-
Και εγώ να ήμουν η toyota και είχα εσένα για πελάτη με την λατρεία σου σε οτιδήποτε χαζό βγάζει η psa, θα σου έβαζα και λάθος λάδι
-
@ggab said in Toyota Yaris Cross:
@bill_hsd said in Toyota Yaris Cross:
@ggab said in Toyota Yaris Cross:
Εκτιμώ ότι με την πάροδο του χρόνου θα αρχίσουν τα όργανα και σε μηχανικά μέρη. Αν με το καλημέρα σκορπά,θεωρώ απίθανο να είναι άρτιο σε μέρη που δεν βλέπουμε.
Από πού προκύπτει ότι "σκορπά" το YC;
Επειδή του κλέψανε το πλαστικό κάλυμμα της υδρορροής;
Θεωρώ δεδομένο ότι αν του έφευγε εν κινήσει, θα το καταλάβαινε...οπότε μάλλον περί κλοπής πρόκειται.
Στο δικό μας οικογενειακό Yaris πάντως, μια χαρά είναι στη θέση του εδώ και 15 χρόνια το συγκεκριμενο πλαστικο και μάλιστα το έχω ξεκουμπώσει και 2-3 φορές να το καθαρίσω από τις λάσπες που πιάνει εκεί μέσα.
Μια χαρά αξιόπιστα και ποιοτικά ήταν και παραμένουν τα Toyota, μην αγχώνεστε.
Εξαλλου δεν θα τη συνέφερε ουτε την ιδια την Toyota, με τις μεγάλες εγγυήσεις που δίνει, να παράγει μη ποιοτικά και μη αξιόπιστα αυτοκίνητα.Ναι το ζήσαμε αυτό με τη φριτεζα 1.3cc και την περίφημη αφτερ σειλς μούγκα στη στρούγκα.........
Αμαν ρε φιλε,εχεις ποσταρει το ιδιο πραγμα πεντε φορες.Αν δεν γουσταρεις μην παρεις ΤΟΥΟΤΑ.Καποιοι δεν εχουν κατι καλυτερο να κανουν
και γραφουν τις ιδιες μ@λ@κιες .Οπου και να μπεις οι ιδιοι παντογνωστες μαιντανοι.Εχουν κανει σκοπο ζωης να χαλανε την διαθεση των αλλων. -
@tacos said in Toyota Yaris Cross:
@ggab said in Toyota Yaris Cross:
@bill_hsd said in Toyota Yaris Cross:
@ggab said in Toyota Yaris Cross:
Εκτιμώ ότι με την πάροδο του χρόνου θα αρχίσουν τα όργανα και σε μηχανικά μέρη. Αν με το καλημέρα σκορπά,θεωρώ απίθανο να είναι άρτιο σε μέρη που δεν βλέπουμε.
Από πού προκύπτει ότι "σκορπά" το YC;
Επειδή του κλέψανε το πλαστικό κάλυμμα της υδρορροής;
Θεωρώ δεδομένο ότι αν του έφευγε εν κινήσει, θα το καταλάβαινε...οπότε μάλλον περί κλοπής πρόκειται.
Στο δικό μας οικογενειακό Yaris πάντως, μια χαρά είναι στη θέση του εδώ και 15 χρόνια το συγκεκριμενο πλαστικο και μάλιστα το έχω ξεκουμπώσει και 2-3 φορές να το καθαρίσω από τις λάσπες που πιάνει εκεί μέσα.
Μια χαρά αξιόπιστα και ποιοτικά ήταν και παραμένουν τα Toyota, μην αγχώνεστε.
Εξαλλου δεν θα τη συνέφερε ουτε την ιδια την Toyota, με τις μεγάλες εγγυήσεις που δίνει, να παράγει μη ποιοτικά και μη αξιόπιστα αυτοκίνητα.Ναι το ζήσαμε αυτό με τη φριτεζα 1.3cc και την περίφημη αφτερ σειλς μούγκα στη στρούγκα.........
Αμαν ρε φιλε,εχεις ποσταρει το ιδιο πραγμα πεντε φορες.Αν δεν γουσταρεις μην παρεις ΤΟΥΟΤΑ.Καποιοι δεν εχουν κατι καλυτερο να κανουν
και γραφουν τις ιδιες μ@λ@κιες .Οπου και να μπεις οι ιδιοι παντογνωστες μαιντανοι.Εχουν κανει σκοπο ζωης να χαλανε την διαθεση των αλλων.Αυτή είναι η απάντηση μου σε όσους θεοποιουν την ντουγιοτα και τα προϊόντα της. Δεν ισχύει αυτό φίλε μου;;;;λέω ψέματα;;;
Υ.Γ αν δεν σ'αρέσει,το κουβαδακι σου και σε άλλη παραλία,αφού σου χαλάω το αφήγημα. -
Ισχύει, ο 1.33 ήταν μια πατάτα στην αξιοπιστία της Τουότα.
