-
Πάντως στην Ελλάδα ο μόνος νόμος που πρέπει να τηρούμε είναι της προσωπικής μας ασφάλειας, γιατί εκεί έξω είναι πολλά τα ζώα.
Την Κυριακή ανεβαίνοντας για Λαμία μετά το Κάστρο στην ανηφόρα, έχω βάλει το κρουζ στα 124 και είμαι δεξιά, έρχεται ένας τύπος με μαύρο γκόλφ και φυμέ και τιεσαι και κάθεται δίπλα μου αριστερά με την ίδια ταχύτητα, χωρίς να προσπερνάει.
Μπροστά μου είναι 2 αμάξια και ένα φορτηγό, που τα πλησιάζω.
Οταν βλέπω ότι δεν προχωράει, βγάζω φλας πατάω την ντιζελάρα και περνάω μπροστά του και φεύγω.
Τότε ο μλκς ξυπνάει και πλακώνεται, κορνάρει, το αφήνω λίγο να χαλαρώσει, μπαίνω δεξιά και περνάει αριστερά βρίζοντας.
Τα πήρα και εγώ είχαν αρχίσει οι στροφές του Θεολόγου, μπαίνω πίσω κολλητά, πάει δεξιά, του δείχνω ότι κοιμόταν, στην στροφή κάνει κάτι τιμονιές κατά λάθος, πατάω γκάζι και τον αφήνω στην βαγκιλα του.
Σύμφωνα με τον ΚΟΚ, έπρεπε να με περάσει και να μου αφήσει χώρο να βγώ και να προσπεράσω τα άλλα αμάξια της δεξιάς λωρίδας.
Είχε το σύνδρομο της αριστερής. Δεν με πιάνουν συχνά, αλλά όταν βρίσκω κάποιον διπλωματούχο μλκα, πρέπει να του κάνεις ένα σεμινάριο, μήπως την άλλη φορά ξυπνήσει.
-
@georgemit said in Οδήγηση στη δεξιά λωρίδα:
@piliourits said in Οδήγηση στη δεξιά λωρίδα:
Να ρωτήσω κάτι.
Έστω σε σχετικα άδειο δρόμο με 3 λωρίδες και όριο 120, στην τέρμα αριστερά κινείται κάποιος με 100, στη μεσαία κάποιος με 90, και πλησιάζει κάποιος στην τέρμα δεξιά με 110.Αυτός οφείλει να φρενάρει, να βγάλει φλας, να κινηθεί αριστερά, να μπει πίσω απ τον μεσαίο , να βγάλει ξανά φλας, να τον προσπεράσει απ τα αριστερά και να μπει πίσω απ τον προπορευόμενο τέρμα αριστερά, με αναμμένο φλας, περιμένοντας πότε αυτος θα κάνει στην άκρη;
Ας περιγράψει ο Τζώρτζ την ορθή πορεία, αν θέλει.
Σε όλη την πολιτισμένη Ευρώπη αυτός που έρχεται από δεξιά, ανάβει φλας, πιάνει αριστερή λωρίδα, περιμένει να ολοκληρώσει την προσπέραση αυτός που είναι ήδη εκεί κρατώντας μια λογική αποσταση και όταν ο μπροστινος του πιάσει τη μεσαια, προσπερνάει.
Στη μπανανία ή τους προσπερνάει όλους από δεξιά ή κολλάει τη μούρη του στον προφυλακτηρα αυτού που είναι στη αριστερή και του παίζει φώτα κορναροντας, νομίζοντας ότι έχει και δίκιο ο ουγκανος.
Αυτά.Σου εξηγήσαμε ότι ο ΚΟΚ επιτρέπει την κίνηση σε στοίχους και ότι δεν είσαι υποχρεωμένος να κόψεις ή να αλλάξεις λωρίδα αν η αμέσως αριστερή σου λωρίδα τυχαίνει να πηγαίνει πιο αργά από την δική σου. Η υπογραφή σου έχει την απάντηση βέβαια... Αυτά.
-
@georgemit said in Οδήγηση στη δεξιά λωρίδα:
@piliourits said in Οδήγηση στη δεξιά λωρίδα:
Να ρωτήσω κάτι.
