-
- οι επιταχύνσεις που δηλώνει η suzuki είναι πάντα υπερβολικά υποβαθμισμένες. Δεν ξέρω γιατί το κάνουν. Σε όλα τα μοντέλα τους τον κάνουν. Για παράδειγμα στο swift έλεγε 12,5 και έγραφε με τηλεμετρία 10,5!!
Τα νούμερα που λέει στην δοκιμή είναι του drive; - Ναι είναι ρομποτιζε αλλά με τεράστια διαφορά πως κατά την αλλαγή σχέσεων το κενό το συμπληρώνει ο ηλεκτροκινητήρας. Έτσι δεν παρουσιάζει κανέναν λόξυγκα. Σε αίσθηση όσοι το δοκίμασαν λένε θυμίζει πάρα πολύ έντονα κιβώτιο με μετατροπέα ροπής.
- οι επιταχύνσεις που δηλώνει η suzuki είναι πάντα υπερβολικά υποβαθμισμένες. Δεν ξέρω γιατί το κάνουν. Σε όλα τα μοντέλα τους τον κάνουν. Για παράδειγμα στο swift έλεγε 12,5 και έγραφε με τηλεμετρία 10,5!!
-
Μα οι μετρήσεις είναι του drive!Αν και προσωπικά το 0-100 λίγα μου λέει.
Το 80 -110 είδα και απογοητεύτηκα.
Σκέψου το 500Χ έχει 3.9sec...
Και το Πορτ μπαγκαζ απίστευτα μικρό.
Και ένα ,cm χαμηλότερο.. -
Ποιο 500x,με τι κινητήρα.
Αυτό έχει 115 άλογα. -
Πόσο πρέπει να θέλει κάποιος την μηχανική (έστω πολύδισκο) τετρακίνηση, ώστε να το προτιμήσει από Yaris Cross AWD?
Σε δικινητο δεν θα ρωτούσα καν. -
-
Νομίζω ότι τουλάχιστον στο 0-100 δεν το μετρησε το drive. Σε όλα τα Σουζούκι τα επίσημα νούμερα είναι πολύ κάτω από τα πραγματικά.
Τι σκατα κάνουν και τα βγάζουν έτσι;
-
@antonakis said in Suzuki Vitara 2015:
Πόσο πρέπει να θέλει κάποιος την μηχανική (έστω πολύδισκο) τετρακίνηση, ώστε να το προτιμήσει από Yaris Cross AWD?
Σε δικινητο δεν θα ρωτούσα καν.Μόνο με λοβοτομή δεν θα πάρει κάποιος το Γιαρις Κρος...πιο γρήγορο και με 40% κάτω σε κατανάλωση. Το Βιτ υβρίδιο είναι μια μούφα, δεν κάνει για τίποτα, ούτε οικονομία, ούτε γρήγορο ούτε τίποτα. Μόνo Vitara S αξίζει....αυτό μάλιστα, τα σκίζει ΟΛΑ!!!
-
@fanis75 said in Suzuki Vitara 2015:
@antonakis said in Suzuki Vitara 2015:
Πόσο πρέπει να θέλει κάποιος την μηχανική (έστω πολύδισκο) τετρακίνηση, ώστε να το προτιμήσει από Yaris Cross AWD?
Σε δικινητο δεν θα ρωτούσα καν.Μόνο με λοβοτομή δεν θα πάρει κάποιος το Γιαρις Κρος...πιο γρήγορο και με 40% κάτω σε κατανάλωση. Το Βιτ υβρίδιο είναι μια μούφα, δεν κάνει για τίποτα, ούτε οικονομία, ούτε γρήγορο ούτε τίποτα. Μόνo Vitara S αξίζει....αυτό μάλιστα, τα σκίζει ΟΛΑ!!!
Βρε Φάνη όπως πάντα υπερβολικός και με ακραία συμπεράσματα.
Λοιπόν σύμφωνα με το wltp:
Το yaris cross hybrid i-awd δίνει Co2 135gr/km
Το vitara strong hybrid awd δίνει Co2 132gr/km -
Και η τιμουλα πως σας φσινεται; Τρατζικ
-
@lap said in Suzuki Vitara 2015:
Νομίζω ότι τουλάχιστον στο 0-100 δεν το μετρησε το drive. Σε όλα τα Σουζούκι τα επίσημα νούμερα είναι πολύ κάτω από τα πραγματικά.