Και ακριβώς εδώ φαίνεται η συνολική αξιοπιστία και το πρόγραμμα ελέγχου ποιότητας του μαγαζιού.
Όταν παράγεις 10 μιλλεούνια αυτοκίνητα το χρόνο, καμιά 40αριά διαφορετικά μοντέλα, σε καμιά 30αριά διαφορετικά εργοστάσια, προερχόμενα από καμιά 10αριά ντιζάιν σέντερς επί σειρά δεκαετιών, τα οποία κυκλοφορούν παγκοσμίως και, παρόλα αυτά, έκανες μόνο ΜΙΑ πατάτα αξιοπιστίας.
Πόσες πατάτες έχουν κάνει άλλοι μαζικοί κατασκευαστές τα τελευταία 50 χρόνια? Οποιοσδήποτε. -
@dstou said in Toyota Yaris Cross:
Ισχύει, ο 1.33 ήταν μια πατάτα στην αξιοπιστία της Τουότα.
Και ακριβώς εδώ φαίνεται η συνολική αξιοπιστία και το πρόγραμμα ελέγχου ποιότητας του μαγαζιού.
Όταν παράγεις 10 μιλλεούνια αυτοκίνητα το χρόνο, καμιά 40αριά διαφορετικά μοντέλα, σε καμιά 30αριά διαφορετικά εργοστάσια, προερχόμενα από καμιά 10αριά ντιζάιν σέντερς επί σειρά δεκαετιών, τα οποία κυκλοφορούν παγκοσμίως και, παρόλα αυτά, έκανες μόνο ΜΙΑ πατάτα αξιοπιστίας.
Πόσες πατάτες έχουν κάνει άλλοι μαζικοί κατασκευαστές τα τελευταία 50 χρόνια? Οποιοσδήποτε.O 18άρης των Avensis επίσης προβληματικός.
-
Το πρόβλημα για εμένα δεν είναι η αστοχία ενός μοτέρ αλλά η απαράδεκτη αντιμετώπιση απο την εταιρεία,που ουδέποτε έβγαλε ανάκληση,με αποτέλεσμα την ταλαιπωρία χιλιάδων πελατών. Πάραυτα οι φαν της φίρμας εξακολουθούν να υμνούν την ανύπαρκτη τεχνική υποστήριξη!
-
Δεν θα μιλήσω για ανάκληση ή τεχνική υποστήριξη του συγκεκριμένου μονδέλου. Ας μιλήσουν οι παθόντες.
Πάμε τώρα στο άλλο άκρο της ζυγαριάς. Πάρτε οποιαδήποτε μαζική αυτοκινητοβιομηχανία των τελευταίων 50 ετών. Τι πατάτες έχουν βγάλει? -
Mazda? Τίποτα. Δεν μιλάμε φυσικά για τα Βάνκελ, που είναι ειδικά μοτέρ.
-
Τροφη για σκεψη.
Το συστημα ασυρματου κλειδιου της toyota εχει παραβιαστει απο hackers εδω και καποιο καιρο.
Η toyota ανακοινωσε πως επιστρεφει το παραδοσιακο κλειδι λογω….. ελλειψης ημιαγωγων.
Βγαλτε συμπερασματα τωρα.
-
@zaxosm said in Toyota Yaris Cross:
Τροφη για σκεψη.
Το συστημα ασυρματου κλειδιου της toyota εχει παραβιαστει απο hackers εδω και καποιο καιρο.
Η toyota ανακοινωσε πως επιστρεφει το παραδοσιακο κλειδι λογω….. ελλειψης ημιαγωγων.
Βγαλτε συμπερασματα τωρα.
Όλα τα Keyless συστήματα παραβιάζονται, όχι μόνο της Toyota.
Μαλιστα, το σύστημα keyless των Toyota μπορεί να απενεργοποιηθεί με πολύ απλό τρόπο απο το κλειδί, κάθε φορά που κλειδώνετε, εάν φοβάστε ότι θα σας κλέψουν το αμάξι.
Εδώ άλλοι κατασκευαστές καταργουν λόγω έλλειψης ημιαγωγων, ολόκληρα συστήματα ασφαλείας, το σύστημα Keyless μας πείραξε ή το συμπέρασμα ειναι οτι η Toyota καταργεί το keyless με το προσχημα των ημιαγωγων, αλλα στην πραγματικότητα επειδή μπορεί να παραβιαστεί από hackers; -
Δεν μπορεί η ανθρωπότητα να αντέξει τόση ευκολία στην συμβίωση με το αυτοκίνητο. Ανούσια πράγματα τα οποία θέτουν εδώ και χρόνια το πανάκριβο/μονάκριβο μας απόκτημα σε κίνδυνο και συνεχίζουν να εφοδιάζουν με δαύτο τα προϊόντα τους.
