-
@gatoz said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@kapelis said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Την αγορά την ρυθμίζουν οι 30 μεγάλοι πελάτες των leasing, συνήθως εισηγμένες με ESG δείκτες κλπ, σε συνεργασία με τις μεγάλες εισαγωγικές. Ψηφίζονται οι νόμοι περί φορολογίας, απαλλαγών, παροχών σε είδος για τα στελέχη, είσοδος στο Δακτύλιο κλπ. Ξέρουν όλοι ότι η παροχή εταιρικού αυτοκίνητου στα στελέχη, είναι σχεδόν δωρεάν, ακόμα και τα πολυτελή οχήματα και συζητάμε εμείς αν το στέλεχος της πχ Coca Cola που έχει αφορολόγητα lexus θα μπορούσε να πάρει diesel, juke η 2008 που δεν μπαίνει κάθε μέρα στο κέντρο και έχει φόρο για τον ίδιο κάθε χρόνο.
πως ειναι σχεδον δωρεαν? για εξηγησε μου?
εγω ξερω οτι κοστιζει στην εταιρεια το 75% του μισθωματος (και μαλιστα μαζι και το φπα καθως δεν εκπιπτει) που πληρωνει για συμβατικα (22+5 ειναι η εφορια κερδων και μερισματων αρα 100%-25%=75%) και αναλογα τον μισθο απο 50 μεχρι εκατονταδες ευρω τον μηνα στον εργαζομενο. οχι? καπως καλυτερα στα φεβ και ηλεκτρικα αλλα παντως στο ιδιο κυμα.
για πες, δεν ειναι ετσι?Τι μου λες ρε συ;
Το swift κόστιζε 16500 μια εποχή και μετά που το έδιναν δωρεάν όπως λέω ξανά κόστιζε 16500
-
@polioan said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Κατά τα άλλα για τα mild hybrid έχετε λάθος. Σκοπός της τεχνολογίας είναι να μειώσει την κατανάλωση σε αστικό περιβάλλον. Εαν είναι έως και 20% στην πόλη τότε αν διαιρέσεις δια 3 το 20% που είναι χοντρικά η κίνηση στην πόλη, σε αυτοκινητόδρομο και επαρχιακό δρόμο, που δεν επεμβαίνει το σύστημα ούτως ή άλλως, τοτε έχεις 6,6-7% μείωση κατά μέσο όρο. Όσο δηλαδή ανακοινώνουν τα εργοστάσια μέσω του wltp κύκλου.
Η τεχνολογία είναι καινούργια για τα αυτοκίνητα μαζικής παραγωγής. Πλέον όσα την διαθέτουν σημειώνουν σημαντική μείωση στα αστικά κέντρα. Το αναφέρουν οι ιδιοκτήτες τους, οι δοκιμάστες κτλ. Και εσείς σνομπαρετε κάτι χωρις να το έχετε οδηγήσει ώστε να δείτε που και πότε επεμβαίνει το ηλ μοτέρ.
Στα full hybrid το σύστημα λόγω μεγέθους ηλεκτροκινητήρα μπορεί να κινήσει το αυτοκίνητο και σε επαρχιακούς δρόμους κάτι που όμως διπλασιάζει το κόστος. Αυτή είναι η μοναδική τους διαφορά.
Πλέον με τα συστηματα p2 48v mild hybrid μπορούν να κινήσουν ηλεκτρικά το όχημα και τα mild hybrid. Δεν είναι αυτό όμως ο λόγος για να ονομάσεις κάτι υβρίδικο. Το τι εστί υβριδικό έχει τεκμηριωθεί από τα πολυτεχνεία και δεν είναι μονάχα αυτόό που φαντάζεστε εσείς. Σκοπός του υβριδικού είναι να μειώσει το φορτίο του κινητήρα και αν μπορεί να τον σβήσει σε στιγμές πολύ χαμηλού φορτίου.
@lap Εγώ που πάω για το KIA XCEED 1.5 TGDI 160hp 48v mhev, μόνο από το test drive που έκανα είδα χαμηλές καταναλώσεις. Έκανα μία μέρα TD μέσα στην πόλη Θεσσαλονίκης και είδα νούμερα 7l/100km και άλλη μέρα TD περιφερειακό 6l/100km.
Παρόλο ότι κάνω και χιλιόμετρα εκτός Θεσσαλονίκης εκτός δουλειάς, γιατί να προτιμήσω full-hybrid ή πετρέλαιο για την μικτή χρήση που κάνω εντός και εκτός πόλης?
Μπορεί να το λέτε μούφα το mhev(που ΟΚ, είναι μούφα μόνο και μόνο για τους ρύπους), αλλά μπορεί και ο κινητήρας να κάνει αυτήν την υπέροχη δουλειά κατανάλωσης.Δηλαδή θεωρεις ότι χωρίς το 48v το οποίο δεν είναι και ότι καλύτερο σε απόδοση στην Hyundai, θα έκαιγε λιγότερα απο ένα diesel 160 αλόγων c suv με το βάρος του xceed μέσα στην πόλη;
Νομίζεις ότι ο κινητήρας μονάχα σε βοηθά να έχεις τέτοια κατανάλωση και ότι το moufa hybrid δεν κάνει τίποτα;
-
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@gatoz said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@kapelis said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Την αγορά την ρυθμίζουν οι 30 μεγάλοι πελάτες των leasing, συνήθως εισηγμένες με ESG δείκτες κλπ, σε συνεργασία με τις μεγάλες εισαγωγικές. Ψηφίζονται οι νόμοι περί φορολογίας, απαλλαγών, παροχών σε είδος για τα στελέχη, είσοδος στο Δακτύλιο κλπ. Ξέρουν όλοι ότι η παροχή εταιρικού αυτοκίνητου στα στελέχη, είναι σχεδόν δωρεάν, ακόμα και τα πολυτελή οχήματα και συζητάμε εμείς αν το στέλεχος της πχ Coca Cola που έχει αφορολόγητα lexus θα μπορούσε να πάρει diesel, juke η 2008 που δεν μπαίνει κάθε μέρα στο κέντρο και έχει φόρο για τον ίδιο κάθε χρόνο.
