-
Πριν λίγο καιρό οδήγησα για 450 Km Mazda 2 αυτόματο. Το "γνήσιο" και όχι το Mazdayaris. Να γράψω εντυπώσεις;
-
Χρεώνεις με τις λέξεις;
-
-
Αποκλείεται..... Είσαι εγκάθετος και vagοφιλος οπότε κρατάμε μικρό καλάθι.
-
@harisma23 said in MAZDA FORUM:
@lap said in MAZDA FORUM:
Χρεώνεις με τις λέξεις;
Όχι, αλλά μπορεί να στενοχωρήσω κανένα οπαδό.
αληθεια?
οι βαθειοι αναστεναγμοι ηδονης? αλλουνου ητανε? ε? -
@harisma23 said in MAZDA FORUM:
Πριν λίγο καιρό οδήγησα για 450 Km Mazda 2 αυτόματο. Το "γνήσιο" και όχι το Mazdayaris. Να γράψω εντυπώσεις;
Δεν σε φοβομαστε . Γραψε
Ειναι ψόφιο το ξερουμε . Αλλο τιποτα ? -
Πάμε λοιπόν!
Έκανα μέσα σε μια μέρα 450 Km από αεροδρόμιο Μακεδονία σε Φλώρινα και πίσω, με μια μικρή περατζάδα από Θεσσαλονίκη. Το αυτοκίνητο μάλλον κάποια μεσαία έκδοση (με ζάντες, οθόνη κτλ) 1.5 βενζίνη, αυτόματο με 65.000 Km. Νοικιάρικα χιλιόμετρα και αυτό είναι σημαντικό!
Κατ'αρχάς το αυτοκίνητο ήταν σε εξαιρετική κατάσταση για τη χρήση του, εξαιρουμένων των πλαστικών που συγκρατούσαν την εταζέρα και ήταν σπασμένα. Προφανώς και αυτό δεν το χρεώνω στο αμάξι αλλά σε κακή χρήση. Κατά τ' άλλα όμως, το αμάξι έδειχνε φρέσκο και η ποιότητα πολύ καλή για την κατηγορία. Τίποτα δεν έτριζε και τίποτα (ούτε το δερμάτινο τιμόνι) δεν έδειχνε ουσιαστικά σημάδια φθοράς. Γενικά, όμορφα σχεδιασμένο, καλά φινιρισμένο και γενικά ένα ευχάριστο περιβάλλον.
Πάμε τώρα στα ακόμη πιο ουσιαστικά, στο δρόμο! Καλή αίσθηση στο τιμόνι και ωραίο πάτημα σου φτιάχνουν τη διάθεση. Το αυτόματο κιβώτιο (6άρι Aisin, αν δεν κάνω λάθος) πολύ ομαλό στις αλλαγές και μετρίως (αποδεκτά όμως) γρήγορο.
Και κάπου εδώ τελειώνουν τα θετικά και αρχίζουν τα (λίγα αλλά σημαντικά) αρνητικά. Ο κινητήρας, ως γνωστόν είναι ατμοσφαιρικός και του λείπει (πολύ) η ροπή που μας έχουν καλομάθει τα μικρά τουρμπάκια του ανταγωνισμού, χωρίς ταυτόχρονα να εντυπωσιάζει με την ευστροφία του και τη δύναμη ψηλά στο φάσμα των στροφών. Το χειρότερο είναι ότι η Mazda τον πάντρεψε με ένα
θεόμακρο αυτόματο κιβώτιο που στην εθνική οδό του στερεί κάθε ζωντάνια. Που πας ρε Ματσούντα με 3000 στροφές στα 140Km/h με έκτη; Ούτε diesel να ήταν...Σε αυτά προστίθεται και το κακό management του κιβωτίου. Ποσό κακό; Πολύ! Πετυχαίνεις ανηφόρα (μέτρια και όχι κανά βουνό) ενώ πηγαίνεις με 140 και έκτη και αρχίζεις και χάνεις ταχύτητα. Το κιβώτιο κατεβάζει πέμπτη. Και το αυτοκίνητο συνεχίζει να ζορίζεται. Δεύτερο κατέβασμα (από το κιβώτιο) και βρίσκεσαι πλέον στα 130+ με τετάρτη. Σοβαρά ρε Ματσούντα; Με άδειο αυτοκίνητο (μόνος μου, χωρίς επιβάτες και αποσκευές) να πρέπει να είμαι στην εθνική με τετάρτη; Όχι για να βγάλω γούστα, αλλά για να διατηρήσω μια λογική ταχύτητα! Είχα πολλά χρόνια να οδηγήσω τόσο "ασθματικό" αυτοκίνητο στην εθνική!