Τι σκατα κάνουν και τα βγάζουν έτσι;
Μετρήσεις Drive είναι λέμε, το γράφει άλλωστε. Έχει και 400άρι, χιλιόμετρο κλπ. Επίσης αν ήταν κατασκευαστή θα έλεγε 13,5'' για τα 100, όχι 13.4''. Προφανώς αυτά τα νούμερα έγραψε το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, την συγκεκριμένη μέρα.
-
Ε καλά και που το γράφει δεν είναι η Βιβλος.
Και άλλες φορές έγραφαν λάθος νούμερα.
Πάντως σε όλες τις δοκιμές που έχω διαβάσει γενικως όλα τα suzuki γράφουν καλύτερα νούμερα από τα επίσημα. Στο drive στο συγκεκριμένο έγραψαν τα ίδια.
Δεν ξέρω αν με τη ζέστη μπαίνει σε κάποιο mode το ηλεκτρικό μοτέρ ή κάτι τέτοιο.
-
Δηλαδή τους βγάζεις ψεύτες; Κάθισαν και έβγαλαν νούμερα από το μυαλό τους και μετά είπαν ότι τα μέτρησαν οι ίδιοι. Λαπ ξεκόλλα... Σε όσες δοκιμές δεν είναι δικά τους τα νούμερα, το γράφουν ξεκάθαρα! Μπορεί να είχε ζέστη, μπορεί το συγκεκριμένο αυτοκίνητο να ήταν ακόμα "σφιχτό, 1002 μπορεί. Το θέμα είναι ότι αυτά τα νούμερα έγραψε εκείνη την ημέρα!
-
Και αντίθετα να βγάλω ψεύτες όλους τους άλλους;
Το ίδιο έχουν ξανακάνει νομίζω στο honda civic και σε ένα ακόμα που δεν θυμάμαι. Ίσως και σε άλλα.
Θυμάμαι και εδώ στ περιοδικό τι καναλωσεις έβγαζαν και ποια είναι η πραγματικότητα στο αυτοκίνητο που οδηγώ. Καμία σχέση.
-
Το ότι στα χέρια σου γράφει κάτι άλλο δεν σημαίνει ότι αυτοί δεν το μέτρησαν. Άλλες οι δικές τους συνθήκες (και κυρίως οδήγηση) και άλλες οι δικές σου. Θυμάμαι στο Focus μου είχανε μέση κατανάλωση δοκιμής 8,8 λίτρα. Εγώ σε νορμάλ περιαστική χρήση είχα κάτω από 7. Τι πάει να πει αυτό; Πάει να πει απλά ότι αυτοί είχαν άστρωτο αυτοκίνητο και κυρίως διαφορετικές συνθήκες οδήγησης (είχαν μέσα και μετρήσεις δοκιμών, σκίσιμο σε στροφιλίκι κλπ).
Αυτά τα νούμερα έγραψε εκείνη τη μέρα το συγκεκριμένο Vitara.
-
Πάει να πει ότι και εγώ το ξέσκισα το αυτοκίνητο όχι μόνο αυτοί. Δεν έγραφε τέτοια νούμερα με την καμία. Ξέρουμε να οδηγούμε και γρήγορα και ξέρουμε και από μηχανολογία και πως να χειριζόμαστε τους κινητήρες.
Τα νούμερα που έγραψαν τα έγραφε με 160 χλμ/ώρα σε γρήγορο ταξίδι και φανάρια και γρήγορες εκκινήσεις. -
Καλά λέει ο harisma...
-
Ναι ο χάρισμα, εσύ κάτι παιδάκια δημοσιογράφοι ξέρουν και όχι οποιος το έχει για χιλιάδες χιλιόμετρα.
Κλασικοί Έλληνες μπάρμπες
-
Σου έφερα ίδιο παράδειγμα με δικό μου αυτοκίνητο. Η διαφορά εξηγείται. Πρέπει να έχεις στοιχειώδη λογική όμως...
-
Εγώ αναφέρομαι σε δικά μου βιώματα.
Παραδόξως όλες οι ξένες δοκιμές περιοδικών, όλα τα ξένα φορούμς πεφτουν με απόκλιση 5-7% στο δικό μου συμεπρασμα και μόνο το περιοδικό έπεσε κατά 20-25% έξω. -
Το πρόβλημα τoυ Vitara είναι ότι ενώ είναι full hybrid έχει επιδόσεις Toyota (εξαιρουμένων των 2λιτρων), χωρίς όμως και την οικονομία στην κατανάλωση των υβριδικών Toyota.
Suzuki Vitara 2015