Καλά έκανε η Toyota και το έβγαλε απο τον εξοπλισμό και περιμένω να δω και άλλους να κάνουν το ίδιο.
Το άθλιο start/stop θα τραβήξει πολύ ακόμη;;;; -
Και όμως το start/stop στα mild hybrod είναι ευλογία. Απλά δεν έχεις οδηγήσει ποτέ ένα τέτοιο και δεν έχεις εμπειρία. Είναι αθόρυβο και ακαριαίο. Ούτε ακούς μίζα ούτε σε καθυστερεί ποτέ. Αθόρυβα ο κινητήρας ανάβει και ακαριαία μιας και το ηλεκτρικό μοτέρ γυρίζει και τον ενεργοποιεί. Στα 100χλμ με πολύ μποτιλιάρισμα και πολλά φανάρια εξοικονομεί σχεδόν 0,8 -1λιτρο στην πόλη. Στο δικό μου έχει μετρητή και σου λέει πόσα λίτρα εξοικονομείς . Εάν 1 εκ οχήματα κάνουν παρόμοια διαδρομή εξοικονομούνται 1 εκ λίτρα καυσίμου
-
-
Ότι εξοικονόμηση κάνεις,ένα πολύ μεγάλο μέρος τα δίνεις στο κόστος αντικατάστασης της μπαταρίας.
Έχω οδηγήσει και είναι άκρως εκνευριστικό. Προσωπικά με γέμιζε ανασφάλεια κάθε φορά,χώρια ότι είχα μια μικρή χρονοκαθυστερηση στην εκκίνηση.
Όσοι πιστεύουν ότι σώζουν τον πλανήτη έτσι,είναι ένα επιχείρημα πάντως. -
Δεν έχεις οδήγησει το start stop των mhev, από αυτά που περιγράφεις δεν το γνωρίζεις. Αυτό που οδήγησες είναι το κλασικό start stop με μίζα.
Δεν υπάρχει χιλιοστό του δευτερολέπτου καθυστέρηση στα mhev. Μάλιστα στα mazda με το που σηκώσεις το πόδι από το φρένο ενεργοποιείται ο κινητήρας, πριν προλάβεις να πατήσεις το πεντάλ του γκαζιού.
Οι μπαταρίες κοστίζουν ελάχιστα. Εάν βάλεις καινούργια είναι στα 600ευρω, και το κόστος αυτό είναι διότι μαζί με την μπαταρία αλλάζουν και τον ηλ εγκέφαλο του συστήματος που ειναι σε όλο το πακέτο. Όταν όμως είσαι εκτός εγγύησης μπορείς πολύ απλά να αλλάξεις μονάχα την μπαταρία η οποία κοστίζει 150-200 ευρώ το πολύ.
Εάν δεν θες να σώσεις τον πλανήτη σώσε την τσέπη σου. Με 1 εκ λιγότερη ζήτηση καυσίμου θα πέσουν οι τιμές του.
-
Τα 200€ τα θεωρείς λίγα για μπαταρία;;;;
Τα 600€ ασχολίαστο....... -
Μετά από 7-10 έτη ναι.
Ρε συ έχεις καμία επαφή με σύγχρονα αυτοκίνητα ; -
@lap said in Toyota Yaris Cross:
Μετά από 7-10 έτη ναι.
Ρε συ έχεις καμία επαφή με σύγχρονα αυτοκίνητα ;Όχι.
Εσύ έχεις επαφή με τα οικονομικά και την πραγματικότητα;;;;
Μπαταρία s&s 7-10 χρόνια!!!!!!!!!!!!!
Εντάξει τα είπαμε........... -
Ρε συ συγκεντρώσου μια φορά..... Για την mhev μπαταρία μιλώ. Η άλλη η απλή κοστίζει 150 ευρώ, επίσημη τιμή αντιπροσωπείας, και αλλάζει όπως σε όλα τα οχήματα.
Για την mhev μόλις βρήκα τιμή μεταχειρισμένης μπαταρίας μαζί με τον εγκέφαλο του συστήματος στα 250 ευρώ!
Τα mhev έχουν ΔΥΟ μπαταρίες. Η δεύτερη είναι λιθίου και έχει εγκέφαλο πάνω της για την μέγιστη απόδοση και ασφάλεια της.
-
Απορία:
600€ ποια μπαταρία και για ποιο μοντέλο;
Toyota Yaris Cross