Έστω σε σχετικα άδειο δρόμο με 3 λωρίδες και όριο 120, στην τέρμα αριστερά κινείται κάποιος με 100, στη μεσαία κάποιος με 90, και πλησιάζει κάποιος στην τέρμα δεξιά με 110.Αυτός οφείλει να φρενάρει, να βγάλει φλας, να κινηθεί αριστερά, να μπει πίσω απ τον μεσαίο , να βγάλει ξανά φλας, να τον προσπεράσει απ τα αριστερά και να μπει πίσω απ τον προπορευόμενο τέρμα αριστερά, με αναμμένο φλας, περιμένοντας πότε αυτος θα κάνει στην άκρη;
Ας περιγράψει ο Τζώρτζ την ορθή πορεία, αν θέλει.
Σε όλη την πολιτισμένη Ευρώπη αυτός που έρχεται από δεξιά, ανάβει φλας, πιάνει αριστερή λωρίδα, περιμένει να ολοκληρώσει την προσπέραση αυτός που είναι ήδη εκεί κρατώντας μια λογική αποσταση και όταν ο μπροστινος του πιάσει τη μεσαια, προσπερνάει.
Στη μπανανία ή τους προσπερνάει όλους από δεξιά ή κολλάει τη μούρη του στον προφυλακτηρα αυτού που είναι στη αριστερή και του παίζει φώτα κορναροντας, νομίζοντας ότι έχει και δίκιο ο ουγκανος.
Αυτά.Σε όλη την πολιτισμένη Ευρώπη προσπερνούν για δευτερόλεπτα κι αμέσως μπαίνουν δεξιά μπροστά απ τον προπορευόμενο που προσπερασαν, ακόμη κι αν σε λίγο θα προσπεράσουν και τον επόμενο, κι αν δεν το κάνουν είναι παράνομοι.
Σε κομμάτι χωρίς όριο και 3 & 4 λωριδες της Αουτομπαν που πήγαινα τελική το νοικιασμένο μου Fiesta στα 160κάτι, με προσπερασε υπεργρηγορο πορσικο που αμέσως μπήκε δεξιά κι επειδή είχε αρκετή απόσταση μεταξύ τους έκανε το ίδιο για τα επόμενα 4-5 αυτοκίνητα μέχρι που δεν τον έβλεπα.
Μόνο η δεξιά και στιγμιαία η μεσαία λωρίδα ήταν σε χρήση.
Το ότι κάποιος παρανομεί κινούμενος συνεχώς στη μεσαία λωρίδα, δεν εξαναγκάζει τους άλλους οδηγούς σε συνεχή ζιγκ-ζαγκ, ο ΚΟΚ είναι εφαρμογή της απλούστερης ασφαλούς λύσης.
Αυτό που απαγορεύει ο ΚΟΚ είναι να επιταχύνεις προς τα δεξιά κάποιου για να τον προσπεράσεις, όταν βρίσκεσαι από πίσω του στον ίδιο στίχο, καθώς δεν είναι η ασφαλέστερη λύση. Και όχι να αλλάζεις υποχρεωτικά λωρίδα, ενώ δεν υπάρχει εμπόδιο μπροστά σου. -
την επόμενη φορά που θα πήξει ο κηφισός (και πάντα πήζει πρώτα η αριστερή υπό κανονικές συνθήκες χωρίς ατύχημα-τρακάρισμα) μην σας δω να "προσπερνάτε" από την δεξιά που για μερικές εκατοντάδες μετρά ακόμα βρίσκεται σε κίνηση.....
ρε τι άλλο θα διαβάσουμε εδώ μέσα...
-
χαχαχαχαχα δεν υπάρχει ελπίδα καμιά!!!!!!!!! Καμία όμως.
Η περίπτωση που αναφέρεις με την κίνηση στον Κηφισό είναι η περίπτωση που τα αυτοκίνητα κινούνται σε στίχους και η προσπέραση από δεξιά επιτρέπεται. Σε νορμάλ κίνηση απαγορεύεται.
Είναι κρίμα γιατί είμαστε σε αυτοκινητιστικό φόρουμ και οι περισσότεροι είστε και μεγάλοι άνθρωποι άνω των 60, να μη γνωρίζουμε έστω τα βασικά.
Επίσης επειδή είμαστε στην μπανανία που οι κομπλεξικοί ή οι παππούδες κατσικώνονται στην αριστερή, δε σημαίνει ότι ο κοκ σου δίνει το ελεύθερο να παρανομήσεις και να προσπεράσεις από όπου θέλεις. -
@georgemit said in Οδήγηση στη δεξιά λωρίδα:
χαχαχαχαχα δεν υπάρχει ελπίδα καμιά!!!!!!!!! Καμία όμως.