Επανερχόμενος τώρα στα θετικά, οφείλω να αναγνωρίσω ότι η άλλη πλευρά του νομίσματος είναι η οικονομική λειτουργία του αυτοκινήτου. Μέση κατανάλωση, μετρημένη στην αντλία στα 6 lt/100Km για οδήγηση κυρίως σε εθνική με ταχύτητες 130-140 και κάποια χιλιόμετρα σε επαρχιακή οδό και στους περιφερειακούς της Θεσσαλονίκης. Βεβαίως παρόμοια κατανάλωση είχα και με τον πολύ πιο ζωντανό χιλιάρη του group VAG, επίτευγμα πολύ πιο εντυπωσιακό αν συνυπολογίσουμε τα 20-25 άλογα και τα 5-6 κιλά ροπής παραπάνω.
Εν κατακλείδι, ένα πολύ ευχάριστο σε σχεδίαση και πάτημα αυτοκίνητο, που προδίδεται από το συνδυασμό κινητήρα (κυρίως) και κιβωτίου. Αν θα το αγόραζα; Όχι! Εκτός αν με ενδιέφερε αποκλειστικά και μόνο η χρήση του εντός πόλης. Γιατί πραγματικά δεν μπορώ να φανταστώ πως μπορεί να φορτώσει κάποιος την οικογένεια του και να βγει στην εθνική και σε επαρχιακές οδούς με τον "επιτάφιο", όταν υπάρχουν τόσα μικρά τουρμπάκια ή/και υβριδικά τα οποία δεν θα τον υποβάλλουν σε αυτή την ταλαιπωρία.
-
@gtsartsal said in MAZDA FORUM:
@alexandros-k said in MAZDA FORUM:
Αυτο τωρα πρεπει να εγινε . Γιατι πριν ειχε 3 χρονια εργοστασιακη +2 ή 3 επεκταση απο την εδω αντιπροσωπεια
Αν δεν ελεγε ο @gtsartsal , ουτε που θα το καταλαβαινα
Δεν μου ειπε τιποτα ο πωλητήςΕλπίζω η παραγγελία σου να ήταν μέσα στο Σεπτέμβριο και να έχεις τα 6 χρόνια.
Η μεγάλη διαφορά είναι ότι ισχύει και για το εξωτερικό.
Δεν νομίζω ότι έχει σημασία η ημερομηνία της παραγγελίας, αλλά η ημερομηνία παράδοσης.
@harisma23 said in MAZDA FORUM:
Που πας ρε Ματσούντα με 3000 στροφές στα 140Km/h με έκτη; Ούτε diesel να ήταν... Σε αυτά προστίθεται και το κακό management του κιβωτίου.
Δεν βλέπω που είναι το πρόβλημα, ειδικά από την στιγμή που είναι αυτόματο και όταν ζητήσεις επιτάχυνση (όση έχει τέλος πάντως), θα κατεβάσει μόνο του. Επίσης, κρίνοντας από τις μετρήσεις, το αυτόματο πρέπει να του κλέβει αρκετή δύναμη, αλλά τουλάχιστον δεν χρειάζεται να κατεβάσεις με το χέρι.
-
@realzeus said in MAZDA FORUM:
.
Έτσι κατάλαβα και μάλιστα μου το τόνισαν.
Μου φάνηκε κι εμένα παράξενο.
Μικρή σημασία έχει. Το σημαντικό είναι ότι η Μάζντα μεγάλωσε την εγγύηση, τη στιγμή που άλλες εταιρείες την μειώνουν.Πάντως ούτε εγώ βρίσκω κακό τις 3000 στροφές στα 140....
Μάλλον θα έχει συνέχεια το ποστ...Περιμένω περισσότερα σχόλια
-
@gtsartsal said in MAZDA FORUM:
@realzeus said in MAZDA FORUM:
Πάντως ούτε εγώ βρίσκω κακό τις 3000 στροφές στα 140....
Μάλλον θα έχει συνέχεια το ποστ...Διάβασε σε αυτά που συμπλήρωσα το γιατί είναι κακό. Ο κινητήρας δεν μπορεί να υποστηρίξει τόσο μακριές σχέσεις!
