Επίσης, όπως σωστά το φαντάζεστε, στην ώρα αιχµής που επιλέξαµε οι συγκεκριµένες διαδροµές περιλαµβάνουν όλα όσα απεύχεται ένας οδηγός: Κίνηση, φανάρια, βαβούρα κ.λπ.. Αφού λοιπόν µετά από ώρα καταλήξαµε στη Λεωφ. Αθηνών λίγο πριν την εθνική οδό, κάναµε µια σύντοµη στάση για να πάρουµε µέτρηση κατανάλωσης και να συνεχίσουµε προς τη Χαλκίδα, προσοµοιώνοντας έτσι µια διαδροµή ταξιδιού (κινούµενοι µε ταχύτητα στα 120 χλµ./ώρα)."
Πηγή: autotriti.gr
Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά