-
-
Ο 1.2 που οδήγησα σε έκδοση trocadero έκανε πολύ φασαρία, δε μου αρεσε καθόλου στο κομμάτι αυτό.
Είμαι της άποψης ότι στο DS αξίζει ο 1.6 μιας και είναι το μόνο του ομίλου που προσφέρεται χωρίς να είναι PHEV.
Ωραίο αμάξι αλλά με 2-3 έξτρα ξεφεύγε πολύ, πόσο μάλιστα τώρα...
-
Αναρωτιέμαι τι όχημα πρέπει να οδηγάει κάποιος καθημερινά ώστε να του φαίνεται θορυβώδης ο 1,2 puretech και μάλιστα στην νέα DS4!
-
@sabas_thess said in DS4 2021:
Αναρωτιέμαι τι όχημα πρέπει να οδηγάει κάποιος καθημερινά ώστε να του φαίνεται θορυβώδης ο 1,2 puretech και μάλιστα στην νέα DS4!
Bendley οδηγάμε φίλος
xaxaxaxa
-
-
Τώρα με δουλεύετε και οι δύο, που ο ένας έκανε σεντονι ολόκληρο για τον κετσέ του Formentor που λείπει από το καπό (δικαίως για μένα).
Ένα ταπεινό Λεον έχω, απλά μου έκανε εντύπωση η φασαρία του 1.2 στο sport mode κάτω από πίεση. Δεν είναι σε όλες τις συνθήκες.
Δεν ξέρω πως αντιμετωπίζεται ο θόρυβος σε άλλα του ομίλου πάντως εδώ ήταν ενοχλητικό.
Απλά όταν πουλάνε κάτι 35k και μας έχουν ζαλίσει οι δημοσιογράφοι για την ποιότητα του, ε μεταξύ μας ας τα λέμε όπως είναι.
Διαβάζω σε γαλλικά φόρα ότι βοηθάνε τα ηχομονωτικα κρύσταλλα που βεβαίως είναι έξτρα σε όλες εκτός από την rivoli.
-
Τώρα με δουλεύετε και οι δύο, που ο ένας έκανε σεντονι ολόκληρο για τον κετσέ του Formentor που λείπει από το καπό (δικαίως για μένα).
Ένα ταπεινό Λεον έχω, απλά μου έκανε εντύπωση η φασαρία του 1.2 στο sport mode κάτω από πίεση. Δεν είναι σε όλες τις συνθήκες.
Δεν ξέρω πως αντιμετωπίζεται ο θόρυβος σε άλλα του ομίλου πάντως εδώ ήταν ενοχλητικό.
Απλά όταν πουλάνε κάτι 35k και μας έχουν ζαλίσει οι δημοσιογράφοι για την ποιότητα του, ε μεταξύ μας ας τα λέμε όπως είναι.
Διαβάζω σε γαλλικά φόρα ότι βοηθάνε τα ηχομονωτικα κρύσταλλα που βεβαίως είναι έξτρα σε όλες εκτός από την rivoli.
και το δικό μου Puma που το εκθειάζουν κάποιοι κιόλας για το αθόρυβο του και εχει ηχομόνωση στο καπό (δεν ακούγεται ο κινητήρας) Είχε πολύ και εκνευριστικό θόρυβο στις πόρτες. Μόνο όταν πλήρωσα να κάνω μόνωση έγινε καλό όπως το θέλω
Στο leon του αδερφού μου (2012) μοντέλο καλή είναι η ηχομόνωση πάντως. Δεν ακούγεται τίποτα έντονα.
Στο DS4 δεν έχω προφανώς καμία άποψη γιατι δεν το έχω οδηγήσει. Κάτω από πίεση όμως όπως το διευκρινίζεις μου φαίνεται λογικό. Παράλογο θα ήταν να ακούγεται χωρίς πίεση
-
@sabas_thess said in DS4 2021:
Bendley οδηγάμε φίλος
xaxaxaxa
Κάπως έτσι το φαντάζομαι!
το διευκρίνησε ο φίλος ότι το κάνει κάτω από πίεση όχι γενικά θορυβώδες
-
@sabas_thess said in DS4 2021:
Bendley οδηγάμε φίλος
xaxaxaxa
Κάπως έτσι το φαντάζομαι!
το διευκρίνησε ο φίλος ότι το κάνει κάτω από πίεση όχι γενικά θορυβώδες
τελικά το έχει παραγγείλει και παραλάβει κάποιος, εγώ το έχω παραγγείλει μέσα Απρ με παραλάβει 5 μήνες.
-
@sabas_thess said in DS4 2021:
Bendley οδηγάμε φίλος
xaxaxaxa
Κάπως έτσι το φαντάζομαι!
το διευκρίνησε ο φίλος ότι το κάνει κάτω από πίεση όχι γενικά θορυβώδες
τελικά το έχει παραγγείλει και παραλάβει κάποιος, εγώ το έχω παραγγείλει μέσα Απρ με παραλάβει 5 μήνες.
Τι έκδοση πήρες; Για δώσε ψωμί στο λαό!
-
τελικά το έχει παραγγείλει και παραλάβει κάποιος, εγώ το έχω παραγγείλει μέσα Απρ με παραλάβει 5 μήνες.
Εγώ ήμουν πολύ πολύ κοντά να το κλείσω αλλα πηρε σχεδόν 1.5χιλιαρικο αύξηση και το εγκατέλειψα.
-
@mitsos207 said in DS4 2021:
τελικά το έχει παραγγείλει και παραλάβει κάποιος, εγώ το έχω παραγγείλει μέσα Απρ με παραλάβει 5 μήνες.
Εγώ ήμουν πολύ πολύ κοντά να το κλείσω αλλα πηρε σχεδόν 1.5χιλιαρικο αύξηση και το εγκατέλειψα.
Για μοντέλο του Σ. νομίζω πρόκειται για συγκρατημένη αύξηση. Από 2-3 χιλιάδες και πάνω κάνει ντόρο.
-
Εδώ πήρε το Vitara 1η έκδοση 2.000 ολόκληρα € μέσα σε 9-10 μήνες (που το πήρα εγώ χαμπάρι δηλαδή, από την αγορά του κολλητού μέχρι το επόμενο ψάξιμο για φίλο) και μάλιστα με λιγότερο εξοπλισμό τώρα (τότε έδινε και τις ζάντες αλουμινίου δώρο και κάτι άλλα ψιλά).
Γενικότερα η πολιτική της PSA είναι να φέρνει σε τιμή ευκαιρίας τα πρώτα κομμάτια, το έκανε σε όλα από το Mokka και μετά (C4 επίσης και 308 και DS4 και μάλλον και Astra θα το κάνει).
Όταν είχε έρθει το Mokka ξεκίναγε από 18.000 (ολοστρόγγυλα) και 20.000 το diesel.. από τις τιμές που παρακολουθώ, αυτή ήταν η συγκλονιστικότερη διαφορά με τις τιμές μόλις έναν χρόνο μετά.. Τώρα άλλαξαν εκδόσεις.
-
Πόσο άραγε θα φέρει το 408 τις πρώτες μέρες;
Φοβερό design, ιδιαίτερα οι ζάντες ενα αριστούργημα.
Μήπως κοίτας το full hybrid vitara; Έναντι του mild hybrid;
Και τα δύο γενικά ως hybrid τα κυκλοφορούν
-
@sabas_thess said in DS4 2021:
Bendley οδηγάμε φίλος
xaxaxaxa
Κάπως έτσι το φαντάζομαι!
το διευκρίνησε ο φίλος ότι το κάνει κάτω από πίεση όχι γενικά θορυβώδες
τελικά το έχει παραγγείλει και παραλάβει κάποιος, εγώ το έχω παραγγείλει μέσα Απρ με παραλάβει 5 μήνες.
Τι έκδοση πήρες; Για δώσε ψωμί στο λαό!
DS 4 PERFORMANCE LINE | 1.2 PureTech 130 S&S EAT8 μαύρο
-
Έρωτας το Performance Line, του έβαλες κάνα εξτρά η σκέτο;
-
-
Καλύτερα που δεν τον έβαλες είχε πρόβλημα απο το εργοστάσιο και θα είχες καθυστέρηση μεγάλη.
Είναι αλήθεια ότι και ένα τσικ να έβαζες ανέβαινε πολύ.
Καλώς να το δεχθείς σύντομα!!!
-
Καλύτερα που δεν τον έβαλες είχε πρόβλημα απο το εργοστάσιο και θα είχες καθυστέρηση μεγάλη.
Είναι αλήθεια ότι και ένα τσικ να έβαζες ανέβαινε πολύ.
Καλώς να το δεχθείς σύντομα!!!
Ευχαριστώ το περιμένω με ανυπομονησία, το συναγερμό μου τον κάνει δώρο η αντιπροσωπία (τοποθέτηση εδώ).
-
Καλύτερα που δεν τον έβαλες είχε πρόβλημα απο το εργοστάσιο και θα είχες καθυστέρηση μεγάλη.
Είναι αλήθεια ότι και ένα τσικ να έβαζες ανέβαινε πολύ.
Καλώς να το δεχθείς σύντομα!!!
Ευχαριστώ το περιμένω με ανυπομονησία, το συναγερμό μου τον κάνει δώρο η αντιπροσωπία (τοποθέτηση εδώ).
Θα σου πρότεινα να το αποφύγεις. Τα γαλλικά αυτής της γενιάς είναι λίγο αλλεργικά σε aftermarket συναγερμούς του 50ευρου, ειδικά όταν εγκαταστάτης είναι κάποιος βαριεστημένος υπάλληλος αντιπροσωπείας.
DS4 2021