πως ειναι σχεδον δωρεαν? για εξηγησε μου?
εγω ξερω οτι κοστιζει στην εταιρεια το 75% του μισθωματος (και μαλιστα μαζι και το φπα καθως δεν εκπιπτει) που πληρωνει για συμβατικα (22+5 ειναι η εφορια κερδων και μερισματων αρα 100%-25%=75%) και αναλογα τον μισθο απο 50 μεχρι εκατονταδες ευρω τον μηνα στον εργαζομενο. οχι? καπως καλυτερα στα φεβ και ηλεκτρικα αλλα παντως στο ιδιο κυμα.
για πες, δεν ειναι ετσι?Τι μου λες ρε συ;
Το swift κόστιζε 16500 μια εποχή και μετά που το έδιναν δωρεάν όπως λέω ξανά κόστιζε 16500
Άκυρο γατε....σε άλλον απαντάς
-
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@polioan said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Κατά τα άλλα για τα mild hybrid έχετε λάθος. Σκοπός της τεχνολογίας είναι να μειώσει την κατανάλωση σε αστικό περιβάλλον. Εαν είναι έως και 20% στην πόλη τότε αν διαιρέσεις δια 3 το 20% που είναι χοντρικά η κίνηση στην πόλη, σε αυτοκινητόδρομο και επαρχιακό δρόμο, που δεν επεμβαίνει το σύστημα ούτως ή άλλως, τοτε έχεις 6,6-7% μείωση κατά μέσο όρο. Όσο δηλαδή ανακοινώνουν τα εργοστάσια μέσω του wltp κύκλου.
Η τεχνολογία είναι καινούργια για τα αυτοκίνητα μαζικής παραγωγής. Πλέον όσα την διαθέτουν σημειώνουν σημαντική μείωση στα αστικά κέντρα. Το αναφέρουν οι ιδιοκτήτες τους, οι δοκιμάστες κτλ. Και εσείς σνομπαρετε κάτι χωρις να το έχετε οδηγήσει ώστε να δείτε που και πότε επεμβαίνει το ηλ μοτέρ.
Στα full hybrid το σύστημα λόγω μεγέθους ηλεκτροκινητήρα μπορεί να κινήσει το αυτοκίνητο και σε επαρχιακούς δρόμους κάτι που όμως διπλασιάζει το κόστος. Αυτή είναι η μοναδική τους διαφορά.
Πλέον με τα συστηματα p2 48v mild hybrid μπορούν να κινήσουν ηλεκτρικά το όχημα και τα mild hybrid. Δεν είναι αυτό όμως ο λόγος για να ονομάσεις κάτι υβρίδικο. Το τι εστί υβριδικό έχει τεκμηριωθεί από τα πολυτεχνεία και δεν είναι μονάχα αυτόό που φαντάζεστε εσείς. Σκοπός του υβριδικού είναι να μειώσει το φορτίο του κινητήρα και αν μπορεί να τον σβήσει σε στιγμές πολύ χαμηλού φορτίου.
@lap Εγώ που πάω για το KIA XCEED 1.5 TGDI 160hp 48v mhev, μόνο από το test drive που έκανα είδα χαμηλές καταναλώσεις. Έκανα μία μέρα TD μέσα στην πόλη Θεσσαλονίκης και είδα νούμερα 7l/100km και άλλη μέρα TD περιφερειακό 6l/100km.
Παρόλο ότι κάνω και χιλιόμετρα εκτός Θεσσαλονίκης εκτός δουλειάς, γιατί να προτιμήσω full-hybrid ή πετρέλαιο για την μικτή χρήση που κάνω εντός και εκτός πόλης?
Μπορεί να το λέτε μούφα το mhev(που ΟΚ, είναι μούφα μόνο και μόνο για τους ρύπους), αλλά μπορεί και ο κινητήρας να κάνει αυτήν την υπέροχη δουλειά κατανάλωσης.Δηλαδή θεωρεις ότι χωρίς το 48v το οποίο δεν είναι και ότι καλύτερο σε απόδοση στην Hyundai, θα έκαιγε λιγότερα με ένα diesel 160 αλόγων c suv με το βάρος του xceed;
Νομίζεις ότι ο κινητήρας μονάχα σε βοηθά να έχεις τέτοια κατανάλωση και ότι το moufa hybrid δεν κάνει τίποτα;
Δεν είμαι απόλυτα σίγουρος, αλλά εγώ βλέπω ότι και το μούφα υβριδικό σύστημα βοηθάει! Αυτό το συμπέρασμα έβγαλα, αλλά δεν θα έπαιρνα ποτέ πετρέλαιο!
Και όμως δεν κατηγόρησα καθόλου το 48v σύστημα, απλά δεν είχα ποτέ υβριδικό, είτε full, είτε mild hybrid.
Αλλά στην ερώτησή σου, με το ίδιο βάρος, χωρίς το 48v, θα έκαιγε περισσότερο γενικά, άσχετα αν ήταν πετρέλαιο ή βενζίνη.
Μπορεί να βοηθάει και το σύστημα CVVD -
Μέσα στην πόλη που θες να κερδίσεις την αδράνεια....μόνο το 48v βοηθά τίποτα άλλο.
Δείτε εδώ τις επόμενες γενιές 48v
Κινούνται πλέον και ηλεκτρικά τα οχήματα σε χαμηλές ταχύτητες -
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Μέσα στην πόλη που θες να κερδίσεις την αδράνεια....μόνο το 48v βοηθά τίποτα άλλο.
Δείτε εδώ τις επόμενες γενιές 48v
Κινούνται πλέον και ηλεκτρικά τα οχήματα σε χαμηλές ταχύτητεςΘα αναβαθμιστούν αρκετά τα 48v για να θεωρούνται τα πλέον νέα plugin hybrid.
-
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@gatoz said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@kapelis said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Την αγορά την ρυθμίζουν οι 30 μεγάλοι πελάτες των leasing, συνήθως εισηγμένες με ESG δείκτες κλπ, σε συνεργασία με τις μεγάλες εισαγωγικές. Ψηφίζονται οι νόμοι περί φορολογίας, απαλλαγών, παροχών σε είδος για τα στελέχη, είσοδος στο Δακτύλιο κλπ. Ξέρουν όλοι ότι η παροχή εταιρικού αυτοκίνητου στα στελέχη, είναι σχεδόν δωρεάν, ακόμα και τα πολυτελή οχήματα και συζητάμε εμείς αν το στέλεχος της πχ Coca Cola που έχει αφορολόγητα lexus θα μπορούσε να πάρει diesel, juke η 2008 που δεν μπαίνει κάθε μέρα στο κέντρο και έχει φόρο για τον ίδιο κάθε χρόνο.
πως ειναι σχεδον δωρεαν? για εξηγησε μου?
εγω ξερω οτι κοστιζει στην εταιρεια το 75% του μισθωματος (και μαλιστα μαζι και το φπα καθως δεν εκπιπτει) που πληρωνει για συμβατικα (22+5 ειναι η εφορια κερδων και μερισματων αρα 100%-25%=75%) και αναλογα τον μισθο απο 50 μεχρι εκατονταδες ευρω τον μηνα στον εργαζομενο. οχι? καπως καλυτερα στα φεβ και ηλεκτρικα αλλα παντως στο ιδιο κυμα.
για πες, δεν ειναι ετσι?Τι μου λες ρε συ;
Το swift κόστιζε 16500 μια εποχή και μετά που το έδιναν δωρεάν όπως λέω ξανά κόστιζε 16500
Άκυρο γατε....σε άλλον απαντάς
Xαχα lap σε εχουν ζαλισει ολοι και δεν ξερεις σε ποιον να πρωτοαπαντησεις
.
Lap for ever -
Εδώ, το citroen ami χρησιμοποιεί σύστημα 48v της valeo
Η πλάκα είναι ότι για παράδειγμα σε άλλα τοπικά κάποιοι από εδώ μέσα θαυμάζουν το Αμι, και δεν θεωρούν παράλληλα ότι το 48v
που φοράει συμβάλει στο να μειωθεί το φορτίο στον κίνητρα στα θερμικά αυτοκινητα. Δηλαδή για να καταλάβεις το τι παίζει στο φόρουμΤο να κινεί ένας ηλεκτροκινητήρας 48v από mild hybrid ένα τετρακύκλο που ζυγίζει 450-500 κιλά μέσα στην πόλη είναι καλό,και είναι το μέλλον, (δεν ξέρετε εσείς από αυτά, είστε άσχετοι κτλ που μας λένε). Για να μειώνει το φορτίο του κινητήρα στα πιο βαριά θερμικά αυτοκίνητα είναι μια απάτη. Άσχετα αν είναι ικανό να κινεί 500 + κιλών αμάξωμα.
Επενδύουν δισεκατομμύρια οι βιομηχανίες στην τεχνολογία αυτή, και εμείς έχουμε την αλήθεια και την ξέρουμε,δεν μας πιάνουν κορόιδα εμάς.
-
@gatoz said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@kapelis said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Την αγορά την ρυθμίζουν οι 30 μεγάλοι πελάτες των leasing, συνήθως εισηγμένες με ESG δείκτες κλπ, σε συνεργασία με τις μεγάλες εισαγωγικές. Ψηφίζονται οι νόμοι περί φορολογίας, απαλλαγών, παροχών σε είδος για τα στελέχη, είσοδος στο Δακτύλιο κλπ. Ξέρουν όλοι ότι η παροχή εταιρικού αυτοκίνητου στα στελέχη, είναι σχεδόν δωρεάν, ακόμα και τα πολυτελή οχήματα και συζητάμε εμείς αν το στέλεχος της πχ Coca Cola που έχει αφορολόγητα lexus θα μπορούσε να πάρει diesel, juke η 2008 που δεν μπαίνει κάθε μέρα στο κέντρο και έχει φόρο για τον ίδιο κάθε χρόνο.
πως ειναι σχεδον δωρεαν? για εξηγησε μου?
εγω ξερω οτι κοστιζει στην εταιρεια το 75% του μισθωματος (και μαλιστα μαζι και το φπα καθως δεν εκπιπτει) που πληρωνει για συμβατικα (22+5 ειναι η εφορια κερδων και μερισματων αρα 100%-25%=75%) και αναλογα τον μισθο απο 50 μεχρι εκατονταδες ευρω τον μηνα στον εργαζομενο. οχι? καπως καλυτερα στα φεβ και ηλεκτρικα αλλα παντως στο ιδιο κυμα.
για πες, δεν ειναι ετσι?Κάποτε έδινες Χ1 σε ένα στέλεχος και ήταν όλοι χαμένοι, πλέον δίνεις Q3 phev ή XC60 και είναι όλοι κερδισμένοι και χαρούμενοι. Ένα Χ1 είχε φόρο μόνο για το στέλεχος 2,500 το χρονο! Δεν είναι τυχαίο ότι από κάποια στιγμή τα γύριζαν πίσω προ 4ετιας
-
@alex-mix said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@gatoz said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@kapelis said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Την αγορά την ρυθμίζουν οι 30 μεγάλοι πελάτες των leasing, συνήθως εισηγμένες με ESG δείκτες κλπ, σε συνεργασία με τις μεγάλες εισαγωγικές. Ψηφίζονται οι νόμοι περί φορολογίας, απαλλαγών, παροχών σε είδος για τα στελέχη, είσοδος στο Δακτύλιο κλπ. Ξέρουν όλοι ότι η παροχή εταιρικού αυτοκίνητου στα στελέχη, είναι σχεδόν δωρεάν, ακόμα και τα πολυτελή οχήματα και συζητάμε εμείς αν το στέλεχος της πχ Coca Cola που έχει αφορολόγητα lexus θα μπορούσε να πάρει diesel, juke η 2008 που δεν μπαίνει κάθε μέρα στο κέντρο και έχει φόρο για τον ίδιο κάθε χρόνο.
πως ειναι σχεδον δωρεαν? για εξηγησε μου?
εγω ξερω οτι κοστιζει στην εταιρεια το 75% του μισθωματος (και μαλιστα μαζι και το φπα καθως δεν εκπιπτει) που πληρωνει για συμβατικα (22+5 ειναι η εφορια κερδων και μερισματων αρα 100%-25%=75%) και αναλογα τον μισθο απο 50 μεχρι εκατονταδες ευρω τον μηνα στον εργαζομενο. οχι? καπως καλυτερα στα φεβ και ηλεκτρικα αλλα παντως στο ιδιο κυμα.
για πες, δεν ειναι ετσι?Τι μου λες ρε συ;
Το swift κόστιζε 16500 μια εποχή και μετά που το έδιναν δωρεάν όπως λέω ξανά κόστιζε 16500
Άκυρο γατε....σε άλλον απαντάς
Xαχα lap σε εχουν ζαλισει ολοι και δεν ξερεις σε ποιον να πρωτοαπαντησεις
.
Lap for everΜα φταίει και η πλατφόρμα,μου δείχνει ενημέρωση ότι με ανεφεραν, πατάω να δω, και μου βγάζει και διαβάζω την απάντηση του γάτου και κοντεύει να μου στρίψει.
Είχα αναφέρει και εγώ πως είναι δωρεάν το mild hybrid σε κάποιους κατασκευαστές και ο γάτος απαντά πάνω "στο δωρεάν"και πραγματικά σκέφτηκα πως έχει ξεφύγει.Σόρρυ γατε....
Μετά κατάλαβα ότι απαντά σε άλλον .
-
@kapelis said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@gatoz said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@kapelis said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Την αγορά την ρυθμίζουν οι 30 μεγάλοι πελάτες των leasing, συνήθως εισηγμένες με ESG δείκτες κλπ, σε συνεργασία με τις μεγάλες εισαγωγικές. Ψηφίζονται οι νόμοι περί φορολογίας, απαλλαγών, παροχών σε είδος για τα στελέχη, είσοδος στο Δακτύλιο κλπ. Ξέρουν όλοι ότι η παροχή εταιρικού αυτοκίνητου στα στελέχη, είναι σχεδόν δωρεάν, ακόμα και τα πολυτελή οχήματα και συζητάμε εμείς αν το στέλεχος της πχ Coca Cola που έχει αφορολόγητα lexus θα μπορούσε να πάρει diesel, juke η 2008 που δεν μπαίνει κάθε μέρα στο κέντρο και έχει φόρο για τον ίδιο κάθε χρόνο.
πως ειναι σχεδον δωρεαν? για εξηγησε μου?
εγω ξερω οτι κοστιζει στην εταιρεια το 75% του μισθωματος (και μαλιστα μαζι και το φπα καθως δεν εκπιπτει) που πληρωνει για συμβατικα (22+5 ειναι η εφορια κερδων και μερισματων αρα 100%-25%=75%) και αναλογα τον μισθο απο 50 μεχρι εκατονταδες ευρω τον μηνα στον εργαζομενο. οχι? καπως καλυτερα στα φεβ και ηλεκτρικα αλλα παντως στο ιδιο κυμα.
για πες, δεν ειναι ετσι?Κάποτε έδινες Χ1 σε ένα στέλεχος και ήταν όλοι χαμένοι, πλέον δίνεις Q3 phev ή XC60 και είναι όλοι κερδισμένοι και χαρούμενοι. Ένα Χ1 είχε φόρο μόνο για το στέλεχος 2,500 το χρονο! Δεν είναι τυχαίο ότι από κάποια στιγμή τα γύριζαν πίσω προ 4ετιας
και τα δυο που αναφερεις εχουν πανω απο 40 λτπφ.
γινεται η δουλεια που λες αλλα με πιο λαικα αυτοκινητα και φθηνοτερα απο αυτα.
ομως ισχυει οτι η φορολογια επιχειρησης-μερισματων ηταν στα σχεδον 43% οποτε η επιχειρηση τοτε ΓΛΥΤΩΝΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ απο οτι τωρα μια και ο συνολικος εταρικος φορος μειωθηκε πλεον. αρα πλεον μια επιχειρηση πληρωνει ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ απο οτι πληρωνε παλαιοτερα για τα αυτοκινητα στελεχων. τα στελεχη με φεβ και ηλεκτρικα ναι, πληρωνουν λιγοτερη εφορια ομως το ισοζυγιο ειναι οτι συνολικα κοστιζουν περισσοτερο τωρα απο οτι πριν. -
@polioan said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Μέσα στην πόλη που θες να κερδίσεις την αδράνεια....μόνο το 48v βοηθά τίποτα άλλο.
Δείτε εδώ τις επόμενες γενιές 48v
Κινούνται πλέον και ηλεκτρικά τα οχήματα σε χαμηλές ταχύτητεςΘα αναβαθμιστούν αρκετά τα 48v για να θεωρούνται τα πλέον νέα plugin hybrid.
Πως θα θεωρούντα plugin όταν δεν φορτίζονται σε μπρίζα;
-
@gatoz said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@kapelis said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@gatoz said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@kapelis said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Την αγορά την ρυθμίζουν οι 30 μεγάλοι πελάτες των leasing, συνήθως εισηγμένες με ESG δείκτες κλπ, σε συνεργασία με τις μεγάλες εισαγωγικές. Ψηφίζονται οι νόμοι περί φορολογίας, απαλλαγών, παροχών σε είδος για τα στελέχη, είσοδος στο Δακτύλιο κλπ. Ξέρουν όλοι ότι η παροχή εταιρικού αυτοκίνητου στα στελέχη, είναι σχεδόν δωρεάν, ακόμα και τα πολυτελή οχήματα και συζητάμε εμείς αν το στέλεχος της πχ Coca Cola που έχει αφορολόγητα lexus θα μπορούσε να πάρει diesel, juke η 2008 που δεν μπαίνει κάθε μέρα στο κέντρο και έχει φόρο για τον ίδιο κάθε χρόνο.
πως ειναι σχεδον δωρεαν? για εξηγησε μου?