-
@harisma23 said in MAZDA FORUM:
@gtsartsal said in MAZDA FORUM:
@realzeus said in MAZDA FORUM:
Πάντως ούτε εγώ βρίσκω κακό τις 3000 στροφές στα 140....
Μάλλον θα έχει συνέχεια το ποστ...Διάβασε σε αυτά που συμπλήρωσα το γιατί είναι κακό. Ο κινητήρας δεν μπορεί να υποστηρίξει τόσο μακριές σχέσεις!
Συμφωνουμε σε ολα Χαρη . Με την διαφορα οτι εγω το αγορασα
Και φαντασου το χειροκινητο ειναι πιο μακρυ -
Μια χαρά τα έγραψες....
τα πλεονεκτήματα του αυτοκινήτου είναι αρκετά για το μέγεθος και την τιμή του.
Δεν νομίζω να προτιμήσει κάποιος το Μάζντα 2 και μάλιστα αυτόματο για γρήγορη οδήγηση και προσπεράσεις σε επαρχιακούς δρόμους.
-
Εμένα πάλι γιατί μου αρέσει πολύ το μακρύ κιβώτιο.
Ακόμα θυμάμαι τα γουρλωμενα μάτια των φίλων μου όταν με το γιαρις 1.3 του 2003 έπιανα 100 με δευτερα και 155 με τρίτη .
-
@alexandros-k said in MAZDA FORUM:
Συμφωνουμε σε ολα Χαρη . Με την διαφορα οτι εγω το αγορασα
Και φαντασου το χειροκινητο ειναι πιο μακρυΠροφανώς και συμφωνούμε, γιατί αυτά που έγραψα δεν είναι προϊόν προκατάληψης αλλά αντικειμενικής παρατήρησης. Μου άρεσε το Mazda 2 ως αυτοκίνητο, αλλά θεωρώ ότι οι Ιάπωνες τα έκαναν θάλασσα με τον συνδυασμό κινητήρα κιβωτίου.
Εσύ βέβαια μια χαρά έκανες και το επέλεξες για τη χρήση που το θες, σε συνδυασμό με την καλή τιμή του. Και ακόμη πιο καλά που το επέλεξες χειροκίνητο. Τουλάχιστον θα ανακατεύεις τη βενζίνη με μια πολύ ευχάριστη κουτάλα!
Υ.Γ.: Πιστεύω ότι το αυτοκίνητο θα ήταν πολύ (μα παρά πολύ) καλύτερο με τον 1.5 turbodiesel που είχε το CX-3 που είχα νοικιάσει παλιότερα.
-
@gtsartsal said in MAZDA FORUM:
Εμένα πάλι γιατί μου αρέσει πολύ το μακρύ κιβώτιο.
Ακόμα θυμάμαι τα γουρλωμενα μάτια των φίλων μου όταν με το γιαρις 1.3 του 2003 έπιανα 100 με δευτερα και 155 με τρίτη .
Αν ειχε πιο δυνατο μοτερ ,δεν θα ηταν τοσο προβλημα . Αλλά με αυτο το μοτερ δεν ταιριαζουν τοοοοσο μακριες σχεσεις
Παντως μονο με προγραμμα παει 130 αλογα . Ισως σωζεται η κατασταση ετσι . Ποιο αλλο ατμοσφαιρικο ανεβαινει τοσο με προγραμμα ? -
@alexandros-k said in MAZDA FORUM:
Παντως μονο με προγραμμα παει 130 αλογα . Ισως σωζεται η κατασταση ετσι . Ποιο αλλο ατμοσφαιρικο ανεβαινει τοσο με προγραμμα ?
Κανένα! Αλλά μου φαίνεται αδύνατο να γίνεται αυτό μόνο με πρόγραμμα. Προφανώς αναφέρεσαι στο πρόγραμμα από το χιλιοπεντακοσάρη MX-5. Δεν έχει άλλες διαφορές ο κινητήρας; Πεταλούδα, εκκεντροφόρους κτλ; Είναι ο κινητήρας του 2, ο ίδιος "ευνουχισμένος" από το πρόγραμμα;
-
@harisma23 said in MAZDA FORUM:
@alexandros-k said in MAZDA FORUM:
Παντως μονο με προγραμμα παει 130 αλογα . Ισως σωζεται η κατασταση ετσι . Ποιο αλλο ατμοσφαιρικο ανεβαινει τοσο με προγραμμα ?
Κανένα! Αλλά μου φαίνεται αδύνατο να γίνεται αυτό μόνο με πρόγραμμα. Προφανώς αναφέρεσαι στο πρόγραμμα από το χιλιοπεντακοσάρη MX-5. Δεν έχει άλλες διαφορές ο κινητήρας; Πεταλούδα, εκκεντροφόρους κτλ; Είναι ο κινητήρας του 2, ο ίδιος "ευνουχισμένος" από το πρόγραμμα;
Eιναι ιδιος με αυτον των 115 ιππων που μπαινει επισης στο Mazda 2 . Με τον 130 του ΜΧ5 δε νομιζω οτι ειναι ιδιοι .
Ο 130αρης με προγραμμα παει 160 αλογα -
Στο τελευταίο 2 ο κινητήρας έχει αλλαγές δεν είναι ο ίδιος με πιο παλιά.
-
@harisma23 said in MAZDA FORUM:
Σοβαρά ρε Ματσούντα; Με άδειο αυτοκίνητο (μόνος μου, χωρίς επιβάτες και αποσκευές) να πρέπει να είμαι στην εθνική με τετάρτη;
Μην το βλέπεις σαν νούμερο "4" απλά. Αν η 4η είναι σαν την 5η ενός άλλους αυτοκινήτου, είναι λογικό. Πόσες στροφές είχε με 4η και 130; Επίσης ας μην ξεχνάμε ότι είναι ατμοσφαιρικό, άρα θα δουλεύει πιο ψηλά από τα τούρμπο για να βγάλει παρόμοια ισχύ.
@alexandros-k said in MAZDA FORUM:
@harisma23 said in MAZDA FORUM:
@alexandros-k said in MAZDA FORUM:
Παντως μονο με προγραμμα παει 130 αλογα . Ισως σωζεται η κατασταση ετσι . Ποιο αλλο ατμοσφαιρικο ανεβαινει τοσο με προγραμμα ?
Κανένα! Αλλά μου φαίνεται αδύνατο να γίνεται αυτό μόνο με πρόγραμμα. Προφανώς αναφέρεσαι στο πρόγραμμα από το χιλιοπεντακοσάρη MX-5. Δεν έχει άλλες διαφορές ο κινητήρας; Πεταλούδα, εκκεντροφόρους κτλ; Είναι ο κινητήρας του 2, ο ίδιος "ευνουχισμένος" από το πρόγραμμα;
Eιναι ιδιος με αυτον των 115 ιππων που μπαινει επισης στο Mazda 2 . Με τον 130 του ΜΧ5 δε νομιζω οτι ειναι ιδιοι .
Ο 130αρης με προγραμμα παει 160 αλογαΔεν μου ακούγονται εφικτά αυτά τα κέρδη σε έναν ατμοσφαιρικό, μόνο με ένα πρόγραμμα Άλεξ.
Ο 130άρης του ΜΧ5 πάντως σίγουρα είναι διαφορετικός, καθώς είναι διαμήκους τοποθέτησης. Μπορεί να μοιράζονται πολλά στοιχεία με αυτόν του 2, αλλά έχουν επίσης και τεράστιες διαφορές.
-
@realzeus said in MAZDA FORUM:
@harisma23 said in MAZDA FORUM:
Σοβαρά ρε Ματσούντα; Με άδειο αυτοκίνητο (μόνος μου, χωρίς επιβάτες και αποσκευές) να πρέπει να είμαι στην εθνική με τετάρτη;
Μην το βλέπεις σαν νούμερο "4" απλά. Αν η 4η είναι σαν την 5η ενός άλλους αυτοκινήτου, είναι λογικό. Πόσες στροφές είχε με 4η και 130; Επίσης ας μην ξεχνάμε ότι είναι ατμοσφαιρικό, άρα θα δουλεύει πιο ψηλά από τα τούρμπο για να βγάλει παρόμοια ισχύ.
Ρε συ Αλέξανδρε, γιατί έχεις φαγωθεί να δικαιολογήσεις τα αδικαιολόγητα; Δεν είναι μόνο το "νούμερο" της σχέσης. Είναι και το κακό management, που πρώτα κατεβάζει μια σχέση μόνο και μετά καταλαβαίνει ότι πρέπει να κατεβάσει και δεύτερη. Χάνεις χρόνο και επιβαρύνεσαι με θόρυβο και δυσάρεστη αίσθηση με αυτά.
MAZDA FORUM