Η περίπτωση που αναφέρεις με την κίνηση στον Κηφισό είναι η περίπτωση που τα αυτοκίνητα κινούνται σε στίχους και η προσπέραση από δεξιά επιτρέπεται. Σε νορμάλ κίνηση απαγορεύεται.
Είναι κρίμα γιατί είμαστε σε αυτοκινητιστικό φόρουμ και οι περισσότεροι είστε και μεγάλοι άνθρωποι άνω των 60, να μη γνωρίζουμε έστω τα βασικά.
Επίσης επειδή είμαστε στην μπανανία που οι κομπλεξικοί ή οι παππούδες κατσικώνονται στην αριστερή, δε σημαίνει ότι ο κοκ σου δίνει το ελεύθερο να παρανομήσεις και να προσπεράσεις από όπου θέλεις.με ολο τον σεβασμό και απορία για να καταλάβω τον τρόπο σκέψης σου αν θες φυσικά εξηγησε μου τα σημεια αναλυτικά που διαφέρει η κίνηση στον κηφισο που περιέγραψα με αυτό που ρώτησε ο @piliourits
-
Ένα άλλο παράδειγμα;
Στον ίδιο δρόμο που λέγαμε πριν, 3 λωρίδες με όριο 120, τέρμα αριστερά πάει παππούς με 80 και εσύ κινείσαι τέρμα δεξιά με 100.
Θα φρενάρεις και θα πας δύο λωρίδες αριστεροτερα από πίσω του με αναμενο φλας, μέχρι να κάνει στην άκρη;Προσπέραση είναι ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ λωρίδα, από κάποιον που ήσουν πίσω του να βρεθείς μπροστά του. Αυτό επιτρέπεται μόνο από αριστερά.
Υπάρχουν πράγματα απαγορευμένα από τον ΚΟΚ και υπαρχουν και οι συνιστώμενες ορθές πρακτικές.
Εφάρμοσε την "λογική της απλούστερης λύσης" και θα είσαι πάντα νόμιμος, μην κολλάς και επιμένεις σε κάτι, δεν είναι "θέμα τιμής"...Μόνη καταστρατηγηση της απλής λογικής στον ελληνικό ΚΟΚ είναι η λάθος εφαρμογή της προτεραιότητας από δεξιά στα roundabout. Που κι αυτό το λύνουν με σήμανση τριγωνων, προς αποκατάσταση της "απλούστερης λύσης".
-
Νομίζω ότι όλη η προσπάθεια και συζήτηση είναι να βρείτε ένα νόμιμο τρόπο να αντιμετωπίσετε απόλυτα λάθος, παράνομες και απίστευτα μ@λ@κισμένες συμπεριφορές που όλοι κατά καιρούς έχουμε συναντήσει. Πιστεύω ότι αυτό απλώς δεν γίνετε. Τις περισσότερες φορές ο νόμος λέει να υπομένεις. Συνήθως για να ξεφύγεις από την μ@λ@κί@ χρειάζεται να κάνεις και εσύ κάτι παράνομο, απλά προσπαθείς να το κάνεις ελεγχόμενη στιγμή με το μικρότερο κίνδυνο.
-
Και όμως δεν ψάχνουμε να βρούμε παράδειγμα ,
το φαινόμενο που περιγράφει ο piliouritis παραπάνω το συνάντησα πάνω απο 10 φορές στο πρόσφατο ταξίδιεε να πηγαίνεις πολύ κάτω απο το όριο των 130 ( 105 -115) και να υπάρχουν στην μεσαία κάποιοι που πάνε με 80- 90 είναι υπερ σπαστικό (και καραπαράνομο) και δείγμα υπερβλακείας όταν η δεξιά είναι και φρεσκοστρωμένη με άσφαλτο !
οτι φώτα εχει το yaris αναμμένα και πάω ευθεία αν κάνουν πως αλλάζουν λωρίδα εχω καινούργιους δίσκους τακάκια μπροστά και μια ΛΕΑ για ελιγμό διαφυγής ... κοινή λογική είμαι πιο ασφαλής έτσι.
-
@piliourits said in Οδήγηση στη δεξιά λωρίδα:
Ένα άλλο παράδειγμα;
Στον ίδιο δρόμο που λέγαμε πριν, 3 λωρίδες με όριο 120, τέρμα αριστερά πάει παππούς με 80 και εσύ κινείσαι τέρμα δεξιά με 100.
Θα φρενάρεις και θα πας δύο λωρίδες αριστεροτερα από πίσω του με αναμενο φλας, μέχρι να κάνει στην άκρη;Προσπέραση είναι ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ λωρίδα, από κάποιον που ήσουν πίσω του να βρεθείς μπροστά του. Αυτό επιτρέπεται μόνο από αριστερά.
Υπάρχουν πράγματα απαγορευμένα από τον ΚΟΚ και υπαρχουν και οι συνιστώμενες ορθές πρακτικές.
Εφάρμοσε την "λογική της απλούστερης λύσης" και θα είσαι πάντα νόμιμος, μην κολλάς και επιμένεις σε κάτι, δεν είναι "θέμα τιμής"...Μόνη καταστρατηγηση της απλής λογικής στον ελληνικό ΚΟΚ είναι η λάθος εφαρμογή της προτεραιότητας από δεξιά στα roundabout. Που κι αυτό το λύνουν με σήμανση τριγωνων, προς αποκατάσταση της "απλούστερης λύσης".
Πρώτα από όλα μπερδεύεις την έννοια της προσπέρασης. Στην εθνική οδό προσπέραση θεωρείται από οποιαδήποτε λωρίδα.
Επίσης δεν εξετάζουμε το τι κάνει ο κάθε ένας από σας στο δρόμο, ή τι θα έκανα αν παππούς πήγαινε με 80 στην αριστερή.
Εξετάζουμε ποια είναι η νόμιμη προσπέραση σύμφωνα με τον κοκ. Σύμφωνα με τον κοκ περνάμε από αριστερά. Εκεί κολλάει η κουβέντα. Κάποιοι δε ξέρουν να ερμηνεύουν τους νόμους ή τους ερμηνεύουν όπως τους συμφέρει.
Τι θα έκανα εγώ τώρα αν στην αριστερή είχα κάγκουρα βλάχο, με bmw συνήθως, ή παππού με 10 εγκεφαλικά που πάει με 80;
Θα έπιανα αριστερή με φλασάκι κι αν δε καταλάβαινε ή καταλάβαινε και το έπαιζε ιστορία, φυσικά και δε θα καθόμουν πίσω του για μια ζωή, θα προσπερνούσα από δεξιά πολύ προσεκτικά και θα έφευγα δίχως φώτα, δίχως κορνες μούτζες και τα σχετικά.
Παράνομος αυτός, φυσικά παράνομος κι εγώ. Τους ηλίθιους πρέπει να τους αποφεύγεις τεχνηέντως όμως γιατί μπορεί να βρεις μπελά. -
Δηλαδή θα άφηνες τις 2 κενές λωρίδες μπροστά σου και θα πήγαινες να ανάψεις φλας πίσω απ τον θεωρητικό παππού για να είσαι ...νόμιμος.
Αντε μετά να μιλήσουμε στο Δικαστήριο που θα έρθει ο τροχονόμος ως μάρτυρας, για semantics και τι έννοιες σχηματίζουν στον κάθε εγκέφαλο οι αποτυπωμένες σε χαρτί λέξεις... θέλει καταφερτζη δικηγόρο με μεταπτυχιακό φιλοσοφικής κατεύθυνσης.
-
@piliourits said in Οδήγηση στη δεξιά λωρίδα:
Δηλαδή θα άφηνες τις 2 κενές λωρίδες μπροστά σου και θα πήγαινες να ανάψεις φλας πίσω απ τον θεωρητικό παππού για να είσαι ...νόμιμος.
3 λωρίδες η δεξία που είσαι , η μεσαία και η ...ΛΕΑ!
-
@georgemit said in Οδήγηση στη δεξιά λωρίδα:
Πρώτα από όλα μπερδεύεις την έννοια της προσπέρασης. Στην εθνική οδό προσπέραση θεωρείται από οποιαδήποτε λωρίδα.
Επίσης δεν εξετάζουμε το τι κάνει ο κάθε ένας από σας στο δρόμο, ή τι θα έκανα αν παππούς πήγαινε με 80 στην αριστερή.
Εξετάζουμε ποια είναι η νόμιμη προσπέραση σύμφωνα με τον κοκ. Σύμφωνα με τον κοκ περνάμε από αριστερά. Εκεί κολλάει η κουβέντα. Κάποιοι δε ξέρουν να ερμηνεύουν τους νόμους ή τους ερμηνεύουν όπως τους συμφέρει.Σου έχουμε πει αρκετοί ότι το να συνεχίσεις να κινείσαι στη λωρίδα που ήδη είσαι, δεν είναι προσπέραση αλλά κίνηση σε στίχους. Και όμως εσύ επιμένεις στην αυθαίρετη ερμηνεία που θέλεις (επιτρέπεται π.χ. στον Κηφισό ή/και με αρκετή κίνηση, αλλά δεν επιτρέπεται στους άλλους αυτοκινητοδρόμους ή/και με λίγη κίνηση).
Καλώς υπογράφεις, λοιπόν, όπως σου είπε και ο Δίας!
-
Η ερμηνεία στην οποία όπως λες επιμένω είναι η σωστή ερμηνεία του κοκ.
Η απαγόρευση της προσπέρασης από δεξιά είναι από τα βασικά της οδήγησης και μου κάνει εντύπωση που δε το γνωρίζετε γιατί όπως έχω καταλάβει κάποιοι είστε και ηλικιωμένοι. -
λες και "βλεπω" το μαπετ show ειναι. Μικροί/μεγάλοι δεν βγάζετε ακρη (και δεν σχολιάζω γιατι ουτε εγω θα βγάλω), αλλα συνεχίζετε
Μία λυση υπαρχει. Αυριο παμε μεχρι λουτράκι και οργανωνουμε ενα μικροατυχημα με μια μικρη γρατζουνια και φωναζουμε τροχαια να μας πει ποιος φταιει
-
Η Προσπέραση ως ενέργεια θεωρείται ελιγμός.
Όταν λοιπόν κινείσαι στη λωρίδα σου και συνεχίζεις να κινείσαι σε αυτή, άσχετα αν περνάς δίπλα από άλλα αυτοκίνητα που βρίσκονται σε διαφορετικές λωρίδες από εσένα, δεν πραγματοποιείς κάποιο ελιγμό, οπότε δεν υποκείται η ενέργεια αυτή στους κανόνες τις προσπέρασης. -
Προφανώς και δεν είναι προσπέραση όταν κινείσαι κανονικά στην λωρίδα σου (όποια και εαν είναι αυτή) και δεν αλλάζει λωρίδα αλλά απλά κινείσαι ταχύτερα από τους διπλανούς, σε όποια λωρίδα και εαν βρίσκονται αυτοί!
-
Κακώς το συζητάμε, αφού ο ίδιος το δηλώνει ότι είναι ανίκητος:
Ο έξυπνος παραδέχεται.... Ο πονηρός δικαιολογείται.... Ο ηλίθιος επιμένει! -
Επομένως σύμφωνα με τα λεγομενα του παρεακίου του φορουμ η αριστερή λωρίδα δεν είναι η γρήγορη, όπως όλοι γνωρίζαμε μέχρι σημερα και μπορείς να πας όσο θες σε όποια λωρίδα θες προσπερνωντας από όπου θες.
Μάλιστα, -
@georgemit said in Οδήγηση στη δεξιά λωρίδα:
Επομένως σύμφωνα με τα λεγομενα του παρεακίου του φορουμ η αριστερή λωρίδα δεν είναι η γρήγορη, όπως όλοι γνωρίζαμε μέχρι σημερα και μπορείς να πας όσο θες σε όποια λωρίδα θες προσπερνωντας από όπου θες.
Μάλιστα,Όλο το ποστ περιέχει ανακρίβειες.
-
Δεν ξέρω για ποιο "παρεάκι" μιλάς αλλά προσωπικά όλα τα παιδιά που γράφουν εδώ μέσα δεν ξέρω καν πως είναι στη φάτσα.
-
Όχι δεν μπορείς να πας με όσα θες.
Μπορείς να πας με ανώτατο όριο ταχύτητας αυτό που αναφέρει η σήμανση του εκάστοτε δρόμου. -
Συνεχίζεις να χρησιμοποιείς τον όρο προσπέραση κατά το δοκούν, ενώ πολλά παιδιά εξήγησαν τι ακριβώς συμβαίνει στη συγκεκριμένη περίπτωση.
-
Οδήγηση στη δεξιά λωρίδα