εγω ξερω οτι κοστιζει στην εταιρεια το 75% του μισθωματος (και μαλιστα μαζι και το φπα καθως δεν εκπιπτει) που πληρωνει για συμβατικα (22+5 ειναι η εφορια κερδων και μερισματων αρα 100%-25%=75%) και αναλογα τον μισθο απο 50 μεχρι εκατονταδες ευρω τον μηνα στον εργαζομενο. οχι? καπως καλυτερα στα φεβ και ηλεκτρικα αλλα παντως στο ιδιο κυμα.
για πες, δεν ειναι ετσι?Κάποτε έδινες Χ1 σε ένα στέλεχος και ήταν όλοι χαμένοι, πλέον δίνεις Q3 phev ή XC60 και είναι όλοι κερδισμένοι και χαρούμενοι. Ένα Χ1 είχε φόρο μόνο για το στέλεχος 2,500 το χρονο! Δεν είναι τυχαίο ότι από κάποια στιγμή τα γύριζαν πίσω προ 4ετιας
και τα δυο που αναφερεις εχουν πανω απο 40 λτπφ.
γινεται η δουλεια που λες αλλα με πιο λαικα αυτοκινητα και φθηνοτερα απο αυτα.
ομως ισχυει οτι η φορολογια επιχειρησης-μερισματων ηταν στα σχεδον 43% οποτε η επιχειρηση τοτε ΓΛΥΤΩΝΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ απο οτι τωρα μια και ο συνολικος εταρικος φορος μειωθηκε πλεον. αρα πλεον μια επιχειρηση πληρωνει ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ απο οτι πληρωνε παλαιοτερα για τα αυτοκινητα στελεχων. τα στελεχη με φεβ και ηλεκτρικα ναι, πληρωνουν λιγοτερη εφορια ομως το ισοζυγιο ειναι οτι συνολικα κοστιζουν περισσοτερο τωρα απο οτι πριν.Πριν από 1 χρόνο και το Q3 και το Xc60 ήταν κάτω από 40Κ. Σήμερα το Q3 είναι ακόμα από κάτω, το XC60 ίσως έγινε XC40, αλλά και πάλι υπάρχουν αξιοπρεπή αυτοκίνητα όπου, είναι ΑΦΟΡΟΛΌΓΗΤΑ για τα στελέχη, μπαίνουν κάθε μέρα Δακτύλιο, πληρούνται τα ESG κριτήρια των επιχειρήσεων
@gatoz said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@kapelis said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@gatoz said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@kapelis said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Την αγορά την ρυθμίζουν οι 30 μεγάλοι πελάτες των leasing, συνήθως εισηγμένες με ESG δείκτες κλπ, σε συνεργασία με τις μεγάλες εισαγωγικές. Ψηφίζονται οι νόμοι περί φορολογίας, απαλλαγών, παροχών σε είδος για τα στελέχη, είσοδος στο Δακτύλιο κλπ. Ξέρουν όλοι ότι η παροχή εταιρικού αυτοκίνητου στα στελέχη, είναι σχεδόν δωρεάν, ακόμα και τα πολυτελή οχήματα και συζητάμε εμείς αν το στέλεχος της πχ Coca Cola που έχει αφορολόγητα lexus θα μπορούσε να πάρει diesel, juke η 2008 που δεν μπαίνει κάθε μέρα στο κέντρο και έχει φόρο για τον ίδιο κάθε χρόνο.
πως ειναι σχεδον δωρεαν? για εξηγησε μου?
εγω ξερω οτι κοστιζει στην εταιρεια το 75% του μισθωματος (και μαλιστα μαζι και το φπα καθως δεν εκπιπτει) που πληρωνει για συμβατικα (22+5 ειναι η εφορια κερδων και μερισματων αρα 100%-25%=75%) και αναλογα τον μισθο απο 50 μεχρι εκατονταδες ευρω τον μηνα στον εργαζομενο. οχι? καπως καλυτερα στα φεβ και ηλεκτρικα αλλα παντως στο ιδιο κυμα.
για πες, δεν ειναι ετσι?Κάποτε έδινες Χ1 σε ένα στέλεχος και ήταν όλοι χαμένοι, πλέον δίνεις Q3 phev ή XC60 και είναι όλοι κερδισμένοι και χαρούμενοι. Ένα Χ1 είχε φόρο μόνο για το στέλεχος 2,500 το χρονο! Δεν είναι τυχαίο ότι από κάποια στιγμή τα γύριζαν πίσω προ 4ετιας
και τα δυο που αναφερεις εχουν πανω απο 40 λτπφ.
γινεται η δουλεια που λες αλλα με πιο λαικα αυτοκινητα και φθηνοτερα απο αυτα.
ομως ισχυει οτι η φορολογια επιχειρησης-μερισματων ηταν στα σχεδον 43% οποτε η επιχειρηση τοτε ΓΛΥΤΩΝΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ απο οτι τωρα μια και ο συνολικος εταρικος φορος μειωθηκε πλεον. αρα πλεον μια επιχειρηση πληρωνει ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ απο οτι πληρωνε παλαιοτερα για τα αυτοκινητα στελεχων. τα στελεχη με φεβ και ηλεκτρικα ναι, πληρωνουν λιγοτερη εφορια ομως το ισοζυγιο ειναι οτι συνολικα κοστιζουν περισσοτερο τωρα απο οτι πριν.Τα Q3 είναι κάτω από 40Κ νομίζω, τα XC60 ίσως έγιναν XC40, αλλά και πάλι υπάρχουν επιλογές κάτω από 40Κ όπου είναι ΑΦΟΡΟΛΌΓΗΤΑ για τα στελέχη, ίσως το βασικότερο όλων. Μπαίνει Δακτύλιο κάθε μέρα, πληρούν τα ESG κριτήρια που σχετίζονται με κόστος δανεισμού κλπ, και μέσω επιταγχυνομενων αποσβέσεων πες μου πως δεν συμφέρουν. Αντιλαμβάνεσαι ότι υπάρχουν επιχειρήσεις που τα προϊόντα τους δεν έχουν ΦΠΑ και παίρνουν και το φπα πίσω. Τι να λέμε..... Diesel και βενζίνες απλά ΠΕΘΑΝΑΝ! Δες τους τιμοκαταλογους, δεν εισάγονται καν κάποια μοντέλα
-
Ρε παιδιά, το τι φοροαπαλαγες θεσπίζει η Ελληνική κυβέρνηση με τα φεγγάρια της, δεν αφορά γενικότερα στην αυτοκίνηση.
Εμείς εδώ συζητούμε τα όποια αντικειμενικά οφέλη κάθε λύσης.Το Σουζουκι Λαπ είχε 240Nm ροπή πριν το mild hybrid, έτσι νομίζω, και σε λίγο χαμηλότερες στροφές. Μετά πρέπει να έπεσε λίγο κι έχει μέγιστη ροπή στις 2000rpm.
Κάποια στιγμή θα θολωσουν τα όρια μεταξύ mild & full hybrid. Κυρια διάκριση μπορεί να γίνει με βάση τη χωρητικότητα μπαταριών. Τα καινούργια fca & Suzuki με τον ηλεκτροκινητηρα στο κιβώτιο αρχίζουν να θολώνουν τα όρια, ανάλογα το σενάριο χρήσης, αλλά όσο έχουν μικρές μπαταρίες δεν θα κάνουν μεγάλη διαφορά στην κατανάλωση.
Κι αντίστοιχα τα plugin κι αφορτιστα θα είχαν μεγαλύτερη εξοικονόμηση από ένα ΤΟΥΟΤΑ.
Αν οδηγούνται σαν ΤΟΥΟΤΑ...
Αν ξέρεις πως έχεις 0-100 σε 6" και το αμάξι και το καύσιμο το πληρώνει άλλος, όπως στο 90% των "ιδιοκτητών" plugin, του δίνεις στ αυτιά και καις περισσότερο κι από τους παλιους τσερόκηδες και καψοκαγιενίστας... -
@kapelis said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@gatoz said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@kapelis said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@gatoz said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@kapelis said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Την αγορά την ρυθμίζουν οι 30 μεγάλοι πελάτες των leasing, συνήθως εισηγμένες με ESG δείκτες κλπ, σε συνεργασία με τις μεγάλες εισαγωγικές. Ψηφίζονται οι νόμοι περί φορολογίας, απαλλαγών, παροχών σε είδος για τα στελέχη, είσοδος στο Δακτύλιο κλπ. Ξέρουν όλοι ότι η παροχή εταιρικού αυτοκίνητου στα στελέχη, είναι σχεδόν δωρεάν, ακόμα και τα πολυτελή οχήματα και συζητάμε εμείς αν το στέλεχος της πχ Coca Cola που έχει αφορολόγητα lexus θα μπορούσε να πάρει diesel, juke η 2008 που δεν μπαίνει κάθε μέρα στο κέντρο και έχει φόρο για τον ίδιο κάθε χρόνο.
πως ειναι σχεδον δωρεαν? για εξηγησε μου?
εγω ξερω οτι κοστιζει στην εταιρεια το 75% του μισθωματος (και μαλιστα μαζι και το φπα καθως δεν εκπιπτει) που πληρωνει για συμβατικα (22+5 ειναι η εφορια κερδων και μερισματων αρα 100%-25%=75%) και αναλογα τον μισθο απο 50 μεχρι εκατονταδες ευρω τον μηνα στον εργαζομενο. οχι? καπως καλυτερα στα φεβ και ηλεκτρικα αλλα παντως στο ιδιο κυμα.
για πες, δεν ειναι ετσι?Κάποτε έδινες Χ1 σε ένα στέλεχος και ήταν όλοι χαμένοι, πλέον δίνεις Q3 phev ή XC60 και είναι όλοι κερδισμένοι και χαρούμενοι. Ένα Χ1 είχε φόρο μόνο για το στέλεχος 2,500 το χρονο! Δεν είναι τυχαίο ότι από κάποια στιγμή τα γύριζαν πίσω προ 4ετιας
και τα δυο που αναφερεις εχουν πανω απο 40 λτπφ.
γινεται η δουλεια που λες αλλα με πιο λαικα αυτοκινητα και φθηνοτερα απο αυτα.
ομως ισχυει οτι η φορολογια επιχειρησης-μερισματων ηταν στα σχεδον 43% οποτε η επιχειρηση τοτε ΓΛΥΤΩΝΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ απο οτι τωρα μια και ο συνολικος εταρικος φορος μειωθηκε πλεον. αρα πλεον μια επιχειρηση πληρωνει ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ απο οτι πληρωνε παλαιοτερα για τα αυτοκινητα στελεχων. τα στελεχη με φεβ και ηλεκτρικα ναι, πληρωνουν λιγοτερη εφορια ομως το ισοζυγιο ειναι οτι συνολικα κοστιζουν περισσοτερο τωρα απο οτι πριν.Πριν από 1 χρόνο και το Q3 και το Xc60 ήταν κάτω από 40Κ. Σήμερα το Q3 είναι ακόμα από κάτω, το XC60 ίσως έγινε XC40, αλλά και πάλι υπάρχουν αξιοπρεπή αυτοκίνητα όπου, είναι ΑΦΟΡΟΛΌΓΗΤΑ για τα στελέχη, μπαίνουν κάθε μέρα Δακτύλιο, πληρούνται τα ESG κριτήρια των επιχειρήσεων
@gatoz said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@kapelis said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@gatoz said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@kapelis said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Την αγορά την ρυθμίζουν οι 30 μεγάλοι πελάτες των leasing, συνήθως εισηγμένες με ESG δείκτες κλπ, σε συνεργασία με τις μεγάλες εισαγωγικές. Ψηφίζονται οι νόμοι περί φορολογίας, απαλλαγών, παροχών σε είδος για τα στελέχη, είσοδος στο Δακτύλιο κλπ. Ξέρουν όλοι ότι η παροχή εταιρικού αυτοκίνητου στα στελέχη, είναι σχεδόν δωρεάν, ακόμα και τα πολυτελή οχήματα και συζητάμε εμείς αν το στέλεχος της πχ Coca Cola που έχει αφορολόγητα lexus θα μπορούσε να πάρει diesel, juke η 2008 που δεν μπαίνει κάθε μέρα στο κέντρο και έχει φόρο για τον ίδιο κάθε χρόνο.
πως ειναι σχεδον δωρεαν? για εξηγησε μου?
εγω ξερω οτι κοστιζει στην εταιρεια το 75% του μισθωματος (και μαλιστα μαζι και το φπα καθως δεν εκπιπτει) που πληρωνει για συμβατικα (22+5 ειναι η εφορια κερδων και μερισματων αρα 100%-25%=75%) και αναλογα τον μισθο απο 50 μεχρι εκατονταδες ευρω τον μηνα στον εργαζομενο. οχι? καπως καλυτερα στα φεβ και ηλεκτρικα αλλα παντως στο ιδιο κυμα.
για πες, δεν ειναι ετσι?Κάποτε έδινες Χ1 σε ένα στέλεχος και ήταν όλοι χαμένοι, πλέον δίνεις Q3 phev ή XC60 και είναι όλοι κερδισμένοι και χαρούμενοι. Ένα Χ1 είχε φόρο μόνο για το στέλεχος 2,500 το χρονο! Δεν είναι τυχαίο ότι από κάποια στιγμή τα γύριζαν πίσω προ 4ετιας
και τα δυο που αναφερεις εχουν πανω απο 40 λτπφ.
γινεται η δουλεια που λες αλλα με πιο λαικα αυτοκινητα και φθηνοτερα απο αυτα.
ομως ισχυει οτι η φορολογια επιχειρησης-μερισματων ηταν στα σχεδον 43% οποτε η επιχειρηση τοτε ΓΛΥΤΩΝΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ απο οτι τωρα μια και ο συνολικος εταρικος φορος μειωθηκε πλεον. αρα πλεον μια επιχειρηση πληρωνει ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ απο οτι πληρωνε παλαιοτερα για τα αυτοκινητα στελεχων. τα στελεχη με φεβ και ηλεκτρικα ναι, πληρωνουν λιγοτερη εφορια ομως το ισοζυγιο ειναι οτι συνολικα κοστιζουν περισσοτερο τωρα απο οτι πριν.Τα Q3 είναι κάτω από 40Κ νομίζω, τα XC60 ίσως έγιναν XC40, αλλά και πάλι υπάρχουν επιλογές κάτω από 40Κ όπου είναι ΑΦΟΡΟΛΌΓΗΤΑ για τα στελέχη, ίσως το βασικότερο όλων. Μπαίνει Δακτύλιο κάθε μέρα, πληρούν τα ESG κριτήρια που σχετίζονται με κόστος δανεισμού κλπ, και μέσω επιταγχυνομενων αποσβέσεων πες μου πως δεν συμφέρουν. Αντιλαμβάνεσαι ότι υπάρχουν επιχειρήσεις που τα προϊόντα τους δεν έχουν ΦΠΑ και παίρνουν και το φπα πίσω. Τι να λέμε..... Diesel και βενζίνες απλά ΠΕΘΑΝΑΝ! Δες τους τιμοκαταλογους, δεν εισάγονται καν κάποια μοντέλα
το φπα δεν εκπιπτωμενο
απο παντα σε φεβ αυτο που ειχε ελαχιστα κατω απο 40 απο αυτα που αναφερεις ήταν μονο το δικινητο και σε μετριο εξοπλισμο xc40 (σε αουντι μονο το Α3 και οχι το Q3 και ουτε καν στο sportback). δεν ξερω τι εννοεις επιταχυνομενες αποσβεσεις, για ληζινγκ μιλαμε και για τις εταιρειες χρηστες, το κοστος των εταιρειων ειναι το μισθωμα επιπλεον του φπα το εκπιπτουν 100% και αρα εχουν σε αυτο το ποσο 25% οφελος. αυτο ειναι ολο. εαν ας πουμε το μηνιαιο μισθωμα ειναι 1000 ευρω, η εταιρεια καταβαλει στη ληζινγκ 1240 ευρω με τον φπα τον οποιο δεν εκπιπτει σε καμμια περιπτωση οταν μιλαμε για ΕΙΧ (ασχετα εαν η ιδια η εταιρεια εχει προιοντα ή υπηρεσιες με φπα) και θα συμβουν τα παρακατω
1000 μισθωμα συν 24% φπα =1240- σε οτιδηποτε με ρυπους >50. θα πληρωσει 1240 και θα δωσει λιγοτερη εφορια 291.14
- σε ρυπους > 0 < 50 (φεβ) θα πληρωσει 1240 και θα δωσει λιγοτερη εφορια 378.48
- σε ρυπους 0 (ηλεκτρικα) θα πληρωσει 1240 και θα δωσει λιγοτερη εφορια 436.71
ο ΦΠΑ 240 ευρω ΔΕΝ θα εκπεσει απο τον φπα της εταιρειας.
Ξερω οτι γινεται κουβεντα οτι σε φεβ και ηλεκτρικα δεν βαρυνεται ο χρηστης. για να λεμε αυτο που πραγματικα ισχυει ειδικα για τα στελεχη των επιχειρησεων ειναι οτι οι ιδιες οι εταιρειες δινουν εν ειδει μπονους την επιπλεον εφορια που προκυπτει απο τη χρηση στα στελεχη τους.
Δεν εχουμε καποιου ειδους κοντρα, καλο ειναι να παρουσιαζουμε ομως την πληρη πραγματικοτητα, τα αυτοκινητα κοστιζουν στις εταιρειες το 75% του μισθωματος ΜΑΖΙ με τον φπα (σε φεβ 70% και σε ηλεκτρικα 65%) οταν αφαιρεθει η εφορια ασχετα εαν κοστιζει ή οχι η χρηση του στα στελεχη. -
https://www.gazzetta.gr/gmotion/2158173/151-ybridika-suv-horis-etairiko-foro
Το άρθρο αυτό είναι έγκυρο.
Όταν λέμε δεν έχουν εταιρικό φόρο χρήσης είναι στα ίσια οι μέχρι 40Κ, χωρίς μπόνους χωρίς τίποτα. Μάλλον εννοείς γι αυτούς νε πάνω απο 40Κ το μπόνους.
Ψάξε τι σημαίνει να βγάλει ένα ESG ομόλογο μια εισηγμένη η τι σημαίνει να νοείται μια εταιρία επιλέξιμη ως ESG στον κόσμο των επενδύσεων.
Για ναυτιλιακές, τράπεζες, επενδυτικές κλπ ρώτα ένα λογιστή να σου πει τι ισχύει με ΦΠΑ.
Αν έχεις όλα τα παραπάνω στα χέρια σου το να πάρεις βενζίνη ή πετρέλαιο μάλλον είσαι ανώμαλος. -
@kapelis said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
https://www.gazzetta.gr/gmotion/2158173/151-ybridika-suv-horis-etairiko-foro
Το άρθρο αυτό είναι έγκυρο.
Όταν λέμε δεν έχουν εταιρικό φόρο χρήσης είναι στα ίσια οι μέχρι 40Κ, χωρίς μπόνους χωρίς τίποτα. Μάλλον εννοείς γι αυτούς νε πάνω απο 40Κ το μπόνους.
Ψάξε τι σημαίνει να βγάλει ένα ESG ομόλογο μια εισηγμένη η τι σημαίνει να νοείται μια εταιρία επιλέξιμη ως ESG στον κόσμο των επενδύσεων.
Για ναυτιλιακές, τράπεζες, επενδυτικές κλπ ρώτα ένα λογιστή να σου πει τι ισχύει με ΦΠΑ.
Αν έχεις όλα τα παραπάνω στα χέρια σου το να πάρεις βενζίνη ή πετρέλαιο μάλλον είσαι ανώμαλος.δεν υπαρχει εκπιπτωμενο φπα σε ειχ. μην επιμενεις. ρωτα καλυτερα εσυ ενα λογιστη να σου πει τον λογο. αν βοηθαει σε esg ή οχι μιας εταιριας, οκ ,δεν ειναι το σημαντικο κριτηριο τα ειχ αλλα τα επαγγελματικα της. οσο περι q3. δεν με ενδιαφερει κανενα γαζετα. ξερω και εχω προσφορες απο τουλαχιστον 3 ληζ του φεβρουαριου που μας περασε και αναγκαστικα κατεληξα να παρω jeep compas. τα μονα αουντι που επαιζαν ηταν a3 και ουτε καν το sportback. ειδικα το xc60 το εψηνα για εμενα αλλα ηταν παρα πολυ μακρυα απο τα 40 λτπφ.
βεβαια προφανως και συμφωνουμε οτι το να παρεις το λιγοτερο φεβ (ή ηλεκτρικο) ειναι χωρις καν συζητηση στα εταιρικα για πολλους λογους. οχι ομως οτι δεν κοστιζει. -
@super-t said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@polioan said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Μέσα στην πόλη που θες να κερδίσεις την αδράνεια....μόνο το 48v βοηθά τίποτα άλλο.
Δείτε εδώ τις επόμενες γενιές 48v
Κινούνται πλέον και ηλεκτρικά τα οχήματα σε χαμηλές ταχύτητεςΘα αναβαθμιστούν αρκετά τα 48v για να θεωρούνται τα πλέον νέα plugin hybrid.
Πως θα θεωρούντα plugin όταν δεν φορτίζονται σε μπρίζα;
Αν είδες το βίντεο έχει πρίζα στο σήμα μπροστά παρόλο ότι είναι 48v φορτίζεται από μπροστά.
-
@polioan said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@super-t said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@polioan said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Μέσα στην πόλη που θες να κερδίσεις την αδράνεια....μόνο το 48v βοηθά τίποτα άλλο.
Δείτε εδώ τις επόμενες γενιές 48v
Κινούνται πλέον και ηλεκτρικά τα οχήματα σε χαμηλές ταχύτητεςΘα αναβαθμιστούν αρκετά τα 48v για να θεωρούνται τα πλέον νέα plugin hybrid.
Πως θα θεωρούντα plugin όταν δεν φορτίζονται σε μπρίζα;
Αν είδες το βίντεο έχει πρίζα στο σήμα μπροστά παρόλο ότι είναι 48v φορτίζεται από μπροστά.
Έτσι είνα στα πρώτα βήματα της τεχνολογίας. Με τον καιρό θα γίνουν οπισθογεμή. Κάποτε θα αλλάζει και γεμιστήρα σε δευτερόλεπτα και θα έχει πρακτικά "άπειρη" αυτονομία...
-
@piliourits said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Το Σουζουκι Λαπ είχε 240Nm ροπή πριν το mild hybrid, έτσι νομίζω, και σε λίγο χαμηλότερες στροφές. Μετά πρέπει να έπεσε λίγο κι έχει μέγιστη ροπή στις 2000rpm.
Όσα τεχνικά στοιχεία βρίσκω λένε το αντίθετο, ότι έχει δηλαδή 220 Nm ροπης. Αυξήθηκε οριακά το πικ της ροπής στο mhev που εμφανίζεται πλέον 500σαλ πιο ψηλά. Αλλά στις 1500 Σαλ χοντρικά είναι το ίδιο με πριν. Αλλά το θέμα δεν ειναι αυτό. Το θέμα είναι πως η ροπή του mhev των 5,5 κιλών που εμφανίζεται στις 1000 Σαλ και σταματά στις 3000 Σαλ διευκολύνει τον κινητήρα στις χαμηλές ταχύτητες ακριβώς εκεί που ζητά υψηλό φορτίο για να κερδίσει την αδράνεια της μάζας του αυτοκινήτου. Το fl mhev έχει πικ 235 Nm ροπής από τις 2000 έως τις 3000 Σαλ.
Εδώ το pre fl
This engine produces a maximum power of 140 PS (138 bhp - 103 kW) at 5500 rpm and a maximum torque of 220 Nm (162 lb.ft) at 1500 rpm
https://www.ultimatespecs.com/car-specs/Suzuki/114376/Suzuki-Vitara-2019-14-Boosterjet.html
Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά