Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά
    • 1
    • 2
    • 241
    • 242
    • 243
    • 244
    • 245
    • 411
    • 412
    • 243 / 412
    Περί αυτοκίνησης
    140
    8235
    273218
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • ektoras
      ektoras last edited by

      Μάλλον είμαστε πιο κοντά από ποτέ, στο τέλος της εποχής της αυτο-κίνησης με αυτο-κίνητο.

      Σύντομα θα περάσουμε, σε πιο ελεγχόμενες μορφές μετακίνησης.

      Ας απολαύσουμε τουλάχιστον, όσο μας επιτρέπουν ακόμα, την αυτοκίνηση με το δικό μας αυτοκίνητο.

      Έχε το νου σου στον φθόνο και τους τοξικούς ανθρώπους.

      1 Reply Last reply Reply Quote 5
      • C
        criuser last edited by

        Το εμείς πήγαινε σε εμάς εδώ στην Ελλάδα, που σαν αγορά τους είμαστε αδιάφορη για τους σχεδιασμούς τους, λόγω μικρού μεγέθους.

        Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
        πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

        piliourits 1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • piliourits
          piliourits @criuser last edited by

          @criuser said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

          Το εμείς πήγαινε σε εμάς εδώ στην Ελλάδα, που σαν αγορά τους είμαστε αδιάφορη για τους σχεδιασμούς τους, λόγω μικρού μεγέθους.

          Κι αυτό και άλλα πράγματα συμβαίνουν στην Ελλάδα διαφορετικά απ τον υπόλοιπο πλανήτη.
          Π.χ. οι πολυκατοικίες, στην υπόλοιπη Ευρώπη πρόκειται για συγκατοίκηση σε ένα κτίριο που έχει ενιαία διαχείριση, εμφάνιση, κανόνες, όρους για όλους τους ενοίκους.
          Στην Ελλάδα όμως;
          Οπότε το ερώτημα είναι πως θα εξελιχθεί η μπαταριοκινηση την επόμενη δεκαετία στην Ελλάδα, σε σχέση με τον "πολιτισμένο κόσμο".

          Mountains all around me, reaching out to heaven...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • P
            panormus772 last edited by

            https://www.autoagora.gr/news/data/agora/Pote-tha-paragei-h-kathe-etaireia-apokleistika-hlektrika-aytokinhta_237660.asp?a=11

            1 Reply Last reply Reply Quote 4
            • S
              super-t last edited by super-t

              alt text

              yem 1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • yem
                yem @super-t last edited by

                @super-t said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

                alt text

                Μην μας κρατάς σε αγωνία βρε σούπερ Τ , κάνε κανένα εξπλέϊν

                Με πορδές κανένας δεν πήγε μακριά ... έχουνε μικρό ντεπόζιτο

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • S
                  super-t last edited by

                  Τι να πω, η πρόταση για τα Euro 7 όρια είναι.
                  Τα τωρινά είναι 80, 4,5, 6*10^11, 1000, 100, 68, -

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • L
                    lap last edited by lap

                    Άρα πιέζουν στην μείωση μέρους των ΝΟχ, το οποίο έχει την τάση να συμβάλει στην αύξηση της θερμοκρασίας του πλανήτη και θέτουν για πρώτη φορά ενα όριο στην αμμωνία που αναφέραμε σε άλλα ποστς. Εμάς διάβαζαν τελικά.

                    ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • piliourits
                      piliourits last edited by

                      Πιέζουν να εξαλειφθούν τα ντίζελ, γι αυτό βάλανε όριο στην αμμωνία, το τελευταίο στη λίστα.
                      Γιατί δεν γίνεται να υπάρχουν οχήματα με αυτονομία 800χλμ όταν αυτοί θα πασάρουν στο γενικό πληθυσμό ηλεκτρικά διπλάσιας τιμής με πραγματική αυτονομία 250χλμ.
                      Ούτε γίνεται να υπάρχουν μόνο τουοτα υβριδικά στο μέλλον και τίποτε άλλο... μαλλον.

                      Mountains all around me, reaching out to heaven...

                      S 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • L
                        lap last edited by lap

                        Πάλι έχεις λάθος οπτική στα πράγματα και ρέπεις προς συνωμοσιολογίες.
                        Το γεγονός ότι υπάρχει θέμα με τους ρύπους δεν το συζητάς, δεν ξεκινάς την κριτική σου στο να πιεστούν οι κατασκευαστές να βγάλουν τεχνολογίες που συμμορφώνονται με τα όρια και όχι μόνο τώρα που είμαστε κοντά στην ηλεκτροκίνηση αλλά δεκαετίες πριν, αλλά αντ αυτού κριτικάρεις τα ίδια τα όρια. Τα οποία είναι υπερβολικά ομαλά.

                        Όλοι το γυρίζουν στα υβριδικά. Όλοι οι ευρωπαϊκοί όμιλοι επενδύουν εκεί. Η Τογιότα κέρδισε το στοίχημα καθώς επένδυσε στην υβριδικοτητα όταν οι άλλοι επένδυαν στα diesel

                        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                        piliourits 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • piliourits
                          piliourits @lap last edited by piliourits

                          @lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

                          Πάλι έχεις λάθος οπτική στα πράγματα και ρέπεις προς συνωμοσιολογίες.
                          Το γεγονός ότι υπάρχει θέμα με τους ρύπους δεν το συζητάς, δεν ξεκινάς την κριτική σου στο να πιεστούν οι κατασκευαστές να βγάλουν τεχνολογίες που συμμορφώνονται με τα όρια και όχι μόνο τώρα που είμαστε κοντά στην ηλεκτροκίνηση αλλά δεκαετίες πριν, αλλά αντ αυτού κριτικάρεις τα ίδια τα όρια. Τα οποία είναι υπερβολικά ομαλά.

                          Όλοι το γυρίζουν στα υβριδικά. Όλοι οι ευρωπαϊκοί όμιλοι επενδύουν εκεί. Η Τογιότα κέρδισε το στοίχημα καθώς επένδυσε στην υβριδικοτητα όταν οι άλλοι επένδυαν στα diesel

                          Εχθρός του καλού είναι το καλύτερο, δεν έχω αντίρρηση.
                          Αλλά το πρόβλημα δεν είναι τα euro6d οχήματα (οποιασδήποτε τεχνολογίας) για να εστιάσει κανείς εκεί.
                          Η συνεχής αυστηροποίηση προδιαγραφών κάθε λίγα χρόνια, πολλάπλασιάζει το κόστος, και τελικά ΕΜΠΟΔΙΖΕΙ ΤΗΝ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ των αρχαιολογιών που κυκλοφορούν.

                          Αν γινόταν μια σοβαρή πανευρωπαϊκή καμπάνια απόσυρσης με επιδοτήσεις και κίνητρα ακόμη και για τις Εuro6 τεχνολογίες, οι τιμές νέων αυτοκινήτων δεν θα είχαν εκτοξευθεί τόσο, και σε μια 5ετία θα ήταν αξιόλογες οι συνολικές μειώσεις ρυπων όλου του στόλου της ηπείρου.

                          Νομίζω αυτού του είδους το τμηματικό κατακερματισμένο μάνατζμεντ που έχει επικρατήσει τελευταία σε όλους τους τομείς, χαντακώνει τις εξελίξεις.

                          Η τουοτα έκανε ακριβώς το αντίθετο, αγνόησε τις ανοησίες πέρι επανάστασης μπαταριοκίνησης και βασίστηκε σε ήδη δοκιμασμένη τεχνολογία παράγοντας αξιόλογο αποτέλεσμα ικανό να εφαρμοστεί μαζικά στην καθημερινή πραγματικότητα και όχι στα οράματα κάποιων γκόλντεν μπόιζ που ζουν για, και από, τα φανφαρώδη μήτινγκ...

                          Mountains all around me, reaching out to heaven...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 4
                          • L
                            lap last edited by lap

                            Σαφέστατα. Το πρόβλημα είναι τα παλαιά αυτοκίνητα και φορτηγά και ακόμα και τα φθηνότερα mild hybrid euro6D είναι μια λύση εάν πωληθούν μαζικά και αλλάξουν το στόλο των οχημάτων στους δρόμους.

                            Άλλο αυτο, και άλλο το "Αχ τα κακά τα όρια πιέζουν τους καλούς κατασκευαστές και τελικά μας οδηγούν στα ηλεκτροκίνητα επειδή πιέζουν για τους ρύπους των diesel" που σημαίνει πως δεν θα έπρεπε να βάλουν αυτά τα όρια.
                            Που δεν μας οδηγούν τουλάχιστον σήμερα στα ηλεκτρικά διότι είναι χαλαρά και ευκόλως εφαρμόσιμα και γενικά υπάρχουν και άλλες επιλογές πέρα από τα diesel. Απλά στο μυαλό του μέσου Έλληνα αν δεν βάλει ντίζελ στο αυτοκίνητο του και βάλει βενζίνη νιώθει ότι ζει συνωμοσίες.

                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • S
                              super-t @piliourits last edited by

                              @piliourits said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

                              Πιέζουν να εξαλειφθούν τα ντίζελ, γι αυτό βάλανε όριο στην αμμωνία, το τελευταίο στη λίστα.
                              Γιατί δεν γίνεται να υπάρχουν οχήματα με αυτονομία 800χλμ όταν αυτοί θα πασάρουν στο γενικό πληθυσμό ηλεκτρικά διπλάσιας τιμής με πραγματική αυτονομία 250χλμ.
                              Ούτε γίνεται να υπάρχουν μόνο τουοτα υβριδικά στο μέλλον και τίποτε άλλο... μαλλον.

                              Όρια στην αμμωνία έχουν τα φορτηγά εδώ και 10 χρόνια, οπότε οι λύσεις υπάρχουν.
                              Άσε που οι περισσότερες με το SCR που βάλαν, βάλαν και έναν βασικό καταλύτη για την αμμωνία.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • A
                                andya3 last edited by

                                Μην επικεντρώνεστε μόνο στα όρια για την αμμωνία κλπ. Υπάρχουν κι άλλα ενδιαφέροντα στο euro 7.
                                Εφαρμογή από Ιούλιο του '25. Άρα λογικά τα μοντέλα που θα βγουν το '24 θα είναι euro 7. Άρα σε 1,5 χρόνο θα πάρω καινούργιο αυτοκίνητο 😀.
                                Το CO2 δεν το πειράζουν καθόλου. Άρα τα τέλη κυκλοφορίας και η είσιδος σε δακτύλιο μένουν όπως είναι σήμερα (λογικά) 😀.

                                Θα βάλουν λέει υποχρεωτικά σύστημα παρακολούθησης των ρύπων σε real time στα αυτοκίνητα. Άρα αύξηση κόστους.😦

                                Έχουν βάλει καινούργια όρια για τα σωματίδια που εκπέμπονται από φρένα και λάστιχα.
                                Άρα δισκόφρενα τέλος? Γυρνάμε σε ταμπούρα? Η Renault και η Ford τώρα διακιώνονται?
                                Και με τα λάστιχα τι γίνεται? Καλό δεν μου ακούγεται...

                                Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • piliourits
                                  piliourits last edited by

                                  Youtube Video

                                  Mountains all around me, reaching out to heaven...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • A
                                    andya3 last edited by

                                    Τι είναι τούτο που φτιάχνει η Toyota? Έβαλε μπροστά ένα θερμικό μοτέρ με turbo και πίσω έναν ανεξάρτητο ηλεκτροκινητήρα.

                                    Λογικά μέχρι να μπει το turbo σε χαμηλές στροφές, ο ηλεκτροκινητήρας κινεί ανεξάρτητα τους πίσω τροχούς και ο θερμικός τους μπροστινούς. Πιθανόν να σβήνει και τελείως ο θερμικός και να κινείται ηλεκτρικά σαν πισωκίνητο. Μειώνεται και η κατανάλωση και το αυτοκίνητο λειτουργεί σαν full hybrid.

                                    Όταν μπει το turbo σε ψηλότερες στροφές, ο πίσω ηλεκτροκινητήρας δεν έχει να προσφέρει τίποτα από άποψη ισχύος. Χρησιμοποιείται μόνο για να βελτιώσει την κατανομή ισχύος ανάμεσα σε μπρος και πίσω τροχούς, σαν τετρακίνηση.

                                    Άρα έχεις ένα full hybrid σε χαμηλές στροφές κι ένα είδος τετρακίνητου turbo σε ψηλές στροφές. Υπερβολικά πολύπλοκο σύστημα. Λογικά θα είναι και πανάκριβο.
                                    Με τα ηλεκτρικά που έρχονται μπορούν να βάλουν ένα ανεξάρτητο ηλεκτρικό μοτέρ σε κάθε τροχό και να κάνουν ότι θέλουν.
                                    Η Toyota συνεχίζει τα παλαβά της. Ντε και σώνει να δείξει ότι τα υβριδικά της μπορούν να τρέχουν κιόλας, αλλά πάλι σε turbo κατέφυγε χα,χα,χα.
                                    Με απόλυτη επιφύλαξη όλα αυτά, μέχρι να γίνουν γνωστές περισσότερες πληροφορίες.

                                    Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      super-t last edited by super-t

                                      Έχει και ηλεκτροκινητήρα μπρόστα.
                                      Αλλά έχει και αυτόματο κιβώτιο 6 ταχυτήτων.
                                      Σαν το Corolla Cross AWD αλλά κάπως διαφορετικό.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • piliourits
                                        piliourits last edited by

                                        Λαπ βγαλε τις παρωπίδες

                                        Youtube Video

                                        Mountains all around me, reaching out to heaven...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • L
                                          lap last edited by lap

                                          Μια χαρά τα λέει ο captain slow, και δεν μου αρέσει το lupo

                                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • P
                                            panormus772 last edited by panormus772

                                            Aπό το αutotriti (o.κ.,δεν κοιτώ ιδιαίτερα τις απόλυτες τιμές καταναλώσεων,αλλά τις διαφορές μεταξύ τους και την τελική κατάταξη).
                                            Πέρα από επιβεβαίωση πάνω-κάτω των γνωστών δεδομένων,εκείνο που μου τράβηξε την προσοχή είναι το σύστημα e-power της Nissan στο QQ. με ιπποδύναμη πάνω από 50-60 άλογα από τον ανταγωνισμό (εξαιρουμένου του Tucson) καταφέρνει καταναλώσεις άκρως σημαντικές κι αντίστοιχες σε αστικό κύκλο με τα χαμηλότερων ίππων fullhybrid κι έχεις καβάντζα και τη δύναμη για τον ανοιχτό δρόμο.Τα ίδια βέβαια ισχύουν και για το Tucson.

                                            "Αρχικά ξεκινήσαµε µε την αστική µας διαδροµή (εκεί δηλαδή που όλοι µας κάνουµε το 80% των ετήσιων χιλιοµέτρων). Αφετηρία µας ήταν το Ολυµπιακό χωριό και τελικός προορισµός η καρδιά της Αθήνας, η πλατεία Συντάγµατος µε ενδιάµεσες στάσεις πέριξ του κέντρου. Εδώ να αναφέρουµε οι «λούπες» µας προσοµοίωσαν τυπικές διαδροµές σαν αυτές που κάνουµε καθηµερινά. Επίσης, όπως σωστά το φαντάζεστε, στην ώρα αιχµής που επιλέξαµε οι συγκεκριµένες διαδροµές περιλαµβάνουν όλα όσα απεύχεται ένας οδηγός: Κίνηση, φανάρια, βαβούρα κ.λπ.. Αφού λοιπόν µετά από ώρα καταλήξαµε στη Λεωφ. Αθηνών λίγο πριν την εθνική οδό, κάναµε µια σύντοµη στάση για να πάρουµε µέτρηση κατανάλωσης και να συνεχίσουµε προς τη Χαλκίδα, προσοµοιώνοντας έτσι µια διαδροµή ταξιδιού (κινούµενοι µε ταχύτητα στα 120 χλµ./ώρα)."
                                            katanalosi-poli_ivridika_c_suv_1122.jpg katanalosi-EO_ivridika_c_suv_1122.jpg

                                            Πηγή: autotriti.gr

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 241
                                            • 242
                                            • 243
                                            • 244
                                            • 245
                                            • 411
                                            • 412
                                            • 243 / 412
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr